De standaard maat, lagere schooltijd is hier met een paar maanden klaarquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op welke variant loer je percies? Zeker met heel veel inhoud, aangezien je voor de hele school moet bakken?![]()
Per 100 gram desem 1 eetlepel olijfolie er door roerenquote:Op zaterdag 4 april 2026 14:22 schreef laziness het volgende:
Welk recept gebruik je voor die crackers?
Ik heb ook nog voldoende desem staan nadat ik al twee broden gemaakt heb net.
Oh dat is een hele makkelijke manier om van je restant starter af te komenquote:Op zaterdag 4 april 2026 15:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
Per 100 gram desem 1 eetlepel olijfolie er door roeren
Uitspreiden over een bakpapier op een bakplaat
Zout uit de molen en zaden/pitten er over heen strooien
Oven 170 graden voorverwarmen
10 min bakken, er uit halen en snijden met een pizza roller of scherp mes
Daarna 20-30 min nog in de oven
Ja echt super makkelijk ik vind ze zelf het lekkerste als ze niet te bruin zijn want dan worden ze echt harder. Als ze uit de oven komen en koelen worden ze nog harderquote:Op zaterdag 4 april 2026 15:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh dat is een hele makkelijke manier om van je restant starter af te komen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 april 2026 07:21 schreef Hupje het volgende:
Geen paas baksels, maar verjaardags chaos in de keuken gisteravond![]()
[ afbeelding ]
Kind heeft gekozen voor crompouzen, appeltaart en confettitaart. Zometeen dus nog de banketbakkersroom in de croissantjes en glazuur erop en de botercrème (die staat niet op de foto) tussen de lagen biscuit spuiten.
Ja, maar die doe ik er pas op als iemand een crompouce wil, anders wordt het zo klefquote:Op zondag 5 april 2026 13:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Met banketbakkersroom in de Crompouce?
(veel werk hoor!)
Oef... next level dit...quote:Op zondag 5 april 2026 13:17 schreef laziness het volgende:
Gefeliciteerd hupje!
Paasbrunch met de familie.
quote:Op zondag 5 april 2026 19:15 schreef Goitske het volgende:
het is echt 100+ koekjes bepaald moment wilde ik gewoon niet meer 😅
quote:Op zondag 5 april 2026 20:56 schreef Hupje het volgende:
[..]Ja, maar dan moet je wel. Ze zien er wel goed uit
Welk recept moet ik vermijden of in vieren delen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |