Moeder is gehandicaptquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Isa; trein reserveren??Gaan jullie naar Duitsland?
En oef.. zo lang winkelen..
doen we een meet bij jou in de buurtquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:10 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen
Leuk idee die meetIk zie de foto's wel, want een reisje naar NL zit er dit jaar nog niet in
Ja, leuk! Het is erg chaotisch, druk en we staan voor een hoop veranderingen intern. Er komen een hoop problemen op ons of door een chaotische oplevering van een aantal producten van afgelopen jaar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Nou, succes dan Vork!
Annie, hoe vind je je nieuwe baan tot nu toe?
Het allerbelangrijkstequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ander verschil is dat ik hier wel vrolijk naar mijn werk ga op dit moment.
Zo iemand is ook nodigquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:10 schreef AnneX het volgende:
Als jullie in die enge apparaten gaan, let ik wel op jullie spullen
Ik heb nog via bepaalde wegen enigszins inzage in wat er gebeurd. Ze hebben dat stukje software nooit uitgezet, dus ik krijg nog te zien wat er ongeveer gebeurd. Het aantal paniek gevallen is vrij exponentieel toegenomen de afgelopen 4 wekenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het allerbelangrijksteMooi! Het is je gegund.
En stiekem vraag ik me af hoe het er nu aan toe gaat op je oude bedrijf
Ik ook hoor. Als het moetquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens al mijn vakantiedagen nog niet gepland, dus ik kan ook een dagje opnemen voor de Efteling
goh, wat raarquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog via bepaalde wegen enigszins inzage in wat er gebeurd. Ze hebben dat stukje software nooit uitgezet, dus ik krijg nog te zien wat er ongeveer gebeurd. Het aantal paniek gevallen is vrij exponentieel toegenomen de afgelopen 4 weken.
Join the club!quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden een dag zonder afspraken en dergelijke. En nu weet ik niet wat ik moet doen.
Hoogeveenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Hoe hoog in het Noorden woon jij eigenlijk?
Ik hoop het ook, maar ik vrees het ergste. De rest die er nu zit heeft nog wel de energie om gratis voor hem spullen te regelen en te maken. Zolang zij het blijven verkopen als een Zwitsers zakmes en de mensen er zijn, zoals ik ook was, die het uiteindelijk toch wel maken, dan blijft hij er mee weg komenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
goh, wat raarIk hoop dat de baas er iets van geleerd heeft, hoe waardevol goed personeel is en dat je die tevreden moet houden.
Je woont toc niet ook in Hoogeveen hèquote:
Hahahaha, nee, dat niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je woont toc niet ook in Hoogeveen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |