abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138584796
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Rickario het volgende:

[..]

Wie zegt dat het een baby is? Het kind kan net zo goed 10 zijn.
Al zou ik ook niet willen daten met een kind erbij (of sowieso een moeder)
dat is op vele andere manieren disturbing
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138585039
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is op vele andere manieren disturbing
Vertel. Je kent de situatie niet.
Zoenen of meer wanneer het kind aanwezig is, is natuurlijk not done. Maar verder zie ik er niet echt een probleem in.
pi_138585305
Ik zou het niet doen, daten met het kind erbij, gewoon tijd met zijn tweeën.

Een tijd terug heb ik een keer een date willen plannen en mevrouw had een hond en vond het niet kunnen om even voor 2 uur of oppas te regelen voor de hond of even alleen te laten.

Ik was al een paar keer daar geweest en vond dat ze nu wel een keer hierheen mocht komen.. Dat schoot in het verkeerde keelgat schijnbaar..

Disclaimer: Nu weet ik wel dat je een hond en kind niet kan vergelijken. Daarnaast ken ik de leeftijd van het kind in kwestie ook niet. Maakt natuurlijk een heel verschil.
pi_138585602
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:46 schreef Rickario het volgende:

[..]

Vertel. Je kent de situatie niet.
Zoenen of meer wanneer het kind aanwezig is, is natuurlijk not done. Maar verder zie ik er niet echt een probleem in.
Zou jij als je moeder vrijgezel was al haar scharrels steeds willen ontmoeten? Ik gok van niet, voor een kind van 10 is het niet anders.

En als ze jong zijn snappen ze er geen zeur van wie al die mensen zijn die steeds heel aardig zijn maar dan opeens weer verdwijnen. Ook niet echt fijn.

Voor een baby is het misschien nog wel het minst disturbing.

Dus nee ik ken de situatie ook niet maar ik zou het nooit doen. Maar goed, ik heb gelukkig geen kinderen.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_138585932
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef MissGump het volgende:

[..]

Zou jij als je moeder vrijgezel was al haar scharrels steeds willen ontmoeten? Ik gok van niet, voor een kind van 10 is het niet anders.

En als ze jong zijn snappen ze er geen zeur van wie al die mensen zijn die steeds heel aardig zijn maar dan opeens weer verdwijnen. Ook niet echt fijn.

Voor een baby is het misschien nog wel het minst disturbing.

Dus nee ik ken de situatie ook niet maar ik zou het nooit doen. Maar goed, ik heb gelukkig geen kinderen.
Tsja. Zo raar is het toch niet dat er zo nu en dan bezoek in huis is. Als kind zoek je daar niet meteen van alles achter lijkt mij. Daarnaast denk ik niet dat het kind er steeds met z'n neus bovenop zit.
pi_138586084
Dus de (voorlopige) conclusie:

All-out zit of al te ver in de friendzone en heeft het niet door, of de dame in kwestie heeft issue's waar hij nog niet achter is.
  zondag 6 april 2014 @ 21:00:55 #212
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138586181
Als je elkaar niet kent dan neem je sowieso toch niet het kind mee. Baby of niet doet er toch niet toe.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 6 april 2014 @ 21:02:33 #213
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138586318
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:57 schreef Rickario het volgende:

[..]

Tsja. Zo raar is het toch niet dat er zo nu en dan bezoek in huis is. Als kind zoek je daar niet meteen van alles achter lijkt mij. Daarnaast denk ik niet dat het kind er steeds met z'n neus bovenop zit.
Dat is waar maar dan ken je iemand. Niets mis met mannelijke vrienden in de vriendenkring natuurlijk.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138586507
quote:
5s.gif Op zondag 6 april 2014 20:59 schreef Weissman het volgende:
Dus de (voorlopige) conclusie:

All-out zit of al te ver in de friendzone en heeft het niet door, of de dame in kwestie heeft issue's waar hij nog niet achter is.
Conclusies die nergens op slaan :')
  zondag 6 april 2014 @ 21:11:42 #215
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138587001
Je zit pas in de friendzone als je je move hebt proberen te maken en zij zegt: "ik wil onze vriendschap niet verpesten"
Voor dat punt zijn alle opties open, en nadat zij dat gezegd heeft is zij een vriend armer en ben jij een stuk opgeluchter 8-)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 6 april 2014 @ 21:18:21 #216
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138587557
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je klinkt echt zo enorm als yats2

Hoe harder mensen roepen dat ze zoveel zelfvertrouwen hebben etc hoe meer ik er altijd aan twijfel
En wat je tot nu toe laat zien helpt niet echt
Bestaat er een vrouwelijke versie van mij? :?

Ow, en on topic, ik ben hardleers. Ik heb vrijdag weer een date met een van de dames waar ik een tijdje terug al mee gedate heb en het erg 'gezellig' mee was in de bioscoop :D

[ Bericht 15% gewijzigd door yats op 06-04-2014 21:33:50 ]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 6 april 2014 @ 21:37:12 #217
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138589074
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef yats het volgende:

[..]

Bestaat er een vrouwelijke versie van mij? :?

Ow, en on topic, ik ben hardleers. Ik heb vrijdag weer een date met een van de dames waar ik een tijdje terug al mee gedate heb en het erg 'gezellig' mee was in de bioscoop :D
Trek je bioscoopbroek aan zou ik zeggen ;)
  zondag 6 april 2014 @ 21:43:42 #218
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138589527
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Trek je bioscoopbroek aan zou ik zeggen ;)
Haha, dit keer word het een theater-stuk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_138589670
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef yats het volgende:

[..]

Haha, dit keer word het een theater-stuk.
Gaan jullie naar SSKliko kijken? Leuk. Maar lever maar geen kritiek op het stuk, ya hear?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 6 april 2014 @ 21:50:07 #220
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138589914
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gaan jullie naar SSKliko kijken? Leuk. Maar lever maar geen kritiek op het stuk, ya hear?
_O- Ik zal haar braaf 'break a leg' wensen
pi_138589987
quote:

[..]

En zeker niet weglopen zonder iets te zeggen
pi_138594741
Morgen alweer date nummero 4. Gaat rap eigenlijk zeg. :o
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_138594753
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Buffell het volgende:
Morgen alweer date nummero 4 met dezelfde meid. Gaat rap eigenlijk zeg. :o
pi_138594769
Oké laat maar, ik ga slapen. Ik kan niet eens meer fatsoenlijk editen.

Schaam aan mij :N
pi_138595122
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Buffell het volgende:
Morgen alweer date nummero 4. Gaat rap eigenlijk zeg. :o
Goed bezig!
pi_138595135
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig!
pi_138597468
Zowel gisteren als vandaag een eerste date gehad. Met twee verschillende dames, voor de duidelijkheid, niet dat er na gisteren iemand spontaan aan geheugenverlies leed en het vandaag nog eens overgedaan moest worden (ik meen dat iemand zelfs ooit zo gek is geweest om een filmscenario te schrijven met dat gegeven als basis...dat nog verfilmd is ook, sjongejongemoetnietgekkerworden).

Beide keren een relatief eenvoudige laten-we-eens-een-drankje-doen-date, gisteren dan wel gecombineerd met een museumbezoek, wat weer eens wat anders was en zeker leuk.

Beide keren ook een leuke dame tegenover me getroffen. Met de zaterdagdame is inmiddels een tweede date gepland; duurt nog even dus er kan nog vanalles gebeuren, maar ze lijkt in ieder geval enthousiast en ik heb er ook zin in. De zondagdame verklaarde nog geen wow-gevoel te hebben (ja, die term kwam er echt bijna letterlijk uit, met bijbehorende armbewegingen), maar er het voordeel van de twijfel aan te geven en waarschijnlijk nog wel te willen bezien hoe een tweede date uitpakt. Het scheelt dat ik er ook zo over dacht, al bewogen mijn armen wat minder, dus die tweede ronde mag wat mij betreft ook, maar mocht één van beiden zich bedenken, dan zij het zo.

We gaan het zien en meemaken.
pi_138600284
quote:

[..]

quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

En zeker niet weglopen zonder iets te zeggen
:') sure.
  maandag 7 april 2014 @ 08:54:59 #229
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138601248
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:16 schreef Capstan het volgende:
Zowel gisteren als vandaag een eerste date gehad. Met twee verschillende dames, voor de duidelijkheid, niet dat er na gisteren iemand spontaan aan geheugenverlies leed en het vandaag nog eens overgedaan moest worden (ik meen dat iemand zelfs ooit zo gek is geweest om een filmscenario te schrijven met dat gegeven als basis...dat nog verfilmd is ook, sjongejongemoetnietgekkerworden).

Beide keren een relatief eenvoudige laten-we-eens-een-drankje-doen-date, gisteren dan wel gecombineerd met een museumbezoek, wat weer eens wat anders was en zeker leuk.

Beide keren ook een leuke dame tegenover me getroffen. Met de zaterdagdame is inmiddels een tweede date gepland; duurt nog even dus er kan nog vanalles gebeuren, maar ze lijkt in ieder geval enthousiast en ik heb er ook zin in. De zondagdame verklaarde nog geen wow-gevoel te hebben (ja, die term kwam er echt bijna letterlijk uit, met bijbehorende armbewegingen), maar er het voordeel van de twijfel aan te geven en waarschijnlijk nog wel te willen bezien hoe een tweede date uitpakt. Het scheelt dat ik er ook zo over dacht, al bewogen mijn armen wat minder, dus die tweede ronde mag wat mij betreft ook, maar mocht één van beiden zich bedenken, dan zij het zo.

We gaan het zien en meemaken.
hoer. 2 verschillende dates in 2 dagen.

Maar eeuhh .....whehehe daten met het kind van da wijf erbij... o|O _O- _O-

Nee serieus, ik was gelijk omgedraaid. Hoe de fuck haal je het in je hoofd.

Vanavond ook een (1e) date trouwens, Mevrouw is erg van het initiatief nemen, i like.
  maandag 7 april 2014 @ 08:59:52 #230
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138601340
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 05:54 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

[..]

:') sure.
Je hebt wel je naam gemaakt hier he :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 7 april 2014 @ 11:14:15 #231
320538 All-out
super, man
pi_138604076
wat een ophef over een kind zeg :') misschien had ik het gewoon niet moeten zeggen. het (vr) is 2 en heel aandoenlijk, dus zo vervelend is het niet, en ik heb vrienden van mijn leeftijd die ook ongepland ouders zijn geworden, misschien dat ik het daarom niet zo'n probleem vind. het is niet alsof je een keuze hebt (ja, weghalen, maar dat is heel persoonlijk) dus je moet gewoon je verantwoordelijkheid nemen.

ik mocht ook niet direct bij haar thuis komen vanwege het kind, dus eerst een keer in het park afgesproken en een keer in de IKEA (lekker burgerlijk ;) ) omdat het kutweer was. gisteravond dan de derde date bij haar thuis gehad, en dat was iig erg sexy, waarschijnlijk extra omdat we ons daarvoor steeds in hebben moeten houden. voor mij voelt het goed :)
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  maandag 7 april 2014 @ 11:16:14 #232
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138604121
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef All-out het volgende:
voor mij voelt het goed :)
En daar gaat het om :)
  maandag 7 april 2014 @ 11:16:21 #233
242666 BeamofLight
pi_138604123
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef All-out het volgende:
wat een ophef over een kind zeg :') misschien had ik het gewoon niet moeten zeggen. het (vr) is 2 en heel aandoenlijk, dus zo vervelend is het niet, en ik heb vrienden van mijn leeftijd die ook ongepland ouders zijn geworden, misschien dat ik het daarom niet zo'n probleem vind. het is niet alsof je een keuze hebt (ja, weghalen, maar dat is heel persoonlijk) dus je moet gewoon je verantwoordelijkheid nemen.

ik mocht ook niet direct bij haar thuis komen vanwege het kind, dus eerst een keer in het park afgesproken en een keer in de IKEA (kutweer :P ) gisteravond dan de derde date bij haar thuis gehad, en dat was iig erg sexy, waarschijnlijk extra omdat we ons daarvoor steeds in hebben moeten houden. voor mij voelt het goed :)
Het gaat ook niet om het hebben van kinderen van je date. Ik begreep dat je gedate hebt in het bijzijn van dat koter. Toch?
pi_138604129
In de IKEA? Wtf :')
  maandag 7 april 2014 @ 11:18:04 #235
242666 BeamofLight
pi_138604175
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:16 schreef Leonos het volgende:
whehe zie ik nu pas. Godverdomme.
pi_138604182
WTF maakt iedereen zich druk om een date van de ander :')

Houd je lekker met jezelf bezig haha :D
pi_138604240
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef PeterPastoor het volgende:
WTF maakt iedereen zich druk om een date van de ander :')

Houd je lekker met jezelf bezig haha :D
Als ik constant over mezelf ga posten vinden ze me nogal narcistisch hier.
  maandag 7 april 2014 @ 11:27:22 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138604412
quote:
9s.gif Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Narcistisch?
Je moet geen bloemen meenemen op je eerste date, dat weet je toch :P
pi_138604675
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:16 schreef Leonos het volgende:
Het maakt toch geen fuck uit waar je date? Het klikt of het klikt niet. Eigenlijk kan ik wat minder standaard dates wel waarderen.
pi_138604695
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 11:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het maakt toch geen fuck uit waar je date? Het klikt of het klikt niet. Eigenlijk kan ik wat minder standaard dates wel waarderen.
pi_138604719
quote:
9s.gif Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik vind je sowieso wel wat narcistisch over komen in dit topic. Volgens mij heb ik je nog niet kunnen betrappen op een positieve post of een eigen verhaal. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen :7
  maandag 7 april 2014 @ 11:49:39 #242
320538 All-out
super, man
pi_138604879
hij is gewoon een autoriteit op de Weissman-way-of-life.

en ja, BoL, de kiddo was aanwezig bij de eerste twee dates. zie het als een aandachtvragende hond die mee is, het heeft voors en tegens
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138604901
Ik haat honden :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 7 april 2014 @ 11:51:31 #244
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138604912
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haat honden :r
_O-
  maandag 7 april 2014 @ 11:55:35 #245
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138605016
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 11:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een date bij de McDonalds gehad :') ook niet echt een romantische plek. En in de Apenheul :') Maakt uiteindelijk allemaal geen bal uit als het maar gezellig is.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138605093
De apenheul O+ die vond ik vroeger supervet.

Mij boeit de plek van de date me ook niet erg veel. Als je elkaar maar kunt zien en kunt communiceren. Geen bios dus op de eerste date :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')