Maar wel het goede moment, ben je dus op het nippertje de friendzone ontsnapt. Die grens ligt op 3 dates he, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:30 schreef Buffell het volgende:
Heuj, date 3 was een groot succes. Hele slechte film gekeken, maar dat was misschien wel juist de goede zet. Nu ook gezoend, vaker dan eens, en het was ook gewoon een hele toffe avond.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar wel het goede moment, ben je dus op het nippertje de friendzone ontsnapt. Die grens ligt op 3 dates he, heb ik me laten vertellen.
pic?quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:23 schreef SSJKliko het volgende:
Wat is dit nou weerkreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van
Je wordt door Paiq aan iemand gematcht. Blijkbaar vonden ze het gesprek toch niet zo. Stelde je veel sollicitatie-achtige vragen misschien?quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:23 schreef SSJKliko het volgende:
Wat is dit nou weerkreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van
Dat kan ook, ja.quote:
Nee, helemaal niet, ging vrij organisch eigenlijk. Best veel gezamenlijke interesses.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wordt door Paiq aan iemand gematcht. Blijkbaar vonden ze het gesprek toch niet zo. Stelde je veel sollicitatie-achtige vragen misschien?
Heb ik ook gehad op Paiq. Mensen vinden het makkelijker om je gewoon te verwijderen dan te zeggen waarom ze dat doen. Andere users hier zeiden dat zoiets gebeurd om 'gezeur' te voorkomen van mensen die kritiek niet aankunnen. Helaasquote:Wat is dit nou weer kreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van
Misschien was je het omgekeerde, te mooi?quote:maar in 'het echie' heb ik best vaak sjans
Nah nee, als de man in kwestie denkt: "I'd hit that" zit je al wel goed qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:45 schreef SSJKliko het volgende:
verwachten hun gewoon wel de nieuwe Olivia Wilde of zo
Alsof dat ooit gebeurt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef JCPepino het volgende:
Misschien was je het omgekeerde, te mooi?
Ik vind het nogal onbeschoft eigenlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef JCPepino het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad op Paiq. Mensen vinden het makkelijker om je gewoon te verwijderen dan te zeggen waarom ze dat doen. Andere users hier zeiden dat zoiets gebeurd om 'gezeur' te voorkomen van mensen die kritiek niet aankunnen. Helaas
[..]
Misschien was je het omgekeerde, te mooi?
Wacht maar tot dat je sommige mensen hier hoortquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:56 schreef SSJKliko het volgende:
Een vriendin van me zie ook al dat mensen op datingsites vaak verschrikkelijk kieskeurig zijn..
Ja, ik snap er niks van. Een van die mannen zei dat hij er al een hele tijd zat, moet toch wel een lichtje gaan branden als je na al die tijd nog niemand gevonden hebt die aan je 'eisen' voldoet? Misschien ben ik er gewoon te makkelijk inquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je sommige mensen hier hoort
Moet je voor de grap eens in het Tinder topic kijken. Daar zie je sommigen alleen maar zeurenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja, ik snap er niks van. Een van die mannen zei dat hij er al een hele tijd zat, moet toch wel een lichtje gaan branden als je na al die tijd nog niemand gevonden hebt die aan je 'eisen' voldoet? Misschien ben ik er gewoon te makkelijk in
Haha ja nou dat vond ik zelf eigenlijk ook dat het nu wel moest gebeuren. Maar toch ging het allemaal vrij automatisch, totaal niet geforceerd. Ze plaatste een opmerking, waarmee ik m'n kans schoon zag en dat pakte goed uit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar wel het goede moment, ben je dus op het nippertje de friendzone ontsnapt. Die grens ligt op 3 dates he, heb ik me laten vertellen.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:08 schreef Buffell het volgende:
[..]
Haha ja nou dat vond ik zelf eigenlijk ook dat het nu wel moest gebeuren. Maar toch ging het allemaal vrij automatisch, totaal niet geforceerd. Ze plaatste een opmerking, waarmee ik m'n kans schoon zag en dat pakte goed uit.
Er zijn gewoon te veel onaantrekkelijke mensenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens in het Tinder topic kijken. Daar zie je sommigen alleen maar zeuren. Ik snap er niets van. Hoe kan je bij de eerste indruk nou zo kieskeurig zijn...
thanks.quote:
Ze is wel meerderjarig toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:13 schreef Buffell het volgende:
ja maar je bent verdomme net pas 4 maanden weer vrij,
Ja want elke vrouw vindt dat ook maar zo prima. Ik kan je nu al verzekeren dat zij niet dat type meid is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef Weissman het volgende:
Een open relatie is je antwoord. Win-win.
Ben je helderziend ofzo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:15 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja want elke vrouw vindt dat ook maar zo prima. Ik kan je nu al verzekeren dat zij niet dat type meid is.
Nee, dat heeft niks met hokjes te maken. Ik heb met haar al veel over vorige relaties enzo gesproken. Daar kwam toch niet echt naar voren dat ze dingen als een open relatie ziet zitten. Ik heb het niet over andere meiden hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je helderziend ofzo?
Want wat voor type meiden vinden dat dan wel ok?
Hokjesdenkers![]()
Je zegt dat zij ''niet zo'n type meid'' is, iemand die geen open relaties aan wil/kan gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:17 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niks met hokjes te maken. Ik heb met haar al veel over vorige relaties enzo gesproken. Daar kwam toch niet echt naar voren dat ze dingen als een open relatie ziet zitten. Ik heb het niet over andere meiden hoor.
Misschien niet de goede benaming. Maar zij is niet een meid wat daar wat in zou zien zitten. Ik zelf trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zegt dat zij ''niet zo'n type meid'' is, iemand die geen open relaties aan wil/kan gaan.
Dus daarom vraag ik je; wat voor type dames gaan volgens jou wel voor een open relatie?
Just curious...
Oh ja, die zijn er ook wel op Tinder. Maar er zijn er ook gewoon genoeg die 'average' zijn, en als je iemand echt leert kennen wordt diegene per definitie voor mij al aantrekkelijker. En die mensen worden ook al meteen weggeklikt door sommigen. Snap echt niet wat die lui verwachten, vaak zijn ze zelf ook geen supermodel, haha.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn gewoon te veel onaantrekkelijke mensen
En dan mag je je nog gelukkig prijzen dat je een vrouw bent, aangezien de ratio man/vrouw nogal scheef is op sites.quote:Een vriendin van me zie ook al dat mensen op datingsites vaak verschrikkelijk kieskeurig zijn..
Als je door drie personen tegelijk wordt verwijderd zie je er waarschijnlijk niet al te florissant uit, sorry. En al helemaal als het kerels zijn. De meesten durven niet direct te zijn over het waarom omdat dat nu eenmaal negen van de tien keer gezeik of gechagrijn oplevert als het antwoord de ander niet aanstaat. Een post onlangs van El_Thijs was daar een mooi voorbeeld van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:23 schreef SSJKliko het volgende:
Nou dat doen mannen ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef JCPepino het volgende:
[..]
En dan mag je je nog gelukkig prijzen dat je een vrouw bent, aangezien de ratio man/vrouw nogal scheef is op sites.
Ik heb liever ook dat ze eerlijk zijn. Ze mogen zelfs ronduit zeggen; he je bent echt super-lelluk, sorry. Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat velen dan gaan zeggen: ja maar we hadden echt een leuk gesprek, uiterlijk is niet alles blablabla.
Uiteindelijk blijft plotseling verwijderen/blokkeren toch echt iets van de online wereld. Moet je voorstellen dat je zoiets in het echte leven zou doen ;p
Jij wilt beweren dat als ik IRL wel sjans/flirts krijg en mannen zich online raar gedragendat ik er dan niet uitzie? De logicaquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je door drie personen tegelijk wordt verwijderd zie je er waarschijnlijk niet al te florissant uit, sorry. En al helemaal als het kerels zijn. De meesten durven niet direct te zijn over het waarom omdat dat nu eenmaal negen van de tien keer gezeik of gechagrijn oplevert als het antwoord de ander niet aanstaat. Een post onlangs van El_Thijs was daar een mooi voorbeeld van.
Denk dat het eerder was omdat je offline ging. Sommige mensen zijn dan al zo beledigd dat ze je verwijderen. Welkom in de wondere wereld van Paiq.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat als ik IRL wel sjans/flirts krijg en mannen zich online raar gedragendat ik er dan niet uitzie? De logica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |