Ik word altijd kriegel van die opmerking. Bedacht door libelle lezers om zich beter te voelen nadat ze zijn gedumpt.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 12:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik word altijd kriegel van die opmerking. Bedacht door libelle lezers om zich beter te voelen nadat ze zijn gedumpt.
Maar het is dus my loss.. als ik jou niet leuk vind? Beetje overtrokken.. ben ik wel met habitue eens.quote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]lol, zo moet je die opmerking niet zien denk ik. Hij is meer bedoeld in de trant van: als ik je type blijkbaar niet ben ligt dat niet direct aan jezelf maar gewoon omdat die ander jou niet leuk vindt. Genoeg anderen die jou wel leuk vinden dus: their loss , zeker als ze het niet eens een poging hebben gegeven en puur op een foto bv afkappen.
Ik lig daar nooit zo van wakker, andersom gebeurd dat net zo goed. Ik vind ook niet iedereen leuk dus waarom zou het een ander moeten boeien als ik iemand niet leuk vindt. Vast genoeg anderen die haar wel leuk genoeg vinden.
Dit vind ik altijd zo'n bullshit. Zou jij het een poging geven als de foto van de ander je niet eens aanspreekt?quote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]lol, zo moet je die opmerking niet zien denk ik. Hij is meer bedoeld in de trant van: als ik je type blijkbaar niet ben ligt dat niet direct aan jezelf maar gewoon omdat die ander jou niet leuk vindt. Genoeg anderen die jou wel leuk vinden dus: their loss , zeker als ze het niet eens een poging hebben gegeven en puur op een foto bv afkappen.
Ik lig daar nooit zo van wakker, andersom gebeurd dat net zo goed. Ik vind ook niet iedereen leuk dus waarom zou het een ander moeten boeien als ik iemand niet leuk vindt. Vast genoeg anderen die haar wel leuk genoeg vinden.
Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn en heb ik er ook mee gedate! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!quote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is dus my loss.. als ik jou niet leuk vind? Beetje overtrokken.. ben ik wel met habitue eens.
Misschien was het wel mijn (en jouw) redding, omdat we misschien wel onder een auto waren gekomen op een eerste date
Als die me helemaaaal niet aanspreekt nee maar bij twijfel .. zie hierbovenquote:Op zondag 6 april 2014 12:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n bullshit. Zou jij het een poging geven als de foto van de ander je niet eens aanspreekt?
Heb je veel keuze qua aanbod op datingsites? Of valt dat mee?quote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn en heb ik er ook mee gedate! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!
Tig keer mee gedate en relatie uit geschopt? en spreek je der nog steeds?quote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!
Aanbod en keuze genoeg altijdquote:Op zondag 6 april 2014 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je veel keuze qua aanbod op datingsites? Of valt dat mee?
Was een ONS en spreek dr nog wel eens ja.quote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tig keer mee gedate en relatie uit geschopt? en spreek je der nog steeds?
Neuh dan niet inderdaad.quote:En je spreekt nu toch over twijfelgevallen.. maar om iemand die totaal je type is niet is (en dan mbt iets dat minder veranderlijk is dan haardracht) .. ga je het toch geen kans geven?
precies, ze weet niet wat ze mistquote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef habitue het volgende:
Ik ben net afgewezen door Shakira, nja her loss
Nee, de jouwe. Ze pijpt fantastisch.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef habitue het volgende:
Ik ben net afgewezen door Shakira, nja her loss
Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :pquote:Op zondag 6 april 2014 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor iemand die vaak sjans heeft kom je hier best ehm.. arrogant over. Wellicht de reden dat mannen je op paiq verwijderen ? Aan je uiterlijk zal het vast niet liggen als je IRL wel sjans hebt
Edit: arrogant is wellicht niet het juist woord. Het lijkt of je met je woorden een Barriere opbouwt teneinde je te beschermen tegen emoties. Zo komt het een beetje over. Vrij oppervlakkig, zodra het dieper dreigt te gaan wordt je arrogant. Daarnaast geef je aan dat je zo ongeveer elke man op aarde kan krijgen en dus de mannen op minderwaardige media als internet eigenlijk niet hoeft.
IMHO
[..]
Inderdaad, their loss.
Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderenquote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En ik heb nergens aangegeven dat ik iedere man kan krijgen, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Heb echt wel eens een blauwtje gelopen.
Nou dit zijn nou precies de opmerkingen die ik eerder bedoelde....quote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En HJ deed niet eens een poging om haar te versieren of ook maar iets in die geestquote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderenze liggen aan mijn voeten want ik heb zoveel zelfvertrouwen.
Ik ben ook een botte klootzak. Maar wel eerlijk. Hoi.quote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En ik heb nergens aangegeven dat ik iedere man kan krijgen, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Heb echt wel eens een blauwtje gelopen.
Hmm. Is dat laatste geen interpretatie van jouw kant? Want zo bedoelde ik het niet namelijk. Het was meer een toespeling op het feit dat ik niet alleen op mannen val..quote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderenze liggen aan mijn voeten want ik heb zoveel zelfvertrouwen.
quote:Op zondag 6 april 2014 11:28 schreef BeamofLight het volgende:
Wtf is hier weer going on? Op max 5 mensen na is iedereen hier zo autistisch als de pest. En die gaan die newbie ff vertellen wat ze mankeert.
Waar zie jij dat 'haha grapje' dan? Want ik was in die opmerking wel serieus.. In tegenstelling tot sommige andere opmerkingen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dit zijn nou precies de opmerkingen die ik eerder bedoelde....
Vooral ook omdat je er zo'n laagje van 'haha grapje hoor' overheen knalt wat net te dun is
Ik zeg het niet om je te dissen of zo, maar om aan te geven wat ik bedoelde over hoe je over komt
nou dan is het al helemaal niet aardig van jequote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Waar zie jij dat 'haha grapje' dan? Want ik was in die opmerking wel serieus.. In tegenstelling tot sommige andere opmerkingen.
I know. Ik vond hem ook niet zo aardig in z'n eerste posts. Actie -> reactie..quote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan is het al helemaal niet aardig van je
Ik moet dit ondraaglijke leed maar zien als ''her lossquote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan is het al helemaal niet aardig van je
Klopt, voor kusjekroel moet je bij El_Thijs zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
I know. Ik vond hem ook niet zo aardig in z'n eerste posts. Actie -> reactie..
Misschien moet je het eens met vrouwen proberen dan?quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Hmm. Is dat laatste geen interpretatie van jouw kant? Want zo bedoelde ik het niet namelijk. Het was meer een toespeling op het feit dat ik niet alleen op mannen val..
Liefdesfilm op, ben en jerry's erbij en die avond uitjanken en je bent weer het mannetje. komt goed !quote:Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik moet dit ondraaglijke leed maar zien als ''her loss'' begreep ik al eerder. Dus ik kom er wel weer bovenop. Ooit.
Je kan ook een botte klaphark zijn en toch aardig overkomen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, voor kusjekroel moet je bij El_Thijs zijn.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mooie lengte en een tattoo!! Stuur maar door![]()
Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom. Zal ik zelf ook wel doen. Ik hou ook helemaal niet zo van dat hele internet gebeuren, er wordt zoveel verkeerd opgevat..quote:Op zondag 6 april 2014 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens met vrouwen proberen dan?![]()
Maar je merkt nu zelf wel wat er fout gaat, je zegt typt iets en het wordt anders opgevat. Vooral met internet daten vrij cruciaal zeg maar
Alles is te leren.quote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom. Zal ik zelf ook wel doen. Ik hou ook helemaal niet zo van dat hele internet gebeuren, er wordt zoveel verkeerd opgevat..
Net wat duidelijker zijn dus, evt smilies gebruiken ofzo. Maar daar zal je wel wat aan moeten doen wil je t succesvol maken om via internet te datenquote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef SSJKliko het volgende:
Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom.
Ik gebruik altijd al smilies als iemand iets niet zo serieus moet opvatten (vooral ":P"), en dat komt hier ook niet over, dus, ja. Dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 6 april 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net wat duidelijker zijn dus, evt smilies gebruiken ofzo. Maar daar zal je wel wat aan moeten doen wil je t succesvol maken om via internet te daten
Maar waarom nog internet daten als je IRL al genoeg aandacht krijgt? Of is die aandacht van mannen die jij weer niet ziet zitten?quote:Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd al smilies als iemand iets niet zo serieus moet opvatten (vooral ":P"), en dat komt hier ook niet over, dus, ja. Dan weet ik het ook niet.
Hmm. In het wereldje waar ik mij in bevind zijn niet veel mannen, of ze zijn - helaas zijn de stereotypen waar - homoseksueel. Daar buiten kom ik wel eens leuke mannen tegen die met me flirten of die verliefd op me worden, maar het grootste gros heeft al een relatie (dat is no go voor mij, ik wil dat daar niet tussen zitten hoe leuk iemand ook is) en met de mannen die wel single zijn word het ook niet altijd wat omdat sommige heel vooroordelend zijn over mijn vakgebied. Stom voorbeeldje, maar ik had laatste een date met een vrouw (ja een vrouwquote:Op zondag 6 april 2014 13:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar waarom nog internet daten als je IRL al genoeg aandacht krijgt? Of is die aandacht van mannen die jij weer niet ziet zitten?
Ik bedoel: ieder zijn ding. De een vindt internet daten fijner en de ander doet het liever in een kroeg of discotheek oid.
Ja, ik had er gisterenavond een. Ze moest vandaag om zeven uur beginnen, dus stond om half zes op. Ik dus ook eruit en heb twee koppen koffie achterovergeslagen. Waarna ik natuurlijk geen oog meer dicht deed.quote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef Rickario het volgende:
Man man man. Tijd voor wat ontopic posts. Nog date verhalen van de afgelopen dagen?
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Klinkt als werken in de ICTquote:Op zondag 6 april 2014 13:32 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Hmm. In het wereldje waar ik mij in bevind zijn niet veel mannen, of ze zijn - helaas zijn de stereotypen waar - homoseksueel. Daar buiten kom ik wel eens leuke mannen tegen die met me flirten of die verliefd op me worden, maar het grootste gros heeft al een relatie (dat is no go voor mij, ik wil dat daar niet tussen zitten hoe leuk iemand ook is) en met de mannen die wel single zijn word het ook niet altijd wat omdat sommige heel vooroordelend zijn over mijn vakgebied. Stom
Als mensen je al de kans niet gunnen om dat te bewijzen of uit te leggen dan houdt het wel op ja.quote:voorbeeldje, maar ik had laatste een date met een vrouw (ja een vrouw), leuke vrouw, die er maar meteen vanuit ging dat ik net zoveel tijd kwijt was met theater als dat zij kwijt was met topsport. Terwijl daar gewoon niets van waar was. En ik kreeg ook niet de kans om dat te bewijzen. Dat is gewoon frustrerend.
Dat heeft iedereen wel denk ik zo.quote:Oh, en ja, soms trek ik ook wel eens mensen aan waar ik zelf niet op val, waar dat aan ligt ben ik zelf nog niet helemaal achter.
Klinkt goed. Weer de krullenbol?quote:Op zondag 6 april 2014 13:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik had er gisterenavond een. Ze moest vandaag om zeven uur beginnen, dus stond om half zes op. Ik dus ook eruit en heb twee koppen koffie achterovergeslagen. Waarna ik natuurlijk geen oog meer dicht deed.Aankomende week ga ik voor de verandering haar kant eens op. Zit wel goed verder.
Iemand doet in ieder geval heel hard z'n bestquote:Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie het al Metro2005 en SSJKloko moeten een gaan daten
Goed bezigquote:Op zondag 6 april 2014 13:57 schreef Rickario het volgende:
Ik heb vrijdag ook weer een date![]()
Deze keer een grondige foto/google check gedaan
Als je op mij doelt , gewoon praten met iemand staat niet gelijk aan hard zijn best doen hoorquote:Iemand doet in ieder geval heel hard z'n best
Niet al te overbodig inderdaad. Al kun je dan nog weleens voor verrassingen komen te staan.quote:Op zondag 6 april 2014 13:57 schreef Rickario het volgende:
Ik heb vrijdag ook weer een date
Deze keer een grondige foto/google check gedaan
Ja. De tweede dus, niet de eerste. Ik haat de term, maar het eh, klikt nogal goed. Dusdanig goed zelfs dat ik me bijna ga afvragen waar het addertje blijft. Dit gaat te gemakkelijk enzo.quote:
Waarom? Niet leuk genoeg?quote:
te weinig klik, te weinig enthousiasme van beide kantenquote:
Run dude, run!quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef All-out het volgende:
ik ben momenteel aan het daten met een mama van mijn leeftijd, plus kind dus. op zich wel heel leuk, maar ik vind de sfeer met het erbij niet echt geschikt om iets te ondernemen. enigszins lastig.
vanmiddag trouwens tweede date gehad, en vanavond misschien de derde, eindelijk met zn tweeën
daar is ze te mooi voorquote:
Als je geen relatie wil gaat het toch eigenlijk alleen om het 'sexy gedeelte'?quote:Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef All-out het volgende:
[..]
daar is ze te mooi vooren ik run niet op voorhand al voor dat soort dingen. ze is er heel open over en ik heb laten weten dat ik niet 1-2-3 een relatie wil. werkt prima tot nu toe, behalve het sexy gedeelte dus..
En hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Voor alleen sex moet je in de PUA-reeks zijn, niet hierquote:Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef All-out het volgende:
[..]
daar is ze te mooi vooren ik run niet op voorhand al voor dat soort dingen. ze is er heel open over en ik heb laten weten dat ik niet 1-2-3 een relatie wil. werkt prima tot nu toe, behalve het sexy gedeelte dus..
wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor alleen sex moet je in de PUA-reeks zijn, niet hier
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuigquote:Op zondag 6 april 2014 11:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jullie zijn allemaal gek, horen jullie me!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |