SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ojee…het recept nog: https://uitpaulineskeuken(...)nders-van-bladerdeeg
[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 18-04-2026 20:23:00 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2026 16:02 schreef AnneX het volgende:
Cake gebakken. Kwam er nogal kruimelig uit na aansnijden.
De citroenen moesten op. En de bananen.
De smaak is wat bitter. Geen idee waarvan.
Valt er nog iets op aan de foto na al die jaren?Een ander servetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt er wel wat op iets anders qua smaak en structuur is ook net anders. Door roze koeken gaat bakpoeder en maizena en hier niet door dus is iets compacterquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is dat een beetje te vergelijken met roze koeken?
quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Thx, het is iig een behoorlijk goed bewaarde geheim, die "Vanille staafjes". Googelen levert niks en ook ChadGPT begint een verhaal over "Vanille stokjes"![]()
Mooi zo dus, er moeten nog wat geheime recepten verborgen blijven anders is het niet meer spannend
Enige kans dat je de trommelkoek wil fotograferen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:33 schreef Goitske het volgende:
Ik moet zeggen ik heb het Friese bakboek gekocht en daar staan echt dingen in waar ik geen andere goede recepten van heb gevonden maar deze kloppen wel.
Ik ben zelf half fries maar geboren en getogen in Groningen ben dus opgegroeid met de locale dingen van Groningen en Friesland. Bijv oranjekoek zijn de meeste recepten get net niet, die hier in staat klopt wel
Natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Enige kans dat je de trommelkoek wil fotograferen?
Veel dank!quote:
Ooh dat is wel het betere werk. In heb een poffert pan ergens liggen maar als ik het weer maak ga ik voor de gebakken poffert ik hou van dat hardere laagjequote:Op woensdag 13 mei 2026 22:22 schreef laziness het volgende:
[..]
Veel dank!
Er zijn meerdere pannen in omloop bij de oudere generatie van mijn schoonfamilie. Eens kijken of ik er eentje kan lenen.
Nee, ik niet. Wel mijn oom, 2 maanden geleden. We schrokken ons rot. Hij is nu nog aan het herstellen, maar het lijkt gelukkig 'goed' te komen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb je een Tia gehad dat je opeens rare woorden gaat typen 😅
Kan heel veel goed komenquote:Op donderdag 14 mei 2026 09:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Wel mijn oom, 2 maanden geleden. We schrokken ons rot. Hij is nu nog aan het herstellen, maar het lijkt gelukkig 'goed' te komen.
Nou, hier zeer waarschijnlijk wel met schade op lange termijn. We zijn er nog steeds kapot van...quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kan heel veel goed komen
Mijn schoonvader heeft ook eentje gehad, mijn beste vriendinnetje een cva 14 jaar geleden maar is grotendeels goed gekomen
Het is vrij heftig om van dichtbij mee te maken. Mijn schoonvader is op zijn 50ste afgekeurd door schade in het korte termijn geheugen, vriendin is nu weer een revalidatie traject gegaan om toch nog emdr en therapie voor rest verschijnselenquote:Op donderdag 14 mei 2026 10:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, hier zeer waarschijnlijk wel met schade op lange termijn. We zijn er nog steeds kapot van...![]()
Vroeger sprak ik heel makkelijk over mensen met een Tia, maar dat doe ik niet meer....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |