abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138160915
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Veel succes Myraela!
Ik vind je op sommige vlakken ietwat verkeerde ideeën hebben, maar dat hoeft voor deze baan natuurlijk niet iets uit te maken. Hopelijk vind je een fijne werkplek!
Verkeerde ideeën?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:14:51 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138161135
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:

Ik denk dat het goed ging. Het was gewoon een gezellig gesprek. Nog even een weekje duimen en dan weet ik meer.
Oké. Afwachten en hopen dus maar. De baan zelf lijkt je nog steeds leuk?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138161255
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Oké. Afwachten en hopen dus maar. De baan zelf lijkt je nog steeds leuk?
Super leuk. :Y En het bedrijf lijkt me ook gewoon al geweldig om te werken. Het webshop team zou een jong team zijn. Goede doorgroei mogelijkheden, verschillende kanten op. En naast mijn eigen werkzaamheden ook de andere meehelpen. Bijvoorbeeld met de design of marketing kanten. Altijd tof.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 17:45:46 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138162103
Ohja Poes had beet vannacht/vanmorgen. :+

SPOILER: het slachtoffer in beeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_138162622
Bah, Borisz,

de Poes hiernaast zit bij zijn achterdeur aan een duif te kluiven, as
we speak. ( ik ging een pakketje afgeven) .
  dinsdag 25 maart 2014 @ 18:26:50 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138163314
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:45 schreef borisz het volgende:

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vonden meestal alleen een paar niertjes, waaromheen alles was opgevreten. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138163586
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:45 schreef borisz het volgende:

Een halve muis ;(
pi_138164470
Wat ik me afvraag G&B: kon Xena geen kousje om de poot krijgen ipv die kap? Of trekt ze dat er vanaf?
pi_138164593
De d.a. vertelde dat het 'droog' moet blijven. En als je het gaat afdekken gaat het broeien.
Bovendien heeft dat idd als nadeel dat ze dat eraf gaat bijten/krabben/likken.
pi_138164664
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:00 schreef Bluezz het volgende:
De d.a. vertelde dat het 'droog' moet blijven. En als je het gaat afdekken gaat het broeien.
Bovendien heeft dat idd als nadeel dat ze dat eraf gaat bijten/krabben/likken.
Ah ja logisch.. :) Balen voor haar.. ;(
pi_138168666
Dat was een fijn, een vrije dag :)
Heerlijk geslapen, gedanst, wasje buiten gehangen, geprobeerd te shoppen maar helaas niks gevonden (alhoewel.. niet erg eigenlijk), lekker gegeten en nu lekker eetprogramma's op tv aan het kijken O+.

Sterkte Bluezz met het rotnieuws.

@ Mini: Vroeger was het kamp BSB tegen kamp Spice Girls :D. Maar Take That zal het nooit redden :P. De BSB kunnen nog steeds alle choreo's van 20 jaar geleden, zijn onwijs actief, lijken niet ouder te worden (behalve Kevin en jammer dat AJ een islamitische baard heeft..), zijn grappig, schattig :P, kunnen waanzinnig zingen (en dansen tegelijk) en omdat ze de best selling boyband aller tijden zijn (*O*) komt er binnenkort een film uit! Yeaah! En ik had een één op één momentje met mijn favo Brian. Hij zag me en zwaaide (ik stond als een mongool te springen en met 2 armen te zwaaien tegelijk haha en stond heel dichtbij!)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:25:56 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138168802
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef minilot het volgende:
Is ergens te vinden wat ze op de NSS gisteren bij het grote diner onder de hoede van Willem & Maxima hebben gegeten? Ben wel heel benieuwd naar het menu! :)
Wel is bekend wat ze vanmiddag als lunch hebben gekregen, bereid door het team van de Librije:

Voorgerecht
Als voorgerecht werd Noordzeekabeljauw geserveerd met verse Nederlandse asperges, Opperdoezer aardappelen en lentegroenten.
OF
De wereldleiders konden ook vegetarisch gerecht kiezen met een salade van quinoa met komkommer, lentekruiden, geitenkaas en sap van groene bonen.

De wijn bij het voorgerecht was een witte Auxerrois/Pinot Gris uit Schouwen-Duiveland uit 2012.

Hoofdgerecht
Als hoofdgerecht werd Hollandse lentelam met biologische groenten, gebakken appel en jus van steranijs.
OF
Ook hier kon er gekozen worden voor een vegetarisch hoofdgerecht: Nederlandse asperges overgoten door beurre noisette, dragon, hazelnoot en aardappeljus.

De wijn voor het hoofdgerecht was een rode wijn: ‘Kus van Thérèse’ uit Regent Barrique uit 2012.

Dessert
Als dessert was Jonnies grootmoeders ‘losgeslagen appeltaart’, waarbij alle elementen van een appeltaart (kaneel, rozijnen, appeltaart, koek) los op het bord liggen. De Engelse vertaling was 'deconstructed apple tart'.

[ Bericht 5% gewijzigd door golfer op 25-03-2014 20:32:16 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_138168871

[ Bericht 69% gewijzigd door Blues op 25-03-2014 20:28:21 ]
pi_138168904
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
En ik had een één op één momentje met mijn favo Brian. Hij zag me en zwaaide (ik stond als een mongool te springen en met 2 armen te zwaaien tegelijk haha en stond heel dichtbij!)
Wie is Brian :D
Nou mag je nooit meer je ogen wassen 8-)
pi_138168981
Da's volgens mij erg in, deconstructed something in de kookwereld. Ik vind tegenwoordig kooktrends best interessant! Dat als je naar een menu kijkt je direct denkt: hey, jaren 70! Zijn daar ook boeken over, wat de trends in de afgelopen eeuw zijn geweest?

Ik had vanavond het bord eten ook 'opgemaakt'. Ross kijkt er naar en zegt: interessant.
Ik: teveel Masterchef gekeken?
Hij: of niet genoeg.

:o -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:32:02 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138169026
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bwian?
I have to twell my fwiend Biggus Diggus
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138169138
Dit is jongetje Brian aan het begin van zijn carrière:

Ook die look is heftig aan trends onderhevig :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138169184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit scheetje. Ik voelde me gisteren weer 12, toen ik zo ontzettend verliefd op em was. Gisteren was ik het weer even O+
pi_138169289
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Dit is jongetje Brian aan het begin van zijn carrière:
[ afbeelding ]

Ook die look is heftig aan trends onderhevig :D
Schatje! O+
pi_138169355
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:

Ik had vanavond het bord eten ook 'opgemaakt'. Ross kijkt er naar en zegt: interessant.
Ik: teveel Masterchef gekeken?
Hij: of niet genoeg.

:o -O-
_O-
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:41:06 #111
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_138169464
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bwian?
I have to twell my fwiend Biggus Diggus
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_138169466
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef golfer het volgende:

Dessert
Als dessert was Jonnies grootmoeders ‘losgeslagen appeltaart’, waarbij alle elementen van een appeltaart (kaneel, rozijnen, appeltaart, koek) los op het bord liggen. De Engelse vertaling was 'deconstructed apple tart'.
[ afbeelding ]

Ik zou moeite hebben met zoeken wat ik van dat bord wel kan eten. Geef mij maar een gewone appeltaart waarbij je in één hap alles proeft. Volgens mij gaat het daar ook om.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 20:41:06 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138169467
:D
Over Masterchef gesproken. De UK versie gaat weer beginnen CUL / Masterchef UK 2014 #1
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:42:13 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138169532
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
He hafs a Wife you know....
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138169639
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou moeite hebben met zoeken wat ik van dat bord wel kan eten. Geef mij maar een gewone appeltaart waarbij je in één hap alles proeft. Volgens mij gaat het daar ook om.
Op dat bord kan je alles eten. Dat is altijd zo. Ook al denk je dat je het niet kan eten, dan is het doorgaans iets eetbaars geperst in een vorm.
pi_138169736
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Dessert
[ afbeelding ]

Zou Jonnie hebben uitgelegd aan de vreemdelingen, dat steranijs en kaneelstokje
etc. niet gegeten worden, toch?
Wat blijft er dan over ( om te eten/proeven) van het overigens prachtige schilderij?

Alweer een schilderij :D na Rembrandt en Mondriaan.

Edit: zelfde vraag als FFT _O_
Dus, wat Isa zegt. 8)7

Golfer je hebt er pas nog gelunched toch? bij Jonnie...
pi_138170083
Of, net als onze laatste worteltjes, het ziet eruit als steranijs en kaneelstok maar is het mousse? *)
pi_138170252
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Of, net als onze laatste worteltjes, het ziet eruit als steranijs en kaneelstok maar is het mousse? *)
Mousse die smaakt naar steranijs of kaneel :Y Geen enkele 3 sterrenchef zal echte stukjes steranijs op een bord leggen met het risico dat de buitenlandse gast die niet weet wat het is het stuk in zijn mond steekt en begint te kauwen.
pi_138170526
Ik houd er niet zo van, zeker de kruidnagels erbij zijn voor mij een stapje te ver.
pi_138170706
Dat zijn geen kruidnagels. Dat is iets wat op kruidnagels lijkt en een zachte kruidnagelsmaak heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')