quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed! Veel werk. En geen lesgeven meer.
Ik ga echt nooit meer voor een baas werken, what was I thinking?
Nou. Ik ben weer op kantoor na een fietstochtje van 41 minutenquote:
Oh, zo kut is dat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:20 schreef Vork het volgende:
Hoi en doei, ik ontvlucht de woning even. Iemand hier in het blok is volgens mij tegels van de muur aan het bikken met iets dat heel erg veel herrie maakt. Ik heb het er wel even mee gehad.
Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweedequote:Op woensdag 26 maart 2014 07:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje raar inderdaad. Maar ik neem aan dat hij gewoon weer terug is en er een logische verklaring was?
Zijn telefoon lag op de tafel, zijn jas op de stoel, en zijn portemonnee erbij. Maar hij was nergens in het huis; dat maakte het mysterie zo intrigerendquote:Op woensdag 26 maart 2014 06:37 schreef Bluezz het volgende:
Issie al terug? Bellen? (of is dat ouderwetsch?)
Mogge
Poes doet bijna normaal
Zit weer als vanouds op de badkamermat onhandig te wezen als ik de douche uitstap.
Loopt net ff te langzaam voor je voeten de trap af, wil naar de luchtplaats (kleine voorbalkonnetje) en gaat mieuwen bij haar bakje.
*normaal
Hij wilde jou natuurlijk niet wakker maken en met zijn dranklucht bedwelmenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef Selestha het volgende:
Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweedeMeneer had teveel gedronken en besloot (heel logisch) in de caravan te gaan slapen
Dank!quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef Bluezz het volgende:
Oh Dude wat fijn om te horen dat het goed loopt en veel werk
Maar daar maakte ik me geen zorgen om. Je bent gewoon haske goed mensch![]()
Zo schattig!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank!![]()
![]()
En AnneX, ik vind administratie wel leuk eigenlijk. Ik hou heel erg van ordenen en vastleggen en zo. Als we vroeger doktertje speelden, wilde ik altijd assistente zijn.
Want dan kon ik afspraken opschrijven en de agenda beheren.
Ja t was ook wel weer liefquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij wilde jou natuurlijk niet wakker maken en met zijn dranklucht bedwelmen![]()
Hartstikke goed ! Keep them coming those miles.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Ik ben weer op kantoor na een fietstochtje van 41 minutenIk voel me iig wakker nu
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet vanavond geitenkaas met geroosterde bietjes op brood en ik kijk er nu al naar uit.
Klinkt interessant!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Ik maak vanavond risottoburgers, met pistache. Ben benieuwd.
Waar haal je die geitenkaas? Of doe je dat zelf?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klinkt interessant!
De geroosterde bietjes zijn nog over van maandag. Met een rood uitje, wat peper/zout, goede olijfolie en vijgen-balsamico-azijn. De geitenkaas is 50% geitenkaas 50% roomkaas, dat haalt iets de scherpte van de roomkaas. Superjum!
Ik maak het zelf inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar haal je die geitenkaas? Of doe je dat zelf?
Ik hoorde goede dingen over de geitenkaasjes van de Lidl, dus die heb ik laatst eens geprobeerd. Erg lekker, maar voor mij persoonlijk zou het nog wat minder scherp mogen zijn.
Dat ik dat zelf niet bedacht heb.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak het zelf inderdaad.![]()
Zo'n bakkie roomkaas, gelijke hoeveelheid geitenkaas, zacht laten worden zodat je het kan mengen en dan mengen.
Dan heb je nog net de smaak van geitenkaas en dat vind ik wel lekker.
Ik las het, op het grote internet, en toen dacht ik precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ik dat zelf niet bedacht heb.Ga ik ook eens proberen, bedankt!
Wat een mutserig, truttig filmpje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet wat ze allemaal te vertellen heeft (zit met pc zonder geluid) ik ken haar ook niet en het ziet er wat truttig uit op het eerste gezicht maar dit is mijn baan op YT
(er is een vacature op een andere poli en dit stond erbij)
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef Selestha het volgende:
Ja er is een verklaring. Of dat logisch is is een tweedeMeneer had teveel gedronken en besloot (heel logisch) in de caravan te gaan slapen
Tadaaaa!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Miiiiini, hoe waren je hazelnootschuimpiesch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |