Jongensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:14 schreef golfer het volgende:
Dat was toch zo'n kinder/jongensgroepje?
Zijn die ook al 40?
Ik word oud.
Alles goed gegaan Lonaa?quote:
Kamp Take That zegtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Wow wat een gaaf concert was dit!![]()
Tof zeg!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:00 schreef Selestha het volgende:
Ik heb een paar hele leuke dagen met mijn pa, zondag gezellig in de pub kennis gemaakt met mijn lief en gisteren samen naar York geweest. Heerlijk gegeten (recensie staat in het recensietopic) en nu vandaag nog even samen lunchen en dan gaat hij weer weg. Heel leuk om hem even te zien, doet mij ook weer ten volle realiseren waarom ik zo blij ben hier te wonen
Is wel een simpele recensie hoor, we waren wat druk met elkaar en niet met foto's maken enzoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof zeg!Ik ga -nu- je recensie lezen.
Yep, ben al klaar. Heh.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Is wel een simpele recensie hoor, we waren wat druk met elkaar en niet met foto's maken enzo
10 pond per persoonquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep, ben al klaar. Heh.Sticky toffee pudding spreekt me om de één of andere reden niet zo aan, maar misschien moet ik het toch maar eens maken, want ik vind het wel fascinerend.
![]()
Toch nog best wel prijzig zo voor twee gangen, of vond je van niet?
Ja! Foto'tje staat op de vorige bladzij. Enthousiaste mensen, hapjes op, vragen over mijn bedrijf, vragen naar visitekaartjes.quote:
Ze komen van vliegbasis Gilze-Rijen en jouw dorp ligt een tikkie in de rechte lijn tussen daar en Den Haagquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:53 schreef minilot het volgende:
Nou moe! Vlogen er gisterenmiddag al de hele tijd twee apachehelikopters van de Koninklijke Luchtmacht heel laag over mijn dorp (Alblasserdam/Kinderdijk), zijn ze daar nu alweer mee begonnen! Wel een herrie, zeg..
Ik heb begrepen dat het met de NSS van doen heeft, maar zó dicht woon ik nou toch ook niet bepaald in de buurt van Den Haag?
Dat dacht ik inderdaad!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:03 schreef Selestha het volgende:
Ik was al bang dat mensen 43 pond per persoon gingen denken
Ja, maar ze vliegen echt de hele tijd rondjes. En ze blijven maar hangen. Nu alweer vanaf een uur of half acht vanmorgen, steeds dezelfde twee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze komen van vliegbasis Gilze-Rijen en jouw dorp ligt een tikkie in de rechte lijn tussen daar en Den Haag
In dat geval was het het geld niet waard geweest neequote:
Ha, dat snap ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
In dat geval was het het geld niet waard geweest neeMaar 10 pond 45 p was het echt wel waard per persoon
Hmmm...ik had wel verwacht dat die door zouden vliegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar ze vliegen echt de hele tijd rondjes. En ze blijven maar hangen. Nu alweer vanaf een uur of half acht vanmorgen, steeds dezelfde twee.
Kijk, dit was een momentopname van gister:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |