quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Zojuist een kaartje gestuurd naar iemand die ik afgelopen weekend aan de telefoon had.O getver! Heftig zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Bah sterktequote:
Dankjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Puds![]()
![]()
Mannen met baarden![]()
![]()
Leuke foto's
Ben blij met het nieuws over poesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's Seles
Intussen hier thuis wordt de patiënt helemaal gek van de jeuk in haar nekkie.
Vandaag mag de sonde eruitZe eet prima en knabbelt soms ook wat droog voer.
Het huis ligt wel elke dag helemaal vol met vlokken vacht
Want anders? Stoppen ze je uitkering? Dat zou echt idioot zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Vork het volgende:
Poeh, UWV belde voor een vacature, opzich interessant, maar ik moest wel gelijk een motivatie en cv mailen en ik ben/was vandaag niet thuis. Dat mag natuurlijk niet. Gelukkig heb ik toevallig vandaag een laptop bij me en ergens vanuit een koffietentje nog snel een mail kunnen sturen, anders was ik mooi de sjaak geweest.
officieel zou ik, als ik een dag weg ben en dus niet op zoek naar werk en daartoe in de gelegenheid ben, aan moeten geven dat ik een vrije dag heb/neem/wil. Net als met gewoon werk dus. Dus ja, ze zouden mij, als ik niet mee zou werken in theorie kunnen korten op de uitkering.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:07 schreef Lonaa het volgende:
Want anders? Stoppen ze je uitkering? Dat zou echt idioot zijn.
Wauw.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Vork het volgende:
[..]
officieel zou ik, als ik een dag weg ben en dus niet op zoek naar werk en daartoe in de gelegenheid ben, aan moeten geven dat ik een vrije dag heb/neem/wil. Net als met gewoon werk dus. Dus ja, ze zouden mij, als ik niet mee zou werken in theorie kunnen korten op de uitkering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:49 schreef golfer het volgende:
Met Xena weer naar dierenarts geweest en hoera...de sonde mocht eruit. (klein gaatje blijft over, maar dat moet vanzelf dichtgroeien en genezen). Wel nog de kap om houden omdat ze nog steeds erg (tot bloedens toe) de neiging heeft haar door het vergif beschadigde maar wel steeds beter genezende pootje kapot te likken. Zalfje (3x per dag) tegen de jeuk aan de poot meegekregen en mooi rood riempje voor om haar kap gekocht, zodat die wat comfortabeler zit.Goed te horen! En chique hoor, zo'n bandje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang moet de kap nog?
Jemig, wist helemaal niet dat dat zo streng was allemaal!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Vork het volgende:
Poeh, UWV belde voor een vacature, opzich interessant, maar ik moest wel gelijk een motivatie en cv mailen en ik ben/was vandaag niet thuis. Dat mag natuurlijk niet.Let me see you stripped down to the bone
Ziet er wel weer prachtig uit!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:56 schreef minilot het volgende:
Mokka-hazelnootschuimgebakjes in wording![]()
[ afbeelding ]
Wat een gedoe!
Um, huh?quote:
Ja klopt maar zelfs daarvan maak jij een foto die mij aanspreektquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Um, huh?Zijn nu nog louter losse onderdelen in schaaltjes!
Die meringues zien er prachtig uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Um, huh?Zijn nu nog louter losse onderdelen in schaaltjes!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |