abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2026 @ 18:12:56 #51
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220973662
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:00 schreef laziness het volgende:
Sourdough discard blueberry lemon loaf

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Dat klinkt lekker zeg. Heb je een recept?
Spoilers!
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:07:35 #52
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220973829
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt lekker zeg. Heb je een recept?
https://youtube.com/shorts/5KISvoq34rA?is=DhYoVrk0bR_Q-zjH
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:24:14 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:57:24 #54
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220994155
Sourdough discard speculoos rolls



Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220994386
Is het geen plaatje?



Een doos met biologische perziken moest toch wel weggewerkt in een week. Na drie potten jam vorige week. Twee na het eten iedere dag, was er nog genoeg voor een tartelette.
Een aantal recepten door elkaar en onderstaand het resultaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 09-06-2026 14:41:46 ]
pi_221038752
Ik heb appelkanjers gebakken!

Luxe appelflap eigenlijk

Bladerdeeg, appelvulling (met kaneelsuiker en custardpoeder), en Victoriabeslag eroverheen.





Paar van de amandelstukjes waren een beetje te donker geworden. Dus die heb ik eraf geplukt

Poedersuiker eroverheen en smullen maar

https://rutgerbakt.nl/des(...)jers-met-kaneelsaus/
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_221082428

pi_221082810
Drie lagen! En té weinig aardbeien, sorry. 😉
pi_221082827
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef AnneX het volgende:
Drie lagen! En té weinig aardbeien, sorry. 😉
Ik heb hier eentje die geen aardbeien lust dus is altijd compromis
pi_221082887
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik heb hier eentje die geen aardbeien lust dus is altijd compromis
😎 ja, ook weer rekening houden met…😉
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:54 #61
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221133152
Puber op kamp dus er ging een koektrommel mee met lekkers.

Blauwe bessen muffin, sourdough chocolate chip cookies en brownie koek gevuld met oreo.

Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')