Ik heb er eentje van Vinted gehaaldquote:Op donderdag 14 mei 2026 08:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ooh dat is wel het betere werk. In heb een poffert pan ergens liggen maar als ik het weer maak ga ik voor de gebakken poffert ik hou van dat hardere laagje
Gewoon in een springvorm mikken en bakken als een cake. Zo deden mijn ouders het ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van Vinted gehaald
Hoe maak jij die gebakken variant tov de traditionele?
Ah zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon in een springvorm mikken en bakken als een cake. Zo deden mijn ouders het ook
Eigelijk moet ik ook zo'n vorm dan hebben zoiets hadden we vroeger. Zo'n springvorm die ook een tulband bodem kan hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:11 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik vind de traditionele manier wel zijn charme hebben dus ik ga voor de au bain-marie methode
Het is traditioneel als avondeten bedoeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 00:49 schreef Molo het volgende:
Zo, dat ziet er lekker uit zeg. Groot stuk bij de koffie, boh!
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:45 schreef laziness het volgende:
Schijnbaar is het familie recept met enkel bloem maar ik heb zelfrijzend bakmeel aangehouden zoals het Friese bakboek ook zegt en dat werd luchtiger en daardoor minder zwaar op de maag.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Een lik? Gewoon overgoten met gesmolten boter 😅 en bruine basterdsuiker er opquote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is traditioneel als avondeten bedoeld.
Lik boter er op en suiker er op strooien.
Zomaar ineens?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Goitske het volgende:
Zo juist kwam er ineens een pakket bezorger met een Kenwood Titan chef baker xl met allerlei extra accessoires
[ afbeelding ]
Ja ik wist van niksquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zomaar ineens?Leuk! Veel plezier met het unboxen!
Superliefquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:19 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ik wist van niks
Mijn man riep mijn zoon van help ff dus die 2 stonden samen lachend naar mij te kijken want ik zat stom verbaasd te kijken.
Ik wist wel dat hij hem in de gaten zat te houden qua aanbiedingen
Wat ontzettend lief. Daar ga jij (en man en zonen) veel plezier van hebbenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:19 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ik wist van niks
Mijn man riep mijn zoon van help ff dus die 2 stonden samen lachend naar mij te kijken want ik zat stom verbaasd te kijken.
O! Wat goed!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:19 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ik wist van niks
Nope dat niet, mijn man weet dat hij mij een plezier er mee doet maar is niet een enorme taart enzo eterquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O! Wat goed!![]()
Sinterklaas in de zomer!
![]()
En zonder voorwaarden ook? Dus niet dat je dadelijk verplicht bent om minimaal 2 taarten per week te maken voor de fam?![]()
Weet ik, was ook maar bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nope dat niet, mijn man weet dat hij mij een plezier er mee doet maar is niet een enorme taart enzo eter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |