abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138643030
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Tja, elke collega heeft zo'n ding _O-

Ik neem wel gewoon mee naar huis, ik gok dat hij bij m'n broertje in goede handen is :+
Ik geef die dingen altijd aan mensen waarvan ik niet erg vind dat ze dik worden omdat ze bijvoorbeeld naar mij steeds stomme opmerkingen maken. }) En dan hopen dat zij ook dik worden. :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2014 11:04:47 ]
pi_138643244
:W

Het gaat hier verkeerd. Op het werk gaat het prima maar zodra ik thuis kom ga ik helemaal de mist in en prop ik mezelf vol. Het is klaar potver! Dat moet gewoon want het ging zo goed. Grrr...
pi_138643848
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik geef die dingen altijd aan mensen waarvan ik niet erg vind dat ze dik worden omdat ze bijvoorbeeld naar mij steeds stomme opmerkingen maken. }) En dan hopen dat zij ook dik worden. :D
:D evil
pi_138643897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D evil
Eigen schuld! :6 :D
pi_138644225
Muh ik voel mij een beetje down ofzo.
Ik heb teveel mensen in mijn omgeving die grappen of vervelende opmerkingen maken over dikke mensen. Voornamelijk dan over eetgewoontes, kleding of hoe ze bewegen.
Ik vraag me dan altijd af of ze ook zo over mij praten als ik er niet bij ben. Wanneer ik daar dan iets van zeg kijken ze me raar aan en zeggen ze van; maar zo dik ben jij toch niet?
Nou, ik voel mij met mijn BMI van 30 toch wel aangesproken.
Of bijvoorbeeld mijn vriend die regelmatig zegt dat hij hardlopende dikke mensen echt niet vindt kunnen.
Gisteren na het hardlopen heb ik hem even ingewreven dat ik met mijn dikke puddingkont en blubberbuik lekker openbaar heb hardgelopen. :P
Ik zou me het me allemaal niet moeten aantrekken maar ik vind het niet bepaald motiverend.
pi_138644335
Geef je vriend een schop van me. En zeg maar dat ik met mijn BMI van ruim boven die van hem vanavond ga waggelen, en aan hem zal denken. En dat het een bijzonder domme opmerking is.

HAHA KIJK DIE DIKKE MENSEN HUN BEST DOEN OM AF TE VALLEN.

Niet om het een of ander, maar zo iemand zou van mij toch echt aan z'n eigen lul mogen sabbelen.
pi_138644422
Ik ga vanavond weer poging doen tot hardlopen. Ik wordt helemaal kriegelig van te lang niet sporten. Lopen gaat weer goed loop de snee alleen soms nog weleens open. Maar doe er wel een verbandje om. En als ik voel dat het niet gaat stop ik ook. Ik heb gisteren best veel pepermuntjes op :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138644671
Hahaha, Clumsy!! _O-
Hij is zelf ook dik geweest en vindt mensen die hun best doen om af te vallen verder juist alleen maar goed bezig. Ik vind het dus ook echt geen snuggere opmerking.
Na mijn opmerking snapt hij het geloof ik wel. Hij moest lachen en zei dat ik goed bezig ben.
pi_138644951
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet om het een of ander, maar zo iemand zou van mij toch echt aan z'n eigen lul mogen sabbelen.
_O-
pi_138646185
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

Het gaat hier verkeerd. Op het werk gaat het prima maar zodra ik thuis kom ga ik helemaal de mist in en prop ik mezelf vol. Het is klaar potver! Dat moet gewoon want het ging zo goed. Grrr...
wat eet je dan overdag?

Mijn lijstje voor vandaag:

T: 3 eiwitmuffins
L: gemengde salade met ui, olijfjes en komkommer. Restje kippenpoot erbij
T: havermoutshake
D: linzensoepje met geroosterde boterham
B: salsa
T: bak kwark met pindakaas
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:51:51 #261
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138646342
Meh, ik heb een peesschede ontsteking bij mijn heup/dijbeen dus het advies van de huisarts was om voorlopig 2 weken het hardlopen even te laten zitten en ibuprofen te nemen zodat het kan herstellen -O- Zonder (extra) beweging gaat het wel lastig worden om af te vallen vrees ik...

Lijstje voor vandaag:
O: choco cruesli met melk
L: 3 tosti's volkoren met achterham/kaas (ik heb net zo'n grillding gehaald, hoef ik tenminste geen boter te gebruiken)
T: fruit
D: roerbakmie/wokgroenten/kip
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:54:45 #262
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138646435
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:41 schreef appelsap het volgende:
Muh ik voel mij een beetje down ofzo.
Ik heb teveel mensen in mijn omgeving die grappen of vervelende opmerkingen maken over dikke mensen. Voornamelijk dan over eetgewoontes, kleding of hoe ze bewegen.
Ik vraag me dan altijd af of ze ook zo over mij praten als ik er niet bij ben. Wanneer ik daar dan iets van zeg kijken ze me raar aan en zeggen ze van; maar zo dik ben jij toch niet?
Nou, ik voel mij met mijn BMI van 30 toch wel aangesproken.
Of bijvoorbeeld mijn vriend die regelmatig zegt dat hij hardlopende dikke mensen echt niet vindt kunnen.
Gisteren na het hardlopen heb ik hem even ingewreven dat ik met mijn dikke puddingkont en blubberbuik lekker openbaar heb hardgelopen. :P
Ik zou me het me allemaal niet moeten aantrekken maar ik vind het niet bepaald motiverend.
Zoiets komt zeker niet motiverend over nee :{
Ik hoor mensen soms ook wel eens iets zeggen over dikke mensen die hardlopen en dat het er niet uit zou zien. Ik kan dan vaak niet anders dan reageren met de vraag hoe zij dan verwachten dat mensen ooit af moeten vallen als ze niet zouden sporten en dat ze juist goed bezig zijn. Sommige mensen :N
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:17:12 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138647259
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

Oi! Doe eens niet! o|O

Clums! O+
pi_138647364
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, ik heb een peesschede ontsteking bij mijn heup/dijbeen dus het advies van de huisarts was om voorlopig 2 weken het hardlopen even te laten zitten en ibuprofen te nemen zodat het kan herstellen -O- Zonder (extra) beweging gaat het wel lastig worden om af te vallen vrees ik...

-O- sterkte!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_138648020
quote:

Lijstje voor vandaag:
L: 3 tosti's volkoren met achterham/kaas (ik heb net zo'n grillding gehaald, hoef ik tenminste geen boter te gebruiken)
Er rust een vloek op week 6 echt }:|

Beterschap!
pi_138648135
quote:

Lijstje voor vandaag:
Sterkte! Kan je iets anders qua beweging doen?
Is jouw L trouwens niet erg groot?
En choco cruesli zit daar niet erg veel suiker/kcal in?
pi_138648524
O: flinke salade met oploskoffie
T: 2 stukjes 88% chocolade
L: 2 volkoren met gebakken ei en halve avocado
T: handje amandelen
D: onbekend
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:50:35 #268
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138648574
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

-O- sterkte!
Thnx!
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:51:10 #269
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138648586
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Er rust een vloek op week 6 echt }:|

Beterschap!
Zou dat het zijn? Kun jij inmiddels wel weer hardlopen?
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:58:47 #270
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138648814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sterkte! Kan je iets anders qua beweging doen?
Is jouw L trouwens niet erg groot?
En choco cruesli zit daar niet erg veel suiker/kcal in?
Ik mag wel gewoon blijven lopen, bukken, alles wat je normaal op een dag doet zeg maar. Maar liever geen extra dingen zoals bv. hardlopen. Ik merk al weken dat er iets niet helemaal in orde is, maar omdat het zo af en toe eens pijn deed en dan weer een tijd niet, vond ik het niet nodig om naar een dokter te gaan. Gisteren had ik er voor het eerst de hele dag last van (ook met zitten), dus uiteindelijk toch maar gegaan. En dan zit ik daar nog in de wachtkamer met het idee dat ik me vast aanstel en dat die dokter zich vast afvraagt wat ik in hemelsnaam kom doen 8)7

Ik vond mijn lunch niet groot eigenlijk, waren gewoon 3 volkoren boterhammen met 2 plakjes ham ertussen verdeeld en wat stukjes kaas erop. Ik heb een blok kaas liggen en heb daar wat plakken afgeschaafd, 3 voor de dubbelen boterham en 1 en een beetje voor de enkele, geen kaas overlappend. Alleen had ik ze nu in een grillapparaat gegooid.
Voorheen op werk had ik altijd 3 boterhammen bij me, waarvan 2 met vleesbeleg en eentje appelstroop of pindakaas of zo, en dan nog een kopje soep erbij. Is mijn lunch van vandaag zoveel slechter ja?
EDIT - ik zie nu dus pas dat ik '3 tosti's' heb geschreven, wat dus 6 boterhammen zouden zijn, het waren dus 3 boterhammen :')

Die choco cruesli is iets wat er de laatste tijd een beetje ingeslopen is omdat ik dat erg lekker vind, maar ik zou eigenlijk beter kunnen overstappen op iets anders ja... Brinta of een schaaltje yoghurt en een cracker is wat ik normaal altijd voor ontbijt had en dat werkte ook prima :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door Miss_Congeniality op 08-04-2014 14:07:55 ]
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:02:00 #271
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138648932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:02 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Hier ook. En dan er na 3 jaar achterkomen dat dat ding er nog staat. :P
Ik heb echt serieus al sinds 2 huizen geleden, da's een jaar of 4, een lactosevrije chocoladepaashaas in de koelkast liggen... Vind hem gewoon echt niet interessant.

Heb net heerlijk een half uur doorgewandeld in het zonnetje en de wind. Straks nog even een speelterrein inspecteren buiten en dan lekker boodschappen doen. Fijne dag!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:03:48 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138649004
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik mag wel gewoon blijven lopen, bukken, alles wat je normaal op een dag doet zeg maar. Maar liever geen extra dingen zoals bv. hardlopen. Ik merk al weken dat er iets niet helemaal in orde is, maar omdat het zo af en toe eens pijn deed en dan weer een tijd niet, vond ik het niet nodig om naar een dokter te gaan. Gisteren had ik er voor het eerst de hele dag last van (ook met zitten), dus uiteindelijk toch maar gegaan. En dan zit ik daar nog in de wachtkamer met het idee dat ik me vast aanstel en dat die dokter zich vast afvraagt wat ik in hemelsnaam kom doen 8)7

Ik vond mijn lunch niet groot eigenlijk, waren gewoon 3 volkoren boterhammen met 2 plakjes ham ertussen verdeeld en wat stukjes kaas erop. Ik heb een blok kaas liggen en heb daar wat plakken afgeschaafd, 3 voor de dubbelen boterham en 1 en een beetje voor de enkele, geen kaas overlappend. Alleen had ik ze nu in een grillapparaat gegooid.
Voorheen op werk had ik altijd 3 boterhammen bij me, waarvan 2 met vleesbeleg en eentje appelstroop of pindakaas of zo, en dan nog een kopje soep erbij. Is mijn lunch van vandaag zoveel slechter ja?

Die choco cruesli is iets wat er de laatste tijd een beetje ingeslopen is omdat ik dat erg lekker vind, maar ik zou eigenlijk beter kunnen overstappen op iets anders ja... Brinta of een schaaltje yoghurt en een cracker is wat ik normaal altijd voor ontbijt had en dat werkte ook prima :Y
Ah, ik zie een tosti als een dubbele boterham, dus 6 in totaal als je 3 tosti's eet. En chococruesli is, net als alle cruesli eigenlijk, een suikerbom. Ik neem het ook wel eens, maar het is beter om dat niet elke dag te doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:06:10 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138649115
Bluh, ik had een broodje m zalm tussen de middag, maar wat blijft die smaak lang hangen zeg... :{
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:07:05 #274
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138649155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ah, ik zie een tosti als een dubbele boterham, dus 6 in totaal als je 3 tosti's eet. En chococruesli is, net als alle cruesli eigenlijk, een suikerbom. Ik neem het ook wel eens, maar het is beter om dat niet elke dag te doen.
Ik zie nu pas dat ik 3 tosti's als lunch heb opgeschreven in plaats van 3 boterhammen in een tosti apparaat :@ Ja, een tosti is voor mij ook een dubbele boterham, dus kan me voorstellen dat het overkwam als een grote lunch ja, dat krijg ik echt niet weg _O-

Ik kan het ook beter niet te vaak pakken, die cruesli. Maar dan staat er zo'n pak open en voor ik het weet zit het weer in mijn schaaltje. :') Het was op in de winkel de laatste keer dat ik boodschappen ging doen, misschien was dat een hint dat het tijd is om weer 'normaal' te gaan ontbijten :P
pi_138649986
Ik ontbijt ook altijd met cornflakes. Ene keer choco. Andere keer iets anders. Nu gewoon naturel. Of kwark met crusli. Maar brood in de ochtend vind echt niet weg te werken en zo eet ik iig iets :)
pi_138650037
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Zou dat het zijn? Kun jij inmiddels wel weer hardlopen?
Ik ga vanavond een poging wagen. Maar net met mijn hond wezen lopen en toen ging ik verkeerd staan en sprong de snee weer open. Het zit ook onder aan mijn voet niet de meest handige plek zeg maar }:|
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:29:40 #277
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138650124
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ontbijt ook altijd met cornflakes. Ene keer choco. Andere keer iets anders. Nu gewoon naturel. Of kwark met crusli. Maar brood in de ochtend vind echt niet weg te werken en zo eet ik iig iets :)
Ik krijg binnen een uur nadat ik opgestaan ben ook nog geen brood weg :N
Maar van die wasa volkoren crackers wel op de een of andere manier, dus dan ga ik vaak daarvoor. En in het weekend vind ik ontbijt/lunch met (afbak)broodjes wel heel lekker, maar dat is dan wat later op de ochtend, lekker rustig aan en zo, en daar heb/neem ik op een doordeweekse dag gewoon geen tijd voor...
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:30:15 #278
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138650152
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ga vanavond een poging wagen. Maar net met mijn hond wezen lopen en toen ging ik verkeerd staan en sprong de snee weer open. Het zit ook onder aan mijn voet niet de meest handige plek zeg maar }:|
He gets dat klinkt niet fijn nee... Hopen dat dat vanavond goed gaat dan! Moet je nu die 7 min achter elkaar gaan lopen?
pi_138650315
Volgens mij is er iets mafs aan de hand met mijn hormonen

Ik val eindelijk weer af, mijn huid is mega slecht en mijn humeur gaat per dag een keer of 800 van on top of the word naar diepe donkere depressie en weer terug
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:09:51 #280
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_138651616
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je ongeveer 1200 eet, niet vergeten je exercise calorieën deels terug te eten. Als je 600 verbrandt in de sportschool bijvoorbeeld, kun je tussen de 1500-1700 kcal eten. Ik voer het meestal in op mfp, maar omdat die machines op de sportschool vaak overschatten hoeveel je verbrandt, eet ik het niet allemaal terug.

Een kilo per week is sowieso best veel. :) Vandaar dat mfp je doel relatief laag zet.
Zeker, anders ga ik van mijn stokje hoor! :)

Ik zit vandaag nu al op 1300. Kon niet slapen, dus al heel de dag honger + koud. Maar goed, ging vanavond toch nog wel even sporten en ik eet iets van minder dan 500 kcal, dus het is te overzien. En dan ben ik daarna hopelijk moe genoeg om lekker te kunnen slapen vannacht.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_138652771
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

He gets dat klinkt niet fijn nee... Hopen dat dat vanavond goed gaat dan! Moet je nu die 7 min achter elkaar gaan lopen?
Lijkt me niet helemaal verstandig helaas. Ik ga weer voor de 5 minuten en als dat niet gaat pak ik nog een week terug. Ik moet echt bewegen maar ik wil ook niet mijn voet nog erger maken.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:42:14 #282
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138652849
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lijkt me niet helemaal verstandig helaas. Ik ga weer voor de 5 minuten en als dat niet gaat pak ik nog een week terug. Ik moet echt bewegen maar ik wil ook niet mijn voet nog erger maken.
Snap ik, dan kun je beter voorzichtig zijn :Y
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:42:32 #283
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138652858
Hagelbuien gaan m'n spierlosfietsplannen dwarsbomen geloof ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138652886
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik krijg binnen een uur nadat ik opgestaan ben ook nog geen brood weg :N
Maar van die wasa volkoren crackers wel op de een of andere manier, dus dan ga ik vaak daarvoor. En in het weekend vind ik ontbijt/lunch met (afbak)broodjes wel heel lekker, maar dat is dan wat later op de ochtend, lekker rustig aan en zo, en daar heb/neem ik op een doordeweekse dag gewoon geen tijd voor...
Ik eet eigenlijk altijd op dezelfde tijd. Hond moet er ook in het weekend vroeg uit. Crackers zijn ook wel lekker. Heb een tijdje knackebrod op. Helaas geven die mij niet echt een verzadigd gevoel. Maar heb zelf zo iets van zo lang ik afval blijf ik gewoon dat spul ontbijten.
pi_138652937
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Snap ik, dan kun je beter voorzichtig zijn :Y
Baal op wel van. Maar denk dat het belangrijkste is om überhaupt te blijven bewegen. En regenen geen probleem maar hoop niet dat het gaat hagelen vanavond.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:47:16 #286
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138653034
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Baal op wel van. Maar denk dat het belangrijkste is om überhaupt te blijven bewegen. En regenen geen probleem maar hoop niet dat het gaat hagelen vanavond.
Hagel hebben we hier al gehad, waren flinke stenen :X

En elke beweging is meegenomen ja :Y Baal er in dat opzicht ook wel van dat de huisarts mijn nu aanraadde om even helemaal niets te doen. Er kwam nog wel een voorzichtige 'als je het echt niet laten kunt, zou je misschien 1x in de week iets kunnen proberen, maar je hebt wel kans dat je er dan langer mee rond loopt en dat het niet goed geneest'. Dan kan ik dus maar beter even niks doen en hopen dat het snel weggaat. Maar ik kan dus over 2 weken ook niet ineens 7 min aan een stuk gaan lopen vrees ik :')
pi_138653129
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hagel hebben we hier al gehad, waren flinke stenen :X

En elke beweging is meegenomen ja :Y Baal er in dat opzicht ook wel van dat de huisarts mijn nu aanraadde om even helemaal niets te doen. Er kwam nog wel een voorzichtige 'als je het echt niet laten kunt, zou je misschien 1x in de week iets kunnen proberen, maar je hebt wel kans dat je er dan langer mee rond loopt en dat het niet goed geneest'. Dan kan ik dus maar beter even niks doen en hopen dat het snel weggaat. Maar ik kan dus over 2 weken ook niet ineens 7 min aan een stuk gaan lopen vrees ik :')
Alles komt goed. Dan pak je over twee weken gewoon een lesje terug en ben je in mijn ogen net zo goed bezig als dat je wel de 7 minuten had gelopen ^O^
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:54:06 #288
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138653275
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Alles komt goed. Dan pak je over twee weken gewoon een lesje terug en ben je in mijn ogen net zo goed bezig als dat je wel de 7 minuten had gelopen ^O^
Eens hiermee. :Y

Blauwe lucht nu, hopelijk blijft het nog even zo. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:56:53 #289
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_138653396
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Geef je vriend een schop van me. En zeg maar dat ik met mijn BMI van ruim boven die van hem vanavond ga waggelen, en aan hem zal denken. En dat het een bijzonder domme opmerking is.

HAHA KIJK DIE DIKKE MENSEN HUN BEST DOEN OM AF TE VALLEN.

Hahaha helemaal mee eens! Ik heb weleens commentaar gekregen dat ik te dik was om te fietsen. Hoe moet ik ooit afvallen als ik niet mag bewegen?!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_138653439
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eens hiermee. :Y

Blauwe lucht nu, hopelijk blijft het nog even zo. :')
Hier staat het te regenen en ik moet de hond uitlaten... #IkWilNiet
pi_138653532
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:56 schreef LadyOracle het volgende:

Hahaha helemaal mee eens! Ik heb weleens commentaar gekregen dat ik te dik was om te fietsen. Hoe moet ik ooit afvallen als ik niet mag bewegen?!
Vriendin van mij was aan het hardlopen en toen riep iemand haar na dat het toch niet zou helpen oid. Niet op haar mondje gevallen liep ze naar hem toe en vroeg wat hij bedoelde. En toen zei hij dat ze toch alleen maar hardliep omdat ze te dik was en niet voor haar plezier 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138653613
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vriendin van mij was aan het hardlopen en toen riep iemand haar na dat het toch niet zou helpen oid. Niet op haar mondje gevallen liep ze naar hem toe en vroeg wat hij bedoelde. En toen zei hij dat ze toch alleen maar hardliep omdat ze te dik was en niet voor haar plezier 8)7
Wat een hufter }:|
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:16:37 #293
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138654258
nou! ik heb lekker wel paaseitjes gehaald! :6
dat wordt morgen 1000000 baantjes extra zwemmen :P

verder vandaag:
O: kwark met cruesli
t: " geboorte koekje " met blauwe witte muisjes
L: :X
t: stukje paasstol in de AH
t: 2 bth met pate
D: Salade
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_138654338
Wat is lunch: :X Barreltje :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138654663
Ik heb echt zo'n kutlijstje vandaag
Gelukkig niet omdat ik te veel op heb, maar omdat ik gewoon nog bijna niks op heb
Ik krijg nu wel honger, maar ja nu kan ik beter wachten tot het avond eten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:28:47 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138654709
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat is lunch: :X Barreltje :P
ehm.. niks :P
pi_138654710
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat ik 3 tosti's als lunch heb opgeschreven in plaats van 3 boterhammen in een tosti apparaat :@ Ja, een tosti is voor mij ook een dubbele boterham, dus kan me voorstellen dat het overkwam als een grote lunch ja, dat krijg ik echt niet weg _O-

Ik kan het ook beter niet te vaak pakken, die cruesli. Maar dan staat er zo'n pak open en voor ik het weet zit het weer in mijn schaaltje. :') Het was op in de winkel de laatste keer dat ik boodschappen ging doen, misschien was dat een hint dat het tijd is om weer 'normaal' te gaan ontbijten :P
Aha dan snap ik het beter ;)

Net 2 uur met een vriendin aan een nieuwe choreo gewerkt, dat is niet continu dansen maar toch wel weer beweging *O*
Eens kijken of ik vanavond nog motivatie voor de sportschool heb
pi_138654759
Maar Barreltje wat wil je precies?
Gisteren had je volgens jezelf een slecht lijstje, waarom dan de paaseitjes en :X ?
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:33:11 #299
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138654861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:30 schreef Sarabi het volgende:
Maar Barreltje wat wil je precies?
Gisteren had je volgens jezelf een slecht lijstje, waarom dan de paaseitjes en :X ?
jah weet ik het :P
de draai weer vinden? structuur vinden in m'n leven..
ik ben weer 3 weken vrij en deze week is O+ ook nog eens weg dus dan is het helemaal drama :o
ik weet ook wel dat het mis gaat..
maar langs de paaseitjes lopen en ze dan NIET meenemen.. nee dat gaat niet.. :o 8)7 8)7

ik heb overigens nog geen paaseitje op :) *)
pi_138654916
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jah weet ik het :P
de draai weer vinden? structuur vinden in m'n leven..
ik ben weer 3 weken vrij en deze week is O+ ook nog eens weg dus dan is het helemaal drama :o
ik weet ook wel dat het mis gaat..
maar langs de paaseitjes lopen en ze dan NIET meenemen.. nee dat gaat niet.. :o 8)7 8)7

ik heb overigens nog geen paaseitje op :) *)
Maak het jezelf dan niet zo moeilijk joch -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')