abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138212663
Ha. Ik vroeg vorige week om opslag omdat ik niet voor 7 euro per uur ga afwassen en toen zei mijn baas: "maar das het minimunloon" en ik zei van niet, en nu krijg ik 10 euro per uur. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138212681
Goed gedaan Lonaa ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_138212718
:Y

Ik was ook wel blij. Heb ook wel lekker gewerkt trouwens, leuke groep mensen. :)
Ben nu wel een beetje moe, ga nog even op de bank hangen en dan maar eens slaapjes doen.

Morgen eindelijk eens een dag met NIKS op de agenda. *O*
pi_138212736
Lekker getraind vnv.
Dit weekend honderden km's maken voor optredens maar wel zin in.
Vrijdag voor denk 40-jarigen (bedrijfsfeest) en zaterdag voor 16 tot 21-jarigen :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_138212769
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker getraind vnv.
Dit weekend honderden km's maken voor optredens maar wel zin in.
Vrijdag voor denk 40-jarigen (bedrijfsfeest) en zaterdag voor 16 tot 21-jarigen :P
Optredens?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 23:31:12 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138212865
Toen ik terug liep van het gemeentehuis schrok ik van mezelf hoe je politiek bent ingesteld. _O-.
Ook al ben ik een relatieve outsider. Plugde veren op de daarvoor bestemde plek om juist dingen te bevestigen omdat het 'ons' beter uit komt, knoop een gesprekje aan etc.
Ondertussen mijzelf lekker als buitenstaander opstellen. _O-.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:53:29 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138213658
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:31 schreef borisz het volgende:
Toen ik terug liep van het gemeentehuis schrok ik van mezelf hoe je politiek bent ingesteld. _O-.
Ook al ben ik een relatieve outsider. Plugde veren op de daarvoor bestemde plek om juist dingen te bevestigen omdat het 'ons' beter uit komt, knoop een gesprekje aan etc.
Ondertussen mijzelf lekker als buitenstaander opstellen. _O-.
Nog even en je kunt net als Pechtold prachtige zinnen maken die nergens over gaan. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138216601
Hoi oO<

bijna weekend *O*
pi_138216608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 06:34 schreef Bluezz het volgende:
Hoi oO<

bijna weekend *O*
Mogguh :D Idd bijna weekend. Kan het wel gebruiken :P Allemaal gedoe op kantoor en ook nog eens verkouden aan het worden. Dit weekend lekker wandelen :Y) Dagje met Sun en een dagje met een kennis hier uit de buurt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138216617
Ja, goedemorgen! Ik ben vrij vandaag :') Ik was wel uitgeslapen en wist niet hoe laat het was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138216635
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja, goedemorgen! Ik ben vrij vandaag :') Ik was wel uitgeslapen en wist niet hoe laat het was.
Heb je een lekkere lange vrije dag ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138216650
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 06:45 schreef PdeHoog het volgende:

Heb je een lekkere lange vrije dag ;)
:Y eigenlijk heb ik wel zin om 'iets te doen'. Ken je dat? En ik heb geen plannen, want ik hàd geen vrije dag, maar dit kwam zo beter uit met het werk.

Morgen winkelen met mijn moeder in een andere stad en we gaan met de trein. Wilde ze dat ik de trein ging reserveren van 9 uur 's morgens tot 21.00 's avonds, want koopavond. Maar hemeltje lief, wat moet je doen als je 12 (effectief 11) uur gaat shoppen?!?! Dus ik heb de trein a la compromis gereserveerd van 10.30 tot 20.00 en dáár zie ik al tegen op :') Ik haat winkelen _O- Na een uurtje heb ik het wel allemaal gezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138216762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:
Morgen winkelen met mijn moeder in een andere stad en we gaan met de trein. Wilde ze dat ik de trein ging reserveren van 9 uur 's morgens tot 21.00 's avonds, want koopavond. Maar hemeltje lief, wat moet je doen als je 12 (effectief 11) uur gaat shoppen?!?! Dus ik heb de trein a la compromis gereserveerd van 10.30 tot 20.00 en dáár zie ik al tegen op :') Ik haat winkelen _O- Na een uurtje heb ik het wel allemaal gezien.
Och , sterkte. Ik laat me door mijn moeder ook ongeveer eens per jaar voor iets dergelijks strikken. Veel horecamomenten inplannen! 's Ochtends koffie met een gebakje, láng lunchen en ook 's middags ergens neerstrijken. ;)
Geen weldenkend mens winkelt toch langer dan een uur achter elkaar? Brrr!
Let me see you stripped down to the bone
pi_138216789
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y eigenlijk heb ik wel zin om 'iets te doen'. Ken je dat? En ik heb geen plannen, want ik hàd geen vrije dag, maar dit kwam zo beter uit met het werk.
Als ik ook zo'n vrije dag had dan nam ik je mee naar de Efteling Isa, maar helaas pindakaas zit ik al vanaf 06:25 op kantoor. }:|
pi_138216816
pi_138216843
Zo lang winkelen !

Het OV is vanochtend een ramp. 3 kwartier gedaan over Bloemendaal - Haarlem. Nu nog in Amsterdam komen. ):O
pi_138216853
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:24 schreef minilot het volgende:

Als ik ook zo'n vrije dag had dan nam ik je mee naar de Efteling Isa, maar helaas pindakaas zit ik al vanaf 06:25 op kantoor. }:|
Och lieverd, als we nu beslissen naar de Efteling te gaan dan ben ik daar pas over 4 uur of zo :D
Maar ik wil wel weer graag een dagje -O- En met jou moet helemaal feest zijn, want ik ben dol op al die idiote weetjes over de Efteling O+

En ik ga absoluut veel horecamomentjes inplannen :Y :Y
pi_138216902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och lieverd, als we nu beslissen naar de Efteling te gaan dan ben ik daar pas over 4 uur of zo :D
Maar ik wil wel weer graag een dagje -O- En met jou moet helemaal feest zijn, want ik ben dol op al die idiote weetjes over de Efteling O+

En ik ga absoluut veel horecamomentjes inplannen :Y :Y
07:44 + 4 uur = 11:44 uur
Best te doen, toch? ;)

Voor een ongebreidelde hoeveelheid weetjes is er Eftepedia.nl hè? :*
pi_138216988
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:46 schreef minilot het volgende:

07:44 + 4 uur = 11:44 uur
Best te doen, toch? ;)

Voor een ongebreidelde hoeveelheid weetjes is er Eftepedia.nl hè? :*
Ja, maar dat is anders dan er rond lopen en dat iemand zegt 'zie je die kraai daar? nou, die....' *O*
En ja, dat is best te doen :Y Een dagje Efteling begon eerder altijd met de trein van 6:00 :D Maar toen had ik een OV-jaarkaart en nu heb ik doordeweeks geen korting voor 9 uur en wordt het toch best een dure reis :{
pi_138216995
Ik kan ontbijt gaan halen! Er was geen melk meer en ook het brood smaakte me te oud. Ik was bijna van plan zelf maar te gaan bakken, maar dat duurt eigenlijk nog langer.
pi_138217018
Waarom woon je dan ook helemaal in het Hoge Noorden Isa?! ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan ontbijt gaan halen! Er was geen melk meer en ook het brood smaakte me te oud. Ik was bijna van plan zelf maar te gaan bakken, maar dat duurt eigenlijk nog langer.
Jamaar, jamaar - je hebt een onverwachte dag vrij! Me dunkt dat dat een goede gelegenheid is om zelf brood te bakken! *)
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:07:11 #226
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_138217060
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens naar de Efteling. Te lang geleden.
pi_138217090
Ik ga dinsdag even een paar uurtjes. *O* Piraña heropent eindelijk weer na grote renovatie. Daarna zuur stukje schrijven over de esthetisch onverantwoorde (lees: spuuglelijke) toevoegingen. :7
pi_138217094
Zou, ergens in de lente, een CUL-SC-meet in de Wereld vol Wonderen een idee zijn? *)
pi_138217095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:01 schreef minilot het volgende:
Waarom woon je dan ook helemaal in het Hoge Noorden Isa?! ;(
Jamaar, jamaar - je hebt een onverwachte dag vrij! Me dunkt dat dat een goede gelegenheid is om zelf brood te bakken! *)
Ik ga croissantjes maken! En die zijn dan morgen pas klaar, toch? Waar is trut voor haar receptje *O*
pi_138217099
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef minilot het volgende:
Zou, ergens in de lente, een CUL-SC-meet in de Wereld vol Wonderen een idee zijn? *)
JA!
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:13:14 #231
13783 Anthraxx
pi_138217108
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef minilot het volgende:
Ga jij dan alle vage Efteling weetjes aan ons vertellen?
pi_138217111
Maar kan dat dan voordat ik weer zielige, verdrinkende eendenkuikentjes in de pirana moet aanschouwen? :{
pi_138217120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Maar kan dat dan voordat ik weer zielige, verdrinkende eendenkuikentjes in de pirana moet aanschouwen? :{
Wát?!
pi_138217129
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga croissantjes maken! En die zijn dan morgen pas klaar, toch? Waar is trut voor haar receptje *O*
Ik heb nog nooit croissantjes gemaakt! Gaaf. :)
Wel bladerdeeg, en da's inderdaad een langdurig pestwerk. Maar wel lekker! O+
pi_138217190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:14 schreef minilot het volgende:
Wát?!
Paar jaar geleden waren er allemaal van die schattige fluffy gele bolletjes die ronddwarrelden in de Efteling, maar die kwamen dus óók in de pirana terecht! Met mama eend helemaal gestresst aan de kant en kleintjes die maar kopje onder gingen en werden meegesleurd door de stroming :'(

Met een korte google zag ik al dat ik niet de enige ben die dat heeft gezien, dat jij dat niet wist!
http://www.looopings.nl/w(...)t-jonge-eendjes.html
pi_138217260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Met een korte google zag ik al dat ik niet de enige ben die dat heeft gezien, dat jij dat niet wist!
http://www.looopings.nl/w(...)t-jonge-eendjes.html
Och, nu je het zegt! De sensatiebeluste berichtgeving van onze zeer dierbare vrienden van Looopings.com gaat soms bij mij het ene oor in en direct het andere weer uit, excuus. :)

Arme eendjes!

Reactie Efteling destijds:
"Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd tijdens jullie ritje in de Piraña.
Wanneer de stroming in de Piraña wordt ingeschakeld vliegen de (volwassen) eenden weg uit de baan. Helaas kunnen de eendenkuikens nog niet goed vliegen. De kuikens worden meegenomen door de stroming en aan het eind van de baan uit het water gehaald door onze medewerkers. Deze eendenkuikens worden daarna op een andere plek weer losgelaten.
We zullen dit probleem goed in de gaten blijven houden."

Snif.
pi_138217277
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:27 schreef minilot het volgende:

Och, nu je het zegt! De sensatiebeluste berichtgeving van onze zeer dierbare vrienden van Looopings.com gaat soms bij mij het ene oor in en direct het andere weer uit, excuus. :)

Arme eendjes!
Het was wel degelijk heftig, mijn dagje was gewoon verpest :N Dus dat de Efteling er niets aan wil doen slaat nergens op, ik kom daar voor een leuke dag uit, niet om eendjes dood te zien gaan!

En er waren wel dode kuikentjes, de reactie van de Efteling doet voorkomen alsof ze allemaal vrolijk en levend uit het water worden geplukt :D
pi_138217303
Ik zal zeker maar niet beginnen over het dierenleed van lieve pluizige eendenkuikens in Efteling ten opzichte van die in de bioindustrie hè? ;)
pi_138217332
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef minilot het volgende:
Ik zal zeker maar niet beginnen over het dierenleed van lieve pluizige eendenkuikens in Efteling ten opzichte van die in de bioindustrie hè? ;)
Da is ook niet best, nee. Maar we eten nu uitsluitend biologische kip en vlees en ik hóóp maar dat die diertjes een beetje humaan leventje hebben gehad. Alhoewel, vermoord worden om mijn avondmaal te worden lijkt me ook geen lollig eind :')
pi_138217359
En dan lopen de eendenkuikens in de Efteling ook nog eens een extra risico door de twee hongerige poezebeesten die in de Efteling wonen.. Een risicovolle plek om uit het ei te komen hoor!
pi_138217420
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef minilot het volgende:
En dan lopen de eendenkuikens in de Efteling ook nog eens een extra risico door de twee hongerige poezebeesten die in de Efteling wonen.. Een risicovolle plek om uit het ei te komen hoor!
Ik vond het aanvankelijk wel een idyllische plek zo met al dat water en bos O+
En je hebt overal poezen! In een beetje park stikt het ook nog eens van de honden, dus dit is niet zo'n heel gekke woonplaatskeus.
pi_138217454
EftelingCulmeet? Ik ben voor *O*
pi_138217477
Oh en ik ben op mijn werk gearriveerd :')

Goedenavond zeiden ze allemaal :P
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:44:43 #244
13783 Anthraxx
pi_138217506
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef minilot het volgende:
Niet meer risico dan elders denk ik :P
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:45:16 #245
13783 Anthraxx
pi_138217513
Maar roep maar een keer een datum voor een Efteling-meet. Ik zou het wel tof vinden :).
pi_138217539
Mijn eerste vrije weekend is 31 mei en 1 juni :')
pi_138217623
Ik ben recepten aan het bekijken, maar wtf is nou weer een maataanduiding '1 half eierdopje' 8)7
pi_138217695
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerste vrije weekend is 31 mei en 1 juni :')
Is doordeweeks niet beter qua drukte :?
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:01:38 #249
13783 Anthraxx
pi_138217770
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Is doordeweeks niet beter qua drukte :?
Jawel, maar niet qua werken. Mijn baas betaald mij niet om naar de Efteling te gaan. :P
pi_138217923
Goedemorgen :)

Leuk idee die meet ;) Ik zie de foto's wel, want een reisje naar NL zit er dit jaar nog niet in ;)
pi_138217982
Isa; trein reserveren?? :? Gaan jullie naar Duitsland?
En oef.. zo lang winkelen.. :X
pi_138218063
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Isa; trein reserveren?? :? Gaan jullie naar Duitsland?
En oef.. zo lang winkelen.. :X
Moeder is gehandicapt ;)

Ik ga ook veel liever doordeweeks, Bluezz, maar dan wordt het denk ik sowieso moeilijk plannen vanwege werk. Alhoewel ik blijkbaar moeilijk te plannen ben in het weekend -O-
pi_138218176
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:10 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen :)

Leuk idee die meet ;) Ik zie de foto's wel, want een reisje naar NL zit er dit jaar nog niet in ;)
doen we een meet bij jou in de buurt :Y)
pi_138218225
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moeder is gehandicapt ;)
Ohja, dan moet je reserveren ivm de loopplank en zo natuurlijk 8)7
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:38:58 #255
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138218527
Doordeweeks komt mij tegenwoordig voor bijna alles beter uit. Aangezien de leuke dingen vooral in het weekend worden gepland, heb ik 's weekends meestal wel genoeg te doen.

Maar wie weet komt daar binnenkort een einde aan, want ik heb zo een gesprek bij een uitzendbureau wat als het goed is tot een daadwerkelijk sollicitatiegesprek bij bedrijf X zou moeten leiden. Ik ben benieuwd of ze nu ook gaan vertellen om welk bedrijf het gaat. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')