Nou ik zou er toch ook wel iets van zeggen als ik meteen zo benaderd wordquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:34 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon doorposten en btw pm/dm's horen niet op het forum besproken te worden
Tja ik verzin de regels niet....quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik zou er toch ook wel iets van zeggen als ik meteen zo benaderd word
Ik vond op de loopband ook veel fijnerquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:36 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Gisteren trouwens Evy op de loopband gedaan wegens tijdgebrek en ik toch al in de sportschool stond, en eigenlijk vond ik dat wel even veel fijner lopen (door de demping ofzo denk ik?). Ik denk dat ik voorlopig Evy gewoon even in de sportschool zelf doe, scheelt mij tijd en als beginner vind ik dit prima.
Ik denk dat als ik alle lessen in de sportschool heb gedaan weer opnieuw begin maar dan buiten, omdat dat me stiekem toch wel iets te zwaar valt nog.
Ja precies, buiten is wel wat zwaarder. Dus ik doe nu eerst gewoon in de sportschool om 'in te komen' en dan gewoon opnieuw lekker buitenquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd niet te vergelijken, geen luchtweerstand en enorme demping, of beter zelfs vering.
Maar goed, het is en blijft sporten dus in die zin maakt dat verder niet uit natuurlijk.
Het is goed gelukt, alleen beetje uitgeschoten met de cayennepeperquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:25 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Oh, doe je een update daarna? Ik hou altijd zoveel over wat uiteindelijk vergaat in de koelkastAls het wat is is het wel een goede optie
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is goed gelukt, alleen beetje uitgeschoten met de cayennepeper
Zover ik weer is hij voor zowel Android, IOS als Windows te krijgenquote:
Dat heb ik allemaal wel in huis, behalve suikerquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ui, wortel, suiker en kruiden (kerrie & cayennepeper).
En een groentebouillonblokje
Als je ongeveer 1200 eet, niet vergeten je exercise calorieën deels terug te eten. Als je 600 verbrandt in de sportschool bijvoorbeeld, kun je tussen de 1500-1700 kcal eten. Ik voer het meestal in op mfp, maar omdat die machines op de sportschool vaak overschatten hoeveel je verbrandt, eet ik het niet allemaal terug.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef LadyOracle het volgende:
Sinds zondag ook weer begonnen. Was alleen maar achteruit aan het diëten en daar ben ik even helemaal klaar mee.
Ga al een paar weken naar de sportschool, sinds zondag voer ik alles wat ik eet in in myfitnesspal. In eerste instatie gekozen voor de optie een kilo per week, dan zou ik 1200 kcal per dag mogen en dat is wel erg weinig als je ook genoeg voedingsstoffen binnen wil krijgen, dus ik doe wel iets meer.
Morgen ga ik proberen te sporten als dat haalbaar is (veel te doen, dus weet niet of ik het red qua tijd en energie) en donderdag in ieder geval weer naar de sportschool.
Ik had hetzelfde bij MFP, ik heb hem nu handmatig ingesteld op 1600 kcal, ongeveer 100 kcal boven mijn BMR. Op dagen dat is sport eet ik iets van 1700 kcal nu. (Mijn BMR + activiteiten niveau is rond de 2000 )quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef LadyOracle het volgende:
Sinds zondag ook weer begonnen. Was alleen maar achteruit aan het diëten en daar ben ik even helemaal klaar mee.
Ga al een paar weken naar de sportschool, sinds zondag voer ik alles wat ik eet in in myfitnesspal. In eerste instatie gekozen voor de optie een kilo per week, dan zou ik 1200 kcal per dag mogen en dat is wel erg weinig als je ook genoeg voedingsstoffen binnen wil krijgen, dus ik doe wel iets meer.
Morgen ga ik proberen te sporten als dat haalbaar is (veel te doen, dus weet niet of ik het red qua tijd en energie) en donderdag in ieder geval weer naar de sportschool.
coolquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zover ik weer is hij voor zowel Android, IOS als Windows te krijgen
Aan een collega meegeven of de prullenbak in!quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Wegens pasen op m'n werk een chocoladepaashaas gekregen van een centimeter of 30-35 hoog. Tevens is het blok waar hij op staat gevuld met paaseitjes. Great...
Dit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aan een collega meegeven of de prullenbak in!
Als cadeautje aan iemand anders geven en anders inderdaad mooi de prullenbak in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Wegens pasen op m'n werk een chocoladepaashaas gekregen van een centimeter of 30-35 hoog. Tevens is het blok waar hij op staat gevuld met paaseitjes. Great...
Hier ook. En dan er na 3 jaar achterkomen dat dat ding er nog staat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit.
Hoewel ik zo'n ding hier ook in de kast zou kunnen zetten, ik taal er niet naar. En lief eet het dan op.
Tja, elke collega heeft zo'n dingquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aan een collega meegeven of de prullenbak in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |