abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138154927
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Zojuist een kaartje gestuurd naar iemand die ik afgelopen weekend aan de telefoon had.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O getver! Heftig zeg.
Let me see you stripped down to the bone
pi_138154944
Ha, check mijn awesome vega lunch van restjes mac&cheese! Was lekker O+

Nu weer verder met mokkahazelnootschuimgebakjes.
pi_138154974
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef minilot het volgende:

[..]

O getver! Heftig zeg.
Bah sterkte

[ Bericht 9% gewijzigd door Seduzione op 25-03-2014 14:30:56 (Ik ken de codes voor de smileys nog niet zie ik) ]
pi_138155356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Puds :9 :9
Mannen met baarden :D ^O^
Leuke foto's :Y
Dankje :D Was ook erg leuk ;) Van dat restaurant komen nog meer foto's, volgende maand gaan we er uitgebreid eten!
pi_138155446
Schokkend nieuws zeg, Bloes. :*

Zojuist papieren en bedragen uitgezocht voor de IB aangifte van sch.ouwechies.
So far so good.
Agis geeft geen telefonische informatie aan sch.dochter/ zoon zónder machtiging.

Wil ik het aanvraagformulier daarvoor invullen, blijk ik een illegale sch.moeder te hebben :D want zij heeft geen geldig id. en men wil een kopie van geldig id.

Het is té omslachtig om daarvoor een rondje fotograaf etc. te maken.
En zij loopt pas sinds deze week buitenshuis, rondjes op de galerij met begeleiding.
En komt eindelijk het huis uit na maanden binnenzitten.

Voorlopig nog illegaal dus en geen machtiging. w/
pi_138155475
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's Seles :)

Intussen hier thuis wordt de patiënt helemaal gek van de jeuk in haar nekkie.
Vandaag mag de sonde eruit *O* Ze eet prima en knabbelt soms ook wat droog voer.
Het huis ligt wel elke dag helemaal vol met vlokken vacht -O-
Ben blij met het nieuws over poes :*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:02:15 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138156388
Poeh, UWV belde voor een vacature, opzich interessant, maar ik moest wel gelijk een motivatie en cv mailen en ik ben/was vandaag niet thuis. Dat mag natuurlijk niet. Gelukkig heb ik toevallig vandaag een laptop bij me en ergens vanuit een koffietentje nog snel een mail kunnen sturen, anders was ik mooi de sjaak geweest.
pi_138156528
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Vork het volgende:
Poeh, UWV belde voor een vacature, opzich interessant, maar ik moest wel gelijk een motivatie en cv mailen en ik ben/was vandaag niet thuis. Dat mag natuurlijk niet. Gelukkig heb ik toevallig vandaag een laptop bij me en ergens vanuit een koffietentje nog snel een mail kunnen sturen, anders was ik mooi de sjaak geweest.
Want anders? Stoppen ze je uitkering? Dat zou echt idioot zijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138156617
Jeetje B wat vreselijk zo iets :{

@ Vork: ik hoop dat het wat is voor je.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:12:35 #60
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138156686
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:07 schreef Lonaa het volgende:

Want anders? Stoppen ze je uitkering? Dat zou echt idioot zijn.
officieel zou ik, als ik een dag weg ben en dus niet op zoek naar werk en daartoe in de gelegenheid ben, aan moeten geven dat ik een vrije dag heb/neem/wil. Net als met gewoon werk dus. Dus ja, ze zouden mij, als ik niet mee zou werken in theorie kunnen korten op de uitkering.
pi_138156714
En Bluezz, wat erg. ;(
pi_138156725
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Vork het volgende:

[..]

officieel zou ik, als ik een dag weg ben en dus niet op zoek naar werk en daartoe in de gelegenheid ben, aan moeten geven dat ik een vrije dag heb/neem/wil. Net als met gewoon werk dus. Dus ja, ze zouden mij, als ik niet mee zou werken in theorie kunnen korten op de uitkering.
Wauw. :{
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:14:00 #63
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138156731
Maar het werk klonk wel ok, ik moet dan wel rap wat aan mn duits gaan doen. Dat is sowieso wel een goed idee. Voordeel van de haast is nu wel dat t een en ander in gang wordt gezet. Als het goed is ligt mijn cv bij de werkgever. Ik had ze liever eerst zelf gebeld, Maarja privacy en moeilijk gedoe maken dat wat lastig, want ik weet nu nieteens bij welk bedrijf ik vandaag heb gesolliciteerd.

[ Bericht 56% gewijzigd door Vork op 25-03-2014 15:19:21 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:14:53 #64
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138156753
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:13 schreef Lonaa het volgende:
En Bluezz, wat erg. ;(
Oja en dat dus. ;(
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:18:40 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138156855
Bluezz, wat schrikken zeg, van de man van de vriendin. Jeetje. Alle clichés (het kan zo maar afgelopen zijn, genieten van elke dag etc.) blijken toch maar weer waar.

Gelukkig goed nieuws over Xena. Hoe laat gaat de sonde eruit? Wat zal ze dat fijn vinden!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:49:26 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138157826
Met Xena weer naar dierenarts geweest en hoera...de sonde mocht eruit. (klein gaatje blijft over, maar dat moet vanzelf dichtgroeien en genezen). Wel nog de kap om houden omdat ze nog steeds erg (tot bloedens toe) de neiging heeft haar door het vergif beschadigde maar wel steeds beter genezende pootje kapot te likken. Zalfje (3x per dag) tegen de jeuk aan de poot meegekregen en mooi rood riempje voor om haar kap gekocht, zodat die wat comfortabeler zit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138158035
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:49 schreef golfer het volgende:
Met Xena weer naar dierenarts geweest en hoera...de sonde mocht eruit. (klein gaatje blijft over, maar dat moet vanzelf dichtgroeien en genezen). Wel nog de kap om houden omdat ze nog steeds erg (tot bloedens toe) de neiging heeft haar door het vergif beschadigde maar wel steeds beter genezende pootje kapot te likken. Zalfje (3x per dag) tegen de jeuk aan de poot meegekregen en mooi rood riempje voor om haar kap gekocht, zodat die wat comfortabeler zit.
SPOILER
Goed te horen! En chique hoor, zo'n bandje. :) Hoe lang moet de kap nog?

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Vork het volgende:
Poeh, UWV belde voor een vacature, opzich interessant, maar ik moest wel gelijk een motivatie en cv mailen en ik ben/was vandaag niet thuis. Dat mag natuurlijk niet.
Jemig, wist helemaal niet dat dat zo streng was allemaal!
pi_138158037
Goeie berichten voor Vork.
Fingers crossed.
Alleen stom, dat je moet afmelden !
Ben je als werkzoekende verplicht om een smartphone te hebben om per acuut te laten zien dat je beschikbaar bent. o|O

En het betere nieuws over Xena. *O*
pi_138158064
Mokka-hazelnootschuimgebakjes in wording >:)

Wat een gedoe! Nougatine maken, en botercreme maken en meringue maken..
pi_138158107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:56 schreef minilot het volgende:
Mokka-hazelnootschuimgebakjes in wording >:)

[ afbeelding ]

Wat een gedoe!
Ziet er wel weer prachtig uit! :o
pi_138158157
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:57 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ziet er wel weer prachtig uit! :o
Um, huh? :? Zijn nu nog louter losse onderdelen in schaaltjes! :P
pi_138158175
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Um, huh? :? Zijn nu nog louter losse onderdelen in schaaltjes! *)
Ja klopt maar zelfs daarvan maak jij een foto die mij aanspreekt ;)
pi_138158184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Um, huh? :? Zijn nu nog louter losse onderdelen in schaaltjes! :P
Die meringues zien er prachtig uit.
pi_138158261
Aanstellers! :7

Nu maar duimen dat het lekker wordt. Ik vind hazelnootschuimgebakjes van de bakker HEEL ERG lekker, dus kweenie of die van mij erbij in de buurt gaat komen.
pi_138158322
Tsssk.

Ik maak hier kip met paddestoelen en marsala. :9 Lekker met pasta straks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')