Ons? "Wij"quote:Op zondag 6 april 2014 10:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Wacht een jaartje, dan ben je ook net als ons.
Sorry, daar heb ik toch echt iets te veel zelfvertrouwen voorquote:Op zondag 6 april 2014 10:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Wacht een jaartje, dan ben je ook net als ons.
Heb je nou al een foto naar iemand gestuurd?quote:Op zondag 6 april 2014 10:01 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik toch echt iets te veel zelfvertrouwen voor
Puntige ellebogen en O-benenquote:Op zondag 6 april 2014 10:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je nou al een foto naar iemand gestuurd?
Ik zet in op een feministe (eventueel met kort pittig kapsel en met een voorkeur voor vegetarisch voer).quote:Op zondag 6 april 2014 09:59 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Jullie zijn echt het zonnetje in huis hier hégeen wonder dat jullie allemaal hier zitten te zuurpruimen als je constant elkaar's zelfvertrouwen in de grond trapt, haha.
Ach, er is maar een stuk vlees wat ze wel in haar mond moet stoppenquote:Op zondag 6 april 2014 10:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zet in op een feministe (eventueel met kort pittig kapsel en met een voorkeur voor vegetarisch voer).
Wait what?quote:Op zondag 6 april 2014 10:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zet in op een feministe (eventueel met kort pittig kapsel en met een voorkeur voor vegetarisch voer).
Magic!quote:
Als je je zelfvertrouwen af laat hangen van wat wildvreemden op een internetforum zou ik dat plan van online daten ook nog maar even in de koelkast zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 09:59 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Jullie zijn echt het zonnetje in huis hier hégeen wonder dat jullie allemaal hier zitten te zuurpruimen als je constant elkaar's zelfvertrouwen in de grond trapt, haha.
Haha zei ik dat ik dat doe dan?quote:Op zondag 6 april 2014 11:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je je zelfvertrouwen af laat hangen van wat wildvreemden op een internetforum zou ik dat plan van online daten ook nog maar even in de koelkast zetten.
je klinkt echt zo enorm als yats2quote:Op zondag 6 april 2014 10:01 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik toch echt iets te veel zelfvertrouwen voor
Wie is yats2?quote:Op zondag 6 april 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je klinkt echt zo enorm als yats2
Hoe harder mensen roepen dat ze zoveel zelfvertrouwen hebben etc hoe meer ik er altijd aan twijfel
En wat je tot nu toe laat zien helpt niet echt
Het is je hele houding hierquote:Op zondag 6 april 2014 11:17 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wie is yats2?En hard roepen, nou nou, heb het wel twee keer gezegd, wat veel!
En dat bepaal jij uit tekst?quote:
ach aangezien ik andere het zelfde zie typen twijfel ik voor alsnog niet zo veel aan mijn eigen oordeel hierinquote:Op zondag 6 april 2014 11:21 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
En dat bepaal jij uit tekst?Je weet dat je tekst zelf zo kunt interpreteren zoals je wilt? Dus als jij wilt interpreteren dat ik stiekem - even als voorbeeld - een verlegen huismus ben zonder zelfvertrouwen, dan interpreteer je het vanzelf zo. En niets wat ik zeg of doe gaat jou van die interpretatie afhelpen, want jij wilt 't zo zien.
Nou goed, als jij het allemaal zo prima weetquote:Op zondag 6 april 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach aangezien ik andere het zelfde zie typen twijfel ik voor alsnog niet zo veel aan mijn eigen oordeel hierin
en ik kom al wat langer op fok, de meeste mensen wist ik prima in te schatten
dat hebben ze gisteren al genoeg gedaanquote:Op zondag 6 april 2014 11:24 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou goed, als jij het allemaal zo prima weetleg mij maar eens uit hoe ik volgens jou overkom dan en wat ik zou moeten verbeteren. Ben benieuwd
Je kunt niet tegen kritiek; een minder happy-de-peppy klinkende reden waarom mensen je wegklikken zie je gelijk als persoonlijke aanval, je hapt alsof je in geen jaar gegeten hebt, je mist sarcasme etc. To name just a few pointers.quote:Op zondag 6 april 2014 11:24 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou goed, als jij het allemaal zo prima weetleg mij maar eens uit hoe ik volgens jou overkom dan en wat ik zou moeten verbeteren. Ben benieuwd
Nou, nee, ik wil het graag van jou horen. Jij beweerd dat je mensen zo goed kan inschatten, dus kom maar op, niet terugkrabbelen nou hé.quote:Op zondag 6 april 2014 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat hebben ze gisteren al genoeg gedaan
als je me per uur gaat betalen wil ik het prima doen maar voor nu zeg ik: lees maar terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |