Hahahahaha. De vraag is: wat doen we eraan?quote:
Dan ben jij vast ook wel benieuwd naar de recensie van oud-Fok!-user SCH die veel (kinder)boeken recenseert.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:00 schreef minilot het volgende:
Zoooo, hèhè. Na drie dagen uitstellen eindelijk maar eens een (ellenlange) recensie van Pinkeltje in de Efteling getikt.
Avond!
Die had ik allang gelezen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben jij vast ook wel benieuwd naar de recensie van oud-Fok!-user SCH die veel (kinder)boeken recenseert.
OMG, OMGquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik nam net een hap uit mijn beeldscherm.
Optredens?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker getraind vnv.
Dit weekend honderden km's maken voor optredens maar wel zin in.
Vrijdag voor denk 40-jarigen (bedrijfsfeest) en zaterdag voor 16 tot 21-jarigen
Nog even en je kunt net als Pechtold prachtige zinnen maken die nergens over gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:31 schreef borisz het volgende:
Toen ik terug liep van het gemeentehuis schrok ik van mezelf hoe je politiek bent ingesteld..
Ook al ben ik een relatieve outsider. Plugde veren op de daarvoor bestemde plek om juist dingen te bevestigen omdat het 'ons' beter uit komt, knoop een gesprekje aan etc.
Ondertussen mijzelf lekker als buitenstaander opstellen..
Mogguhquote:
Heb je een lekkere lange vrije dagquote:Op donderdag 27 maart 2014 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja, goedemorgen! Ik ben vrij vandaagIk was wel uitgeslapen en wist niet hoe laat het was.
quote:
Och , sterkte. Ik laat me door mijn moeder ook ongeveer eens per jaar voor iets dergelijks strikken. Veel horecamomenten inplannen! 's Ochtends koffie met een gebakje, láng lunchen en ook 's middags ergens neerstrijken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:
Morgen winkelen met mijn moeder in een andere stad en we gaan met de trein. Wilde ze dat ik de trein ging reserveren van 9 uur 's morgens tot 21.00 's avonds, want koopavond. Maar hemeltje lief, wat moet je doen als je 12 (effectief 11) uur gaat shoppen?!?! Dus ik heb de trein a la compromis gereserveerd van 10.30 tot 20.00 en dáár zie ik al tegen opIk haat winkelen
Na een uurtje heb ik het wel allemaal gezien.
Als ik ook zo'n vrije dag had dan nam ik je mee naar de Efteling Isa, maar helaas pindakaas zit ik al vanaf 06:25 op kantoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]eigenlijk heb ik wel zin om 'iets te doen'. Ken je dat? En ik heb geen plannen, want ik hàd geen vrije dag, maar dit kwam zo beter uit met het werk.
Och lieverd, als we nu beslissen naar de Efteling te gaan dan ben ik daar pas over 4 uur of zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:24 schreef minilot het volgende:
Als ik ook zo'n vrije dag had dan nam ik je mee naar de Efteling Isa, maar helaas pindakaas zit ik al vanaf 06:25 op kantoor.
07:44 + 4 uur = 11:44 uurquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och lieverd, als we nu beslissen naar de Efteling te gaan dan ben ik daar pas over 4 uur of zo
Maar ik wil wel weer graag een dagjeEn met jou moet helemaal feest zijn, want ik ben dol op al die idiote weetjes over de Efteling
En ik ga absoluut veel horecamomentjes inplannen![]()
Ja, maar dat is anders dan er rond lopen en dat iemand zegt 'zie je die kraai daar? nou, die....'quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:46 schreef minilot het volgende:
07:44 + 4 uur = 11:44 uur
Best te doen, toch?![]()
Voor een ongebreidelde hoeveelheid weetjes is er Eftepedia.nl hè?
Jamaar, jamaar - je hebt een onverwachte dag vrij! Me dunkt dat dat een goede gelegenheid is om zelf brood te bakken!quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan ontbijt gaan halen! Er was geen melk meer en ook het brood smaakte me te oud. Ik was bijna van plan zelf maar te gaan bakken, maar dat duurt eigenlijk nog langer.
Ik ga croissantjes maken! En die zijn dan morgen pas klaar, toch? Waar is trut voor haar receptjequote:Op donderdag 27 maart 2014 08:01 schreef minilot het volgende:
Waarom woon je dan ook helemaal in het Hoge Noorden Isa?!
Jamaar, jamaar - je hebt een onverwachte dag vrij! Me dunkt dat dat een goede gelegenheid is om zelf brood te bakken!
JA!quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef minilot het volgende:
Zou, ergens in de lente, een CUL-SC-meet in de Wereld vol Wonderen een idee zijn?![]()
Ga jij dan alle vage Efteling weetjes aan ons vertellen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef minilot het volgende:
Zou, ergens in de lente, een CUL-SC-meet in de Wereld vol Wonderen een idee zijn?![]()
Wát?!quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Maar kan dat dan voordat ik weer zielige, verdrinkende eendenkuikentjes in de pirana moet aanschouwen?
Ik heb nog nooit croissantjes gemaakt! Gaaf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga croissantjes maken! En die zijn dan morgen pas klaar, toch? Waar is trut voor haar receptje
Paar jaar geleden waren er allemaal van die schattige fluffy gele bolletjes die ronddwarrelden in de Efteling, maar die kwamen dus óók in de pirana terecht! Met mama eend helemaal gestresst aan de kant en kleintjes die maar kopje onder gingen en werden meegesleurd door de stromingquote:
Och, nu je het zegt! De sensatiebeluste berichtgeving van onze zeer dierbare vrienden van Looopings.com gaat soms bij mij het ene oor in en direct het andere weer uit, excuus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Met een korte google zag ik al dat ik niet de enige ben die dat heeft gezien, dat jij dat niet wist!
http://www.looopings.nl/w(...)t-jonge-eendjes.html
Het was wel degelijk heftig, mijn dagje was gewoon verpestquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:27 schreef minilot het volgende:
Och, nu je het zegt! De sensatiebeluste berichtgeving van onze zeer dierbare vrienden van Looopings.com gaat soms bij mij het ene oor in en direct het andere weer uit, excuus.![]()
Arme eendjes!
Da is ook niet best, nee. Maar we eten nu uitsluitend biologische kip en vlees en ik hóóp maar dat die diertjes een beetje humaan leventje hebben gehad. Alhoewel, vermoord worden om mijn avondmaal te worden lijkt me ook geen lollig eindquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef minilot het volgende:
Ik zal zeker maar niet beginnen over het dierenleed van lieve pluizige eendenkuikens in Efteling ten opzichte van die in de bioindustrie hè?
Ik vond het aanvankelijk wel een idyllische plek zo met al dat water en bosquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef minilot het volgende:
En dan lopen de eendenkuikens in de Efteling ook nog eens een extra risico door de twee hongerige poezebeesten die in de Efteling wonen.. Een risicovolle plek om uit het ei te komen hoor!
Niet meer risico dan elders denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef minilot het volgende:
En dan lopen de eendenkuikens in de Efteling ook nog eens een extra risico door de twee hongerige poezebeesten die in de Efteling wonen.. Een risicovolle plek om uit het ei te komen hoor!
Is doordeweeks niet beter qua druktequote:Op donderdag 27 maart 2014 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerste vrije weekend is 31 mei en 1 juni
Jawel, maar niet qua werken. Mijn baas betaald mij niet om naar de Efteling te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is doordeweeks niet beter qua drukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |