Ik geef die dingen altijd aan mensen waarvan ik niet erg vind dat ze dik worden omdat ze bijvoorbeeld naar mij steeds stomme opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, elke collega heeft zo'n ding
Ik neem wel gewoon mee naar huis, ik gok dat hij bij m'n broertje in goede handen is
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik geef die dingen altijd aan mensen waarvan ik niet erg vind dat ze dik worden omdat ze bijvoorbeeld naar mij steeds stomme opmerkingen maken.En dan hopen dat zij ook dik worden.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet om het een of ander, maar zo iemand zou van mij toch echt aan z'n eigen lul mogen sabbelen.
wat eet je dan overdag?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het gaat hier verkeerd. Op het werk gaat het prima maar zodra ik thuis kom ga ik helemaal de mist in en prop ik mezelf vol. Het is klaar potver! Dat moet gewoon want het ging zo goed. Grrr...
Zoiets komt zeker niet motiverend over neequote:Op dinsdag 8 april 2014 11:41 schreef appelsap het volgende:
Muh ik voel mij een beetje down ofzo.
Ik heb teveel mensen in mijn omgeving die grappen of vervelende opmerkingen maken over dikke mensen. Voornamelijk dan over eetgewoontes, kleding of hoe ze bewegen.
Ik vraag me dan altijd af of ze ook zo over mij praten als ik er niet bij ben. Wanneer ik daar dan iets van zeg kijken ze me raar aan en zeggen ze van; maar zo dik ben jij toch niet?
Nou, ik voel mij met mijn BMI van 30 toch wel aangesproken.
Of bijvoorbeeld mijn vriend die regelmatig zegt dat hij hardlopende dikke mensen echt niet vindt kunnen.
Gisteren na het hardlopen heb ik hem even ingewreven dat ik met mijn dikke puddingkont en blubberbuik lekker openbaar heb hardgelopen.
Ik zou me het me allemaal niet moeten aantrekken maar ik vind het niet bepaald motiverend.
Oi! Doe eens niet!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het gaat hier verkeerd. Op het werk gaat het prima maar zodra ik thuis kom ga ik helemaal de mist in en prop ik mezelf vol. Het is klaar potver! Dat moet gewoon want het ging zo goed. Grrr...
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, ik heb een peesschede ontsteking bij mijn heup/dijbeen dus het advies van de huisarts was om voorlopig 2 weken het hardlopen even te laten zitten en ibuprofen te nemen zodat het kan herstellenZonder (extra) beweging gaat het wel lastig worden om af te vallen vrees ik...
Er rust een vloek op week 6 echtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, ik heb een peesschede ontsteking bij mijn heup/dijbeen dus het advies van de huisarts was om voorlopig 2 weken het hardlopen even te laten zitten en ibuprofen te nemen zodat het kan herstellenZonder (extra) beweging gaat het wel lastig worden om af te vallen vrees ik...
Lijstje voor vandaag:
O: choco cruesli met melk
L: 3 tosti's volkoren met achterham/kaas (ik heb net zo'n grillding gehaald, hoef ik tenminste geen boter te gebruiken)
T: fruit
D: roerbakmie/wokgroenten/kip
Sterkte! Kan je iets anders qua beweging doen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: choco cruesli met melk
L: 3 tosti's volkoren met achterham/kaas (ik heb net zo'n grillding gehaald, hoef ik tenminste geen boter te gebruiken)
T: fruit
D: roerbakmie/wokgroenten/kip
Zou dat het zijn? Kun jij inmiddels wel weer hardlopen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er rust een vloek op week 6 echt![]()
Beterschap!
Ik mag wel gewoon blijven lopen, bukken, alles wat je normaal op een dag doet zeg maar. Maar liever geen extra dingen zoals bv. hardlopen. Ik merk al weken dat er iets niet helemaal in orde is, maar omdat het zo af en toe eens pijn deed en dan weer een tijd niet, vond ik het niet nodig om naar een dokter te gaan. Gisteren had ik er voor het eerst de hele dag last van (ook met zitten), dus uiteindelijk toch maar gegaan. En dan zit ik daar nog in de wachtkamer met het idee dat ik me vast aanstel en dat die dokter zich vast afvraagt wat ik in hemelsnaam kom doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sterkte! Kan je iets anders qua beweging doen?
Is jouw L trouwens niet erg groot?
En choco cruesli zit daar niet erg veel suiker/kcal in?
Ik heb echt serieus al sinds 2 huizen geleden, da's een jaar of 4, een lactosevrije chocoladepaashaas in de koelkast liggen... Vind hem gewoon echt niet interessant.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hier ook. En dan er na 3 jaar achterkomen dat dat ding er nog staat.
Ah, ik zie een tosti als een dubbele boterham, dus 6 in totaal als je 3 tosti's eet. En chococruesli is, net als alle cruesli eigenlijk, een suikerbom. Ik neem het ook wel eens, maar het is beter om dat niet elke dag te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik mag wel gewoon blijven lopen, bukken, alles wat je normaal op een dag doet zeg maar. Maar liever geen extra dingen zoals bv. hardlopen. Ik merk al weken dat er iets niet helemaal in orde is, maar omdat het zo af en toe eens pijn deed en dan weer een tijd niet, vond ik het niet nodig om naar een dokter te gaan. Gisteren had ik er voor het eerst de hele dag last van (ook met zitten), dus uiteindelijk toch maar gegaan. En dan zit ik daar nog in de wachtkamer met het idee dat ik me vast aanstel en dat die dokter zich vast afvraagt wat ik in hemelsnaam kom doen![]()
Ik vond mijn lunch niet groot eigenlijk, waren gewoon 3 volkoren boterhammen met 2 plakjes ham ertussen verdeeld en wat stukjes kaas erop. Ik heb een blok kaas liggen en heb daar wat plakken afgeschaafd, 3 voor de dubbelen boterham en 1 en een beetje voor de enkele, geen kaas overlappend. Alleen had ik ze nu in een grillapparaat gegooid.
Voorheen op werk had ik altijd 3 boterhammen bij me, waarvan 2 met vleesbeleg en eentje appelstroop of pindakaas of zo, en dan nog een kopje soep erbij. Is mijn lunch van vandaag zoveel slechter ja?
Die choco cruesli is iets wat er de laatste tijd een beetje ingeslopen is omdat ik dat erg lekker vind, maar ik zou eigenlijk beter kunnen overstappen op iets anders ja... Brinta of een schaaltje yoghurt en een cracker is wat ik normaal altijd voor ontbijt had en dat werkte ook prima
Ik zie nu pas dat ik 3 tosti's als lunch heb opgeschreven in plaats van 3 boterhammen in een tosti apparaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, ik zie een tosti als een dubbele boterham, dus 6 in totaal als je 3 tosti's eet. En chococruesli is, net als alle cruesli eigenlijk, een suikerbom. Ik neem het ook wel eens, maar het is beter om dat niet elke dag te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |