abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138147604

Pasen komt er ook aan! :)
pi_138147643
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo nerveus. :D
Ik duim voor je! -x- Hoe laat ben je aan de beurt?
Let me see you stripped down to the bone
pi_138147663
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm...ik had wel verwacht dat die door zouden vliegen eigenlijk.
Nope. Ze zijn er nog steeds. Wel heel nieuwsgierig waarom...
pi_138147688
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik duim voor je! -x- Hoe laat ben je aan de beurt?
Om 15:00 :D Ben blij als het gesprek is geweest, maar daarna blijf ik ook nog nerveus of ik de baan ga krijgen. :') M'n vriend is al gek van me aan het worden.
pi_138147744
Wat een heerlijk plaatje in de OP O+
pi_138147846
Precies. Schitterend zelf.

Morgen trouwens. Weer een fraaie zonnige dag,wel fris,maar uitstekend weer verder.
pi_138147867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:59 schreef Sarabi het volgende:
Wat een heerlijk plaatje in de OP O+
Ja ik krijg daardoor echt zin in de lente :D
pi_138148041
Het is al lang lente!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138148061
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is al lang lente!
Klopt, maar hier is het nu juist gaan vriezen :')
pi_138148122
Myraela, succes vanmiddag! Ik zal aan je denken!!

Hier schijnt volop de zon trouwens. En uit de wind, in de zon is het lekker warm. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138148163
Ik heb wat foto's van gisteren hier geupload voor de mensen die nieuwschierig zijn :) Inclusief foto van de sticky toffee pudding met lief erbij ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 10:30:32 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138148483
Ondertussen in Petten

Gevaarlijke mensen toch. Tijd om ze af te voeren. oO<
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_138148526
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tsjongejongejonge :') Is dat nou echt nodig, zoveel mankracht. Als er echt iets aan de hand is zie je nooit zoveel agenten :{
pi_138148623
Godsamme. Hoe kun je nou een bedrijf runnen als je van het Algemeen Medewerkers Overleg geen notulen maakt? En vervolgens andere dingen alleen tijdens die vergadering bespreekt.

Krijg je ineens een reminder voor een vergadering van morgenavond waar je niks van wist omdat je tijdens het Algemeen Medewerkers Overleg aan het werk was. En tevens morgenavond ook, waardoor niet aanwezig bij belangrijke vergadering. Kutzooi.
pi_138148638
quote:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Teringbillie. Das 1 agent de man. :') Beetje overdreven.
pi_138149528
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:17 schreef Selestha het volgende:
Ik heb wat foto's van gisteren hier geupload voor de mensen die nieuwschierig zijn :) Inclusief foto van de sticky toffee pudding met lief erbij ;)
Puds :9 :9
Mannen met baarden :D ^O^
Leuke foto's :Y
pi_138149933
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Teringbillie. Das 1 agent de man. :') Beetje overdreven.
Ja. Er hadden er best nog een paar naar Den Haag kunnen gaan :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138150936
quote:
Ondertussen in Petten
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Weet niet wat er triester is aan die foto; die lui die met een spandoek tegen kernenergie staan te protesteren op een plek waar geen kernenergie wordt opgewekt, of dat de politie zich denkt te mogen bemoeien met de vrijheid van meningsuiting.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_138151200
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:52 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]

Pasen komt er ook aan! :)
Raar feest >:O
pi_138151247
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Godsamme. Hoe kun je nou een bedrijf runnen als je van het Algemeen Medewerkers Overleg geen notulen maakt? En vervolgens andere dingen alleen tijdens die vergadering bespreekt.

Krijg je ineens een reminder voor een vergadering van morgenavond waar je niks van wist omdat je tijdens het Algemeen Medewerkers Overleg aan het werk was. En tevens morgenavond ook, waardoor niet aanwezig bij belangrijke vergadering. Kutzooi.
Melden!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 12:09:22 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138151250
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Weet niet wat er triester is aan die foto; die lui die met een spandoek tegen kernenergie staan te protesteren op een plek waar geen kernenergie wordt opgewekt, of dat de politie zich denkt te mogen bemoeien met de vrijheid van meningsuiting.
Ondertussen twittert meneer de verslaggever dit :%
ilanNOS twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 11:43:54 Bizar. Politie staat bij mn vrouw op de stoep. Wat ik bij actie in Petten doe. Ik was er gesignaleerd. #NSS2014 #nos @yvettemoll reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_138151385
Leuke foto's Seles :)

Intussen hier thuis wordt de patiënt helemaal gek van de jeuk in haar nekkie.
Vandaag mag de sonde eruit *O* Ze eet prima en knabbelt soms ook wat droog voer.
Het huis ligt wel elke dag helemaal vol met vlokken vacht -O-
pi_138151556
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef borisz het volgende:

[..]

Ondertussen twittert meneer de verslaggever dit :%
ilanNOS twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 11:43:54 Bizar. Politie staat bij mn vrouw op de stoep. Wat ik bij actie in Petten doe. Ik was er gesignaleerd. #NSS2014 #nos @yvettemoll reageer retweet
:D Lekker dan. Die hebben ze dan vlot weten te traceren.
pi_138151658
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:24 schreef minilot het volgende:

Ja, maar ze vliegen echt de hele tijd rondjes. En ze blijven maar hangen. Nu alweer vanaf een uur of half acht vanmorgen, steeds dezelfde twee.

Kijk, dit was een momentopname van gister:
[ afbeelding ]
Dat rondjes vliegen was gister ook over de VU. Echt continue vanuit bepaalde cirkels.
Steeds 5 en de 6e vloog anders...
In het begin stond iedereen meteen voor de ramen van onze backoffice (ik zit 7 hoog) en later riepen we *gaap alweer Oboema :P
pi_138151677
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:56 schreef Myraela het volgende:

Om 15:00 :D Ben blij als het gesprek is geweest, maar daarna blijf ik ook nog nerveus of ik de baan ga krijgen. :') M'n vriend is al gek van me aan het worden.
Oh ja Suc6 *O* Beetje Zen worden hoor ;)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:41:26 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138152152
Piet, ze drinken op de NSS dezefde wijn die jij volgens mij afneemt van Ilja:
iljagort twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 12:10:33 Vout: de wijn is van 'n Nederlander namelijk moi, maar wordt niet in NL gemaakt; #NSS drinkt Tulipe Prestige Bordeaux http://t.co/G5A3Fydvd2 reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138152287
Is ergens te vinden wat ze op de NSS gisteren bij het grote diner onder de hoede van Willem & Maxima hebben gegeten? Ben wel heel benieuwd naar het menu! :)
pi_138152365
Pff. Ben mokka-hazelnootschuimgebakjes aan het maken. Best bewerkelijk!
Dit recept, maar dan gehalveerd: http://www.24kitchen.nl/recepten/sander-jansons-mokkaschuimtaart

..ben alleen vergeten het deel voor de nougatine te halveren en nu heb ik dus veeeeeeeeeeeeel te veel smakelijk fijn karamel/hazelnootpoeder..
Wat zal ik daar 'ns mee doen? :)
pi_138152394
Vooral benieuwd of Obama -die zijn eigen voedsel en drinkwater mee heeft- met de rest mee eet, of dat de rest gerechten van ingrediënten eet die door Obama zijn meegebracht. Of dat Obama als enige met een magnetronmaaltijd zit. :P
pi_138152419
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef minilot het volgende:
Is ergens te vinden wat ze op de NSS gisteren bij het grote diner onder de hoede van Willem & Maxima hebben gegeten? Ben wel heel benieuwd naar het menu! :)
Het exacte menu kan ik niet vinden, maar Johnnie Boer is iig de chef-kok:

quote:
Drie-sterrendiner
Maar voor aardige filmpjes komen Obama en de anderen niet naar Den Haag. Er moet inhoudelijk wat bereikt worden. De laatste plooien in de slotverklaring moeten gladgestreken. Bijvoorbeeld de paragraaf over de verhouding tussen de industrie, die nucleaire stoffen gebruikt, en overheden die de regels voor dat gebruik maken. Die industrie neemt in elk land een andere plaats in de samenleving in (private ondernemingen versus staatsbedrijven bijvoorbeeld) en het is dus niet eenvoudig om daarover tot consensus te komen. Daar wordt maandagmiddag over vergaderd, plenair en in zij-sessies, onderlinge gesprekken, telefoontjes en onderonsjes op de achtergrond.

Aan het begin van de avond gaan alle staatshoofden vervolgens naar Huis ten Bosch voor een diner, aangeboden door koning Willem-Alexander.

Drie-sterrenkok Jonnie Boer, chef van het Zwolse restaurant De Librije, kookt voor de wereldleiders. Op het menu staan Nederlandse streekproducten. En dat is niet voor niets. Nederland grijpt deze top aan om zich van zijn beste kant te laten zien. De hele wereld kijkt (er is plaats voor 3000 journalisten), dus het 'merk' Nederland moet op zijn fraaist gepresenteerd worden. De inrichting van het congrescentrum is ook verzorgd met dat doel voor ogen: er staan meubels van Nederlandse ontwerpers, er hangen kunstwerken van Nederlandse kunstenaars en ter decoratie zijn er veel bloemen, Nederlandse bloemen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_138152454
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Felagund het volgende:

[..]

Het exacte menu kan ik niet vinden, maar Johnnie Boer is iig de chef-kok:

[..]

Och, kijk aan, da's al iets. Ik kookte gisteren met de curry madras uit de specerijenlijn van Jonnie, dus ik was er in elk geval een béétje bij. :+ *)
pi_138152493
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vooral benieuwd of Obama -die zijn eigen voedsel en drinkwater mee heeft- met de rest mee eet, of dat de rest gerechten van ingrediënten eet die door Obama zijn meegebracht. Of dat Obama als enige met een magnetronmaaltijd zit. :P
In mijn krant stond afgelopen week een schemaatje van alle blitse onderdelen van de als innovatieve tank uitgeruste dienstauto van Obama.. Het heftigste daarvan vond ik nog wel dat er in die auto altijd een hoeveelheid bloed van de president in een compartiment zit weggeborgen, voor het geval bloedtransfusie nodig is. :o
pi_138152591
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh ja Suc6 *O* Beetje Zen worden hoor ;)
Bedankt. O+

Ik zit er in ieder geval helemaal klaar voor en vertrek straks vast ruim op tijd. Liever een uur te vroeg dan een paar minuten te laat.
pi_138152608
Oh sjips. We staan op Powned:
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2014/03/eftelingfans_woest_om_seksisti.html

:') :O

Zullen ze wel weer de pest over in hebben bij de Efteling. Maar dat hebben ze meestal toch echt een beetje aan zichzelf te danken.. "Een echte meiden-app waarin lekker tutten centraal staat" (met Assepoester) terwijl de jongens op avontuur mogen met schatzoeke en de Draak. Grmbl. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 25-03-2014 13:05:59 ]
pi_138152690
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef minilot het volgende:

[..]

In mijn krant stond afgelopen week een schemaatje van alle blitse onderdelen van de als innovatieve tank uitgeruste dienstauto van Obama.. Het heftigste daarvan vond ik nog wel dat er in die auto altijd een hoeveelheid bloed van de president in een compartiment zit weggeborgen, voor het geval bloedtransfusie nodig is. :o
Er is een compleet veldhospitaal mee, inclusief 8 doktoren/chirurgen en een voorraad bloed :D
pi_138152758
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Er is een compleet veldhospitaal mee, inclusief 8 doktoren/chirurgen en een voorraad bloed :D
Tja, hij zal maar eens een teen stoten :+

Overigens staan ze bij Petten omdat daar een delegatie van de top naartoe gaat meen ik??
pi_138152820
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tja, hij zal maar eens een teen stoten :+
Hier in het Hilton in Rotterdam zit ook het een en ander aan wereldleiders (zag in elk geval de vlag van Taiwan). Naast dat er continu wat Me-voertuigen rondrijden, staat heel hofplein vol met politie, en er staat een ambulance klaar. Want ja, de normale aanrijdtijden kunnen écht niet.
quote:
Overigens staan ze bij Petten omdat daar een delegatie van de top naartoe gaat meen ik??
Oh, dan is het protest inderdaad niet zo zinloos als dat het lijkt op de foto's.
pi_138153297
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Melden!!!
Dat heb ik inderdaad gedaan ja. :Y

Soms is de gang van zaken heel bizar.
pi_138153449
Ik kom trouwens net uit het ziekenhuis (oke, niet helemaal waar, ik kom net van een terrasje, daarvoor zat ik in het ziekenhuis. :+ )

Mijn knie moet overgaan met tijd. Das het enige. Opereren hebben we wel besproken, maar heeft veeeeeeeeeeel meer nadelen dan voordelen, vind ik geen optie. Hij ook niet.

Ik vertelde dat ik soms denk dat de werkelijke aanleiding voor mijn dikke knie niet de slijmbeurs is maar dat daar iets ONDER zit wat voor irritatie zorgt waardoor die slijmbeurs dik wordt. Dat was het moment waarop hij zei dat patiënten soms hele zinnige dingen zeggen en ik nu de MRI in mag, om te kijken of er verder ECHT niks stuk is.

We'll see.
pi_138153489
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:22 schreef Lonaa het volgende:

Dat heb ik inderdaad gedaan ja. :Y

Soms is de gang van zaken heel bizar.
Dat is zelfs (zelfs?) bij ons in dat grote opleidingsziekenhuis in de hoofdstad ook hoor.
Daar gebeuren zulke bizarre dingen, terwijl ik toen ik de overstap van perifeer buurtsupertje maakte naar dit universitair gebeuren dacht dat het hier allemaal tot in de puntjes zou zijn.
Niets is minder waar _O-
pi_138153533
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik kom trouwens net uit het ziekenhuis (oke, niet helemaal waar, ik kom net van een terrasje, daarvoor zat ik in het ziekenhuis. :+ )

Mijn knie moet overgaan met tijd. Das het enige. Opereren hebben we wel besproken, maar heeft veeeeeeeeeeel meer nadelen dan voordelen, vind ik geen optie. Hij ook niet.

Ik vertelde dat ik soms denk dat de werkelijke aanleiding voor mijn dikke knie niet de slijmbeurs is maar dat daar iets ONDER zit wat voor irritatie zorgt waardoor die slijmbeurs dik wordt. Dat was het moment waarop hij zei dat patiënten soms hele zinnige dingen zeggen en ik nu de MRI in mag, om te kijken of er verder ECHT niks stuk is.

We'll see.
Heel slim. Maar nogmaals knieën zijn erg erg lastig en langdurig en gewoon kutstukken aan je lijf.
Maar helaas zijn ze best handig ook :P
pi_138153559
Overigens, wat is dat powned een vreselijke site zeg :r
pi_138153609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik klikte ook en ik kan het hier alleen maar hartgrondig mee eens zijn.
pi_138153636
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heel slim. Maar nogmaals knieën zijn erg erg lastig en langdurig en gewoon kutstukken aan je lijf.
Maar helaas zijn ze best handig ook :P
Dat klopt hoor. Ik weet dat ook wel, maar toch, beter uitsluiten. :Y
En als het niks blijkt te zijn, dan moeten we maar gewoon wachten. Volgens hem is mijn knie minder dik dan de vorige keer. Ikzelf zie dat niet zo, maar ik geloof hem wel op z'n woord.
pi_138154042
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik juist daar de meningen van Wildersstemmend Nederland zie :@

Enne, dat je in een universitair ziekenhuis verwachtte dat het soepeler en beter zou lopen dan in een perifeer ziekenhuis is een illusie hoor :D Overal werken mensen en mensen maken fouten en als de organisatie dan ook nog héél groot is dan is de communicatie meestal juist heel slecht :+ Hoe kleiner de organisatie, hoe korter de lijnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138154201
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb altijd het gevoel dat ik juist daar de meningen van Wildersstemmend Nederland zie :@

Enne, dat je in een universitair ziekenhuis verwachtte dat het soepeler en beter zou lopen dan in een perifeer ziekenhuis is een illusie hoor :D Overal werken mensen en mensen maken fouten en als de organisatie dan ook nog héél groot is dan is de communicatie meestal juist heel slecht :+ Hoe kleiner de organisatie, hoe korter de lijnen.
Ja dat wel, op mijn poli zetten we om zo weinig mogelijk fouten te maken 3 puntjes op de i.
Op zich is de organisatie redelijk waterdicht. Maar het gekloot met 5 systemen die aan elkaar geknoopt zijn en inderdaad al die aantallen mensen zorgen voor een soms omslachtige en langdurig afwezige communicatie :P
pi_138154269
Zojuist een kaartje gestuurd naar iemand die ik afgelopen weekend aan de telefoon had.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138154294
Dat lijkt me zo vreselijk hè, dat *poef* weg zijn van iemand waar je van houdt -O-
En het kan al heel jong, met bijv. een subarachnoïdale bloeding.
pi_138154869
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Och, kijk aan, da's al iets. Ik kookte gisteren met de curry madras uit de specerijenlijn van Jonnie, dus ik was er in elk geval een béétje bij. :+ *)
Als je ooit een lekkere curry wilt maken

http://thaifood.about.com(...)an-Chicken-Curry.htm

Alleen vervang ik de kipfilet voor kippendijen. Ben zelf geen fan van kipfilet.
pi_138154922
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:11 schreef Seduzione het volgende:

[..]

Als je ooit een lekkere curry wilt maken

http://thaifood.about.com(...)an-Chicken-Curry.htm

Alleen vervang ik de kipfilet voor kippendijen. Ben zelf geen fan van kipfilet.
Dank voor de tip en inderdaad: kippendijen. ^O^ Ik heb afgelopen februari een keer of vier per week curries gemaakt (Thaise en Indiase) dus ik ben er heel even klaar mee, maar ik krijg er binnenkort vast weer zin in . :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')