Bios is enkel zinvol als je ervoor of erna nog de tijd voor elkaar hebt.quote:Op maandag 7 april 2014 13:30 schreef Meke het volgende:
OjaMaar het is dus niet zo'n duidelijke no go als de bios.. Hoewel ik daar ook in levende lijve achterkwam
Ik ben niet zo'n datewonder geloof ik
Dan ga je gewoon door naar huis of een steegje..quote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef LesMiserables het volgende:
Of als je na het drankje drinken allebei super geil bent.
of dan pas naar de biosquote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon door naar huis of een steegje..
Lopen van Den Haag HS naar de bios en weer terug was niet genoeg tijdquote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bios is enkel zinvol als je ervoor of erna nog de tijd voor elkaar hebt.
Maar jij vindt heel veel mensen ook gewoon leuk, gezellig , of bent er nieuwsgierig naar. En wat je zegt, anders lul je zelf wel.quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, mocht ik ooit weer gaandaten, dan ga ik gewoon weer uit eten hoor![]()
Ik vind het prima ontspannen, heb zelf altijd wel iets te vertellen, dus als hij wat stiller is, lul ik gewoon constant en ik bied altijd aan de rekening te delen.
klopt, ik ben wel heel erg gemakkelijk wat betreft contacten.quote:Op maandag 7 april 2014 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij vindt heel veel mensen ook gewoon leuk, gezellig , of bent er nieuwsgierig naar. En wat je zegt, anders lul je zelf wel.
Zelf ben ik zo totaal niet..
wanneer vind je dan tijd om te eten? dat vind ik het meest irritant aan uit eten gaan, dan je niet relaxed kunt eten omdat je ook wilt praten en niet relaxed kunt praten omdat je je mond steeds vol hebt..quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, mocht ik ooit weer gaandaten, dan ga ik gewoon weer uit eten hoor![]()
Ik vind het prima ontspannen, heb zelf altijd wel iets te vertellen, dus als hij wat stiller is, lul ik gewoon constant en ik bied altijd aan de rekening te delen.
Jij bent normaal altijd stil tijdens het eten? Zodat je je daarop helemaal kan concentreren?quote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef All-out het volgende:
wanneer vind je dan tijd om te eten? dat vind ik het meest irritant aan uit eten gaan, dan je niet relaxed kunt eten en niet relaxed kunt praten..
Natuurlijk, daar zit een groot verschil in. Maar ik ben heel veel mensen al zat na 5 minuten.. laat staan dat ik dan er nog mee uit eten moet of nog het hoofdgerecht komtquote:Op maandag 7 april 2014 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
klopt, ik ben wel heel erg gemakkelijk wat betreft contacten.
Een relatie is anders, maar dat hoeft ook niet met iedereen met wie ik wat eet, gelukkig
ik vind het lastig combinerenquote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent normaal altijd stil tijdens het eten? Zodat je je daarop helemaal kan concentreren?
ik heb echt niet constant m'n mond vol hoorquote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef All-out het volgende:
[..]
wanneer vind je dan tijd om te eten? dat vind ik het meest irritant aan uit eten gaan, dan je niet relaxed kunt eten omdat je ook wilt praten en niet relaxed kunt praten omdat je je mond steeds vol hebt..
dat dusquote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef LesMiserables het volgende:
Het is meer dat ik niet snap wat het voordeel van uit eten gaan boven andere opties is. Wat haal je uit uit eten gaan wat niet mogelijk is bij andere eerste dates ? Volgens mij zijn er alleen maar meer beperkende factoren (als je de gratis avond maaltijd niet mee telt).
Ja, ik heb iig wel indruk achtergelaten.quote:Op maandag 7 april 2014 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt wel je naam gemaakt hier he
Ik kan voor de meeste dingen wel nadelen bedenken hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef LesMiserables het volgende:
Het is meer dat ik niet snap wat het voordeel van uit eten gaan boven andere opties is. Wat haal je uit uit eten gaan wat niet mogelijk is bij andere eerste dates ? Volgens mij zijn er alleen maar meer beperkende factoren (als je de gratis avond maaltijd niet mee telt).
ok, dat is dan ook wel weer zoquote:Op maandag 7 april 2014 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik eet vaak dingen als ik uit ga die ik thuis niet maak, ik vind het leuk om nieuw eten te proberen, je kan elkaar verstaan omdat de muziek niet hard staat, je bent meestal gewoon echt met z'n tweeën zonder last te hebben van andere mensen om je heen en kan elkaar dus veel aandacht geven.
Ik vind het gewoon leuk. Zo vreemd is dat toch niet?
Godverdommequote:Op maandag 7 april 2014 13:49 schreef All-out het volgende:
[..]
ok, dat is dan ook wel weer zo
en eten![]()
misschien moet je me eens laten zien hoe het moet. heb je ook een kind toevallig?
twee.quote:Op maandag 7 april 2014 13:49 schreef All-out het volgende:
[..]
ok, dat is dan ook wel weer zo
en eten![]()
misschien moet je me eens laten zien hoe het moet. heb je ook een kind toevallig?
het gaat iig niet meer over dat andere iemand-dingquote:Op maandag 7 april 2014 13:57 schreef Fascination het volgende:
JB kwekt ook hier het hele topic vol.
ja, dat is een van mijn kwaliteitenquote:Op maandag 7 april 2014 13:57 schreef Fascination het volgende:
JB kwekt ook hier het hele topic vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |