Die is duidelijk (stiekem?) al aan het experimenterenquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk gewoon even je boter in de magnetron mikken, je ei en vanille extract er in mikken roeren en klaar.
Vanille extract is wel echt de moeite waard om zelf te maken
Mijn oudste zag laatst het label van de vanille extract en zei gelijk hoezo doe je er wodka in![]()
Nee die doet nog niks hij is 13 maar was meer verbaasd dat er drank op het aanrecht stond. Er is wel drank in huis maar wij drinken amper. Mijn man niet en ik een glas of 5 per jaar?quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die is duidelijk (stiekem?) al aan het experimenterenOf hij wordt nu al opgeleid tot een topbakker, dat kan ook
Duidelijk dan: dat worden later echte bakkersquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee die doet nog niks hij is 13 maar was meer verbaasd dat er drank op het aanrecht stond. Er is wel drank in huis maar wij drinken amper. Mijn man niet en ik een glas of 5 per jaar?
Er is bier, wijn, likeur van alles in huis maar tot nu toe geen interesse er in. Zelfs energie drinks niet hij vind die zo enorm stinken. Als je hem blij wil maken een cola cherry of cola zero dan doet ie al ruigzijn broer van 11 komt nog niet verder dan limonade en appelsap die wil zelfs geen prik
Ze staan hier beiden regelmatig in de keuken
Die mand is echt ideaal die wordt gebruikt voor van alles van trakteren op school, kerstcadeautjes onder de boom er in, tot dit soort dingen. Oudste heeft met die actie toen kaarsen enzo verkocht ook in deze mandquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:45 schreef Hupje het volgende:
@:Goitske Ach ja, heb je weer een gelegenheid om te bakken(al snap ik dat je dat liever op een zelfgekozen moment doet)
De mand ziet er wel gezellig uit!
We hebben het zwaar jaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een ellende is er toch op de wereld!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |