abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2014 @ 12:59:07 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138565750
Fuck die dikke reet en al dat vreten... Het ging zo lekker dat ik maar gewoon doorgelopen ben en uit kwam op 5km in 36 minuten non-stop. :D *O*
Niks 'weg conditie' dus! *O*
pi_138565780
quote:
6s.gif Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Fuck die dikke reet en al dat vreten... Het ging zo lekker dat ik maar gewoon doorgelopen ben en uit kwam op 5km in 36 minuten non-stop. :D *O*
*O* _O_
  zondag 6 april 2014 @ 13:01:00 #103
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_138565802
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 12:07 schreef appelsap het volgende:

[..]

Dat zou ik eerst laten genezen ja. Geldig excuus. ;)
Toch vind ik het best jammer. Ik vind hardlopen in de regen fijn :@

Zo lekker met mijn hond en twee oppas hondjes naar het bos. Kunnen ze mooi even moe worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138570269
quote:
Wat goed!! *O* Komt vast ook omdat je in de tussentijd veel gewandeld hebt.
  zondag 6 april 2014 @ 15:06:19 #105
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138570911
quote:
*O* *O*
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
  zondag 6 april 2014 @ 15:09:09 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138571051
quote:
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 6 april 2014 @ 16:04:19 #107
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138573644
Ik heb het gevoel dat ik al twee dagen non stop aan het eten ben omdat ik dus meer kcal moest eten :')

Maar 78 op de weegschaal vanochtend, -0,3. So I got that going for me, which is nice.
pi_138574277
Ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ik ben weer begonnen bij les 1 van Evy.
Mijn zoon op de fiets naast me, telkens zijn duim opsteken. Werkt best motiverend. :D
  zondag 6 april 2014 @ 16:39:23 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138575210
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef appelsap het volgende:
Ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ik ben weer begonnen bij les 1 van Evy.
Mijn zoon op de fiets naast me, telkens zijn duim opsteken. Werkt best motiverend. :D
*O*
pi_138575367
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef appelsap het volgende:
Daar zou ik helemaal nerveus van worden _O- Maar wel *O* dat je weer bent begonnen!

Ik ga vanaf morgen samen met een vriendin '100 dagen geen suiker' proberen te halen :') We mogen 5x spijbelen en honing mag wel. Maar ik overeet mezelf dan ook nooit in honing, wel in snoep en andere zoete dingen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138575561
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zou ik helemaal nerveus van worden _O- Maar wel *O* dat je weer bent begonnen!

Ik ga vanaf morgen samen met een vriendin '100 dagen geen suiker' proberen te halen :') We mogen 5x spijbelen en honing mag wel. Maar ik overeet mezelf dan ook nooit in honing, wel in snoep en andere zoete dingen.
Ik vond het wel gezellig. Mijn zoon is altijd heel attent. Hij zegt dingen als; 'Mam, wat ga je hard!' :o

Suiker als in snoepen of ben je ook van plan om fruit en dergelijke te laten staan?
pi_138575638
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef appelsap het volgende:

Suiker als in snoepen of ben je ook van plan om fruit en dergelijke te laten staan?
Alleen producten waar suiker aan toe is gevoegd, geen natuurlijke suikers. Dus fruit- en melksuikers zijn prima hoor 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138575703
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alleen producten waar suiker aan toe is gevoegd, geen natuurlijke suikers. Dus fruit- en melksuikers zijn prima hoor 8-)
Dat is wel een mooi voornemen. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat.
pi_138575780
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef appelsap het volgende:

Dat is wel een mooi voornemen. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat.
Ik ook, want de laatste tijd is het snoepen er weer behoorlijk in geslopen. Terwijl andere gewoontes (gezond ontbijten, lunch meebrengen, gezond avondeten koken) eigenlijk wel prima gaan. Dus waar ik me even op moet focussen is dat dat snoepen moet stoppen. En als ik dan kijk wat ik allemaal snoep, dan helpt 'geen suikers' al énorm :D Dingen als chips, nootjes, blokjes kaas en worst (waar allemaal ook nog wel eens suikers in zouden kunnen zitten) eet ik nauwelijks, dus daar hoef ik ook niets in te veranderen.
pi_138576173
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan, beviel zo goed dat ze nog steeds via die regels leeft
Ze is ook vijf kilo afgevallen (maar had al een gezond bmi)
pi_138576191
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan, beviel zo goed dat ze nog steeds via die regels leeft
Ze is ook vijf kilo afgevallen (maar had al een gezond bmi)
Ik denk dat ik hiermee ook zeker ga afvallen :Y
  zondag 6 april 2014 @ 17:30:12 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138577015
Welk weer? Het heeft hier vanochtend drie druppels geregend en het is verder al de hele dag droog.

Lekker tot half negen geslapen, ontbeten, woz-bezwaar ingediend en wat administratieve dingetjes geregeld. Vervolgens met een vriendin en haar kindjes even langs de IKEA geweest en een nieuwe paardrijbroek en handschoenen gekocht. Daarna met Alladin op de bank en zo eten maken... Heeerlijke dag dus :)

O: 3 volkoren met aardbeien en suiker. 250 ml lv yoghurt met cruesli.
T: niks, late O.
L: kindermenu van de IKEA: frietjes, 5 gehaktballetjes en ranja.
T: 2 pakjes crackertjes van Lu met lv smeerkaas.
D: risotto met champignons en puntpaprika's en een stukje witvis.
T: tiramisu. Zelfgemaakt met 43, lange vingers, lv slagroom, lv mascarpone, koffie en cacaopoeder. Ben benieuwd, is een probeersel.

Te weinig groente, te veel vet. Genoeg eiwitten, maar ben bang dat ik ook wel heel veel kcals binnen krijg vandaag. De mascarpone moet vandaag op, was tot gisteren goed en weet niet wat ik er anders mee moet...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 6 april 2014 @ 17:44:51 #118
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138577452
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Tink89 het volgende:
Welk weer? Het heeft hier vanochtend drie druppels geregend en het is verder al de hele dag droog.

Lekker tot half negen geslapen, ontbeten, woz-bezwaar ingediend en wat administratieve dingetjes geregeld. Vervolgens met een vriendin en haar kindjes even langs de IKEA geweest en een nieuwe paardrijbroek en handschoenen gekocht. Daarna met Alladin op de bank en zo eten maken... Heeerlijke dag dus :)

O: 3 volkoren met aardbeien en suiker. 250 ml lv yoghurt met cruesli.
T: niks, late O.
L: kindermenu van de IKEA: frietjes, 5 gehaktballetjes en ranja.
T: 2 pakjes crackertjes van Lu met lv smeerkaas.
D: risotto met champignons en puntpaprika's en een stukje witvis.
T: tiramisu. Zelfgemaakt met 43, lange vingers, lv slagroom, lv mascarpone, koffie en cacaopoeder. Ben benieuwd, is een probeersel.

Te weinig groente, te veel vet. Genoeg eiwitten, maar ben bang dat ik ook wel heel veel kcals binnen krijg vandaag. De mascarpone moet vandaag op, was tot gisteren goed en weet niet wat ik er anders mee moet...
:9
Nouja goed, dat is een keer toch niet zo erg? Gewoon hierna weer meer groenten en minder tiramisu ;)

Waar staat lv voor trouwens? lactose-vrij?
  zondag 6 april 2014 @ 18:31:54 #119
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138578838
Jups, lactosevrij :)

En 'voor een keertje niet zo erg' klopt wel, maar het risico dat ik op die manier veel te vaak slechte dagen goed praat, is nogal groot... Dus moet ik 't hier even neerzetten en vragen om een schop als het morgen weer zo gaat.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138596978
Ja, maar vandaag was het weekend. Morgen weer in het gareel. :)

Hier geen tiramisu, wel wat speciaalbiertjes en hapjes, maar de couscoussalade voor morgenavond staat ook vast weer klaar.
pi_138601925
Jongens ik ga echt zo goed!

Lijstje voor vandaag:
O: Oikos
L: appel. 2 volkoren met geitenkaas en een beetje honing (zelf gebakken brood dus flinke sneeën)
T: ik denk een smoothie
D: groentensoep en een salade met een beetje oude kaas, geitenkaas en honing appel dressing

Als ik nog honger heb ergens op de dag neem ik fruit of een snack a jack
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 7 april 2014 @ 09:40:29 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138602061
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik ga echt zo goed!

Lijstje voor vandaag:
O: Oikos
L: appel. 2 volkoren met geitenkaas en een beetje honing (zelf gebakken brood dus flinke sneeën)
T: ik denk een smoothie
D: groentensoep en een salade met een beetje oude kaas, geitenkaas en honing appel dressing

Als ik nog honger heb ergens op de dag neem ik fruit of een snack a jack
Good for you!

Ik dacht vanmorgen 'mss moet ik ook eens kijken of ik een x-aantal dagen zonder suiker kan'. Zou moeten lukken want ik gebruik in principe geen suiker in mijn thee of brinta etc.
Maar goed, ik heb voor vandaag kalkoenfilet van de lidl mee voor op mijn brood en daar zit vast suiker in. Mogen dat soort dingen ook niet? Want dan zou ik het nog best heel lastig vinden geloof ik.
pi_138602324
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Good for you!

Ik dacht vanmorgen 'mss moet ik ook eens kijken of ik een x-aantal dagen zonder suiker kan'. Zou moeten lukken want ik gebruik in principe geen suiker in mijn thee of brinta etc.
Maar goed, ik heb voor vandaag kalkoenfilet van de lidl mee voor op mijn brood en daar zit vast suiker in. Mogen dat soort dingen ook niet? Want dan zou ik het nog best heel lastig vinden geloof ik.
Je zou ook kunnen beginnen met de overbodige suiker laten staan. Zoals snoepen, chocoladepasta, hagelslag, eierkoeken of dranken met veel suiker.
Dat helpt bij mij wel goed om af te kicken. Ik eet dan wel gewoon kipfilet en ham enzo.
  maandag 7 april 2014 @ 09:55:43 #124
217702 Lonaa
Honger!
pi_138602345
Ik moet juist ophouden met kaas, worst, nootjes en chips. Iemand tips? ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138602386
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet juist ophouden met kaas, worst, nootjes en chips. Iemand tips? ;(
Niet meer kopen 8-)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')