Paddestoelen + marsala is altijd goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:02 schreef Lonaa het volgende:
Tsssk.
Ik maak hier kip met paddestoelen en marsala.Lekker met pasta straks.
Precies.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Paddestoelen + marsala is altijd goed![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef golfer het volgende:
WimLex krijgt echt steeds volop de aandacht van de bezoekende staatshoofden....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderste is die kok uit dat programma - hoeheetutookalweer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef golfer het volgende:
WimLex krijgt echt steeds volop de aandacht van de bezoekende staatshoofden....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn zeg!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Selestha het volgende:
Zo, mijn pa is weer op weg naar huis. Was een leuk bezoek, niet te kort en niet te lang. Het laten zien van alle mooie plekjes hier aan iemand anders was ook goed voor mij want het versterkte weer mijn motivatie om hier te zijn![]()
En het was ook heel leuk om te zien dat Lief goed met mijn pa klikt, en om te zien hoe hij zijn best doet om de taalverschillen te overbruggen terwijl hij 50% doof is. Trots!
Ik denk dat het goed ging. Het was gewoon een gezellig gesprek. Nog even een weekje duimen en dan weet ik meer.quote:
Lang wachten zeg! Maar ik duim voor je, dus dat moet helemaal goed komenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat het goed ging. Het was gewoon een gezellig gesprek. Nog even een weekje duimen en dan weet ik meer.
Veel succes Myraela!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed ging. Het was gewoon een gezellig gesprek. Nog even een weekje duimen en dan weet ik meer.
Alain van masterchefquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
die onderste is die kok uit dat programma - hoeheetutookalweer.
Verkeerde ideeën?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Veel succes Myraela!
Ik vind je op sommige vlakken ietwat verkeerde ideeën hebben, maar dat hoeft voor deze baan natuurlijk niet iets uit te maken. Hopelijk vind je een fijne werkplek!
Oké. Afwachten en hopen dus maar. De baan zelf lijkt je nog steeds leuk?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
Super leuk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Afwachten en hopen dus maar. De baan zelf lijkt je nog steeds leuk?
SPOILER: het slachtoffer in beeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:45 schreef borisz het volgende:
Ohja Poes had beet vannacht/vanmorgen.
Wij vonden meestal alleen een paar niertjes, waaromheen alles was opgevreten.SPOILER: het slachtoffer in beeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:45 schreef borisz het volgende:
Ohja Poes had beet vannacht/vanmorgen.
Een halve muisSPOILER: het slachtoffer in beeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ja logisch..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:00 schreef Bluezz het volgende:
De d.a. vertelde dat het 'droog' moet blijven. En als je het gaat afdekken gaat het broeien.
Bovendien heeft dat idd als nadeel dat ze dat eraf gaat bijten/krabben/likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |