abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220131783
Meest efficiënte is denk ik meer tegelijk bakken en het eindproduct invriezen.
Bij zoiets als koekjes kan je het deeg invriezen maar dat lijkt me met cake beslag geen succes.
  woensdag 18 februari 2026 @ 11:47:42 #177
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220132103
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 10:39 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik denk gewoon even je boter in de magnetron mikken, je ei en vanille extract er in mikken roeren en klaar.

Vanille extract is wel echt de moeite waard om zelf te maken

Mijn oudste zag laatst het label van de vanille extract en zei gelijk hoezo doe je er wodka in _O-
Die is duidelijk (stiekem?) al aan het experimenteren ;) Of hij wordt nu al opgeleid tot een topbakker, dat kan ook :D
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220132460
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2026 11:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Die is duidelijk (stiekem?) al aan het experimenteren ;) Of hij wordt nu al opgeleid tot een topbakker, dat kan ook :D
Nee die doet nog niks hij is 13 maar was meer verbaasd dat er drank op het aanrecht stond. Er is wel drank in huis maar wij drinken amper. Mijn man niet en ik een glas of 5 per jaar?
Er is bier, wijn, likeur van alles in huis maar tot nu toe geen interesse er in. Zelfs energie drinks niet hij vind die zo enorm stinken. Als je hem blij wil maken een cola cherry of cola zero dan doet ie al ruig _O- zijn broer van 11 komt nog niet verder dan limonade en appelsap die wil zelfs geen prik

Ze staan hier beiden regelmatig in de keuken
  woensdag 18 februari 2026 @ 13:03:35 #179
124676 RobertoCarlos
pi_220132580
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 12:38 schreef Goitske het volgende:

[..]
Nee die doet nog niks hij is 13 maar was meer verbaasd dat er drank op het aanrecht stond. Er is wel drank in huis maar wij drinken amper. Mijn man niet en ik een glas of 5 per jaar?
Er is bier, wijn, likeur van alles in huis maar tot nu toe geen interesse er in. Zelfs energie drinks niet hij vind die zo enorm stinken. Als je hem blij wil maken een cola cherry of cola zero dan doet ie al ruig _O- zijn broer van 11 komt nog niet verder dan limonade en appelsap die wil zelfs geen prik

Ze staan hier beiden regelmatig in de keuken
Duidelijk dan: dat worden later echte bakkers ;) ^O^
Ik heb heel veel sterke drank in huis: overblijfsels van desserts die ik gemaakt heb, of van bekende cocktails die ik na wil maken. Gelukkig blijft alcohol lang goed, want zo los drink het nooit :)
pi_220154412
Mijn jongste moet geld inzamelen voor het schoolkamp. School geeft ze 5 euro moeten ze meer van maken. Ik vind het echt waardeloos want ouders zijn er uiteindelijk druk mee ongeacht wat ze doen.

Dus mijn jongste heeft eerst wat flessen ingezameld en weggebracht en wilde koekjes verkopen. Nou zijn motivatie is al niet hoog dus hele week zit ik hem al achter zn kont aan

Dus hij kwam nu aan met wil koekjes verkopen. 3x raden wie de koekjes moest bakken

Pindakaas havermout koekjes
Cranberry havermout koekjes
Cranberry koekjes met chocolade

pi_220154435
pi_220154752
@Goitske Ach ja, heb je weer een gelegenheid om te bakken ;) (al snap ik dat je dat liever op een zelfgekozen moment doet)
De mand ziet er wel gezellig uit!
pi_220155033
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:45 schreef Hupje het volgende:
@:Goitske Ach ja, heb je weer een gelegenheid om te bakken ;) (al snap ik dat je dat liever op een zelfgekozen moment doet)
De mand ziet er wel gezellig uit!
Die mand is echt ideaal die wordt gebruikt voor van alles van trakteren op school, kerstcadeautjes onder de boom er in, tot dit soort dingen. Oudste heeft met die actie toen kaarsen enzo verkocht ook in deze mand
  vrijdag 20 februari 2026 @ 19:13:47 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220156893
Oh zulke competitie vind ik altijd matig, maar goed, je maakt ervan wat je ervan kunt maken

Die koekjes zien er goed uit zeg, en leuk zo in die mand idd! Gaat hij wel zelf langs deuren/mensen ermee?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 21 februari 2026 @ 12:23:44 #185
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220164447
Ik had madagaskar vanille bonen besteld en boy wat zijn die hun geld waard qua smaak.

Vanilla cream buns met vanille in het deeg en de banketbakkersroom.

En carrot cake bananenbrood want je moet wat met bruine bananen en overgebleven wortelen ;)

Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 21 februari 2026 @ 19:09:24 #186
124676 RobertoCarlos
pi_220169219
Ik vrees dat het nog wel even gaat duren voordat ik dit niveau heb bereikt.... _O_
pi_220169311
Ik bak zelden want ik eet het te graag op. Maar vanochtend kreeg ik bij de molen een zakje zakje speculaasmix.

Ik wilde het meenemen naar vrienden maar die zegden de afspraak voor vanavond af. Nou moeten we alsnog alles zelf opeten :D
Spoilers!
  zaterdag 21 februari 2026 @ 19:22:00 #188
124676 RobertoCarlos
pi_220169336
Wat een ellende is er toch op de wereld! ;)
pi_220169349
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 19:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een ellende is er toch op de wereld! ;)
We hebben het zwaar ja ;(
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')