hahahaquote:Op maandag 7 april 2014 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, facebookplaatjes zijn k*t enzo, maar ik moest hier zo om lachen:
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes![]()
Maar je hebt toch wel iets gegeten?
Ligt er ook een beetje aan hoe hard je nu gaat, door verantwoord eten en die hoeveelheid sport.quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ja nouja, op een verantwoorde manier door genoeg te eten en drie dagen in de week sportschool en Evy te doen. Ik zou zo zo zo zo zo graag 10 kilo minder willen wegen op mijn verjaardag dan mijn vorige verjaardag
Dat is morgen, dus daar heb je nu toch nog invloed op? Kan je het niet verbeteren?quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef Barreltje het volgende:
morgen word ok ene waardeloze lijst..
O: kwark met cruesli
t: mandarijntje
l: 2 bth met pate
D: ergens iets gehaald wsl![]()
![]()
Myfitnesspal heeft bijna allesquote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Netjes! Sleur je dan de hele dag je iPad mee?
Zijn er nog tips voor apps om je eten in bij te houden? En niet dat er 1737636378292938736365522 voedingsmiddelen niet in staan terwijl ze wel veelvoorkomend zijn?
Precies, kom op Barreltje!quote:Op maandag 7 april 2014 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is morgen, dus daar heb je nu toch nog invloed op? Kan je het niet verbeteren?
Probeer de app fat secret eens dat maakt je heel bewust van wat je nou eigenlijk allemaal naar binnen schuift aan calorieën. Dat zorgde er bij mij voor dat die knop omdraaide.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:10 schreef ZwevendeTiepel het volgende:
Hallo, ik ben ZwevendeTiepel en ik heb een bmi van 33,2. ik wil graag afvallen zodat ik gelukkiger ben met mezelf. de broodjes frikandel vliegen mn strot zowat in en de dagelijkse "fruit koekjes" en gevulde koeken zijn ook niet zo goed. maar ik kan maar niet stoppen. ik ben verdrietig omdat ik eet en ik eet omdat ik verdrietig ben
Zet het doel idd iets lager een kilo per week is ook wel veel hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef LadyOracle het volgende:
Sinds zondag ook weer begonnen. Was alleen maar achteruit aan het diëten en daar ben ik even helemaal klaar mee.
Ga al een paar weken naar de sportschool, sinds zondag voer ik alles wat ik eet in in myfitnesspal. In eerste instatie gekozen voor de optie een kilo per week, dan zou ik 1200 kcal per dag mogen en dat is wel erg weinig als je ook genoeg voedingsstoffen binnen wil krijgen, dus ik doe wel iets meer.
Morgen ga ik proberen te sporten als dat haalbaar is (veel te doen, dus weet niet of ik het red qua tijd en energie) en donderdag in ieder geval weer naar de sportschool.
voor welk platform is dezequote:Op dinsdag 8 april 2014 08:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Probeer de app fat secret eens dat maakt je heel bewust van wat je nou eigenlijk allemaal naar binnen schuift aan calorieën. Dat zorgde er bij mij voor dat die knop omdraaide.
Oh, doe je een update daarna? Ik hou altijd zoveel over wat uiteindelijk vergaat in de koelkastquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:23 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken of wortelsoep lekker is, had nog wortelen over van de tomatensoep en iets anders doe ik er toch niet mee......
Ja, ik wil die nu ook vaker gaan proberen met restjes die anders niet op gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:25 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Oh, doe je een update daarna? Ik hou altijd zoveel over wat uiteindelijk vergaat in de koelkastAls het wat is is het wel een goede optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |