abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2014 @ 12:55:04 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138565600
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderen :P ze liggen aan mijn voeten want ik heb zoveel zelfvertrouwen.

;)
En HJ deed niet eens een poging om haar te versieren of ook maar iets in die geest :')
pi_138565603
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Uh, ik reageerde op die manier op HJ omdat hij op mij nogal bot overkwam. Iemand die zo overkomt hoef ik niet. :p
En ik heb nergens aangegeven dat ik iedere man kan krijgen, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Heb echt wel eens een blauwtje gelopen. :D
Ik ben ook een botte klootzak. Maar wel eerlijk. Hoi.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138565616
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zo reageerde je in elk geval tegen HJ inderdaad en het komt een beetje over van: ik moet jou niet, voor jou 1000 anderen :P ze liggen aan mijn voeten want ik heb zoveel zelfvertrouwen.

;)
Hmm. Is dat laatste geen interpretatie van jouw kant? Want zo bedoelde ik het niet namelijk. Het was meer een toespeling op het feit dat ik niet alleen op mannen val..
pi_138565666
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:28 schreef BeamofLight het volgende:
Wtf is hier weer going on? Op max 5 mensen na is iedereen hier zo autistisch als de pest. En die gaan die newbie ff vertellen wat ze mankeert.
_O-
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_138565746
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou dit zijn nou precies de opmerkingen die ik eerder bedoelde....
Vooral ook omdat je er zo'n laagje van 'haha grapje hoor' overheen knalt wat net te dun is

Ik zeg het niet om je te dissen of zo, maar om aan te geven wat ik bedoelde over hoe je over komt
Waar zie jij dat 'haha grapje' dan? Want ik was in die opmerking wel serieus.. In tegenstelling tot sommige andere opmerkingen.
pi_138565840
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Waar zie jij dat 'haha grapje' dan? Want ik was in die opmerking wel serieus.. In tegenstelling tot sommige andere opmerkingen.
nou dan is het al helemaal niet aardig van je
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138565892
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

I know. Ik vond hem ook niet zo aardig in z'n eerste posts. Actie -> reactie..
pi_138565913
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik moet dit ondraaglijke leed maar zien als ''her loss :) '' begreep ik al eerder. Dus ik kom er wel weer bovenop. Ooit.
pi_138565968
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

I know. Ik vond hem ook niet zo aardig in z'n eerste posts. Actie -> reactie..
Klopt, voor kusjekroel moet je bij El_Thijs zijn.
  zondag 6 april 2014 @ 13:18:38 #174
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138566349
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Hmm. Is dat laatste geen interpretatie van jouw kant? Want zo bedoelde ik het niet namelijk. Het was meer een toespeling op het feit dat ik niet alleen op mannen val..
Misschien moet je het eens met vrouwen proberen dan? :P

Maar je merkt nu zelf wel wat er fout gaat, je zegt typt iets en het wordt anders opgevat. Vooral met internet daten vrij cruciaal zeg maar :+

quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik moet dit ondraaglijke leed maar zien als ''her loss :) '' begreep ik al eerder. Dus ik kom er wel weer bovenop. Ooit.
Liefdesfilm op, ben en jerry's erbij en die avond uitjanken en je bent weer het mannetje. komt goed !

quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 13:06 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Klopt, voor kusjekroel moet je bij El_Thijs zijn.
Je kan ook een botte klaphark zijn en toch aardig overkomen.

Zoals ik
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138566424
Man man man. Tijd voor wat ontopic posts. Nog date verhalen van de afgelopen dagen?

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mooie lengte en een tattoo!! Stuur maar door :9~ O+
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
pi_138566433
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Misschien moet je het eens met vrouwen proberen dan? :P

Maar je merkt nu zelf wel wat er fout gaat, je zegt typt iets en het wordt anders opgevat. Vooral met internet daten vrij cruciaal zeg maar :+
Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom. Zal ik zelf ook wel doen. Ik hou ook helemaal niet zo van dat hele internet gebeuren, er wordt zoveel verkeerd opgevat..
  zondag 6 april 2014 @ 13:22:34 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138566495
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom. Zal ik zelf ook wel doen. Ik hou ook helemaal niet zo van dat hele internet gebeuren, er wordt zoveel verkeerd opgevat..
Alles is te leren.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 6 april 2014 @ 13:22:44 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138566500
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef SSJKliko het volgende:

Ja, dat blijkt. Of mensen nemen me serieus wanneer ze dat niet moeten doen, of andersom.
Net wat duidelijker zijn dus, evt smilies gebruiken ofzo. Maar daar zal je wel wat aan moeten doen wil je t succesvol maken om via internet te daten
pi_138566563
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Net wat duidelijker zijn dus, evt smilies gebruiken ofzo. Maar daar zal je wel wat aan moeten doen wil je t succesvol maken om via internet te daten
Ik gebruik altijd al smilies als iemand iets niet zo serieus moet opvatten (vooral ":P"), en dat komt hier ook niet over, dus, ja. Dan weet ik het ook niet.
  zondag 6 april 2014 @ 13:26:30 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138566635
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd al smilies als iemand iets niet zo serieus moet opvatten (vooral ":P"), en dat komt hier ook niet over, dus, ja. Dan weet ik het ook niet.
Maar waarom nog internet daten als je IRL al genoeg aandacht krijgt? Of is die aandacht van mannen die jij weer niet ziet zitten?
Ik bedoel: ieder zijn ding. De een vindt internet daten fijner en de ander doet het liever in een kroeg of discotheek oid.
pi_138566822
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Maar waarom nog internet daten als je IRL al genoeg aandacht krijgt? Of is die aandacht van mannen die jij weer niet ziet zitten?
Ik bedoel: ieder zijn ding. De een vindt internet daten fijner en de ander doet het liever in een kroeg of discotheek oid.

Hmm. In het wereldje waar ik mij in bevind zijn niet veel mannen, of ze zijn - helaas zijn de stereotypen waar - homoseksueel. Daar buiten kom ik wel eens leuke mannen tegen die met me flirten of die verliefd op me worden, maar het grootste gros heeft al een relatie (dat is no go voor mij, ik wil dat daar niet tussen zitten hoe leuk iemand ook is) en met de mannen die wel single zijn word het ook niet altijd wat omdat sommige heel vooroordelend zijn over mijn vakgebied. Stom voorbeeldje, maar ik had laatste een date met een vrouw (ja een vrouw :P), leuke vrouw, die er maar meteen vanuit ging dat ik net zoveel tijd kwijt was met theater als dat zij kwijt was met topsport. Terwijl daar gewoon niets van waar was. En ik kreeg ook niet de kans om dat te bewijzen. Dat is gewoon frustrerend.
Oh, en ja, soms trek ik ook wel eens mensen aan waar ik zelf niet op val, waar dat aan ligt ben ik zelf nog niet helemaal achter.
pi_138566854
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef Rickario het volgende:
Man man man. Tijd voor wat ontopic posts. Nog date verhalen van de afgelopen dagen?

[..]

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ja, ik had er gisterenavond een. Ze moest vandaag om zeven uur beginnen, dus stond om half zes op. Ik dus ook eruit en heb twee koppen koffie achterovergeslagen. Waarna ik natuurlijk geen oog meer dicht deed. :'( Aankomende week ga ik voor de verandering haar kant eens op. Zit wel goed verder.
  zondag 6 april 2014 @ 13:37:04 #183
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138566970
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:32 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Hmm. In het wereldje waar ik mij in bevind zijn niet veel mannen, of ze zijn - helaas zijn de stereotypen waar - homoseksueel. Daar buiten kom ik wel eens leuke mannen tegen die met me flirten of die verliefd op me worden, maar het grootste gros heeft al een relatie (dat is no go voor mij, ik wil dat daar niet tussen zitten hoe leuk iemand ook is) en met de mannen die wel single zijn word het ook niet altijd wat omdat sommige heel vooroordelend zijn over mijn vakgebied. Stom
Klinkt als werken in de ICT :') Weinig vrouwen, veel vooroordelen (nee ik heb geen bril, buikje en staart in mijn haar }:| )

quote:
voorbeeldje, maar ik had laatste een date met een vrouw (ja een vrouw :P), leuke vrouw, die er maar meteen vanuit ging dat ik net zoveel tijd kwijt was met theater als dat zij kwijt was met topsport. Terwijl daar gewoon niets van waar was. En ik kreeg ook niet de kans om dat te bewijzen. Dat is gewoon frustrerend.
Als mensen je al de kans niet gunnen om dat te bewijzen of uit te leggen dan houdt het wel op ja.
Ik ben thuis echt wel ééns bezig met ICT gerelateerde zaken maar ben echt niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat pc's aan het tweaken, overklokken of aan het programmeren. Alsjeblieft niet :') Heb wel redelijk wat oude computers uit de jaren 80 staan die ik verzamel en daar zit ik wel eens mee te pielen maar net als jij met je theater ben ik daar niet constant mee bezig.

quote:
Oh, en ja, soms trek ik ook wel eens mensen aan waar ik zelf niet op val, waar dat aan ligt ben ik zelf nog niet helemaal achter.
Dat heeft iedereen wel denk ik zo.

En met theater bezig zijn of daar werken is toch niet zo raar ofzo dat veel mensen dat als akward zien? :{
  zondag 6 april 2014 @ 13:41:00 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138567094
Ik zie het al Metro2005 en SSJKloko moeten een gaan daten *O*
pi_138567656
Ik heb vrijdag ook weer een date :D
Deze keer een grondige foto/google check gedaan :')
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 13:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, ik had er gisterenavond een. Ze moest vandaag om zeven uur beginnen, dus stond om half zes op. Ik dus ook eruit en heb twee koppen koffie achterovergeslagen. Waarna ik natuurlijk geen oog meer dicht deed. :'( Aankomende week ga ik voor de verandering haar kant eens op. Zit wel goed verder.
Klinkt goed. Weer de krullenbol?
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie het al Metro2005 en SSJKloko moeten een gaan daten *O*
Iemand doet in ieder geval heel hard z'n best :7
  zondag 6 april 2014 @ 14:56:02 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138570404
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:57 schreef Rickario het volgende:
Ik heb vrijdag ook weer een date :D
Deze keer een grondige foto/google check gedaan :')
Goed bezig

quote:
Iemand doet in ieder geval heel hard z'n best :7
Als je op mij doelt , gewoon praten met iemand staat niet gelijk aan hard zijn best doen hoor :') ik snap dat dat als schok komt :+
pi_138570551
quote:
Ik heb vrijdag ook weer een date
Deze keer een grondige foto/google check gedaan
Niet al te overbodig inderdaad. Al kun je dan nog weleens voor verrassingen komen te staan.

quote:
Klinkt goed. Weer de krullenbol?

Ja. De tweede dus, niet de eerste. Ik haat de term, maar het eh, klikt nogal goed. Dusdanig goed zelfs dat ik me bijna ga afvragen waar het addertje blijft. Dit gaat te gemakkelijk enzo. :')
  zondag 6 april 2014 @ 15:24:25 #188
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138571808
Ik vanavond date met milf. Ergens wat eten.
pi_138572673
Ik heb mijn datemeid afgekapt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 6 april 2014 @ 15:42:48 #190
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138572703
quote:
4s.gif Op zondag 6 april 2014 15:42 schreef habitue het volgende:
Ik heb mijn datemeid afgekapt.
Waarom? Niet leuk genoeg?
pi_138572912
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Waarom? Niet leuk genoeg?
te weinig klik, te weinig enthousiasme van beide kanten
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 6 april 2014 @ 18:06:30 #192
320538 All-out
super, man
pi_138578033
ik ben momenteel aan het daten met een mama van mijn leeftijd, plus kind dus. op zich wel heel leuk, maar ik vind de sfeer met het erbij niet echt geschikt om iets te ondernemen. enigszins lastig.

vanmiddag trouwens tweede date gehad, en vanavond misschien de derde, eindelijk met zn tweeën
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  zondag 6 april 2014 @ 18:31:23 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138578821
De eerste twee dates waren incl kind? :?
pi_138578911
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef All-out het volgende:
ik ben momenteel aan het daten met een mama van mijn leeftijd, plus kind dus. op zich wel heel leuk, maar ik vind de sfeer met het erbij niet echt geschikt om iets te ondernemen. enigszins lastig.

vanmiddag trouwens tweede date gehad, en vanavond misschien de derde, eindelijk met zn tweeën
Run dude, run!
  zondag 6 april 2014 @ 18:43:23 #195
320538 All-out
super, man
pi_138579261
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 18:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Run dude, run!
daar is ze te mooi voor :) en ik run niet op voorhand al voor dat soort dingen. ze is er heel open over en ik heb laten weten dat ik niet 1-2-3 een relatie wil. werkt prima tot nu toe, behalve het sexy gedeelte dus..
pi_138579819
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef All-out het volgende:

[..]

daar is ze te mooi voor :) en ik run niet op voorhand al voor dat soort dingen. ze is er heel open over en ik heb laten weten dat ik niet 1-2-3 een relatie wil. werkt prima tot nu toe, behalve het sexy gedeelte dus..
Als je geen relatie wil gaat het toch eigenlijk alleen om het 'sexy gedeelte'?

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:31 schreef Cue_ het volgende:
De eerste twee dates waren incl kind? :?
En hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_138580020
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef All-out het volgende:

[..]

Voor alleen sex moet je in de PUA-reeks zijn, niet hier :{w
  zondag 6 april 2014 @ 19:16:03 #198
320538 All-out
super, man
pi_138580531
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Weissman het volgende:

[..]
Voor alleen sex moet je in de PUA-reeks zijn, niet hier :{w
wat doe jij hier dan? :') dit is toch niet het 'ik wil zsm een vaste relatie-topic"? ik vind daten leuk en ik heb graag iets meer met een persoon dan alleen neuken, maar ik heb momenteel niet de toewijding voor een serieuze relatie. een soort LAT-relatie graag, maar dan zonder de lange afstand, hoe noem je dat?

en ja het kind was erbij, de eerste twee dates en nee, dat vind ik geen bezwaar. het is trouwens ook geen mokka-baby of stereotype alleenstaande moeder.
pi_138581535
Gewoon lat noem je dat :') alles begint als lat :')

En de baby mee? Dat is echt het mafste dat ik ooit gehoord heb
Lijkt me echt een krankzinnige manier van daten
'Sorry maar danilo moet even een schone luier'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138583090
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jullie zijn allemaal gek, horen jullie me!?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig

En als het je niet bevalt stap je maar uit... Parachutes bij m'n date, die s stewardess
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zondag 6 april 2014 @ 20:21:03 #201
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138583313
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef rhubarbje het volgende:

Je bedoelt Djermaine?
pi_138583883
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef All-out het volgende:

[..]

wat doe jij hier dan? :') dit is toch niet het 'ik wil zsm een vaste relatie-topic"? ik vind daten leuk en ik heb graag iets meer met een persoon dan alleen neuken, maar ik heb momenteel niet de toewijding voor een serieuze relatie. een soort LAT-relatie graag, maar dan zonder de lange afstand, hoe noem je dat?

en ja het kind was erbij, de eerste twee dates en nee, dat vind ik geen bezwaar. het is trouwens ook geen mokka-baby of stereotype alleenstaande moeder.
Is er een stereotype alleenstaande moeder dan?
Daar heb ik namelijk al allerlei verschillende types in meegemaakt, dus kan ik mogelijk iets bijleren hier?
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_138584177
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef rhubarbje het volgende:

Wie zegt dat het een baby is? Het kind kan net zo goed 10 zijn.
Al zou ik ook niet willen daten met een kind erbij (of sowieso een moeder)
pi_138584545
Ik zou niet echt blij zijn als mijn moeder me mee zou nemen op haar dates.

Maar ik ben dan ook al meer dan een tikkeltje ouder :+
pi_138584580
Editen en quoten is ook moeilijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')