Precies, dat hoort er ook gewoon bij, anders leer je ook niks!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:20 schreef AnneX het volgende:
Morgen weer een kans!
Geslaagde creaties zijn een feestje om te zien. Dit soort kleuntjes zijn ook vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 11-10-2025 14:17:06 ]
👍🏼 gewoon de link vergeten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is dat dit appeltaart-je? https://www.kokenmetkarin.nl/2023/12/01/klein-appeltaartje/
Is ook wel een leuke site trouwens
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:37 schreef AnneX het volgende:
De iPad staat vol met links naar ook bak recepten. Daarvoor heb ik nu zelf een tab blad groep voor gemaakt.
Toen ik ging opruimen kwam ik Karin’s appeltaartje tegen. Dat - tje deed het. En twee grote appels in de schaal. Groot of klein is evenveel werk hoor. Geen illusie.
Amandelmeel had ik drie zakken gekocht toen ik eens bij de Aldi was.
Bakpoeder was van september 2023 😂, dus een theelepel extra.
Graven in een verhuisdoos voor het potje speculaaskruiden @:Lucky_Strike
Ooit eens gelezen om de appel eerst te carameliseren voordat het als vulling erin gaat. Check.
Tis (natuurlijk) geen stevige bodem als gebruikelijk, meer cake like. Ook lekker!Mmmm ik ruik m bijna hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |