Nope. Ze zijn er nog steeds. Wel heel nieuwsgierig waarom...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik had wel verwacht dat die door zouden vliegen eigenlijk.
Om 15:00quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik duim voor je! -x- Hoe laat ben je aan de beurt?
Tsjongejongejongequote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]
Gevaarlijke mensen toch. Tijd om ze af te voeren.![]()
[ afbeelding ]
Teringbillie. Das 1 agent de man.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pudsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:17 schreef Selestha het volgende:
Ik heb wat foto's van gisteren hier geupload voor de mensen die nieuwschierig zijnInclusief foto van de sticky toffee pudding met lief erbij
Ja. Er hadden er best nog een paar naar Den Haag kunnen gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Teringbillie. Das 1 agent de man.Beetje overdreven.
Weet niet wat er triester is aan die foto; die lui die met een spandoek tegen kernenergie staan te protesteren op een plek waar geen kernenergie wordt opgewekt, of dat de politie zich denkt te mogen bemoeien met de vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melden!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Godsamme. Hoe kun je nou een bedrijf runnen als je van het Algemeen Medewerkers Overleg geen notulen maakt? En vervolgens andere dingen alleen tijdens die vergadering bespreekt.
Krijg je ineens een reminder voor een vergadering van morgenavond waar je niks van wist omdat je tijdens het Algemeen Medewerkers Overleg aan het werk was. En tevens morgenavond ook, waardoor niet aanwezig bij belangrijke vergadering. Kutzooi.
Ondertussen twittert meneer de verslaggever ditquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet niet wat er triester is aan die foto; die lui die met een spandoek tegen kernenergie staan te protesteren op een plek waar geen kernenergie wordt opgewekt, of dat de politie zich denkt te mogen bemoeien met de vrijheid van meningsuiting.
twitter:ilanNOS twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 11:43:54Bizar. Politie staat bij mn vrouw op de stoep. Wat ik bij actie in Petten doe. Ik was er gesignaleerd. #NSS2014 #nos @yvettemoll reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ondertussen twittert meneer de verslaggever dit
twitter:ilanNOS twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 11:43:54Bizar. Politie staat bij mn vrouw op de stoep. Wat ik bij actie in Petten doe. Ik was er gesignaleerd. #NSS2014 #nos @yvettemoll reageer retweet
Dat rondjes vliegen was gister ook over de VU. Echt continue vanuit bepaalde cirkels.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:24 schreef minilot het volgende:
Ja, maar ze vliegen echt de hele tijd rondjes. En ze blijven maar hangen. Nu alweer vanaf een uur of half acht vanmorgen, steeds dezelfde twee.
Kijk, dit was een momentopname van gister:
[ afbeelding ]
Oh ja Suc6quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:56 schreef Myraela het volgende:
Om 15:00Ben blij als het gesprek is geweest, maar daarna blijf ik ook nog nerveus of ik de baan ga krijgen.
M'n vriend is al gek van me aan het worden.
twitter:iljagort twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 12:10:33Vout: de wijn is van 'n Nederlander namelijk moi, maar wordt niet in NL gemaakt; #NSS drinkt Tulipe Prestige Bordeaux http://t.co/G5A3Fydvd2 reageer retweet
Het exacte menu kan ik niet vinden, maar Johnnie Boer is iig de chef-kok:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef minilot het volgende:
Is ergens te vinden wat ze op de NSS gisteren bij het grote diner onder de hoede van Willem & Maxima hebben gegeten? Ben wel heel benieuwd naar het menu!
quote:Drie-sterrendiner
Maar voor aardige filmpjes komen Obama en de anderen niet naar Den Haag. Er moet inhoudelijk wat bereikt worden. De laatste plooien in de slotverklaring moeten gladgestreken. Bijvoorbeeld de paragraaf over de verhouding tussen de industrie, die nucleaire stoffen gebruikt, en overheden die de regels voor dat gebruik maken. Die industrie neemt in elk land een andere plaats in de samenleving in (private ondernemingen versus staatsbedrijven bijvoorbeeld) en het is dus niet eenvoudig om daarover tot consensus te komen. Daar wordt maandagmiddag over vergaderd, plenair en in zij-sessies, onderlinge gesprekken, telefoontjes en onderonsjes op de achtergrond.
Aan het begin van de avond gaan alle staatshoofden vervolgens naar Huis ten Bosch voor een diner, aangeboden door koning Willem-Alexander.
Drie-sterrenkok Jonnie Boer, chef van het Zwolse restaurant De Librije, kookt voor de wereldleiders. Op het menu staan Nederlandse streekproducten. En dat is niet voor niets. Nederland grijpt deze top aan om zich van zijn beste kant te laten zien. De hele wereld kijkt (er is plaats voor 3000 journalisten), dus het 'merk' Nederland moet op zijn fraaist gepresenteerd worden. De inrichting van het congrescentrum is ook verzorgd met dat doel voor ogen: er staan meubels van Nederlandse ontwerpers, er hangen kunstwerken van Nederlandse kunstenaars en ter decoratie zijn er veel bloemen, Nederlandse bloemen.
Och, kijk aan, da's al iets. Ik kookte gisteren met de curry madras uit de specerijenlijn van Jonnie, dus ik was er in elk geval een béétje bij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het exacte menu kan ik niet vinden, maar Johnnie Boer is iig de chef-kok:
[..]
In mijn krant stond afgelopen week een schemaatje van alle blitse onderdelen van de als innovatieve tank uitgeruste dienstauto van Obama.. Het heftigste daarvan vond ik nog wel dat er in die auto altijd een hoeveelheid bloed van de president in een compartiment zit weggeborgen, voor het geval bloedtransfusie nodig is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vooral benieuwd of Obama -die zijn eigen voedsel en drinkwater mee heeft- met de rest mee eet, of dat de rest gerechten van ingrediënten eet die door Obama zijn meegebracht. Of dat Obama als enige met een magnetronmaaltijd zit.![]()
Bedankt.quote:
Er is een compleet veldhospitaal mee, inclusief 8 doktoren/chirurgen en een voorraad bloedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef minilot het volgende:
[..]
In mijn krant stond afgelopen week een schemaatje van alle blitse onderdelen van de als innovatieve tank uitgeruste dienstauto van Obama.. Het heftigste daarvan vond ik nog wel dat er in die auto altijd een hoeveelheid bloed van de president in een compartiment zit weggeborgen, voor het geval bloedtransfusie nodig is.
Tja, hij zal maar eens een teen stotenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er is een compleet veldhospitaal mee, inclusief 8 doktoren/chirurgen en een voorraad bloed
Hier in het Hilton in Rotterdam zit ook het een en ander aan wereldleiders (zag in elk geval de vlag van Taiwan). Naast dat er continu wat Me-voertuigen rondrijden, staat heel hofplein vol met politie, en er staat een ambulance klaar. Want ja, de normale aanrijdtijden kunnen écht niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, hij zal maar eens een teen stoten![]()
Oh, dan is het protest inderdaad niet zo zinloos als dat het lijkt op de foto's.quote:Overigens staan ze bij Petten omdat daar een delegatie van de top naartoe gaat meen ik??
Dat heb ik inderdaad gedaan ja.quote:
Dat is zelfs (zelfs?) bij ons in dat grote opleidingsziekenhuis in de hoofdstad ook hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:22 schreef Lonaa het volgende:
Dat heb ik inderdaad gedaan ja.
Soms is de gang van zaken heel bizar.
Heel slim. Maar nogmaals knieën zijn erg erg lastig en langdurig en gewoon kutstukken aan je lijf.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik kom trouwens net uit het ziekenhuis (oke, niet helemaal waar, ik kom net van een terrasje, daarvoor zat ik in het ziekenhuis.)
Mijn knie moet overgaan met tijd. Das het enige. Opereren hebben we wel besproken, maar heeft veeeeeeeeeeel meer nadelen dan voordelen, vind ik geen optie. Hij ook niet.
Ik vertelde dat ik soms denk dat de werkelijke aanleiding voor mijn dikke knie niet de slijmbeurs is maar dat daar iets ONDER zit wat voor irritatie zorgt waardoor die slijmbeurs dik wordt. Dat was het moment waarop hij zei dat patiënten soms hele zinnige dingen zeggen en ik nu de MRI in mag, om te kijken of er verder ECHT niks stuk is.
We'll see.
Ik klikte ook en ik kan het hier alleen maar hartgrondig mee eens zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Overigens, wat is dat powned een vreselijke site zeg
Dat klopt hoor. Ik weet dat ook wel, maar toch, beter uitsluiten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel slim. Maar nogmaals knieën zijn erg erg lastig en langdurig en gewoon kutstukken aan je lijf.
Maar helaas zijn ze best handig ook
Ik heb altijd het gevoel dat ik juist daar de meningen van Wildersstemmend Nederland ziequote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Overigens, wat is dat powned een vreselijke site zeg
Ja dat wel, op mijn poli zetten we om zo weinig mogelijk fouten te maken 3 puntjes op de i.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik juist daar de meningen van Wildersstemmend Nederland zie
Enne, dat je in een universitair ziekenhuis verwachtte dat het soepeler en beter zou lopen dan in een perifeer ziekenhuis is een illusie hoorOveral werken mensen en mensen maken fouten en als de organisatie dan ook nog héél groot is dan is de communicatie meestal juist heel slecht
Hoe kleiner de organisatie, hoe korter de lijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ooit een lekkere curry wilt makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, kijk aan, da's al iets. Ik kookte gisteren met de curry madras uit de specerijenlijn van Jonnie, dus ik was er in elk geval een béétje bij.![]()
Dank voor de tip en inderdaad: kippendijen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:11 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Als je ooit een lekkere curry wilt maken
http://thaifood.about.com(...)an-Chicken-Curry.htm
Alleen vervang ik de kipfilet voor kippendijen. Ben zelf geen fan van kipfilet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Zojuist een kaartje gestuurd naar iemand die ik afgelopen weekend aan de telefoon had.O getver! Heftig zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Bah sterktequote:
Dankjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Puds![]()
![]()
Mannen met baarden![]()
![]()
Leuke foto's
Ben blij met het nieuws over poesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's Seles
Intussen hier thuis wordt de patiënt helemaal gek van de jeuk in haar nekkie.
Vandaag mag de sonde eruitZe eet prima en knabbelt soms ook wat droog voer.
Het huis ligt wel elke dag helemaal vol met vlokken vacht
Want anders? Stoppen ze je uitkering? Dat zou echt idioot zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Vork het volgende:
Poeh, UWV belde voor een vacature, opzich interessant, maar ik moest wel gelijk een motivatie en cv mailen en ik ben/was vandaag niet thuis. Dat mag natuurlijk niet. Gelukkig heb ik toevallig vandaag een laptop bij me en ergens vanuit een koffietentje nog snel een mail kunnen sturen, anders was ik mooi de sjaak geweest.
officieel zou ik, als ik een dag weg ben en dus niet op zoek naar werk en daartoe in de gelegenheid ben, aan moeten geven dat ik een vrije dag heb/neem/wil. Net als met gewoon werk dus. Dus ja, ze zouden mij, als ik niet mee zou werken in theorie kunnen korten op de uitkering.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:07 schreef Lonaa het volgende:
Want anders? Stoppen ze je uitkering? Dat zou echt idioot zijn.
Wauw.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Vork het volgende:
[..]
officieel zou ik, als ik een dag weg ben en dus niet op zoek naar werk en daartoe in de gelegenheid ben, aan moeten geven dat ik een vrije dag heb/neem/wil. Net als met gewoon werk dus. Dus ja, ze zouden mij, als ik niet mee zou werken in theorie kunnen korten op de uitkering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:49 schreef golfer het volgende:
Met Xena weer naar dierenarts geweest en hoera...de sonde mocht eruit. (klein gaatje blijft over, maar dat moet vanzelf dichtgroeien en genezen). Wel nog de kap om houden omdat ze nog steeds erg (tot bloedens toe) de neiging heeft haar door het vergif beschadigde maar wel steeds beter genezende pootje kapot te likken. Zalfje (3x per dag) tegen de jeuk aan de poot meegekregen en mooi rood riempje voor om haar kap gekocht, zodat die wat comfortabeler zit.Goed te horen! En chique hoor, zo'n bandje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang moet de kap nog?
Jemig, wist helemaal niet dat dat zo streng was allemaal!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Vork het volgende:
Poeh, UWV belde voor een vacature, opzich interessant, maar ik moest wel gelijk een motivatie en cv mailen en ik ben/was vandaag niet thuis. Dat mag natuurlijk niet.Let me see you stripped down to the bone
Ziet er wel weer prachtig uit!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:56 schreef minilot het volgende:
Mokka-hazelnootschuimgebakjes in wording![]()
[ afbeelding ]
Wat een gedoe!
Um, huh?quote:
Ja klopt maar zelfs daarvan maak jij een foto die mij aanspreektquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Um, huh?Zijn nu nog louter losse onderdelen in schaaltjes!
Die meringues zien er prachtig uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Um, huh?Zijn nu nog louter losse onderdelen in schaaltjes!
![]()
Paddestoelen + marsala is altijd goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:02 schreef Lonaa het volgende:
Tsssk.
Ik maak hier kip met paddestoelen en marsala.Lekker met pasta straks.
Precies.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Paddestoelen + marsala is altijd goed![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef golfer het volgende:
WimLex krijgt echt steeds volop de aandacht van de bezoekende staatshoofden....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderste is die kok uit dat programma - hoeheetutookalweer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef golfer het volgende:
WimLex krijgt echt steeds volop de aandacht van de bezoekende staatshoofden....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn zeg!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Selestha het volgende:
Zo, mijn pa is weer op weg naar huis. Was een leuk bezoek, niet te kort en niet te lang. Het laten zien van alle mooie plekjes hier aan iemand anders was ook goed voor mij want het versterkte weer mijn motivatie om hier te zijn![]()
En het was ook heel leuk om te zien dat Lief goed met mijn pa klikt, en om te zien hoe hij zijn best doet om de taalverschillen te overbruggen terwijl hij 50% doof is. Trots!
Ik denk dat het goed ging. Het was gewoon een gezellig gesprek. Nog even een weekje duimen en dan weet ik meer.quote:
Lang wachten zeg! Maar ik duim voor je, dus dat moet helemaal goed komenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat het goed ging. Het was gewoon een gezellig gesprek. Nog even een weekje duimen en dan weet ik meer.
Veel succes Myraela!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed ging. Het was gewoon een gezellig gesprek. Nog even een weekje duimen en dan weet ik meer.
Alain van masterchefquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
die onderste is die kok uit dat programma - hoeheetutookalweer.
Verkeerde ideeën?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Veel succes Myraela!
Ik vind je op sommige vlakken ietwat verkeerde ideeën hebben, maar dat hoeft voor deze baan natuurlijk niet iets uit te maken. Hopelijk vind je een fijne werkplek!
Oké. Afwachten en hopen dus maar. De baan zelf lijkt je nog steeds leuk?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
Super leuk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Afwachten en hopen dus maar. De baan zelf lijkt je nog steeds leuk?
SPOILER: het slachtoffer in beeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:45 schreef borisz het volgende:
Ohja Poes had beet vannacht/vanmorgen.
Wij vonden meestal alleen een paar niertjes, waaromheen alles was opgevreten.SPOILER: het slachtoffer in beeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:45 schreef borisz het volgende:
Ohja Poes had beet vannacht/vanmorgen.
Een halve muisSPOILER: het slachtoffer in beeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ja logisch..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:00 schreef Bluezz het volgende:
De d.a. vertelde dat het 'droog' moet blijven. En als je het gaat afdekken gaat het broeien.
Bovendien heeft dat idd als nadeel dat ze dat eraf gaat bijten/krabben/likken.
Wel is bekend wat ze vanmiddag als lunch hebben gekregen, bereid door het team van de Librije:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef minilot het volgende:
Is ergens te vinden wat ze op de NSS gisteren bij het grote diner onder de hoede van Willem & Maxima hebben gegeten? Ben wel heel benieuwd naar het menu!
Wie is Brianquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
En ik had een één op één momentje met mijn favo Brian. Hij zag me en zwaaide (ik stond als een mongool te springen en met 2 armen te zwaaien tegelijk haha en stond heel dichtbij!)
Bwian?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie is Brian
Nou mag je nooit meer je ogen wassen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie is Brian
Nou mag je nooit meer je ogen wassen
Schatje!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Dit is jongetje Brian aan het begin van zijn carrière:
[ afbeelding ]
Ook die look is heftig aan trends onderhevig
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vanavond het bord eten ook 'opgemaakt'. Ross kijkt er naar en zegt: interessant.
Ik: teveel Masterchef gekeken?
Hij: of niet genoeg.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bwian?
I have to twell my fwiend Biggus Diggus
Ik zou moeite hebben met zoeken wat ik van dat bord wel kan eten. Geef mij maar een gewone appeltaart waarbij je in één hap alles proeft. Volgens mij gaat het daar ook om.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef golfer het volgende:
Dessert
Als dessert was Jonnies grootmoeders ‘losgeslagen appeltaart’, waarbij alle elementen van een appeltaart (kaneel, rozijnen, appeltaart, koek) los op het bord liggen. De Engelse vertaling was 'deconstructed apple tart'.
[ afbeelding ]
Op dat bord kan je alles eten. Dat is altijd zo. Ook al denk je dat je het niet kan eten, dan is het doorgaans iets eetbaars geperst in een vorm.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou moeite hebben met zoeken wat ik van dat bord wel kan eten. Geef mij maar een gewone appeltaart waarbij je in één hap alles proeft. Volgens mij gaat het daar ook om.
Zou Jonnie hebben uitgelegd aan de vreemdelingen, dat steranijs en kaneelstokjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dessert
Als dessert was Jonnies grootmoeders ‘losgeslagen appeltaart’, waarbij alle elementen van een appeltaart (kaneel, rozijnen, appeltaart, koek) los op het bord liggen. De Engelse vertaling was 'deconstructed apple tart'.
[ afbeelding ]
Mousse die smaakt naar steranijs of kaneelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Of, net als onze laatste worteltjes, het ziet eruit als steranijs en kaneelstok maar is het mousse?
Bij het Zusje van de Librije en dat is ook alweer voorjaar 2013 geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:46 schreef AnneX het volgende:
Golfer je hebt er pas nog gelunched toch? bij Jonnie...
Alles op dat bord was eetbaar. Er lagen echt geen echte kaneelstokjes of stukjes steranijs op het bord.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou moeite hebben met zoeken wat ik van dat bord wel kan eten. Geef mij maar een gewone appeltaart waarbij je in één hap alles proeft. Volgens mij gaat het daar ook om.
Pas...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij het Zusje van de Librije en dat is ook alweer voorjaar 2013 geweest.
Ok ziet er mooier uit. Maar ik heb liever kunst aan de muur dan op mn bord.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles op dat bord was eetbaar. Er lagen echt geen echte kaneelstokjes of stukjes steranijs op het bord.
Door kleine beetjes van alles op je lepel/vork te nemen heb je ineens de complete smaak van een appeltaart in je mond terwijl het er niet uitziet als een appeltaart.
hier de zelfde gedachten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok ziet er mooier uit. Maar ik heb liever kunst aan de muur dan op mn bord.
/boer
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is Pechtold toch oké, en wat hou ik van D66
Ook al ben ik van de dieren, en dat zal niet gauw veranderen, maar ik ben enorm gecharmeerd van de democraten.
De vleesgeworden redelijkheid zonder enige passie of hartstocht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat kan ik wel, maar doe ik niet. Heb vandaag alweer genoeg achter het fornuis gestaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef AnneX het volgende:
Zo! Laat op de avond. Wie maakt daar nog gehakt van?
Vandaag heeft hij nog gesprekken. Dus naar alle waarschijnlijkheid hoor ik het ergens begin volgende week.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Myraela: wanneer hoor je wat betreft je solli? Ging ie goed?
Beetje raar inderdaad. Maar ik neem aan dat hij gewoon weer terug is en er een logische verklaring was?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:48 schreef Selestha het volgende:
Hmm, ik dacht goh wat is Lief laat terug van darts. Kom ik beneden, al zijn spullen hier, maar hij is nergens te bekennen. Spannend?
Is die ondertussen alweer terecht?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:48 schreef Selestha het volgende:
Hmm, ik dacht goh wat is Lief laat terug van darts. Kom ik beneden, al zijn spullen hier, maar hij is nergens te bekennen. Spannend?
Goed! Veel werk. En geen lesgeven meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het trouwens met het zzp'en?
Of doe je ook nog steeds lesgeven?
Fijn! Werken en je vrij voelenquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed! Veel werk. En geen lesgeven meer.
Ik ga echt nooit meer voor een baas werken, what was I thinking?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed! Veel werk. En geen lesgeven meer.
Ik ga echt nooit meer voor een baas werken, what was I thinking?
Nou. Ik ben weer op kantoor na een fietstochtje van 41 minutenquote:
Oh, zo kut is dat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:20 schreef Vork het volgende:
Hoi en doei, ik ontvlucht de woning even. Iemand hier in het blok is volgens mij tegels van de muur aan het bikken met iets dat heel erg veel herrie maakt. Ik heb het er wel even mee gehad.
Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweedequote:Op woensdag 26 maart 2014 07:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje raar inderdaad. Maar ik neem aan dat hij gewoon weer terug is en er een logische verklaring was?
Zijn telefoon lag op de tafel, zijn jas op de stoel, en zijn portemonnee erbij. Maar hij was nergens in het huis; dat maakte het mysterie zo intrigerendquote:Op woensdag 26 maart 2014 06:37 schreef Bluezz het volgende:
Issie al terug? Bellen? (of is dat ouderwetsch?)
Mogge
Poes doet bijna normaal
Zit weer als vanouds op de badkamermat onhandig te wezen als ik de douche uitstap.
Loopt net ff te langzaam voor je voeten de trap af, wil naar de luchtplaats (kleine voorbalkonnetje) en gaat mieuwen bij haar bakje.
*normaal
Hij wilde jou natuurlijk niet wakker maken en met zijn dranklucht bedwelmenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef Selestha het volgende:
Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweedeMeneer had teveel gedronken en besloot (heel logisch) in de caravan te gaan slapen
Dank!quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef Bluezz het volgende:
Oh Dude wat fijn om te horen dat het goed loopt en veel werk
Maar daar maakte ik me geen zorgen om. Je bent gewoon haske goed mensch![]()
Zo schattig!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank!![]()
![]()
En AnneX, ik vind administratie wel leuk eigenlijk. Ik hou heel erg van ordenen en vastleggen en zo. Als we vroeger doktertje speelden, wilde ik altijd assistente zijn.
Want dan kon ik afspraken opschrijven en de agenda beheren.
Ja t was ook wel weer liefquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij wilde jou natuurlijk niet wakker maken en met zijn dranklucht bedwelmen![]()
Hartstikke goed ! Keep them coming those miles.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Ik ben weer op kantoor na een fietstochtje van 41 minutenIk voel me iig wakker nu
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet vanavond geitenkaas met geroosterde bietjes op brood en ik kijk er nu al naar uit.
Klinkt interessant!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Ik maak vanavond risottoburgers, met pistache. Ben benieuwd.
Waar haal je die geitenkaas? Of doe je dat zelf?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klinkt interessant!
De geroosterde bietjes zijn nog over van maandag. Met een rood uitje, wat peper/zout, goede olijfolie en vijgen-balsamico-azijn. De geitenkaas is 50% geitenkaas 50% roomkaas, dat haalt iets de scherpte van de roomkaas. Superjum!
Ik maak het zelf inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar haal je die geitenkaas? Of doe je dat zelf?
Ik hoorde goede dingen over de geitenkaasjes van de Lidl, dus die heb ik laatst eens geprobeerd. Erg lekker, maar voor mij persoonlijk zou het nog wat minder scherp mogen zijn.
Dat ik dat zelf niet bedacht heb.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak het zelf inderdaad.![]()
Zo'n bakkie roomkaas, gelijke hoeveelheid geitenkaas, zacht laten worden zodat je het kan mengen en dan mengen.
Dan heb je nog net de smaak van geitenkaas en dat vind ik wel lekker.
Ik las het, op het grote internet, en toen dacht ik precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ik dat zelf niet bedacht heb.Ga ik ook eens proberen, bedankt!
Wat een mutserig, truttig filmpje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet wat ze allemaal te vertellen heeft (zit met pc zonder geluid) ik ken haar ook niet en het ziet er wat truttig uit op het eerste gezicht maar dit is mijn baan op YT
(er is een vacature op een andere poli en dit stond erbij)
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef Selestha het volgende:
Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweedeMeneer had teveel gedronken en besloot (heel logisch) in de caravan te gaan slapen
Tadaaaa!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Miiiiini, hoe waren je hazelnootschuimpiesch?
Professionele look zeg!quote:
Ik nam net een hap uit mijn beeldscherm.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook al ben ik van de dieren, en dat zal niet gauw veranderen, maar ik ben enorm gecharmeerd van de democraten.
Oh, gelukkig zeg! Had je 'm uiteindelijk zelf gevonden, daar in de caravan?quote:
Ohmy, dit ga ik ook eens maken. Ik vind die van de bakker altijd zoooo lekker. Als je mij een gebakje uit laat kiezen kom ik standaard altijd hierop uit.quote:
Owquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een mutserig, truttig filmpje.
Het gaat trouwens niet helemaal over jouw werk, maar over een opleiding ervoor voor herintreedsters.
Wees gewaarschuwd: ik vond die van mezelf beduidend minder lekker dan die van de bakker. Nu staat de bakker waar ik het haal (Brokking) tot in de wijde omtrek specifiek bekend om z'n hazelnootgebak, maar toch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmy, dit ga ik ook eens maken. Ik vind die van de bakker altijd zoooo lekker. Als je mij een gebakje uit laat kiezen kom ik standaard altijd hierop uit.
Hmm, dan ga ik misschien eerst nog eens naar wat andere recepten zoeken. Ik vind Rudolph fijn voor de echte basisrecepten. Zo was het deeg van mijn empanadas of worstenbroodjes echt heerlijk. Maar voor de vulling en echte smaak ga ik toch liever op mijn eigen gevoel af.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd: ik vond die van mezelf beduidend minder lekker dan die van de bakker. Nu staat de bakker waar ik het haal (Brokking) tot in de wijde omtrek specifiek bekend om z'n hazelnootgebak, maar toch.
Meestal vind ik zelfgemaakt véél lekkerder dan wat ik in een winkel kan kopen, maar die vlieger ging dit keer helaas niet op. Het was wel lekker hoor, maar niet heel bijzonder.
Maar misschien lag het aan mij en had ik iets niet goed gedaan. Of is het recept van Rudolph gewoon belabberd, dat zou niet voor het eerst zijn.
Lief van je!quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik moet binnenkort een schuim ijstaart maken. Mijn moeder vind die van de supermarkt altijd heerlijk, dus heb haar maanden geleden al beloofd dat ik het voor haar verjaardag zelf zou maken.
Een taart, maar in plaats van cake is het van Franse meringue en waar normaal een laagje room of iets zit, zit nu ijs.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Lief van je!Maar wat is een schuim-ijstaart? Ik geloof niet dat ik dat ken..
Ah, okee. Nooit gezien in de supermarkt volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een taart, maar in plaats van cake is het van Franse meringue en waar normaal een laagje room of iets zit, zit nu ijs.
Ik zocht bij Albert online en daar zag ik het ook niet. Het is echt al jarennnn geleden. Dus misschien verkopen ze het niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, okee. Nooit gezien in de supermarkt volgens mij.Klinkt wel lekker!
Ja uiteindelijk wel, ik had eerst anderhalf uur gewacht en begon het steeds vreemder te vinden. En toen bedacht ik opeens dat we een caravan in de tuin hebben. Toen ben ik hem dus wakker gaan maken en is hij meegegaan naar bedquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, gelukkig zeg! Had je 'm uiteindelijk zelf gevonden, daar in de caravan?
Mooi verhaalquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel, ik had eerst anderhalf uur gewacht en begon het steeds vreemder te vinden. En toen bedacht ik opeens dat we een caravan in de tuin hebben. Toen ben ik hem dus wakker gaan maken en is hij meegegaan naar bedHij was wel ijskoud
Ja ik was zelf ook niet helemaal helder natuurlijk, het was midden in de nacht dus het duurde ook voor mij even voor ik logisch kon nadenkenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef Selestha het volgende:
Dit ga ik vaker doen, groot vlees is leuk!
Avond!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er heel goed uit. Avond trouwens.
-highfive- I hear ya!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk heb teveel leuke ideeen, maar te weinig tijd, te weinig geld en te weinig publiek om het op te eten
aan dat laatste kan wat gedaan worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk heb teveel leuke ideeen, maar te weinig tijd, te weinig geld en te weinig publiek om het op te eten
Hahahahaha. De vraag is: wat doen we eraan?quote:
Dan ben jij vast ook wel benieuwd naar de recensie van oud-Fok!-user SCH die veel (kinder)boeken recenseert.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:00 schreef minilot het volgende:
Zoooo, hèhè. Na drie dagen uitstellen eindelijk maar eens een (ellenlange) recensie van Pinkeltje in de Efteling getikt.
Avond!
Die had ik allang gelezen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben jij vast ook wel benieuwd naar de recensie van oud-Fok!-user SCH die veel (kinder)boeken recenseert.
OMG, OMGquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik nam net een hap uit mijn beeldscherm.
Optredens?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker getraind vnv.
Dit weekend honderden km's maken voor optredens maar wel zin in.
Vrijdag voor denk 40-jarigen (bedrijfsfeest) en zaterdag voor 16 tot 21-jarigen
Nog even en je kunt net als Pechtold prachtige zinnen maken die nergens over gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:31 schreef borisz het volgende:
Toen ik terug liep van het gemeentehuis schrok ik van mezelf hoe je politiek bent ingesteld..
Ook al ben ik een relatieve outsider. Plugde veren op de daarvoor bestemde plek om juist dingen te bevestigen omdat het 'ons' beter uit komt, knoop een gesprekje aan etc.
Ondertussen mijzelf lekker als buitenstaander opstellen..
Mogguhquote:
Heb je een lekkere lange vrije dagquote:Op donderdag 27 maart 2014 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja, goedemorgen! Ik ben vrij vandaagIk was wel uitgeslapen en wist niet hoe laat het was.
quote:
Och , sterkte. Ik laat me door mijn moeder ook ongeveer eens per jaar voor iets dergelijks strikken. Veel horecamomenten inplannen! 's Ochtends koffie met een gebakje, láng lunchen en ook 's middags ergens neerstrijken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:
Morgen winkelen met mijn moeder in een andere stad en we gaan met de trein. Wilde ze dat ik de trein ging reserveren van 9 uur 's morgens tot 21.00 's avonds, want koopavond. Maar hemeltje lief, wat moet je doen als je 12 (effectief 11) uur gaat shoppen?!?! Dus ik heb de trein a la compromis gereserveerd van 10.30 tot 20.00 en dáár zie ik al tegen opIk haat winkelen
Na een uurtje heb ik het wel allemaal gezien.
Als ik ook zo'n vrije dag had dan nam ik je mee naar de Efteling Isa, maar helaas pindakaas zit ik al vanaf 06:25 op kantoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]eigenlijk heb ik wel zin om 'iets te doen'. Ken je dat? En ik heb geen plannen, want ik hàd geen vrije dag, maar dit kwam zo beter uit met het werk.
Och lieverd, als we nu beslissen naar de Efteling te gaan dan ben ik daar pas over 4 uur of zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:24 schreef minilot het volgende:
Als ik ook zo'n vrije dag had dan nam ik je mee naar de Efteling Isa, maar helaas pindakaas zit ik al vanaf 06:25 op kantoor.
07:44 + 4 uur = 11:44 uurquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och lieverd, als we nu beslissen naar de Efteling te gaan dan ben ik daar pas over 4 uur of zo
Maar ik wil wel weer graag een dagjeEn met jou moet helemaal feest zijn, want ik ben dol op al die idiote weetjes over de Efteling
En ik ga absoluut veel horecamomentjes inplannen![]()
Ja, maar dat is anders dan er rond lopen en dat iemand zegt 'zie je die kraai daar? nou, die....'quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:46 schreef minilot het volgende:
07:44 + 4 uur = 11:44 uur
Best te doen, toch?![]()
Voor een ongebreidelde hoeveelheid weetjes is er Eftepedia.nl hè?
Jamaar, jamaar - je hebt een onverwachte dag vrij! Me dunkt dat dat een goede gelegenheid is om zelf brood te bakken!quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan ontbijt gaan halen! Er was geen melk meer en ook het brood smaakte me te oud. Ik was bijna van plan zelf maar te gaan bakken, maar dat duurt eigenlijk nog langer.
Ik ga croissantjes maken! En die zijn dan morgen pas klaar, toch? Waar is trut voor haar receptjequote:Op donderdag 27 maart 2014 08:01 schreef minilot het volgende:
Waarom woon je dan ook helemaal in het Hoge Noorden Isa?!
Jamaar, jamaar - je hebt een onverwachte dag vrij! Me dunkt dat dat een goede gelegenheid is om zelf brood te bakken!
JA!quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef minilot het volgende:
Zou, ergens in de lente, een CUL-SC-meet in de Wereld vol Wonderen een idee zijn?![]()
Ga jij dan alle vage Efteling weetjes aan ons vertellen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef minilot het volgende:
Zou, ergens in de lente, een CUL-SC-meet in de Wereld vol Wonderen een idee zijn?![]()
Wát?!quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Maar kan dat dan voordat ik weer zielige, verdrinkende eendenkuikentjes in de pirana moet aanschouwen?
Ik heb nog nooit croissantjes gemaakt! Gaaf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga croissantjes maken! En die zijn dan morgen pas klaar, toch? Waar is trut voor haar receptje
Paar jaar geleden waren er allemaal van die schattige fluffy gele bolletjes die ronddwarrelden in de Efteling, maar die kwamen dus óók in de pirana terecht! Met mama eend helemaal gestresst aan de kant en kleintjes die maar kopje onder gingen en werden meegesleurd door de stromingquote:
Och, nu je het zegt! De sensatiebeluste berichtgeving van onze zeer dierbare vrienden van Looopings.com gaat soms bij mij het ene oor in en direct het andere weer uit, excuus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Met een korte google zag ik al dat ik niet de enige ben die dat heeft gezien, dat jij dat niet wist!
http://www.looopings.nl/w(...)t-jonge-eendjes.html
Het was wel degelijk heftig, mijn dagje was gewoon verpestquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:27 schreef minilot het volgende:
Och, nu je het zegt! De sensatiebeluste berichtgeving van onze zeer dierbare vrienden van Looopings.com gaat soms bij mij het ene oor in en direct het andere weer uit, excuus.![]()
Arme eendjes!
Da is ook niet best, nee. Maar we eten nu uitsluitend biologische kip en vlees en ik hóóp maar dat die diertjes een beetje humaan leventje hebben gehad. Alhoewel, vermoord worden om mijn avondmaal te worden lijkt me ook geen lollig eindquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef minilot het volgende:
Ik zal zeker maar niet beginnen over het dierenleed van lieve pluizige eendenkuikens in Efteling ten opzichte van die in de bioindustrie hè?
Ik vond het aanvankelijk wel een idyllische plek zo met al dat water en bosquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef minilot het volgende:
En dan lopen de eendenkuikens in de Efteling ook nog eens een extra risico door de twee hongerige poezebeesten die in de Efteling wonen.. Een risicovolle plek om uit het ei te komen hoor!
Niet meer risico dan elders denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef minilot het volgende:
En dan lopen de eendenkuikens in de Efteling ook nog eens een extra risico door de twee hongerige poezebeesten die in de Efteling wonen.. Een risicovolle plek om uit het ei te komen hoor!
Is doordeweeks niet beter qua druktequote:Op donderdag 27 maart 2014 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerste vrije weekend is 31 mei en 1 juni
Jawel, maar niet qua werken. Mijn baas betaald mij niet om naar de Efteling te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is doordeweeks niet beter qua drukte
Moeder is gehandicaptquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Isa; trein reserveren??Gaan jullie naar Duitsland?
En oef.. zo lang winkelen..
doen we een meet bij jou in de buurtquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:10 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen
Leuk idee die meetIk zie de foto's wel, want een reisje naar NL zit er dit jaar nog niet in
Ja, leuk! Het is erg chaotisch, druk en we staan voor een hoop veranderingen intern. Er komen een hoop problemen op ons of door een chaotische oplevering van een aantal producten van afgelopen jaar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Nou, succes dan Vork!
Annie, hoe vind je je nieuwe baan tot nu toe?
Het allerbelangrijkstequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ander verschil is dat ik hier wel vrolijk naar mijn werk ga op dit moment.
Zo iemand is ook nodigquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:10 schreef AnneX het volgende:
Als jullie in die enge apparaten gaan, let ik wel op jullie spullen
Ik heb nog via bepaalde wegen enigszins inzage in wat er gebeurd. Ze hebben dat stukje software nooit uitgezet, dus ik krijg nog te zien wat er ongeveer gebeurd. Het aantal paniek gevallen is vrij exponentieel toegenomen de afgelopen 4 wekenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het allerbelangrijksteMooi! Het is je gegund.
En stiekem vraag ik me af hoe het er nu aan toe gaat op je oude bedrijf
Ik ook hoor. Als het moetquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens al mijn vakantiedagen nog niet gepland, dus ik kan ook een dagje opnemen voor de Efteling
goh, wat raarquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog via bepaalde wegen enigszins inzage in wat er gebeurd. Ze hebben dat stukje software nooit uitgezet, dus ik krijg nog te zien wat er ongeveer gebeurd. Het aantal paniek gevallen is vrij exponentieel toegenomen de afgelopen 4 weken.
Join the club!quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden een dag zonder afspraken en dergelijke. En nu weet ik niet wat ik moet doen.
Hoogeveenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Hoe hoog in het Noorden woon jij eigenlijk?
Ik hoop het ook, maar ik vrees het ergste. De rest die er nu zit heeft nog wel de energie om gratis voor hem spullen te regelen en te maken. Zolang zij het blijven verkopen als een Zwitsers zakmes en de mensen er zijn, zoals ik ook was, die het uiteindelijk toch wel maken, dan blijft hij er mee weg komenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
goh, wat raarIk hoop dat de baas er iets van geleerd heeft, hoe waardevol goed personeel is en dat je die tevreden moet houden.
Je woont toc niet ook in Hoogeveen hèquote:
Hahahaha, nee, dat niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je woont toc niet ook in Hoogeveen hè
Och allemachtig, dat is niet echt naast de deur! Maar even geen zin in stad & treinen, daar krijg ik morgen al een overdosis van. Normaal zou ik zeggen: leuk, ga ik ook nog even de winkels in Zwolle in, maar ik vrees dat als ik dat 2 dagen achter elkaar doe ik psychisch ziek op de bank kom te liggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:20 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaha, nee, dat niet.
In Enschede. Das 2 uurtjes trein. Zwolle ligt mooi in het midden, das een uurtje.
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, leuk! Het is erg chaotisch, druk en we staan voor een hoop veranderingen intern. Er komen een hoop problemen op ons of door een chaotische oplevering van een aantal producten van afgelopen jaar.
Maar er is 1 groot verschil met mijn vorige baan. Hiervoor was ik als enige de lul die het weekend mocht werken of wat dan ook. Bij problemen werd ik standaard gebeld; ik lostte ze op. Niemand die verantwoordelijkheid er voor nam (ook niet als het hun fuckup is).
En hier wordt het als team opgepakt. Als team gecommuniceerd dat het team gefaald heeft en niemand wordt er op afgerekend. We staan er met elkaar en voor elkaar. En dat voelt wel heel fijn.
Ander verschil is dat ik hier wel vrolijk naar mijn werk ga op dit moment.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb nog via bepaalde wegen enigszins inzage in wat er gebeurd. Ze hebben dat stukje software nooit uitgezet, dus ik krijg nog te zien wat er ongeveer gebeurd. Het aantal paniek gevallen is vrij exponentieel toegenomen de afgelopen 4 weken.
Ach, om 12 uur op het station, om 1 uur in Zwolle, wat op een terras zitten, ben je eind van de middag weer thuis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och allemachtig, dat is niet echt naast de deur! Maar even geen zin in stad & treinen, daar krijg ik morgen al een overdosis van. Normaal zou ik zeggen: leuk, ga ik ook nog even de winkels in Zwolle in, maar ik vrees dat als ik dat 2 dagen achter elkaar doe ik psychisch ziek op de bank kom te liggen
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Aan de upside: Het idee heeft er wel voor gezorgd dat ik nu aangekleed ben.
Hmmz. Breng me niet in de verleiding.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik was al naar de winkel geweest om allemaal kookdingen op te halen, heb zoveel ideeën
Nu nog aan de slag. Heb ook een lekkere fles wijn gehaald, dus daar mag ik van mezelf wat van nemen onder het koken.
Uurtje terrasje hier had ik wel gedaanVind het altijd leuk mensen van FOK! te ontmoeten.
Chocolademousse, sabayonne en nihari (Pakistaanse stoofschotel met schenkel). Past voor geen meter bij elkaar, maar ik vind de meeste chocolademousse niet zo lekker en dus moet ik het zelf maar maken. Sabayonne omdat ik eigeel over heb. Daar is de wijn dus ook voor.quote:
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chocolademousse, sabayonne en nihari (Pakistaanse stoofschotel met schenkel). Past voor geen meter bij elkaar, maar ik vind de meeste chocolademousse niet zo lekker en dus moet ik het zelf maar maken. Sabayonne omdat ik eigeel over heb. Daar is de wijn dus ook voor.
De croissants doe ik wel een keer voor een zondag oid.
Apart maar lekker. Ik vind risotto een tweede keer opwarmen niet meer lekker en zo was het wel weer best lekker. Ik kreeg wel een hartverzakking van de prijs van pistachenootjes. 4 euro voor 200 gram.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik wilde vanmiddag wat boodschappen gaan doen (en zaterdag op de markt) maar ik heb 0 inspiratie op dit moment.
Hoe waren je burgers gisteren?
Dat klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:59 schreef Vork het volgende:
Dat ging volgens plan en verwachting. Bedrijf X is inderdaad het bedrijf waarvan ik dacht dat dat 'm wel moest zijn, ik voldoe op een klein puntje voor de rest prima aan de (standaard) vacature(tekst) en het zal toch wel gek lopen als ik niet volgende week ofzo een sollicitatiegesprek heb.
Ja, dat is gewoon fulltime.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt veelbelovendIs het voor een fulltime baan?
Klinkt interessant, ga je een foto maken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:25 schreef Isabeau het volgende:
En vanmiddag moet er een Nihari (Pakistaans) op het vuur en die moet 5 uur pruttelen
Het ziet er wel smakelijk uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Apart maar lekker. Ik vind risotto een tweede keer opwarmen niet meer lekker en zo was het wel weer best lekker. Ik kreeg wel een hartverzakking van de prijs van pistachenootjes. 4 euro voor 200 gram.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:09 schreef Selestha het volgende:
Even iets wat mij bezighoudt naast alle leuke dingen van het hier zijn, voor wie het weten wilSterkte met dat onderzoek *ril* Maar dan weet je in ieder geval wel precies waar je aan toe bent. Heeft nooit iemand in Nederland dit uit willen zoeken? Matig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, daar baal ik ook erg van; maar kennelijk is het alleen mogelijk om Coeliakie te diagnosticeren als er actief schade wordt gedaan aan je darmenquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:12 schreef Lonaa het volgende:
Oh, dat is wel rot Selestha. Fijn dat ze het willen uitzoeken, maar wat ruk dat je daarvoor weer gluten moet eten, met alle mogelijke gevolgen van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |