abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138508097

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138511685
ik vind em fijn DP, vooral die smiley in een TT :')
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138525611
Heuj, date 3 was een groot succes. Hele slechte film gekeken, maar dat was misschien wel juist de goede zet. Nu ook gezoend, vaker dan eens, en het was ook gewoon een hele toffe avond. :)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_138526402
Als je weet hoe de film eindigt dan doe je iets verkeerd. No offense.
pi_138526569
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:30 schreef Buffell het volgende:
Heuj, date 3 was een groot succes. Hele slechte film gekeken, maar dat was misschien wel juist de goede zet. Nu ook gezoend, vaker dan eens, en het was ook gewoon een hele toffe avond. :)
Maar wel het goede moment, ben je dus op het nippertje de friendzone ontsnapt. Die grens ligt op 3 dates he, heb ik me laten vertellen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:53:22 #6
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138526850
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Maar wel het goede moment, ben je dus op het nippertje de friendzone ontsnapt. Die grens ligt op 3 dates he, heb ik me laten vertellen.
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:59:27 #7
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138527162
Is de TT een sneer naar Wim en Max?
pi_138534202
Wat is dit nou weer :') kreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van :')
pi_138534514
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:23 schreef SSJKliko het volgende:
Wat is dit nou weer :') kreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van :')
pic?
pi_138534523
quote:
Je wordt door Paiq aan iemand gematcht. Blijkbaar vonden ze het gesprek toch niet zo. Stelde je veel sollicitatie-achtige vragen misschien?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138534543
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:40 schreef habitue het volgende:

[..]

pic?
Dat kan ook, ja.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138534614
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je wordt door Paiq aan iemand gematcht. Blijkbaar vonden ze het gesprek toch niet zo. Stelde je veel sollicitatie-achtige vragen misschien?
Nee, helemaal niet, ging vrij organisch eigenlijk. Best veel gezamenlijke interesses.
Heb er trouwens wel een foto op staan ja, maar in 'het echie' heb ik best vaak sjans, dus of het daar nou per definitie aan ligt.. Misschien verwachten hun gewoon wel de nieuwe Olivia Wilde of zo :')
pi_138534716
quote:
Wat is dit nou weer kreeg van een vriendin de tip om Paiq te proberen, dus ik meld me aan. Had heel gezellig gesproken (vonden hun ook) met 3 mannen maar ik moest offline, log ik vandaag in, hebben ze me alle drie ineens uit hun contactenlijst gegooid. Waarom voeg je me in eerste instantie toe dan? Ik snap er de ballen van
Heb ik ook gehad op Paiq. Mensen vinden het makkelijker om je gewoon te verwijderen dan te zeggen waarom ze dat doen. Andere users hier zeiden dat zoiets gebeurd om 'gezeur' te voorkomen van mensen die kritiek niet aankunnen. Helaas

quote:
maar in 'het echie' heb ik best vaak sjans
Misschien was je het omgekeerde, te mooi?
een tangerine is gewoon een mandarijn met kapsones
pi_138534743
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:45 schreef SSJKliko het volgende:
verwachten hun gewoon wel de nieuwe Olivia Wilde of zo
Nah nee, als de man in kwestie denkt: "I'd hit that" zit je al wel goed qua uiterlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef JCPepino het volgende:
Alsof dat ooit gebeurt. :')
pi_138534773
Ik heb wel eens een trio afgewezen omdat de dames te knap waren. :{w

Zo rol ik niet. :N

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2014 11:54:36 ]
pi_138534851
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef JCPepino het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad op Paiq. Mensen vinden het makkelijker om je gewoon te verwijderen dan te zeggen waarom ze dat doen. Andere users hier zeiden dat zoiets gebeurd om 'gezeur' te voorkomen van mensen die kritiek niet aankunnen. Helaas

[..]

Ik vind het nogal onbeschoft eigenlijk :') ze waren ook niet echt mijn 'ding' qua uiterlijk, maar ik weet dat dat niet altijd alles is. Heb vaak zat gehad dat ik stapelverliefd werd op iemand waarvan ik in de eerste instantie zoiets had van 'mwah' :P
Een vriendin van me zie ook al dat mensen op datingsites vaak verschrikkelijk kieskeurig zijn..
pi_138534887
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:56 schreef SSJKliko het volgende:

Een vriendin van me zie ook al dat mensen op datingsites vaak verschrikkelijk kieskeurig zijn..
Wacht maar tot dat je sommige mensen hier hoort :')
pi_138534993
Dat online daten blijft toch eigenlijk ook maar zo zo.
pi_138535008
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wacht maar tot dat je sommige mensen hier hoort :')
Ja, ik snap er niks van. Een van die mannen zei dat hij er al een hele tijd zat, moet toch wel een lichtje gaan branden als je na al die tijd nog niemand gevonden hebt die aan je 'eisen' voldoet? Misschien ben ik er gewoon te makkelijk in :')
pi_138535030
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:04 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ja, ik snap er niks van. Een van die mannen zei dat hij er al een hele tijd zat, moet toch wel een lichtje gaan branden als je na al die tijd nog niemand gevonden hebt die aan je 'eisen' voldoet? Misschien ben ik er gewoon te makkelijk in :')
Moet je voor de grap eens in het Tinder topic kijken. Daar zie je sommigen alleen maar zeuren :') . Ik snap er niets van. Hoe kan je bij de eerste indruk nou zo kieskeurig zijn...
pi_138535078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Haha ja nou dat vond ik zelf eigenlijk ook dat het nu wel moest gebeuren. Maar toch ging het allemaal vrij automatisch, totaal niet geforceerd. Ze plaatste een opmerking, waarmee ik m'n kans schoon zag en dat pakte goed uit.
pi_138535105
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:08 schreef Buffell het volgende:

[..]

Haha ja nou dat vond ik zelf eigenlijk ook dat het nu wel moest gebeuren. Maar toch ging het allemaal vrij automatisch, totaal niet geforceerd. Ze plaatste een opmerking, waarmee ik m'n kans schoon zag en dat pakte goed uit.
Goed bezig!
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:11:41 #23
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138535129
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:06 schreef Devv het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens in het Tinder topic kijken. Daar zie je sommigen alleen maar zeuren :') . Ik snap er niets van. Hoe kan je bij de eerste indruk nou zo kieskeurig zijn...
Er zijn gewoon te veel onaantrekkelijke mensen :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_138535173
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goed bezig!
thanks.
Aan de andere kant weet ik niet echt wat ik ervan moet vinden. Ik vind haar echt een toffe meid, we hebben enorm veel lol omdat we ook wel een zelfde soort humor hebben, maar kunnen ook wel serieus gesprekken voeren. Er is ook wel degelijk fysieke aantrekkingskracht, dat hebben we ook naar elkaar uitgesproken. Maar iets in m'n hoofd zegt meteen weer; ja maar je bent verdomme net pas 4 maanden weer vrij, pas je niet een beetje op, dadelijk begint het hele circus nú alweer overnieuw.
pi_138535191
Een open relatie is je antwoord. Win-win.
pi_138535197
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:13 schreef Buffell het volgende:
ja maar je bent verdomme net pas 4 maanden weer vrij,
Ze is wel meerderjarig toch? }:|
pi_138535206
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef Weissman het volgende:
Een open relatie is je antwoord. Win-win.
Ja want elke vrouw vindt dat ook maar zo prima. Ik kan je nu al verzekeren dat zij niet dat type meid is.
pi_138535215
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Ze is wel meerderjarig toch? }:|
Vrij als in 'vrijgezel'. :') Maar ja, ze is 20.
pi_138535232
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:15 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ja want elke vrouw vindt dat ook maar zo prima. Ik kan je nu al verzekeren dat zij niet dat type meid is.
Ben je helderziend ofzo?

Want wat voor type meiden vinden dat dan wel ok?

Hokjesdenkers :r :r
pi_138535252
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ben je helderziend ofzo?

Want wat voor type meiden vinden dat dan wel ok?

Hokjesdenkers :r :r
Nee, dat heeft niks met hokjes te maken. Ik heb met haar al veel over vorige relaties enzo gesproken. Daar kwam toch niet echt naar voren dat ze dingen als een open relatie ziet zitten. Ik heb het niet over andere meiden hoor.
pi_138535278
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:17 schreef Buffell het volgende:

[..]

Nee, dat heeft niks met hokjes te maken. Ik heb met haar al veel over vorige relaties enzo gesproken. Daar kwam toch niet echt naar voren dat ze dingen als een open relatie ziet zitten. Ik heb het niet over andere meiden hoor.
Je zegt dat zij ''niet zo'n type meid'' is, iemand die geen open relaties aan wil/kan gaan.

Dus daarom vraag ik je; wat voor type dames gaan volgens jou wel voor een open relatie?

Just curious...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2014 12:20:27 ]
pi_138535350
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je zegt dat zij ''niet zo'n type meid'' is, iemand die geen open relaties aan wil/kan gaan.

Dus daarom vraag ik je; wat voor type dames gaan volgens jou wel voor een open relatie?

Just curious...
Misschien niet de goede benaming. Maar zij is niet een meid wat daar wat in zou zien zitten. Ik zelf trouwens ook niet.
pi_138535392
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Er zijn gewoon te veel onaantrekkelijke mensen :P
Oh ja, die zijn er ook wel op Tinder. Maar er zijn er ook gewoon genoeg die 'average' zijn, en als je iemand echt leert kennen wordt diegene per definitie voor mij al aantrekkelijker. En die mensen worden ook al meteen weggeklikt door sommigen. Snap echt niet wat die lui verwachten, vaak zijn ze zelf ook geen supermodel, haha.
pi_138535405
Geen 12/10 zijn :')
pi_138535428
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:25 schreef Weissman het volgende:
Geen 12/10 zijn :')
Ik ben 20/10 ga weg, 12/10 :6
pi_138535515
quote:
En dan mag je je nog gelukkig prijzen dat je een vrouw bent, aangezien de ratio man/vrouw nogal scheef is op sites.

Ik heb liever ook dat ze eerlijk zijn. Ze mogen zelfs ronduit zeggen; he je bent echt super-lelluk, sorry. Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat velen dan gaan zeggen: ja maar we hadden echt een leuk gesprek, uiterlijk is niet alles blablabla.

Uiteindelijk blijft plotseling verwijderen/blokkeren toch echt iets van de online wereld. Moet je voorstellen dat je zoiets in het echte leven zou doen ;p
een tangerine is gewoon een mandarijn met kapsones
pi_138535532
quote:
Als je door drie personen tegelijk wordt verwijderd zie je er waarschijnlijk niet al te florissant uit, sorry. En al helemaal als het kerels zijn. De meesten durven niet direct te zijn over het waarom omdat dat nu eenmaal negen van de tien keer gezeik of gechagrijn oplevert als het antwoord de ander niet aanstaat. Een post onlangs van El_Thijs was daar een mooi voorbeeld van.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138535551
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef JCPepino het volgende:

[..]

En dan mag je je nog gelukkig prijzen dat je een vrouw bent, aangezien de ratio man/vrouw nogal scheef is op sites.

Ik heb liever ook dat ze eerlijk zijn. Ze mogen zelfs ronduit zeggen; he je bent echt super-lelluk, sorry. Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat velen dan gaan zeggen: ja maar we hadden echt een leuk gesprek, uiterlijk is niet alles blablabla.

Uiteindelijk blijft plotseling verwijderen/blokkeren toch echt iets van de online wereld. Moet je voorstellen dat je zoiets in het echte leven zou doen ;p
Nou dat doen mannen ook gewoon hoor ;(

Leuke date, nog contact daarna en dan *ploep* foetsie
Naja misschien ligt het aan mij
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138535614
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als je door drie personen tegelijk wordt verwijderd zie je er waarschijnlijk niet al te florissant uit, sorry. En al helemaal als het kerels zijn. De meesten durven niet direct te zijn over het waarom omdat dat nu eenmaal negen van de tien keer gezeik of gechagrijn oplevert als het antwoord de ander niet aanstaat. Een post onlangs van El_Thijs was daar een mooi voorbeeld van.
Jij wilt beweren dat als ik IRL wel sjans/flirts krijg en mannen zich online raar gedragendat ik er dan niet uitzie? De logica :P
pi_138535636
Er is altijd de optie dat je irl verkeerd op vat
Of dat het 'eind van de avond' sjans is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:37:48 #41
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138535639
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Jij wilt beweren dat als ik IRL wel sjans/flirts krijg en mannen zich online raar gedragendat ik er dan niet uitzie? De logica :P
Denk dat het eerder was omdat je offline ging. Sommige mensen zijn dan al zo beledigd dat ze je verwijderen. Welkom in de wondere wereld van Paiq.
pi_138535687
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niks van jouw sjans of vermeende sjans af irl, dus daar valt moeilijk aan te refereren voor me. De logica.
pi_138535702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
Er is altijd de optie dat je irl verkeerd op vat
Of dat het 'eind van de avond' sjans is
Meestal is het 'op eerste gezicht' sjans, en niet eind van de avond sjans. Ik ga bijna nooit uit naar een discotheek/kroeg of wat dan ook dus ja. :P Niet zo mijn ding.
pi_138535721
Ik zit mobiel maar heb je geen FoBO waar het een en ander te checken is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138535740
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit mobiel maar heb je geen FoBO waar het een en ander te checken is?
Nope! Wel gehad, maar ik kreeg creepers in PM dus heb de foto's een hele tijd geleden weggehaald haha.
pi_138535766
Dm anders maar voor een neutraal - maar wel erg direct - oordeel.
pi_138535802
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dm anders maar voor een neutraal - maar wel erg direct - oordeel.
:') en waarom zou ik dat doen, haha. Je had al meteen allerlei vooroordelen. :P
pi_138535863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Eh, koekoek. Jij vraagt hier toch om een reden waarom je verwijderd bent? Ik geef je er eentje die plausibel is. Dat heeft weinig met vooroordelen te maken, ik ken je verder namelijk niet.

Oh. En ik hoef niet in je broekje. Wees maar niet bang.
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:49:47 #49
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138535892
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Doe maar naar mij dan :')
Tenzij je een BMI van boven de 25 hebt, dan kan ik ook oordelen zonder foto's :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_138535919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eh, koekoek. Jij vraagt hier toch om een reden waarom je verwijderd bent? Ik geef je er eentje die plausibel is. Dat heeft weinig met vooroordelen te maken, ik ken je verder namelijk niet.

Oh. En ik hoef niet in je broekje. Wees maar niet bang.
Omdat jij denkt dat die reden plausibel is, is je oordeel al meteen gekleurd. En op dat laatste ga ik niet eens reageren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')