Ik nam net een hap uit mijn beeldscherm.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is Pechtold toch oké, en wat hou ik van D66
Ook al ben ik van de dieren, en dat zal niet gauw veranderen, maar ik ben enorm gecharmeerd van de democraten.
Oh, gelukkig zeg! Had je 'm uiteindelijk zelf gevonden, daar in de caravan?quote:
Ohmy, dit ga ik ook eens maken. Ik vind die van de bakker altijd zoooo lekker. Als je mij een gebakje uit laat kiezen kom ik standaard altijd hierop uit.quote:
Owquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een mutserig, truttig filmpje.
Het gaat trouwens niet helemaal over jouw werk, maar over een opleiding ervoor voor herintreedsters.
Wees gewaarschuwd: ik vond die van mezelf beduidend minder lekker dan die van de bakker. Nu staat de bakker waar ik het haal (Brokking) tot in de wijde omtrek specifiek bekend om z'n hazelnootgebak, maar toch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmy, dit ga ik ook eens maken. Ik vind die van de bakker altijd zoooo lekker. Als je mij een gebakje uit laat kiezen kom ik standaard altijd hierop uit.
Hmm, dan ga ik misschien eerst nog eens naar wat andere recepten zoeken. Ik vind Rudolph fijn voor de echte basisrecepten. Zo was het deeg van mijn empanadas of worstenbroodjes echt heerlijk. Maar voor de vulling en echte smaak ga ik toch liever op mijn eigen gevoel af.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd: ik vond die van mezelf beduidend minder lekker dan die van de bakker. Nu staat de bakker waar ik het haal (Brokking) tot in de wijde omtrek specifiek bekend om z'n hazelnootgebak, maar toch.
Meestal vind ik zelfgemaakt véél lekkerder dan wat ik in een winkel kan kopen, maar die vlieger ging dit keer helaas niet op. Het was wel lekker hoor, maar niet heel bijzonder.
Maar misschien lag het aan mij en had ik iets niet goed gedaan. Of is het recept van Rudolph gewoon belabberd, dat zou niet voor het eerst zijn.
Lief van je!quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik moet binnenkort een schuim ijstaart maken. Mijn moeder vind die van de supermarkt altijd heerlijk, dus heb haar maanden geleden al beloofd dat ik het voor haar verjaardag zelf zou maken.
Een taart, maar in plaats van cake is het van Franse meringue en waar normaal een laagje room of iets zit, zit nu ijs.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Lief van je!Maar wat is een schuim-ijstaart? Ik geloof niet dat ik dat ken..
Ah, okee. Nooit gezien in de supermarkt volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een taart, maar in plaats van cake is het van Franse meringue en waar normaal een laagje room of iets zit, zit nu ijs.
Ik zocht bij Albert online en daar zag ik het ook niet. Het is echt al jarennnn geleden. Dus misschien verkopen ze het niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, okee. Nooit gezien in de supermarkt volgens mij.Klinkt wel lekker!
Ja uiteindelijk wel, ik had eerst anderhalf uur gewacht en begon het steeds vreemder te vinden. En toen bedacht ik opeens dat we een caravan in de tuin hebben. Toen ben ik hem dus wakker gaan maken en is hij meegegaan naar bedquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, gelukkig zeg! Had je 'm uiteindelijk zelf gevonden, daar in de caravan?
Mooi verhaalquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel, ik had eerst anderhalf uur gewacht en begon het steeds vreemder te vinden. En toen bedacht ik opeens dat we een caravan in de tuin hebben. Toen ben ik hem dus wakker gaan maken en is hij meegegaan naar bedHij was wel ijskoud
Ja ik was zelf ook niet helemaal helder natuurlijk, het was midden in de nacht dus het duurde ook voor mij even voor ik logisch kon nadenkenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef Selestha het volgende:
Dit ga ik vaker doen, groot vlees is leuk!
Avond!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er heel goed uit. Avond trouwens.
-highfive- I hear ya!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk heb teveel leuke ideeen, maar te weinig tijd, te weinig geld en te weinig publiek om het op te eten
aan dat laatste kan wat gedaan worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk heb teveel leuke ideeen, maar te weinig tijd, te weinig geld en te weinig publiek om het op te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |