abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:40:21 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138188472
quote:
Ik nam net een hap uit mijn beeldscherm. :9~
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138188490
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is Pechtold toch oké, en wat hou ik van D66

Ook al ben ik van de dieren, en dat zal niet gauw veranderen, maar ik ben enorm gecharmeerd van de democraten.
^O^

Sluit je aan! We kunnen zo'n stoere dudette als jij vast goed gebruiken! O+
/ledenwerverij >:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_138188519
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:30 schreef Selestha het volgende:

[..]
Oh, gelukkig zeg! Had je 'm uiteindelijk zelf gevonden, daar in de caravan?
pi_138188616
quote:
Ohmy, dit ga ik ook eens maken. Ik vind die van de bakker altijd zoooo lekker. Als je mij een gebakje uit laat kiezen kom ik standaard altijd hierop uit. :@
pi_138188720
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat een mutserig, truttig filmpje.
Het gaat trouwens niet helemaal over jouw werk, maar over een opleiding ervoor voor herintreedsters. ;)
Ow :@ :D
pi_138188732
quote:
:9 :9
pi_138188740
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohmy, dit ga ik ook eens maken. Ik vind die van de bakker altijd zoooo lekker. Als je mij een gebakje uit laat kiezen kom ik standaard altijd hierop uit. :@
Wees gewaarschuwd: ik vond die van mezelf beduidend minder lekker dan die van de bakker. Nu staat de bakker waar ik het haal (Brokking) tot in de wijde omtrek specifiek bekend om z'n hazelnootgebak, maar toch.

Meestal vind ik zelfgemaakt véél lekkerder dan wat ik in een winkel kan kopen, maar die vlieger ging dit keer helaas niet op. Het was wel lekker hoor, maar niet heel bijzonder.

Maar misschien lag het aan mij en had ik iets niet goed gedaan. Of is het recept van Rudolph gewoon belabberd, dat zou niet voor het eerst zijn. :+
pi_138189063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Wees gewaarschuwd: ik vond die van mezelf beduidend minder lekker dan die van de bakker. Nu staat de bakker waar ik het haal (Brokking) tot in de wijde omtrek specifiek bekend om z'n hazelnootgebak, maar toch.

Meestal vind ik zelfgemaakt véél lekkerder dan wat ik in een winkel kan kopen, maar die vlieger ging dit keer helaas niet op. Het was wel lekker hoor, maar niet heel bijzonder.

Maar misschien lag het aan mij en had ik iets niet goed gedaan. Of is het recept van Rudolph gewoon belabberd, dat zou niet voor het eerst zijn. :+
Hmm, dan ga ik misschien eerst nog eens naar wat andere recepten zoeken. Ik vind Rudolph fijn voor de echte basisrecepten. Zo was het deeg van mijn empanadas of worstenbroodjes echt heerlijk. Maar voor de vulling en echte smaak ga ik toch liever op mijn eigen gevoel af.

Ik moet binnenkort een schuim ijstaart maken. Mijn moeder vind die van de supermarkt altijd heerlijk, dus heb haar maanden geleden al beloofd dat ik het voor haar verjaardag zelf zou maken.
pi_138189207
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik moet binnenkort een schuim ijstaart maken. Mijn moeder vind die van de supermarkt altijd heerlijk, dus heb haar maanden geleden al beloofd dat ik het voor haar verjaardag zelf zou maken.
Lief van je! :Y Maar wat is een schuim-ijstaart? Ik geloof niet dat ik dat ken..
pi_138189598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Lief van je! :Y Maar wat is een schuim-ijstaart? Ik geloof niet dat ik dat ken..
Een taart, maar in plaats van cake is het van Franse meringue en waar normaal een laagje room of iets zit, zit nu ijs.
pi_138189830
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een taart, maar in plaats van cake is het van Franse meringue en waar normaal een laagje room of iets zit, zit nu ijs.
Ah, okee. Nooit gezien in de supermarkt volgens mij. :) Klinkt wel lekker!
pi_138189878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, okee. Nooit gezien in de supermarkt volgens mij. :) Klinkt wel lekker!
Ik zocht bij Albert online en daar zag ik het ook niet. Het is echt al jarennnn geleden. Dus misschien verkopen ze het niet meer. :')
pi_138198922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, gelukkig zeg! Had je 'm uiteindelijk zelf gevonden, daar in de caravan?
Ja uiteindelijk wel, ik had eerst anderhalf uur gewacht en begon het steeds vreemder te vinden. En toen bedacht ik opeens dat we een caravan in de tuin hebben. Toen ben ik hem dus wakker gaan maken en is hij meegegaan naar bed ;) Hij was wel ijskoud :')
pi_138198991
quote:
Wat mooi! Heb jij eigenlijk een foodblog?
pi_138199207
quote:
12s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja uiteindelijk wel, ik had eerst anderhalf uur gewacht en begon het steeds vreemder te vinden. En toen bedacht ik opeens dat we een caravan in de tuin hebben. Toen ben ik hem dus wakker gaan maken en is hij meegegaan naar bed ;) Hij was wel ijskoud :')
Mooi verhaal _O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_138199292
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Mooi verhaal _O-
Ja ik was zelf ook niet helemaal helder natuurlijk, het was midden in de nacht dus het duurde ook voor mij even voor ik logisch kon nadenken :P
pi_138199948
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:38 schreef minilot het volgende:

Dat ziet er heel goed uit. Avond trouwens. :s)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 18:51:36 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138200046
*BURP*

Lekker wokmaaltje vandaag met garnalen :9.

Zo naar afscheid oude raad.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_138200435
Brokking :D het eerste wat ik leerde van mijn schoonfamilie uit Dordt. Helaas hebben ze een slechte aan mij want het is helemaal niet mijn smaak.
pi_138204351
Vandaag voor het eerst in mijn leven een hele kip geroosterd, en het was lekker! Krokant vel en sappig, zoals het hoort O+

Dit ga ik vaker doen, groot vlees is leuk!
pi_138204514
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef Selestha het volgende:
Dit ga ik vaker doen, groot vlees is leuk!
:Y ik ben fan van groot vlees ;)
pi_138205852
Zoooo, hèhè. Na drie dagen uitstellen eindelijk maar eens een (ellenlange) recensie van Pinkeltje in de Efteling getikt. Zin om op de bank in slaap te vallen (heel veel heel korte nachten gehad), maar wil nog wakker blijven tot Masterchef UK over een uur. :O

quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:47 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat ziet er heel goed uit. Avond trouwens. :s)
Avond! :W
pi_138206023
Verdorie -O- Ik heb teveel leuke ideeen, maar te weinig tijd, te weinig geld en te weinig publiek om het op te eten :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138206277
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Verdorie -O- Ik heb teveel leuke ideeen, maar te weinig tijd, te weinig geld en te weinig publiek om het op te eten :')
-highfive- I hear ya!
  woensdag 26 maart 2014 @ 21:09:37 #200
63722 z80
I fink you freaky
pi_138206397
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
aan dat laatste kan wat gedaan worden. :Y)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')