Ja, leuk! Het is erg chaotisch, druk en we staan voor een hoop veranderingen intern. Er komen een hoop problemen op ons of door een chaotische oplevering van een aantal producten van afgelopen jaar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Nou, succes dan Vork!
Annie, hoe vind je je nieuwe baan tot nu toe?
Het allerbelangrijkstequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ander verschil is dat ik hier wel vrolijk naar mijn werk ga op dit moment.
Zo iemand is ook nodigquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:10 schreef AnneX het volgende:
Als jullie in die enge apparaten gaan, let ik wel op jullie spullen
Ik heb nog via bepaalde wegen enigszins inzage in wat er gebeurd. Ze hebben dat stukje software nooit uitgezet, dus ik krijg nog te zien wat er ongeveer gebeurd. Het aantal paniek gevallen is vrij exponentieel toegenomen de afgelopen 4 wekenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het allerbelangrijksteMooi! Het is je gegund.
En stiekem vraag ik me af hoe het er nu aan toe gaat op je oude bedrijf
Ik ook hoor. Als het moetquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens al mijn vakantiedagen nog niet gepland, dus ik kan ook een dagje opnemen voor de Efteling
goh, wat raarquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog via bepaalde wegen enigszins inzage in wat er gebeurd. Ze hebben dat stukje software nooit uitgezet, dus ik krijg nog te zien wat er ongeveer gebeurd. Het aantal paniek gevallen is vrij exponentieel toegenomen de afgelopen 4 weken.
Join the club!quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden een dag zonder afspraken en dergelijke. En nu weet ik niet wat ik moet doen.
Hoogeveenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Hoe hoog in het Noorden woon jij eigenlijk?
Ik hoop het ook, maar ik vrees het ergste. De rest die er nu zit heeft nog wel de energie om gratis voor hem spullen te regelen en te maken. Zolang zij het blijven verkopen als een Zwitsers zakmes en de mensen er zijn, zoals ik ook was, die het uiteindelijk toch wel maken, dan blijft hij er mee weg komenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
goh, wat raarIk hoop dat de baas er iets van geleerd heeft, hoe waardevol goed personeel is en dat je die tevreden moet houden.
Je woont toc niet ook in Hoogeveen hèquote:
Hahahaha, nee, dat niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je woont toc niet ook in Hoogeveen hè
Och allemachtig, dat is niet echt naast de deur! Maar even geen zin in stad & treinen, daar krijg ik morgen al een overdosis van. Normaal zou ik zeggen: leuk, ga ik ook nog even de winkels in Zwolle in, maar ik vrees dat als ik dat 2 dagen achter elkaar doe ik psychisch ziek op de bank kom te liggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:20 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaha, nee, dat niet.
In Enschede. Das 2 uurtjes trein. Zwolle ligt mooi in het midden, das een uurtje.
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, leuk! Het is erg chaotisch, druk en we staan voor een hoop veranderingen intern. Er komen een hoop problemen op ons of door een chaotische oplevering van een aantal producten van afgelopen jaar.
Maar er is 1 groot verschil met mijn vorige baan. Hiervoor was ik als enige de lul die het weekend mocht werken of wat dan ook. Bij problemen werd ik standaard gebeld; ik lostte ze op. Niemand die verantwoordelijkheid er voor nam (ook niet als het hun fuckup is).
En hier wordt het als team opgepakt. Als team gecommuniceerd dat het team gefaald heeft en niemand wordt er op afgerekend. We staan er met elkaar en voor elkaar. En dat voelt wel heel fijn.
Ander verschil is dat ik hier wel vrolijk naar mijn werk ga op dit moment.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb nog via bepaalde wegen enigszins inzage in wat er gebeurd. Ze hebben dat stukje software nooit uitgezet, dus ik krijg nog te zien wat er ongeveer gebeurd. Het aantal paniek gevallen is vrij exponentieel toegenomen de afgelopen 4 weken.
Ach, om 12 uur op het station, om 1 uur in Zwolle, wat op een terras zitten, ben je eind van de middag weer thuis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och allemachtig, dat is niet echt naast de deur! Maar even geen zin in stad & treinen, daar krijg ik morgen al een overdosis van. Normaal zou ik zeggen: leuk, ga ik ook nog even de winkels in Zwolle in, maar ik vrees dat als ik dat 2 dagen achter elkaar doe ik psychisch ziek op de bank kom te liggen
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Aan de upside: Het idee heeft er wel voor gezorgd dat ik nu aangekleed ben.
Hmmz. Breng me niet in de verleiding.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik was al naar de winkel geweest om allemaal kookdingen op te halen, heb zoveel ideeën
Nu nog aan de slag. Heb ook een lekkere fles wijn gehaald, dus daar mag ik van mezelf wat van nemen onder het koken.
Uurtje terrasje hier had ik wel gedaanVind het altijd leuk mensen van FOK! te ontmoeten.
Chocolademousse, sabayonne en nihari (Pakistaanse stoofschotel met schenkel). Past voor geen meter bij elkaar, maar ik vind de meeste chocolademousse niet zo lekker en dus moet ik het zelf maar maken. Sabayonne omdat ik eigeel over heb. Daar is de wijn dus ook voor.quote:
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chocolademousse, sabayonne en nihari (Pakistaanse stoofschotel met schenkel). Past voor geen meter bij elkaar, maar ik vind de meeste chocolademousse niet zo lekker en dus moet ik het zelf maar maken. Sabayonne omdat ik eigeel over heb. Daar is de wijn dus ook voor.
De croissants doe ik wel een keer voor een zondag oid.
Apart maar lekker. Ik vind risotto een tweede keer opwarmen niet meer lekker en zo was het wel weer best lekker. Ik kreeg wel een hartverzakking van de prijs van pistachenootjes. 4 euro voor 200 gram.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik wilde vanmiddag wat boodschappen gaan doen (en zaterdag op de markt) maar ik heb 0 inspiratie op dit moment.
Hoe waren je burgers gisteren?
Dat klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:59 schreef Vork het volgende:
Dat ging volgens plan en verwachting. Bedrijf X is inderdaad het bedrijf waarvan ik dacht dat dat 'm wel moest zijn, ik voldoe op een klein puntje voor de rest prima aan de (standaard) vacature(tekst) en het zal toch wel gek lopen als ik niet volgende week ofzo een sollicitatiegesprek heb.
Ja, dat is gewoon fulltime.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt veelbelovendIs het voor een fulltime baan?
Klinkt interessant, ga je een foto maken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:25 schreef Isabeau het volgende:
En vanmiddag moet er een Nihari (Pakistaans) op het vuur en die moet 5 uur pruttelen
Het ziet er wel smakelijk uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Apart maar lekker. Ik vind risotto een tweede keer opwarmen niet meer lekker en zo was het wel weer best lekker. Ik kreeg wel een hartverzakking van de prijs van pistachenootjes. 4 euro voor 200 gram.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:09 schreef Selestha het volgende:
Even iets wat mij bezighoudt naast alle leuke dingen van het hier zijn, voor wie het weten wilSterkte met dat onderzoek *ril* Maar dan weet je in ieder geval wel precies waar je aan toe bent. Heeft nooit iemand in Nederland dit uit willen zoeken? Matig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, daar baal ik ook erg van; maar kennelijk is het alleen mogelijk om Coeliakie te diagnosticeren als er actief schade wordt gedaan aan je darmenquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:12 schreef Lonaa het volgende:
Oh, dat is wel rot Selestha. Fijn dat ze het willen uitzoeken, maar wat ruk dat je daarvoor weer gluten moet eten, met alle mogelijke gevolgen van dien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |