abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2014 @ 12:59:07 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138565750
Fuck die dikke reet en al dat vreten... Het ging zo lekker dat ik maar gewoon doorgelopen ben en uit kwam op 5km in 36 minuten non-stop. :D *O*
Niks 'weg conditie' dus! *O*
pi_138565780
quote:
6s.gif Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Fuck die dikke reet en al dat vreten... Het ging zo lekker dat ik maar gewoon doorgelopen ben en uit kwam op 5km in 36 minuten non-stop. :D *O*
*O* _O_
  zondag 6 april 2014 @ 13:01:00 #103
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_138565802
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 12:07 schreef appelsap het volgende:

[..]

Dat zou ik eerst laten genezen ja. Geldig excuus. ;)
Toch vind ik het best jammer. Ik vind hardlopen in de regen fijn :@

Zo lekker met mijn hond en twee oppas hondjes naar het bos. Kunnen ze mooi even moe worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138570269
quote:
Wat goed!! *O* Komt vast ook omdat je in de tussentijd veel gewandeld hebt.
  zondag 6 april 2014 @ 15:06:19 #105
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138570911
quote:
*O* *O*
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
  zondag 6 april 2014 @ 15:09:09 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138571051
quote:
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 6 april 2014 @ 16:04:19 #107
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138573644
Ik heb het gevoel dat ik al twee dagen non stop aan het eten ben omdat ik dus meer kcal moest eten :')

Maar 78 op de weegschaal vanochtend, -0,3. So I got that going for me, which is nice.
pi_138574277
Ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ik ben weer begonnen bij les 1 van Evy.
Mijn zoon op de fiets naast me, telkens zijn duim opsteken. Werkt best motiverend. :D
  zondag 6 april 2014 @ 16:39:23 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138575210
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef appelsap het volgende:
Ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ik ben weer begonnen bij les 1 van Evy.
Mijn zoon op de fiets naast me, telkens zijn duim opsteken. Werkt best motiverend. :D
*O*
pi_138575367
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef appelsap het volgende:
Daar zou ik helemaal nerveus van worden _O- Maar wel *O* dat je weer bent begonnen!

Ik ga vanaf morgen samen met een vriendin '100 dagen geen suiker' proberen te halen :') We mogen 5x spijbelen en honing mag wel. Maar ik overeet mezelf dan ook nooit in honing, wel in snoep en andere zoete dingen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138575561
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zou ik helemaal nerveus van worden _O- Maar wel *O* dat je weer bent begonnen!

Ik ga vanaf morgen samen met een vriendin '100 dagen geen suiker' proberen te halen :') We mogen 5x spijbelen en honing mag wel. Maar ik overeet mezelf dan ook nooit in honing, wel in snoep en andere zoete dingen.
Ik vond het wel gezellig. Mijn zoon is altijd heel attent. Hij zegt dingen als; 'Mam, wat ga je hard!' :o

Suiker als in snoepen of ben je ook van plan om fruit en dergelijke te laten staan?
pi_138575638
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef appelsap het volgende:

Suiker als in snoepen of ben je ook van plan om fruit en dergelijke te laten staan?
Alleen producten waar suiker aan toe is gevoegd, geen natuurlijke suikers. Dus fruit- en melksuikers zijn prima hoor 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138575703
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alleen producten waar suiker aan toe is gevoegd, geen natuurlijke suikers. Dus fruit- en melksuikers zijn prima hoor 8-)
Dat is wel een mooi voornemen. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat.
pi_138575780
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef appelsap het volgende:

Dat is wel een mooi voornemen. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat.
Ik ook, want de laatste tijd is het snoepen er weer behoorlijk in geslopen. Terwijl andere gewoontes (gezond ontbijten, lunch meebrengen, gezond avondeten koken) eigenlijk wel prima gaan. Dus waar ik me even op moet focussen is dat dat snoepen moet stoppen. En als ik dan kijk wat ik allemaal snoep, dan helpt 'geen suikers' al énorm :D Dingen als chips, nootjes, blokjes kaas en worst (waar allemaal ook nog wel eens suikers in zouden kunnen zitten) eet ik nauwelijks, dus daar hoef ik ook niets in te veranderen.
pi_138576173
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan, beviel zo goed dat ze nog steeds via die regels leeft
Ze is ook vijf kilo afgevallen (maar had al een gezond bmi)
pi_138576191
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan, beviel zo goed dat ze nog steeds via die regels leeft
Ze is ook vijf kilo afgevallen (maar had al een gezond bmi)
Ik denk dat ik hiermee ook zeker ga afvallen :Y
  zondag 6 april 2014 @ 17:30:12 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138577015
Welk weer? Het heeft hier vanochtend drie druppels geregend en het is verder al de hele dag droog.

Lekker tot half negen geslapen, ontbeten, woz-bezwaar ingediend en wat administratieve dingetjes geregeld. Vervolgens met een vriendin en haar kindjes even langs de IKEA geweest en een nieuwe paardrijbroek en handschoenen gekocht. Daarna met Alladin op de bank en zo eten maken... Heeerlijke dag dus :)

O: 3 volkoren met aardbeien en suiker. 250 ml lv yoghurt met cruesli.
T: niks, late O.
L: kindermenu van de IKEA: frietjes, 5 gehaktballetjes en ranja.
T: 2 pakjes crackertjes van Lu met lv smeerkaas.
D: risotto met champignons en puntpaprika's en een stukje witvis.
T: tiramisu. Zelfgemaakt met 43, lange vingers, lv slagroom, lv mascarpone, koffie en cacaopoeder. Ben benieuwd, is een probeersel.

Te weinig groente, te veel vet. Genoeg eiwitten, maar ben bang dat ik ook wel heel veel kcals binnen krijg vandaag. De mascarpone moet vandaag op, was tot gisteren goed en weet niet wat ik er anders mee moet...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 6 april 2014 @ 17:44:51 #118
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138577452
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Tink89 het volgende:
Welk weer? Het heeft hier vanochtend drie druppels geregend en het is verder al de hele dag droog.

Lekker tot half negen geslapen, ontbeten, woz-bezwaar ingediend en wat administratieve dingetjes geregeld. Vervolgens met een vriendin en haar kindjes even langs de IKEA geweest en een nieuwe paardrijbroek en handschoenen gekocht. Daarna met Alladin op de bank en zo eten maken... Heeerlijke dag dus :)

O: 3 volkoren met aardbeien en suiker. 250 ml lv yoghurt met cruesli.
T: niks, late O.
L: kindermenu van de IKEA: frietjes, 5 gehaktballetjes en ranja.
T: 2 pakjes crackertjes van Lu met lv smeerkaas.
D: risotto met champignons en puntpaprika's en een stukje witvis.
T: tiramisu. Zelfgemaakt met 43, lange vingers, lv slagroom, lv mascarpone, koffie en cacaopoeder. Ben benieuwd, is een probeersel.

Te weinig groente, te veel vet. Genoeg eiwitten, maar ben bang dat ik ook wel heel veel kcals binnen krijg vandaag. De mascarpone moet vandaag op, was tot gisteren goed en weet niet wat ik er anders mee moet...
:9
Nouja goed, dat is een keer toch niet zo erg? Gewoon hierna weer meer groenten en minder tiramisu ;)

Waar staat lv voor trouwens? lactose-vrij?
  zondag 6 april 2014 @ 18:31:54 #119
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138578838
Jups, lactosevrij :)

En 'voor een keertje niet zo erg' klopt wel, maar het risico dat ik op die manier veel te vaak slechte dagen goed praat, is nogal groot... Dus moet ik 't hier even neerzetten en vragen om een schop als het morgen weer zo gaat.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138596978
Ja, maar vandaag was het weekend. Morgen weer in het gareel. :)

Hier geen tiramisu, wel wat speciaalbiertjes en hapjes, maar de couscoussalade voor morgenavond staat ook vast weer klaar.
pi_138601925
Jongens ik ga echt zo goed!

Lijstje voor vandaag:
O: Oikos
L: appel. 2 volkoren met geitenkaas en een beetje honing (zelf gebakken brood dus flinke sneeën)
T: ik denk een smoothie
D: groentensoep en een salade met een beetje oude kaas, geitenkaas en honing appel dressing

Als ik nog honger heb ergens op de dag neem ik fruit of een snack a jack
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 7 april 2014 @ 09:40:29 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138602061
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik ga echt zo goed!

Lijstje voor vandaag:
O: Oikos
L: appel. 2 volkoren met geitenkaas en een beetje honing (zelf gebakken brood dus flinke sneeën)
T: ik denk een smoothie
D: groentensoep en een salade met een beetje oude kaas, geitenkaas en honing appel dressing

Als ik nog honger heb ergens op de dag neem ik fruit of een snack a jack
Good for you!

Ik dacht vanmorgen 'mss moet ik ook eens kijken of ik een x-aantal dagen zonder suiker kan'. Zou moeten lukken want ik gebruik in principe geen suiker in mijn thee of brinta etc.
Maar goed, ik heb voor vandaag kalkoenfilet van de lidl mee voor op mijn brood en daar zit vast suiker in. Mogen dat soort dingen ook niet? Want dan zou ik het nog best heel lastig vinden geloof ik.
pi_138602324
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Good for you!

Ik dacht vanmorgen 'mss moet ik ook eens kijken of ik een x-aantal dagen zonder suiker kan'. Zou moeten lukken want ik gebruik in principe geen suiker in mijn thee of brinta etc.
Maar goed, ik heb voor vandaag kalkoenfilet van de lidl mee voor op mijn brood en daar zit vast suiker in. Mogen dat soort dingen ook niet? Want dan zou ik het nog best heel lastig vinden geloof ik.
Je zou ook kunnen beginnen met de overbodige suiker laten staan. Zoals snoepen, chocoladepasta, hagelslag, eierkoeken of dranken met veel suiker.
Dat helpt bij mij wel goed om af te kicken. Ik eet dan wel gewoon kipfilet en ham enzo.
  maandag 7 april 2014 @ 09:55:43 #124
217702 Lonaa
Honger!
pi_138602345
Ik moet juist ophouden met kaas, worst, nootjes en chips. Iemand tips? ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138602386
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Niet meer kopen 8-)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_138602415
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Genoeg fruit, groente, kwark en een eitje tussendoor zodat je geen trek hebt?
Nootjes kunnen toch wel zolang je de hoeveelheid beperkt?
  maandag 7 april 2014 @ 10:03:46 #127
217702 Lonaa
Honger!
pi_138602496
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Niet meer kopen 8-)
Ja. :') Dat zou wel het beste werken.

quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 09:59 schreef appelsap het volgende:

[..]

Genoeg fruit, groente, kwark en een eitje tussendoor zodat je geen trek hebt?
Nootjes kunnen toch wel zolang je de hoeveelheid beperkt?
Nootjes eet ik ook in beperkte hoeveelheid, gelukkig, Heb ik veel sneller genoeg van.
  maandag 7 april 2014 @ 10:11:24 #128
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138602631
Pfff, dit was qua eten echt een rampzalig weekend :@

Vrijdag na mijn wraps nog een hele chocolade paashaas opgegeten. Zaterdag had manlief eigenlijk helemaal geen zin in koken en hebben we uiteindelijk shoarma besteld. En gister zag ik paashaas nummer 2 liggen en kon ik me wederom niet inhouden en die is dus ook half op :@ :')

Zolang ik geen zooi in huis heb, gaat het goed. Zodra ik weet dat er iets ligt, gaat het fout. Dus straks met de boodschappen maar even zorgen dat er geen chocola en koek mee naar huis komt :X

Lijstje voor vandaag:
O: cruesli met yoghurt
L: 3 volkoren; 1 kaas/komkommer/sla, 2 achterham/gekookt ei
T: stuk fruit
D: noodles met wokgroenten/woksaus en kip
pi_138602872
Ik doe mijn boodschappen via het pick up point
Dan doe ik geen slechte impuls aankopen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138602878
2 weken geleden een ATL. Nu 2 kilo zwaarder dan die ATL. :{ Stress-eating got the best of me.

quote:

[..]

Good for you!

Helemaal geen suiker is niet te doen. Dan moet je bijna wel een keto dieet volgen zonder carbs.
pi_138603042
quote:

[..]

Good for you!

als je hetzelfde wil volgen als Isa moet je dat inderdaad ook laten staan
pi_138603119
Ik ben trouwens mega fan van die oikos dingen van Danone
Lekker, ik zit er uren van vol en mega makkelijk

Qua voedingswaarde zullen ze wel niet briljant zijn, maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138603201
Mjaah, naar mijn mening kan je je met dat soort dingen helemaal gek maken. Denk dat het geen suiker teveel is. Ik zou kijken of ik minder bewerkte dingen kan eten. Vaak zit er (veel) suiker in prefab dingen. Koekjes, kruiden, koken met pakjes & zakjes etc.

Mijn lijstjes van dit weekend waren slank technisch dramatisch, maar wel lekker :P :D

Zaterdag:
L: stuk kerststol met boter, eiwitmuffins
T: smoothie met whey,lijnzaad en framboos
D: http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=412236 Met meer groenten en minder ketjap/perziksiroop. Wel lekker en snel klaar. chocolaatje bij de koffie
T: Bitterballen :9
T: popcorn en een glaasje wijn
T: 1/2 bak kwark

Zondag:

T: 2 eitjes sunny side down, paar stokbroodjes
L: high tea bij Savarin. Lekkere scones, broodjes met kip en kaas, en teveel zoetigheid gehad...en een paar liter thee :+
D: "Papa paella" 2 chocolaatjes bij de koffie
T: bak kwark met pindakaas

Vandaag:

T: 4 eiwitmuffins
L: tomatensalade met ui, komkommer en kip
T: eiwitshake
T: snickers
S: fitness
D: geroosterde groenten en een stukje gebakken kabeljauw
T: bak kwark met pindakaas

Ik heb een slijmbeursontsteking bij mijn heup :') Daar loop ik al een jaar mee rond ofzo, maar ik dacht het gaat wel over O-) Dus nu mijn sportschema aanpassen en ik mag de eerste tijd niet hardlopen :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 7 april 2014 @ 10:37:50 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138603287
suiker O+
beschuit met roze en witte muisjes O+
en zo maar eens een bak kwark met CReusli :P

i know i know.. en maar afvragen waarom er niks afgaat ;)

ik weet het dondersgoed maar ik VIND dat ik lekker mag eten :o :+ |:( |:( |:(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_138603312
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben trouwens mega fan van die oikos dingen van Danone
Lekker, ik zit er uren van vol en mega makkelijk

Qua voedingswaarde zullen ze wel niet briljant zijn, maar goed
Zijn dat die kleine bakkies van 100ml?

Doe je er verder nog iets door? Ik vind het nogal een karig ontbijt ....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2014 10:44:39 ]
pi_138603545
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 10:37 schreef Barreltje het volgende:
suiker O+
beschuit met roze en witte muisjes O+
en zo maar eens een bak kwark met CReusli :P

i know i know.. en maar afvragen waarom er niks afgaat ;)

ik weet het dondersgoed maar ik VIND dat ik lekker mag eten :o :+ |:( |:( |:(
Als je wil kan je afvallen op alleen snickers ALS je maar onder je max kcals per dag blijft.

Dus wel of geen suiker is niet de boosdoener, het gaat om de totaal aantal kcals. En vaak is het zo dat suikerrijke producten slecht verzadigen, dan eet je al snel meer dan de bedoeling is ( tig koekjes ipv 1 koekje etc)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138603588
Ik zit mobiel dus kan ff geen plaatje geven maar ik denk dat je wat anders voor ogen hebt

Ze zijn nieuw. Met een soort vruchtenjam die je door heen roert
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138603733
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit mobiel dus kan ff geen plaatje geven maar ik denk dat je wat anders voor ogen hebt

Ze zijn nieuw. Met een soort vruchtenjam die je door heen roert
Oh.. ja in verchillende smaken, passievrucht en bosbes enzo?
Die heb ik hier nog niet in de winkel gezien trouwens
pi_138603798
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 10:27 schreef Sarabi het volgende:
als je hetzelfde wil volgen als Isa moet je dat inderdaad ook laten staan
Dat laat ik idd ook allemaal staan :Y

Vanmorgen enorm duizelig opgestaan, dus dat kan ik niet aan het suikervrij eten toedichten. Kan amper lopen!
  maandag 7 april 2014 @ 11:23:14 #140
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138604311
Pfft, ziek op de bank... Geslapen tot half elf en nu yoghurt met cruesli op. Tiramisu heb ik gisteren niets meer van gehad, dus dat was een mooie meevaller.
pi_138604667
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat laat ik idd ook allemaal staan :Y

Vanmorgen enorm duizelig opgestaan, dus dat kan ik niet aan het suikervrij eten toedichten. Kan amper lopen!
Goed drinken! Klinkt niet zo fijn.
pi_138604720
Beterschap Tink!

Sinds gisterenavond voel ik mij ook gammel, helaas niet gammel genoeg om toch nog te gaan snacken.
Het was bijna een mooi weekend geweest qua eten, maar heb er wel weer van geleerd.
Als ik mijzelf alles ontzeg dan ga ik uiteindelijk alleen maar meer eten dus in de weekenden gestructureerd af en toe ene snackmoment inplannen.
pi_138607807
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 10:58 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh.. ja in verchillende smaken, passievrucht en bosbes enzo?
Die heb ik hier nog niet in de winkel gezien trouwens
ja die
Ze vullen echt als een gek
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138608005
Ik vind dat passievrucht ding echt zo intens lekker! Lekkerste yoghurtje imo in de hele supermarkt. Maar zo duurrrr!
  maandag 7 april 2014 @ 13:27:18 #145
217702 Lonaa
Honger!
pi_138608209
Passievrucht _O_
pi_138610154
Back on track. O+

O: Salade met volkoren penne, zwarte bonen, tomaatjes en andere groente. Oploskoffie.
T: Appel en een klein handje walnoten en amandelen
L: Kwark met chia, walnoten, pompoenpitten en kaneel
T: 2 blokjes 88% chocolade
D: Onbekend
pi_138610323
Tip (van flip :P): Sportkleding bij de Lidl.

M'n moeder had 2 paar sokken, 1 shirt, 1 vest en een broek voor 25 euro.

Ik ben zelf net even geweest om 4 paar sokken (2 paar per pakje) en een 'sport' bh te halen. Maar dat is meer voor het fietsen in de sportschool zodat m'n goede bh's niet zo zweterig worden. En ik was maar 10,95 kwijt. :D
pi_138610532
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:23 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, ziek op de bank... Geslapen tot half elf en nu yoghurt met cruesli op. Tiramisu heb ik gisteren niets meer van gehad, dus dat was een mooie meevaller.
Beterschap :*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138610688
Nou.. ondanks drie keer sportschiil en een drukke werkweek geen reet afgevallen :') ik hou het er maar op dat het door wat alcoholische versnaperingen komt..

Maar goed.. ik sta al weer op de loopband! :W
pi_138610714
En dat laatste plaatje moest een vlaggetje zijn.. ik faal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')