SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Jij bent ook vaak ziek Sun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben helemaal niet ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb (had) alleen knallende koppijn.
![]()
Ondertussen in Italië tekent Maria E. Boschi voor haar ministerschap.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:43 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Tja, dan wil je serieus genomen wordenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:43 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja dat wil wel lukken als je er zo bij looptquote:Op maandag 24 maart 2014 20:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, dan wil je serieus genomen worden
De vraag is door wie![]()
![]()
Wij zijn bij de neus genomen !? door de fotoshoppersquote:Op maandag 24 maart 2014 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat wil wel lukken als je er zo bij loopt
De vraag is door wie![]()
![]()
Zie foto van Lienekien.
Excuus aan de onbekende minister.![]()
Dat dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:31 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn bij de neus genomen !? door de fotoshoppers![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Nooit minister geweest.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ja dat zat er ook wel dik in he..quote:Op maandag 24 maart 2014 20:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij zijn bij de neus genomen !? door de fotoshoppers![]()
Zie foto van Lienekien.
Excuus aan de onbekende minister.![]()
![]()
Tweede onbetrouwbare bericht van Borisz, ga hem uit mijn lijst met betrouwbare bronnen schrappen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
De dame in blauw is minister voor grondwet hervormingen, dat zou in NL geen ministerpost zijnquote:In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
ik vrees dat ik dit jaar een stuk minder vogels in mijn tuin krijg als dit mijn nieuwe huisdier wordt.
hij bleef mooi zitten, ook toen ik het raam open maakte om wat foto's te maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Leuk! Wij hebben ook regelmatig een sperwer op de schutting zitten. En soms neemt hij een van onze mussen mee..![]()
![]()
![]()
WoeiHeb nu mijn platenspeler aangesloten via de Sonos. Leuk beetje vinyl draaien. Deep Purple nu over de speakers
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Dat was geslaagd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moe, slapentijd. Morgen aan het einde van de ochtend naar de kniedokter. Ik ben benieuwd.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Tof!!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiHeb nu mijn platenspeler aangesloten via de Sonos. Leuk beetje vinyl draaien. Deep Purple nu over de speakers
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef Lonaa het volgende:
Dat was geslaagd!Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moe, slapentijd. Morgen aan het einde van de ochtend naar de kniedokter. Ik ben benieuwd.![]()
Vond Brownie ook.....vooral het feit dat het ook ronddraaitquote:Kun je echt 10 minuten naar zitten kijken
Wow wat een gaaf concert was dit!![]()
Mogen ze wel al tegen of in de 40 zijn, damn wat zagen ze er goed uit! Ze dansten choreo's nog net als vroeger, zongen alle vijf waanzinnig goed en Brianleek wel een acrobaat. Blijft een lief koppie houden en een gouden stem.
En Backstreet Boys: The Movie werd aangekondigd. Yeaah![]()
Enige jammere was dat er vaak werd gezegd dat ze nu al 21 jaar bestaan. Doet 'au' want herinnert me dat ik echt oud word
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: