abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138484810
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138485392
Hier ook vandaag patat gehaald, omdat vriend daar zo'n zin in had :'( wel lekkere salade met o.a. mango ( O+ ) erbij gegeten en kip.
En stukje gefietst en gewandeld vandaag, zo nog naar de sportschool! Dus denk dat het dan wel mee valt..
Ik was juist wel blij vandaag, omdat iemand aan me vroeg of ik veel was afgevallen! Die persoon zag ik 3 weken geleden voor t laatst, altijd leuk om te horen :) maar voel me wel schuldig nu door de patat..
pi_138485440
Appeltaart, lekker!

Ik kwam thuis en manlief was het eten aan het voorbereiden. Eerste vraag: wil je per se die aardappels of zullen we gewoon friet halen? En friet klonk echt heel lekker, maar heb gezegd dat ik toch liever aardappels had. En nu ben ik blij dat ik me niet heb laten overhalen :P
pi_138485746
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef xuryah het volgende:
Hier ook vandaag patat gehaald, omdat vriend daar zo'n zin in had :'( wel lekkere salade met o.a. mango ( O+ ) erbij gegeten en kip.
En stukje gefietst en gewandeld vandaag, zo nog naar de sportschool! Dus denk dat het dan wel mee valt..
Ik was juist wel blij vandaag, omdat iemand aan me vroeg of ik veel was afgevallen! Die persoon zag ik 3 weken geleden voor t laatst, altijd leuk om te horen :) maar voel me wel schuldig nu door de patat..
Dat is ook tof, als het anderen op gaat vallen! En een keer friet moet best kunnen toch? Helemaal als je op een dag al zoveel beweegt...

Mijn man had gisteren ook al een tompouce voor mij meegenomen (was heel lekker :Y) ) maar om dan vandaag ook nog friet te gaan halen vind ik wat teveel. Dus vandaar dat ik blij was dat ik het niet op heb. :P
pi_138486620
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat is ook tof, als het anderen op gaat vallen! En een keer friet moet best kunnen toch? Helemaal als je op een dag al zoveel beweegt...

Mijn man had gisteren ook al een tompouce voor mij meegenomen (was heel lekker :Y) ) maar om dan vandaag ook nog friet te gaan halen vind ik wat teveel. Dus vandaar dat ik blij was dat ik het niet op heb. :P
Haha ja ik snap het! Idd af en toe moet iets lekkers wel kunnen hoor, anders is het ook niet vol te houden.
Maar mijn gewicht stond sinds januari al op t zelfde, totdat ik vandaag op de weegschaal ging en zag dat er 3,4 kilo af was. In iets meer dan een week ! :/ echt bizar, maar was wel heel blij. Was tijdens het eten van de patat wel steeds bang dat het er morgen allemaal weer aan zit :') maar dat zal vast niet.
pi_138488624
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:57 schreef xuryah het volgende:

[..]

Haha ja ik snap het! Idd af en toe moet iets lekkers wel kunnen hoor, anders is het ook niet vol te houden.
Maar mijn gewicht stond sinds januari al op t zelfde, totdat ik vandaag op de weegschaal ging en zag dat er 3,4 kilo af was. In iets meer dan een week ! :/ echt bizar, maar was wel heel blij. Was tijdens het eten van de patat wel steeds bang dat het er morgen allemaal weer aan zit :') maar dat zal vast niet.
Dat lukt zelfs met heeeeeul veel patat niet in één keer hoor. :)

Ik ga me morgen denk ik maar laten wegen (en vetpercentage checken en zo) op de sportschool. Ik vrees alleen een beetje dat die weegschaal daar veel onvriendelijker is dan mijn weegschaal thuis. (En díe smijt al met hogere getalen dan die van mijn vriend en van mijn ouders, dus het valt vast mee...)
pi_138489397
Morgen een jarige op het werk, dus daar komt ongetwijfeld gebak op tafel. Ik ga het gewoon afslaan :7

Alleen zaterdagavond een andere verjaardag. Ben bang voor de alcohol. Het is bij mij alles of niets qua alcohol, 2 biertjes en dan over op spa rood kan ik gewoon niet. Dan worden het er gelijk 10+ biertjes. Ik weet ook van mezelf dat als ik op de fiets naar de kroeg ga dat ik aan het bier ga, dus de laatste tijd ga ik steevast met de auto naar de kroeg zodat ik zeker weet dat ik spa rood ga drinken.
Alleen deze verjaardag is bij mij in de straat, daar kan ik dus niet met de auto heen :P hoop dus dat dat goed gaat komen...
pi_138489894
Zolang je de rest van de tijd jezelf gewoon gedraagt moet er ook een tijd van genieten zijn :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 04-04-2014 00:02:39 ]
pi_138492250
Je moet ook gewoon wel die 10 bier drinken. Kan prima een keertje. Maar dan de volgende dag en diezelfde avond een vent zijn en niet patat eten, de volgende dag geen eieren met spek maar gewoon weer in gareel. Dan kan die 10 bier ook prima!
pi_138492288
Foutje
pi_138492319
Ik heb zo hard gesport dat ik nu niet kan slapen ;(
My salvation lies in your love..
pi_138492385
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:02 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb zo hard gesport dat ik nu niet kan slapen ;(
Boek lezen? Ik zou dan sowieso niet naar schermpjes gaan staren :)
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:01:22 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138495575
Trein... Ik zal eraan moeten wennen, geloof ik. Voel me een ingeblikt sardientje :p
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:30:19 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138495874
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:01 schreef Tink89 het volgende:
Trein... Ik zal eraan moeten wennen, geloof ik. Voel me een ingeblikt sardientje :p
:D
Ivm je nieuwe baan? Elluk voordeel hep zun nadeel he. ;)
  vrijdag 4 april 2014 @ 09:07:47 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138496317
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ivm je nieuwe baan? Elluk voordeel hep zun nadeel he. ;)
Inderdaad... Achjah, hij was iig op tijd enzo :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 4 april 2014 @ 10:16:45 #16
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138497781
Pfff, dat was les 15 van Evy! Hij ging eigenlijk nog best aardig. Maar het idee dat ik volgende keer 7 min aan een stuk moet lopen... :X

Lijstje voor vandaag:
S: Evy les 15
O: brinta
L: 2 volkoren met 2 gebakken eieren
T: ?
D: wraps met sla/komkommer/tomaat/gebakken ui/stukjes kip en honing mosterd saus :9 'Geïnspireerd' door de small honing mosterd wrap van de McDonalds ja :@ Maar zooooo lekker! Wel bijna 1200 kcals voor 3 wraps, ik schrok me dood :X
pi_138497947
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfff, dat was les 15 van Evy! Hij ging eigenlijk nog best aardig. Maar het idee dat ik volgende keer 7 min aan een stuk moet lopen... :X

Lijstje voor vandaag:
S: Evy les 15
O: brinta
L: 2 volkoren met 2 gebakken eieren
T: ?
D: wraps met sla/komkommer/tomaat/gebakken ui/stukjes kip en honing mosterd saus :9 'Geïnspireerd' door de small honing mosterd wrap van de McDonalds ja :@ Maar zooooo lekker! Wel bijna 1200 kcals voor 3 wraps, ik schrok me dood :X
Voor je T wat fruit misschien?
Die 7 minuten kan je best! Gewoon doen.
1200 is best veel ja! :o
pi_138497971
Die wraps zelf zijn op de één of andere manier zo calorierijk. Ik vind ze heerlijk (met wat Philedelphia ofzo) maar van de hoeveelheid calorieën schrik ik altijd een beetje.
pi_138498001
Als ik de wraps zelf maak dan nog zijn ze inderdaad erg kcalrijk, komt door de bloem.
pi_138498614
Ik vind een wrap ook altijd een behoorlijke lap. Ik zit er met 2 altijd al erg vol.
pi_138498729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:53 schreef appelsap het volgende:
Ik vind een wrap ook altijd een behoorlijke lap. Ik zit er met 2 altijd al erg vol.
Het vult inderdaad wel :Y
pi_138499121
Mogguh!

Ik maak heb gister deze taart gemaakt: http://www.nigella.com/re(...)d-chocolate-cake-119

Denk gooi 'm ff door de calorieenteller heen, is die hele taart 5700 kcals...da's als ik Nigella volg 900 kcals per punt :') Echt holy fuck. En dan heb ik de helft van de aangegeven poedersuiker gebruikt :D

Ik snijd dat ding iig 12 stukken, dat scheelt al iets :+

Mijn lijstje wordt zoiets:

T: 3 eiwitmuffins
L: tomatensalade met tomaat, ui, rucola, olijfjes en kip
T: stuk chocotaart en eiwitshake
S: daarna snel door naar de sportschool om die chocotaart er af te werken :P
D: denk pasta met tomatensaus en kip
T: hapjes & wijntjes
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:24:25 #23
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138499339
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:16 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Ik maak heb gister deze taart gemaakt: http://www.nigella.com/re(...)d-chocolate-cake-119

Denk gooi 'm ff door de calorieenteller heen, is die hele taart 5700 kcals...da's als ik Nigella volg 900 kcals per punt :') Echt holy fuck. En dan heb ik de helft van de aangegeven poedersuiker gebruikt :D

Ik snijd dat ding iig 12 stukken, dat scheelt al iets :+

Mijn lijstje wordt zoiets:

L: tomatensalade met tomaat, ui, rucola, olijfjes en kip
T: stuk chocotaart en eiwitshake
S: daarna snel door naar de sportschool om die chocotaart er af te werken :P
D: denk pasta met tomatensaus en kip
T: hapjes & wijntjes
T: bak kwark
Die taart :9~
Sowieso ziet jouw lijstje er wel :9 uit!
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:25:44 #24
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138499372
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:53 schreef appelsap het volgende:
Van de wraps die ik vanavond maak, eet ik er dus altijd 3 omdat ik ze zo lekker vind. Dus dan moet het de rest van de dag maar ff wat minder om overall toch goed uit te komen :@
pi_138499490
de snaaibui gister viel mee! *O* het werd 1 zakje mini hamka's en een glaasje rode wijn ;)
zwemtest niet gehaald :@ maar mijn eigen test wel ( ik wilde onder de 9 minuten zwemmen)

eens even denken voor vandaag:
late O: 2 boterhammen 1 met gelderse worst 1 met old amsterdam
t: 2 mandarijntjes
L: high tea/lunch/borrel met vriendinnetjes
D: wsl couscous met pompoen en lamsworstjes
S: wedstrijdje volley :) rond 21.00 -O-
t: kwark met banaan

eens kijken hoe of wat..
ik was vanmorgen weer aangekomen.. ik ga er maar vanuit dat dat komt door de spieren :P :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_138499990
Mijn broek die eerst perfect sluitend was zit stukje losser! :D

Barretje, fijn dat je in ieder geval jouw eigen doel gehaald hebt. En succes vanavond. :)
pi_138501104
En mijn broek die ik een maand terug, oh overwinning *O*, in maand 42 had gekocht, zakt nu alweer af. Gelukkig zit hij met een riem om nog prima.

Mijn zomerjas van vorig jaar zit oncharmant wijd, maar de zomerjas die ik jaren terug via internet per ongeluk te klein had gekocht (nooit teruggestuurd, want hij was wel heel gaaf) zit nog nét wat te strak. Dus ik moet voor de volgende zonnige dag 10 kg aankomen of 5 kg afvallen. :P
pi_138501309
Ik moet nog 1 kilo afvallen en dan is mijn BMI gezond :o, jeetje wat 2 keer in de week zwemmen met je doet O+
pi_138501484
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Die taart :9~
Sowieso ziet jouw lijstje er wel :9 uit!
ik heb alleen de choco cremelaag nog geproefd (hey, de lepel moest afgelikt worden :P) maar ik denk wel dat dit een lekkere taart is ja :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138502916
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet nog 1 kilo afvallen en dan is mijn BMI gezond :o, jeetje wat 2 keer in de week zwemmen met je doet O+
Awesome! :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:21 schreef Ruby88 het volgende:
En mijn broek die ik een maand terug, oh overwinning *O*, in maand 42 had gekocht, zakt nu alweer af. Gelukkig zit hij met een riem om nog prima.
*O* fijn!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_138503051
Oh een gezond BMI dat is ook wel mijn streven idd :Y
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:25:21 #32
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138503203
Allemaal positieve dingen. O+

Net lekker gesport (en m'n cheerleader-begeleider was er ook weer vandaag, blijmakend. O+), straks bakken, want morgen een vrijgezellenfeestje met high tea. Goed excuus voor m'n muffins. :9 (Ok, voor de lijn is 't wat minder, maar met alles overdag en naar huis gaan voor het échte zuipen valt het uiteindelijk nog mee. Of beter, het zou veel erger kunnen. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138503575
Ik baal zo dat mijn ouders zijn verhuisd voor ik ging afvallen. Vroeger, in het oude huis hingen nog heel veel oude kleren van mij op zolder, maar die zijn allemaal weggedaan met de verhuizing, want die paste ik toch al jaren niet meer, en ik denk dat mijn trenchcoat van toen ik 14 was nu wel weer zou passen en awesome zou staan!
pi_138503982
Ik moet een nieuwe broek kopen. Wil ik eigenlijk nog helemaal niet wacht daar liever nog een paar kilo mee. Maar ik begin nu wel erg hard door mijn broeken heen te gaan.
pi_138504850
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Boek lezen? Ik zou dan sowieso niet naar schermpjes gaan staren :)
Was beter geweest ja maar mn vriend lag al te slapen en we hebben geen bedlampje.
pi_138505305
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Was beter geweest ja maar mn vriend lag al te slapen en we hebben geen bedlampje.
dat is wel lastig ja. Uiteindelijk nog goedgekomen?
pi_138505911
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:21 schreef Ruby88 het volgende:
Dus ik moet voor de volgende zonnige dag 10 kg aankomen of 5 kg afvallen. :P
Ik zou voor optie 2 gaan! :P
pi_138506257
Geen gebak genomen van m'n jarige collega, niet mee gedaan aan de snacklunch.... Ik ben trots op mezelf!
Hoewel ik die snacklunch al een heel aantal weken niet meer gedaan heb.

Morgen dus die andere verjaardag waar ik lopend heen moet en dus waarschijnlijk aan de alcohol ga, mezelf kennende :D
Ik ga iig géén gebak/chips of andere dingen daar nemen. Op een of andere manier gaat dat toch makkelijker dan nee zeggen tegen een biertje....
En nu lijk ik wel alcoholist :') maar ik drink alleen op zaterdagavond :P
pi_138506608
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen gebak genomen van m'n jarige collega, niet mee gedaan aan de snacklunch.... Ik ben trots op mezelf!
Hoewel ik die snacklunch al een heel aantal weken niet meer gedaan heb.

Morgen dus die andere verjaardag waar ik lopend heen moet en dus waarschijnlijk aan de alcohol ga, mezelf kennende :D
Ik ga iig géén gebak/chips of andere dingen daar nemen. Op een of andere manier gaat dat toch makkelijker dan nee zeggen tegen een biertje....
En nu lijk ik wel alcoholist :') maar ik drink alleen op zaterdagavond :P
Ik sta mezelf iedere zaterdag avond en vaak ook op vrijdag avond nog vol te gooien. Waar de chips enzo ook echt niet blijven staan en toch val ik gemiddeld nog zo'n halve kilo per week af :) Laat het afvallen vooral geen straf worden. Jezelf schuldig voelen omdat je iets wel gegeten of gedronken hebt heeft echt geen zin. Mocht je nou echt het gevoel hebben het te begaait te hebben ga dan zondag lekker een stuk fietsen ofzo :)
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:58:43 #40
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138507848
Ik drink ook wel hoor,in het weekend. Gisteren zelfs champagne op. In een jacuzzi. Met mn lief. En vandaag vrij. Wegen komt maandag wel weer, nu even lekker niks hoeven.
Prrrrr
pi_138509582
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik sta mezelf iedere zaterdag avond en vaak ook op vrijdag avond nog vol te gooien. Waar de chips enzo ook echt niet blijven staan en toch val ik gemiddeld nog zo'n halve kilo per week af :) Laat het afvallen vooral geen straf worden. Jezelf schuldig voelen omdat je iets wel gegeten of gedronken hebt heeft echt geen zin. Mocht je nou echt het gevoel hebben het te begaait te hebben ga dan zondag lekker een stuk fietsen ofzo :)
Zondag naar Feyenoord - RKC :)
Auto staat altijd op ongeveer 20 minuutjes wandelen en ik zit op de 2e ring, dus moet iets van 8 trappen op (en weer af). Daar hou ik het maar even bij :P
pi_138510010
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zondag naar Feyenoord - RKC :)
Auto staat altijd op ongeveer 20 minuutjes wandelen en ik zit op de 2e ring, dus moet iets van 8 trappen op (en weer af). Daar hou ik het maar even bij :P
In totaal 40 minuten lopen dus komt vast goed ;)
pi_138510168
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

dat is wel lastig ja. Uiteindelijk nog goedgekomen?
Ja ik viel denk om half 1 in slaap :)
pi_138510200
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja ik viel denk om half 1 in slaap :)
Als je er dan niet om 5 uur weer uit moet valt het nog mee :)
pi_138510449
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als je er dan niet om 5 uur weer uit moet valt het nog mee :)
Haha nee 8 uur pas! :D
pi_138510846
Boooh, ik heb net een awesome spijkerjack van Levi's gekocht voor 14 euro waar je normaal echt 120 euro voor betaald O+ en het is een girls L en hij zit zelfs een beetje wijd :o :o :o. Meestal zitten spijkerjacks zooooo strak. Ik hou trouwens echt van Levi's jeans, die zitten zoooo lekker O+
pi_138511404
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:25 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Haha nee 8 uur pas! :D
Geluksvogel :D
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:03:58 #48
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138511429
Primark :) Twee korte broeken, drie shirtjes en drie paar sokken en een riempje voor 36,-

Ik kan weer even vooruit iig.

Nu in de trein avondeten met een droog broodje (ongepland, haast en melkvrij is rotte combi) en dan razendsnel omkleden en paardrijden.
pi_138511447
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Boooh, ik heb net een awesome spijkerjack van Levi's gekocht voor 14 euro waar je normaal echt 120 euro voor betaald O+ en het is een girls L en hij zit zelfs een beetje wijd :o :o :o. Meestal zitten spijkerjacks zooooo strak. Ik hou trouwens echt van Levi's jeans, die zitten zoooo lekker O+
*O*

quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik zou voor optie 2 gaan! :P
:Y Dat is wel het plan.
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:31:53 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138512175
quote:
Nice! :Y
En ik las goede dingen over losse broeken! *O*
pi_138512381
quote:
Ehm. Waar?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:37:18 #52
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138517008
Pa kwam langs met een choco paashaas :9 Dat ding weegt 175 g en er staat serieus op 'deze verpakking bevat ca. 18 porties' Yeah right 8)7
pi_138517898
Heb vandaag te veel lopen snaaien.. dus maar naar de sportschool gegaan voor een extra training. 750 kcal verbrand met crosstrainer en loopband en ook nog 2,5 km geroeid.
pi_138518514
Ik heb dezelfde broek als ik al had gekocht bij de h&m alleen die was gesneuveld en Jeej een maat kleiner w/
pi_138518598
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:03 schreef Tink89 het volgende:
Primark :) Twee korte broeken, drie shirtjes en drie paar sokken en een riempje voor 36,-

Ik kan weer even vooruit iig.

Nu in de trein avondeten met een droog broodje (ongepland, haast en melkvrij is rotte combi) en dan razendsnel omkleden en paardrijden.
Oh ja, ik zocht jou. Ik heb een nieuw recept gevonden voor echt hele lekkere chocomousse en volgens mij is 'ie lactosevrij (en glutenvrij).

Men neme: 1 banaan, in plakjes ingevroren, in bevroren toestand, 1 avocodo, 3 eetlepels cacao. Beetje citroensap en een scheutje water.
Alles in een kom, staafmixer erop, eventueel nog wat water toevoegen totdat het een mooie mousse is. Ik kan het aanraden!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 4 april 2014 @ 22:47:43 #56
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138523705
Hai,

Ik kom me maar even melden.
Ik 'moet' ongeveer nog 12 kilo afvallen en ga maar eens een goede poging wagen.
Er is alleen een probleem m.b.t. calorieën: ik kom er maar niet aan. MFP zette mij op 1320 kcal (dat vond ik zelf toch wel een beetje weinig, al zat ik voorheen wss op nog minder) dus nu heb ik hem op 1600 gezet. Maar het lukt me gewoon niet :')
Ik zit elke keer steeds rond de 1100 - 1200 kcal. En tuurlijk val ik wel af, maar niet op de manier dat ik wil (been there, done that).
Vandaag kom ik ook niet verder dan 1300nogwat en ik zit echt propvol :')
Tips en tricks?
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_138524323
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:47 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Hai,

Ik kom me maar even melden.
Ik 'moet' ongeveer nog 12 kilo afvallen en ga maar eens een goede poging wagen.
Er is alleen een probleem m.b.t. calorieën: ik kom er maar niet aan. MFP zette mij op 1320 kcal (dat vond ik zelf toch wel een beetje weinig, al zat ik voorheen wss op nog minder) dus nu heb ik hem op 1600 gezet. Maar het lukt me gewoon niet :')
Ik zit elke keer steeds rond de 1100 - 1200 kcal. En tuurlijk val ik wel af, maar niet op de manier dat ik wil (been there, done that).
Vandaag kom ik ook niet verder dan 1300nogwat en ik zit echt propvol :')
Tips en tricks?
Wat heb je vandaag allemaal gegeten?
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:09:23 #58
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138524645
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat heb je vandaag allemaal gegeten?
O: 3 Wasa volkoren (want brood op :'), 2 met slankie smeerkaas tuinkruiden, 1 met halve plakje slankie komijn. 2 koffie (wel melk, geen suiker)
T: Kiwi
L: 4 Wasa volkoren (zelfde reden), 1 met appelstroop, 2 met slankie smeerkaas tuinkruiden
T: 1 appel en een klein handje notenmix ongezouten
D: Tagliatelle met zalm, shitload aan verschillende groenten en zuivelspread (dat wordt de saus eg maar)
T: Magere vanillekwark met verse aardbeien.

Volgens MFP 1,399 kcal. (en dan vul ik alles tot aan de kokosolie waarmee ik bak aan toe in) :')

Ik zit verder ook gewoon echt vol en geen snaaitrek enzo (dat is wel behoorlijk *O* )

Normaal eet ik in plaats van de wasa volkoren of zuurdesem brood of kwark 's ochtends, maar ik had echt nog geen zin om boodschappen te doen :').

Ik sport sinds kort weer drie dagen in de week, die dagen eet ik wel wat meer, maar daar schiet ik netto natuurlijk niet zo heel veel mee op :')
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:10:06 #59
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138524685
Kan het ook zijn dat ik gewoon echt moet wennen oid? Dit is voor mijn doen echt al massive veel (vandaar ook dat ik gewoon knettervol zit steeds).
  zaterdag 5 april 2014 @ 09:18:38 #60
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138532506
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:10 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Kan het ook zijn dat ik gewoon echt moet wennen oid? Dit is voor mijn doen echt al massive veel (vandaar ook dat ik gewoon knettervol zit steeds).
Kan. Daarnaast is het misschien wel een idee om wat minder de light of magere variant te nemen. Vind je slankie lekkerder of neem je t omdat er minder kcals in zitten?

Ik zou aan je kiwi iets van kwark toevoegen of een gekookt eitje op je brood doen. Sowieso zijn crackers niet echt voldoende, maar dat had je zelf ook al door.

Reken anders 's ochtends eens uit wat je voorgenomen lijstje aan kcals is, dan kun je vooraf aanpassen, ipv achteraf proppen.

Mijn schoonouders komen vandaag, dus zit al aangekleed op de bank, nadat ik vanochtend de was opgehangen, de wc gepoetst en opgeruimd heb. Ik vind mezelf heel even een held.
pi_138532547
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ehm. Waar?
Tweedehands winkeltje. :P
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:26:55 #62
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138533317
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Kan. Daarnaast is het misschien wel een idee om wat minder de light of magere variant te nemen. Vind je slankie lekkerder of neem je t omdat er minder kcals in zitten?

Ik zou aan je kiwi iets van kwark toevoegen of een gekookt eitje op je brood doen. Sowieso zijn crackers niet echt voldoende, maar dat had je zelf ook al door.

Reken anders 's ochtends eens uit wat je voorgenomen lijstje aan kcals is, dan kun je vooraf aanpassen, ipv achteraf proppen.

Mijn schoonouders komen vandaag, dus zit al aangekleed op de bank, nadat ik vanochtend de was opgehangen, de wc gepoetst en opgeruimd heb. Ik vind mezelf heel even een held.
Slankie smeerkaas vind ik echt de allerallerbeste , die plakken niet zo, die waren samen met de smeerkaas in de aanbieding, never nooit weer haha.
Goede tips wel, thanks, ga straks even een lijstje bedenken voor vandaag :)

En jeutje wat ben je al druk geweest haha, ik rol net m,n nest uit :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:48:15 #63
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138533634
Een bak vol muffins roept naar me. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138534356
Het pizzadeeg voor vanavond staat alweer klaar :9
Kies nu wel bewust voor een pizza zonder kaas en met veel groente.
In het weekend wil ik wel alles kunnen eten en drinken wat ik wil maar dit soort kleine dingen moet toch ook al helpen.
  zaterdag 5 april 2014 @ 14:24:20 #65
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138537910
Wil ik wat peper over mijn broodje ei doen, pak ik perongeluk de rozemarijn. Nu is mijn broodje ei meer een broodje rozemarijn met ei }:| -O-
pi_138539862
Herkenbaar. Ik ontdekte laatst nét op tijd dat ik koek- en speculaaskruiden over de aardappelen ging strooien. :D
pi_138539939
Doet me denken aan die keer dat ik bij mijn ouders appeltaart maakte. De basterdsuiker zat altijd in hetzelfde tupperware busje, altijd. Dit keer uiteraard niet en ik strooi zo de op bruine basterdsuiker lijkende (nou ja, in een vlugge blik of zo :D ) lijnzaad door de appels. Eigenlijk was het nog best prima te eten, gezonde appeltaart.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:16:29 #68
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138540074
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:06 schreef Ruby88 het volgende:
Herkenbaar. Ik ontdekte laatst nét op tijd dat ik koek- en speculaaskruiden over de aardappelen ging strooien. :D
:D Misschien was het wel heel lekker :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:17:35 #69
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138540099
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik bij mijn ouders appeltaart maakte. De basterdsuiker zat altijd in hetzelfde tupperware busje, altijd. Dit keer uiteraard niet en ik strooi zo de op bruine basterdsuiker lijkende (nou ja, in een vlugge blik of zo :D ) lijnzaad door de appels. Eigenlijk was het nog best prima te eten, gezonde appeltaart.
Ik ben zojuist begonnen met het labelen van mijn potjes / tupperware bakjes :+
pi_138543587
Ik heb een keer kerrie ipv kaneel over de havermout gedaan. Was geen succes
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:42:55 #71
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138544030
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Zeester het volgende:
:X

Lijstje:

O: 250g vanille kwark met 50g aardbeien, koffie
T: Koffie , verder niets want ontbeet pas rond 11 :+
L: 3 snee boerenbol noten met veldsla/ei en 1 met aardbeien
T: 3 kleine sesam/rozijn/notenspul koekjes (lidl)
D: Gegrilde kipfilet met rode krieltjes uit de oven en salade met veldsla, ui, olijf, kaasblokjes en komkommer bieslook dressing
T: weet ik niet.
S: Niets, behalve het hele huis poetsen :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:53:34 #72
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138544356
Oja! Mag mijn ticker in de OP? :)

pi_138544644
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Zeester het volgende:
Ik een keer witte peper ipv kaneel! Gelukkig kon ik t grootste deel er nog uitscheppen. Was wel een beetje pittig..... potjes hadden dezelfde kleur :') niet handig.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:42:29 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138546203
Brrt! Dat klinkt echt goor...

M'n schoonouders zijn weer weg, het was een best gezonde en iig actieve dag :) Heel hard geschept, geveegd, gesleept, opgeruimd en gekookt. Ben trots op mezelf. Hebben zelfs geen ruzie gemaakt.

Vanavond bier en een spelletje, maar eerst even omkleden. Zit vol tuintroep.
  zondag 6 april 2014 @ 08:27:59 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138560933
Goeiemorgen :)
  zondag 6 april 2014 @ 08:38:11 #76
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138560976
Goedemorgen :W

Ik zou zo graag een tuin willen! Gelukkig is mijn balkon niet zo heel klein, maar toch.
pi_138561057
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 08:38 schreef IShotTheMaid. het volgende:

Ik zou zo graag een tuin willen! Gelukkig is mijn balkon niet zo heel klein, maar toch.
Ik ook ja! Mijn balkon is ook niet klein maar er zit een kantoorgebouw recht tegenover, dus er is niet echt privacy ;(
  zondag 6 april 2014 @ 09:01:31 #78
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138561112
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 08:51 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik ook ja! Mijn balkon is ook niet klein maar er zit een kantoorgebouw recht tegenover, dus er is niet echt privacy ;(
Tegenover mij staan de andere appartementen, dus beetje hetzelfde ;(
Ik heb wel laatst een leuk balkonscherm gekocht waardoor tot aan mijn midden niemand meer wat kan zien O+ (Onze balkons hebben zo'n gaaswerk van staal als omheining. Geen idee hoe ik het anders kan verwoorden). Nu ziet het er al een stuk leuker uit :s)

Oh , ik kwam gisteren eindelijk rond de 1600 kcal uit met gezonde dingen. Heel stom maar stiekem best trots, :@
  zondag 6 april 2014 @ 09:14:00 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138561183
Zo strakjes eindelijk weer een poging tot hardlopen! *O*
En vanavond jilllian denk ik.
pi_138561718
Actief BE! :o

Vandaag weegdag. Afgelopen week 0,8kg afgevallen. :)
  zondag 6 april 2014 @ 10:03:43 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138561773
Moet wel! En ik voel me eindelijk weer een soort van fit. *O*
  Moderator / Miss SHO zondag 6 april 2014 @ 10:11:30 #82
22592 crew  Ole
pi_138561889
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Zo strakjes eindelijk weer een poging tot hardlopen! *O*
En vanavond jilllian denk ik.
Hardlopen is voor mij echt :s) :+ :|W

Zal het sowieso niet meer kunnen met ex-gebroken enkel... Maar go for it! ^O^ w/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 6 april 2014 @ 10:18:19 #83
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138562002
Ik wil vanavond een kip-broccoli ovenschotel maken. Iemand nog suggesties wat ik er nog meer in kan pleuren? :)
  zondag 6 april 2014 @ 10:21:19 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138562051
Knoflook en kaas?

quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 10:11 schreef Ole het volgende:

[..]

Hardlopen is voor mij echt :s) :+ :|W

Zal het sowieso niet meer kunnen met ex-gebroken enkel... Maar go for it! ^O^ w/
Ik liep in November 10km in net iets meer dan een uur, dus ik kan het wel en vind het meestal ook echt wel leuk, maar door ziekte en drukte is het er lang niet van gekomen.
Result: conditie weg en kilo's erbij. ;)
  zondag 6 april 2014 @ 10:23:29 #85
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138562094
Goed idee wel, ik heb van die knoflook zuivelspread rotzooi wat op moet, dat ik wel door de kip mengen !

Hardlopen valt me echt nog wel zwaar trouwens, pas begonnen met Evy, maar ik heb echt een conditie van een natte dweil :') Gebruik jij je eigen schema BE?
  zondag 6 april 2014 @ 10:42:36 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138562424
Ik ben ooit ook met Evy begonnen. :Y Toen later nog eens een keer opnieuw gedaan.
Toen een tijdje zelf gelopen. Goen met Renate Wennemars van 5 naar 10.
Ik wil nu, zodra ik weer een paar keer gelopen heb, wel weer een schema v Renate erbij pakken.
De tempowisselingen etc zijn heel goed voor progressie. Daar heb je meer aan dan zelf steeds een half uurtje te lopen op hetzelfde tempo.
  Moderator / Miss SHO zondag 6 april 2014 @ 10:53:47 #87
22592 crew  Ole
pi_138562625
Goed hoor! Ik heb gister weer met fysio getraind. Kost wat, maar het is me waard. Alles behalve springen en rennen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_138562844
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 08:38 schreef IShotTheMaid. het volgende:

En tuin is fantastisch! Ik studeer nog gewoon maar heb een enorme tuin en ga een O+ moestuin O+ aanleggen
Worry is a misuse of imagination
  zondag 6 april 2014 @ 11:06:00 #89
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138562878
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ooit ook met Evy begonnen. :Y Toen later nog eens een keer opnieuw gedaan.
Toen een tijdje zelf gelopen. Goen met Renate Wennemars van 5 naar 10.
Ik wil nu, zodra ik weer een paar keer gelopen heb, wel weer een schema v Renate erbij pakken.
De tempowisselingen etc zijn heel goed voor progressie. Daar heb je meer aan dan zelf steeds een half uurtje te lopen op hetzelfde tempo.
Ah nice! Ik ben nu bij les 4 van Evy :) Afgelopen dinsdag begonnen, morgen les 4 rennen en maar weer naar de sportschool (als ik in godsnaam mijn pas terug kan vinden).

quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 11:04 schreef Probability het volgende:

[..]

En tuin is fantastisch! Ik studeer nog gewoon maar heb een enorme tuin en ga een O+ moestuin O+ aanleggen
O+ Ik wil dat zo graag!
Ik heb nu twee balkons, voor, waar de hele dag de zon op staat heb ik wel allerlei potten met kruiden en groentjes enzo. Maar een eckte eckte moestuin, zo vet!
pi_138563122
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 11:06 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Ah nice! Ik ben nu bij les 4 van Evy :) Afgelopen dinsdag begonnen, morgen les 4 rennen en maar weer naar de sportschool (als ik in godsnaam mijn pas terug kan vinden).

[..]

O+ Ik wil dat zo graag!
Ik heb nu twee balkons, voor, waar de hele dag de zon op staat heb ik wel allerlei potten met kruiden en groentjes enzo. Maar een eckte eckte moestuin, zo vet!
Ik ben geen pro hoor! Maar we doen het samen :)

Prei, peterselie, broccoli, bietjes, courgette en pompoen
  zondag 6 april 2014 @ 11:19:21 #91
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138563177
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 11:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben geen pro hoor! Maar we doen het samen :)

Prei, peterselie, broccoli, bietjes, courgette en pompoen
Nice!
Ik ben allang blij dat na twee jaar ik de boel eindelijk levend kan houden :')

Ik ben echt lui vandaag, ik moet nog onwijs veel pedagogiek/onderwijskunde doornemen omdat ik een aantal weken nog luier was en school heb vermeden, maar ik kom maar niet van de bank af :') Help ;(
pi_138563197
quote:
99s.gif Op zondag 6 april 2014 11:19 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Nice!
Ik ben allang blij dat na twee jaar ik de boel eindelijk levend kan houden :')

Ik ben echt lui vandaag, ik moet nog onwijs veel pedagogiek/onderwijskunde doornemen omdat ik een aantal weken nog luier was en school heb vermeden, maar ik kom maar niet van de bank af :') Help ;(
Uitprinten en dan met een kopje thee gaan zitten en gewoon ergens begonnen. Nadenken over dat het zo veel is help niet echt..
pi_138563203
En weer net onder mijn vorige ATL gedoken *O*
ondanks het ijsje van gister

het gaat wel echt met mini beetjes, maar er zit tenminste weer beweging in *O* dat is echt al lang geleden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 6 april 2014 @ 11:22:32 #94
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138563243
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 11:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Uitprinten en dan met een kopje thee gaan zitten en gewoon ergens begonnen. Nadenken over dat het zo veel is help niet echt..
Goed punt wel. Ik ga mezelf een internetverbod opleggen tot vanmiddag :')
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
En weer net onder mijn vorige ATL gedoken *O*
ondanks het ijsje van gister

het gaat wel echt met mini beetjes, maar er zit tenminste weer beweging in *O* dat is echt al lang geleden
*O*
pi_138563420
De sportschool waar ik heen wil heeft deze maand een actie. Voor 5 euro kan je deze maand onbeperkt sporten. Het is een proefabo. En van een vriendin kreeg ik te horen dat je als student daar voor 25 euro per maand kan sporten ipv 47 euro per maand. Ik heb meteen contact opgenomen en ze bellen me maandag terug! Hoef ik niet tot aan juni te wachten! :D
pi_138563575
Jeej er was weer 600 gram af. En dat na de BBQ van gisteren.
pi_138563899
Ik wil/moet ook weer beginnen met evy maar ik ben lui en stel het al weken uit. :@
pi_138564052
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:54 schreef appelsap het volgende:
Ik wil/moet ook weer beginnen met evy maar ik ben lui en stel het al weken uit. :@
Ik moest gisteren eigenlijk ook lopen. Maar bij het in de tuin werken heb ik een diepe snee in mijn voet opgelopen. Wandelen is al een drama laat staan hardlopen.
pi_138564261
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 11:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik moest gisteren eigenlijk ook lopen. Maar bij het in de tuin werken heb ik een diepe snee in mijn voet opgelopen. Wandelen is al een drama laat staan hardlopen.
Dat zou ik eerst laten genezen ja. Geldig excuus. ;)
pi_138565742
Zo, ik ben weer op m'n oppas huis voor 3/4 dagen. Kan ik zelf lekker koken en dingen kopen in de supermarkt zodat ik niet in de verleiding kom. :D

En wat jammer dit weer.. ik had een grote wandeling + zwemmen voor de hond in gedachten.
  zondag 6 april 2014 @ 12:59:07 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138565750
Fuck die dikke reet en al dat vreten... Het ging zo lekker dat ik maar gewoon doorgelopen ben en uit kwam op 5km in 36 minuten non-stop. :D *O*
Niks 'weg conditie' dus! *O*
pi_138565780
quote:
6s.gif Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Fuck die dikke reet en al dat vreten... Het ging zo lekker dat ik maar gewoon doorgelopen ben en uit kwam op 5km in 36 minuten non-stop. :D *O*
*O* _O_
  zondag 6 april 2014 @ 13:01:00 #103
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_138565802
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 12:07 schreef appelsap het volgende:

[..]

Dat zou ik eerst laten genezen ja. Geldig excuus. ;)
Toch vind ik het best jammer. Ik vind hardlopen in de regen fijn :@

Zo lekker met mijn hond en twee oppas hondjes naar het bos. Kunnen ze mooi even moe worden.
pi_138570269
quote:
Wat goed!! *O* Komt vast ook omdat je in de tussentijd veel gewandeld hebt.
  zondag 6 april 2014 @ 15:06:19 #105
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138570911
quote:
*O* *O*
  zondag 6 april 2014 @ 15:09:09 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138571051
quote:
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 6 april 2014 @ 16:04:19 #107
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138573644
Ik heb het gevoel dat ik al twee dagen non stop aan het eten ben omdat ik dus meer kcal moest eten :')

Maar 78 op de weegschaal vanochtend, -0,3. So I got that going for me, which is nice.
pi_138574277
Ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ik ben weer begonnen bij les 1 van Evy.
Mijn zoon op de fiets naast me, telkens zijn duim opsteken. Werkt best motiverend. :D
  zondag 6 april 2014 @ 16:39:23 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138575210
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef appelsap het volgende:
Ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ik ben weer begonnen bij les 1 van Evy.
Mijn zoon op de fiets naast me, telkens zijn duim opsteken. Werkt best motiverend. :D
*O*
pi_138575367
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef appelsap het volgende:
Daar zou ik helemaal nerveus van worden _O- Maar wel *O* dat je weer bent begonnen!

Ik ga vanaf morgen samen met een vriendin '100 dagen geen suiker' proberen te halen :') We mogen 5x spijbelen en honing mag wel. Maar ik overeet mezelf dan ook nooit in honing, wel in snoep en andere zoete dingen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138575561
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zou ik helemaal nerveus van worden _O- Maar wel *O* dat je weer bent begonnen!

Ik ga vanaf morgen samen met een vriendin '100 dagen geen suiker' proberen te halen :') We mogen 5x spijbelen en honing mag wel. Maar ik overeet mezelf dan ook nooit in honing, wel in snoep en andere zoete dingen.
Ik vond het wel gezellig. Mijn zoon is altijd heel attent. Hij zegt dingen als; 'Mam, wat ga je hard!' :o

Suiker als in snoepen of ben je ook van plan om fruit en dergelijke te laten staan?
pi_138575638
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef appelsap het volgende:

Suiker als in snoepen of ben je ook van plan om fruit en dergelijke te laten staan?
Alleen producten waar suiker aan toe is gevoegd, geen natuurlijke suikers. Dus fruit- en melksuikers zijn prima hoor 8-)
pi_138575703
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alleen producten waar suiker aan toe is gevoegd, geen natuurlijke suikers. Dus fruit- en melksuikers zijn prima hoor 8-)
Dat is wel een mooi voornemen. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat.
pi_138575780
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef appelsap het volgende:

Dat is wel een mooi voornemen. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat.
Ik ook, want de laatste tijd is het snoepen er weer behoorlijk in geslopen. Terwijl andere gewoontes (gezond ontbijten, lunch meebrengen, gezond avondeten koken) eigenlijk wel prima gaan. Dus waar ik me even op moet focussen is dat dat snoepen moet stoppen. En als ik dan kijk wat ik allemaal snoep, dan helpt 'geen suikers' al énorm :D Dingen als chips, nootjes, blokjes kaas en worst (waar allemaal ook nog wel eens suikers in zouden kunnen zitten) eet ik nauwelijks, dus daar hoef ik ook niets in te veranderen.
pi_138576173
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan, beviel zo goed dat ze nog steeds via die regels leeft
Ze is ook vijf kilo afgevallen (maar had al een gezond bmi)
pi_138576191
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan, beviel zo goed dat ze nog steeds via die regels leeft
Ze is ook vijf kilo afgevallen (maar had al een gezond bmi)
Ik denk dat ik hiermee ook zeker ga afvallen :Y
  zondag 6 april 2014 @ 17:30:12 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138577015
Welk weer? Het heeft hier vanochtend drie druppels geregend en het is verder al de hele dag droog.

Lekker tot half negen geslapen, ontbeten, woz-bezwaar ingediend en wat administratieve dingetjes geregeld. Vervolgens met een vriendin en haar kindjes even langs de IKEA geweest en een nieuwe paardrijbroek en handschoenen gekocht. Daarna met Alladin op de bank en zo eten maken... Heeerlijke dag dus :)

O: 3 volkoren met aardbeien en suiker. 250 ml lv yoghurt met cruesli.
T: niks, late O.
L: kindermenu van de IKEA: frietjes, 5 gehaktballetjes en ranja.
T: 2 pakjes crackertjes van Lu met lv smeerkaas.
D: risotto met champignons en puntpaprika's en een stukje witvis.
T: tiramisu. Zelfgemaakt met 43, lange vingers, lv slagroom, lv mascarpone, koffie en cacaopoeder. Ben benieuwd, is een probeersel.

Te weinig groente, te veel vet. Genoeg eiwitten, maar ben bang dat ik ook wel heel veel kcals binnen krijg vandaag. De mascarpone moet vandaag op, was tot gisteren goed en weet niet wat ik er anders mee moet...
  zondag 6 april 2014 @ 17:44:51 #118
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138577452
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Tink89 het volgende:
Welk weer? Het heeft hier vanochtend drie druppels geregend en het is verder al de hele dag droog.

Lekker tot half negen geslapen, ontbeten, woz-bezwaar ingediend en wat administratieve dingetjes geregeld. Vervolgens met een vriendin en haar kindjes even langs de IKEA geweest en een nieuwe paardrijbroek en handschoenen gekocht. Daarna met Alladin op de bank en zo eten maken... Heeerlijke dag dus :)

O: 3 volkoren met aardbeien en suiker. 250 ml lv yoghurt met cruesli.
T: niks, late O.
L: kindermenu van de IKEA: frietjes, 5 gehaktballetjes en ranja.
T: 2 pakjes crackertjes van Lu met lv smeerkaas.
D: risotto met champignons en puntpaprika's en een stukje witvis.
T: tiramisu. Zelfgemaakt met 43, lange vingers, lv slagroom, lv mascarpone, koffie en cacaopoeder. Ben benieuwd, is een probeersel.

Te weinig groente, te veel vet. Genoeg eiwitten, maar ben bang dat ik ook wel heel veel kcals binnen krijg vandaag. De mascarpone moet vandaag op, was tot gisteren goed en weet niet wat ik er anders mee moet...
:9
Nouja goed, dat is een keer toch niet zo erg? Gewoon hierna weer meer groenten en minder tiramisu ;)

Waar staat lv voor trouwens? lactose-vrij?
  zondag 6 april 2014 @ 18:31:54 #119
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138578838
Jups, lactosevrij :)

En 'voor een keertje niet zo erg' klopt wel, maar het risico dat ik op die manier veel te vaak slechte dagen goed praat, is nogal groot... Dus moet ik 't hier even neerzetten en vragen om een schop als het morgen weer zo gaat.
pi_138596978
Ja, maar vandaag was het weekend. Morgen weer in het gareel. :)

Hier geen tiramisu, wel wat speciaalbiertjes en hapjes, maar de couscoussalade voor morgenavond staat ook vast weer klaar.
pi_138601925
Jongens ik ga echt zo goed!

Lijstje voor vandaag:
O: Oikos
L: appel. 2 volkoren met geitenkaas en een beetje honing (zelf gebakken brood dus flinke sneeën)
T: ik denk een smoothie
D: groentensoep en een salade met een beetje oude kaas, geitenkaas en honing appel dressing

Als ik nog honger heb ergens op de dag neem ik fruit of een snack a jack
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 april 2014 @ 09:40:29 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138602061
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik ga echt zo goed!

Lijstje voor vandaag:
O: Oikos
L: appel. 2 volkoren met geitenkaas en een beetje honing (zelf gebakken brood dus flinke sneeën)
T: ik denk een smoothie
D: groentensoep en een salade met een beetje oude kaas, geitenkaas en honing appel dressing

Als ik nog honger heb ergens op de dag neem ik fruit of een snack a jack
Good for you!

Ik dacht vanmorgen 'mss moet ik ook eens kijken of ik een x-aantal dagen zonder suiker kan'. Zou moeten lukken want ik gebruik in principe geen suiker in mijn thee of brinta etc.
Maar goed, ik heb voor vandaag kalkoenfilet van de lidl mee voor op mijn brood en daar zit vast suiker in. Mogen dat soort dingen ook niet? Want dan zou ik het nog best heel lastig vinden geloof ik.
pi_138602324
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Good for you!

Ik dacht vanmorgen 'mss moet ik ook eens kijken of ik een x-aantal dagen zonder suiker kan'. Zou moeten lukken want ik gebruik in principe geen suiker in mijn thee of brinta etc.
Maar goed, ik heb voor vandaag kalkoenfilet van de lidl mee voor op mijn brood en daar zit vast suiker in. Mogen dat soort dingen ook niet? Want dan zou ik het nog best heel lastig vinden geloof ik.
Je zou ook kunnen beginnen met de overbodige suiker laten staan. Zoals snoepen, chocoladepasta, hagelslag, eierkoeken of dranken met veel suiker.
Dat helpt bij mij wel goed om af te kicken. Ik eet dan wel gewoon kipfilet en ham enzo.
  maandag 7 april 2014 @ 09:55:43 #124
217702 Lonaa
Honger!
pi_138602345
Ik moet juist ophouden met kaas, worst, nootjes en chips. Iemand tips? ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138602386
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Niet meer kopen 8-)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_138602415
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Genoeg fruit, groente, kwark en een eitje tussendoor zodat je geen trek hebt?
Nootjes kunnen toch wel zolang je de hoeveelheid beperkt?
  maandag 7 april 2014 @ 10:03:46 #127
217702 Lonaa
Honger!
pi_138602496
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Niet meer kopen 8-)
Ja. :') Dat zou wel het beste werken.

quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 09:59 schreef appelsap het volgende:

[..]

Genoeg fruit, groente, kwark en een eitje tussendoor zodat je geen trek hebt?
Nootjes kunnen toch wel zolang je de hoeveelheid beperkt?
Nootjes eet ik ook in beperkte hoeveelheid, gelukkig, Heb ik veel sneller genoeg van.
  maandag 7 april 2014 @ 10:11:24 #128
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138602631
Pfff, dit was qua eten echt een rampzalig weekend :@

Vrijdag na mijn wraps nog een hele chocolade paashaas opgegeten. Zaterdag had manlief eigenlijk helemaal geen zin in koken en hebben we uiteindelijk shoarma besteld. En gister zag ik paashaas nummer 2 liggen en kon ik me wederom niet inhouden en die is dus ook half op :@ :')

Zolang ik geen zooi in huis heb, gaat het goed. Zodra ik weet dat er iets ligt, gaat het fout. Dus straks met de boodschappen maar even zorgen dat er geen chocola en koek mee naar huis komt :X

Lijstje voor vandaag:
O: cruesli met yoghurt
L: 3 volkoren; 1 kaas/komkommer/sla, 2 achterham/gekookt ei
T: stuk fruit
D: noodles met wokgroenten/woksaus en kip
pi_138602872
Ik doe mijn boodschappen via het pick up point
Dan doe ik geen slechte impuls aankopen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138602878
2 weken geleden een ATL. Nu 2 kilo zwaarder dan die ATL. :{ Stress-eating got the best of me.

quote:

[..]

Good for you!

Helemaal geen suiker is niet te doen. Dan moet je bijna wel een keto dieet volgen zonder carbs.
pi_138603042
quote:

[..]

Good for you!

als je hetzelfde wil volgen als Isa moet je dat inderdaad ook laten staan
pi_138603119
Ik ben trouwens mega fan van die oikos dingen van Danone
Lekker, ik zit er uren van vol en mega makkelijk

Qua voedingswaarde zullen ze wel niet briljant zijn, maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138603201
Mjaah, naar mijn mening kan je je met dat soort dingen helemaal gek maken. Denk dat het geen suiker teveel is. Ik zou kijken of ik minder bewerkte dingen kan eten. Vaak zit er (veel) suiker in prefab dingen. Koekjes, kruiden, koken met pakjes & zakjes etc.

Mijn lijstjes van dit weekend waren slank technisch dramatisch, maar wel lekker :P :D

Zaterdag:
L: stuk kerststol met boter, eiwitmuffins
T: smoothie met whey,lijnzaad en framboos
D: http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=412236 Met meer groenten en minder ketjap/perziksiroop. Wel lekker en snel klaar. chocolaatje bij de koffie
T: Bitterballen :9
T: popcorn en een glaasje wijn
T: 1/2 bak kwark

Zondag:

T: 2 eitjes sunny side down, paar stokbroodjes
L: high tea bij Savarin. Lekkere scones, broodjes met kip en kaas, en teveel zoetigheid gehad...en een paar liter thee :+
D: "Papa paella" 2 chocolaatjes bij de koffie
T: bak kwark met pindakaas

Vandaag:

T: 4 eiwitmuffins
L: tomatensalade met ui, komkommer en kip
T: eiwitshake
T: snickers
S: fitness
D: geroosterde groenten en een stukje gebakken kabeljauw

Ik heb een slijmbeursontsteking bij mijn heup :') Daar loop ik al een jaar mee rond ofzo, maar ik dacht het gaat wel over O-) Dus nu mijn sportschema aanpassen en ik mag de eerste tijd niet hardlopen :X
  maandag 7 april 2014 @ 10:37:50 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138603287
suiker O+
beschuit met roze en witte muisjes O+
en zo maar eens een bak kwark met CReusli :P

i know i know.. en maar afvragen waarom er niks afgaat ;)

ik weet het dondersgoed maar ik VIND dat ik lekker mag eten :o :+ |:( |:( |:(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_138603312
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben trouwens mega fan van die oikos dingen van Danone
Lekker, ik zit er uren van vol en mega makkelijk

Qua voedingswaarde zullen ze wel niet briljant zijn, maar goed
Zijn dat die kleine bakkies van 100ml?

Doe je er verder nog iets door? Ik vind het nogal een karig ontbijt ....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2014 10:44:39 ]
pi_138603545
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 10:37 schreef Barreltje het volgende:
suiker O+
beschuit met roze en witte muisjes O+
en zo maar eens een bak kwark met CReusli :P

i know i know.. en maar afvragen waarom er niks afgaat ;)

ik weet het dondersgoed maar ik VIND dat ik lekker mag eten :o :+ |:( |:( |:(
Als je wil kan je afvallen op alleen snickers ALS je maar onder je max kcals per dag blijft.

Dus wel of geen suiker is niet de boosdoener, het gaat om de totaal aantal kcals. En vaak is het zo dat suikerrijke producten slecht verzadigen, dan eet je al snel meer dan de bedoeling is ( tig koekjes ipv 1 koekje etc)
pi_138603588
Ik zit mobiel dus kan ff geen plaatje geven maar ik denk dat je wat anders voor ogen hebt

Ze zijn nieuw. Met een soort vruchtenjam die je door heen roert
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138603733
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit mobiel dus kan ff geen plaatje geven maar ik denk dat je wat anders voor ogen hebt

Ze zijn nieuw. Met een soort vruchtenjam die je door heen roert
Oh.. ja in verchillende smaken, passievrucht en bosbes enzo?
Die heb ik hier nog niet in de winkel gezien trouwens
pi_138603798
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 10:27 schreef Sarabi het volgende:
als je hetzelfde wil volgen als Isa moet je dat inderdaad ook laten staan
Dat laat ik idd ook allemaal staan :Y

Vanmorgen enorm duizelig opgestaan, dus dat kan ik niet aan het suikervrij eten toedichten. Kan amper lopen!
  maandag 7 april 2014 @ 11:23:14 #140
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138604311
Pfft, ziek op de bank... Geslapen tot half elf en nu yoghurt met cruesli op. Tiramisu heb ik gisteren niets meer van gehad, dus dat was een mooie meevaller.
pi_138604667
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat laat ik idd ook allemaal staan :Y

Vanmorgen enorm duizelig opgestaan, dus dat kan ik niet aan het suikervrij eten toedichten. Kan amper lopen!
Goed drinken! Klinkt niet zo fijn.
pi_138604720
Beterschap Tink!

Sinds gisterenavond voel ik mij ook gammel, helaas niet gammel genoeg om toch nog te gaan snacken.
Het was bijna een mooi weekend geweest qua eten, maar heb er wel weer van geleerd.
Als ik mijzelf alles ontzeg dan ga ik uiteindelijk alleen maar meer eten dus in de weekenden gestructureerd af en toe ene snackmoment inplannen.
pi_138607807
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 10:58 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh.. ja in verchillende smaken, passievrucht en bosbes enzo?
Die heb ik hier nog niet in de winkel gezien trouwens
ja die
Ze vullen echt als een gek
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138608005
Ik vind dat passievrucht ding echt zo intens lekker! Lekkerste yoghurtje imo in de hele supermarkt. Maar zo duurrrr!
  maandag 7 april 2014 @ 13:27:18 #145
217702 Lonaa
Honger!
pi_138608209
Passievrucht _O_
pi_138610154
Back on track. O+

O: Salade met volkoren penne, zwarte bonen, tomaatjes en andere groente. Oploskoffie.
T: Appel en een klein handje walnoten en amandelen
L: Kwark met chia, walnoten, pompoenpitten en kaneel
T: 2 blokjes 88% chocolade
D: Onbekend
pi_138610323
Tip (van flip :P): Sportkleding bij de Lidl.

M'n moeder had 2 paar sokken, 1 shirt, 1 vest en een broek voor 25 euro.

Ik ben zelf net even geweest om 4 paar sokken (2 paar per pakje) en een 'sport' bh te halen. Maar dat is meer voor het fietsen in de sportschool zodat m'n goede bh's niet zo zweterig worden. En ik was maar 10,95 kwijt. :D
pi_138610532
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:23 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, ziek op de bank... Geslapen tot half elf en nu yoghurt met cruesli op. Tiramisu heb ik gisteren niets meer van gehad, dus dat was een mooie meevaller.
Beterschap :*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138610688
Nou.. ondanks drie keer sportschiil en een drukke werkweek geen reet afgevallen :') ik hou het er maar op dat het door wat alcoholische versnaperingen komt..

Maar goed.. ik sta al weer op de loopband! :W
pi_138610714
En dat laatste plaatje moest een vlaggetje zijn.. ik faal.
  maandag 7 april 2014 @ 14:49:42 #151
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138611229
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe mijn boodschappen via het pick up point
Dan doe ik geen slechte impuls aankopen
Bestellen bij Albert, doe ik nu 1 keer per week, werkt daar ook ideaal voor.

We hebben wel altijd iets van chips in huis. Dat is het enige lekkers waar ik regelmatig van eet sinds ik zwnager ben, niet veel, kleine beetjes.

Tot nu toe 6,5 kg eraf :o geen idee hoe of waarom, behalve dan wat minder eetlust s avonds (en ik was een GROTE eter 's avonds) en overdag veel meer regelmaat. maar er groeit op zich ook iets in mn buik dus ik verwacht dat t ergens toch zal ophouden met dalen binnenkort...
Kwak
pi_138611770
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef Patoshik het volgende:
Tip (van flip :P): Sportkleding bij de Lidl.

M'n moeder had 2 paar sokken, 1 shirt, 1 vest en een broek voor 25 euro.

Ik ben zelf net even geweest om 4 paar sokken (2 paar per pakje) en een 'sport' bh te halen. Maar dat is meer voor het fietsen in de sportschool zodat m'n goede bh's niet zo zweterig worden. En ik was maar 10,95 kwijt. :D
Thanks voor de tip! Ik heb ook een sport bh nodig en sportsokken! Vandaag eventjes langs de Lidl dus :)
  maandag 7 april 2014 @ 15:25:10 #153
217702 Lonaa
Honger!
pi_138612554
Ja, hallo. :@

Zal ik maar weer eens normaal gaan doen?

Iemand nog ideeen/recepten voor lunchgerechten die geen brood zijn?
  maandag 7 april 2014 @ 16:33:39 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138615216
Uhm. Salade? Soep?

* IJsdraakje eet te graag brood voor alternatieven. :')

Vriendje merkte op dat m'n kont en benen strakker aan het worden zijn. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138617995
Groente-omelet :9
  maandag 7 april 2014 @ 17:39:11 #156
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138618150
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Groente-omelet :9
:9

Meh, ik heb last van mijn linkerheup. Al een paar weken. Het doet niet continu pijn, maar vooral bij zitten (en dan met name als ik mijn benen over elkaar doe of in kleermakerszit zit). Alleen vandaag is het dus heel de dag al wel aanwezig. Misschien morgen toch maar ff de huisarts bellen ipv als een kip zonder kop te gaan hardlopen -O-
  maandag 7 april 2014 @ 17:39:35 #157
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138618164
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Uhm. Salade? Soep?

Altijd leuk om te horen! :D
  maandag 7 april 2014 @ 17:41:05 #158
217702 Lonaa
Honger!
pi_138618201
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Uhm. Salade? Soep?

Ik ook, maar ik deed het toch wel goed op een vervanging daarvan. Dus inspiratie is welkom. :)
pi_138618246
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef xuryah het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Ik heb ook een sport bh nodig en sportsokken! Vandaag eventjes langs de Lidl dus :)
Om te hardlopen is het niet echt ideaal hoor. Maar voor fietsen en dat soort dingen wel.

Ik heb laatst samen met m'n hardloopschoenen een sport bh gekocht: shock absorber. Echt.. dat ding houd alles op z'n plek. _O_
  maandag 7 april 2014 @ 17:43:28 #160
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138618277
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 17:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik deed het toch wel goed op een vervanging daarvan. Dus inspiratie is welkom. :)
Cruesli/muesli en yoghurt?
Kwart met fruit?
Salade (ik zag er laatst een met meloen en ham op Foodgloss voorbij komen die er wel lekker uitzag en simpel is om te maken)
  maandag 7 april 2014 @ 17:46:18 #161
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138618362
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:42 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Om te hardlopen is het niet echt ideaal hoor. Maar voor fietsen en dat soort dingen wel.

Ik heb laatst samen met m'n hardloopschoenen een sport bh gekocht: shock absorber. Echt.. dat ding houd alles op z'n plek. _O_
Goeie sportbh's voor bij stuitersporten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 7 april 2014 @ 17:56:33 #162
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138618715
Ik kan mijn armen en benen niet meer bewegen :')
pi_138621431
Ben benieuwd hoe de training vanavond gaat, voel me nog steeds niet 100%
  maandag 7 april 2014 @ 19:16:13 #164
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138621741
Oh! En ik heb een rokje gekocht!
Eindelijk een rokje, ik draag NOOIT rokjes, maar nu wel :D O+
pi_138621768
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Foto!
pi_138621830
Vandaag was een goeie dag. O+ Ouders gingen patat eten en ik heb er niks van gehad.
  maandag 7 april 2014 @ 19:18:12 #167
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138621841
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Foto!
Morgen doe ik hem aan denk ik, dan kan ik wel een foto maken. :)
Hij is ook gewoon meteen knalroze he :')
  maandag 7 april 2014 @ 19:19:08 #168
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138621893
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Vandaag was een goeie dag. O+ Ouders gingen patat eten en ik heb er niks van gehad.
^O^
pi_138621976
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Morgen doe ik hem aan denk ik, dan kan ik wel een foto maken. :)
Hij is ook gewoon meteen knalroze he :')
Cool toch :D
pi_138622104
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Netjes ^O^
Maar je hebt toch wel iets gegeten?
pi_138623326
Vanavond groententaart. Niet het meest gezonde maar wel weer een berg groenten.
  maandag 7 april 2014 @ 19:50:13 #172
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138623535
RIP Peaches Geldof ;(
pi_138624209
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef IShotTheMaid. het volgende:
RIP Peaches Geldof ;(
Nou, idd, wtf :o Mijn vriend zei direct: overdose?

Vandaag eerste suikervrije dagje ging prima *O* Maar....in mijn normale portie muesli blijkt dus rietsuiker te zitten 8)7 En het is nog wel van Zonnatura! Dus, dat werd havermoutpap als ontbijt :Y)
  maandag 7 april 2014 @ 20:27:26 #174
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138625432
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, idd, wtf :o Mijn vriend zei direct: overdose?

Vandaag eerste suikervrije dagje ging prima *O* Maar....in mijn normale portie muesli blijkt dus rietsuiker te zitten 8)7 En het is nog wel van Zonnatura! Dus, dat werd havermoutpap als ontbijt :Y)
Ja zal wel zoiets zijn, vooral met het oog op die laatste tweet enzo. Nouja, opschudding in Glamourland in ieder geval :+

Je eet nu helemaal nul suiker meer? Blijft er uberhaupt nog wat over om te eten? Lijkt mij onwijs lastig haha. Vind het knap :Y
  maandag 7 april 2014 @ 20:35:56 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138625877
Hallo :W

Ik kom na jaaaaaren in Slank te hebben gepost nu hier aanwaaien. Nouja, waaien :') ik ben geen vedergewichtje, dus meer aanklossen :+.

Ben nooit superdun geweest, maar vorig jaar mei bevallen en nu hardnekkige kilo's aan het lijf die maar niet vanzelf verdwijnen :'). Bouw is ook veranderd. Overall breder geworden, dus m'n garderobe is grotendeels niet draagbaar op het moment. Hollands welvaren zeg maar :').

Wil echter wel graag weer wat richting oude vorm als het even kan. Gewicht heb ik geen idee van, want ik en weegschalen is geen goede combi. Toen ik bovenmaat 36/38 had en onder 38/40, had ik nog geen gezond BMI, terwijl iedereen aangaf dat ik toch echt niet dunner moest worden. Inmiddels gok ik op bovenmaat 40/42 en onder zeker 44. Dus ik kijk niet naar gewicht, maar hoe m'n kleding zit.

Sporten is helaas moeizaam. Ik heb ehler danlos en kamp nog met de gevolgen van de zwangerschap op m'n lijf. Bekkeninstabiliteit, etc. Vroeger deed ik 2-3x pw aan RPM, maar op een gegeven moment kreeg ik daar op de een of andere manier blaasklachten van.. Fysio adviseert Pilates om spierkracht op te bouwen, maar dat vind ik echt geen zak aan :'). Daar moet ik nog even moed voor verzamelen :+. Ik probeer af en toe wel weer te rpm'en, want ik vond het erg leuk en baalde enorm dat het niet meer ging. Ik zal het dus in eerste instantie vooral van het eetpatroon moeten hebben :).

Overdag zal ik niet heel veel posten, want vorige week begonnen in een nieuwe baan en ik wil niet op fok rondhangen daar :). Zal in de avond m'n best doen bij te lezen en wat te reageren.

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen? :+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_138625996
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik kom na jaaaaaren in Slank te hebben gepost nu hier aanwaaien. Nouja, waaien :') ik ben geen vedergewichtje, dus meer aanklossen :+.

Ben nooit superdun geweest, maar vorig jaar mei bevallen en nu hardnekkige kilo's aan het lijf die maar niet vanzelf verdwijnen :'). Bouw is ook veranderd. Overall breder geworden, dus m'n garderobe is grotendeels niet draagbaar op het moment. Hollands welvaren zeg maar :').

Wil echter wel graag weer wat richting oude vorm als het even kan. Gewicht heb ik geen idee van, want ik en weegschalen is geen goede combi. Toen ik bovenmaat 36/38 had en onder 38/40, had ik nog geen gezond BMI, terwijl iedereen aangaf dat ik toch echt niet dunner moest worden. Inmiddels gok ik op bovenmaat 40/42 en onder zeker 44. Dus ik kijk niet naar gewicht, maar hoe m'n kleding zit.

Sporten is helaas moeizaam. Ik heb ehler danlos en kamp nog met de gevolgen van de zwangerschap op m'n lijf. Bekkeninstabiliteit, etc. Vroeger deed ik 2-3x pw aan RPM, maar op een gegeven moment kreeg ik daar op de een of andere manier blaasklachten van.. Fysio adviseert Pilates om spierkracht op te bouwen, maar dat vind ik echt geen zak aan :'). Daar moet ik nog even moed voor verzamelen :+. Ik probeer af en toe wel weer te rpm'en, want ik vond het erg leuk en baalde enorm dat het niet meer ging. Ik zal het dus in eerste instantie vooral van het eetpatroon moeten hebben :).

Overdag zal ik niet heel veel posten, want vorige week begonnen in een nieuwe baan en ik wil niet op fok rondhangen daar :). Zal in de avond m'n best doen bij te lezen en wat te reageren.

Hoi :-) wat vind je eventueel van zwemmen?
  maandag 7 april 2014 @ 20:41:28 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138626176
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoi :-) wat vind je eventueel van zwemmen?
Geprobeerd! Maar kreeg enorm veel pijn aan m'n knieën helaas.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_138626179
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 20:27 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Je eet nu helemaal nul suiker meer? Blijft er uberhaupt nog wat over om te eten? Lijkt mij onwijs lastig haha. Vind het knap
Ik had voor morgen een zwarte bonensalade bedacht als lunch, maar mijn blik zwarte bonen bevat dus...tadaaa! suiker. Nu ga ik dat dus gewoon eten morgen (anders heb ik niets als lunch en dat is heel wat slechter dan die paar gram suiker), maar wel even naar de biologische winkel om te kijken of ik gedroogde bonen oid kan kopen.

Hoi, XcUZ_Me :W Wat ga je aan je eetpatroon veranderen tov de afgelopen maanden?
pi_138626266
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

<knip>

Nieuwe baan?

Verder :*, ik zal je missen in slank, maar dat geeft niet, want dan zie ik je hier. Blijf onthouden dat je beeldschoon bent :9. Zonder twijfel nu ook nog.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 7 april 2014 @ 20:46:37 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138626495
Oh en ik heet gewoon XM meestal op fok, veel makkelijker!

Wat ik ga veranderen.. Niet meer / minder snoepen. En geen alcohol meer doordeweeks is het voornemen. Is ook beter met nieuwe werk. Dat werk is wel in mijn woonplaats, dus nu op de fiets ipv in de auto, dus dat is al WIN! *O* Ok, maar 10 minuutjes enkele reis, maar toch :+. En overall gewoon gezondere keuzes.

Sigme O+. Ja, nieuwe baan. Lang lang lang verhaal helaas...
  maandag 7 april 2014 @ 20:51:45 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138626824
Hi XM! :W

Ik kwam net nog 1300 stappen tekort voor de 10,000 en ben dus een uurtje gaan lopen buiten. Nu zit ik op 15,898. :D :') Heb een kleine 6km gewandeld. *O*

En nu ga ik maar eens een mango slachten als avond-T. :9
  maandag 7 april 2014 @ 20:52:55 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138626894
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef IShotTheMaid. het volgende:
vanmiddag in de trein zat ik me nog te bedenken dat ik niks van je nick snapte... Tot ik ineens las I shot the maid. Ipv Is hot the maid. :') :@
  maandag 7 april 2014 @ 20:53:54 #183
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138626945
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

vanmiddag in de trein zat ik me nog te bedenken dat ik niks van je nick snapte... Tot ik ineens las I shot the maid. Ipv Is hot the maid. :') :@
_O-
  maandag 7 april 2014 @ 20:58:57 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138627256
Oh BE, de neuroot in mij zou dus acuut nog 102 stappen gaan doen :').
  maandag 7 april 2014 @ 21:02:04 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138627448
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh BE, de neuroot in mij zou dus acuut nog 102 stappen gaan doen :').
Dat red ik idd nog wel voor ik ga slapen hoor. :Y :D

Ik heb gisteren rondjes door de woonkamer gelopen om van 14500 bij de 15000 te komen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-04-2014 21:18:09 ]
pi_138627502
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Geprobeerd! Maar kreeg enorm veel pijn aan m'n knieën helaas.
Hm dat is wel balen ja.
pi_138627518
XM it is *) had je naam voor het gemak maar even gecopy-paste :+
En niet meer snoepen is altijd een goed voornemen :Y Gefeliciteerd met je nieuwe baan in je eigen woonplaats :o Jaloers!
pi_138627533
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Brighteyes het volgende:

Ik heb gisteren rondjes door de woonkamer gelopen om van 14500 bij de 15000 te komen. :')
Kan je niet pas op de plaats maken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-04-2014 21:18:22 ]
pi_138628005
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb net ook een paar rondjes door de tuin gedaan om 10.000 te halen. :P

Dus nu zijn de statistieken:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-04-2014 21:18:33 ]
  maandag 7 april 2014 @ 21:12:03 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138628075
:D Patoshik! *stappen-boks*

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je niet pas op de plaats maken :D
Ja, zou denk ik ook wel kunnen. :Y Zou ik iig minder draaierig van worden. :+
  maandag 7 april 2014 @ 21:17:02 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138628362
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:10 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik heb net ook een paar rondjes door de tuin gedaan om 10.000 te halen. :P

Dus nu zijn de statistieken:
SPOILER
Dit zijn mijn stats:

SPOILER
pi_138628471
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
:D Patoshik! *stappen-boks*

[..]

Ja, zou denk ik ook wel kunnen. :Y Zou ik iig minder draaierig van worden. :+
Nee dat kan niet. :o Op m'n werk sta en buk ik ook steeds en probeer ik zoveel mogelijk te bewegen op m'n vierkante meter maar de fitbit zegt gewoon dat ik lui ben geweest en niks heb gedaan. -O-

En yay voor je stats! Je gaat echt lekker! :D
  maandag 7 april 2014 @ 21:19:18 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138628489
Netjes! Sleur je dan de hele dag je iPad mee? :D

Zijn er nog tips voor apps om je eten in bij te houden? En niet dat er 1737636378292938736365522 voedingsmiddelen niet in staan terwijl ze wel veelvoorkomend zijn?
  maandag 7 april 2014 @ 21:19:20 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138628494
Sorry voor de edits people, maar ik had echt een onacceptabele grammaticale fout gemaakt. :@
  maandag 7 april 2014 @ 21:21:15 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138628618
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

Zijn er nog tips voor apps om je eten in bij te houden? En niet dat er 1737636378292938736365522 voedingsmiddelen niet in staan terwijl ze wel veelvoorkomend zijn?
We hebben een fitbit zip, een klein apparaatje dat de stappen en al die fijne dingetjes bij houdt en daar hoort uiteraard een leuk appje bij enzo. /hebbert

Apps om eten bij te houden zijn er plenty, ik vind zelf calorieteller van fatsecret heel fijn omdat je barcodes kan scannen en het is echt een hele uitgebreide database.
Anderen zweren bij MyFitnessPall bijvoorbeeld.
pi_138628620
quote:

Myfitnesspall?

Kun je zelfs streepjes code's scannen. O+ Daarom vind ik dat al leuk om te doen.
  maandag 7 april 2014 @ 21:22:04 #197
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138628669
quote:

Ik gebruik die van fatsecret, staat best wat in en anders is het makkelijk toe te voegen. :)

Vanmiddag goed gesport en nu zit ik half te slapen, ik vermoed een verband. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138628811
Ik gebruik ook fat secret.
  maandag 7 april 2014 @ 21:25:34 #199
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138628866
Ik gebruik My Fitness Pal, ik heb nog niets zelf moeten invoeren alles stond erin :)
  maandag 7 april 2014 @ 21:25:37 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138628872
Mijn fat doet weinig z'n best erg secret te zijn :') maar ik ga die app straks eens ff zoeken!
  maandag 7 april 2014 @ 21:28:42 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138629027
Sorry, facebookplaatjes zijn k*t enzo, maar ik moest hier zo om lachen:

:')
pi_138629096
En toen gingen we uit eten En Heb Ik Zo'n 8 Miljard Calorieën Op :(

Geen idee waarom alles een hoofdletter heeft overigens. Dat doet mijn mobiel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 april 2014 @ 21:29:41 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138629099
Met een helse training zelfs :').
pi_138629416
Ik gebruik trouwens de app lifesum. Ik vind het heel prettig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 april 2014 @ 22:11:24 #205
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138631616
Trouwens, trouwens, 7.8 kg afvallen voor 11 juli, haalbaar?
pi_138631754
Dat ligt nogal aan wat factoren hè. ..
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 april 2014 @ 22:17:09 #207
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138631980
Ja nouja, op een verantwoorde manier door genoeg te eten en drie dagen in de week sportschool en Evy te doen. Ik zou zo zo zo zo zo graag 10 kilo minder willen wegen op mijn verjaardag dan mijn vorige verjaardag :@
  maandag 7 april 2014 @ 22:44:08 #208
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_138633408
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, facebookplaatjes zijn k*t enzo, maar ik moest hier zo om lachen:

[ afbeelding ]

:')
hahaha _O-
pi_138633538
Zo de training vanavond was zwaar....maar wel lekker
Eens kijken of ik morgen nog zin kan maken voor de sportschool
  maandag 7 april 2014 @ 23:23:45 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138635001
waardeloos lijstje vandaag :o :
O: beschuit met roze witte muisjes
L: kwark (250 ml ) met cruesli
t: 2 spelt boterhammen met pate
D: pasta met kip en snijbonen meuk
S: volleybal trainen en voor het eerst in 5 jaar op de fiets naar de training :o het is f#cking 5 mins fietsen 8)7 8)7
t: bakje rozijnen om te snaaien

oftewel veel te weinig..
morgen word ok ene waardeloze lijst..
O: kwark met cruesli
t: mandarijntje
l: 2 bth met pate
D: ergens iets gehaald wsl

:{ :N -O-
pi_138635024
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Netjes ^O^
Maar je hebt toch wel iets gegeten?
Ja natuurlijk. :D Maar geen vette hap.
pi_138635236
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ja nouja, op een verantwoorde manier door genoeg te eten en drie dagen in de week sportschool en Evy te doen. Ik zou zo zo zo zo zo graag 10 kilo minder willen wegen op mijn verjaardag dan mijn vorige verjaardag :@
Ligt er ook een beetje aan hoe hard je nu gaat, door verantwoord eten en die hoeveelheid sport.

Hier een fijne avond met wijntjes en een kaasplankje. Ging nét volgens FatSecret, maar het zet natuurlijk niet echt zoden aan de dijk.
pi_138635399
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef Barreltje het volgende:
morgen word ok ene waardeloze lijst..
t: mandarijntje
l: 2 bth met pate
D: ergens iets gehaald wsl

:{ :N -O-
Dat is morgen, dus daar heb je nu toch nog invloed op? Kan je het niet verbeteren?
pi_138635628
quote:

Myfitnesspal heeft bijna alles _O_ En je kan zelf toevoegen, natuurlijk.
  dinsdag 8 april 2014 @ 01:17:22 #215
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_138638104
Sinds zondag ook weer begonnen. Was alleen maar achteruit aan het diëten en daar ben ik even helemaal klaar mee.

Ga al een paar weken naar de sportschool, sinds zondag voer ik alles wat ik eet in in myfitnesspal. In eerste instatie gekozen voor de optie een kilo per week, dan zou ik 1200 kcal per dag mogen en dat is wel erg weinig als je ook genoeg voedingsstoffen binnen wil krijgen, dus ik doe wel iets meer.

Morgen ga ik proberen te sporten als dat haalbaar is (veel te doen, dus weet niet of ik het red qua tijd en energie) en donderdag in ieder geval weer naar de sportschool.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_138639446
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is morgen, dus daar heb je nu toch nog invloed op? Kan je het niet verbeteren?
Precies, kom op Barreltje!
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:10:08 #217
425724 ZwevendeTiepel
een ontzettend gladde tiepel
pi_138639483
Hallo, ik ben ZwevendeTiepel en ik heb een bmi van 33,2. ik wil graag afvallen zodat ik gelukkiger ben met mezelf. de broodjes frikandel vliegen mn strot zowat in en de dagelijkse "fruit koekjes" en gevulde koeken zijn ook niet zo goed. maar ik kan maar niet stoppen. ik ben verdrietig omdat ik eet en ik eet omdat ik verdrietig ben :'(
Zo glad en zacht als mij heb je nog nooit een tiepel gehad
pi_138639558
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:10 schreef ZwevendeTiepel het volgende:
Hallo, ik ben ZwevendeTiepel en ik heb een bmi van 33,2. ik wil graag afvallen zodat ik gelukkiger ben met mezelf. de broodjes frikandel vliegen mn strot zowat in en de dagelijkse "fruit koekjes" en gevulde koeken zijn ook niet zo goed. maar ik kan maar niet stoppen. ik ben verdrietig omdat ik eet en ik eet omdat ik verdrietig ben :'(
Probeer de app fat secret eens dat maakt je heel bewust van wat je nou eigenlijk allemaal naar binnen schuift aan calorieën. Dat zorgde er bij mij voor dat die knop omdraaide.
pi_138639570
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef LadyOracle het volgende:
Sinds zondag ook weer begonnen. Was alleen maar achteruit aan het diëten en daar ben ik even helemaal klaar mee.

Ga al een paar weken naar de sportschool, sinds zondag voer ik alles wat ik eet in in myfitnesspal. In eerste instatie gekozen voor de optie een kilo per week, dan zou ik 1200 kcal per dag mogen en dat is wel erg weinig als je ook genoeg voedingsstoffen binnen wil krijgen, dus ik doe wel iets meer.

Morgen ga ik proberen te sporten als dat haalbaar is (veel te doen, dus weet niet of ik het red qua tijd en energie) en donderdag in ieder geval weer naar de sportschool.
Zet het doel idd iets lager een kilo per week is ook wel veel hoor :) Denk dat een halve kilo veel beter haalbaar is ^O^
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:21:44 #220
425724 ZwevendeTiepel
pi_138639600
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Probeer de app fat secret eens dat maakt je heel bewust van wat je nou eigenlijk allemaal naar binnen schuift aan calorieën. Dat zorgde er bij mij voor dat die knop omdraaide.
voor welk platform is deze
pi_138639621
Eens kijken of wortelsoep lekker is, had nog wortelen over van de tomatensoep en iets anders doe ik er toch niet mee......
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:25:24 #222
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138639643
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:23 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken of wortelsoep lekker is, had nog wortelen over van de tomatensoep en iets anders doe ik er toch niet mee......
Oh, doe je een update daarna? Ik hou altijd zoveel over wat uiteindelijk vergaat in de koelkast :') Als het wat is is het wel een goede optie :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:27:59 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138639672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:21 schreef ZwevendeTiepel het volgende:

[..]

Voor vrijwel alle vlgs mij.
pi_138639682
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:25 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Oh, doe je een update daarna? Ik hou altijd zoveel over wat uiteindelijk vergaat in de koelkast :') Als het wat is is het wel een goede optie :)
Ja, ik wil die nu ook vaker gaan proberen met restjes die anders niet op gaan.
Ik laat het weten :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:30:14 #225
425724 ZwevendeTiepel
pi_138639709
krijg net een dm zeggend dat ik geen serieuze insteek heb. lekker dan.
ik wil leren hoe je gezond eet en hoe ik af kan vallen ik ben 96/97 kilo.
als ik niet serieus overkom spijt me dat. ik ben het wel
pi_138639759
Gewoon doorposten en btw pm/dm's horen niet op het forum besproken te worden
pi_138639773
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:34 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon doorposten en btw pm/dm's horen niet op het forum besproken te worden
Nou ik zou er toch ook wel iets van zeggen als ik meteen zo benaderd word
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138639778
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ik zou er toch ook wel iets van zeggen als ik meteen zo benaderd word
Tja ik verzin de regels niet....
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:36:34 #229
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138639787
Gisteren trouwens Evy op de loopband gedaan wegens tijdgebrek en ik toch al in de sportschool stond, en eigenlijk vond ik dat wel even veel fijner lopen (door de demping ofzo denk ik?). Ik denk dat ik voorlopig Evy gewoon even in de sportschool zelf doe, scheelt mij tijd en als beginner vind ik dit prima.
Ik denk dat als ik alle lessen in de sportschool heb gedaan weer opnieuw begin maar dan buiten, omdat dat me stiekem toch wel iets te zwaar valt nog.
pi_138639809
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:36 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Gisteren trouwens Evy op de loopband gedaan wegens tijdgebrek en ik toch al in de sportschool stond, en eigenlijk vond ik dat wel even veel fijner lopen (door de demping ofzo denk ik?). Ik denk dat ik voorlopig Evy gewoon even in de sportschool zelf doe, scheelt mij tijd en als beginner vind ik dit prima.
Ik denk dat als ik alle lessen in de sportschool heb gedaan weer opnieuw begin maar dan buiten, omdat dat me stiekem toch wel iets te zwaar valt nog.
Ik vond op de loopband ook veel fijner :Y
Toen ik buiten ging lopen had ik veel vaker last van pijntjes enzo.
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:38:30 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138639812
Dat is idd niet te vergelijken, geen luchtweerstand en enorme demping, of beter zelfs vering.
Maar goed, het is en blijft sporten dus in die zin maakt dat verder niet uit natuurlijk.
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:42:47 #232
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138639862
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd niet te vergelijken, geen luchtweerstand en enorme demping, of beter zelfs vering.
Maar goed, het is en blijft sporten dus in die zin maakt dat verder niet uit natuurlijk.
Ja precies, buiten is wel wat zwaarder. Dus ik doe nu eerst gewoon in de sportschool om 'in te komen' en dan gewoon opnieuw lekker buiten :) (want stiekem vind ik de buitenlucht dan wel weer fijn)

Buiten kreeg ik wel elke keer direct last van mijn kuiten, en dat had ik nu niet. Met het oog op het 'laat maar zitten dit doet zeer' gedrag van mij is dit wel een goede oplossing :)
pi_138640142
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:25 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Het is goed gelukt, alleen beetje uitgeschoten met de cayennepeper :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:04:29 #234
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138640173
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is goed gelukt, alleen beetje uitgeschoten met de cayennepeper :D
Wat doe je er allemaal in?
pi_138640184
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:21 schreef ZwevendeTiepel het volgende:

[..]

Zover ik weer is hij voor zowel Android, IOS als Windows te krijgen :)
pi_138640204
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:04 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Wat doe je er allemaal in?
Ui, wortel, suiker en kruiden (kerrie & cayennepeper).
En een groentebouillonblokje
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:08:17 #237
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138640238
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ui, wortel, suiker en kruiden (kerrie & cayennepeper).
En een groentebouillonblokje
Dat heb ik allemaal wel in huis, behalve suiker :') Vanavond/morgen maar eens maken :)
Nu op de naar Arnhem, citobezoek :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:25:40 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138640613
Ik voel me enigszins beter en ben dus maar gewoon weer aan het werk...Geen idee of het verstandig is, maar daar kom ik vanzelf achter.

O: 2 volkoren. 1 kipfilet, 1 gehakt. Bakje homemade tiramisu die stond dus echt al vanaf zondagavond in de koelkast en ik voelde me te beroerd om hem op te eten... nu een klein beetje gehad en het was zo ontzettend lekker :X
T: Pakje sesamcrackertjes.
L: 4 volkoren. 2 kipfilet, 2 gehakt. 1/3 komkommer.
T: Appel.
D: We gaan voor het eten boodschappen doen, dus weet nog niet precies wat we gaan eten. We hebben alles voor een maaltijdsalade in huis, maar daar vind ik het eigenlijk geen weer voor. Pan groentesoep maken lijkt me een beter plan.
T: Tiramisu dus. Van mascarpone, eigeel, suiker, lange vingers, koffie en 43.
pi_138640854
quote:

Als je ongeveer 1200 eet, niet vergeten je exercise calorieën deels terug te eten. Als je 600 verbrandt in de sportschool bijvoorbeeld, kun je tussen de 1500-1700 kcal eten. Ik voer het meestal in op mfp, maar omdat die machines op de sportschool vaak overschatten hoeveel je verbrandt, eet ik het niet allemaal terug.

Een kilo per week is sowieso best veel. :) Vandaar dat mfp je doel relatief laag zet.
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:04:55 #240
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138641524
quote:

Ik had hetzelfde bij MFP, ik heb hem nu handmatig ingesteld op 1600 kcal, ongeveer 100 kcal boven mijn BMR. Op dagen dat is sport eet ik iets van 1700 kcal nu. (Mijn BMR + activiteiten niveau is rond de 2000 )
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:05:14 #241
425724 ZwevendeTiepel
pi_138641531
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zover ik weer is hij voor zowel Android, IOS als Windows te krijgen :)
cool
pi_138641668
Wegens pasen op m'n werk een chocoladepaashaas gekregen van een centimeter of 30-35 hoog. Tevens is het blok waar hij op staat gevuld met paaseitjes. Great...
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:12:58 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138641694
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Wegens pasen op m'n werk een chocoladepaashaas gekregen van een centimeter of 30-35 hoog. Tevens is het blok waar hij op staat gevuld met paaseitjes. Great...
Aan een collega meegeven of de prullenbak in! *O*
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:13:36 #244
217702 Lonaa
Honger!
pi_138641717
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit. *O*

Hoewel ik zo'n ding hier ook in de kast zou kunnen zetten, ik taal er niet naar. En lief eet het dan op. *O*
pi_138641768
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Als cadeautje aan iemand anders geven en anders inderdaad mooi de prullenbak in.
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:17:01 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138641804
Fijn iemand blij mee maken inderdaad :)
pi_138641973
Bleh hoeveel afwijzingen kan een persoon aan voordat je je toch minder over jezelf gaat voelen.
Mijn gevoel volgen en een eigen bedrijfje beginnen begint steeds meer een optie te worden.
pi_138642975
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit. *O*

Hoewel ik zo'n ding hier ook in de kast zou kunnen zetten, ik taal er niet naar. En lief eet het dan op. *O*
Hier ook. En dan er na 3 jaar achterkomen dat dat ding er nog staat. :P
pi_138642982
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tja, elke collega heeft zo'n ding _O-

Ik neem wel gewoon mee naar huis, ik gok dat hij bij m'n broertje in goede handen is :+
pi_138642994
Zo. Ik heb de rest van de dag vrij.

Heb al gewerkt, naar de sportschool geweest en de huishoudelijke taken al gedaan. :D
pi_138643030
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Tja, elke collega heeft zo'n ding _O-

Ik neem wel gewoon mee naar huis, ik gok dat hij bij m'n broertje in goede handen is :+
Ik geef die dingen altijd aan mensen waarvan ik niet erg vind dat ze dik worden omdat ze bijvoorbeeld naar mij steeds stomme opmerkingen maken. }) En dan hopen dat zij ook dik worden. :D
pi_138643244
:W

Het gaat hier verkeerd. Op het werk gaat het prima maar zodra ik thuis kom ga ik helemaal de mist in en prop ik mezelf vol. Het is klaar potver! Dat moet gewoon want het ging zo goed. Grrr...
pi_138643848
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik geef die dingen altijd aan mensen waarvan ik niet erg vind dat ze dik worden omdat ze bijvoorbeeld naar mij steeds stomme opmerkingen maken. }) En dan hopen dat zij ook dik worden. :D
:D evil
pi_138643897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D evil
Eigen schuld! :6 :D
pi_138644225
Muh ik voel mij een beetje down ofzo.
Ik heb teveel mensen in mijn omgeving die grappen of vervelende opmerkingen maken over dikke mensen. Voornamelijk dan over eetgewoontes, kleding of hoe ze bewegen.
Ik vraag me dan altijd af of ze ook zo over mij praten als ik er niet bij ben. Wanneer ik daar dan iets van zeg kijken ze me raar aan en zeggen ze van; maar zo dik ben jij toch niet?
Nou, ik voel mij met mijn BMI van 30 toch wel aangesproken.
Of bijvoorbeeld mijn vriend die regelmatig zegt dat hij hardlopende dikke mensen echt niet vindt kunnen.
Gisteren na het hardlopen heb ik hem even ingewreven dat ik met mijn dikke puddingkont en blubberbuik lekker openbaar heb hardgelopen. :P
Ik zou me het me allemaal niet moeten aantrekken maar ik vind het niet bepaald motiverend.
pi_138644335
Geef je vriend een schop van me. En zeg maar dat ik met mijn BMI van ruim boven die van hem vanavond ga waggelen, en aan hem zal denken. En dat het een bijzonder domme opmerking is.

HAHA KIJK DIE DIKKE MENSEN HUN BEST DOEN OM AF TE VALLEN.

Niet om het een of ander, maar zo iemand zou van mij toch echt aan z'n eigen lul mogen sabbelen.
pi_138644422
Ik ga vanavond weer poging doen tot hardlopen. Ik wordt helemaal kriegelig van te lang niet sporten. Lopen gaat weer goed loop de snee alleen soms nog weleens open. Maar doe er wel een verbandje om. En als ik voel dat het niet gaat stop ik ook. Ik heb gisteren best veel pepermuntjes op :@
pi_138644671
Hahaha, Clumsy!! _O-
Hij is zelf ook dik geweest en vindt mensen die hun best doen om af te vallen verder juist alleen maar goed bezig. Ik vind het dus ook echt geen snuggere opmerking.
Na mijn opmerking snapt hij het geloof ik wel. Hij moest lachen en zei dat ik goed bezig ben.
pi_138644951
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet om het een of ander, maar zo iemand zou van mij toch echt aan z'n eigen lul mogen sabbelen.
_O-
pi_138646185
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

Het gaat hier verkeerd. Op het werk gaat het prima maar zodra ik thuis kom ga ik helemaal de mist in en prop ik mezelf vol. Het is klaar potver! Dat moet gewoon want het ging zo goed. Grrr...
wat eet je dan overdag?

Mijn lijstje voor vandaag:

L: gemengde salade met ui, olijfjes en komkommer. Restje kippenpoot erbij
T: havermoutshake
D: linzensoepje met geroosterde boterham
B: salsa
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:51:51 #261
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138646342
Meh, ik heb een peesschede ontsteking bij mijn heup/dijbeen dus het advies van de huisarts was om voorlopig 2 weken het hardlopen even te laten zitten en ibuprofen te nemen zodat het kan herstellen -O- Zonder (extra) beweging gaat het wel lastig worden om af te vallen vrees ik...

Lijstje voor vandaag:
O: choco cruesli met melk
L: 3 tosti's volkoren met achterham/kaas (ik heb net zo'n grillding gehaald, hoef ik tenminste geen boter te gebruiken)
T: fruit
D: roerbakmie/wokgroenten/kip
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:54:45 #262
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138646435
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:41 schreef appelsap het volgende:
Muh ik voel mij een beetje down ofzo.
Ik heb teveel mensen in mijn omgeving die grappen of vervelende opmerkingen maken over dikke mensen. Voornamelijk dan over eetgewoontes, kleding of hoe ze bewegen.
Ik vraag me dan altijd af of ze ook zo over mij praten als ik er niet bij ben. Wanneer ik daar dan iets van zeg kijken ze me raar aan en zeggen ze van; maar zo dik ben jij toch niet?
Nou, ik voel mij met mijn BMI van 30 toch wel aangesproken.
Of bijvoorbeeld mijn vriend die regelmatig zegt dat hij hardlopende dikke mensen echt niet vindt kunnen.
Gisteren na het hardlopen heb ik hem even ingewreven dat ik met mijn dikke puddingkont en blubberbuik lekker openbaar heb hardgelopen. :P
Ik zou me het me allemaal niet moeten aantrekken maar ik vind het niet bepaald motiverend.
Zoiets komt zeker niet motiverend over nee :{
Ik hoor mensen soms ook wel eens iets zeggen over dikke mensen die hardlopen en dat het er niet uit zou zien. Ik kan dan vaak niet anders dan reageren met de vraag hoe zij dan verwachten dat mensen ooit af moeten vallen als ze niet zouden sporten en dat ze juist goed bezig zijn. Sommige mensen :N
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:17:12 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138647259
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

Oi! Doe eens niet! o|O

Clums! O+
pi_138647364
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, ik heb een peesschede ontsteking bij mijn heup/dijbeen dus het advies van de huisarts was om voorlopig 2 weken het hardlopen even te laten zitten en ibuprofen te nemen zodat het kan herstellen -O- Zonder (extra) beweging gaat het wel lastig worden om af te vallen vrees ik...

-O- sterkte!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_138648020
quote:

Lijstje voor vandaag:
L: 3 tosti's volkoren met achterham/kaas (ik heb net zo'n grillding gehaald, hoef ik tenminste geen boter te gebruiken)
Er rust een vloek op week 6 echt }:|

Beterschap!
pi_138648135
quote:

Lijstje voor vandaag:
Sterkte! Kan je iets anders qua beweging doen?
Is jouw L trouwens niet erg groot?
En choco cruesli zit daar niet erg veel suiker/kcal in?
pi_138648524
O: flinke salade met oploskoffie
T: 2 stukjes 88% chocolade
L: 2 volkoren met gebakken ei en halve avocado
T: handje amandelen
D: onbekend
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:50:35 #268
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138648574
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

-O- sterkte!
Thnx!
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:51:10 #269
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138648586
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Er rust een vloek op week 6 echt }:|

Beterschap!
Zou dat het zijn? Kun jij inmiddels wel weer hardlopen?
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:58:47 #270
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138648814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sterkte! Kan je iets anders qua beweging doen?
Is jouw L trouwens niet erg groot?
En choco cruesli zit daar niet erg veel suiker/kcal in?
Ik mag wel gewoon blijven lopen, bukken, alles wat je normaal op een dag doet zeg maar. Maar liever geen extra dingen zoals bv. hardlopen. Ik merk al weken dat er iets niet helemaal in orde is, maar omdat het zo af en toe eens pijn deed en dan weer een tijd niet, vond ik het niet nodig om naar een dokter te gaan. Gisteren had ik er voor het eerst de hele dag last van (ook met zitten), dus uiteindelijk toch maar gegaan. En dan zit ik daar nog in de wachtkamer met het idee dat ik me vast aanstel en dat die dokter zich vast afvraagt wat ik in hemelsnaam kom doen 8)7

Ik vond mijn lunch niet groot eigenlijk, waren gewoon 3 volkoren boterhammen met 2 plakjes ham ertussen verdeeld en wat stukjes kaas erop. Ik heb een blok kaas liggen en heb daar wat plakken afgeschaafd, 3 voor de dubbelen boterham en 1 en een beetje voor de enkele, geen kaas overlappend. Alleen had ik ze nu in een grillapparaat gegooid.
Voorheen op werk had ik altijd 3 boterhammen bij me, waarvan 2 met vleesbeleg en eentje appelstroop of pindakaas of zo, en dan nog een kopje soep erbij. Is mijn lunch van vandaag zoveel slechter ja?
EDIT - ik zie nu dus pas dat ik '3 tosti's' heb geschreven, wat dus 6 boterhammen zouden zijn, het waren dus 3 boterhammen :')

Die choco cruesli is iets wat er de laatste tijd een beetje ingeslopen is omdat ik dat erg lekker vind, maar ik zou eigenlijk beter kunnen overstappen op iets anders ja... Brinta of een schaaltje yoghurt en een cracker is wat ik normaal altijd voor ontbijt had en dat werkte ook prima :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door Miss_Congeniality op 08-04-2014 14:07:55 ]
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:02:00 #271
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138648932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:02 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Hier ook. En dan er na 3 jaar achterkomen dat dat ding er nog staat. :P
Ik heb echt serieus al sinds 2 huizen geleden, da's een jaar of 4, een lactosevrije chocoladepaashaas in de koelkast liggen... Vind hem gewoon echt niet interessant.

Heb net heerlijk een half uur doorgewandeld in het zonnetje en de wind. Straks nog even een speelterrein inspecteren buiten en dan lekker boodschappen doen. Fijne dag!
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:03:48 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138649004
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik mag wel gewoon blijven lopen, bukken, alles wat je normaal op een dag doet zeg maar. Maar liever geen extra dingen zoals bv. hardlopen. Ik merk al weken dat er iets niet helemaal in orde is, maar omdat het zo af en toe eens pijn deed en dan weer een tijd niet, vond ik het niet nodig om naar een dokter te gaan. Gisteren had ik er voor het eerst de hele dag last van (ook met zitten), dus uiteindelijk toch maar gegaan. En dan zit ik daar nog in de wachtkamer met het idee dat ik me vast aanstel en dat die dokter zich vast afvraagt wat ik in hemelsnaam kom doen 8)7

Ik vond mijn lunch niet groot eigenlijk, waren gewoon 3 volkoren boterhammen met 2 plakjes ham ertussen verdeeld en wat stukjes kaas erop. Ik heb een blok kaas liggen en heb daar wat plakken afgeschaafd, 3 voor de dubbelen boterham en 1 en een beetje voor de enkele, geen kaas overlappend. Alleen had ik ze nu in een grillapparaat gegooid.
Voorheen op werk had ik altijd 3 boterhammen bij me, waarvan 2 met vleesbeleg en eentje appelstroop of pindakaas of zo, en dan nog een kopje soep erbij. Is mijn lunch van vandaag zoveel slechter ja?

Die choco cruesli is iets wat er de laatste tijd een beetje ingeslopen is omdat ik dat erg lekker vind, maar ik zou eigenlijk beter kunnen overstappen op iets anders ja... Brinta of een schaaltje yoghurt en een cracker is wat ik normaal altijd voor ontbijt had en dat werkte ook prima :Y
Ah, ik zie een tosti als een dubbele boterham, dus 6 in totaal als je 3 tosti's eet. En chococruesli is, net als alle cruesli eigenlijk, een suikerbom. Ik neem het ook wel eens, maar het is beter om dat niet elke dag te doen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:06:10 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138649115
Bluh, ik had een broodje m zalm tussen de middag, maar wat blijft die smaak lang hangen zeg... :{
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:07:05 #274
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138649155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ah, ik zie een tosti als een dubbele boterham, dus 6 in totaal als je 3 tosti's eet. En chococruesli is, net als alle cruesli eigenlijk, een suikerbom. Ik neem het ook wel eens, maar het is beter om dat niet elke dag te doen.
Ik zie nu pas dat ik 3 tosti's als lunch heb opgeschreven in plaats van 3 boterhammen in een tosti apparaat :@ Ja, een tosti is voor mij ook een dubbele boterham, dus kan me voorstellen dat het overkwam als een grote lunch ja, dat krijg ik echt niet weg _O-

Ik kan het ook beter niet te vaak pakken, die cruesli. Maar dan staat er zo'n pak open en voor ik het weet zit het weer in mijn schaaltje. :') Het was op in de winkel de laatste keer dat ik boodschappen ging doen, misschien was dat een hint dat het tijd is om weer 'normaal' te gaan ontbijten :P
pi_138649986
Ik ontbijt ook altijd met cornflakes. Ene keer choco. Andere keer iets anders. Nu gewoon naturel. Of kwark met crusli. Maar brood in de ochtend vind echt niet weg te werken en zo eet ik iig iets :)
pi_138650037
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Zou dat het zijn? Kun jij inmiddels wel weer hardlopen?
Ik ga vanavond een poging wagen. Maar net met mijn hond wezen lopen en toen ging ik verkeerd staan en sprong de snee weer open. Het zit ook onder aan mijn voet niet de meest handige plek zeg maar }:|
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:29:40 #277
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138650124
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ontbijt ook altijd met cornflakes. Ene keer choco. Andere keer iets anders. Nu gewoon naturel. Of kwark met crusli. Maar brood in de ochtend vind echt niet weg te werken en zo eet ik iig iets :)
Ik krijg binnen een uur nadat ik opgestaan ben ook nog geen brood weg :N
Maar van die wasa volkoren crackers wel op de een of andere manier, dus dan ga ik vaak daarvoor. En in het weekend vind ik ontbijt/lunch met (afbak)broodjes wel heel lekker, maar dat is dan wat later op de ochtend, lekker rustig aan en zo, en daar heb/neem ik op een doordeweekse dag gewoon geen tijd voor...
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:30:15 #278
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138650152
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ga vanavond een poging wagen. Maar net met mijn hond wezen lopen en toen ging ik verkeerd staan en sprong de snee weer open. Het zit ook onder aan mijn voet niet de meest handige plek zeg maar }:|
He gets dat klinkt niet fijn nee... Hopen dat dat vanavond goed gaat dan! Moet je nu die 7 min achter elkaar gaan lopen?
pi_138650315
Volgens mij is er iets mafs aan de hand met mijn hormonen

Ik val eindelijk weer af, mijn huid is mega slecht en mijn humeur gaat per dag een keer of 800 van on top of the word naar diepe donkere depressie en weer terug
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:09:51 #280
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_138651616
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je ongeveer 1200 eet, niet vergeten je exercise calorieën deels terug te eten. Als je 600 verbrandt in de sportschool bijvoorbeeld, kun je tussen de 1500-1700 kcal eten. Ik voer het meestal in op mfp, maar omdat die machines op de sportschool vaak overschatten hoeveel je verbrandt, eet ik het niet allemaal terug.

Een kilo per week is sowieso best veel. :) Vandaar dat mfp je doel relatief laag zet.
Zeker, anders ga ik van mijn stokje hoor! :)

Ik zit vandaag nu al op 1300. Kon niet slapen, dus al heel de dag honger + koud. Maar goed, ging vanavond toch nog wel even sporten en ik eet iets van minder dan 500 kcal, dus het is te overzien. En dan ben ik daarna hopelijk moe genoeg om lekker te kunnen slapen vannacht.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_138652771
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

He gets dat klinkt niet fijn nee... Hopen dat dat vanavond goed gaat dan! Moet je nu die 7 min achter elkaar gaan lopen?
Lijkt me niet helemaal verstandig helaas. Ik ga weer voor de 5 minuten en als dat niet gaat pak ik nog een week terug. Ik moet echt bewegen maar ik wil ook niet mijn voet nog erger maken.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:42:14 #282
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138652849
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lijkt me niet helemaal verstandig helaas. Ik ga weer voor de 5 minuten en als dat niet gaat pak ik nog een week terug. Ik moet echt bewegen maar ik wil ook niet mijn voet nog erger maken.
Snap ik, dan kun je beter voorzichtig zijn :Y
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:42:32 #283
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138652858
Hagelbuien gaan m'n spierlosfietsplannen dwarsbomen geloof ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138652886
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik krijg binnen een uur nadat ik opgestaan ben ook nog geen brood weg :N
Maar van die wasa volkoren crackers wel op de een of andere manier, dus dan ga ik vaak daarvoor. En in het weekend vind ik ontbijt/lunch met (afbak)broodjes wel heel lekker, maar dat is dan wat later op de ochtend, lekker rustig aan en zo, en daar heb/neem ik op een doordeweekse dag gewoon geen tijd voor...
Ik eet eigenlijk altijd op dezelfde tijd. Hond moet er ook in het weekend vroeg uit. Crackers zijn ook wel lekker. Heb een tijdje knackebrod op. Helaas geven die mij niet echt een verzadigd gevoel. Maar heb zelf zo iets van zo lang ik afval blijf ik gewoon dat spul ontbijten.
pi_138652937
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Snap ik, dan kun je beter voorzichtig zijn :Y
Baal op wel van. Maar denk dat het belangrijkste is om überhaupt te blijven bewegen. En regenen geen probleem maar hoop niet dat het gaat hagelen vanavond.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:47:16 #286
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138653034
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Baal op wel van. Maar denk dat het belangrijkste is om überhaupt te blijven bewegen. En regenen geen probleem maar hoop niet dat het gaat hagelen vanavond.
Hagel hebben we hier al gehad, waren flinke stenen :X

En elke beweging is meegenomen ja :Y Baal er in dat opzicht ook wel van dat de huisarts mijn nu aanraadde om even helemaal niets te doen. Er kwam nog wel een voorzichtige 'als je het echt niet laten kunt, zou je misschien 1x in de week iets kunnen proberen, maar je hebt wel kans dat je er dan langer mee rond loopt en dat het niet goed geneest'. Dan kan ik dus maar beter even niks doen en hopen dat het snel weggaat. Maar ik kan dus over 2 weken ook niet ineens 7 min aan een stuk gaan lopen vrees ik :')
pi_138653129
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hagel hebben we hier al gehad, waren flinke stenen :X

En elke beweging is meegenomen ja :Y Baal er in dat opzicht ook wel van dat de huisarts mijn nu aanraadde om even helemaal niets te doen. Er kwam nog wel een voorzichtige 'als je het echt niet laten kunt, zou je misschien 1x in de week iets kunnen proberen, maar je hebt wel kans dat je er dan langer mee rond loopt en dat het niet goed geneest'. Dan kan ik dus maar beter even niks doen en hopen dat het snel weggaat. Maar ik kan dus over 2 weken ook niet ineens 7 min aan een stuk gaan lopen vrees ik :')
Alles komt goed. Dan pak je over twee weken gewoon een lesje terug en ben je in mijn ogen net zo goed bezig als dat je wel de 7 minuten had gelopen ^O^
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:54:06 #288
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138653275
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Alles komt goed. Dan pak je over twee weken gewoon een lesje terug en ben je in mijn ogen net zo goed bezig als dat je wel de 7 minuten had gelopen ^O^
Eens hiermee. :Y

Blauwe lucht nu, hopelijk blijft het nog even zo. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:56:53 #289
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_138653396
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Geef je vriend een schop van me. En zeg maar dat ik met mijn BMI van ruim boven die van hem vanavond ga waggelen, en aan hem zal denken. En dat het een bijzonder domme opmerking is.

HAHA KIJK DIE DIKKE MENSEN HUN BEST DOEN OM AF TE VALLEN.

Hahaha helemaal mee eens! Ik heb weleens commentaar gekregen dat ik te dik was om te fietsen. Hoe moet ik ooit afvallen als ik niet mag bewegen?!
pi_138653439
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eens hiermee. :Y

Blauwe lucht nu, hopelijk blijft het nog even zo. :')
Hier staat het te regenen en ik moet de hond uitlaten... #IkWilNiet
pi_138653532
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:56 schreef LadyOracle het volgende:

Hahaha helemaal mee eens! Ik heb weleens commentaar gekregen dat ik te dik was om te fietsen. Hoe moet ik ooit afvallen als ik niet mag bewegen?!
Vriendin van mij was aan het hardlopen en toen riep iemand haar na dat het toch niet zou helpen oid. Niet op haar mondje gevallen liep ze naar hem toe en vroeg wat hij bedoelde. En toen zei hij dat ze toch alleen maar hardliep omdat ze te dik was en niet voor haar plezier 8)7
pi_138653613
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vriendin van mij was aan het hardlopen en toen riep iemand haar na dat het toch niet zou helpen oid. Niet op haar mondje gevallen liep ze naar hem toe en vroeg wat hij bedoelde. En toen zei hij dat ze toch alleen maar hardliep omdat ze te dik was en niet voor haar plezier 8)7
Wat een hufter }:|
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:16:37 #293
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138654258
nou! ik heb lekker wel paaseitjes gehaald! :6
dat wordt morgen 1000000 baantjes extra zwemmen :P

verder vandaag:
t: " geboorte koekje " met blauwe witte muisjes
L: :X
t: stukje paasstol in de AH
t: 2 bth met pate
D: Salade
pi_138654338
Wat is lunch: :X Barreltje :P
pi_138654663
Ik heb echt zo'n kutlijstje vandaag
Gelukkig niet omdat ik te veel op heb, maar omdat ik gewoon nog bijna niks op heb
Ik krijg nu wel honger, maar ja nu kan ik beter wachten tot het avond eten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:28:47 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138654709
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat is lunch: :X Barreltje :P
ehm.. niks :P
pi_138654710
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat ik 3 tosti's als lunch heb opgeschreven in plaats van 3 boterhammen in een tosti apparaat :@ Ja, een tosti is voor mij ook een dubbele boterham, dus kan me voorstellen dat het overkwam als een grote lunch ja, dat krijg ik echt niet weg _O-

Ik kan het ook beter niet te vaak pakken, die cruesli. Maar dan staat er zo'n pak open en voor ik het weet zit het weer in mijn schaaltje. :') Het was op in de winkel de laatste keer dat ik boodschappen ging doen, misschien was dat een hint dat het tijd is om weer 'normaal' te gaan ontbijten :P
Aha dan snap ik het beter ;)

Net 2 uur met een vriendin aan een nieuwe choreo gewerkt, dat is niet continu dansen maar toch wel weer beweging *O*
Eens kijken of ik vanavond nog motivatie voor de sportschool heb
pi_138654759
Maar Barreltje wat wil je precies?
Gisteren had je volgens jezelf een slecht lijstje, waarom dan de paaseitjes en :X ?
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:33:11 #299
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138654861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:30 schreef Sarabi het volgende:
Maar Barreltje wat wil je precies?
Gisteren had je volgens jezelf een slecht lijstje, waarom dan de paaseitjes en :X ?
jah weet ik het :P
de draai weer vinden? structuur vinden in m'n leven..
ik ben weer 3 weken vrij en deze week is O+ ook nog eens weg dus dan is het helemaal drama :o
ik weet ook wel dat het mis gaat..
maar langs de paaseitjes lopen en ze dan NIET meenemen.. nee dat gaat niet.. :o 8)7 8)7

ik heb overigens nog geen paaseitje op :) *)
pi_138654916
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jah weet ik het :P
de draai weer vinden? structuur vinden in m'n leven..
ik ben weer 3 weken vrij en deze week is O+ ook nog eens weg dus dan is het helemaal drama :o
ik weet ook wel dat het mis gaat..
maar langs de paaseitjes lopen en ze dan NIET meenemen.. nee dat gaat niet.. :o 8)7 8)7

ik heb overigens nog geen paaseitje op :) *)
Maak het jezelf dan niet zo moeilijk joch -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')