quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed! Veel werk. En geen lesgeven meer.
Ik ga echt nooit meer voor een baas werken, what was I thinking?
Nou. Ik ben weer op kantoor na een fietstochtje van 41 minutenquote:
Oh, zo kut is dat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:20 schreef Vork het volgende:
Hoi en doei, ik ontvlucht de woning even. Iemand hier in het blok is volgens mij tegels van de muur aan het bikken met iets dat heel erg veel herrie maakt. Ik heb het er wel even mee gehad.
Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweedequote:Op woensdag 26 maart 2014 07:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje raar inderdaad. Maar ik neem aan dat hij gewoon weer terug is en er een logische verklaring was?
Zijn telefoon lag op de tafel, zijn jas op de stoel, en zijn portemonnee erbij. Maar hij was nergens in het huis; dat maakte het mysterie zo intrigerendquote:Op woensdag 26 maart 2014 06:37 schreef Bluezz het volgende:
Issie al terug? Bellen? (of is dat ouderwetsch?)
Mogge
Poes doet bijna normaal
Zit weer als vanouds op de badkamermat onhandig te wezen als ik de douche uitstap.
Loopt net ff te langzaam voor je voeten de trap af, wil naar de luchtplaats (kleine voorbalkonnetje) en gaat mieuwen bij haar bakje.
*normaal
Hij wilde jou natuurlijk niet wakker maken en met zijn dranklucht bedwelmenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef Selestha het volgende:
Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweedeMeneer had teveel gedronken en besloot (heel logisch) in de caravan te gaan slapen
Dank!quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef Bluezz het volgende:
Oh Dude wat fijn om te horen dat het goed loopt en veel werk
Maar daar maakte ik me geen zorgen om. Je bent gewoon haske goed mensch![]()
Zo schattig!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank!![]()
![]()
En AnneX, ik vind administratie wel leuk eigenlijk. Ik hou heel erg van ordenen en vastleggen en zo. Als we vroeger doktertje speelden, wilde ik altijd assistente zijn.
Want dan kon ik afspraken opschrijven en de agenda beheren.
Ja t was ook wel weer liefquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij wilde jou natuurlijk niet wakker maken en met zijn dranklucht bedwelmen![]()
Hartstikke goed ! Keep them coming those miles.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Ik ben weer op kantoor na een fietstochtje van 41 minutenIk voel me iig wakker nu
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet vanavond geitenkaas met geroosterde bietjes op brood en ik kijk er nu al naar uit.
Klinkt interessant!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Ik maak vanavond risottoburgers, met pistache. Ben benieuwd.
Waar haal je die geitenkaas? Of doe je dat zelf?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klinkt interessant!
De geroosterde bietjes zijn nog over van maandag. Met een rood uitje, wat peper/zout, goede olijfolie en vijgen-balsamico-azijn. De geitenkaas is 50% geitenkaas 50% roomkaas, dat haalt iets de scherpte van de roomkaas. Superjum!
Ik maak het zelf inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar haal je die geitenkaas? Of doe je dat zelf?
Ik hoorde goede dingen over de geitenkaasjes van de Lidl, dus die heb ik laatst eens geprobeerd. Erg lekker, maar voor mij persoonlijk zou het nog wat minder scherp mogen zijn.
Dat ik dat zelf niet bedacht heb.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak het zelf inderdaad.![]()
Zo'n bakkie roomkaas, gelijke hoeveelheid geitenkaas, zacht laten worden zodat je het kan mengen en dan mengen.
Dan heb je nog net de smaak van geitenkaas en dat vind ik wel lekker.
Ik las het, op het grote internet, en toen dacht ik precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ik dat zelf niet bedacht heb.Ga ik ook eens proberen, bedankt!
Wat een mutserig, truttig filmpje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet wat ze allemaal te vertellen heeft (zit met pc zonder geluid) ik ken haar ook niet en het ziet er wat truttig uit op het eerste gezicht maar dit is mijn baan op YT
(er is een vacature op een andere poli en dit stond erbij)
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef Selestha het volgende:
Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweedeMeneer had teveel gedronken en besloot (heel logisch) in de caravan te gaan slapen
Tadaaaa!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Miiiiini, hoe waren je hazelnootschuimpiesch?
Professionele look zeg!quote:
Ik nam net een hap uit mijn beeldscherm.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is Pechtold toch oké, en wat hou ik van D66
Ook al ben ik van de dieren, en dat zal niet gauw veranderen, maar ik ben enorm gecharmeerd van de democraten.
Oh, gelukkig zeg! Had je 'm uiteindelijk zelf gevonden, daar in de caravan?quote:
Ohmy, dit ga ik ook eens maken. Ik vind die van de bakker altijd zoooo lekker. Als je mij een gebakje uit laat kiezen kom ik standaard altijd hierop uit.quote:
Owquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een mutserig, truttig filmpje.
Het gaat trouwens niet helemaal over jouw werk, maar over een opleiding ervoor voor herintreedsters.
Wees gewaarschuwd: ik vond die van mezelf beduidend minder lekker dan die van de bakker. Nu staat de bakker waar ik het haal (Brokking) tot in de wijde omtrek specifiek bekend om z'n hazelnootgebak, maar toch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmy, dit ga ik ook eens maken. Ik vind die van de bakker altijd zoooo lekker. Als je mij een gebakje uit laat kiezen kom ik standaard altijd hierop uit.
Hmm, dan ga ik misschien eerst nog eens naar wat andere recepten zoeken. Ik vind Rudolph fijn voor de echte basisrecepten. Zo was het deeg van mijn empanadas of worstenbroodjes echt heerlijk. Maar voor de vulling en echte smaak ga ik toch liever op mijn eigen gevoel af.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd: ik vond die van mezelf beduidend minder lekker dan die van de bakker. Nu staat de bakker waar ik het haal (Brokking) tot in de wijde omtrek specifiek bekend om z'n hazelnootgebak, maar toch.
Meestal vind ik zelfgemaakt véél lekkerder dan wat ik in een winkel kan kopen, maar die vlieger ging dit keer helaas niet op. Het was wel lekker hoor, maar niet heel bijzonder.
Maar misschien lag het aan mij en had ik iets niet goed gedaan. Of is het recept van Rudolph gewoon belabberd, dat zou niet voor het eerst zijn.
Lief van je!quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik moet binnenkort een schuim ijstaart maken. Mijn moeder vind die van de supermarkt altijd heerlijk, dus heb haar maanden geleden al beloofd dat ik het voor haar verjaardag zelf zou maken.
Een taart, maar in plaats van cake is het van Franse meringue en waar normaal een laagje room of iets zit, zit nu ijs.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Lief van je!Maar wat is een schuim-ijstaart? Ik geloof niet dat ik dat ken..
Ah, okee. Nooit gezien in de supermarkt volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een taart, maar in plaats van cake is het van Franse meringue en waar normaal een laagje room of iets zit, zit nu ijs.
Ik zocht bij Albert online en daar zag ik het ook niet. Het is echt al jarennnn geleden. Dus misschien verkopen ze het niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, okee. Nooit gezien in de supermarkt volgens mij.Klinkt wel lekker!
Ja uiteindelijk wel, ik had eerst anderhalf uur gewacht en begon het steeds vreemder te vinden. En toen bedacht ik opeens dat we een caravan in de tuin hebben. Toen ben ik hem dus wakker gaan maken en is hij meegegaan naar bedquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, gelukkig zeg! Had je 'm uiteindelijk zelf gevonden, daar in de caravan?
Mooi verhaalquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel, ik had eerst anderhalf uur gewacht en begon het steeds vreemder te vinden. En toen bedacht ik opeens dat we een caravan in de tuin hebben. Toen ben ik hem dus wakker gaan maken en is hij meegegaan naar bedHij was wel ijskoud
Ja ik was zelf ook niet helemaal helder natuurlijk, het was midden in de nacht dus het duurde ook voor mij even voor ik logisch kon nadenkenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef Selestha het volgende:
Dit ga ik vaker doen, groot vlees is leuk!
Avond!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er heel goed uit. Avond trouwens.
-highfive- I hear ya!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk heb teveel leuke ideeen, maar te weinig tijd, te weinig geld en te weinig publiek om het op te eten
aan dat laatste kan wat gedaan worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk heb teveel leuke ideeen, maar te weinig tijd, te weinig geld en te weinig publiek om het op te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |