quote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Fuck die dikke reet en al dat vreten... Het ging zo lekker dat ik maar gewoon doorgelopen ben en uit kwam op 5km in 36 minuten non-stop.![]()
Niks 'weg conditie' dus!
Toch vind ik het best jammer. Ik vind hardlopen in de regen fijnquote:Op zondag 6 april 2014 12:07 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat zou ik eerst laten genezen ja. Geldig excuus.
Wat goed!!quote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Fuck die dikke reet en al dat vreten... Het ging zo lekker dat ik maar gewoon doorgelopen ben en uit kwam op 5km in 36 minuten non-stop.![]()
Niks 'weg conditie' dus!
Niks 'weg conditie' dus!
Niks 'weg conditie' dus!
quote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef appelsap het volgende:
Ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ik ben weer begonnen bij les 1 van Evy.
Mijn zoon op de fiets naast me, telkens zijn duim opsteken. Werkt best motiverend.
Daar zou ik helemaal nerveus van wordenquote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef appelsap het volgende:
Ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ik ben weer begonnen bij les 1 van Evy.
Mijn zoon op de fiets naast me, telkens zijn duim opsteken. Werkt best motiverend.
Ik vond het wel gezellig. Mijn zoon is altijd heel attent. Hij zegt dingen als; 'Mam, wat ga je hard!'quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaal nerveus van wordenMaar wel
dat je weer bent begonnen!
Ik ga vanaf morgen samen met een vriendin '100 dagen geen suiker' proberen te halenWe mogen 5x spijbelen en honing mag wel. Maar ik overeet mezelf dan ook nooit in honing, wel in snoep en andere zoete dingen.
Alleen producten waar suiker aan toe is gevoegd, geen natuurlijke suikers. Dus fruit- en melksuikers zijn prima hoorquote:Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef appelsap het volgende:
Suiker als in snoepen of ben je ook van plan om fruit en dergelijke te laten staan?
Dat is wel een mooi voornemen. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat.quote:Op zondag 6 april 2014 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen producten waar suiker aan toe is gevoegd, geen natuurlijke suikers. Dus fruit- en melksuikers zijn prima hoor
Ik ook, want de laatste tijd is het snoepen er weer behoorlijk in geslopen. Terwijl andere gewoontes (gezond ontbijten, lunch meebrengen, gezond avondeten koken) eigenlijk wel prima gaan. Dus waar ik me even op moet focussen is dat dat snoepen moet stoppen. En als ik dan kijk wat ik allemaal snoep, dan helpt 'geen suikers' al énormquote:Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef appelsap het volgende:
Dat is wel een mooi voornemen. Ik ben benieuwd hoe het je afgaat.
Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan, beviel zo goed dat ze nog steeds via die regels leeftquote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaal nerveus van wordenMaar wel
dat je weer bent begonnen!
Ik ga vanaf morgen samen met een vriendin '100 dagen geen suiker' proberen te halenWe mogen 5x spijbelen en honing mag wel. Maar ik overeet mezelf dan ook nooit in honing, wel in snoep en andere zoete dingen.
Ik denk dat ik hiermee ook zeker ga afvallenquote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan, beviel zo goed dat ze nog steeds via die regels leeft
Ze is ook vijf kilo afgevallen (maar had al een gezond bmi)
quote:Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Tink89 het volgende:
Welk weer? Het heeft hier vanochtend drie druppels geregend en het is verder al de hele dag droog.
Lekker tot half negen geslapen, ontbeten, woz-bezwaar ingediend en wat administratieve dingetjes geregeld. Vervolgens met een vriendin en haar kindjes even langs de IKEA geweest en een nieuwe paardrijbroek en handschoenen gekocht. Daarna met Alladin op de bank en zo eten maken... Heeerlijke dag dus
O: 3 volkoren met aardbeien en suiker. 250 ml lv yoghurt met cruesli.
T: niks, late O.
L: kindermenu van de IKEA: frietjes, 5 gehaktballetjes en ranja.
T: 2 pakjes crackertjes van Lu met lv smeerkaas.
D: risotto met champignons en puntpaprika's en een stukje witvis.
T: tiramisu. Zelfgemaakt met 43, lange vingers, lv slagroom, lv mascarpone, koffie en cacaopoeder. Ben benieuwd, is een probeersel.
Te weinig groente, te veel vet. Genoeg eiwitten, maar ben bang dat ik ook wel heel veel kcals binnen krijg vandaag. De mascarpone moet vandaag op, was tot gisteren goed en weet niet wat ik er anders mee moet...
Good for you!quote:Op maandag 7 april 2014 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik ga echt zo goed!
Lijstje voor vandaag:
O: Oikos
L: appel. 2 volkoren met geitenkaas en een beetje honing (zelf gebakken brood dus flinke sneeën)
T: ik denk een smoothie
D: groentensoep en een salade met een beetje oude kaas, geitenkaas en honing appel dressing
Als ik nog honger heb ergens op de dag neem ik fruit of een snack a jack
Je zou ook kunnen beginnen met de overbodige suiker laten staan. Zoals snoepen, chocoladepasta, hagelslag, eierkoeken of dranken met veel suiker.quote:Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Good for you!
Ik dacht vanmorgen 'mss moet ik ook eens kijken of ik een x-aantal dagen zonder suiker kan'. Zou moeten lukken want ik gebruik in principe geen suiker in mijn thee of brinta etc.
Maar goed, ik heb voor vandaag kalkoenfilet van de lidl mee voor op mijn brood en daar zit vast suiker in. Mogen dat soort dingen ook niet? Want dan zou ik het nog best heel lastig vinden geloof ik.
Niet meer kopenquote:Op maandag 7 april 2014 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet juist ophouden met kaas, worst, nootjes en chips. Iemand tips?
Genoeg fruit, groente, kwark en een eitje tussendoor zodat je geen trek hebt?quote:Op maandag 7 april 2014 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet juist ophouden met kaas, worst, nootjes en chips. Iemand tips?
Ja.quote:
Nootjes eet ik ook in beperkte hoeveelheid, gelukkig, Heb ik veel sneller genoeg van.quote:Op maandag 7 april 2014 09:59 schreef appelsap het volgende:
[..]
Genoeg fruit, groente, kwark en een eitje tussendoor zodat je geen trek hebt?
Nootjes kunnen toch wel zolang je de hoeveelheid beperkt?
Helemaal geen suiker is niet te doen. Dan moet je bijna wel een keto dieet volgen zonder carbs.quote:Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Good for you!
Ik dacht vanmorgen 'mss moet ik ook eens kijken of ik een x-aantal dagen zonder suiker kan'. Zou moeten lukken want ik gebruik in principe geen suiker in mijn thee of brinta etc.
Maar goed, ik heb voor vandaag kalkoenfilet van de lidl mee voor op mijn brood en daar zit vast suiker in. Mogen dat soort dingen ook niet? Want dan zou ik het nog best heel lastig vinden geloof ik.
als je hetzelfde wil volgen als Isa moet je dat inderdaad ook laten staanquote:Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Good for you!
Zijn dat die kleine bakkies van 100ml?quote:Op maandag 7 april 2014 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben trouwens mega fan van die oikos dingen van Danone
Lekker, ik zit er uren van vol en mega makkelijk
Qua voedingswaarde zullen ze wel niet briljant zijn, maar goed
Als je wil kan je afvallen op alleen snickers ALS je maar onder je max kcals per dag blijft.quote:Op maandag 7 april 2014 10:37 schreef Barreltje het volgende:
suiker
beschuit met roze en witte muisjes
en zo maar eens een bak kwark met CReusli
i know i know.. en maar afvragen waarom er niks afgaat
ik weet het dondersgoed maar ik VIND dat ik lekker mag eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.. ja in verchillende smaken, passievrucht en bosbes enzo?quote:Op maandag 7 april 2014 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit mobiel dus kan ff geen plaatje geven maar ik denk dat je wat anders voor ogen hebt
Ze zijn nieuw. Met een soort vruchtenjam die je door heen roert
Dat laat ik idd ook allemaal staanquote:Op maandag 7 april 2014 10:27 schreef Sarabi het volgende:
als je hetzelfde wil volgen als Isa moet je dat inderdaad ook laten staan
Goed drinken! Klinkt niet zo fijn.quote:Op maandag 7 april 2014 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat laat ik idd ook allemaal staan
Vanmorgen enorm duizelig opgestaan, dus dat kan ik niet aan het suikervrij eten toedichten. Kan amper lopen!
ja diequote:Op maandag 7 april 2014 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh.. ja in verchillende smaken, passievrucht en bosbes enzo?
Die heb ik hier nog niet in de winkel gezien trouwens
Beterschapquote:Op maandag 7 april 2014 11:23 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, ziek op de bank... Geslapen tot half elf en nu yoghurt met cruesli op. Tiramisu heb ik gisteren niets meer van gehad, dus dat was een mooie meevaller.
Bestellen bij Albert, doe ik nu 1 keer per week, werkt daar ook ideaal voor.quote:Op maandag 7 april 2014 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe mijn boodschappen via het pick up point
Dan doe ik geen slechte impuls aankopen
Thanks voor de tip! Ik heb ook een sport bh nodig en sportsokken! Vandaag eventjes langs de Lidl dusquote:Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef Patoshik het volgende:
Tip (van flip): Sportkleding bij de Lidl.
M'n moeder had 2 paar sokken, 1 shirt, 1 vest en een broek voor 25 euro.
Ik ben zelf net even geweest om 4 paar sokken (2 paar per pakje) en een 'sport' bh te halen. Maar dat is meer voor het fietsen in de sportschool zodat m'n goede bh's niet zo zweterig worden. En ik was maar 10,95 kwijt.
quote:
Altijd leuk om te horen!quote:Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Uhm. Salade? Soep?
* IJsdraakje eet te graag brood voor alternatieven.
Vriendje merkte op dat m'n kont en benen strakker aan het worden zijn.
Ik ook, maar ik deed het toch wel goed op een vervanging daarvan. Dus inspiratie is welkom.quote:Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Uhm. Salade? Soep?
* IJsdraakje eet te graag brood voor alternatieven.
Vriendje merkte op dat m'n kont en benen strakker aan het worden zijn.
Om te hardlopen is het niet echt ideaal hoor. Maar voor fietsen en dat soort dingen wel.quote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Ik heb ook een sport bh nodig en sportsokken! Vandaag eventjes langs de Lidl dus
Cruesli/muesli en yoghurt?quote:Op maandag 7 april 2014 17:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik deed het toch wel goed op een vervanging daarvan. Dus inspiratie is welkom.
Goeie sportbh's voor bij stuitersporten.quote:Op maandag 7 april 2014 17:42 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Om te hardlopen is het niet echt ideaal hoor. Maar voor fietsen en dat soort dingen wel.
Ik heb laatst samen met m'n hardloopschoenen een sport bh gekocht: shock absorber. Echt.. dat ding houd alles op z'n plek.
Foto!quote:Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Oh! En ik heb een rokje gekocht!
Eindelijk een rokje, ik draag NOOIT rokjes, maar nu wel![]()
Morgen doe ik hem aan denk ik, dan kan ik wel een foto maken.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Vandaag was een goeie dag.Ouders gingen patat eten en ik heb er niks van gehad.
Cool tochquote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Morgen doe ik hem aan denk ik, dan kan ik wel een foto maken.![]()
Hij is ook gewoon meteen knalroze he
Netjesquote:Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Vandaag was een goeie dag.Ouders gingen patat eten en ik heb er niks van gehad.
Nou, idd, wtfquote:
Ja zal wel zoiets zijn, vooral met het oog op die laatste tweet enzo. Nouja, opschudding in Glamourland in ieder gevalquote:Op maandag 7 april 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, idd, wtfMijn vriend zei direct: overdose?
Vandaag eerste suikervrije dagje ging primaMaar....in mijn normale portie muesli blijkt dus rietsuiker te zitten
En het is nog wel van Zonnatura! Dus, dat werd havermoutpap als ontbijt
Hoi :-) wat vind je eventueel van zwemmen?quote:Op maandag 7 april 2014 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hallo
Ik kom na jaaaaaren in Slank te hebben gepost nu hier aanwaaien. Nouja, waaienik ben geen vedergewichtje, dus meer aanklossen
.
Ben nooit superdun geweest, maar vorig jaar mei bevallen en nu hardnekkige kilo's aan het lijf die maar niet vanzelf verdwijnen. Bouw is ook veranderd. Overall breder geworden, dus m'n garderobe is grotendeels niet draagbaar op het moment. Hollands welvaren zeg maar
.
Wil echter wel graag weer wat richting oude vorm als het even kan. Gewicht heb ik geen idee van, want ik en weegschalen is geen goede combi. Toen ik bovenmaat 36/38 had en onder 38/40, had ik nog geen gezond BMI, terwijl iedereen aangaf dat ik toch echt niet dunner moest worden. Inmiddels gok ik op bovenmaat 40/42 en onder zeker 44. Dus ik kijk niet naar gewicht, maar hoe m'n kleding zit.
Sporten is helaas moeizaam. Ik heb ehler danlos en kamp nog met de gevolgen van de zwangerschap op m'n lijf. Bekkeninstabiliteit, etc. Vroeger deed ik 2-3x pw aan RPM, maar op een gegeven moment kreeg ik daar op de een of andere manier blaasklachten van.. Fysio adviseert Pilates om spierkracht op te bouwen, maar dat vind ik echt geen zak aan. Daar moet ik nog even moed voor verzamelen
. Ik probeer af en toe wel weer te rpm'en, want ik vond het erg leuk en baalde enorm dat het niet meer ging. Ik zal het dus in eerste instantie vooral van het eetpatroon moeten hebben
.
Overdag zal ik niet heel veel posten, want vorige week begonnen in een nieuwe baan en ik wil niet op fok rondhangen daar. Zal in de avond m'n best doen bij te lezen en wat te reageren.
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
Geprobeerd! Maar kreeg enorm veel pijn aan m'n knieën helaas.quote:Op maandag 7 april 2014 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoi :-) wat vind je eventueel van zwemmen?
Ik had voor morgen een zwarte bonensalade bedacht als lunch, maar mijn blik zwarte bonen bevat dus...tadaaa! suiker. Nu ga ik dat dus gewoon eten morgen (anders heb ik niets als lunch en dat is heel wat slechter dan die paar gram suiker), maar wel even naar de biologische winkel om te kijken of ik gedroogde bonen oid kan kopen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:27 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Je eet nu helemaal nul suiker meer? Blijft er uberhaupt nog wat over om te eten? Lijkt mij onwijs lastig haha. Vind het knap
Nieuwe baan?quote:Op maandag 7 april 2014 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hallo
<knip>
Overdag zal ik niet heel veel posten, want vorige week begonnen in een nieuwe baan en ik wil niet op fok rondhangen daar. Zal in de avond m'n best doen bij te lezen en wat te reageren.
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
vanmiddag in de trein zat ik me nog te bedenken dat ik niks van je nick snapte... Tot ik ineens las I shot the maid. Ipv Is hot the maid.quote:Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Oh! En ik heb een rokje gekocht!
Eindelijk een rokje, ik draag NOOIT rokjes, maar nu wel![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
vanmiddag in de trein zat ik me nog te bedenken dat ik niks van je nick snapte... Tot ik ineens las I shot the maid. Ipv Is hot the maid.![]()
Dat red ik idd nog wel voor ik ga slapen hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh BE, de neuroot in mij zou dus acuut nog 102 stappen gaan doen.
Hm dat is wel balen ja.quote:Op maandag 7 april 2014 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geprobeerd! Maar kreeg enorm veel pijn aan m'n knieën helaas.
Kan je niet pas op de plaats makenquote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Dat red ik idd nog wel voor ik ga slapen hoor.![]()
Ik heb gisteren rondjes door de woonkamer gelopen om van 14500 bij de 15000 te komen.
Ik heb net ook een paar rondjes door de tuin gedaan om 10.000 te halen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat red ik idd nog wel voor ik ga slapen hoor.![]()
Ik heb gisteren rondjes door de woonkamer gelopen om van 14500 bij de 15000 te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-04-2014 21:18:33 ]
Ja, zou denk ik ook wel kunnen.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:10 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb net ook een paar rondjes door de tuin gedaan om 10.000 te halen.![]()
Dus nu zijn de statistieken:Dit zijn mijn stats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Nee dat kan niet.quote:Op maandag 7 april 2014 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Patoshik! *stappen-boks*
[..]
Ja, zou denk ik ook wel kunnen.Zou ik iig minder draaierig van worden.
We hebben een fitbit zip, een klein apparaatje dat de stappen en al die fijne dingetjes bij houdt en daar hoort uiteraard een leuk appje bij enzo. /hebbertquote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Netjes! Sleur je dan de hele dag je iPad mee?
Zijn er nog tips voor apps om je eten in bij te houden? En niet dat er 1737636378292938736365522 voedingsmiddelen niet in staan terwijl ze wel veelvoorkomend zijn?
Myfitnesspall?quote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er nog tips voor apps om je eten in bij te houden? En niet dat er 1737636378292938736365522 voedingsmiddelen niet in staan terwijl ze wel veelvoorkomend zijn?
Ik gebruik die van fatsecret, staat best wat in en anders is het makkelijk toe te voegen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |