Ik geef die dingen altijd aan mensen waarvan ik niet erg vind dat ze dik worden omdat ze bijvoorbeeld naar mij steeds stomme opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, elke collega heeft zo'n ding
Ik neem wel gewoon mee naar huis, ik gok dat hij bij m'n broertje in goede handen is
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik geef die dingen altijd aan mensen waarvan ik niet erg vind dat ze dik worden omdat ze bijvoorbeeld naar mij steeds stomme opmerkingen maken.En dan hopen dat zij ook dik worden.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet om het een of ander, maar zo iemand zou van mij toch echt aan z'n eigen lul mogen sabbelen.
wat eet je dan overdag?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het gaat hier verkeerd. Op het werk gaat het prima maar zodra ik thuis kom ga ik helemaal de mist in en prop ik mezelf vol. Het is klaar potver! Dat moet gewoon want het ging zo goed. Grrr...
Zoiets komt zeker niet motiverend over neequote:Op dinsdag 8 april 2014 11:41 schreef appelsap het volgende:
Muh ik voel mij een beetje down ofzo.
Ik heb teveel mensen in mijn omgeving die grappen of vervelende opmerkingen maken over dikke mensen. Voornamelijk dan over eetgewoontes, kleding of hoe ze bewegen.
Ik vraag me dan altijd af of ze ook zo over mij praten als ik er niet bij ben. Wanneer ik daar dan iets van zeg kijken ze me raar aan en zeggen ze van; maar zo dik ben jij toch niet?
Nou, ik voel mij met mijn BMI van 30 toch wel aangesproken.
Of bijvoorbeeld mijn vriend die regelmatig zegt dat hij hardlopende dikke mensen echt niet vindt kunnen.
Gisteren na het hardlopen heb ik hem even ingewreven dat ik met mijn dikke puddingkont en blubberbuik lekker openbaar heb hardgelopen.
Ik zou me het me allemaal niet moeten aantrekken maar ik vind het niet bepaald motiverend.
Oi! Doe eens niet!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het gaat hier verkeerd. Op het werk gaat het prima maar zodra ik thuis kom ga ik helemaal de mist in en prop ik mezelf vol. Het is klaar potver! Dat moet gewoon want het ging zo goed. Grrr...
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, ik heb een peesschede ontsteking bij mijn heup/dijbeen dus het advies van de huisarts was om voorlopig 2 weken het hardlopen even te laten zitten en ibuprofen te nemen zodat het kan herstellenZonder (extra) beweging gaat het wel lastig worden om af te vallen vrees ik...
Er rust een vloek op week 6 echtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, ik heb een peesschede ontsteking bij mijn heup/dijbeen dus het advies van de huisarts was om voorlopig 2 weken het hardlopen even te laten zitten en ibuprofen te nemen zodat het kan herstellenZonder (extra) beweging gaat het wel lastig worden om af te vallen vrees ik...
Lijstje voor vandaag:
O: choco cruesli met melk
L: 3 tosti's volkoren met achterham/kaas (ik heb net zo'n grillding gehaald, hoef ik tenminste geen boter te gebruiken)
T: fruit
D: roerbakmie/wokgroenten/kip
Sterkte! Kan je iets anders qua beweging doen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: choco cruesli met melk
L: 3 tosti's volkoren met achterham/kaas (ik heb net zo'n grillding gehaald, hoef ik tenminste geen boter te gebruiken)
T: fruit
D: roerbakmie/wokgroenten/kip
Zou dat het zijn? Kun jij inmiddels wel weer hardlopen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er rust een vloek op week 6 echt![]()
Beterschap!
Ik mag wel gewoon blijven lopen, bukken, alles wat je normaal op een dag doet zeg maar. Maar liever geen extra dingen zoals bv. hardlopen. Ik merk al weken dat er iets niet helemaal in orde is, maar omdat het zo af en toe eens pijn deed en dan weer een tijd niet, vond ik het niet nodig om naar een dokter te gaan. Gisteren had ik er voor het eerst de hele dag last van (ook met zitten), dus uiteindelijk toch maar gegaan. En dan zit ik daar nog in de wachtkamer met het idee dat ik me vast aanstel en dat die dokter zich vast afvraagt wat ik in hemelsnaam kom doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sterkte! Kan je iets anders qua beweging doen?
Is jouw L trouwens niet erg groot?
En choco cruesli zit daar niet erg veel suiker/kcal in?
Ik heb echt serieus al sinds 2 huizen geleden, da's een jaar of 4, een lactosevrije chocoladepaashaas in de koelkast liggen... Vind hem gewoon echt niet interessant.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hier ook. En dan er na 3 jaar achterkomen dat dat ding er nog staat.
Ah, ik zie een tosti als een dubbele boterham, dus 6 in totaal als je 3 tosti's eet. En chococruesli is, net als alle cruesli eigenlijk, een suikerbom. Ik neem het ook wel eens, maar het is beter om dat niet elke dag te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik mag wel gewoon blijven lopen, bukken, alles wat je normaal op een dag doet zeg maar. Maar liever geen extra dingen zoals bv. hardlopen. Ik merk al weken dat er iets niet helemaal in orde is, maar omdat het zo af en toe eens pijn deed en dan weer een tijd niet, vond ik het niet nodig om naar een dokter te gaan. Gisteren had ik er voor het eerst de hele dag last van (ook met zitten), dus uiteindelijk toch maar gegaan. En dan zit ik daar nog in de wachtkamer met het idee dat ik me vast aanstel en dat die dokter zich vast afvraagt wat ik in hemelsnaam kom doen![]()
Ik vond mijn lunch niet groot eigenlijk, waren gewoon 3 volkoren boterhammen met 2 plakjes ham ertussen verdeeld en wat stukjes kaas erop. Ik heb een blok kaas liggen en heb daar wat plakken afgeschaafd, 3 voor de dubbelen boterham en 1 en een beetje voor de enkele, geen kaas overlappend. Alleen had ik ze nu in een grillapparaat gegooid.
Voorheen op werk had ik altijd 3 boterhammen bij me, waarvan 2 met vleesbeleg en eentje appelstroop of pindakaas of zo, en dan nog een kopje soep erbij. Is mijn lunch van vandaag zoveel slechter ja?
Die choco cruesli is iets wat er de laatste tijd een beetje ingeslopen is omdat ik dat erg lekker vind, maar ik zou eigenlijk beter kunnen overstappen op iets anders ja... Brinta of een schaaltje yoghurt en een cracker is wat ik normaal altijd voor ontbijt had en dat werkte ook prima
Ik zie nu pas dat ik 3 tosti's als lunch heb opgeschreven in plaats van 3 boterhammen in een tosti apparaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, ik zie een tosti als een dubbele boterham, dus 6 in totaal als je 3 tosti's eet. En chococruesli is, net als alle cruesli eigenlijk, een suikerbom. Ik neem het ook wel eens, maar het is beter om dat niet elke dag te doen.
Ik ga vanavond een poging wagen. Maar net met mijn hond wezen lopen en toen ging ik verkeerd staan en sprong de snee weer open. Het zit ook onder aan mijn voet niet de meest handige plek zeg maarquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Kun jij inmiddels wel weer hardlopen?
Ik krijg binnen een uur nadat ik opgestaan ben ook nog geen brood wegquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ontbijt ook altijd met cornflakes. Ene keer choco. Andere keer iets anders. Nu gewoon naturel. Of kwark met crusli. Maar brood in de ochtend vind echt niet weg te werken en zo eet ik iig iets
He gets dat klinkt niet fijn nee... Hopen dat dat vanavond goed gaat dan! Moet je nu die 7 min achter elkaar gaan lopen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een poging wagen. Maar net met mijn hond wezen lopen en toen ging ik verkeerd staan en sprong de snee weer open. Het zit ook onder aan mijn voet niet de meest handige plek zeg maar
Zeker, anders ga ik van mijn stokje hoor!quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je ongeveer 1200 eet, niet vergeten je exercise calorieën deels terug te eten. Als je 600 verbrandt in de sportschool bijvoorbeeld, kun je tussen de 1500-1700 kcal eten. Ik voer het meestal in op mfp, maar omdat die machines op de sportschool vaak overschatten hoeveel je verbrandt, eet ik het niet allemaal terug.
Een kilo per week is sowieso best veel.Vandaar dat mfp je doel relatief laag zet.
Lijkt me niet helemaal verstandig helaas. Ik ga weer voor de 5 minuten en als dat niet gaat pak ik nog een week terug. Ik moet echt bewegen maar ik wil ook niet mijn voet nog erger maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
He gets dat klinkt niet fijn nee... Hopen dat dat vanavond goed gaat dan! Moet je nu die 7 min achter elkaar gaan lopen?
Snap ik, dan kun je beter voorzichtig zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt me niet helemaal verstandig helaas. Ik ga weer voor de 5 minuten en als dat niet gaat pak ik nog een week terug. Ik moet echt bewegen maar ik wil ook niet mijn voet nog erger maken.
Ik eet eigenlijk altijd op dezelfde tijd. Hond moet er ook in het weekend vroeg uit. Crackers zijn ook wel lekker. Heb een tijdje knackebrod op. Helaas geven die mij niet echt een verzadigd gevoel. Maar heb zelf zo iets van zo lang ik afval blijf ik gewoon dat spul ontbijten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik krijg binnen een uur nadat ik opgestaan ben ook nog geen brood weg
Maar van die wasa volkoren crackers wel op de een of andere manier, dus dan ga ik vaak daarvoor. En in het weekend vind ik ontbijt/lunch met (afbak)broodjes wel heel lekker, maar dat is dan wat later op de ochtend, lekker rustig aan en zo, en daar heb/neem ik op een doordeweekse dag gewoon geen tijd voor...
Baal op wel van. Maar denk dat het belangrijkste is om überhaupt te blijven bewegen. En regenen geen probleem maar hoop niet dat het gaat hagelen vanavond.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Snap ik, dan kun je beter voorzichtig zijn
Hagel hebben we hier al gehad, waren flinke stenenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Baal op wel van. Maar denk dat het belangrijkste is om überhaupt te blijven bewegen. En regenen geen probleem maar hoop niet dat het gaat hagelen vanavond.
Alles komt goed. Dan pak je over twee weken gewoon een lesje terug en ben je in mijn ogen net zo goed bezig als dat je wel de 7 minuten had gelopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hagel hebben we hier al gehad, waren flinke stenen
En elke beweging is meegenomen jaBaal er in dat opzicht ook wel van dat de huisarts mijn nu aanraadde om even helemaal niets te doen. Er kwam nog wel een voorzichtige 'als je het echt niet laten kunt, zou je misschien 1x in de week iets kunnen proberen, maar je hebt wel kans dat je er dan langer mee rond loopt en dat het niet goed geneest'. Dan kan ik dus maar beter even niks doen en hopen dat het snel weggaat. Maar ik kan dus over 2 weken ook niet ineens 7 min aan een stuk gaan lopen vrees ik
Eens hiermee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Alles komt goed. Dan pak je over twee weken gewoon een lesje terug en ben je in mijn ogen net zo goed bezig als dat je wel de 7 minuten had gelopen
Hahaha helemaal mee eens! Ik heb weleens commentaar gekregen dat ik te dik was om te fietsen. Hoe moet ik ooit afvallen als ik niet mag bewegen?!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Geef je vriend een schop van me. En zeg maar dat ik met mijn BMI van ruim boven die van hem vanavond ga waggelen, en aan hem zal denken. En dat het een bijzonder domme opmerking is.
HAHA KIJK DIE DIKKE MENSEN HUN BEST DOEN OM AF TE VALLEN.
Niet om het een of ander, maar zo iemand zou van mij toch echt aan z'n eigen lul mogen sabbelen.
Hier staat het te regenen en ik moet de hond uitlaten... #IkWilNietquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens hiermee.
Blauwe lucht nu, hopelijk blijft het nog even zo.
Vriendin van mij was aan het hardlopen en toen riep iemand haar na dat het toch niet zou helpen oid. Niet op haar mondje gevallen liep ze naar hem toe en vroeg wat hij bedoelde. En toen zei hij dat ze toch alleen maar hardliep omdat ze te dik was en niet voor haar plezierquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:56 schreef LadyOracle het volgende:
Hahaha helemaal mee eens! Ik heb weleens commentaar gekregen dat ik te dik was om te fietsen. Hoe moet ik ooit afvallen als ik niet mag bewegen?!
Wat een hufterquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendin van mij was aan het hardlopen en toen riep iemand haar na dat het toch niet zou helpen oid. Niet op haar mondje gevallen liep ze naar hem toe en vroeg wat hij bedoelde. En toen zei hij dat ze toch alleen maar hardliep omdat ze te dik was en niet voor haar plezier
ehm.. niksquote:
Aha dan snap ik het beterquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik 3 tosti's als lunch heb opgeschreven in plaats van 3 boterhammen in een tosti apparaatJa, een tosti is voor mij ook een dubbele boterham, dus kan me voorstellen dat het overkwam als een grote lunch ja, dat krijg ik echt niet weg
![]()
Ik kan het ook beter niet te vaak pakken, die cruesli. Maar dan staat er zo'n pak open en voor ik het weet zit het weer in mijn schaaltje.Het was op in de winkel de laatste keer dat ik boodschappen ging doen, misschien was dat een hint dat het tijd is om weer 'normaal' te gaan ontbijten
jah weet ik hetquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:30 schreef Sarabi het volgende:
Maar Barreltje wat wil je precies?
Gisteren had je volgens jezelf een slecht lijstje, waarom dan de paaseitjes en?
Maak het jezelf dan niet zo moeilijk jochquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah weet ik het
de draai weer vinden? structuur vinden in m'n leven..
ik ben weer 3 weken vrij en deze week isook nog eens weg dus dan is het helemaal drama
ik weet ook wel dat het mis gaat..
maar langs de paaseitjes lopen en ze dan NIET meenemen.. nee dat gaat niet..![]()
![]()
![]()
ik heb overigens nog geen paaseitje op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |