Je hebt de Nederlandse versie van het boek.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:58 schreef Goitske het volgende:
Afgelopen weekend Sűkerlatten en Smulkoeke gemaakt. Smulkoeke is gewoon een sűkerlat met glazuur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2024 11:16 schreef Hupje het volgende:
Feestje, dus reden om weer iets te bakkenaardbeien zandtaart.
Helaas was ik gisteravond afgeleid en gehaast, waardoor er wat mis ging met de zandbodem. On the go nog wel een beetje kunnen redden gelukkig. Ik had geen tijd voor een nieuw deeg en geen backup plan.
Zo ziet het er best oke uit, toch?![]()
[ afbeelding ]Wat heb je onder de aardbeien gedaan, is dat slagroom ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest even terugzoeken, dat was een jaar geledenquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat heb je onder de aardbeien gedaan, is dat slagroom ofzo?
Okee thank you (stom niet gezien)quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:55 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik moest even terugzoeken, dat was een jaar geledenMaar in de spoiler staat erbij dat het banketbakkersroom is!
Binnenkort mag ik weer iets bakken, het is weer de jarigen-maand!
Interessante combi. Een er zit helemaal geen suiker in!quote:Op maandag 8 september 2025 13:00 schreef Blues het volgende:
Appeltaart-eierkoeken staan af te koelen!
Appeltaart eierkoeken - Project Gezond https://share.google/ABS53yGyEP6I1H9kN
Je had de appel, appelmoes en rozijnen niet gezien?quote:Op maandag 8 september 2025 13:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Interessante combi. Een er zit helemaal geen suiker in!
Natuurlijk wel...quote:Op maandag 8 september 2025 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Je had de appel, appelmoes en rozijnen niet gezien?
Klinkt goed Blues, zijn ze lekker?
Ook weer geprobeerd, altijd leukquote:Op maandag 8 september 2025 14:54 schreef Blues het volgende:
Ze zijn een 6je. We vinden of eierkoeken of appeltaart apart lekkerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |