SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
I solemnly swear i'm up to no good
Dat is ook tof, als het anderen op gaat vallen! En een keer friet moet best kunnen toch? Helemaal als je op een dag al zoveel beweegt...quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef xuryah het volgende:
Hier ook vandaag patat gehaald, omdat vriend daar zo'n zin in hadwel lekkere salade met o.a. mango (
) erbij gegeten en kip.
En stukje gefietst en gewandeld vandaag, zo nog naar de sportschool! Dus denk dat het dan wel mee valt..
Ik was juist wel blij vandaag, omdat iemand aan me vroeg of ik veel was afgevallen! Die persoon zag ik 3 weken geleden voor t laatst, altijd leuk om te horenmaar voel me wel schuldig nu door de patat..
Haha ja ik snap het! Idd af en toe moet iets lekkers wel kunnen hoor, anders is het ook niet vol te houden.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook tof, als het anderen op gaat vallen! En een keer friet moet best kunnen toch? Helemaal als je op een dag al zoveel beweegt...
Mijn man had gisteren ook al een tompouce voor mij meegenomen (was heel lekker) maar om dan vandaag ook nog friet te gaan halen vind ik wat teveel. Dus vandaar dat ik blij was dat ik het niet op heb.
Dat lukt zelfs met heeeeeul veel patat niet in één keer hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha ja ik snap het! Idd af en toe moet iets lekkers wel kunnen hoor, anders is het ook niet vol te houden.
Maar mijn gewicht stond sinds januari al op t zelfde, totdat ik vandaag op de weegschaal ging en zag dat er 3,4 kilo af was. In iets meer dan een week ! :/ echt bizar, maar was wel heel blij. Was tijdens het eten van de patat wel steeds bang dat het er morgen allemaal weer aan zitmaar dat zal vast niet.
Boek lezen? Ik zou dan sowieso niet naar schermpjes gaan starenquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:02 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb zo hard gesport dat ik nu niet kan slapen
quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:01 schreef Tink89 het volgende:
Trein... Ik zal eraan moeten wennen, geloof ik. Voel me een ingeblikt sardientje :p
Inderdaad... Achjah, hij was iig op tijd enzoquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ivm je nieuwe baan? Elluk voordeel hep zun nadeel he.
Voor je T wat fruit misschien?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfff, dat was les 15 van Evy! Hij ging eigenlijk nog best aardig. Maar het idee dat ik volgende keer 7 min aan een stuk moet lopen...
Lijstje voor vandaag:
S: Evy les 15
O: brinta
L: 2 volkoren met 2 gebakken eieren
T: ?
D: wraps met sla/komkommer/tomaat/gebakken ui/stukjes kip en honing mosterd saus'Geïnspireerd' door de small honing mosterd wrap van de McDonalds ja
Maar zooooo lekker! Wel bijna 1200 kcals voor 3 wraps, ik schrok me dood
Het vult inderdaad welquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:53 schreef appelsap het volgende:
Ik vind een wrap ook altijd een behoorlijke lap. Ik zit er met 2 altijd al erg vol.
Die taartquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:16 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Ik maak heb gister deze taart gemaakt: http://www.nigella.com/re(...)d-chocolate-cake-119
Denk gooi 'm ff door de calorieenteller heen, is die hele taart 5700 kcals...da's als ik Nigella volg 900 kcals per puntEcht holy fuck. En dan heb ik de helft van de aangegeven poedersuiker gebruikt
Ik snijd dat ding iig 12 stukken, dat scheelt al iets
Mijn lijstje wordt zoiets:
T: 3 eiwitmuffins
L: tomatensalade met tomaat, ui, rucola, olijfjes en kip
T: stuk chocotaart en eiwitshake
S: daarna snel door naar de sportschool om die chocotaart er af te werken
D: denk pasta met tomatensaus en kip
T: hapjes & wijntjes
T: bak kwark
Van de wraps die ik vanavond maak, eet ik er dus altijd 3 omdat ik ze zo lekker vind. Dus dan moet het de rest van de dag maar ff wat minder om overall toch goed uit te komenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:53 schreef appelsap het volgende:
Ik vind een wrap ook altijd een behoorlijke lap. Ik zit er met 2 altijd al erg vol.
ik heb alleen de choco cremelaag nog geproefd (hey, de lepel moest afgelikt wordenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die taart![]()
Sowieso ziet jouw lijstje er weluit!
Awesome!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet nog 1 kilo afvallen en dan is mijn BMI gezond, jeetje wat 2 keer in de week zwemmen met je doet
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:21 schreef Ruby88 het volgende:
En mijn broek die ik een maand terug, oh overwinning, in maand 42 had gekocht, zakt nu alweer af. Gelukkig zit hij met een riem om nog prima.
Was beter geweest ja maar mn vriend lag al te slapen en we hebben geen bedlampje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Boek lezen? Ik zou dan sowieso niet naar schermpjes gaan staren
dat is wel lastig ja. Uiteindelijk nog goedgekomen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Was beter geweest ja maar mn vriend lag al te slapen en we hebben geen bedlampje.
Ik zou voor optie 2 gaan!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:21 schreef Ruby88 het volgende:
Dus ik moet voor de volgende zonnige dag 10 kg aankomen of 5 kg afvallen.
Ik sta mezelf iedere zaterdag avond en vaak ook op vrijdag avond nog vol te gooien. Waar de chips enzo ook echt niet blijven staan en toch val ik gemiddeld nog zo'n halve kilo per week afquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen gebak genomen van m'n jarige collega, niet mee gedaan aan de snacklunch.... Ik ben trots op mezelf!
Hoewel ik die snacklunch al een heel aantal weken niet meer gedaan heb.
Morgen dus die andere verjaardag waar ik lopend heen moet en dus waarschijnlijk aan de alcohol ga, mezelf kennende![]()
Ik ga iig géén gebak/chips of andere dingen daar nemen. Op een of andere manier gaat dat toch makkelijker dan nee zeggen tegen een biertje....
En nu lijk ik wel alcoholistmaar ik drink alleen op zaterdagavond
Zondag naar Feyenoord - RKCquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik sta mezelf iedere zaterdag avond en vaak ook op vrijdag avond nog vol te gooien. Waar de chips enzo ook echt niet blijven staan en toch val ik gemiddeld nog zo'n halve kilo per week afLaat het afvallen vooral geen straf worden. Jezelf schuldig voelen omdat je iets wel gegeten of gedronken hebt heeft echt geen zin. Mocht je nou echt het gevoel hebben het te begaait te hebben ga dan zondag lekker een stuk fietsen ofzo
In totaal 40 minuten lopen dus komt vast goedquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zondag naar Feyenoord - RKC![]()
Auto staat altijd op ongeveer 20 minuutjes wandelen en ik zit op de 2e ring, dus moet iets van 8 trappen op (en weer af). Daar hou ik het maar even bij
Ja ik viel denk om half 1 in slaapquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
dat is wel lastig ja. Uiteindelijk nog goedgekomen?
Als je er dan niet om 5 uur weer uit moet valt het nog meequote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja ik viel denk om half 1 in slaap
Haha nee 8 uur pas!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je er dan niet om 5 uur weer uit moet valt het nog mee
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Boooh, ik heb net een awesome spijkerjack van Levi's gekocht voor 14 euro waar je normaal echt 120 euro voor betaalden het is een girls L en hij zit zelfs een beetje wijd
![]()
![]()
. Meestal zitten spijkerjacks zooooo strak. Ik hou trouwens echt van Levi's jeans, die zitten zoooo lekker
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Boooh, ik heb net een awesome spijkerjack van Levi's gekocht voor 14 euro waar je normaal echt 120 euro voor betaalden het is een girls L en hij zit zelfs een beetje wijd
![]()
![]()
. Meestal zitten spijkerjacks zooooo strak. Ik hou trouwens echt van Levi's jeans, die zitten zoooo lekker
Ehm. Waar?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
![]()
![]()
Oh ja, ik zocht jou. Ik heb een nieuw recept gevonden voor echt hele lekkere chocomousse en volgens mij is 'ie lactosevrij (en glutenvrij).quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:03 schreef Tink89 het volgende:
PrimarkTwee korte broeken, drie shirtjes en drie paar sokken en een riempje voor 36,-
Ik kan weer even vooruit iig.
Nu in de trein avondeten met een droog broodje (ongepland, haast en melkvrij is rotte combi) en dan razendsnel omkleden en paardrijden.
Wat heb je vandaag allemaal gegeten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:47 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Hai,
Ik kom me maar even melden.
Ik 'moet' ongeveer nog 12 kilo afvallen en ga maar eens een goede poging wagen.
Er is alleen een probleem m.b.t. calorieën: ik kom er maar niet aan. MFP zette mij op 1320 kcal (dat vond ik zelf toch wel een beetje weinig, al zat ik voorheen wss op nog minder) dus nu heb ik hem op 1600 gezet. Maar het lukt me gewoon niet
Ik zit elke keer steeds rond de 1100 - 1200 kcal. En tuurlijk val ik wel af, maar niet op de manier dat ik wil (been there, done that).
Vandaag kom ik ook niet verder dan 1300nogwat en ik zit echt propvol
Tips en tricks?
O: 3 Wasa volkoren (want brood opquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag allemaal gegeten?
Kan. Daarnaast is het misschien wel een idee om wat minder de light of magere variant te nemen. Vind je slankie lekkerder of neem je t omdat er minder kcals in zitten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:10 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Kan het ook zijn dat ik gewoon echt moet wennen oid? Dit is voor mijn doen echt al massive veel (vandaar ook dat ik gewoon knettervol zit steeds).
Slankie smeerkaas vind ik echt de allerallerbeste , die plakken niet zo, die waren samen met de smeerkaas in de aanbieding, never nooit weer haha.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kan. Daarnaast is het misschien wel een idee om wat minder de light of magere variant te nemen. Vind je slankie lekkerder of neem je t omdat er minder kcals in zitten?
Ik zou aan je kiwi iets van kwark toevoegen of een gekookt eitje op je brood doen. Sowieso zijn crackers niet echt voldoende, maar dat had je zelf ook al door.
Reken anders 's ochtends eens uit wat je voorgenomen lijstje aan kcals is, dan kun je vooraf aanpassen, ipv achteraf proppen.
Mijn schoonouders komen vandaag, dus zit al aangekleed op de bank, nadat ik vanochtend de was opgehangen, de wc gepoetst en opgeruimd heb. Ik vind mezelf heel even een held.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:06 schreef Ruby88 het volgende:
Herkenbaar. Ik ontdekte laatst nét op tijd dat ik koek- en speculaaskruiden over de aardappelen ging strooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
Ik ben zojuist begonnen met het labelen van mijn potjes / tupperware bakjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik bij mijn ouders appeltaart maakte. De basterdsuiker zat altijd in hetzelfde tupperware busje, altijd. Dit keer uiteraard niet en ik strooi zo de op bruine basterdsuiker lijkende (nou ja, in een vlugge blik of zo) lijnzaad door de appels. Eigenlijk was het nog best prima te eten, gezonde appeltaart.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Zeester het volgende:
Ik heb een keer kerrie ipv kaneel over de havermout gedaan. Was geen succes
Ik een keer witte peper ipv kaneel! Gelukkig kon ik t grootste deel er nog uitscheppen. Was wel een beetje pittig..... potjes hadden dezelfde kleurquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Zeester het volgende:
Ik heb een keer kerrie ipv kaneel over de havermout gedaan. Was geen succes
Ik ook ja! Mijn balkon is ook niet klein maar er zit een kantoorgebouw recht tegenover, dus er is niet echt privacyquote:Op zondag 6 april 2014 08:38 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zou zo graag een tuin willen! Gelukkig is mijn balkon niet zo heel klein, maar toch.
Tegenover mij staan de andere appartementen, dus beetje hetzelfdequote:Op zondag 6 april 2014 08:51 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ook ja! Mijn balkon is ook niet klein maar er zit een kantoorgebouw recht tegenover, dus er is niet echt privacy
Hardlopen is voor mij echtquote:Op zondag 6 april 2014 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Zo strakjes eindelijk weer een poging tot hardlopen!
En vanavond jilllian denk ik.
Ik liep in November 10km in net iets meer dan een uur, dus ik kan het wel en vind het meestal ook echt wel leuk, maar door ziekte en drukte is het er lang niet van gekomen.quote:Op zondag 6 april 2014 10:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Hardlopen is voor mij echt![]()
![]()
![]()
Zal het sowieso niet meer kunnen met ex-gebroken enkel... Maar go for it!![]()
En tuin is fantastisch! Ik studeer nog gewoon maar heb een enorme tuin en ga eenquote:Op zondag 6 april 2014 08:38 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zou zo graag een tuin willen! Gelukkig is mijn balkon niet zo heel klein, maar toch.
Ah nice! Ik ben nu bij les 4 van Evyquote:Op zondag 6 april 2014 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ooit ook met Evy begonnen.Toen later nog eens een keer opnieuw gedaan.
Toen een tijdje zelf gelopen. Goen met Renate Wennemars van 5 naar 10.
Ik wil nu, zodra ik weer een paar keer gelopen heb, wel weer een schema v Renate erbij pakken.
De tempowisselingen etc zijn heel goed voor progressie. Daar heb je meer aan dan zelf steeds een half uurtje te lopen op hetzelfde tempo.
quote:Op zondag 6 april 2014 11:04 schreef Probability het volgende:
[..]
En tuin is fantastisch! Ik studeer nog gewoon maar heb een enorme tuin en ga eenmoestuin
aanleggen
Ik ben geen pro hoor! Maar we doen het samenquote:Op zondag 6 april 2014 11:06 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Ah nice! Ik ben nu bij les 4 van EvyAfgelopen dinsdag begonnen, morgen les 4 rennen en maar weer naar de sportschool (als ik in godsnaam mijn pas terug kan vinden).
[..]Ik wil dat zo graag!
Ik heb nu twee balkons, voor, waar de hele dag de zon op staat heb ik wel allerlei potten met kruiden en groentjes enzo. Maar een eckte eckte moestuin, zo vet!
Nice!quote:Op zondag 6 april 2014 11:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ben geen pro hoor! Maar we doen het samen
Prei, peterselie, broccoli, bietjes, courgette en pompoen
Uitprinten en dan met een kopje thee gaan zitten en gewoon ergens begonnen. Nadenken over dat het zo veel is help niet echt..quote:Op zondag 6 april 2014 11:19 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben allang blij dat na twee jaar ik de boel eindelijk levend kan houden![]()
Ik ben echt lui vandaag, ik moet nog onwijs veel pedagogiek/onderwijskunde doornemen omdat ik een aantal weken nog luier was en school heb vermeden, maar ik kom maar niet van de bank afHelp
Goed punt wel. Ik ga mezelf een internetverbod opleggen tot vanmiddagquote:Op zondag 6 april 2014 11:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Uitprinten en dan met een kopje thee gaan zitten en gewoon ergens begonnen. Nadenken over dat het zo veel is help niet echt..
quote:Op zondag 6 april 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
En weer net onder mijn vorige ATL gedoken
ondanks het ijsje van gister
het gaat wel echt met mini beetjes, maar er zit tenminste weer beweging indat is echt al lang geleden
Ik moest gisteren eigenlijk ook lopen. Maar bij het in de tuin werken heb ik een diepe snee in mijn voet opgelopen. Wandelen is al een drama laat staan hardlopen.quote:Op zondag 6 april 2014 11:54 schreef appelsap het volgende:
Ik wil/moet ook weer beginnen met evy maar ik ben lui en stel het al weken uit.
Dat zou ik eerst laten genezen ja. Geldig excuus.quote:Op zondag 6 april 2014 11:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik moest gisteren eigenlijk ook lopen. Maar bij het in de tuin werken heb ik een diepe snee in mijn voet opgelopen. Wandelen is al een drama laat staan hardlopen.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Fuck die dikke reet en al dat vreten... Het ging zo lekker dat ik maar gewoon doorgelopen ben en uit kwam op 5km in 36 minuten non-stop.![]()
Niks 'weg conditie' dus!
Toch vind ik het best jammer. Ik vind hardlopen in de regen fijnquote:Op zondag 6 april 2014 12:07 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat zou ik eerst laten genezen ja. Geldig excuus.
Wat goed!!quote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Fuck die dikke reet en al dat vreten... Het ging zo lekker dat ik maar gewoon doorgelopen ben en uit kwam op 5km in 36 minuten non-stop.![]()
Niks 'weg conditie' dus!
Niks 'weg conditie' dus!
Niks 'weg conditie' dus!
quote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef appelsap het volgende:
Ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ik ben weer begonnen bij les 1 van Evy.
Mijn zoon op de fiets naast me, telkens zijn duim opsteken. Werkt best motiverend.
Daar zou ik helemaal nerveus van wordenquote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef appelsap het volgende:
Ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ik ben weer begonnen bij les 1 van Evy.
Mijn zoon op de fiets naast me, telkens zijn duim opsteken. Werkt best motiverend.
Ik vond het wel gezellig. Mijn zoon is altijd heel attent. Hij zegt dingen als; 'Mam, wat ga je hard!'quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaal nerveus van wordenMaar wel
dat je weer bent begonnen!
Ik ga vanaf morgen samen met een vriendin '100 dagen geen suiker' proberen te halenWe mogen 5x spijbelen en honing mag wel. Maar ik overeet mezelf dan ook nooit in honing, wel in snoep en andere zoete dingen.
Alleen producten waar suiker aan toe is gevoegd, geen natuurlijke suikers. Dus fruit- en melksuikers zijn prima hoorquote:Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef appelsap het volgende:
Suiker als in snoepen of ben je ook van plan om fruit en dergelijke te laten staan?
Dat is wel een mooi voornemen. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat.quote:Op zondag 6 april 2014 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen producten waar suiker aan toe is gevoegd, geen natuurlijke suikers. Dus fruit- en melksuikers zijn prima hoor
Ik ook, want de laatste tijd is het snoepen er weer behoorlijk in geslopen. Terwijl andere gewoontes (gezond ontbijten, lunch meebrengen, gezond avondeten koken) eigenlijk wel prima gaan. Dus waar ik me even op moet focussen is dat dat snoepen moet stoppen. En als ik dan kijk wat ik allemaal snoep, dan helpt 'geen suikers' al énormquote:Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef appelsap het volgende:
Dat is wel een mooi voornemen. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat.
Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan, beviel zo goed dat ze nog steeds via die regels leeftquote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaal nerveus van wordenMaar wel
dat je weer bent begonnen!
Ik ga vanaf morgen samen met een vriendin '100 dagen geen suiker' proberen te halenWe mogen 5x spijbelen en honing mag wel. Maar ik overeet mezelf dan ook nooit in honing, wel in snoep en andere zoete dingen.
Ik denk dat ik hiermee ook zeker ga afvallenquote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan, beviel zo goed dat ze nog steeds via die regels leeft
Ze is ook vijf kilo afgevallen (maar had al een gezond bmi)
quote:Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Tink89 het volgende:
Welk weer? Het heeft hier vanochtend drie druppels geregend en het is verder al de hele dag droog.
Lekker tot half negen geslapen, ontbeten, woz-bezwaar ingediend en wat administratieve dingetjes geregeld. Vervolgens met een vriendin en haar kindjes even langs de IKEA geweest en een nieuwe paardrijbroek en handschoenen gekocht. Daarna met Alladin op de bank en zo eten maken... Heeerlijke dag dus
O: 3 volkoren met aardbeien en suiker. 250 ml lv yoghurt met cruesli.
T: niks, late O.
L: kindermenu van de IKEA: frietjes, 5 gehaktballetjes en ranja.
T: 2 pakjes crackertjes van Lu met lv smeerkaas.
D: risotto met champignons en puntpaprika's en een stukje witvis.
T: tiramisu. Zelfgemaakt met 43, lange vingers, lv slagroom, lv mascarpone, koffie en cacaopoeder. Ben benieuwd, is een probeersel.
Te weinig groente, te veel vet. Genoeg eiwitten, maar ben bang dat ik ook wel heel veel kcals binnen krijg vandaag. De mascarpone moet vandaag op, was tot gisteren goed en weet niet wat ik er anders mee moet...
Good for you!quote:Op maandag 7 april 2014 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik ga echt zo goed!
Lijstje voor vandaag:
O: Oikos
L: appel. 2 volkoren met geitenkaas en een beetje honing (zelf gebakken brood dus flinke sneeën)
T: ik denk een smoothie
D: groentensoep en een salade met een beetje oude kaas, geitenkaas en honing appel dressing
Als ik nog honger heb ergens op de dag neem ik fruit of een snack a jack
Je zou ook kunnen beginnen met de overbodige suiker laten staan. Zoals snoepen, chocoladepasta, hagelslag, eierkoeken of dranken met veel suiker.quote:Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Good for you!
Ik dacht vanmorgen 'mss moet ik ook eens kijken of ik een x-aantal dagen zonder suiker kan'. Zou moeten lukken want ik gebruik in principe geen suiker in mijn thee of brinta etc.
Maar goed, ik heb voor vandaag kalkoenfilet van de lidl mee voor op mijn brood en daar zit vast suiker in. Mogen dat soort dingen ook niet? Want dan zou ik het nog best heel lastig vinden geloof ik.
Niet meer kopenquote:Op maandag 7 april 2014 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet juist ophouden met kaas, worst, nootjes en chips. Iemand tips?
Genoeg fruit, groente, kwark en een eitje tussendoor zodat je geen trek hebt?quote:Op maandag 7 april 2014 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet juist ophouden met kaas, worst, nootjes en chips. Iemand tips?
Ja.quote:
Nootjes eet ik ook in beperkte hoeveelheid, gelukkig, Heb ik veel sneller genoeg van.quote:Op maandag 7 april 2014 09:59 schreef appelsap het volgende:
[..]
Genoeg fruit, groente, kwark en een eitje tussendoor zodat je geen trek hebt?
Nootjes kunnen toch wel zolang je de hoeveelheid beperkt?
Helemaal geen suiker is niet te doen. Dan moet je bijna wel een keto dieet volgen zonder carbs.quote:Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Good for you!
Ik dacht vanmorgen 'mss moet ik ook eens kijken of ik een x-aantal dagen zonder suiker kan'. Zou moeten lukken want ik gebruik in principe geen suiker in mijn thee of brinta etc.
Maar goed, ik heb voor vandaag kalkoenfilet van de lidl mee voor op mijn brood en daar zit vast suiker in. Mogen dat soort dingen ook niet? Want dan zou ik het nog best heel lastig vinden geloof ik.
als je hetzelfde wil volgen als Isa moet je dat inderdaad ook laten staanquote:Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Good for you!
Zijn dat die kleine bakkies van 100ml?quote:Op maandag 7 april 2014 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben trouwens mega fan van die oikos dingen van Danone
Lekker, ik zit er uren van vol en mega makkelijk
Qua voedingswaarde zullen ze wel niet briljant zijn, maar goed
Als je wil kan je afvallen op alleen snickers ALS je maar onder je max kcals per dag blijft.quote:Op maandag 7 april 2014 10:37 schreef Barreltje het volgende:
suiker
beschuit met roze en witte muisjes
en zo maar eens een bak kwark met CReusli
i know i know.. en maar afvragen waarom er niks afgaat
ik weet het dondersgoed maar ik VIND dat ik lekker mag eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.. ja in verchillende smaken, passievrucht en bosbes enzo?quote:Op maandag 7 april 2014 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit mobiel dus kan ff geen plaatje geven maar ik denk dat je wat anders voor ogen hebt
Ze zijn nieuw. Met een soort vruchtenjam die je door heen roert
Dat laat ik idd ook allemaal staanquote:Op maandag 7 april 2014 10:27 schreef Sarabi het volgende:
als je hetzelfde wil volgen als Isa moet je dat inderdaad ook laten staan
Goed drinken! Klinkt niet zo fijn.quote:Op maandag 7 april 2014 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat laat ik idd ook allemaal staan
Vanmorgen enorm duizelig opgestaan, dus dat kan ik niet aan het suikervrij eten toedichten. Kan amper lopen!
ja diequote:Op maandag 7 april 2014 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh.. ja in verchillende smaken, passievrucht en bosbes enzo?
Die heb ik hier nog niet in de winkel gezien trouwens
Beterschapquote:Op maandag 7 april 2014 11:23 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, ziek op de bank... Geslapen tot half elf en nu yoghurt met cruesli op. Tiramisu heb ik gisteren niets meer van gehad, dus dat was een mooie meevaller.
Bestellen bij Albert, doe ik nu 1 keer per week, werkt daar ook ideaal voor.quote:Op maandag 7 april 2014 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe mijn boodschappen via het pick up point
Dan doe ik geen slechte impuls aankopen
Thanks voor de tip! Ik heb ook een sport bh nodig en sportsokken! Vandaag eventjes langs de Lidl dusquote:Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef Patoshik het volgende:
Tip (van flip): Sportkleding bij de Lidl.
M'n moeder had 2 paar sokken, 1 shirt, 1 vest en een broek voor 25 euro.
Ik ben zelf net even geweest om 4 paar sokken (2 paar per pakje) en een 'sport' bh te halen. Maar dat is meer voor het fietsen in de sportschool zodat m'n goede bh's niet zo zweterig worden. En ik was maar 10,95 kwijt.
quote:
Altijd leuk om te horen!quote:Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Uhm. Salade? Soep?
* IJsdraakje eet te graag brood voor alternatieven.
Vriendje merkte op dat m'n kont en benen strakker aan het worden zijn.
Ik ook, maar ik deed het toch wel goed op een vervanging daarvan. Dus inspiratie is welkom.quote:Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Uhm. Salade? Soep?
* IJsdraakje eet te graag brood voor alternatieven.
Vriendje merkte op dat m'n kont en benen strakker aan het worden zijn.
Om te hardlopen is het niet echt ideaal hoor. Maar voor fietsen en dat soort dingen wel.quote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Ik heb ook een sport bh nodig en sportsokken! Vandaag eventjes langs de Lidl dus
Cruesli/muesli en yoghurt?quote:Op maandag 7 april 2014 17:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik deed het toch wel goed op een vervanging daarvan. Dus inspiratie is welkom.
Goeie sportbh's voor bij stuitersporten.quote:Op maandag 7 april 2014 17:42 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Om te hardlopen is het niet echt ideaal hoor. Maar voor fietsen en dat soort dingen wel.
Ik heb laatst samen met m'n hardloopschoenen een sport bh gekocht: shock absorber. Echt.. dat ding houd alles op z'n plek.
Foto!quote:Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Oh! En ik heb een rokje gekocht!
Eindelijk een rokje, ik draag NOOIT rokjes, maar nu wel![]()
Morgen doe ik hem aan denk ik, dan kan ik wel een foto maken.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Vandaag was een goeie dag.Ouders gingen patat eten en ik heb er niks van gehad.
Cool tochquote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Morgen doe ik hem aan denk ik, dan kan ik wel een foto maken.![]()
Hij is ook gewoon meteen knalroze he
Netjesquote:Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Vandaag was een goeie dag.Ouders gingen patat eten en ik heb er niks van gehad.
Nou, idd, wtfquote:
Ja zal wel zoiets zijn, vooral met het oog op die laatste tweet enzo. Nouja, opschudding in Glamourland in ieder gevalquote:Op maandag 7 april 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, idd, wtfMijn vriend zei direct: overdose?
Vandaag eerste suikervrije dagje ging primaMaar....in mijn normale portie muesli blijkt dus rietsuiker te zitten
En het is nog wel van Zonnatura! Dus, dat werd havermoutpap als ontbijt
Hoi :-) wat vind je eventueel van zwemmen?quote:Op maandag 7 april 2014 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hallo
Ik kom na jaaaaaren in Slank te hebben gepost nu hier aanwaaien. Nouja, waaienik ben geen vedergewichtje, dus meer aanklossen
.
Ben nooit superdun geweest, maar vorig jaar mei bevallen en nu hardnekkige kilo's aan het lijf die maar niet vanzelf verdwijnen. Bouw is ook veranderd. Overall breder geworden, dus m'n garderobe is grotendeels niet draagbaar op het moment. Hollands welvaren zeg maar
.
Wil echter wel graag weer wat richting oude vorm als het even kan. Gewicht heb ik geen idee van, want ik en weegschalen is geen goede combi. Toen ik bovenmaat 36/38 had en onder 38/40, had ik nog geen gezond BMI, terwijl iedereen aangaf dat ik toch echt niet dunner moest worden. Inmiddels gok ik op bovenmaat 40/42 en onder zeker 44. Dus ik kijk niet naar gewicht, maar hoe m'n kleding zit.
Sporten is helaas moeizaam. Ik heb ehler danlos en kamp nog met de gevolgen van de zwangerschap op m'n lijf. Bekkeninstabiliteit, etc. Vroeger deed ik 2-3x pw aan RPM, maar op een gegeven moment kreeg ik daar op de een of andere manier blaasklachten van.. Fysio adviseert Pilates om spierkracht op te bouwen, maar dat vind ik echt geen zak aan. Daar moet ik nog even moed voor verzamelen
. Ik probeer af en toe wel weer te rpm'en, want ik vond het erg leuk en baalde enorm dat het niet meer ging. Ik zal het dus in eerste instantie vooral van het eetpatroon moeten hebben
.
Overdag zal ik niet heel veel posten, want vorige week begonnen in een nieuwe baan en ik wil niet op fok rondhangen daar. Zal in de avond m'n best doen bij te lezen en wat te reageren.
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
Geprobeerd! Maar kreeg enorm veel pijn aan m'n knieën helaas.quote:Op maandag 7 april 2014 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoi :-) wat vind je eventueel van zwemmen?
Ik had voor morgen een zwarte bonensalade bedacht als lunch, maar mijn blik zwarte bonen bevat dus...tadaaa! suiker. Nu ga ik dat dus gewoon eten morgen (anders heb ik niets als lunch en dat is heel wat slechter dan die paar gram suiker), maar wel even naar de biologische winkel om te kijken of ik gedroogde bonen oid kan kopen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:27 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Je eet nu helemaal nul suiker meer? Blijft er uberhaupt nog wat over om te eten? Lijkt mij onwijs lastig haha. Vind het knap
Nieuwe baan?quote:Op maandag 7 april 2014 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hallo
<knip>
Overdag zal ik niet heel veel posten, want vorige week begonnen in een nieuwe baan en ik wil niet op fok rondhangen daar. Zal in de avond m'n best doen bij te lezen en wat te reageren.
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
vanmiddag in de trein zat ik me nog te bedenken dat ik niks van je nick snapte... Tot ik ineens las I shot the maid. Ipv Is hot the maid.quote:Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Oh! En ik heb een rokje gekocht!
Eindelijk een rokje, ik draag NOOIT rokjes, maar nu wel![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
vanmiddag in de trein zat ik me nog te bedenken dat ik niks van je nick snapte... Tot ik ineens las I shot the maid. Ipv Is hot the maid.![]()
Dat red ik idd nog wel voor ik ga slapen hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh BE, de neuroot in mij zou dus acuut nog 102 stappen gaan doen.
Hm dat is wel balen ja.quote:Op maandag 7 april 2014 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geprobeerd! Maar kreeg enorm veel pijn aan m'n knieën helaas.
Kan je niet pas op de plaats makenquote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Dat red ik idd nog wel voor ik ga slapen hoor.![]()
Ik heb gisteren rondjes door de woonkamer gelopen om van 14500 bij de 15000 te komen.
Ik heb net ook een paar rondjes door de tuin gedaan om 10.000 te halen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat red ik idd nog wel voor ik ga slapen hoor.![]()
Ik heb gisteren rondjes door de woonkamer gelopen om van 14500 bij de 15000 te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-04-2014 21:18:33 ]
Ja, zou denk ik ook wel kunnen.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:10 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb net ook een paar rondjes door de tuin gedaan om 10.000 te halen.![]()
Dus nu zijn de statistieken:Dit zijn mijn stats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Nee dat kan niet.quote:Op maandag 7 april 2014 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Patoshik! *stappen-boks*
[..]
Ja, zou denk ik ook wel kunnen.Zou ik iig minder draaierig van worden.
We hebben een fitbit zip, een klein apparaatje dat de stappen en al die fijne dingetjes bij houdt en daar hoort uiteraard een leuk appje bij enzo. /hebbertquote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Netjes! Sleur je dan de hele dag je iPad mee?
Zijn er nog tips voor apps om je eten in bij te houden? En niet dat er 1737636378292938736365522 voedingsmiddelen niet in staan terwijl ze wel veelvoorkomend zijn?
Myfitnesspall?quote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er nog tips voor apps om je eten in bij te houden? En niet dat er 1737636378292938736365522 voedingsmiddelen niet in staan terwijl ze wel veelvoorkomend zijn?
Ik gebruik die van fatsecret, staat best wat in en anders is het makkelijk toe te voegen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
hahahaquote:Op maandag 7 april 2014 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, facebookplaatjes zijn k*t enzo, maar ik moest hier zo om lachen:
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes![]()
Maar je hebt toch wel iets gegeten?
Ligt er ook een beetje aan hoe hard je nu gaat, door verantwoord eten en die hoeveelheid sport.quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ja nouja, op een verantwoorde manier door genoeg te eten en drie dagen in de week sportschool en Evy te doen. Ik zou zo zo zo zo zo graag 10 kilo minder willen wegen op mijn verjaardag dan mijn vorige verjaardag
Dat is morgen, dus daar heb je nu toch nog invloed op? Kan je het niet verbeteren?quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef Barreltje het volgende:
morgen word ok ene waardeloze lijst..
O: kwark met cruesli
t: mandarijntje
l: 2 bth met pate
D: ergens iets gehaald wsl![]()
![]()
Myfitnesspal heeft bijna allesquote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Precies, kom op Barreltje!quote:Op maandag 7 april 2014 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is morgen, dus daar heb je nu toch nog invloed op? Kan je het niet verbeteren?
Probeer de app fat secret eens dat maakt je heel bewust van wat je nou eigenlijk allemaal naar binnen schuift aan calorieën. Dat zorgde er bij mij voor dat die knop omdraaide.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:10 schreef ZwevendeTiepel het volgende:
Hallo, ik ben ZwevendeTiepel en ik heb een bmi van 33,2. ik wil graag afvallen zodat ik gelukkiger ben met mezelf. de broodjes frikandel vliegen mn strot zowat in en de dagelijkse "fruit koekjes" en gevulde koeken zijn ook niet zo goed. maar ik kan maar niet stoppen. ik ben verdrietig omdat ik eet en ik eet omdat ik verdrietig ben
Zet het doel idd iets lager een kilo per week is ook wel veel hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef LadyOracle het volgende:
Sinds zondag ook weer begonnen. Was alleen maar achteruit aan het diëten en daar ben ik even helemaal klaar mee.
Ga al een paar weken naar de sportschool, sinds zondag voer ik alles wat ik eet in in myfitnesspal. In eerste instatie gekozen voor de optie een kilo per week, dan zou ik 1200 kcal per dag mogen en dat is wel erg weinig als je ook genoeg voedingsstoffen binnen wil krijgen, dus ik doe wel iets meer.
Morgen ga ik proberen te sporten als dat haalbaar is (veel te doen, dus weet niet of ik het red qua tijd en energie) en donderdag in ieder geval weer naar de sportschool.
voor welk platform is dezequote:Op dinsdag 8 april 2014 08:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Probeer de app fat secret eens dat maakt je heel bewust van wat je nou eigenlijk allemaal naar binnen schuift aan calorieën. Dat zorgde er bij mij voor dat die knop omdraaide.
Oh, doe je een update daarna? Ik hou altijd zoveel over wat uiteindelijk vergaat in de koelkastquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:23 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken of wortelsoep lekker is, had nog wortelen over van de tomatensoep en iets anders doe ik er toch niet mee......
Ja, ik wil die nu ook vaker gaan proberen met restjes die anders niet op gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:25 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Oh, doe je een update daarna? Ik hou altijd zoveel over wat uiteindelijk vergaat in de koelkastAls het wat is is het wel een goede optie
Nou ik zou er toch ook wel iets van zeggen als ik meteen zo benaderd wordquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:34 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon doorposten en btw pm/dm's horen niet op het forum besproken te worden
Tja ik verzin de regels niet....quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik zou er toch ook wel iets van zeggen als ik meteen zo benaderd word
Ik vond op de loopband ook veel fijnerquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:36 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Gisteren trouwens Evy op de loopband gedaan wegens tijdgebrek en ik toch al in de sportschool stond, en eigenlijk vond ik dat wel even veel fijner lopen (door de demping ofzo denk ik?). Ik denk dat ik voorlopig Evy gewoon even in de sportschool zelf doe, scheelt mij tijd en als beginner vind ik dit prima.
Ik denk dat als ik alle lessen in de sportschool heb gedaan weer opnieuw begin maar dan buiten, omdat dat me stiekem toch wel iets te zwaar valt nog.
Ja precies, buiten is wel wat zwaarder. Dus ik doe nu eerst gewoon in de sportschool om 'in te komen' en dan gewoon opnieuw lekker buitenquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd niet te vergelijken, geen luchtweerstand en enorme demping, of beter zelfs vering.
Maar goed, het is en blijft sporten dus in die zin maakt dat verder niet uit natuurlijk.
Het is goed gelukt, alleen beetje uitgeschoten met de cayennepeperquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:25 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Oh, doe je een update daarna? Ik hou altijd zoveel over wat uiteindelijk vergaat in de koelkastAls het wat is is het wel een goede optie
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is goed gelukt, alleen beetje uitgeschoten met de cayennepeper
Zover ik weer is hij voor zowel Android, IOS als Windows te krijgenquote:
Dat heb ik allemaal wel in huis, behalve suikerquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ui, wortel, suiker en kruiden (kerrie & cayennepeper).
En een groentebouillonblokje
Als je ongeveer 1200 eet, niet vergeten je exercise calorieën deels terug te eten. Als je 600 verbrandt in de sportschool bijvoorbeeld, kun je tussen de 1500-1700 kcal eten. Ik voer het meestal in op mfp, maar omdat die machines op de sportschool vaak overschatten hoeveel je verbrandt, eet ik het niet allemaal terug.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef LadyOracle het volgende:
Sinds zondag ook weer begonnen. Was alleen maar achteruit aan het diëten en daar ben ik even helemaal klaar mee.
Ga al een paar weken naar de sportschool, sinds zondag voer ik alles wat ik eet in in myfitnesspal. In eerste instatie gekozen voor de optie een kilo per week, dan zou ik 1200 kcal per dag mogen en dat is wel erg weinig als je ook genoeg voedingsstoffen binnen wil krijgen, dus ik doe wel iets meer.
Morgen ga ik proberen te sporten als dat haalbaar is (veel te doen, dus weet niet of ik het red qua tijd en energie) en donderdag in ieder geval weer naar de sportschool.
Ik had hetzelfde bij MFP, ik heb hem nu handmatig ingesteld op 1600 kcal, ongeveer 100 kcal boven mijn BMR. Op dagen dat is sport eet ik iets van 1700 kcal nu. (Mijn BMR + activiteiten niveau is rond de 2000 )quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef LadyOracle het volgende:
coolquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zover ik weer is hij voor zowel Android, IOS als Windows te krijgen
Aan een collega meegeven of de prullenbak in!quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Wegens pasen op m'n werk een chocoladepaashaas gekregen van een centimeter of 30-35 hoog. Tevens is het blok waar hij op staat gevuld met paaseitjes. Great...
Dit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aan een collega meegeven of de prullenbak in!
Als cadeautje aan iemand anders geven en anders inderdaad mooi de prullenbak in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Wegens pasen op m'n werk een chocoladepaashaas gekregen van een centimeter of 30-35 hoog. Tevens is het blok waar hij op staat gevuld met paaseitjes. Great...
Hier ook. En dan er na 3 jaar achterkomen dat dat ding er nog staat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit.
Hoewel ik zo'n ding hier ook in de kast zou kunnen zetten, ik taal er niet naar. En lief eet het dan op.
Tja, elke collega heeft zo'n dingquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aan een collega meegeven of de prullenbak in!
Ik geef die dingen altijd aan mensen waarvan ik niet erg vind dat ze dik worden omdat ze bijvoorbeeld naar mij steeds stomme opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, elke collega heeft zo'n ding
Ik neem wel gewoon mee naar huis, ik gok dat hij bij m'n broertje in goede handen is
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik geef die dingen altijd aan mensen waarvan ik niet erg vind dat ze dik worden omdat ze bijvoorbeeld naar mij steeds stomme opmerkingen maken.En dan hopen dat zij ook dik worden.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet om het een of ander, maar zo iemand zou van mij toch echt aan z'n eigen lul mogen sabbelen.
wat eet je dan overdag?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het gaat hier verkeerd. Op het werk gaat het prima maar zodra ik thuis kom ga ik helemaal de mist in en prop ik mezelf vol. Het is klaar potver! Dat moet gewoon want het ging zo goed. Grrr...
Zoiets komt zeker niet motiverend over neequote:Op dinsdag 8 april 2014 11:41 schreef appelsap het volgende:
Muh ik voel mij een beetje down ofzo.
Ik heb teveel mensen in mijn omgeving die grappen of vervelende opmerkingen maken over dikke mensen. Voornamelijk dan over eetgewoontes, kleding of hoe ze bewegen.
Ik vraag me dan altijd af of ze ook zo over mij praten als ik er niet bij ben. Wanneer ik daar dan iets van zeg kijken ze me raar aan en zeggen ze van; maar zo dik ben jij toch niet?
Nou, ik voel mij met mijn BMI van 30 toch wel aangesproken.
Of bijvoorbeeld mijn vriend die regelmatig zegt dat hij hardlopende dikke mensen echt niet vindt kunnen.
Gisteren na het hardlopen heb ik hem even ingewreven dat ik met mijn dikke puddingkont en blubberbuik lekker openbaar heb hardgelopen.
Ik zou me het me allemaal niet moeten aantrekken maar ik vind het niet bepaald motiverend.
Oi! Doe eens niet!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het gaat hier verkeerd. Op het werk gaat het prima maar zodra ik thuis kom ga ik helemaal de mist in en prop ik mezelf vol. Het is klaar potver! Dat moet gewoon want het ging zo goed. Grrr...
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, ik heb een peesschede ontsteking bij mijn heup/dijbeen dus het advies van de huisarts was om voorlopig 2 weken het hardlopen even te laten zitten en ibuprofen te nemen zodat het kan herstellenZonder (extra) beweging gaat het wel lastig worden om af te vallen vrees ik...
Er rust een vloek op week 6 echtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, ik heb een peesschede ontsteking bij mijn heup/dijbeen dus het advies van de huisarts was om voorlopig 2 weken het hardlopen even te laten zitten en ibuprofen te nemen zodat het kan herstellenZonder (extra) beweging gaat het wel lastig worden om af te vallen vrees ik...
Lijstje voor vandaag:
O: choco cruesli met melk
L: 3 tosti's volkoren met achterham/kaas (ik heb net zo'n grillding gehaald, hoef ik tenminste geen boter te gebruiken)
T: fruit
D: roerbakmie/wokgroenten/kip
Sterkte! Kan je iets anders qua beweging doen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: choco cruesli met melk
L: 3 tosti's volkoren met achterham/kaas (ik heb net zo'n grillding gehaald, hoef ik tenminste geen boter te gebruiken)
T: fruit
D: roerbakmie/wokgroenten/kip
Zou dat het zijn? Kun jij inmiddels wel weer hardlopen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er rust een vloek op week 6 echt![]()
Beterschap!
Ik mag wel gewoon blijven lopen, bukken, alles wat je normaal op een dag doet zeg maar. Maar liever geen extra dingen zoals bv. hardlopen. Ik merk al weken dat er iets niet helemaal in orde is, maar omdat het zo af en toe eens pijn deed en dan weer een tijd niet, vond ik het niet nodig om naar een dokter te gaan. Gisteren had ik er voor het eerst de hele dag last van (ook met zitten), dus uiteindelijk toch maar gegaan. En dan zit ik daar nog in de wachtkamer met het idee dat ik me vast aanstel en dat die dokter zich vast afvraagt wat ik in hemelsnaam kom doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sterkte! Kan je iets anders qua beweging doen?
Is jouw L trouwens niet erg groot?
En choco cruesli zit daar niet erg veel suiker/kcal in?
Ik heb echt serieus al sinds 2 huizen geleden, da's een jaar of 4, een lactosevrije chocoladepaashaas in de koelkast liggen... Vind hem gewoon echt niet interessant.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hier ook. En dan er na 3 jaar achterkomen dat dat ding er nog staat.
Ah, ik zie een tosti als een dubbele boterham, dus 6 in totaal als je 3 tosti's eet. En chococruesli is, net als alle cruesli eigenlijk, een suikerbom. Ik neem het ook wel eens, maar het is beter om dat niet elke dag te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik mag wel gewoon blijven lopen, bukken, alles wat je normaal op een dag doet zeg maar. Maar liever geen extra dingen zoals bv. hardlopen. Ik merk al weken dat er iets niet helemaal in orde is, maar omdat het zo af en toe eens pijn deed en dan weer een tijd niet, vond ik het niet nodig om naar een dokter te gaan. Gisteren had ik er voor het eerst de hele dag last van (ook met zitten), dus uiteindelijk toch maar gegaan. En dan zit ik daar nog in de wachtkamer met het idee dat ik me vast aanstel en dat die dokter zich vast afvraagt wat ik in hemelsnaam kom doen![]()
Ik vond mijn lunch niet groot eigenlijk, waren gewoon 3 volkoren boterhammen met 2 plakjes ham ertussen verdeeld en wat stukjes kaas erop. Ik heb een blok kaas liggen en heb daar wat plakken afgeschaafd, 3 voor de dubbelen boterham en 1 en een beetje voor de enkele, geen kaas overlappend. Alleen had ik ze nu in een grillapparaat gegooid.
Voorheen op werk had ik altijd 3 boterhammen bij me, waarvan 2 met vleesbeleg en eentje appelstroop of pindakaas of zo, en dan nog een kopje soep erbij. Is mijn lunch van vandaag zoveel slechter ja?
Die choco cruesli is iets wat er de laatste tijd een beetje ingeslopen is omdat ik dat erg lekker vind, maar ik zou eigenlijk beter kunnen overstappen op iets anders ja... Brinta of een schaaltje yoghurt en een cracker is wat ik normaal altijd voor ontbijt had en dat werkte ook prima
Ik zie nu pas dat ik 3 tosti's als lunch heb opgeschreven in plaats van 3 boterhammen in een tosti apparaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, ik zie een tosti als een dubbele boterham, dus 6 in totaal als je 3 tosti's eet. En chococruesli is, net als alle cruesli eigenlijk, een suikerbom. Ik neem het ook wel eens, maar het is beter om dat niet elke dag te doen.
Ik ga vanavond een poging wagen. Maar net met mijn hond wezen lopen en toen ging ik verkeerd staan en sprong de snee weer open. Het zit ook onder aan mijn voet niet de meest handige plek zeg maarquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Kun jij inmiddels wel weer hardlopen?
Ik krijg binnen een uur nadat ik opgestaan ben ook nog geen brood wegquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ontbijt ook altijd met cornflakes. Ene keer choco. Andere keer iets anders. Nu gewoon naturel. Of kwark met crusli. Maar brood in de ochtend vind echt niet weg te werken en zo eet ik iig iets
He gets dat klinkt niet fijn nee... Hopen dat dat vanavond goed gaat dan! Moet je nu die 7 min achter elkaar gaan lopen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een poging wagen. Maar net met mijn hond wezen lopen en toen ging ik verkeerd staan en sprong de snee weer open. Het zit ook onder aan mijn voet niet de meest handige plek zeg maar
Zeker, anders ga ik van mijn stokje hoor!quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je ongeveer 1200 eet, niet vergeten je exercise calorieën deels terug te eten. Als je 600 verbrandt in de sportschool bijvoorbeeld, kun je tussen de 1500-1700 kcal eten. Ik voer het meestal in op mfp, maar omdat die machines op de sportschool vaak overschatten hoeveel je verbrandt, eet ik het niet allemaal terug.
Een kilo per week is sowieso best veel.Vandaar dat mfp je doel relatief laag zet.
Lijkt me niet helemaal verstandig helaas. Ik ga weer voor de 5 minuten en als dat niet gaat pak ik nog een week terug. Ik moet echt bewegen maar ik wil ook niet mijn voet nog erger maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
He gets dat klinkt niet fijn nee... Hopen dat dat vanavond goed gaat dan! Moet je nu die 7 min achter elkaar gaan lopen?
Snap ik, dan kun je beter voorzichtig zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt me niet helemaal verstandig helaas. Ik ga weer voor de 5 minuten en als dat niet gaat pak ik nog een week terug. Ik moet echt bewegen maar ik wil ook niet mijn voet nog erger maken.
Ik eet eigenlijk altijd op dezelfde tijd. Hond moet er ook in het weekend vroeg uit. Crackers zijn ook wel lekker. Heb een tijdje knackebrod op. Helaas geven die mij niet echt een verzadigd gevoel. Maar heb zelf zo iets van zo lang ik afval blijf ik gewoon dat spul ontbijten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik krijg binnen een uur nadat ik opgestaan ben ook nog geen brood weg
Maar van die wasa volkoren crackers wel op de een of andere manier, dus dan ga ik vaak daarvoor. En in het weekend vind ik ontbijt/lunch met (afbak)broodjes wel heel lekker, maar dat is dan wat later op de ochtend, lekker rustig aan en zo, en daar heb/neem ik op een doordeweekse dag gewoon geen tijd voor...
Baal op wel van. Maar denk dat het belangrijkste is om überhaupt te blijven bewegen. En regenen geen probleem maar hoop niet dat het gaat hagelen vanavond.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Snap ik, dan kun je beter voorzichtig zijn
Hagel hebben we hier al gehad, waren flinke stenenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Baal op wel van. Maar denk dat het belangrijkste is om überhaupt te blijven bewegen. En regenen geen probleem maar hoop niet dat het gaat hagelen vanavond.
Alles komt goed. Dan pak je over twee weken gewoon een lesje terug en ben je in mijn ogen net zo goed bezig als dat je wel de 7 minuten had gelopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hagel hebben we hier al gehad, waren flinke stenen
En elke beweging is meegenomen jaBaal er in dat opzicht ook wel van dat de huisarts mijn nu aanraadde om even helemaal niets te doen. Er kwam nog wel een voorzichtige 'als je het echt niet laten kunt, zou je misschien 1x in de week iets kunnen proberen, maar je hebt wel kans dat je er dan langer mee rond loopt en dat het niet goed geneest'. Dan kan ik dus maar beter even niks doen en hopen dat het snel weggaat. Maar ik kan dus over 2 weken ook niet ineens 7 min aan een stuk gaan lopen vrees ik
Eens hiermee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Alles komt goed. Dan pak je over twee weken gewoon een lesje terug en ben je in mijn ogen net zo goed bezig als dat je wel de 7 minuten had gelopen
Hahaha helemaal mee eens! Ik heb weleens commentaar gekregen dat ik te dik was om te fietsen. Hoe moet ik ooit afvallen als ik niet mag bewegen?!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Geef je vriend een schop van me. En zeg maar dat ik met mijn BMI van ruim boven die van hem vanavond ga waggelen, en aan hem zal denken. En dat het een bijzonder domme opmerking is.
HAHA KIJK DIE DIKKE MENSEN HUN BEST DOEN OM AF TE VALLEN.
Niet om het een of ander, maar zo iemand zou van mij toch echt aan z'n eigen lul mogen sabbelen.
Hier staat het te regenen en ik moet de hond uitlaten... #IkWilNietquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens hiermee.
Blauwe lucht nu, hopelijk blijft het nog even zo.
Vriendin van mij was aan het hardlopen en toen riep iemand haar na dat het toch niet zou helpen oid. Niet op haar mondje gevallen liep ze naar hem toe en vroeg wat hij bedoelde. En toen zei hij dat ze toch alleen maar hardliep omdat ze te dik was en niet voor haar plezierquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:56 schreef LadyOracle het volgende:
Hahaha helemaal mee eens! Ik heb weleens commentaar gekregen dat ik te dik was om te fietsen. Hoe moet ik ooit afvallen als ik niet mag bewegen?!
Wat een hufterquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendin van mij was aan het hardlopen en toen riep iemand haar na dat het toch niet zou helpen oid. Niet op haar mondje gevallen liep ze naar hem toe en vroeg wat hij bedoelde. En toen zei hij dat ze toch alleen maar hardliep omdat ze te dik was en niet voor haar plezier
ehm.. niksquote:
Aha dan snap ik het beterquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik 3 tosti's als lunch heb opgeschreven in plaats van 3 boterhammen in een tosti apparaatJa, een tosti is voor mij ook een dubbele boterham, dus kan me voorstellen dat het overkwam als een grote lunch ja, dat krijg ik echt niet weg
![]()
Ik kan het ook beter niet te vaak pakken, die cruesli. Maar dan staat er zo'n pak open en voor ik het weet zit het weer in mijn schaaltje.Het was op in de winkel de laatste keer dat ik boodschappen ging doen, misschien was dat een hint dat het tijd is om weer 'normaal' te gaan ontbijten
jah weet ik hetquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:30 schreef Sarabi het volgende:
Maar Barreltje wat wil je precies?
Gisteren had je volgens jezelf een slecht lijstje, waarom dan de paaseitjes en?
Maak het jezelf dan niet zo moeilijk jochquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah weet ik het
de draai weer vinden? structuur vinden in m'n leven..
ik ben weer 3 weken vrij en deze week isook nog eens weg dus dan is het helemaal drama
ik weet ook wel dat het mis gaat..
maar langs de paaseitjes lopen en ze dan NIET meenemen.. nee dat gaat niet..![]()
![]()
![]()
ik heb overigens nog geen paaseitje op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |