Gewoon vierkantjes bakpapier knippen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:01 schreef Bleie het volgende:
Ziet er mooi uit, Minilot! Ik dacht even dat je verwees naar de hazelnotenschuimtaart van Maison
Hier kleine irritatie: ik wil muffins maken, maar mn papiertjes (of hoe heten die dingen) zijn op, en mn zoon ligt te slapen , dus ik moet wachten tot hij wakker is voor ik ze kan gaan halen. Zo stom dat ik er vanochtend toen ik boodschappen deed niet aan gedacht heb.
Vind ik stiekem nog mooier ook, dan die stomme papiertjes met printjes.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Gewoon vierkantjes bakpapier knippen!![]()
[ afbeelding ]
Daarom heb ik altijd ongebleekte cupjes ipv printjesquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik stiekem nog mooier ook, dan die stomme papiertjes met printjes.
Vind ik nog steeds niet mooi.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd ongebleekte cupjes ipv printjes
[ afbeelding ]
Je had het over 'mooier' en dit is mooier dan geverfde huppelkuttenkleurencupcakecups waarmee je de vergelijking maakte.quote:
Ik vind die bruine lelijk(er), dan ben ik maar een huppelkut hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je had het over 'mooier' en dit is mooier dan geverfde huppelkuttenkleurencupcakecups waarmee je de vergelijking maakte.
Je leest het verkeerd. Die dingen hebben huppelkuttenkleuren, wil niet zeggen dat je dat bent als je ze toch gebruikt, moet je lekker zelf wetenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:49 schreef owl. het volgende:
[..]
Ik vind die bruine lelijk(er), dan ben ik maar een huppelkut hoor.
Die van minilot zijn wel tof.
Goede tip inderdaad.
Je zegt zelf letterlijk dat ze mooier zijn, daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. Die dingen hebben huppelkuttenkleuren, wil niet zeggen dat je dat bent als je ze toch gebruikt, moet je lekker zelf weten
Lelijk zal mij aan mijn reet roesten, het moet functioneel zijn en goed smaken. Gezien je die cups niet opeet maakt het dus al helemaal geen moer uit wat je gebruikt. Ongebleekte zijn wel minder mileubelastend.
Hoho, ze zijn niet van mij, ze zijn van Martha Stewart!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:49 schreef owl. het volgende:
Die van minilot zijn wel tof.
Goede tip inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |