abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138147604

Pasen komt er ook aan! :)
pi_138147643
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo nerveus. :D
Ik duim voor je! -x- Hoe laat ben je aan de beurt?
Let me see you stripped down to the bone
pi_138147663
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm...ik had wel verwacht dat die door zouden vliegen eigenlijk.
Nope. Ze zijn er nog steeds. Wel heel nieuwsgierig waarom...
pi_138147688
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik duim voor je! -x- Hoe laat ben je aan de beurt?
Om 15:00 :D Ben blij als het gesprek is geweest, maar daarna blijf ik ook nog nerveus of ik de baan ga krijgen. :') M'n vriend is al gek van me aan het worden.
pi_138147744
Wat een heerlijk plaatje in de OP O+
pi_138147846
Precies. Schitterend zelf.

Morgen trouwens. Weer een fraaie zonnige dag,wel fris,maar uitstekend weer verder.
pi_138147867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:59 schreef Sarabi het volgende:
Wat een heerlijk plaatje in de OP O+
Ja ik krijg daardoor echt zin in de lente :D
pi_138148041
Het is al lang lente!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138148061
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is al lang lente!
Klopt, maar hier is het nu juist gaan vriezen :')
pi_138148122
Myraela, succes vanmiddag! Ik zal aan je denken!!

Hier schijnt volop de zon trouwens. En uit de wind, in de zon is het lekker warm. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138148163
Ik heb wat foto's van gisteren hier geupload voor de mensen die nieuwschierig zijn :) Inclusief foto van de sticky toffee pudding met lief erbij ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 10:30:32 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138148483
Ondertussen in Petten

Gevaarlijke mensen toch. Tijd om ze af te voeren. oO<
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_138148526
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tsjongejongejonge :') Is dat nou echt nodig, zoveel mankracht. Als er echt iets aan de hand is zie je nooit zoveel agenten :{
pi_138148623
Godsamme. Hoe kun je nou een bedrijf runnen als je van het Algemeen Medewerkers Overleg geen notulen maakt? En vervolgens andere dingen alleen tijdens die vergadering bespreekt.

Krijg je ineens een reminder voor een vergadering van morgenavond waar je niks van wist omdat je tijdens het Algemeen Medewerkers Overleg aan het werk was. En tevens morgenavond ook, waardoor niet aanwezig bij belangrijke vergadering. Kutzooi.
pi_138148638
quote:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Teringbillie. Das 1 agent de man. :') Beetje overdreven.
pi_138149528
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:17 schreef Selestha het volgende:
Ik heb wat foto's van gisteren hier geupload voor de mensen die nieuwschierig zijn :) Inclusief foto van de sticky toffee pudding met lief erbij ;)
Puds :9 :9
Mannen met baarden :D ^O^
Leuke foto's :Y
pi_138149933
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Teringbillie. Das 1 agent de man. :') Beetje overdreven.
Ja. Er hadden er best nog een paar naar Den Haag kunnen gaan :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138150936
quote:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Weet niet wat er triester is aan die foto; die lui die met een spandoek tegen kernenergie staan te protesteren op een plek waar geen kernenergie wordt opgewekt, of dat de politie zich denkt te mogen bemoeien met de vrijheid van meningsuiting.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_138151200
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:52 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]

Pasen komt er ook aan! :)
Raar feest >:O
pi_138151247
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Godsamme. Hoe kun je nou een bedrijf runnen als je van het Algemeen Medewerkers Overleg geen notulen maakt? En vervolgens andere dingen alleen tijdens die vergadering bespreekt.

Krijg je ineens een reminder voor een vergadering van morgenavond waar je niks van wist omdat je tijdens het Algemeen Medewerkers Overleg aan het werk was. En tevens morgenavond ook, waardoor niet aanwezig bij belangrijke vergadering. Kutzooi.
Melden!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 12:09:22 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138151250
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Weet niet wat er triester is aan die foto; die lui die met een spandoek tegen kernenergie staan te protesteren op een plek waar geen kernenergie wordt opgewekt, of dat de politie zich denkt te mogen bemoeien met de vrijheid van meningsuiting.
Ondertussen twittert meneer de verslaggever dit :%
ilanNOS twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 11:43:54 Bizar. Politie staat bij mn vrouw op de stoep. Wat ik bij actie in Petten doe. Ik was er gesignaleerd. #NSS2014 #nos @yvettemoll reageer retweet
pi_138151385
Leuke foto's Seles :)

Intussen hier thuis wordt de patiënt helemaal gek van de jeuk in haar nekkie.
Vandaag mag de sonde eruit *O* Ze eet prima en knabbelt soms ook wat droog voer.
Het huis ligt wel elke dag helemaal vol met vlokken vacht -O-
pi_138151556
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef borisz het volgende:

[..]

Ondertussen twittert meneer de verslaggever dit :%
ilanNOS twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 11:43:54 Bizar. Politie staat bij mn vrouw op de stoep. Wat ik bij actie in Petten doe. Ik was er gesignaleerd. #NSS2014 #nos @yvettemoll reageer retweet
:D Lekker dan. Die hebben ze dan vlot weten te traceren.
pi_138151658
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:24 schreef minilot het volgende:

Ja, maar ze vliegen echt de hele tijd rondjes. En ze blijven maar hangen. Nu alweer vanaf een uur of half acht vanmorgen, steeds dezelfde twee.

Kijk, dit was een momentopname van gister:
[ afbeelding ]
Dat rondjes vliegen was gister ook over de VU. Echt continue vanuit bepaalde cirkels.
Steeds 5 en de 6e vloog anders...
In het begin stond iedereen meteen voor de ramen van onze backoffice (ik zit 7 hoog) en later riepen we *gaap alweer Oboema :P
pi_138151677
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:56 schreef Myraela het volgende:

Om 15:00 :D Ben blij als het gesprek is geweest, maar daarna blijf ik ook nog nerveus of ik de baan ga krijgen. :') M'n vriend is al gek van me aan het worden.
Oh ja Suc6 *O* Beetje Zen worden hoor ;)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:41:26 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138152152
Piet, ze drinken op de NSS dezefde wijn die jij volgens mij afneemt van Ilja:
iljagort twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 12:10:33 Vout: de wijn is van 'n Nederlander namelijk moi, maar wordt niet in NL gemaakt; #NSS drinkt Tulipe Prestige Bordeaux http://t.co/G5A3Fydvd2 reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138152287
Is ergens te vinden wat ze op de NSS gisteren bij het grote diner onder de hoede van Willem & Maxima hebben gegeten? Ben wel heel benieuwd naar het menu! :)
pi_138152365
Pff. Ben mokka-hazelnootschuimgebakjes aan het maken. Best bewerkelijk!
Dit recept, maar dan gehalveerd: http://www.24kitchen.nl/recepten/sander-jansons-mokkaschuimtaart

..ben alleen vergeten het deel voor de nougatine te halveren en nu heb ik dus veeeeeeeeeeeeel te veel smakelijk fijn karamel/hazelnootpoeder..
Wat zal ik daar 'ns mee doen? :)
pi_138152394
Vooral benieuwd of Obama -die zijn eigen voedsel en drinkwater mee heeft- met de rest mee eet, of dat de rest gerechten van ingrediënten eet die door Obama zijn meegebracht. Of dat Obama als enige met een magnetronmaaltijd zit. :P
pi_138152419
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef minilot het volgende:
Is ergens te vinden wat ze op de NSS gisteren bij het grote diner onder de hoede van Willem & Maxima hebben gegeten? Ben wel heel benieuwd naar het menu! :)
Het exacte menu kan ik niet vinden, maar Johnnie Boer is iig de chef-kok:

quote:
Drie-sterrendiner
Maar voor aardige filmpjes komen Obama en de anderen niet naar Den Haag. Er moet inhoudelijk wat bereikt worden. De laatste plooien in de slotverklaring moeten gladgestreken. Bijvoorbeeld de paragraaf over de verhouding tussen de industrie, die nucleaire stoffen gebruikt, en overheden die de regels voor dat gebruik maken. Die industrie neemt in elk land een andere plaats in de samenleving in (private ondernemingen versus staatsbedrijven bijvoorbeeld) en het is dus niet eenvoudig om daarover tot consensus te komen. Daar wordt maandagmiddag over vergaderd, plenair en in zij-sessies, onderlinge gesprekken, telefoontjes en onderonsjes op de achtergrond.

Aan het begin van de avond gaan alle staatshoofden vervolgens naar Huis ten Bosch voor een diner, aangeboden door koning Willem-Alexander.

Drie-sterrenkok Jonnie Boer, chef van het Zwolse restaurant De Librije, kookt voor de wereldleiders. Op het menu staan Nederlandse streekproducten. En dat is niet voor niets. Nederland grijpt deze top aan om zich van zijn beste kant te laten zien. De hele wereld kijkt (er is plaats voor 3000 journalisten), dus het 'merk' Nederland moet op zijn fraaist gepresenteerd worden. De inrichting van het congrescentrum is ook verzorgd met dat doel voor ogen: er staan meubels van Nederlandse ontwerpers, er hangen kunstwerken van Nederlandse kunstenaars en ter decoratie zijn er veel bloemen, Nederlandse bloemen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_138152454
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Felagund het volgende:

[..]

Het exacte menu kan ik niet vinden, maar Johnnie Boer is iig de chef-kok:

[..]

Och, kijk aan, da's al iets. Ik kookte gisteren met de curry madras uit de specerijenlijn van Jonnie, dus ik was er in elk geval een béétje bij. :+ *)
pi_138152493
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vooral benieuwd of Obama -die zijn eigen voedsel en drinkwater mee heeft- met de rest mee eet, of dat de rest gerechten van ingrediënten eet die door Obama zijn meegebracht. Of dat Obama als enige met een magnetronmaaltijd zit. :P
In mijn krant stond afgelopen week een schemaatje van alle blitse onderdelen van de als innovatieve tank uitgeruste dienstauto van Obama.. Het heftigste daarvan vond ik nog wel dat er in die auto altijd een hoeveelheid bloed van de president in een compartiment zit weggeborgen, voor het geval bloedtransfusie nodig is. :o
pi_138152591
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh ja Suc6 *O* Beetje Zen worden hoor ;)
Bedankt. O+

Ik zit er in ieder geval helemaal klaar voor en vertrek straks vast ruim op tijd. Liever een uur te vroeg dan een paar minuten te laat.
pi_138152608
Oh sjips. We staan op Powned:
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2014/03/eftelingfans_woest_om_seksisti.html

:') :O

Zullen ze wel weer de pest over in hebben bij de Efteling. Maar dat hebben ze meestal toch echt een beetje aan zichzelf te danken.. "Een echte meiden-app waarin lekker tutten centraal staat" (met Assepoester) terwijl de jongens op avontuur mogen met schatzoeke en de Draak. Grmbl. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 25-03-2014 13:05:59 ]
pi_138152690
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef minilot het volgende:

[..]

In mijn krant stond afgelopen week een schemaatje van alle blitse onderdelen van de als innovatieve tank uitgeruste dienstauto van Obama.. Het heftigste daarvan vond ik nog wel dat er in die auto altijd een hoeveelheid bloed van de president in een compartiment zit weggeborgen, voor het geval bloedtransfusie nodig is. :o
Er is een compleet veldhospitaal mee, inclusief 8 doktoren/chirurgen en een voorraad bloed :D
pi_138152758
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Er is een compleet veldhospitaal mee, inclusief 8 doktoren/chirurgen en een voorraad bloed :D
Tja, hij zal maar eens een teen stoten :+

Overigens staan ze bij Petten omdat daar een delegatie van de top naartoe gaat meen ik??
pi_138152820
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tja, hij zal maar eens een teen stoten :+
Hier in het Hilton in Rotterdam zit ook het een en ander aan wereldleiders (zag in elk geval de vlag van Taiwan). Naast dat er continu wat Me-voertuigen rondrijden, staat heel hofplein vol met politie, en er staat een ambulance klaar. Want ja, de normale aanrijdtijden kunnen écht niet.
quote:
Overigens staan ze bij Petten omdat daar een delegatie van de top naartoe gaat meen ik??
Oh, dan is het protest inderdaad niet zo zinloos als dat het lijkt op de foto's.
pi_138153297
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Melden!!!
Dat heb ik inderdaad gedaan ja. :Y

Soms is de gang van zaken heel bizar.
pi_138153449
Ik kom trouwens net uit het ziekenhuis (oke, niet helemaal waar, ik kom net van een terrasje, daarvoor zat ik in het ziekenhuis. :+ )

Mijn knie moet overgaan met tijd. Das het enige. Opereren hebben we wel besproken, maar heeft veeeeeeeeeeel meer nadelen dan voordelen, vind ik geen optie. Hij ook niet.

Ik vertelde dat ik soms denk dat de werkelijke aanleiding voor mijn dikke knie niet de slijmbeurs is maar dat daar iets ONDER zit wat voor irritatie zorgt waardoor die slijmbeurs dik wordt. Dat was het moment waarop hij zei dat patiënten soms hele zinnige dingen zeggen en ik nu de MRI in mag, om te kijken of er verder ECHT niks stuk is.

We'll see.
pi_138153489
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:22 schreef Lonaa het volgende:

Dat heb ik inderdaad gedaan ja. :Y

Soms is de gang van zaken heel bizar.
Dat is zelfs (zelfs?) bij ons in dat grote opleidingsziekenhuis in de hoofdstad ook hoor.
Daar gebeuren zulke bizarre dingen, terwijl ik toen ik de overstap van perifeer buurtsupertje maakte naar dit universitair gebeuren dacht dat het hier allemaal tot in de puntjes zou zijn.
Niets is minder waar _O-
pi_138153533
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik kom trouwens net uit het ziekenhuis (oke, niet helemaal waar, ik kom net van een terrasje, daarvoor zat ik in het ziekenhuis. :+ )

Mijn knie moet overgaan met tijd. Das het enige. Opereren hebben we wel besproken, maar heeft veeeeeeeeeeel meer nadelen dan voordelen, vind ik geen optie. Hij ook niet.

Ik vertelde dat ik soms denk dat de werkelijke aanleiding voor mijn dikke knie niet de slijmbeurs is maar dat daar iets ONDER zit wat voor irritatie zorgt waardoor die slijmbeurs dik wordt. Dat was het moment waarop hij zei dat patiënten soms hele zinnige dingen zeggen en ik nu de MRI in mag, om te kijken of er verder ECHT niks stuk is.

We'll see.
Heel slim. Maar nogmaals knieën zijn erg erg lastig en langdurig en gewoon kutstukken aan je lijf.
Maar helaas zijn ze best handig ook :P
pi_138153559
Overigens, wat is dat powned een vreselijke site zeg :r
pi_138153609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik klikte ook en ik kan het hier alleen maar hartgrondig mee eens zijn.
pi_138153636
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heel slim. Maar nogmaals knieën zijn erg erg lastig en langdurig en gewoon kutstukken aan je lijf.
Maar helaas zijn ze best handig ook :P
Dat klopt hoor. Ik weet dat ook wel, maar toch, beter uitsluiten. :Y
En als het niks blijkt te zijn, dan moeten we maar gewoon wachten. Volgens hem is mijn knie minder dik dan de vorige keer. Ikzelf zie dat niet zo, maar ik geloof hem wel op z'n woord.
pi_138154042
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik juist daar de meningen van Wildersstemmend Nederland zie :@

Enne, dat je in een universitair ziekenhuis verwachtte dat het soepeler en beter zou lopen dan in een perifeer ziekenhuis is een illusie hoor :D Overal werken mensen en mensen maken fouten en als de organisatie dan ook nog héél groot is dan is de communicatie meestal juist heel slecht :+ Hoe kleiner de organisatie, hoe korter de lijnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138154201
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb altijd het gevoel dat ik juist daar de meningen van Wildersstemmend Nederland zie :@

Enne, dat je in een universitair ziekenhuis verwachtte dat het soepeler en beter zou lopen dan in een perifeer ziekenhuis is een illusie hoor :D Overal werken mensen en mensen maken fouten en als de organisatie dan ook nog héél groot is dan is de communicatie meestal juist heel slecht :+ Hoe kleiner de organisatie, hoe korter de lijnen.
Ja dat wel, op mijn poli zetten we om zo weinig mogelijk fouten te maken 3 puntjes op de i.
Op zich is de organisatie redelijk waterdicht. Maar het gekloot met 5 systemen die aan elkaar geknoopt zijn en inderdaad al die aantallen mensen zorgen voor een soms omslachtige en langdurig afwezige communicatie :P
pi_138154269
Zojuist een kaartje gestuurd naar iemand die ik afgelopen weekend aan de telefoon had.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138154294
Dat lijkt me zo vreselijk hè, dat *poef* weg zijn van iemand waar je van houdt -O-
En het kan al heel jong, met bijv. een subarachnoïdale bloeding.
pi_138154869
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Och, kijk aan, da's al iets. Ik kookte gisteren met de curry madras uit de specerijenlijn van Jonnie, dus ik was er in elk geval een béétje bij. :+ *)
Als je ooit een lekkere curry wilt maken

http://thaifood.about.com(...)an-Chicken-Curry.htm

Alleen vervang ik de kipfilet voor kippendijen. Ben zelf geen fan van kipfilet.
pi_138154922
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:11 schreef Seduzione het volgende:

[..]

Als je ooit een lekkere curry wilt maken

http://thaifood.about.com(...)an-Chicken-Curry.htm

Alleen vervang ik de kipfilet voor kippendijen. Ben zelf geen fan van kipfilet.
Dank voor de tip en inderdaad: kippendijen. ^O^ Ik heb afgelopen februari een keer of vier per week curries gemaakt (Thaise en Indiase) dus ik ben er heel even klaar mee, maar ik krijg er binnenkort vast weer zin in . :)
pi_138154927
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Zojuist een kaartje gestuurd naar iemand die ik afgelopen weekend aan de telefoon had.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O getver! Heftig zeg.
pi_138154944
Ha, check mijn awesome vega lunch van restjes mac&cheese! Was lekker O+

Nu weer verder met mokkahazelnootschuimgebakjes.
pi_138154974
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef minilot het volgende:

[..]

O getver! Heftig zeg.
Bah sterkte

[ Bericht 9% gewijzigd door Seduzione op 25-03-2014 14:30:56 (Ik ken de codes voor de smileys nog niet zie ik) ]
pi_138155356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Puds :9 :9
Mannen met baarden :D ^O^
Leuke foto's :Y
Dankje :D Was ook erg leuk ;) Van dat restaurant komen nog meer foto's, volgende maand gaan we er uitgebreid eten!
pi_138155446
Schokkend nieuws zeg, Bloes. :*

Zojuist papieren en bedragen uitgezocht voor de IB aangifte van sch.ouwechies.
So far so good.
Agis geeft geen telefonische informatie aan sch.dochter/ zoon zónder machtiging.

Wil ik het aanvraagformulier daarvoor invullen, blijk ik een illegale sch.moeder te hebben :D want zij heeft geen geldig id. en men wil een kopie van geldig id.

Het is té omslachtig om daarvoor een rondje fotograaf etc. te maken.
En zij loopt pas sinds deze week buitenshuis, rondjes op de galerij met begeleiding.
En komt eindelijk het huis uit na maanden binnenzitten.

Voorlopig nog illegaal dus en geen machtiging. w/
pi_138155475
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's Seles :)

Intussen hier thuis wordt de patiënt helemaal gek van de jeuk in haar nekkie.
Vandaag mag de sonde eruit *O* Ze eet prima en knabbelt soms ook wat droog voer.
Het huis ligt wel elke dag helemaal vol met vlokken vacht -O-
Ben blij met het nieuws over poes :*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:02:15 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138156388
Poeh, UWV belde voor een vacature, opzich interessant, maar ik moest wel gelijk een motivatie en cv mailen en ik ben/was vandaag niet thuis. Dat mag natuurlijk niet. Gelukkig heb ik toevallig vandaag een laptop bij me en ergens vanuit een koffietentje nog snel een mail kunnen sturen, anders was ik mooi de sjaak geweest.
pi_138156528
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Vork het volgende:
Poeh, UWV belde voor een vacature, opzich interessant, maar ik moest wel gelijk een motivatie en cv mailen en ik ben/was vandaag niet thuis. Dat mag natuurlijk niet. Gelukkig heb ik toevallig vandaag een laptop bij me en ergens vanuit een koffietentje nog snel een mail kunnen sturen, anders was ik mooi de sjaak geweest.
Want anders? Stoppen ze je uitkering? Dat zou echt idioot zijn.
pi_138156617
Jeetje B wat vreselijk zo iets :{

@ Vork: ik hoop dat het wat is voor je.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:12:35 #60
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138156686
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:07 schreef Lonaa het volgende:

Want anders? Stoppen ze je uitkering? Dat zou echt idioot zijn.
officieel zou ik, als ik een dag weg ben en dus niet op zoek naar werk en daartoe in de gelegenheid ben, aan moeten geven dat ik een vrije dag heb/neem/wil. Net als met gewoon werk dus. Dus ja, ze zouden mij, als ik niet mee zou werken in theorie kunnen korten op de uitkering.
pi_138156714
En Bluezz, wat erg. ;(
pi_138156725
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Vork het volgende:

[..]

officieel zou ik, als ik een dag weg ben en dus niet op zoek naar werk en daartoe in de gelegenheid ben, aan moeten geven dat ik een vrije dag heb/neem/wil. Net als met gewoon werk dus. Dus ja, ze zouden mij, als ik niet mee zou werken in theorie kunnen korten op de uitkering.
Wauw. :{
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:14:00 #63
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138156731
Maar het werk klonk wel ok, ik moet dan wel rap wat aan mn duits gaan doen. Dat is sowieso wel een goed idee. Voordeel van de haast is nu wel dat t een en ander in gang wordt gezet. Als het goed is ligt mijn cv bij de werkgever. Ik had ze liever eerst zelf gebeld, Maarja privacy en moeilijk gedoe maken dat wat lastig, want ik weet nu nieteens bij welk bedrijf ik vandaag heb gesolliciteerd.

[ Bericht 56% gewijzigd door Vork op 25-03-2014 15:19:21 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:14:53 #64
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138156753
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:13 schreef Lonaa het volgende:
En Bluezz, wat erg. ;(
Oja en dat dus. ;(
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:18:40 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138156855
Bluezz, wat schrikken zeg, van de man van de vriendin. Jeetje. Alle clichés (het kan zo maar afgelopen zijn, genieten van elke dag etc.) blijken toch maar weer waar.

Gelukkig goed nieuws over Xena. Hoe laat gaat de sonde eruit? Wat zal ze dat fijn vinden!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:49:26 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138157826
Met Xena weer naar dierenarts geweest en hoera...de sonde mocht eruit. (klein gaatje blijft over, maar dat moet vanzelf dichtgroeien en genezen). Wel nog de kap om houden omdat ze nog steeds erg (tot bloedens toe) de neiging heeft haar door het vergif beschadigde maar wel steeds beter genezende pootje kapot te likken. Zalfje (3x per dag) tegen de jeuk aan de poot meegekregen en mooi rood riempje voor om haar kap gekocht, zodat die wat comfortabeler zit.
SPOILER
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138158035
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:49 schreef golfer het volgende:
Met Xena weer naar dierenarts geweest en hoera...de sonde mocht eruit. (klein gaatje blijft over, maar dat moet vanzelf dichtgroeien en genezen). Wel nog de kap om houden omdat ze nog steeds erg (tot bloedens toe) de neiging heeft haar door het vergif beschadigde maar wel steeds beter genezende pootje kapot te likken. Zalfje (3x per dag) tegen de jeuk aan de poot meegekregen en mooi rood riempje voor om haar kap gekocht, zodat die wat comfortabeler zit.
SPOILER
Goed te horen! En chique hoor, zo'n bandje. :) Hoe lang moet de kap nog?

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Vork het volgende:
Poeh, UWV belde voor een vacature, opzich interessant, maar ik moest wel gelijk een motivatie en cv mailen en ik ben/was vandaag niet thuis. Dat mag natuurlijk niet.
Jemig, wist helemaal niet dat dat zo streng was allemaal!
pi_138158037
Goeie berichten voor Vork.
Fingers crossed.
Alleen stom, dat je moet afmelden !
Ben je als werkzoekende verplicht om een smartphone te hebben om per acuut te laten zien dat je beschikbaar bent. o|O

En het betere nieuws over Xena. *O*
pi_138158064
Mokka-hazelnootschuimgebakjes in wording >:)

Wat een gedoe! Nougatine maken, en botercreme maken en meringue maken..
pi_138158107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:56 schreef minilot het volgende:
Mokka-hazelnootschuimgebakjes in wording >:)

[ afbeelding ]

Wat een gedoe!
Ziet er wel weer prachtig uit! :o
pi_138158157
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:57 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ziet er wel weer prachtig uit! :o
Um, huh? :? Zijn nu nog louter losse onderdelen in schaaltjes! :P
pi_138158175
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Um, huh? :? Zijn nu nog louter losse onderdelen in schaaltjes! *)
Ja klopt maar zelfs daarvan maak jij een foto die mij aanspreekt ;)
pi_138158184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Um, huh? :? Zijn nu nog louter losse onderdelen in schaaltjes! :P
Die meringues zien er prachtig uit.
pi_138158261
Aanstellers! :7

Nu maar duimen dat het lekker wordt. Ik vind hazelnootschuimgebakjes van de bakker HEEL ERG lekker, dus kweenie of die van mij erbij in de buurt gaat komen.
pi_138158322
Tsssk.

Ik maak hier kip met paddestoelen en marsala. :9 Lekker met pasta straks.
pi_138158394
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:02 schreef Lonaa het volgende:
Tsssk.

Ik maak hier kip met paddestoelen en marsala. :9 Lekker met pasta straks.
Paddestoelen + marsala is altijd goed :Y :9
pi_138158439
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Paddestoelen + marsala is altijd goed :Y :9
Precies. :9 Paddenstoelen sowieso. :9
Ik heb nog wat gemengde paddenstoelen over, ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, maar ik eet ze morgen. :9

De kippies zitten erin omdat mijn ouders komen eten. Mijn papa is een vleesman.
pi_138158772
Nou ja Vork, alsof je de hele dag thuis moet zitten 8)7
Maar hopen dat het wat wordt!!!
pi_138158800
AX hoe gaat het met de PHPDtjes??

Jullie zijn maar druk met de ouwechies.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:19:11 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138158998
WimLex krijgt echt steeds volop de aandacht van de bezoekende staatshoofden....

:')
Poef.....gone! ©golfer
pi_138159076
Zo, mijn pa is weer op weg naar huis. Was een leuk bezoek, niet te kort en niet te lang. Het laten zien van alle mooie plekjes hier aan iemand anders was ook goed voor mij want het versterkte weer mijn motivatie om hier te zijn :)

En het was ook heel leuk om te zien dat Lief goed met mijn pa klikt, en om te zien hoe hij zijn best doet om de taalverschillen te overbruggen terwijl hij 50% doof is. Trots! O+
pi_138159326
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef golfer het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:D
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:34:26 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138159589
Hoe ging het Myraela?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:36:40 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138159674
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef golfer het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

die onderste is die kok uit dat programma - hoeheetutookalweer. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:37:42 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138159726
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Selestha het volgende:
Zo, mijn pa is weer op weg naar huis. Was een leuk bezoek, niet te kort en niet te lang. Het laten zien van alle mooie plekjes hier aan iemand anders was ook goed voor mij want het versterkte weer mijn motivatie om hier te zijn :)

En het was ook heel leuk om te zien dat Lief goed met mijn pa klikt, en om te zien hoe hij zijn best doet om de taalverschillen te overbruggen terwijl hij 50% doof is. Trots! O+
Fijn zeg! O+

Goed van die beide heren. En van jou!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_138159734
College Ethiek by Obama, live @ de Gemeentemuseum, the Hague.

# alleen het stone coal english van Mark! :D
pi_138159870
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:34 schreef golfer het volgende:
Hoe ging het Myraela?
Ik denk dat het goed ging. Het was gewoon een gezellig gesprek. Nog even een weekje duimen en dan weet ik meer.
pi_138160307
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:

Ik denk dat het goed ging. Het was gewoon een gezellig gesprek. Nog even een weekje duimen en dan weet ik meer.
Lang wachten zeg! Maar ik duim voor je, dus dat moet helemaal goed komen *)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:58:54 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138160620
quote:

[..]

Veel succes Myraela!
Ik vind je op sommige vlakken ietwat verkeerde ideeën hebben, maar dat hoeft voor deze baan natuurlijk niet iets uit te maken. Hopelijk vind je een fijne werkplek!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_138160739
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

die onderste is die kok uit dat programma - hoeheetutookalweer. :')
Alain van masterchef :D :Y
pi_138160915
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Veel succes Myraela!
Ik vind je op sommige vlakken ietwat verkeerde ideeën hebben, maar dat hoeft voor deze baan natuurlijk niet iets uit te maken. Hopelijk vind je een fijne werkplek!
Verkeerde ideeën?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:14:51 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138161135
quote:

Oké. Afwachten en hopen dus maar. De baan zelf lijkt je nog steeds leuk?
Poef.....gone! ©golfer
pi_138161255
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Oké. Afwachten en hopen dus maar. De baan zelf lijkt je nog steeds leuk?
Super leuk. :Y En het bedrijf lijkt me ook gewoon al geweldig om te werken. Het webshop team zou een jong team zijn. Goede doorgroei mogelijkheden, verschillende kanten op. En naast mijn eigen werkzaamheden ook de andere meehelpen. Bijvoorbeeld met de design of marketing kanten. Altijd tof.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 17:45:46 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138162103
Ohja Poes had beet vannacht/vanmorgen. :+

SPOILER: het slachtoffer in beeld
pi_138162622
Bah, Borisz,

de Poes hiernaast zit bij zijn achterdeur aan een duif te kluiven, as
we speak. ( ik ging een pakketje afgeven) .
  dinsdag 25 maart 2014 @ 18:26:50 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138163314
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:45 schreef borisz het volgende:

Wij vonden meestal alleen een paar niertjes, waaromheen alles was opgevreten. ;(
Poef.....gone! ©golfer
pi_138163586
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:45 schreef borisz het volgende:

Een halve muis ;(
pi_138164470
Wat ik me afvraag G&B: kon Xena geen kousje om de poot krijgen ipv die kap? Of trekt ze dat er vanaf?
pi_138164593
De d.a. vertelde dat het 'droog' moet blijven. En als je het gaat afdekken gaat het broeien.
Bovendien heeft dat idd als nadeel dat ze dat eraf gaat bijten/krabben/likken.
pi_138164664
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:00 schreef Bluezz het volgende:
De d.a. vertelde dat het 'droog' moet blijven. En als je het gaat afdekken gaat het broeien.
Bovendien heeft dat idd als nadeel dat ze dat eraf gaat bijten/krabben/likken.
Ah ja logisch.. :) Balen voor haar.. ;(
pi_138168666
Dat was een fijn, een vrije dag :)
Heerlijk geslapen, gedanst, wasje buiten gehangen, geprobeerd te shoppen maar helaas niks gevonden (alhoewel.. niet erg eigenlijk), lekker gegeten en nu lekker eetprogramma's op tv aan het kijken O+.

Sterkte Bluezz met het rotnieuws.

@ Mini: Vroeger was het kamp BSB tegen kamp Spice Girls :D. Maar Take That zal het nooit redden :P. De BSB kunnen nog steeds alle choreo's van 20 jaar geleden, zijn onwijs actief, lijken niet ouder te worden (behalve Kevin en jammer dat AJ een islamitische baard heeft..), zijn grappig, schattig :P, kunnen waanzinnig zingen (en dansen tegelijk) en omdat ze de best selling boyband aller tijden zijn (*O*) komt er binnenkort een film uit! Yeaah! En ik had een één op één momentje met mijn favo Brian. Hij zag me en zwaaide (ik stond als een mongool te springen en met 2 armen te zwaaien tegelijk haha en stond heel dichtbij!)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:25:56 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138168802
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef minilot het volgende:
Wel is bekend wat ze vanmiddag als lunch hebben gekregen, bereid door het team van de Librije:

Voorgerecht
Als voorgerecht werd Noordzeekabeljauw geserveerd met verse Nederlandse asperges, Opperdoezer aardappelen en lentegroenten.
OF
De wereldleiders konden ook vegetarisch gerecht kiezen met een salade van quinoa met komkommer, lentekruiden, geitenkaas en sap van groene bonen.

De wijn bij het voorgerecht was een witte Auxerrois/Pinot Gris uit Schouwen-Duiveland uit 2012.

Hoofdgerecht
Als hoofdgerecht werd Hollandse lentelam met biologische groenten, gebakken appel en jus van steranijs.
OF
Ook hier kon er gekozen worden voor een vegetarisch hoofdgerecht: Nederlandse asperges overgoten door beurre noisette, dragon, hazelnoot en aardappeljus.

De wijn voor het hoofdgerecht was een rode wijn: ‘Kus van Thérèse’ uit Regent Barrique uit 2012.

Dessert
Als dessert was Jonnies grootmoeders ‘losgeslagen appeltaart’, waarbij alle elementen van een appeltaart (kaneel, rozijnen, appeltaart, koek) los op het bord liggen. De Engelse vertaling was 'deconstructed apple tart'.

[ Bericht 5% gewijzigd door golfer op 25-03-2014 20:32:16 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_138168871

[ Bericht 69% gewijzigd door Blues op 25-03-2014 20:28:21 ]
pi_138168904
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
En ik had een één op één momentje met mijn favo Brian. Hij zag me en zwaaide (ik stond als een mongool te springen en met 2 armen te zwaaien tegelijk haha en stond heel dichtbij!)
Wie is Brian :D
Nou mag je nooit meer je ogen wassen 8-)
pi_138168981
Da's volgens mij erg in, deconstructed something in de kookwereld. Ik vind tegenwoordig kooktrends best interessant! Dat als je naar een menu kijkt je direct denkt: hey, jaren 70! Zijn daar ook boeken over, wat de trends in de afgelopen eeuw zijn geweest?

Ik had vanavond het bord eten ook 'opgemaakt'. Ross kijkt er naar en zegt: interessant.
Ik: teveel Masterchef gekeken?
Hij: of niet genoeg.

:o -O-
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:32:02 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138169026
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bwian?
I have to twell my fwiend Biggus Diggus
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138169138
Dit is jongetje Brian aan het begin van zijn carrière:

Ook die look is heftig aan trends onderhevig :D
pi_138169184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit scheetje. Ik voelde me gisteren weer 12, toen ik zo ontzettend verliefd op em was. Gisteren was ik het weer even O+
pi_138169289
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Dit is jongetje Brian aan het begin van zijn carrière:
[ afbeelding ]

Ook die look is heftig aan trends onderhevig :D
Schatje! O+
pi_138169355
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:

Ik had vanavond het bord eten ook 'opgemaakt'. Ross kijkt er naar en zegt: interessant.
Ik: teveel Masterchef gekeken?
Hij: of niet genoeg.

:o -O-
_O-
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:41:06 #111
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_138169464
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bwian?
I have to twell my fwiend Biggus Diggus
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_138169466
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef golfer het volgende:

Dessert
Als dessert was Jonnies grootmoeders ‘losgeslagen appeltaart’, waarbij alle elementen van een appeltaart (kaneel, rozijnen, appeltaart, koek) los op het bord liggen. De Engelse vertaling was 'deconstructed apple tart'.
[ afbeelding ]

Ik zou moeite hebben met zoeken wat ik van dat bord wel kan eten. Geef mij maar een gewone appeltaart waarbij je in één hap alles proeft. Volgens mij gaat het daar ook om.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 20:41:06 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138169467
Over Masterchef gesproken. De UK versie gaat weer beginnen CUL / Masterchef UK 2014 #1
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:42:13 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138169532
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
He hafs a Wife you know....
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138169639
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou moeite hebben met zoeken wat ik van dat bord wel kan eten. Geef mij maar een gewone appeltaart waarbij je in één hap alles proeft. Volgens mij gaat het daar ook om.
Op dat bord kan je alles eten. Dat is altijd zo. Ook al denk je dat je het niet kan eten, dan is het doorgaans iets eetbaars geperst in een vorm.
pi_138169736
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Dessert
[ afbeelding ]

Zou Jonnie hebben uitgelegd aan de vreemdelingen, dat steranijs en kaneelstokje
etc. niet gegeten worden, toch?
Wat blijft er dan over ( om te eten/proeven) van het overigens prachtige schilderij?

Alweer een schilderij :D na Rembrandt en Mondriaan.

Edit: zelfde vraag als FFT _O_
Dus, wat Isa zegt. 8)7

Golfer je hebt er pas nog gelunched toch? bij Jonnie...
pi_138170083
Of, net als onze laatste worteltjes, het ziet eruit als steranijs en kaneelstok maar is het mousse? *)
pi_138170252
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Of, net als onze laatste worteltjes, het ziet eruit als steranijs en kaneelstok maar is het mousse? *)
Mousse die smaakt naar steranijs of kaneel :Y Geen enkele 3 sterrenchef zal echte stukjes steranijs op een bord leggen met het risico dat de buitenlandse gast die niet weet wat het is het stuk in zijn mond steekt en begint te kauwen.
pi_138170526
Ik houd er niet zo van, zeker de kruidnagels erbij zijn voor mij een stapje te ver.
pi_138170706
Dat zijn geen kruidnagels. Dat is iets wat op kruidnagels lijkt en een zachte kruidnagelsmaak heeft.
pi_138170840
Ja, dat snap ik. Maar dat vind ik dus te overdreven. De steranijsjes zijn schattig, de kaneelstokjes een beetje matig. Maar de kruidnagels vind ik gewoon niet meer leuk.
pi_138170907
Maar onderdeel van sommige appeltaartrecepten, dus hoorden er volgens de chef gewoon bij.
Ik vind het wel een mooi geheel O+
pi_138171688
Ach, ik zou het ook niet terugsturen hoor. :D Ik moet gewoon nog even wennen aan het haute cuisine, is nog niet helemaal aan mij besteed. Gelukkig laat mijn budget het ook nog even niet toe. :')
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:44:43 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138172691
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:46 schreef AnneX het volgende:

Golfer je hebt er pas nog gelunched toch? bij Jonnie...
Bij het Zusje van de Librije en dat is ook alweer voorjaar 2013 geweest.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:48:38 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138172874
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:

Alles op dat bord was eetbaar. Er lagen echt geen echte kaneelstokjes of stukjes steranijs op het bord.
Door kleine beetjes van alles op je lepel/vork te nemen heb je ineens de complete smaak van een appeltaart in je mond terwijl het er niet uitziet als een appeltaart.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138173372
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Bij het Zusje van de Librije en dat is ook alweer voorjaar 2013 geweest.
Pas... :P

Time flies :W
pi_138173847
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Alles op dat bord was eetbaar. Er lagen echt geen echte kaneelstokjes of stukjes steranijs op het bord.
Door kleine beetjes van alles op je lepel/vork te nemen heb je ineens de complete smaak van een appeltaart in je mond terwijl het er niet uitziet als een appeltaart.
Ok ziet er mooier uit. Maar ik heb liever kunst aan de muur dan op mn bord.
/boer
pi_138173870
Myraela: wanneer hoor je wat betreft je solli? Ging ie goed?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:11:01 #129
63722 z80
I fink you freaky
pi_138174182
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ok ziet er mooier uit. Maar ik heb liever kunst aan de muur dan op mn bord.
/boer
hier de zelfde gedachten.
hoe het er uit ziet is voor mij van minder belang als de smaak en hoeveelheid maar goed is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_138176296
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:58 schreef AnneX het volgende:

Pas... :P

Time flies :W
Het was 2012 *) Flies harder dan je denkt :P
pi_138176424
Ik ben ook meer van de lekkere smaken en gewone dingen op mn bord dan schilderijtjes.
Heb al die vondsten nu al zo vaak voorbij zien komen, het moet er lekker uit zien en vooral lekker ruiken zodat je zin krijgt er in te duiken.
pi_138176727
Miiiiini, hoe waren je hazelnootschuimpiesch?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:15:58 #133
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138177899
Wat is Pechtold toch oké, en wat hou ik van D66

Ook al ben ik van de dieren, en dat zal niet gauw veranderen, maar ik ben enorm gecharmeerd van de democraten.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_138178192
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:

Ook al ben ik van de dieren, en dat zal niet gauw veranderen, maar ik ben enorm gecharmeerd van de democraten.
*;

Hoe gaat het trouwens met het zzp'en?
Of doe je ook nog steeds lesgeven?
  woensdag 26 maart 2014 @ 00:04:13 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138179681
quote:

De vleesgeworden redelijkheid zonder enige passie of hartstocht.
Heb liever politici met idealen die met pit echt ergens voor gaan i.p.v. altijd maar in het midden te laveren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138179769
Dat klinkt bijna alsof je de blonde Indo met passie verkiest boven mannetje P.

Die zéer beheerst en eloquent kan uitleggen wat er schort aan de uitlatingen van de eerste.

Zo! Laat op de avond. Wie maakt daar nog gehakt van? *O*
  woensdag 26 maart 2014 @ 00:16:05 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138180081
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef AnneX het volgende:

Zo! Laat op de avond. Wie maakt daar nog gehakt van? *O*
Dat kan ik wel, maar doe ik niet. Heb vandaag alweer genoeg achter het fornuis gestaan. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138180254
Trusten. oO<
pi_138181878
Hmm, ik dacht goh wat is Lief laat terug van darts. Kom ik beneden, al zijn spullen hier, maar hij is nergens te bekennen. Spannend? :{
pi_138182232
Issie al terug? Bellen? (of is dat ouderwetsch?)

Mogge :W

Poes doet bijna normaal :D
Zit weer als vanouds op de badkamermat onhandig te wezen als ik de douche uitstap.
Loopt net ff te langzaam voor je voeten de trap af, wil naar de luchtplaats (kleine voorbalkonnetje) en gaat mieuwen bij haar bakje.
*normaal O+
pi_138182467
Dat is goed nieuws, B!

Goedemorgen allemaal :O Wat is zo'n beginnende verkoudheid toch altijd vervelend. Je voelt je lamlendig en slap en zo. Blegh :r
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138182490
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Myraela: wanneer hoor je wat betreft je solli? Ging ie goed?
Vandaag heeft hij nog gesprekken. Dus naar alle waarschijnlijkheid hoor ik het ergens begin volgende week.

En goedemorgen allemaal. O+
pi_138182516
quote:
5s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:48 schreef Selestha het volgende:
Hmm, ik dacht goh wat is Lief laat terug van darts. Kom ik beneden, al zijn spullen hier, maar hij is nergens te bekennen. Spannend? :{
Beetje raar inderdaad. Maar ik neem aan dat hij gewoon weer terug is en er een logische verklaring was?
pi_138182528
quote:
5s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:48 schreef Selestha het volgende:
Is die ondertussen alweer terecht?

Ik had dat laatst een keer, toen ik wakker werd en mijn vriend er niet meer was. Ga ik naar boven, zie ik hem net wegrijden. Ging die gewoon even vast tanken en ruitenvloeistof kopen. :')
  woensdag 26 maart 2014 @ 08:02:58 #145
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138182658
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

*;

Hoe gaat het trouwens met het zzp'en?
Of doe je ook nog steeds lesgeven?
Goed! Veel werk. En geen lesgeven meer.

Ik ga echt nooit meer voor een baas werken, what was I thinking? :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_138182964
Oh Dude wat fijn om te horen dat het goed loopt en veel werk *O*
Maar daar maakte ik me geen zorgen om. Je bent gewoon haske goed mensch :* *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 08:49:38 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138183063

Vandaag heropening stadhuis. Het stadhuis heeft een flinke renovatie moeten ondergaan. Margriet komt net zoals veertig jaar geleden weer om het stadhuis van Dudok te heropenen.
pi_138183158
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Fijn! Werken en je vrij voelen w/

Oók de administratie hé.

En Xena weer als vanouds rondscharrelen is geweldig *O*

Straks scharrel ik weer eens naar de Bieb.
De hypochonder phpd was miraculeus verdwenen na een portie paracetamol _O-
Toch vier dagen van de leg geweest.

Ben benieuwd of je het redt, P!
pi_138183250
Die mollekes zijn heerlijk AX :9
pi_138183463
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

pi_138183468
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:56 schreef AnneX het volgende:

Ben benieuwd of je het redt, P!
Nou. Ik ben weer op kantoor na een fietstochtje van 41 minuten :P Ik voel me iig wakker nu :D
pi_138184835
Goedemorgen. :W
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:20:49 #154
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138184878
Hoi en doei, ik ontvlucht de woning even. Iemand hier in het blok is volgens mij tegels van de muur aan het bikken met iets dat heel erg veel herrie maakt. Ik heb het er wel even mee gehad.
pi_138184900
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:20 schreef Vork het volgende:
Hoi en doei, ik ontvlucht de woning even. Iemand hier in het blok is volgens mij tegels van de muur aan het bikken met iets dat heel erg veel herrie maakt. Ik heb het er wel even mee gehad.
Oh, zo kut is dat. :{ ;(

Onze overbuurman is hout aan het verzamelen voor de winter en uren met de kettingzaag bezig. Daar word ik al gek van. ;(
pi_138185093
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 07:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje raar inderdaad. Maar ik neem aan dat hij gewoon weer terug is en er een logische verklaring was?
Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweede :P Meneer had teveel gedronken en besloot (heel logisch) in de caravan te gaan slapen ;)
pi_138185123
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 06:37 schreef Bluezz het volgende:
Issie al terug? Bellen? (of is dat ouderwetsch?)

Poes doet bijna normaal :D
Zit weer als vanouds op de badkamermat onhandig te wezen als ik de douche uitstap.
Loopt net ff te langzaam voor je voeten de trap af, wil naar de luchtplaats (kleine voorbalkonnetje) en gaat mieuwen bij haar bakje.
*normaal O+
Zijn telefoon lag op de tafel, zijn jas op de stoel, en zijn portemonnee erbij. Maar hij was nergens in het huis; dat maakte het mysterie zo intrigerend ;)

Fijn om te horen van poes :)
pi_138185176
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef Selestha het volgende:

Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweede :P Meneer had teveel gedronken en besloot (heel logisch) in de caravan te gaan slapen ;)
Hij wilde jou natuurlijk niet wakker maken en met zijn dranklucht bedwelmen O+
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:35:20 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138185235
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef Bluezz het volgende:
Oh Dude wat fijn om te horen dat het goed loopt en veel werk *O*
Maar daar maakte ik me geen zorgen om. Je bent gewoon haske goed mensch :* *O*
Dank! :@ O+

En AnneX, ik vind administratie wel leuk eigenlijk. Ik hou heel erg van ordenen en vastleggen en zo. Als we vroeger doktertje speelden, wilde ik altijd assistente zijn.

Want dan kon ik afspraken opschrijven en de agenda beheren. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_138185378
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:35 schreef Duderinnetje het volgende:

Dank! :@ O+

En AnneX, ik vind administratie wel leuk eigenlijk. Ik hou heel erg van ordenen en vastleggen en zo. Als we vroeger doktertje speelden, wilde ik altijd assistente zijn.

Want dan kon ik afspraken opschrijven en de agenda beheren. :')
Zo schattig!
pi_138185502
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij wilde jou natuurlijk niet wakker maken en met zijn dranklucht bedwelmen O+
Ja t was ook wel weer lief ;) O+
pi_138185536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou. Ik ben weer op kantoor na een fietstochtje van 41 minuten :P Ik voel me iig wakker nu :D
Hartstikke goed ! Keep them coming those miles. :7

Dus Dude was eigenlijk al een baliemiep before our times >:)

Zelf vond ik de schrijf administratie geen punt zoals verslagen maken.
Financieel ging de schoenendoos met bonnen naar een goede bekende w/ die het op een rijtje zette.
Er waren collega's die daar een zootje van maakten.
(Té veel) Geld uitgeven voordat men over de fiscus nadacht o|O
pi_138186456
Ik eet vanavond geitenkaas met geroosterde bietjes op brood en ik kijk er nu al naar uit. :9
pi_138186508
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet vanavond geitenkaas met geroosterde bietjes op brood en ik kijk er nu al naar uit. :9
Klinkt lekker. :9

Ik maak vanavond risottoburgers, met pistache. Ben benieuwd. :D
pi_138186572
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klinkt lekker. :9

Ik maak vanavond risottoburgers, met pistache. Ben benieuwd. :D
Klinkt interessant!

De geroosterde bietjes zijn nog over van maandag. Met een rood uitje, wat peper/zout, goede olijfolie en vijgen-balsamico-azijn. De geitenkaas is 50% geitenkaas 50% roomkaas, dat haalt iets de scherpte van de roomkaas. Superjum!
pi_138186591
De aardbeien die ik nu eet zijn trouwens ook superjum!

Mijn ouders kwamen gisteren eten, m'n moeder komt binnen met een tasje en zegt: ik dacht aan bloemen, maar dat eten de katten op dus hier: aardbeien, kan jij opeten.

O+ O+
pi_138186634
Ik weet niet wat ze allemaal te vertellen heeft (zit met pc zonder geluid) ik ken haar ook niet en het ziet er wat truttig uit op het eerste gezicht maar dit is mijn baan op YT :D
(er is een vacature op een andere poli en dit stond erbij)

pi_138186636
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Klinkt interessant!

De geroosterde bietjes zijn nog over van maandag. Met een rood uitje, wat peper/zout, goede olijfolie en vijgen-balsamico-azijn. De geitenkaas is 50% geitenkaas 50% roomkaas, dat haalt iets de scherpte van de roomkaas. Superjum!
Waar haal je die geitenkaas? Of doe je dat zelf?

Ik hoorde goede dingen over de geitenkaasjes van de Lidl, dus die heb ik laatst eens geprobeerd. Erg lekker, maar voor mij persoonlijk zou het nog wat minder scherp mogen zijn.
pi_138186717
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waar haal je die geitenkaas? Of doe je dat zelf?

Ik hoorde goede dingen over de geitenkaasjes van de Lidl, dus die heb ik laatst eens geprobeerd. Erg lekker, maar voor mij persoonlijk zou het nog wat minder scherp mogen zijn.
Ik maak het zelf inderdaad. :Y
Zo'n bakkie roomkaas, gelijke hoeveelheid geitenkaas, zacht laten worden zodat je het kan mengen en dan mengen.

Dan heb je nog net de smaak van geitenkaas en dat vind ik wel lekker. :)
pi_138186755
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik maak het zelf inderdaad. :Y
Zo'n bakkie roomkaas, gelijke hoeveelheid geitenkaas, zacht laten worden zodat je het kan mengen en dan mengen.

Dan heb je nog net de smaak van geitenkaas en dat vind ik wel lekker. :)
Dat ik dat zelf niet bedacht heb. :D Ga ik ook eens proberen, bedankt!
pi_138186767
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat ik dat zelf niet bedacht heb. :D Ga ik ook eens proberen, bedankt!
Ik las het, op het grote internet, en toen dacht ik precies hetzelfde. :') :D
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:16:22 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138187844
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet wat ze allemaal te vertellen heeft (zit met pc zonder geluid) ik ken haar ook niet en het ziet er wat truttig uit op het eerste gezicht maar dit is mijn baan op YT :D
(er is een vacature op een andere poli en dit stond erbij)

Wat een mutserig, truttig filmpje.
Het gaat trouwens niet helemaal over jouw werk, maar over een opleiding ervoor voor herintreedsters. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:17:12 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138187866
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef Selestha het volgende:

Altijd makkelijk, een caravan in de tuin. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138188401
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Miiiiini, hoe waren je hazelnootschuimpiesch?
Tadaaaa!

pi_138188414
quote:
Professionele look zeg! _O_
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:40:21 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138188472
quote:
Ik nam net een hap uit mijn beeldscherm. :9~
Poef.....gone! ©golfer
pi_138188490
quote:

^O^

Sluit je aan! We kunnen zo'n stoere dudette als jij vast goed gebruiken! O+
/ledenwerverij >:)
pi_138188519
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:30 schreef Selestha het volgende:

[..]
Oh, gelukkig zeg! Had je 'm uiteindelijk zelf gevonden, daar in de caravan?
pi_138188616
quote:
Ohmy, dit ga ik ook eens maken. Ik vind die van de bakker altijd zoooo lekker. Als je mij een gebakje uit laat kiezen kom ik standaard altijd hierop uit. :@
pi_138188720
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat een mutserig, truttig filmpje.
Het gaat trouwens niet helemaal over jouw werk, maar over een opleiding ervoor voor herintreedsters. ;)
Ow :@ :D
pi_138188732
quote:
:9 :9
pi_138188740
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohmy, dit ga ik ook eens maken. Ik vind die van de bakker altijd zoooo lekker. Als je mij een gebakje uit laat kiezen kom ik standaard altijd hierop uit. :@
Wees gewaarschuwd: ik vond die van mezelf beduidend minder lekker dan die van de bakker. Nu staat de bakker waar ik het haal (Brokking) tot in de wijde omtrek specifiek bekend om z'n hazelnootgebak, maar toch.

Meestal vind ik zelfgemaakt véél lekkerder dan wat ik in een winkel kan kopen, maar die vlieger ging dit keer helaas niet op. Het was wel lekker hoor, maar niet heel bijzonder.

Maar misschien lag het aan mij en had ik iets niet goed gedaan. Of is het recept van Rudolph gewoon belabberd, dat zou niet voor het eerst zijn. :+
pi_138189063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Wees gewaarschuwd: ik vond die van mezelf beduidend minder lekker dan die van de bakker. Nu staat de bakker waar ik het haal (Brokking) tot in de wijde omtrek specifiek bekend om z'n hazelnootgebak, maar toch.

Meestal vind ik zelfgemaakt véél lekkerder dan wat ik in een winkel kan kopen, maar die vlieger ging dit keer helaas niet op. Het was wel lekker hoor, maar niet heel bijzonder.

Maar misschien lag het aan mij en had ik iets niet goed gedaan. Of is het recept van Rudolph gewoon belabberd, dat zou niet voor het eerst zijn. :+
Hmm, dan ga ik misschien eerst nog eens naar wat andere recepten zoeken. Ik vind Rudolph fijn voor de echte basisrecepten. Zo was het deeg van mijn empanadas of worstenbroodjes echt heerlijk. Maar voor de vulling en echte smaak ga ik toch liever op mijn eigen gevoel af.

Ik moet binnenkort een schuim ijstaart maken. Mijn moeder vind die van de supermarkt altijd heerlijk, dus heb haar maanden geleden al beloofd dat ik het voor haar verjaardag zelf zou maken.
pi_138189207
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik moet binnenkort een schuim ijstaart maken. Mijn moeder vind die van de supermarkt altijd heerlijk, dus heb haar maanden geleden al beloofd dat ik het voor haar verjaardag zelf zou maken.
Lief van je! :Y Maar wat is een schuim-ijstaart? Ik geloof niet dat ik dat ken..
pi_138189598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Lief van je! :Y Maar wat is een schuim-ijstaart? Ik geloof niet dat ik dat ken..
Een taart, maar in plaats van cake is het van Franse meringue en waar normaal een laagje room of iets zit, zit nu ijs.
pi_138189830
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een taart, maar in plaats van cake is het van Franse meringue en waar normaal een laagje room of iets zit, zit nu ijs.
Ah, okee. Nooit gezien in de supermarkt volgens mij. :) Klinkt wel lekker!
pi_138189878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, okee. Nooit gezien in de supermarkt volgens mij. :) Klinkt wel lekker!
Ik zocht bij Albert online en daar zag ik het ook niet. Het is echt al jarennnn geleden. Dus misschien verkopen ze het niet meer. :')
pi_138198922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, gelukkig zeg! Had je 'm uiteindelijk zelf gevonden, daar in de caravan?
Ja uiteindelijk wel, ik had eerst anderhalf uur gewacht en begon het steeds vreemder te vinden. En toen bedacht ik opeens dat we een caravan in de tuin hebben. Toen ben ik hem dus wakker gaan maken en is hij meegegaan naar bed ;) Hij was wel ijskoud :')
pi_138198991
quote:
Wat mooi! Heb jij eigenlijk een foodblog?
pi_138199207
quote:
12s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja uiteindelijk wel, ik had eerst anderhalf uur gewacht en begon het steeds vreemder te vinden. En toen bedacht ik opeens dat we een caravan in de tuin hebben. Toen ben ik hem dus wakker gaan maken en is hij meegegaan naar bed ;) Hij was wel ijskoud :')
Mooi verhaal _O-
pi_138199292
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Mooi verhaal _O-
Ja ik was zelf ook niet helemaal helder natuurlijk, het was midden in de nacht dus het duurde ook voor mij even voor ik logisch kon nadenken :P
pi_138199948
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:38 schreef minilot het volgende:

Dat ziet er heel goed uit. Avond trouwens. :s)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 18:51:36 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138200046
*BURP*

Lekker wokmaaltje vandaag met garnalen :9.

Zo naar afscheid oude raad.
pi_138200435
Brokking :D het eerste wat ik leerde van mijn schoonfamilie uit Dordt. Helaas hebben ze een slechte aan mij want het is helemaal niet mijn smaak.
pi_138204351
Vandaag voor het eerst in mijn leven een hele kip geroosterd, en het was lekker! Krokant vel en sappig, zoals het hoort O+

Dit ga ik vaker doen, groot vlees is leuk!
pi_138204514
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef Selestha het volgende:
Dit ga ik vaker doen, groot vlees is leuk!
:Y ik ben fan van groot vlees ;)
pi_138205852
Zoooo, hèhè. Na drie dagen uitstellen eindelijk maar eens een (ellenlange) recensie van Pinkeltje in de Efteling getikt. Zin om op de bank in slaap te vallen (heel veel heel korte nachten gehad), maar wil nog wakker blijven tot Masterchef UK over een uur. :O

quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:47 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat ziet er heel goed uit. Avond trouwens. :s)
Avond! :W
pi_138206023
Verdorie -O- Ik heb teveel leuke ideeen, maar te weinig tijd, te weinig geld en te weinig publiek om het op te eten :')
pi_138206277
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Verdorie -O- Ik heb teveel leuke ideeen, maar te weinig tijd, te weinig geld en te weinig publiek om het op te eten :')
-highfive- I hear ya!
  woensdag 26 maart 2014 @ 21:09:37 #200
63722 z80
I fink you freaky
pi_138206397
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
aan dat laatste kan wat gedaan worden. :Y)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_138206658
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:07 schreef minilot het volgende:

[..]

-highfive- I hear ya!
Hahahahaha. De vraag is: wat doen we eraan? :P

Het lijkt me echt leuk om eens lekkere taarten (en dan niet die fondant-overdekte gevallen van Cake Boss en uit het taarten-topic) te bakken :o Beetje dit soort zeg maar :P http://www.huizevanwely.nl/taarten/158-ivonee.html

Dat soort dingen icm gewicht verliezen is niet slim :') Een chocolate chip cookie of plakje cake kan ik nog wel wegwerken maar zo'n taartpunt :X
  woensdag 26 maart 2014 @ 21:32:23 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138207513
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:00 schreef minilot het volgende:
Zoooo, hèhè. Na drie dagen uitstellen eindelijk maar eens een (ellenlange) recensie van Pinkeltje in de Efteling getikt.

Avond! :W
Dan ben jij vast ook wel benieuwd naar de recensie van oud-Fok!-user SCH die veel (kinder)boeken recenseert.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138208051
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan ben jij vast ook wel benieuwd naar de recensie van oud-Fok!-user SCH die veel (kinder)boeken recenseert.
Die had ik allang gelezen natuurlijk. ;) Maar dank. De mijnes moest geschreven vanuit Eftelingliefhebbersstandpunt, dat snap je. :)
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:40:35 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138210745
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik nam net een hap uit mijn beeldscherm. :9~
OMG, OMG :9~

*;
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138212663
Ha. Ik vroeg vorige week om opslag omdat ik niet voor 7 euro per uur ga afwassen en toen zei mijn baas: "maar das het minimunloon" en ik zei van niet, en nu krijg ik 10 euro per uur. :7
pi_138212681
Goed gedaan Lonaa ^O^
pi_138212718
:Y

Ik was ook wel blij. Heb ook wel lekker gewerkt trouwens, leuke groep mensen. :)
Ben nu wel een beetje moe, ga nog even op de bank hangen en dan maar eens slaapjes doen.

Morgen eindelijk eens een dag met NIKS op de agenda. *O*
pi_138212736
Lekker getraind vnv.
Dit weekend honderden km's maken voor optredens maar wel zin in.
Vrijdag voor denk 40-jarigen (bedrijfsfeest) en zaterdag voor 16 tot 21-jarigen :P
pi_138212769
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker getraind vnv.
Dit weekend honderden km's maken voor optredens maar wel zin in.
Vrijdag voor denk 40-jarigen (bedrijfsfeest) en zaterdag voor 16 tot 21-jarigen :P
Optredens?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 23:31:12 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138212865
Toen ik terug liep van het gemeentehuis schrok ik van mezelf hoe je politiek bent ingesteld. _O-.
Ook al ben ik een relatieve outsider. Plugde veren op de daarvoor bestemde plek om juist dingen te bevestigen omdat het 'ons' beter uit komt, knoop een gesprekje aan etc.
Ondertussen mijzelf lekker als buitenstaander opstellen. _O-.
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:53:29 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138213658
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:31 schreef borisz het volgende:
Toen ik terug liep van het gemeentehuis schrok ik van mezelf hoe je politiek bent ingesteld. _O-.
Ook al ben ik een relatieve outsider. Plugde veren op de daarvoor bestemde plek om juist dingen te bevestigen omdat het 'ons' beter uit komt, knoop een gesprekje aan etc.
Ondertussen mijzelf lekker als buitenstaander opstellen. _O-.
Nog even en je kunt net als Pechtold prachtige zinnen maken die nergens over gaan. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138216601
Hoi oO<

bijna weekend *O*
pi_138216608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 06:34 schreef Bluezz het volgende:
Hoi oO<

bijna weekend *O*
Mogguh :D Idd bijna weekend. Kan het wel gebruiken :P Allemaal gedoe op kantoor en ook nog eens verkouden aan het worden. Dit weekend lekker wandelen :Y) Dagje met Sun en een dagje met een kennis hier uit de buurt.
pi_138216617
Ja, goedemorgen! Ik ben vrij vandaag :') Ik was wel uitgeslapen en wist niet hoe laat het was.
pi_138216635
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja, goedemorgen! Ik ben vrij vandaag :') Ik was wel uitgeslapen en wist niet hoe laat het was.
Heb je een lekkere lange vrije dag ;)
pi_138216650
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 06:45 schreef PdeHoog het volgende:

Heb je een lekkere lange vrije dag ;)
:Y eigenlijk heb ik wel zin om 'iets te doen'. Ken je dat? En ik heb geen plannen, want ik hàd geen vrije dag, maar dit kwam zo beter uit met het werk.

Morgen winkelen met mijn moeder in een andere stad en we gaan met de trein. Wilde ze dat ik de trein ging reserveren van 9 uur 's morgens tot 21.00 's avonds, want koopavond. Maar hemeltje lief, wat moet je doen als je 12 (effectief 11) uur gaat shoppen?!?! Dus ik heb de trein a la compromis gereserveerd van 10.30 tot 20.00 en dáár zie ik al tegen op :') Ik haat winkelen _O- Na een uurtje heb ik het wel allemaal gezien.
pi_138216762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:
Morgen winkelen met mijn moeder in een andere stad en we gaan met de trein. Wilde ze dat ik de trein ging reserveren van 9 uur 's morgens tot 21.00 's avonds, want koopavond. Maar hemeltje lief, wat moet je doen als je 12 (effectief 11) uur gaat shoppen?!?! Dus ik heb de trein a la compromis gereserveerd van 10.30 tot 20.00 en dáár zie ik al tegen op :') Ik haat winkelen _O- Na een uurtje heb ik het wel allemaal gezien.
Och , sterkte. Ik laat me door mijn moeder ook ongeveer eens per jaar voor iets dergelijks strikken. Veel horecamomenten inplannen! 's Ochtends koffie met een gebakje, láng lunchen en ook 's middags ergens neerstrijken. ;)
Geen weldenkend mens winkelt toch langer dan een uur achter elkaar? Brrr!
pi_138216789
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y eigenlijk heb ik wel zin om 'iets te doen'. Ken je dat? En ik heb geen plannen, want ik hàd geen vrije dag, maar dit kwam zo beter uit met het werk.
Als ik ook zo'n vrije dag had dan nam ik je mee naar de Efteling Isa, maar helaas pindakaas zit ik al vanaf 06:25 op kantoor. }:|
pi_138216816
pi_138216843
Zo lang winkelen !

Het OV is vanochtend een ramp. 3 kwartier gedaan over Bloemendaal - Haarlem. Nu nog in Amsterdam komen. ):O
pi_138216853
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:24 schreef minilot het volgende:

Als ik ook zo'n vrije dag had dan nam ik je mee naar de Efteling Isa, maar helaas pindakaas zit ik al vanaf 06:25 op kantoor. }:|
Och lieverd, als we nu beslissen naar de Efteling te gaan dan ben ik daar pas over 4 uur of zo :D
Maar ik wil wel weer graag een dagje -O- En met jou moet helemaal feest zijn, want ik ben dol op al die idiote weetjes over de Efteling O+

En ik ga absoluut veel horecamomentjes inplannen :Y :Y
pi_138216902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och lieverd, als we nu beslissen naar de Efteling te gaan dan ben ik daar pas over 4 uur of zo :D
Maar ik wil wel weer graag een dagje -O- En met jou moet helemaal feest zijn, want ik ben dol op al die idiote weetjes over de Efteling O+

En ik ga absoluut veel horecamomentjes inplannen :Y :Y
07:44 + 4 uur = 11:44 uur
Best te doen, toch? ;)

Voor een ongebreidelde hoeveelheid weetjes is er Eftepedia.nl hè? :*
pi_138216988
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:46 schreef minilot het volgende:

07:44 + 4 uur = 11:44 uur
Best te doen, toch? ;)

Voor een ongebreidelde hoeveelheid weetjes is er Eftepedia.nl hè? :*
Ja, maar dat is anders dan er rond lopen en dat iemand zegt 'zie je die kraai daar? nou, die....' *O*
En ja, dat is best te doen :Y Een dagje Efteling begon eerder altijd met de trein van 6:00 :D Maar toen had ik een OV-jaarkaart en nu heb ik doordeweeks geen korting voor 9 uur en wordt het toch best een dure reis :{
pi_138216995
Ik kan ontbijt gaan halen! Er was geen melk meer en ook het brood smaakte me te oud. Ik was bijna van plan zelf maar te gaan bakken, maar dat duurt eigenlijk nog langer.
pi_138217018
Waarom woon je dan ook helemaal in het Hoge Noorden Isa?! ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan ontbijt gaan halen! Er was geen melk meer en ook het brood smaakte me te oud. Ik was bijna van plan zelf maar te gaan bakken, maar dat duurt eigenlijk nog langer.
Jamaar, jamaar - je hebt een onverwachte dag vrij! Me dunkt dat dat een goede gelegenheid is om zelf brood te bakken! *)
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:07:11 #226
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_138217060
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens naar de Efteling. Te lang geleden.
pi_138217090
Ik ga dinsdag even een paar uurtjes. *O* Piraña heropent eindelijk weer na grote renovatie. Daarna zuur stukje schrijven over de esthetisch onverantwoorde (lees: spuuglelijke) toevoegingen. :7
pi_138217094
Zou, ergens in de lente, een CUL-SC-meet in de Wereld vol Wonderen een idee zijn? *)
pi_138217095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:01 schreef minilot het volgende:
Waarom woon je dan ook helemaal in het Hoge Noorden Isa?! ;(
Jamaar, jamaar - je hebt een onverwachte dag vrij! Me dunkt dat dat een goede gelegenheid is om zelf brood te bakken! *)
Ik ga croissantjes maken! En die zijn dan morgen pas klaar, toch? Waar is trut voor haar receptje *O*
pi_138217099
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef minilot het volgende:
Zou, ergens in de lente, een CUL-SC-meet in de Wereld vol Wonderen een idee zijn? *)
JA!
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:13:14 #231
13783 Anthraxx
pi_138217108
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef minilot het volgende:
Ga jij dan alle vage Efteling weetjes aan ons vertellen?
pi_138217111
Maar kan dat dan voordat ik weer zielige, verdrinkende eendenkuikentjes in de pirana moet aanschouwen? :{
pi_138217120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Maar kan dat dan voordat ik weer zielige, verdrinkende eendenkuikentjes in de pirana moet aanschouwen? :{
Wát?!
pi_138217129
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga croissantjes maken! En die zijn dan morgen pas klaar, toch? Waar is trut voor haar receptje *O*
Ik heb nog nooit croissantjes gemaakt! Gaaf. :)
Wel bladerdeeg, en da's inderdaad een langdurig pestwerk. Maar wel lekker! O+
pi_138217190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:14 schreef minilot het volgende:
Wát?!
Paar jaar geleden waren er allemaal van die schattige fluffy gele bolletjes die ronddwarrelden in de Efteling, maar die kwamen dus óók in de pirana terecht! Met mama eend helemaal gestresst aan de kant en kleintjes die maar kopje onder gingen en werden meegesleurd door de stroming :'(

Met een korte google zag ik al dat ik niet de enige ben die dat heeft gezien, dat jij dat niet wist!
http://www.looopings.nl/w(...)t-jonge-eendjes.html
pi_138217260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Met een korte google zag ik al dat ik niet de enige ben die dat heeft gezien, dat jij dat niet wist!
http://www.looopings.nl/w(...)t-jonge-eendjes.html
Och, nu je het zegt! De sensatiebeluste berichtgeving van onze zeer dierbare vrienden van Looopings.com gaat soms bij mij het ene oor in en direct het andere weer uit, excuus. :)

Arme eendjes!

Reactie Efteling destijds:
"Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd tijdens jullie ritje in de Piraña.
Wanneer de stroming in de Piraña wordt ingeschakeld vliegen de (volwassen) eenden weg uit de baan. Helaas kunnen de eendenkuikens nog niet goed vliegen. De kuikens worden meegenomen door de stroming en aan het eind van de baan uit het water gehaald door onze medewerkers. Deze eendenkuikens worden daarna op een andere plek weer losgelaten.
We zullen dit probleem goed in de gaten blijven houden."

Snif.
pi_138217277
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:27 schreef minilot het volgende:

Och, nu je het zegt! De sensatiebeluste berichtgeving van onze zeer dierbare vrienden van Looopings.com gaat soms bij mij het ene oor in en direct het andere weer uit, excuus. :)

Arme eendjes!
Het was wel degelijk heftig, mijn dagje was gewoon verpest :N Dus dat de Efteling er niets aan wil doen slaat nergens op, ik kom daar voor een leuke dag uit, niet om eendjes dood te zien gaan!

En er waren wel dode kuikentjes, de reactie van de Efteling doet voorkomen alsof ze allemaal vrolijk en levend uit het water worden geplukt :D
pi_138217303
Ik zal zeker maar niet beginnen over het dierenleed van lieve pluizige eendenkuikens in Efteling ten opzichte van die in de bioindustrie hè? ;)
pi_138217332
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef minilot het volgende:
Ik zal zeker maar niet beginnen over het dierenleed van lieve pluizige eendenkuikens in Efteling ten opzichte van die in de bioindustrie hè? ;)
Da is ook niet best, nee. Maar we eten nu uitsluitend biologische kip en vlees en ik hóóp maar dat die diertjes een beetje humaan leventje hebben gehad. Alhoewel, vermoord worden om mijn avondmaal te worden lijkt me ook geen lollig eind :')
pi_138217359
En dan lopen de eendenkuikens in de Efteling ook nog eens een extra risico door de twee hongerige poezebeesten die in de Efteling wonen.. Een risicovolle plek om uit het ei te komen hoor!
pi_138217420
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef minilot het volgende:
En dan lopen de eendenkuikens in de Efteling ook nog eens een extra risico door de twee hongerige poezebeesten die in de Efteling wonen.. Een risicovolle plek om uit het ei te komen hoor!
Ik vond het aanvankelijk wel een idyllische plek zo met al dat water en bos O+
En je hebt overal poezen! In een beetje park stikt het ook nog eens van de honden, dus dit is niet zo'n heel gekke woonplaatskeus.
pi_138217454
EftelingCulmeet? Ik ben voor *O*
pi_138217477
Oh en ik ben op mijn werk gearriveerd :')

Goedenavond zeiden ze allemaal :P
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:44:43 #244
13783 Anthraxx
pi_138217506
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef minilot het volgende:
Niet meer risico dan elders denk ik :P
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:45:16 #245
13783 Anthraxx
pi_138217513
Maar roep maar een keer een datum voor een Efteling-meet. Ik zou het wel tof vinden :).
pi_138217539
Mijn eerste vrije weekend is 31 mei en 1 juni :')
pi_138217623
Ik ben recepten aan het bekijken, maar wtf is nou weer een maataanduiding '1 half eierdopje' 8)7
pi_138217695
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerste vrije weekend is 31 mei en 1 juni :')
Is doordeweeks niet beter qua drukte :?
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:01:38 #249
13783 Anthraxx
pi_138217770
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Is doordeweeks niet beter qua drukte :?
Jawel, maar niet qua werken. Mijn baas betaald mij niet om naar de Efteling te gaan. :P
pi_138217923
Goedemorgen :)

Leuk idee die meet ;) Ik zie de foto's wel, want een reisje naar NL zit er dit jaar nog niet in ;)
pi_138217982
Isa; trein reserveren?? :? Gaan jullie naar Duitsland?
En oef.. zo lang winkelen.. :X
pi_138218063
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Isa; trein reserveren?? :? Gaan jullie naar Duitsland?
En oef.. zo lang winkelen.. :X
Moeder is gehandicapt ;)

Ik ga ook veel liever doordeweeks, Bluezz, maar dan wordt het denk ik sowieso moeilijk plannen vanwege werk. Alhoewel ik blijkbaar moeilijk te plannen ben in het weekend -O-
pi_138218176
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:10 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen :)

Leuk idee die meet ;) Ik zie de foto's wel, want een reisje naar NL zit er dit jaar nog niet in ;)
doen we een meet bij jou in de buurt :Y)
pi_138218225
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moeder is gehandicapt ;)
Ohja, dan moet je reserveren ivm de loopplank en zo natuurlijk 8)7
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:38:58 #255
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138218527
Doordeweeks komt mij tegenwoordig voor bijna alles beter uit. Aangezien de leuke dingen vooral in het weekend worden gepland, heb ik 's weekends meestal wel genoeg te doen.

Maar wie weet komt daar binnenkort een einde aan, want ik heb zo een gesprek bij een uitzendbureau wat als het goed is tot een daadwerkelijk sollicitatiegesprek bij bedrijf X zou moeten leiden. Ik ben benieuwd of ze nu ook gaan vertellen om welk bedrijf het gaat. ;)
pi_138218895
Nou, succes dan Vork! *O*

Annie, hoe vind je je nieuwe baan tot nu toe?
pi_138218956
Goedemorgen! :W

Isa, dat is heul lang winkelen. Succes.
Vork, heel veel succes vandaag!!!

En *O* meet *O* in de *O* Efteling *O*
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:08:32 #258
13783 Anthraxx
pi_138219151
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Nou, succes dan Vork! *O*

Annie, hoe vind je je nieuwe baan tot nu toe?
Ja, leuk! Het is erg chaotisch, druk en we staan voor een hoop veranderingen intern. Er komen een hoop problemen op ons of door een chaotische oplevering van een aantal producten van afgelopen jaar.

Maar er is 1 groot verschil met mijn vorige baan. Hiervoor was ik als enige de lul die het weekend mocht werken of wat dan ook. Bij problemen werd ik standaard gebeld; ik lostte ze op. Niemand die verantwoordelijkheid er voor nam (ook niet als het hun fuckup is).

En hier wordt het als team opgepakt. Als team gecommuniceerd dat het team gefaald heeft en niemand wordt er op afgerekend. We staan er met elkaar en voor elkaar. En dat voelt wel heel fijn :).

Ander verschil is dat ik hier wel vrolijk naar mijn werk ga op dit moment :).
pi_138219196
Men, dat is lang geleden...op schoolreisje naarde Efteling.

Als jullie in die enge apparaten gaan, let ik wel op jullie spullen (8>
En ga ik herinneringen herbeleven bij het Vliegend Tapijt.

Oh Vork...keep cool ! Dan ben ik wel nerveus voor je. w/
pi_138219242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Anthraxx het volgende:

Het allerbelangrijkste *O* Mooi! Het is je gegund.
En stiekem vraag ik me af hoe het er nu aan toe gaat op je oude bedrijf >:)
pi_138219246
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:10 schreef AnneX het volgende:
Als jullie in die enge apparaten gaan, let ik wel op jullie spullen
Zo iemand is ook nodig *)
pi_138219256
Inderdaad Anne, wat Isa zegt.

Mijn moeder deed dat altijd. O+
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:13:15 #263
13783 Anthraxx
pi_138219261
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het allerbelangrijkste *O* Mooi! Het is je gegund.
En stiekem vraag ik me af hoe het er nu aan toe gaat op je oude bedrijf >:)
Ik heb nog via bepaalde wegen enigszins inzage in wat er gebeurd. Ze hebben dat stukje software nooit uitgezet, dus ik krijg nog te zien wat er ongeveer gebeurd. Het aantal paniek gevallen is vrij exponentieel toegenomen de afgelopen 4 weken :').
pi_138219265
Ik heb overigens al mijn vakantiedagen nog niet gepland, dus ik kan ook een dagje opnemen voor de Efteling :Y
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:13:44 #265
13783 Anthraxx
pi_138219272
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens al mijn vakantiedagen nog niet gepland, dus ik kan ook een dagje opnemen voor de Efteling :Y
Ik ook hoor. Als het moet :P.
pi_138219285
Ik heb voor het eerst in tijden een dag zonder afspraken en dergelijke. En nu weet ik niet wat ik moet doen. :')
pi_138219293
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Anthraxx het volgende:

Ik heb nog via bepaalde wegen enigszins inzage in wat er gebeurd. Ze hebben dat stukje software nooit uitgezet, dus ik krijg nog te zien wat er ongeveer gebeurd. Het aantal paniek gevallen is vrij exponentieel toegenomen de afgelopen 4 weken :').
goh, wat raar *) Ik hoop dat de baas er iets van geleerd heeft, hoe waardevol goed personeel is en dat je die tevreden moet houden.
pi_138219333
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden een dag zonder afspraken en dergelijke. En nu weet ik niet wat ik moet doen. :')
Join the club!
pi_138219345
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Join the club!
Hoe hoog in het Noorden woon jij eigenlijk?
pi_138219355
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:

Hoe hoog in het Noorden woon jij eigenlijk?
Hoogeveen
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:17:30 #271
13783 Anthraxx
pi_138219374
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

goh, wat raar *) Ik hoop dat de baas er iets van geleerd heeft, hoe waardevol goed personeel is en dat je die tevreden moet houden.
Ik hoop het ook, maar ik vrees het ergste. De rest die er nu zit heeft nog wel de energie om gratis voor hem spullen te regelen en te maken. Zolang zij het blijven verkopen als een Zwitsers zakmes en de mensen er zijn, zoals ik ook was, die het uiteindelijk toch wel maken, dan blijft hij er mee weg komen :P.
pi_138219402
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoogeveen
Spontane wijn-op-het-terras-meet?
pi_138219409
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:18 schreef Lonaa het volgende:

Spontane wijn-op-het-terras-meet?
Je woont toc niet ook in Hoogeveen hè :D
pi_138219434
Maar dat was geen antwoord op je vraag, dus ja leuk!
pi_138219441
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je woont toc niet ook in Hoogeveen hè :D
Hahahaha, nee, dat niet.
In Enschede. Das 2 uurtjes trein. Zwolle ligt mooi in het midden, das een uurtje. O-)
pi_138219507
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:20 schreef Lonaa het volgende:

Hahahaha, nee, dat niet.
In Enschede. Das 2 uurtjes trein. Zwolle ligt mooi in het midden, das een uurtje. O-)
Och allemachtig, dat is niet echt naast de deur! Maar even geen zin in stad & treinen, daar krijg ik morgen al een overdosis van. Normaal zou ik zeggen: leuk, ga ik ook nog even de winkels in Zwolle in, maar ik vrees dat als ik dat 2 dagen achter elkaar doe ik psychisch ziek op de bank kom te liggen :+
pi_138219571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, leuk! Het is erg chaotisch, druk en we staan voor een hoop veranderingen intern. Er komen een hoop problemen op ons of door een chaotische oplevering van een aantal producten van afgelopen jaar.

Maar er is 1 groot verschil met mijn vorige baan. Hiervoor was ik als enige de lul die het weekend mocht werken of wat dan ook. Bij problemen werd ik standaard gebeld; ik lostte ze op. Niemand die verantwoordelijkheid er voor nam (ook niet als het hun fuckup is).

En hier wordt het als team opgepakt. Als team gecommuniceerd dat het team gefaald heeft en niemand wordt er op afgerekend. We staan er met elkaar en voor elkaar. En dat voelt wel heel fijn :).

Klinkt goed :)
pi_138219575
En vanmiddag moet er een Nihari (Pakistaans) op het vuur en die moet 5 uur pruttelen *O*
pi_138219580
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

:D _O-
pi_138219584
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och allemachtig, dat is niet echt naast de deur! Maar even geen zin in stad & treinen, daar krijg ik morgen al een overdosis van. Normaal zou ik zeggen: leuk, ga ik ook nog even de winkels in Zwolle in, maar ik vrees dat als ik dat 2 dagen achter elkaar doe ik psychisch ziek op de bank kom te liggen :+
Ach, om 12 uur op het station, om 1 uur in Zwolle, wat op een terras zitten, ben je eind van de middag weer thuis. *O*

Maar ik begrijp het wel. Wel jammer. :)
pi_138219597
Aan de upside: Het idee heeft er wel voor gezorgd dat ik nu aangekleed ben. :')
pi_138219662
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Aan de upside: Het idee heeft er wel voor gezorgd dat ik nu aangekleed ben. :')
*O* ik was al naar de winkel geweest om allemaal kookdingen op te halen, heb zoveel ideeën :') Nu nog aan de slag. Heb ook een lekkere fles wijn gehaald, dus daar mag ik van mezelf wat van nemen onder het koken.

Uurtje terrasje hier had ik wel gedaan :Y Vind het altijd leuk mensen van FOK! te ontmoeten.
pi_138219685
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* ik was al naar de winkel geweest om allemaal kookdingen op te halen, heb zoveel ideeën :') Nu nog aan de slag. Heb ook een lekkere fles wijn gehaald, dus daar mag ik van mezelf wat van nemen onder het koken.

Uurtje terrasje hier had ik wel gedaan :Y Vind het altijd leuk mensen van FOK! te ontmoeten.
Hmmz. Breng me niet in de verleiding. :P
Laten we het dan een andere keer doen, want een uurtje heen en een uurtje terug treinen vind ik best oke. *O*

Oh, en ik heb ook een lekkere fles wijn, zo even koud zetten. *O*
pi_138219692
Wat ga je voor lekkers koken Isa?
pi_138219761
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Wat ga je voor lekkers koken Isa?
Chocolademousse, sabayonne en nihari (Pakistaanse stoofschotel met schenkel). Past voor geen meter bij elkaar, maar ik vind de meeste chocolademousse niet zo lekker en dus moet ik het zelf maar maken. Sabayonne omdat ik eigeel over heb. Daar is de wijn dus ook voor.
De croissants doe ik wel een keer voor een zondag oid.
pi_138219801
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Chocolademousse, sabayonne en nihari (Pakistaanse stoofschotel met schenkel). Past voor geen meter bij elkaar, maar ik vind de meeste chocolademousse niet zo lekker en dus moet ik het zelf maar maken. Sabayonne omdat ik eigeel over heb. Daar is de wijn dus ook voor.
De croissants doe ik wel een keer voor een zondag oid.
Klinkt lekker!

Ik eet nog steeds alleen omdat O+ nog niet kan kauwen. Mijn avondeten de afgelopen week was echt belabberd. Behalve dinsdag, toen kwamen m'n ouders. Verder heb ik geloof ik een keer een afbakpizza gegeten, soep, brood, brood, brood. Zoiets. :')

Vanavond iets met paddestoelen.
pi_138219811
Of morgen, en vandaag iets anders, maar nog geen inspiratie.
pi_138219839
Ik maak vanavond falafel. :9 Voor de rest even gaan besluiten wat ik de komende week allemaal wil maken, want vanavond boodschappen doen.
pi_138219856
Ja, ik wilde vanmiddag wat boodschappen gaan doen (en zaterdag op de markt) maar ik heb 0 inspiratie op dit moment.

Hoe waren je burgers gisteren?
pi_138219900
Er hangt een HELE grote klok in mijn woonkamer, waar ik heel vaak even naar kijk om te zien hoe laat het is. En ik vond het de hele tijd nog zo vroeg, maar hij staat dus stil, op ongeveer kwart voor 10. Dat verklaard een heleboel. :')
pi_138220026
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik wilde vanmiddag wat boodschappen gaan doen (en zaterdag op de markt) maar ik heb 0 inspiratie op dit moment.

Hoe waren je burgers gisteren?
Apart maar lekker. Ik vind risotto een tweede keer opwarmen niet meer lekker en zo was het wel weer best lekker. Ik kreeg wel een hartverzakking van de prijs van pistachenootjes. 4 euro voor 200 gram. :')

donderdag 27 maart 2014 @ 10:59:11 #292
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138220397
Dat ging volgens plan en verwachting. Bedrijf X is inderdaad het bedrijf waarvan ik dacht dat dat 'm wel moest zijn, ik voldoe op een klein puntje voor de rest prima aan de (standaard) vacature(tekst) en het zal toch wel gek lopen als ik niet volgende week ofzo een sollicitatiegesprek heb.
pi_138220509
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:59 schreef Vork het volgende:
Dat ging volgens plan en verwachting. Bedrijf X is inderdaad het bedrijf waarvan ik dacht dat dat 'm wel moest zijn, ik voldoe op een klein puntje voor de rest prima aan de (standaard) vacature(tekst) en het zal toch wel gek lopen als ik niet volgende week ofzo een sollicitatiegesprek heb.
Dat klinkt veelbelovend :Y Is het voor een fulltime baan?
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:04:14 #294
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138220524
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:03 schreef Isabeau het volgende:

Dat klinkt veelbelovend :Y Is het voor een fulltime baan?
Ja, dat is gewoon fulltime.
pi_138220554
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:25 schreef Isabeau het volgende:
En vanmiddag moet er een Nihari (Pakistaans) op het vuur en die moet 5 uur pruttelen *O*
Klinkt interessant, ga je een foto maken? ;) En laat je weten hoe het was?
pi_138220571
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Apart maar lekker. Ik vind risotto een tweede keer opwarmen niet meer lekker en zo was het wel weer best lekker. Ik kreeg wel een hartverzakking van de prijs van pistachenootjes. 4 euro voor 200 gram. :')

[ afbeelding ]
Het ziet er wel smakelijk uit. :9
pi_138220579
En Vork, wat fijn! Ik duim voor je. *O*
pi_138220662
Even iets wat mij bezighoudt naast alle leuke dingen van het hier zijn, voor wie het weten wil :)

SPOILER
pi_138220719
Oh, dat is wel rot Selestha. Fijn dat ze het willen uitzoeken, maar wat ruk dat je daarvoor weer gluten moet eten, met alle mogelijke gevolgen van dien. ;(
pi_138220751
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:09 schreef Selestha het volgende:
Even iets wat mij bezighoudt naast alle leuke dingen van het hier zijn, voor wie het weten wil :)

SPOILER
Sterkte met dat onderzoek *ril* Maar dan weet je in ieder geval wel precies waar je aan toe bent. Heeft nooit iemand in Nederland dit uit willen zoeken? Matig hoor.
pi_138220760
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:12 schreef Lonaa het volgende:
Oh, dat is wel rot Selestha. Fijn dat ze het willen uitzoeken, maar wat ruk dat je daarvoor weer gluten moet eten, met alle mogelijke gevolgen van dien. ;(
Ja, daar baal ik ook erg van; maar kennelijk is het alleen mogelijk om Coeliakie te diagnosticeren als er actief schade wordt gedaan aan je darmen :{

Ben wel blij dat er serieus naar mijn klachten wordt gekeken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')