Nope. Ze zijn er nog steeds. Wel heel nieuwsgierig waarom...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik had wel verwacht dat die door zouden vliegen eigenlijk.
Om 15:00quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik duim voor je! -x- Hoe laat ben je aan de beurt?
Tsjongejongejongequote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]
Gevaarlijke mensen toch. Tijd om ze af te voeren.![]()
[ afbeelding ]
Teringbillie. Das 1 agent de man.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pudsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:17 schreef Selestha het volgende:
Ik heb wat foto's van gisteren hier geupload voor de mensen die nieuwschierig zijnInclusief foto van de sticky toffee pudding met lief erbij
Ja. Er hadden er best nog een paar naar Den Haag kunnen gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Teringbillie. Das 1 agent de man.Beetje overdreven.
Weet niet wat er triester is aan die foto; die lui die met een spandoek tegen kernenergie staan te protesteren op een plek waar geen kernenergie wordt opgewekt, of dat de politie zich denkt te mogen bemoeien met de vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melden!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Godsamme. Hoe kun je nou een bedrijf runnen als je van het Algemeen Medewerkers Overleg geen notulen maakt? En vervolgens andere dingen alleen tijdens die vergadering bespreekt.
Krijg je ineens een reminder voor een vergadering van morgenavond waar je niks van wist omdat je tijdens het Algemeen Medewerkers Overleg aan het werk was. En tevens morgenavond ook, waardoor niet aanwezig bij belangrijke vergadering. Kutzooi.
Ondertussen twittert meneer de verslaggever ditquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet niet wat er triester is aan die foto; die lui die met een spandoek tegen kernenergie staan te protesteren op een plek waar geen kernenergie wordt opgewekt, of dat de politie zich denkt te mogen bemoeien met de vrijheid van meningsuiting.
twitter:ilanNOS twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 11:43:54Bizar. Politie staat bij mn vrouw op de stoep. Wat ik bij actie in Petten doe. Ik was er gesignaleerd. #NSS2014 #nos @yvettemoll reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ondertussen twittert meneer de verslaggever dit
twitter:ilanNOS twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 11:43:54Bizar. Politie staat bij mn vrouw op de stoep. Wat ik bij actie in Petten doe. Ik was er gesignaleerd. #NSS2014 #nos @yvettemoll reageer retweet
Dat rondjes vliegen was gister ook over de VU. Echt continue vanuit bepaalde cirkels.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:24 schreef minilot het volgende:
Ja, maar ze vliegen echt de hele tijd rondjes. En ze blijven maar hangen. Nu alweer vanaf een uur of half acht vanmorgen, steeds dezelfde twee.
Kijk, dit was een momentopname van gister:
[ afbeelding ]
Oh ja Suc6quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:56 schreef Myraela het volgende:
Om 15:00Ben blij als het gesprek is geweest, maar daarna blijf ik ook nog nerveus of ik de baan ga krijgen.
M'n vriend is al gek van me aan het worden.
twitter:iljagort twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 12:10:33Vout: de wijn is van 'n Nederlander namelijk moi, maar wordt niet in NL gemaakt; #NSS drinkt Tulipe Prestige Bordeaux http://t.co/G5A3Fydvd2 reageer retweet
Het exacte menu kan ik niet vinden, maar Johnnie Boer is iig de chef-kok:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef minilot het volgende:
Is ergens te vinden wat ze op de NSS gisteren bij het grote diner onder de hoede van Willem & Maxima hebben gegeten? Ben wel heel benieuwd naar het menu!
quote:Drie-sterrendiner
Maar voor aardige filmpjes komen Obama en de anderen niet naar Den Haag. Er moet inhoudelijk wat bereikt worden. De laatste plooien in de slotverklaring moeten gladgestreken. Bijvoorbeeld de paragraaf over de verhouding tussen de industrie, die nucleaire stoffen gebruikt, en overheden die de regels voor dat gebruik maken. Die industrie neemt in elk land een andere plaats in de samenleving in (private ondernemingen versus staatsbedrijven bijvoorbeeld) en het is dus niet eenvoudig om daarover tot consensus te komen. Daar wordt maandagmiddag over vergaderd, plenair en in zij-sessies, onderlinge gesprekken, telefoontjes en onderonsjes op de achtergrond.
Aan het begin van de avond gaan alle staatshoofden vervolgens naar Huis ten Bosch voor een diner, aangeboden door koning Willem-Alexander.
Drie-sterrenkok Jonnie Boer, chef van het Zwolse restaurant De Librije, kookt voor de wereldleiders. Op het menu staan Nederlandse streekproducten. En dat is niet voor niets. Nederland grijpt deze top aan om zich van zijn beste kant te laten zien. De hele wereld kijkt (er is plaats voor 3000 journalisten), dus het 'merk' Nederland moet op zijn fraaist gepresenteerd worden. De inrichting van het congrescentrum is ook verzorgd met dat doel voor ogen: er staan meubels van Nederlandse ontwerpers, er hangen kunstwerken van Nederlandse kunstenaars en ter decoratie zijn er veel bloemen, Nederlandse bloemen.
Och, kijk aan, da's al iets. Ik kookte gisteren met de curry madras uit de specerijenlijn van Jonnie, dus ik was er in elk geval een béétje bij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het exacte menu kan ik niet vinden, maar Johnnie Boer is iig de chef-kok:
[..]
In mijn krant stond afgelopen week een schemaatje van alle blitse onderdelen van de als innovatieve tank uitgeruste dienstauto van Obama.. Het heftigste daarvan vond ik nog wel dat er in die auto altijd een hoeveelheid bloed van de president in een compartiment zit weggeborgen, voor het geval bloedtransfusie nodig is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vooral benieuwd of Obama -die zijn eigen voedsel en drinkwater mee heeft- met de rest mee eet, of dat de rest gerechten van ingrediënten eet die door Obama zijn meegebracht. Of dat Obama als enige met een magnetronmaaltijd zit.![]()
Bedankt.quote:
Er is een compleet veldhospitaal mee, inclusief 8 doktoren/chirurgen en een voorraad bloedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef minilot het volgende:
[..]
In mijn krant stond afgelopen week een schemaatje van alle blitse onderdelen van de als innovatieve tank uitgeruste dienstauto van Obama.. Het heftigste daarvan vond ik nog wel dat er in die auto altijd een hoeveelheid bloed van de president in een compartiment zit weggeborgen, voor het geval bloedtransfusie nodig is.
Tja, hij zal maar eens een teen stotenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er is een compleet veldhospitaal mee, inclusief 8 doktoren/chirurgen en een voorraad bloed
Hier in het Hilton in Rotterdam zit ook het een en ander aan wereldleiders (zag in elk geval de vlag van Taiwan). Naast dat er continu wat Me-voertuigen rondrijden, staat heel hofplein vol met politie, en er staat een ambulance klaar. Want ja, de normale aanrijdtijden kunnen écht niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, hij zal maar eens een teen stoten![]()
Oh, dan is het protest inderdaad niet zo zinloos als dat het lijkt op de foto's.quote:Overigens staan ze bij Petten omdat daar een delegatie van de top naartoe gaat meen ik??
Dat heb ik inderdaad gedaan ja.quote:
Dat is zelfs (zelfs?) bij ons in dat grote opleidingsziekenhuis in de hoofdstad ook hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:22 schreef Lonaa het volgende:
Dat heb ik inderdaad gedaan ja.
Soms is de gang van zaken heel bizar.
Heel slim. Maar nogmaals knieën zijn erg erg lastig en langdurig en gewoon kutstukken aan je lijf.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik kom trouwens net uit het ziekenhuis (oke, niet helemaal waar, ik kom net van een terrasje, daarvoor zat ik in het ziekenhuis.)
Mijn knie moet overgaan met tijd. Das het enige. Opereren hebben we wel besproken, maar heeft veeeeeeeeeeel meer nadelen dan voordelen, vind ik geen optie. Hij ook niet.
Ik vertelde dat ik soms denk dat de werkelijke aanleiding voor mijn dikke knie niet de slijmbeurs is maar dat daar iets ONDER zit wat voor irritatie zorgt waardoor die slijmbeurs dik wordt. Dat was het moment waarop hij zei dat patiënten soms hele zinnige dingen zeggen en ik nu de MRI in mag, om te kijken of er verder ECHT niks stuk is.
We'll see.
Ik klikte ook en ik kan het hier alleen maar hartgrondig mee eens zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Overigens, wat is dat powned een vreselijke site zeg
Dat klopt hoor. Ik weet dat ook wel, maar toch, beter uitsluiten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel slim. Maar nogmaals knieën zijn erg erg lastig en langdurig en gewoon kutstukken aan je lijf.
Maar helaas zijn ze best handig ook
Ik heb altijd het gevoel dat ik juist daar de meningen van Wildersstemmend Nederland ziequote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Overigens, wat is dat powned een vreselijke site zeg
Ja dat wel, op mijn poli zetten we om zo weinig mogelijk fouten te maken 3 puntjes op de i.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik juist daar de meningen van Wildersstemmend Nederland zie
Enne, dat je in een universitair ziekenhuis verwachtte dat het soepeler en beter zou lopen dan in een perifeer ziekenhuis is een illusie hoorOveral werken mensen en mensen maken fouten en als de organisatie dan ook nog héél groot is dan is de communicatie meestal juist heel slecht
Hoe kleiner de organisatie, hoe korter de lijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ooit een lekkere curry wilt makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, kijk aan, da's al iets. Ik kookte gisteren met de curry madras uit de specerijenlijn van Jonnie, dus ik was er in elk geval een béétje bij.![]()
Dank voor de tip en inderdaad: kippendijen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:11 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Als je ooit een lekkere curry wilt maken
http://thaifood.about.com(...)an-Chicken-Curry.htm
Alleen vervang ik de kipfilet voor kippendijen. Ben zelf geen fan van kipfilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |