Wel is bekend wat ze vanmiddag als lunch hebben gekregen, bereid door het team van de Librije:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef minilot het volgende:
Is ergens te vinden wat ze op de NSS gisteren bij het grote diner onder de hoede van Willem & Maxima hebben gegeten? Ben wel heel benieuwd naar het menu!
Wie is Brianquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
En ik had een één op één momentje met mijn favo Brian. Hij zag me en zwaaide (ik stond als een mongool te springen en met 2 armen te zwaaien tegelijk haha en stond heel dichtbij!)
Bwian?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie is Brian
Nou mag je nooit meer je ogen wassen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie is Brian
Nou mag je nooit meer je ogen wassen
Schatje!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Dit is jongetje Brian aan het begin van zijn carrière:
[ afbeelding ]
Ook die look is heftig aan trends onderhevig
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vanavond het bord eten ook 'opgemaakt'. Ross kijkt er naar en zegt: interessant.
Ik: teveel Masterchef gekeken?
Hij: of niet genoeg.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bwian?
I have to twell my fwiend Biggus Diggus
Ik zou moeite hebben met zoeken wat ik van dat bord wel kan eten. Geef mij maar een gewone appeltaart waarbij je in één hap alles proeft. Volgens mij gaat het daar ook om.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef golfer het volgende:
Dessert
Als dessert was Jonnies grootmoeders ‘losgeslagen appeltaart’, waarbij alle elementen van een appeltaart (kaneel, rozijnen, appeltaart, koek) los op het bord liggen. De Engelse vertaling was 'deconstructed apple tart'.
[ afbeelding ]
Op dat bord kan je alles eten. Dat is altijd zo. Ook al denk je dat je het niet kan eten, dan is het doorgaans iets eetbaars geperst in een vorm.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou moeite hebben met zoeken wat ik van dat bord wel kan eten. Geef mij maar een gewone appeltaart waarbij je in één hap alles proeft. Volgens mij gaat het daar ook om.
Zou Jonnie hebben uitgelegd aan de vreemdelingen, dat steranijs en kaneelstokjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dessert
Als dessert was Jonnies grootmoeders ‘losgeslagen appeltaart’, waarbij alle elementen van een appeltaart (kaneel, rozijnen, appeltaart, koek) los op het bord liggen. De Engelse vertaling was 'deconstructed apple tart'.
[ afbeelding ]
Mousse die smaakt naar steranijs of kaneelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Of, net als onze laatste worteltjes, het ziet eruit als steranijs en kaneelstok maar is het mousse?
Bij het Zusje van de Librije en dat is ook alweer voorjaar 2013 geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:46 schreef AnneX het volgende:
Golfer je hebt er pas nog gelunched toch? bij Jonnie...
Alles op dat bord was eetbaar. Er lagen echt geen echte kaneelstokjes of stukjes steranijs op het bord.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou moeite hebben met zoeken wat ik van dat bord wel kan eten. Geef mij maar een gewone appeltaart waarbij je in één hap alles proeft. Volgens mij gaat het daar ook om.
Pas...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij het Zusje van de Librije en dat is ook alweer voorjaar 2013 geweest.
Ok ziet er mooier uit. Maar ik heb liever kunst aan de muur dan op mn bord.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles op dat bord was eetbaar. Er lagen echt geen echte kaneelstokjes of stukjes steranijs op het bord.
Door kleine beetjes van alles op je lepel/vork te nemen heb je ineens de complete smaak van een appeltaart in je mond terwijl het er niet uitziet als een appeltaart.
hier de zelfde gedachten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok ziet er mooier uit. Maar ik heb liever kunst aan de muur dan op mn bord.
/boer
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is Pechtold toch oké, en wat hou ik van D66
Ook al ben ik van de dieren, en dat zal niet gauw veranderen, maar ik ben enorm gecharmeerd van de democraten.
De vleesgeworden redelijkheid zonder enige passie of hartstocht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is Pechtold toch oké, en wat hou ik van D66
Dat kan ik wel, maar doe ik niet. Heb vandaag alweer genoeg achter het fornuis gestaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef AnneX het volgende:
Zo! Laat op de avond. Wie maakt daar nog gehakt van?
Vandaag heeft hij nog gesprekken. Dus naar alle waarschijnlijkheid hoor ik het ergens begin volgende week.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Myraela: wanneer hoor je wat betreft je solli? Ging ie goed?
Beetje raar inderdaad. Maar ik neem aan dat hij gewoon weer terug is en er een logische verklaring was?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:48 schreef Selestha het volgende:
Hmm, ik dacht goh wat is Lief laat terug van darts. Kom ik beneden, al zijn spullen hier, maar hij is nergens te bekennen. Spannend?
Is die ondertussen alweer terecht?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:48 schreef Selestha het volgende:
Hmm, ik dacht goh wat is Lief laat terug van darts. Kom ik beneden, al zijn spullen hier, maar hij is nergens te bekennen. Spannend?
Goed! Veel werk. En geen lesgeven meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het trouwens met het zzp'en?
Of doe je ook nog steeds lesgeven?
Fijn! Werken en je vrij voelenquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed! Veel werk. En geen lesgeven meer.
Ik ga echt nooit meer voor een baas werken, what was I thinking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |