Ik word altijd kriegel van die opmerking. Bedacht door libelle lezers om zich beter te voelen nadat ze zijn gedumpt.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 12:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik word altijd kriegel van die opmerking. Bedacht door libelle lezers om zich beter te voelen nadat ze zijn gedumpt.
Maar het is dus my loss.. als ik jou niet leuk vind? Beetje overtrokken.. ben ik wel met habitue eens.quote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]lol, zo moet je die opmerking niet zien denk ik. Hij is meer bedoeld in de trant van: als ik je type blijkbaar niet ben ligt dat niet direct aan jezelf maar gewoon omdat die ander jou niet leuk vindt. Genoeg anderen die jou wel leuk vinden dus: their loss , zeker als ze het niet eens een poging hebben gegeven en puur op een foto bv afkappen.
Ik lig daar nooit zo van wakker, andersom gebeurd dat net zo goed. Ik vind ook niet iedereen leuk dus waarom zou het een ander moeten boeien als ik iemand niet leuk vindt. Vast genoeg anderen die haar wel leuk genoeg vinden.
Dit vind ik altijd zo'n bullshit. Zou jij het een poging geven als de foto van de ander je niet eens aanspreekt?quote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]lol, zo moet je die opmerking niet zien denk ik. Hij is meer bedoeld in de trant van: als ik je type blijkbaar niet ben ligt dat niet direct aan jezelf maar gewoon omdat die ander jou niet leuk vindt. Genoeg anderen die jou wel leuk vinden dus: their loss , zeker als ze het niet eens een poging hebben gegeven en puur op een foto bv afkappen.
Ik lig daar nooit zo van wakker, andersom gebeurd dat net zo goed. Ik vind ook niet iedereen leuk dus waarom zou het een ander moeten boeien als ik iemand niet leuk vindt. Vast genoeg anderen die haar wel leuk genoeg vinden.
Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn en heb ik er ook mee gedate! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!quote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is dus my loss.. als ik jou niet leuk vind? Beetje overtrokken.. ben ik wel met habitue eens.
Misschien was het wel mijn (en jouw) redding, omdat we misschien wel onder een auto waren gekomen op een eerste date
Als die me helemaaaal niet aanspreekt nee maar bij twijfel .. zie hierbovenquote:Op zondag 6 april 2014 12:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n bullshit. Zou jij het een poging geven als de foto van de ander je niet eens aanspreekt?
Heb je veel keuze qua aanbod op datingsites? Of valt dat mee?quote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn en heb ik er ook mee gedate! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!
Tig keer mee gedate en relatie uit geschopt? en spreek je der nog steeds?quote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Overtrokken uitspraak wellicht maargoed, als je iemand al bij voorbaat wegklikt zonder hem of haar uberhaupt een kans te geven kan je dat natuurlijk wel een beetje uitleggen als "their loss" Wellicht net een onvoordelige foto of een wat oudere foto. Zelf wel eens meegemaakt dat ik een foto zag van een vrouw met kort haar, daar val ik niet echt op (understatement) maar aangezien het wel een gezellig gesprek was toch maar even blijven plakken. Bleek ze intussen haar haar langer te hebben en best een knappe vrouw te zijn! Als ik die direct had weggeklikt was dat inderdaad mooi mijn loss ja damnit!
Aanbod en keuze genoeg altijdquote:Op zondag 6 april 2014 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je veel keuze qua aanbod op datingsites? Of valt dat mee?
Was een ONS en spreek dr nog wel eens ja.quote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tig keer mee gedate en relatie uit geschopt? en spreek je der nog steeds?
Neuh dan niet inderdaad.quote:En je spreekt nu toch over twijfelgevallen.. maar om iemand die totaal je type is niet is (en dan mbt iets dat minder veranderlijk is dan haardracht) .. ga je het toch geen kans geven?
precies, ze weet niet wat ze mistquote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef habitue het volgende:
Ik ben net afgewezen door Shakira, nja her loss
Nee, de jouwe. Ze pijpt fantastisch.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef habitue het volgende:
Ik ben net afgewezen door Shakira, nja her loss
Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :pquote:Op zondag 6 april 2014 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor iemand die vaak sjans heeft kom je hier best ehm.. arrogant over. Wellicht de reden dat mannen je op paiq verwijderen ? Aan je uiterlijk zal het vast niet liggen als je IRL wel sjans hebt
Edit: arrogant is wellicht niet het juist woord. Het lijkt of je met je woorden een Barriere opbouwt teneinde je te beschermen tegen emoties. Zo komt het een beetje over. Vrij oppervlakkig, zodra het dieper dreigt te gaan wordt je arrogant. Daarnaast geef je aan dat je zo ongeveer elke man op aarde kan krijgen en dus de mannen op minderwaardige media als internet eigenlijk niet hoeft.
IMHO
[..]
Inderdaad, their loss.
Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderenquote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En ik heb nergens aangegeven dat ik iedere man kan krijgen, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Heb echt wel eens een blauwtje gelopen.
Nou dit zijn nou precies de opmerkingen die ik eerder bedoelde....quote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En HJ deed niet eens een poging om haar te versieren of ook maar iets in die geestquote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderenze liggen aan mijn voeten want ik heb zoveel zelfvertrouwen.
Ik ben ook een botte klootzak. Maar wel eerlijk. Hoi.quote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En ik heb nergens aangegeven dat ik iedere man kan krijgen, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Heb echt wel eens een blauwtje gelopen.
Hmm. Is dat laatste geen interpretatie van jouw kant? Want zo bedoelde ik het niet namelijk. Het was meer een toespeling op het feit dat ik niet alleen op mannen val..quote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderenze liggen aan mijn voeten want ik heb zoveel zelfvertrouwen.
quote:Op zondag 6 april 2014 11:28 schreef BeamofLight het volgende:
Wtf is hier weer going on? Op max 5 mensen na is iedereen hier zo autistisch als de pest. En die gaan die newbie ff vertellen wat ze mankeert.
Waar zie jij dat 'haha grapje' dan? Want ik was in die opmerking wel serieus.. In tegenstelling tot sommige andere opmerkingen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dit zijn nou precies de opmerkingen die ik eerder bedoelde....
Vooral ook omdat je er zo'n laagje van 'haha grapje hoor' overheen knalt wat net te dun is
Ik zeg het niet om je te dissen of zo, maar om aan te geven wat ik bedoelde over hoe je over komt
nou dan is het al helemaal niet aardig van jequote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Waar zie jij dat 'haha grapje' dan? Want ik was in die opmerking wel serieus.. In tegenstelling tot sommige andere opmerkingen.
I know. Ik vond hem ook niet zo aardig in z'n eerste posts. Actie -> reactie..quote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan is het al helemaal niet aardig van je
Ik moet dit ondraaglijke leed maar zien als ''her lossquote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan is het al helemaal niet aardig van je
Klopt, voor kusjekroel moet je bij El_Thijs zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
I know. Ik vond hem ook niet zo aardig in z'n eerste posts. Actie -> reactie..
Misschien moet je het eens met vrouwen proberen dan?quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Hmm. Is dat laatste geen interpretatie van jouw kant? Want zo bedoelde ik het niet namelijk. Het was meer een toespeling op het feit dat ik niet alleen op mannen val..
Liefdesfilm op, ben en jerry's erbij en die avond uitjanken en je bent weer het mannetje. komt goed !quote:Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik moet dit ondraaglijke leed maar zien als ''her loss'' begreep ik al eerder. Dus ik kom er wel weer bovenop. Ooit.
Je kan ook een botte klaphark zijn en toch aardig overkomen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, voor kusjekroel moet je bij El_Thijs zijn.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mooie lengte en een tattoo!! Stuur maar door![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |