abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138143404

quote:
Tijdens de bijeenkomst van de PVV in Den Haag heeft PVV-leider Wilders zijn publiek laten scanderen dat er minder Marokkanen moeten komen in Nederland. Met die uitspraak veroorzaakte hij vorige week veel ophef.

Wilders vroeg eerst: "Willen jullie meer of minder Europa? De zaal riep: "Minder, minder, minder." Daarna gebeurde hetzelfde met de vraag of de PVV'ers meer of minder PvdA willen.

Niet strafbaar
Tot slot wees Wilders op de vrijheid van meningsuiting en zei hij dat hij vorige week niets strafbaars heeft gezegd over Marokkanen. Hij vroeg vervolgens: "Willen jullie meer of minder Marokkanen in jullie stad en in Nederland? Het antwoord van de zaal luidde: "Minder, minder, minder!"

Wilders zei na afloop van zijn speech dat hij van die drie punten er al bijna twee heeft gerealiseerd. Minder PvdA "heb ik volgens mij vanavond al voor elkaar gekregen als ik naar de peilingen kijk".

Over Europa zei Wilders dat de burger op 22 mei tijdens de Europese verkiezingen kan kiezen voor minder Europa. "Vanaf vandaag voeren wij campagne voor het Europarlement." Hij wil "Nederland terugveroveren op de elite van Brussel die lak heeft aan wat de burger wil. Ze moeten de macht teruggeven aan de burger."

Enkeltje
Volgens Wilders zijn de Marokkanen die niets verkeerd doen de eersten die profiteren van minder Marokkanen in Nederland. Hij wil dat het Nederlandse paspoort van criminele Marokkanen wordt afgepakt en dat ze "een enkeltje Marokko" krijgen.

http://nos.nl/artikel/625563-pvv-scandeert-minder-marokkanen.html
quote:

Van Vliet uit PVV-fractie
Kamerlid Roland van Vliet stapt uit de PVV-fractie. Aanleiding zijn de omstreden uitspraken van PVV-leider Wilders over Marokkanen.

Van Vliet ervaart de lijn van de PVV als een glijdende schaal. "Eerst waren het islamitische uitwassen en toen oververtegenwoordiging in bepaalde statistieken, maar nu gaat het over de hele groep."

Wilders reageerde teleurgesteld: "Ik betreur zijn vertrek, was volgens mij onnodig. Jammer."

Eenmansfractie
Van Vliet zit sinds 2010 in de Kamer. Hij voerde voor de PVV onder meer het woord over belastingzaken. Van Vliet is voorzitter van de enquêtecommissie woningcorporaties.

Hij zegt dat hij nu voor zichzelf iets moest goedpraten en dat hij dat niet kan. Van Vliet vindt dat er veel Marokkanen in Nederland zijn die het goed doen.

Hij gaat door als eenmansfractie.

Druppel
De aanleiding voor het vertrek is het gedrag van de partijleider op de verkiezingsavond. Wilders vroeg toen zijn aanhangers of er meer of minder Marokkanen moesten komen, waarna het publiek "minder, minder" scandeerde.

Van Vliet noemt de gebeurtenissen van gisteren de druppel die de emmer doet overlopen. Vorige week kwam al in het nieuws, dat Van Vliet een overstap naar de VVD heeft overwogen.

'Wijs besluit'
Van Vliet is sinds de verkiezingen van 2012 het tweede PVV-Kamerlid dat een eigen fractie vormt. Eerder werd Louis Bontes uit de de fractie gezet, nadat hij naar Wilders had uitgehaald.

Hij reageerde meteen via Twitter op het nieuws. "Wijs besluit Roland. Anderen binnen de PVV kunnen een voorbeeld aan je nemen. Heel veel succes!"

http://nos.nl/artikel/625973-van-vliet-uit-pvvfractie.html
quote:

Meer PVV'ers breken met partij
Een groot aantal PVV-politici, zowel op lokaal, provinciaal als Europees niveau, heeft grote kritiek naar buiten gebracht op Geert Wilders. Aanleiding zijn de uitspraken die hij deed over Marokkanen.

Bijna de hele PVV-fractie in de Almeerse gemeenteraad distantieert zich van Wilders' uitspraken. Acht van de negen leden nemen "uitdrukkelijk afstand van de handelwijze van de heer Wilders". De gevolgen daarvan onderkennen ze en accepteren ze, staat in een persverklaring van de gemeenteraadsfractie (.pdf).

Statenfractie
Het grootste deel van de PVV-fractie in de Provinciale Staten van Flevoland gaat verder en breekt met de PVV. Vier van de zes Statenleden scheiden zich af, heeft Statenlid Chris Jansen bevestigd tegenover het ANP. Hijzelf blijft de PVV wel trouw.

Volgens de Statenleden die opstappen "kon Wilders weten wat het gevolg zou zijn van de wijze waarop hij de standpunten heeft verwoord" en heeft hij bovendien "geen afstand genomen van zijn handelwijze". Op de Statenleden Chris Jansen en Kees Kok na willen de PVV'ers "de gevolgen daarvan'' niet voor hun rekening nemen, meldt het ANP.

De dissidenten zeggen dat ze nog wel achter het PVV-partijprogramma staan, maar dat het standpunt van Wilders "niet het onze" is.

Europarlement
Ook de PVV-leider in het Europees Parlement, Laurence Stassen, breekt met Wilders.

Stassen: "Ik betreur het zeer dat ik deze beslissing heb moeten nemen, maar doorgaan was voor mij na deze uitspraken geen optie. Ik leg per direct mijn functie als delegatieleider voor de PVV in het Europees Parlement neer en zal tot de verkiezingen op 22 mei als onafhankelijk lid doorgaan. Ik stel mijn Provinciale Staten-zetel ter beschikking aan de PVV."

http://nos.nl/artikel/626487-meer-pvvers-breken-met-partij.html
  dinsdag 25 maart 2014 @ 00:27:42 #3
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_138143441
Wilders is ook een mens en maakt ook fouten.
Soms heeft hij best een punt en soms kan hij te ver gaan.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 00:46:19 #4
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_138143850
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:27 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Wilders is ook een mens en maakt ook fouten.
Soms heeft hij best een punt en soms kan hij te ver gaan.
Hij gaat altijd te ver, totdat er weer een gekkie opstaat en hem onverwacht de kogel verkoopt. Beveiliging of niet, er hoeft maar snel iemand langs te fietsen en het is mis....
(Hoop van niet, aangezien dat Geert tot 'martelaar' maakt)
pi_138144379
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:46 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Hij gaat altijd te ver, totdat er weer een gekkie opstaat en hem onverwacht de kogel verkoopt. Beveiliging of niet, er hoeft maar snel iemand langs te fietsen en het is mis....
Hij gaat nooit te ver want, tot nu toe, is ie nooit ergens voor veroordeeld.
pi_138144404
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat jij net zo dom dacht als D66'ers die hun moraal ophangen aan Het Wetboek.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138144459
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat jij net zo dom dacht als D66'ers die hun moraal ophangen aan Het Wetboek.
Nu zou ik kunnen zeggen: dat doen hunnie ook massaal de laatste dagen, maar dat zal ik niet doen.

Beetje flauw trouwens, ik vind jou niet dom, we denken en zien alleen anders. Dat kan en dat mag.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 01:31:46 #8
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_138144552
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik kan ook zeggen dat je moeder een lelijke hoer is en je vader een alcoholistische pooier. Word ik ook niet voor veroordeeld, maar het gaat wel wat ver :Y
pi_138144573
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:31 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Ik kan ook zeggen dat je moeder een lelijke hoer is en je vader een alcoholistische pooier. Word ik ook niet voor veroordeeld, maar het gaat wel wat ver :Y
Best wel, zeker omdat beiden overleden zijn.
pi_138144591
Wilders gaat gewoon te ver, alleen weten we allemaal dat het een dorpsidioot is, en dat zijn dan meteen verzachtende omstandigheden als het op een rechtzaak aan zou komen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_138144611
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:35 schreef Hathor het volgende:
Wilders gaat gewoon te ver, alleen weten we allemaal dat het een dorpsidioot is, en dat zijn dan meteen verzachtende omstandigheden als het op een rechtzaak aan zou komen.
Emotie onzin.
pi_138145658
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:31 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Mwoah, met een aanklacht wegens laster kom je best ver hoor.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_138145716
het verbaast me dat ie nog leeft he
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:05:29 #14
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138145792
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 07:58 schreef .Masturbatron. het volgende:
het verbaast me dat ie nog leeft he
jammer
Anti-Turkije
pi_138146155
quote:

[..]

Tokkie PVVers die zogenaamd voor de echte Nederlandse waarden garant staan terwijl ze de grootste Nederlandse waarde, de Rechsstaat, niet serieus nemen en willen afbreken. :P

Wel huilen vanwege islamisten maar zelf net zo gekeerd zijn tegen de Nederlandse waarden als die islamisten.
pi_138147115
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:39 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Tokkie PVVers die zogenaamd voor de echte Nederlandse waarden garant staan terwijl ze de grootste Nederlandse waarde, de Rechsstaat, niet serieus nemen en willen afbreken. :P

Wel huilen vanwege islamisten maar zelf net zo gekeerd zijn tegen de Nederlandse waarden als die islamisten.
Ook leuk zijn die pvv'erts die zeiken over mensen die de Nederlandse taal niet spreken. Maar als je dan bijvoorbeeld op de faceboekpagina van Wilders gaat kijken vraag je je af of een boel van zulke types ooit wel eens een school van binnen hebben gezien.

Ook leuk:
De mooie paradox te zeggen voor de Nederlandse cultuur te zijn maar alles wat met cultuur te maken heeft zo snel mogelijk willen afbreken. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 25 maart 2014 @ 09:35:26 #17
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_138147177
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:39 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Even logisch: Volkert v d Graaf: doodstraf, ophangen, vierendelen. Iedereen is voor!

Moslims willen sharia invoeren waarbij bovenstaande doodstraffen een middagje Toverland zijn: willen we niet hebben :') :')
pi_138147258
quote:

[..]

Jij hangt het op aan de jungle?
I´m back.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 09:42:09 #19
104871 remlof
Europees federalist
pi_138147344
quote:
Ik hoop dat er nog een paar uit de Tweede Kamerfactie stappen vandaag.
pi_138147605
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb de chips al klaar staan ;)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:10:34 #21
3542 Gia
User under construction
pi_138147999
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:42 schreef remlof het volgende:

Gewoon geen ruggegraat.

Kijk, ik ben het er niet mee eens dat Wilders alles op de Marokkanen gooit.
Als hij het allemaal wat algemener houdt, zouden minder mensen er een probleem mee hebben.
En uiteraard gelden ideeën die Wilders nu uit, niet alleen voor Marokkanen, want dat kan niet.

Wat wordt het dan, mocht hij zijn zin krijgen?

Criminelen met (ook) een andere nationaliteit, binnen de grenzen van de wet, uit Nederland zetten. (dan hebben we het niet over kleine criminaliteit)
Niet geïntegreerde 'buitenlanders', stimuleren om naar het land van herkomst terug te gaan.
Strenge voorwaarden voor het vestigen in Nederland.
- ik denk dan aan, bijvoorbeeld, het hebben van een woning, we hebben zwervers genoeg, het hebben van een redelijk inkomen en het voldoende beheersen van de Nederlandse taal.
pi_138148033
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Gewoon geen ruggegraat.

Als hij het allemaal wat algemener houdt, zouden minder mensen er een probleem mee hebben.
En uiteraard gelden ideeën die Wilders nu uit, niet alleen voor Marokkanen, want dat kan niet.

Criminelen met (ook) een andere nationaliteit, binnen de grenzen van de wet, uit Nederland zetten. (dan hebben we het niet over kleine criminaliteit)
Niet geïntegreerde 'buitenlanders', stimuleren om naar het land van herkomst terug te gaan.
- ik denk dan aan, bijvoorbeeld, het hebben van een woning, we hebben zwervers genoeg, het hebben van een redelijk inkomen en het voldoende beheersen van de Nederlandse taal.
Algemener en terug aan de rechtse kant, bedoel je?
I´m back.
pi_138148076
quote:

[..]

Gewoon geen ruggegraat.

Volgens mij is het al 1000 keer uitgelegd maar jij blijft het negeren. Het gaat niet alleen maar om criminele Marokkanen. Wilders wil minder Marokkanen in het algemeen. Minder criminele Marokkanen, minder niet-criminele Marokkanen, minder oudere Marokkanen, etc.
pi_138148106
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:14 schreef Peunage het volgende:

[..]

Volgens mij is het al 1000 keer uitgelegd maar jij blijft het negeren. Het gaat niet alleen maar om criminele Marokkanen. Wilders wil minder Marokkanen in het algemeen. Minder criminele Marokkanen, minder niet-criminele Marokkanen, minder oudere Marokkanen, etc.
Hij wil minder moslims, dacht ik.
I´m back.
pi_138148146
quote:

[..]

Gewoon geen ruggegraat.

Dan kan veel pvvee wel inpakken, kijk voor de grap eens op de faceboekpagina van de GBL. Veel figuren die nog geen fatsoenlijke zin weten te typen.
pi_138148155
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij wil minder moslims, dacht ik.
Minder Marokkanen. MINDER MINDER MINDER!
pi_138148197
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Minder Marokkanen. MINDER MINDER MINDER!
Ja, de Marokkaan staat voor de ultieme moslim wrs., daarnaast plegen tal van jongere Marokkanen allerlei straatmisdrijven.
I´m back.
pi_138148259
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, de Marokkaan staat voor de ultieme moslim wrs., daarnaast plegen tal van jongere Marokkanen allerlei straatmisdrijven.
Kijk, dit vind ik dus zo irritant. Mensen vallen steeds terug op de criminaliteit van een deel van de Marokkanen. Maar Wilders heeft bij zijn laatste persconferentie aangegeven dat hij minder Marokkanen in het algemeen wil, en niet alleen minder criminele Marokkanen.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:23:32 #29
3542 Gia
User under construction
pi_138148309
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:14 schreef Peunage het volgende:

Staat er toch ook!
Heb ik het over alleen criminele Marokkanen?
Nee! Over 'buitenlanders' in het algemeen.

Wetten gelden nooit voor maar 1 bevolkingsgroep, namelijk.

Ik stoor me er bij Wilders aan dat hij het toespitst op de Marokkanen.
Daarom heb ik niet op hem gestemd met de 2de kamer.
pi_138148355
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

Kijk, dit vind ik dus zo irritant. Mensen vallen steeds terug op de criminaliteit van een deel van de Marokkanen. Maar Wilders heeft bij zijn laatste persconferentie aangegeven dat hij minder Marokkanen in het algemeen wil, en niet alleen minder criminele Marokkanen.
Ja, hij wil minder Marokkanen, omdat die Marokkanen in het nieuws komen slechts door die criminaliteit, denk ik. En dat linkt hij aan de Islam.
Maar Marokkaan staat bij hem voor iedere moslim in principe.
I´m back.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:26:04 #31
3542 Gia
User under construction
pi_138148362
quote:

Dan kan veel pvvee wel inpakken, kijk voor de grap eens op de faceboekpagina van de GBL. Veel figuren die nog geen fatsoenlijke zin weten te typen.
Mwa, dan kan ik hier, op Fok, ook wel rondkijken.
Is gebeurT, heeft geloofT, zo wie zo, of zo en zo, werdT, ik wordT en nog veel meer van dat soort taalfouten.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:28:44 #32
3542 Gia
User under construction
pi_138148438
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:21 schreef Peunage het volgende:
Je plaat blijft hangen.
Minder Marokkanen, in het algemeen, is automatisch ook minder criminele Marokkanen. Mensen die terug gaan, omdat de gouden tijden voorbij zijn, nemen vaak wel hun minderjarige kinderen mee. En die maken dan hier de straten niet onveilig.
pi_138148502
quote:

[..]

Geletterdheid zal bij Nederlandse-Marokkanen niet anders liggen dan bij Nederlanders, denk ik.
I´m back.
pi_138148516
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Je plaat blijft hangen.
Minder Marokkanen, in het algemeen, is automatisch ook minder criminele Marokkanen. Mensen die terug gaan, omdat de gouden tijden voorbij zijn, nemen vaak wel hun minderjarige kinderen mee. En die maken dan hier de straten niet onveilig.
Welke straten bedoel je precies?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138148527
quote:

[..]

Je plaat blijft hangen.
:r

Racistisch dit
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:32:33 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138148528
Wilders is net zo'n leeglopende ballon
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138148567
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:32 schreef Re het volgende:
Wilders is net zo'n leeglopende ballon
Nee dat geeft een mooier geluid dan dat geblaat van de GBF
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:33:46 #38
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138148569
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:32 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

:r

Racistisch dit
:')
pi_138148578
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:33 schreef baaart het volgende:

[..]

Niet dan? :*
*verwijderd door Admin*
pi_138148597
quote:

[..]

Je plaat blijft hangen.
Nee, dat van die minderjarige kinderen is een aanname. Niet alle Marokkaanse kinderen groeien op tot criminelen.

Zoals hij het nu meerdere keren heeft gebracht wil hij 2 dingen;
- minder criminele Marokkanen.
- minder non-criminele Marokkanen

Zie je het verschil? Zijn actie gaat niet enkel om het veilig maken van de straten. Hij wil de etnische samenstelling veranderen.
pi_138148601
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geletterdheid zal bij Nederlandse-Marokkanen niet anders liggen dan bij Nederlanders, denk ik.
Je zou van een nationalistische club toch wel mogen verwachten dat ze in ieder geval de taal machtig zijn lijkt me.

Voorbeeld:
quote:
Als iemand zich uit dat Geert Wilders een Hitler is dan zit die gene zelf niet goed in zijn vel , die spoort niet maar. De grensden mogen van mijn ook dicht we hebben het zelf moeilijk om werkende te blijven. Ik ben 100 procent Nederlander en wordt ook gediscrimineerd . Je kiest zelf om in Nederland te wonen dan is het logies dat je, je aan. Past in het land waar je wilt gaat wonnen. wIj Nederlanders krijgen ook geen kerk in Marco of in turkyen of een bijstand of kinderbijslag en ga maar door ik zeg Geert kop op en ga er voor ook ik sta achter je en de gene die je de rug toe keren in je partij hebben ook nooit achter je gestaan.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:34:58 #42
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138148603
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:34 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Niet dan? :*
Gia noemt feiten. Wat is er racistisch aan? Laat t tegendeel maar eens zien.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:35:23 #43
3542 Gia
User under construction
pi_138148616
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:

Welke straten bedoel je precies?
In mijn stad, de binnenstad en deel van Helmond-west.
Daar is het echt erg.

En dat is in meer steden het geval.

Akkoord, er is, in de andere wijken ook overlast van andere hangjongeren, maar dat gaat niet over beroven, bedreigen of erger, alleen lawaai van brommers, vervuiling met bierblikjes, e.d.
pi_138148630
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je zou van een nationalistische club toch wel mogen verwachten dat ze in ieder geval de taal machtig zijn lijkt me.

Voorbeeld:

[..]

De aanhangers is een ander verhaal hè.
I´m back.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:36:48 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138148650
ultieme oplossing is natuurlijk strafbaarheid van crimineel gedrag opheffen, dan is het probleem in een keer opgelost :Y
pi_138148671
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:34 schreef baaart het volgende:

[..]

Gia noemt feiten. Wat is er racistisch aan? Laat t tegendeel maar eens zien.
Minderjarige kinderen die de straat onveilig maken.
Dat noemt jij feiten?

*verwijderd door Admin*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:37:28 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138148673
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:36 schreef Re het volgende:
ultieme oplossing is natuurlijk strafbaarheid van crimineel gedrag opheffen, dan is het probleem in een keer opgelost :Y
En dan iedereen het recht om wapens te dragen? :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_138148704
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Daar is het echt erg.

Akkoord, er is, in de andere wijken ook overlast van andere hangjongeren, maar dat gaat niet over beroven, bedreigen of erger, alleen lawaai van brommers, vervuiling met bierblikjes, e.d.
Hier Alkmaar.

Niets aan de hand!

Enige teringlijers hier zijn die grafjosti's van de LTS of hoe die lagere pauperscholen ook mogen heten.
Die flikkeren iedere keer hun lege energydrankblikjes op straat.
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:38:45 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138148710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dan iedereen het recht om wapens te dragen? :7.
je mag geen wapen dragen, wel mee schieten want da's niet meer strafbaar :Y
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:40:31 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138148756
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:38 schreef Re het volgende:

[..]

je mag geen wapen dragen, wel mee schieten want da's niet meer strafbaar :Y
Klinkt logisch, komt me ergens bekend voor....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_138148779
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Daar is het echt erg.

Tsja, ik woon in de Marokkanen hoofdstad zo ongeveer en herken amper tot geen problemen. En dan woon ik ook nog eens in een oude ''Vogelaarswijk''

Wel zie ik dagelijks in het OV tientallen zoniet honderden Marokkanen op weg naar school of werk...
pi_138148781
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:38 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Hier Alkmaar.

Niets aan de hand!

Enige teringlijers hier zijn die grafjosti's van de LTS of hoe die lagere pauperscholen ook mogen heten.
Die flikkeren iedere keer hun lege energydrankblikjes op straat.
Tja, hier in de buurt een VMBO, in een bos, en idd het weggetje er naartoe: bezaaid met afval.
School waarop mijn dochter zit: geen afval.
Toch zou een diepere (nutteloze) studie gemaakt moeten worden naar correlaties.
I´m back.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:42:22 #53
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138148815
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:37 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Minderjarige kinderen die de straat onveilig maken.
Dat noemt jij feiten?

Ja.

http://statline.cbs.nl/St(...),G4&STB=T,G1,G2&VW=T

Veel plezier ermee. Tevens noemt ze een oorzaak-gevolg... lijkt me vrij duidelijk zo.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:42:57 #54
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138148838
als blikjes buiten de prullenbak gooien strafbaar is begin ik wel te zien waardoor die cijfers zo hoog zijn ...
pi_138148923
quote:
Ja, dus?

Dan maken alle Marokkaanse kinderen de straten onveilig?

Dat deze groep is oververtegenwoordigd (hoe zeg je dat?) in de criminaliteit zal ik niet ontkennen.
Maar als je iedereen over 1 kam scheert ben je gewoon een racist.
Niets meer en niets minder.

Er zijn er veel meer die het wel goed doen. De Marokkaan en de Turk hier in de straat werken harder dan de hele PVV bij elkaar.
*verwijderd door Admin*
pi_138148927
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:42 schreef baaart het volgende:

[..]

Ja.

Veel plezier ermee. Tevens noemt ze een oorzaak-gevolg... lijkt me vrij duidelijk zo.
Gek dat ik vaak ook CBS cijfers gepost zie worden waarin duidelijk staat dat Antillianen de meeste problemen veroorzaken, daar hoor je Geertje en verstokte PVVers dan weer niet over.
pi_138149038
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:42 schreef Re het volgende:
als blikjes buiten de prullenbak gooien strafbaar is begin ik wel te zien waardoor die cijfers zo hoog zijn ...
Niet alleen blikjes.
Wij gingen een geocache zoeken, de gekste dingen kom je tegen.
Zakjes waarin drugs hebben gezeten.
Een envelop van een schoolpsycholoog.
I´m back.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:50:21 #58
3542 Gia
User under construction
pi_138149040
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:42 schreef baaart het volgende:

Ja.

Nutteloos, zo'n staatje. Mensen met oogkleppen kijken alleen naar absolute cijfers.
Naar beneden scrollen voor een overzicht gebasseerd op aantallen per 10.000 inwoners, is te veel moeite.
pi_138149059
Oogkleppen _O-
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:51:10 #60
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138149063
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gek dat ik vaak ook CBS cijfers gepost zie worden waarin duidelijk staat dat Antillianen de meeste problemen veroorzaken, daar hoor je Geertje en verstokte PVVers dan weer niet over.
Dat ontken ik ook niet, maar dat ligt wat lastiger omdat ze Nederlanders zijn, lijkt me zo? Verder hoor je er ook niet zoveel van in het nieuws... dan is het politiek gezien toch makkelijker om in te spelen op de marokkanen. Verder zijn marokkanen overal een probleem, en Antillianen vooral een Nederlands probleem.

En JanJanJan, alles is zo makkelijk af te schuiven op racisme... maar als je de percentages even berekend is dat het helemaal niet. Hoor je iemand roepen dat er geen enkele fatsoenlijke marokkaan hier rond loopt? Achterbaks, altijd dat racisme huilie huilie.
pi_138149089
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:51 schreef baaart het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet, maar dat ligt wat lastiger omdat ze Nederlanders zijn, lijkt me zo? Verder hoor je er ook niet zoveel van in het nieuws... dan is het politiek gezien toch makkelijker om in te spelen op de marokkanen. Verder zijn marokkanen overal een probleem, en Antillianen vooral een Nederlands probleem.

Hier geboren Marokkanen zijn ook Nederlanders?

En ''de bontkraagjes'' zijn ook een Nederlands probleem.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:52:35 #62
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138149105
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hier geboren Marokkanen zijn ook Nederlanders?
En ook Marokkaan, volgens Marokko. Tevens staan die gewoon in het lijstje autochtoon van het CBS hoor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En ''de bontkraagjes'' zijn ook een Nederlands probleem.
Nee.
pi_138149113
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die zijn geen moslim over het algemeen.
I´m back.
pi_138149126
Als de PVV nou eens zelf zei dat alle goede Marokkanen mogen blijven, en dat er meer van moeten komen, dan pas zal ik zeggen dat het geen racisten zijn.
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:54:01 #65
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138149148
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:52 schreef baaart het volgende:

[..]

En ook Marokkaan, volgens Marokko. Tevens staan die gewoon in het lijstje autochtoon van het CBS hoor.

[..]

Nee.
ja daar ga je dus al rechtongelijkheid introduceren, want welke groep wil je hun paspoort afnemen... eerste generatie, tweede generatie, derde generatie, vierde generatie... wie?
pi_138149169
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:54 schreef Re het volgende:

[..]

ja daar ga je dus al rechtongelijkheid introduceren, want welke groep wil je hun paspoort afnemen... eerste generatie, tweede generatie, derde generatie, vierde generatie... wie?
Dit dus.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:55:46 #67
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138149203
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:54 schreef Re het volgende:

[..]

Het ging erover dat Marokkanen die terug zouden gaan waarschijnlijk ook hun (minder)jarige kinderen mee zouden nemen, niet het afpakken van paspoorten.

Maar zodra een crimineel een dubbel paspoort heeft is het afpakken van het Nederlandse vrij simpel. Dat een autochtoon met marokkaanse ouders volgens marokko een marokkaan is, wil nog niet zeggen dat hij/zij ook een dubbel paspoort heeft.
pi_138149226
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:45 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Ja, dus?

Dan maken alle Marokkaanse kinderen de straten onveilig?

Dat deze groep is oververtegenwoordigd (hoe zeg je dat?) in de criminaliteit zal ik niet ontkennen.
Maar als je iedereen over 1 kam scheert ben je gewoon een racist.
Probleem bij de Marokkanen is dat het daadwerkelijk een meerderheid van de jongens betreft volgens het CBS. Het is dus werkelijk een uitzondering als een Marokkaanse jongen nooit is aangehouden door de politie.
pi_138149283
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef baaart het volgende:

[..]

Het ging erover dat Marokkanen die terug zouden gaan waarschijnlijk ook hun (minder)jarige kinderen mee zouden nemen, niet het afpakken van paspoorten.

Maar zodra een crimineel een dubbel paspoort heeft is het afpakken van het Nederlandse vrij simpel. Dat een autochtoon met marokkaanse ouders volgens marokko een marokkaan is, wil nog niet zeggen dat hij/zij ook een dubbel paspoort heeft.
Vertel eens hoe je dat wil gaan doen dan?
pi_138149288
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Probleem bij de Marokkanen is dat het daadwerkelijk een meerderheid van de jongens betreft volgens het CBS. Het is dus werkelijk een uitzondering als een Marokkaanse jongen nooit is aangehouden door de politie.
Aangehouden door politie staat niet gelijk aan crimineel zijn. Marokkaanse jongens zijn vaker crimineel, nogal wiedes dat ze dan vaker aangehouden of aangesproken worden.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:59:47 #71
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138149325
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vertel eens hoe je dat wil gaan doen dan?
Ho, ik bedoel niet dat het nu vrij simpel is om een paspoort af te pakken, maar dat de keuze vrij simpel is. Hij heeft het over 2e/3e/etc generaties... maar zodra iemand een dubbel paspoort heeft kiest hij/zij ervoor om bijvoorbeeld een Marokkaan te zijn (theoretisch, etnisch gezien is hij/zij het zal).

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:58 schreef Peunage het volgende:

[..]

Aangehouden door politie staat niet gelijk aan crimineel zijn. Marokkaanse jongens zijn vaker crimineel, nogal wiedes dat ze dan vaker aangehouden of aangesproken worden.
Je kan bij CBS ook gewoon veroordeeld aanklikken, luiwammes :). Percentages zijn ongeveer hetzelfde.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:00:20 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138149341
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef baaart het volgende:

[..]

er zit een aparte contradictie in je redenatie... of wil je alleen eerste generatie Marokkanen aanpakken?

ik snap je niet...
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:00:54 #73
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138149360
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:00 schreef Re het volgende:

[..]

er zit een aparte contradictie in je redenatie... of wil je alleen eerste generatie Marokkanen aanpakken?

ik snap je niet...
Een dubbel paspoort is een bewuste keuze. Ongeacht de generatie.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:01:17 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138149367
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:00 schreef baaart het volgende:

[..]

Een dubbel paspoort is een bewuste keuze. Ongeacht de generatie.
uhmmm nee, maar goed
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:01:46 #75
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138149377
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:01 schreef Re het volgende:

[..]

uhmmm nee, maar goed
Vertel.....
pi_138149470
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:01 schreef baaart het volgende:

[..]

Vertel.....
Marokko staat niet toe dat je het Marokkaanse paspoort opgeeft. Je blijft voor hen dus altijd Marokkaan, ook al wil je alleen Nederlander zijn.

Okok, je hebt gelijk. Je *kan* in zo'n geval kiezen om alleen Marokkaan te zijn en geen dubbel paspoort te hebben. Die "keuze" heb je.
pi_138149516
Daar ging meneer wilders iets te ver, met die uitspraak. Heeft toch wel wat gelijk in de uitspraken, er komen steeds meer buitenlanders deze kant op en niet alleen Marokkanen maar ook polen. Er zijn al niet veel banen in nederland, maar voor de buitenlanders maken ze altijd wel plaats. Het is gewoon belachelijk dat wij als nederlanders aan de kant gezet worden voor buitenlanders. Dat gebeurt toch ook niet op het moment dat wij naar hun land gaan of wel?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:06:30 #78
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138149525
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:04 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Marokko staat niet toe dat je het Marokkaanse paspoort opgeeft. Je blijft voor hen dus altijd Marokkaan, ook al wil je alleen Nederlander zijn.

Okok, je hebt gelijk. Je *kan* in zo'n geval kiezen om alleen Marokkaan te zijn en geen dubbel paspoort te hebben. Die "keuze" heb je.
Je kan in zo'n geval ook kiezen om alleen Nederlander te zijn. Dat je volgens marokko een marokkaan bent, wil nog niet zeggen dat je bij geboorte al een paspoort in de bus hebt liggen. Om dat paspoort te krijgen zul je BEWUST moeite moeten doen. In dat geval ben je voor Nederland gewoon 100% Nederlands.
pi_138149548
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef baaart het volgende:

[..]

Je kan in zo'n geval ook kiezen om alleen Nederlander te zijn. Dat je volgens marokko een marokkaan bent, wil nog niet zeggen dat je bij geboorte al een paspoort in de bus hebt liggen. Om dat paspoort te krijgen zul je BEWUST moeite moeten doen.
Eehm.. je beseft dat de "dubbel paspoort" discussie niet over het werkelijk hebben van 2 fysieke paspoorten gaat ?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:08:46 #80
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_138149587
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:07 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Eehm.. je beseft dat de "dubbel paspoort" discussie niet over het werkelijk hebben van 2 fysieke paspoorten gaat ?
Als je er zelf geen actie op onderneemt bent je dus gewoon 100% Nederlands, en heb je dus ook geen dubbel paspoort.
pi_138149669
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef beertje1987 het volgende:
Daar ging meneer wilders iets te ver, met die uitspraak. Heeft toch wel wat gelijk in de uitspraken, er komen steeds meer buitenlanders deze kant op en niet alleen Marokkanen maar ook polen. Er zijn al niet veel banen in nederland, maar voor de buitenlanders maken ze altijd wel plaats. Het is gewoon belachelijk dat wij als nederlanders aan de kant gezet worden voor buitenlanders. Dat gebeurt toch ook niet op het moment dat wij naar hun land gaan of wel?
Daarvoor moet je toch echt bij de werkgevers zijn!

dinsdag 25 maart 2014 @ 11:12:53 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138149698
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef baaart het volgende:

[..]

Als je er zelf geen actie op onderneemt bent je dus gewoon 100% Nederlands, en heb je dus ook geen dubbel paspoort.
hoe wilde je dat wettelijk gaan bepalen om er zo voor te zorgen dat je de een wel zijn paspoort kan afpakken en de ander niet... op je voorhoofd tatoeëren "ik ben 100% Nederlander"
pi_138149708
quote:

[..]

Je zegt dus dat het gaat om een buitenlandse afkomst.
Dit land heeft altijd veel Nederlanders gehad met een 'nabije' buitenlandse afkomst.
pi_138149804
Die paspoorten kwestie is sws niet interessant imho.
I´m back.
pi_138149827
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daarvoor moet je toch echt bij de werkgevers zijn!

[ afbeelding ]
Nou ja, en bij het systeem dat we hier hebben toch.
I´m back.
pi_138149843
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
Die paspoorten kwestie is sws niet interessant imho.
Het is symboliek.
Het is het willen uitbannen van buitenlandse afkomsten
pi_138149890
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is symboliek.
Door een niet Westerse allochtoon die getrouwd is met een Oost Europese overheidsfunctionaris. De ironie blijft mooi.
pi_138149921
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is symboliek.
Het zegt niets over het innerlijk van mensen natuurlijk.
Maar de Islam weer wel. Het zijn van een moslim.
I´m back.
pi_138149937
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:19 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Door een niet Westerse allochtoon die getrouwd is met een Oost Europese overheidsfunctionaris. De ironie blijft mooi.
Wilders ?
Zou hij graag zijn verre buitenlandse afkomst willen uitbannen ?
pi_138149990
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wilders ?
Correct. Waarvan ik mij altijd afvraag hoeveel staatsgeheimen zijn vrouw in bed aan hem ontfutselt ;)
pi_138150032
Is Wilders niet-Westers allochtoon?
I´m back.
pi_138150136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:24 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Correct. Waarvan ik mij altijd afvraag hoeveel staatsgeheimen zijn vrouw in bed aan hem ontfutselt ;)
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat hij nou allemaal moest vertellen bij zijn bezoekjes aan de Israëlische ambassade en met wie hij daar gesproken heeft.
pi_138150171
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steeds benieuwd wat hij nou allemaal moest vertellen bij zijn bezoekjes aan de Israëlische ambassade en met wie hij daar gesproken heeft.
Joh, die lui zijn ook alleen maar voor de bühne pro-Wilders.
I´m back.
pi_138150191
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Ryan3 het volgende:
Is Wilders niet-Westers allochtoon?
Nee.. westers allochtoon volgens CBS.
Maar die hele indeling westers-nietwesters is flut.
Het heeft een hoog gehalte zwart= nietwesters norm
Poetin is westers volgens CBS en Ruud Gullit is niet -westers.
pi_138150220
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wauw - je hebt gelijk :o Indonesie wordt door het CBS expliciet als westers gezien :o

Iets geleerd op FOK. Het is een mirakel... dank :)
pi_138150229
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar die hele indeling westers-nietwesters is flut.
Het heeft een hoog gehalte zwart= nietwesters norm
Poetin is westers volgens CBS en Ruud Gullit is niet -westers.
Ja, dus flauwekul.
Volgens mij gewoon een autochtoonse jongen uit autochtonië.
I´m back.
pi_138150254
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Wauw - je hebt gelijk :o Indonesie wordt door het CBS expliciet als westers gezien :o

Aanstootgevend is het gewoon, dat je iets leert op FOK!.
I´m back.
pi_138150289
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Het is meest wel terecht dat men Nederlanders die in Indonesië geboren zijn als westers beschouwd. Dat zijn ze ook meestal. Maar het hokje allochtoon is vaak niet toepasbaar... zeker als in de volksmond het een andere woord is voor buitenlander.
pi_138150356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is meest wel terecht dat men Nederlanders die in Indonesië geboren zijn als westers beschouwd. Dat zijn ze ook meestal. Maar het hokje allochtoon is vaak niet toepasbaar... zeker als in de volksmond het een andere woord is voor buitenlander.
Ja, en de Brabanders hier zien mij ook als buitenlander, want ik kom hier niet vandaan.
Het woord buitenlander appelleert dus aan een psychologisch fenomeen.
I´m back.
pi_138150568
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, en bij het systeem dat we hier hebben toch.
Klopt ook het systeem is bagger hier in nederland. Nederland is veel te makkelijk om mensen van andere landen hier heen te halen, en waar wij nederlanders zelf onderlijden. De regering is veel te makkelijk, haal alles hier maar heen. Wij als nederlanders hebben daar niks meer op te zeggen gebeurt toch wel. En dat Geert wilders hier wat van zegt, iemand moet het doen. Hij heeft er tenminste de ballen voor
pi_138150845
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:45 schreef beertje1987 het volgende:

[..]

Klopt ook het systeem is bagger hier in nederland. Nederland is veel te makkelijk om mensen van andere landen hier heen te halen, en waar wij nederlanders zelf onderlijden. De regering is veel te makkelijk, haal alles hier maar heen. Wij als nederlanders hebben daar niks meer op te zeggen gebeurt toch wel. En dat Geert wilders hier wat van zegt, iemand moet het doen. Hij heeft er tenminste de ballen voor
Het bekende blabla van vreemdelingenhaat. Eeuwenoud, van alle culturen.
Net als schreeuwen dat justitie veel te slap is, gevangenissen zijn hotels.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 25-03-2014 12:26:48 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:19:56 #103
3542 Gia
User under construction
pi_138151554
quote:
Nederland registreert geen 2e nationaliteit in het gba.
Mensen die voor hun kind de marokkaanse nationaliteit willen aanvragen, moeten hier dus, inderdaad, moeite voor doen.

En waarom? Zodat ze kunnen erven in Marokko, familiebezoek en oude dag.

Ik gok zo dat, mocht de vrijgevigheid van Nederland beperkt worden, Marokko helemaal niet meer zit te wachten op de terugkeer van lichtelijk verwesterde nakomelingen van vroegere inwoners.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:21:27 #104
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_138151642
Het zijn ook allemaal allochtonen, hippies en bejaarden die aangifte gaan doen. Oftewel linkse boomknuffelaars.
pi_138151736
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:22 schreef Infection het volgende:
Het zijn ook allemaal allochtonen, hippies en bejaarden die aangifte gaan doen. Oftewel linkse boomknuffelaars.
Waarom toch die bomenhaat?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:28:53 #107
165633 eriksd
The grand facade...
pi_138151828
quote:
Bizarre actie van het college.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_138151867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:46 schreef Gedachtenstroom het volgende:

Hij geniet er volgens mij ook wel van ondanks de ongemakken na zoveel jaren.

Vwb mocht iemand hem willen doodschieten(alsof hij al niet genoeg bedreigingen krijgt) dat vrees ik een nieuwe volkswoede die m.i. groter zal zijn dan ten tijde van Fortuyn en dan wil ik zien hoeveel salonsocialisten bij DWDD of P&W aanschuiven en dan hun ongenoegen betuigen. }:|

Zero...

Ik zeg altijd: Wilders is ontstaan door het falen van de Politiek om met echte oplossingen te komen voor het straat Marokkanen probleem. Dat is de kern van alles. En dan bedoel ik niet elke keer maar weer geld voor dit tuig uittrekken want dat is voorlopig het enige wat men elke keer aandraagt als oplossing.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 12:33:11 ]
pi_138151885
Doe het dan in Den Haag of Venlo of zo. In Nijmegen heeft ook lekker veel effect. Laat de politie zich eens goed bezighouden met mensen die daadwerkelijk hulp nodig hebben. Een overval oplossen, moord, andere aangiftes. Niet dit soort treurige kansloze gedrag van zelfs het college van B&W. Wat mij betreft geef je hiermee een slecht signaal af dat je met allerlei nonsens aangifte kunt gaat doen.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:32:57 #110
165633 eriksd
The grand facade...
pi_138151925
Wat je vooral doet is als (vertegenwoordiger van) het openbaar bestuur en als baas van de lokale politie een mensenmassa op de been brengen tegen een politicus. Nog even los van de vraag waarom al die mensen daar tijd voor hebben begint dit net zo hard op een hetze te lijken.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_138152001
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef eriksd het volgende:
Wat je vooral doet is als (vertegenwoordiger van) het openbaar bestuur en als baas van de lokale politie een mensenmassa op de been brengen tegen een politicus. Nog even los van de vraag waarom al die mensen daar tijd voor hebben begint dit net zo hard op een hetze te lijken.
Kan je beter een ander statement maken dan de politie hiermee lastigvallen.
pi_138152026
quote:
En het zijn ook allemaal linkse rakkers zoals bejaarden, uitkeringstrekkers en arbeidsongeschikten. Die doen wel aangifte ja, zelfs als Wilders niets had misdaan deden ze het nog.
pi_138152027
quote:
Het is een wisselwerking, denk ik.
Een normale afkeur van mensen van wie je dat kan verwachten.
Vervolgens een paar PVV'ers die zich dit aantrekken om hen moverende redenen.
Nog meer reacties van mensen van wie je dat mag verwachten en van sommigen van wie je dat niet verwacht.
Nog meer PVV'ers gaan weg, ook omdat ze als kinderen worden behandeld door Gekke Geert. Wat sws een delicata chocolade punt is binnen de groep zelf.
Mensen van wie je het niet verwacht (Sjuul Paradijs, RTL4) spreken hun oordeel uit.
Nog meer PVV'ers breken met Geertje, ook omdat hij ze als kinderen behandeld dus.
Etc.
I´m back.
pi_138152240
quote:
Havana aan de Waal :')
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:47:40 #115
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138152345
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:44 schreef karton2 het volgende:

[..]

Havana aan de Waal :')
Enge stad.
pi_138152357
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:36 schreef Infection het volgende:

[..]

En het zijn ook allemaal linkse rakkers zoals bejaarden, uitkeringstrekkers en arbeidsongeschikten. Die doen wel aangifte ja, zelfs als Wilders niets had misdaan deden ze het nog.
Als die rakkertjes daar toch aangifte doen, word dan ook even boos op de mishandeling van Opa Jo op het kerkhof in Eindhoven. Dat is tien keer schandaliger dan die uitspraak van Wilders.
pi_138152470
Trouwens, wat hebben die mensen daar te zoeken? Werken voor da cheld!!!!
pi_138152528
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als die rakkertjes daar toch aangifte doen, word dan ook even boos op de mishandeling van Opa Jo op het kerkhof in Eindhoven. Dat is tien keer schandaliger dan die uitspraak van Wilders.
Daar ben ik het ook mee eens. Maar nee, de meesten onder ons zijn schaapachtig volk wat hun eigen mening vergeet wanneer een grote groep iets anders doet.
pi_138152571
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Net als dat je de Blonde Nageboorte ook niet hoort als roomblanke Nederlanders over de schreef gaan bedoel je.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 12:56:35 #120
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138152574
Dit begint toch wel een beetje op een hetze te lijken zo :') wat zijn ze zuur dat Wilders roept wat veel mensen denken (maar niet durven te zeggen)

Wat niet wegneemt dat het wel verkeerd was, maar dit is wel erg triest. Wat willen ze bereiken, dat de PVV oplost en alles weer teruggaat naar het politiek correcte gezever van de jaren 90? No way.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138152627
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit begint toch wel een beetje op een hetze te lijken zo :') wat zijn ze zuur dat Wilders roept wat veel mensen denken (maar niet durven te zeggen)

Wat niet wegneemt dat het wel verkeerd was, maar dit is wel erg triest. Wat willen ze bereiken, dat de PVV oplost en alles weer teruggaat naar het politiek correcte gezever van de jaren 90? No way.
En maar blijven zeiken als opa Jo in elkaar getrapt wordt door een CRIMINELE Marokkaan... :r
pi_138152630
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef beertje1987 het volgende:
Het is gewoon belachelijk dat wij als nederlanders aan de kant gezet worden voor buitenlanders. Dat gebeurt toch ook niet op het moment dat wij naar hun land gaan of wel?
Jawel.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 12:59:51 #123
pi_138152668
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Net als dat je de Blonde Nageboorte ook niet hoort als roomblanke Nederlanders over de schreef gaan bedoel je.
Blonde nageboorte, hunnie doen het ook.. wat een niveautje zeg.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:00:07 #124
pi_138152672
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef Infection het volgende:

[..]

En maar blijven zeiken als opa Jo in elkaar getrapt wordt door een CRIMINELE Marokkaan... :r
Dat is racistisch en ik vind het niet leuk dat je dat zegt.
pi_138152677
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:22 schreef Infection het volgende:
Het zijn allemaal autochtonen, nazi's en kinderen die PVV stemmen. Oftewel, rechtse domoren
pi_138152682
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:54 schreef Infection het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens. Maar nee, de meesten onder ons zijn schaapachtig volk wat hun eigen mening vergeet wanneer een grote groep iets anders doet.
Zouden er ooit zoveel aangiftes zijn gekomen als homostelletjes werden weggepest, joden werden gediscrimineerd, er werd opgeroepen om korans te verbanden?

Nee, nee, nee. Grote boze Greet zegt het dus zelfs het college van Burgemeester en Wethouders gaan meedoen. Dat maakt het nog triest dan het al was.
pi_138152695
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Blonde nageboorte, hunnie doen het ook.. wat een niveautje zeg.
Zegt het figuur dat net met een drogreden komt van heb ik me jou daar:

quote:
dat Wilders roept wat veel mensen denken
pi_138152708
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het zijn allemaal autochtonen, nazi's en kinderen die PVV stemmen. Oftewel, rechtse domoren
Die werken tenminste voor hun geld. Die rakkers die naar nu in de rij staan niet zo te zien.
pi_138152733
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef Infection het volgende:

[..]

Die werken tenminste voor hun geld. Die rakkers die naar nu in de rij staan niet zo te zien.
Die werken natuurlijk hard voor hun geld, het lijkt er niet op. Maar ze zetten zich in in naaiateliers, aan de lopende band, in de winkels. Tijdens de lunch gezamenlijk aangifte doen en in de zomer allemaal in koor klagen over de overheid.
pi_138152738
quote:

[..]

En jij zit op internet te posten in plaats van te werken, wat is het verschil precies?
pi_138152742
quote:

[..]

U ook keihard aan het werken op Fok zeker?
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:03:26 #132
pi_138152751
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zegt het figuur dat net met een drogreden komt van heb ik me jou daar:

[..]

Toch is het zo. Dan kun je wel je kop in het zand steken, dat maakt het niet minder waar. Als je iemand al een blonde nageboorte noemt heb je waarschijnlijk last van blinde woede, dus niet zo gek dat je niet rationeel nadenkt.
pi_138152759

Man man man man, dat een universiteit dit doet.
pi_138152764
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En jij zit op internet te posten in plaats van te werken, wat is het verschil precies?
Ik ben student.
pi_138152766
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Toch is het zo. Dan kun je wel je kop in het zand steken, dat maakt het niet minder waar.
Kennelijk is er nog een veel groter deel van de bevolking dat schijt op jouw clubje :W
pi_138152773
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik ben student.
Ga leren dan!
pi_138152795
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ga leren dan!
Er valt op het moment niets te leren. Dan maar FOK!ken toch?
pi_138152824
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:05 schreef Infection het volgende:

[..]

Er valt op het moment niets te leren. Dan maar FOK!ken toch?
Of aangifte doen natuurlijk!
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:06:19 #139
pi_138152828
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kennelijk is er nog een veel groter deel van de bevolking dat schijt op jouw clubje :W
Mijn clubje, erop schijten? Wáár heb je het over jongen. Ik stem niet op Wilders, ik kaart alleen aan dat de hele mediahype om hem heen flink ge(mis)bruikt wordt.

Last van wij/zij syndroom ofzo? Of gewoon zo'n pure haat voor de PVV dat eenieder die ook maar iets zegt dat als ''positief'' ervaren kan worden, een fervent PVV sympathisant is? Wat zal het leven makkelijk zijn zeg, met dat zwart wit denken.
pi_138152854
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zouden er ooit zoveel aangiftes zijn gekomen als homostelletjes werden weggepest, joden werden gediscrimineerd, er werd opgeroepen om korans te verbanden?

Als er een politicus zou zijn die aan zijn achterban vroeg:

"Meer of minder homo's?"
"Meer of minder joden?"

Waarop de zaal massaal "minder, minder, minder" zou roepen, dan kun je er 100% zeker van zijn dat er net zoveel aangiftes gedaan zouden worden.....mss nog wel meer. en mss ook nog wel door mensen die nu heel hard boe roepen over deze aangiftes.
pi_138152895
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

"Meer of minder homo's?"
"Meer of minder joden"?

Waarop de zaal massaal "minder, minder, minder" zou roepen, dan kun je er 100% zeker van zijn dat er net zoveel aangiftes gedaan zouden worden.....mss nog wel meer. en mss ook nog wel door mensen die nu heel hard boe roepen over deze aangiftes.
Van Ome Greet weet je inmiddels wel hoe die in elkaar steekt. Dat maakt het nog kanslozer, die is al eerder ontsnapt aan een straf.
pi_138152896
quote:

[..]

"Meer of minder homo's?"
"Meer of minder joden?"

Homo's en joden veroorzaken geen problemen, dus als er zoiets geroepen wordt zullen er inderdaad meer aangiftes volgen. En terecht.
pi_138152942
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Infection het volgende:

[..]

Homo's en joden veroorzaken geen problemen, dus als er zoiets geroepen wordt zullen er inderdaad meer aangiftes volgen. En terecht.
Nou, en die homo's die gister naar mij floten dan?
Zo'n heel clubje. Ik liep erlangs, keek ze aan en ze begonnen te fluiten!!!!11!!!
*verwijderd door Admin*
pi_138152971
quote:

[..]

95% van de Marokkanen ook niet.
pi_138152976
quote:

[..]

"Meer of minder homo's?"
"Meer of minder joden?"

"Meer of minder VSAmerikanen?"
"Meer of minder rijken?"
"Meer of minder PVV'ers?"

Ja, dat wordt door links volkomen geaccepteerd en zelfs aangemoedigd, hypocriete kleuters met hun aangiftetjes. Zielig volk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:12:36 #146
pi_138153021
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Meer of minder rijken?"

Ja, dat wordt door links volkomen geaccepteerd en zelfs aangemoedigd, hypocriete kleuters met hun aangiftetjes. Zielig volk.
Het is nog erger, ik word meteen onder het PVV kamp geschaard omdat ik wat aanmerkte over de hele hype door meneer pompom. Maar wel klagen als je het over ''criminele marokkanen'' hebt, want dan scheer je iedereen over een kam _O-
pi_138153031
quote:

[..]

Uiteraard doelde die politicus alleen op criminele joden en criminele homo's....die wil jij beschermen? jeetje zeg....
pi_138153061
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Uiteraard doelde die politicus alleen op criminele joden en criminele homo's....die wil jij beschermen? jeetje zeg....
:D
pi_138153066
quote:

[..]

pi_138153096
quote:

[..]

Criminele homo's heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien/meegemaakt.
pi_138153127
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niet? De cellen zitten vol met homo's, bomvol, kijk maar eens een gevangenisdocumentaire.
pi_138153137
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Veel Marokannen zijn ook homo alleen komen er niet voor uit.
pi_138153157
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Vandaar dat ze nooit alleen durven.
pi_138153194
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Wilders trouwens ook. Met zijn geverfde haartjes
*verwijderd door Admin*
pi_138153214
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Wilders trouwens ook. Met zijn geverfde haartjes
Overigens is er niets mis met homo's.
pi_138153230
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Overigens is er niets mis met homo's.
Tot ze crimineel zijn natuurlijk, dan graag terugsturen naar Analië
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:20:04 #157
pi_138153239
De vergelijking met homo's en joden gaat ook al mank als je de cijfers erbij pakt natuurlijk. Ik zie nergens staan dat joden en/of homo's oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit of, waarvan een groot deel van de jeugd al meermaals in aanraking is geweest met de politie/justitie.

Zijn uitspraak is fout (ik meld het maar ff, want anders ben ik straks ook weer een PVV'er volgens bepaalde simpele zielen hier) maar wel ergens op gestoeld. Nu word hij om de uitspraak compleet afgebrand en de achterliggende reden word gewoon ''vergeten'' en dat broeit maar door. :N

Vraag je je niet af waarom mensen al meteen aan Marokkanen denken als ze het woordje lichtgetint lezen? Omdat het állemaal racisten zijn? Allemaal rechtse nazi's? Onzin. Dat beeld komt ergens vandaan en nee, da's niet de lucht.
pi_138153252
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Meer of minder rijken?"

Ik vind het onsmakelijk om dat over welke groep dan ook te roepen.
Uiteindelijk zijn we allemaal individuen.
Ik weet....iedereen is hypocriet (ik ook) en dus zal men het makkelijker doen/accepteren bij groepen waar men zelf niets mee/een afkeer van heeft en vice versa.

Imo maakt iedereen die het over welke groep dan ook roept zich schuldig aan infantiel kleutergedrag.
pi_138153303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tot ze crimineel zijn natuurlijk, dan graag terugsturen naar Analië
:D

Als Wilders de gevangenis in moet vanwege zijn uitspraken stuur ik hem een zeepje.
Zet ik erop: niet laten vallen he, deugniet :9~
*verwijderd door Admin*
pi_138153310
Volgens mij werden de joden naar de gaskamers gestuurd juist omdat ze succesvol waren, dus die onzinpraatjes van de racisten dat ze niet racistisch zouden zijn als de Marokkanen succesvol waren klopt van geen kant. Racisten zijn racistisch omdat ze racisten zijn, en niet door het gedrag van hun slachtoffers.
-
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:23:01 #161
pi_138153334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:22 schreef Charismatisch het volgende:
Volgens mij werden de joden naar de gaskamers gestuurd juist omdat ze succesvol waren, dus die onzinpraatjes van de racisten dat ze niet racistisch zouden zijn als de Marokkanen succesvol waren klopt van geen kant. Racisten zijn racistisch omdat ze racisten zijn, en niet door het gedrag van hun slachtoffers.
En dit ook.
pi_138153356
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:
De vergelijking met homo's en joden gaat ook al mank als je de cijfers erbij pakt natuurlijk. Ik zie nergens staan dat joden en/of homo's oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit of, waarvan een groot deel van de jeugd al meermaals in aanraking is geweest met de politie/justitie.

Zijn uitspraak is fout (ik meld het maar ff, want anders ben ik straks ook weer een PVV'er volgens bepaalde simpele zielen hier) maar wel ergens op gestoeld. Nu word hij om de uitspraak compleet afgebrand en de achterliggende reden word gewoon ''vergeten'' en dat broeit maar door. :N
Dat had Wilders zelf in de hand door -bewust- het over "minder Marokkanen!!EINZ!!1!!" te hebben en niet over criminele.

Wat mij verbaast is al die droeftoeters die in de rij gaan staan om aangifte te doen tegen wat iemand anders zegt.

Ga wat nuttigs doen met je leven, triest figuur.

pi_138153374
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat had Wilders zelf in de hand door -bewust- het over "minder Marokkanen!!EINZ!!1!!" te hebben en niet over criminele.

Wat mij verbaast is al die droeftoeters die in de rij gaan staan om aangifte te doen tegen wat iemand anders zegt.

Wie ben jij om te bepalen wat nuttig is voor iemand anders?
pi_138153400
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Laat dat maar aan Mark Rutte over.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:25:49 #165
pi_138153426
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat klopt en ik ben er nou niet over uit of hij dat nu bewust gedaan heeft of niet. Erg handig vind ik het niet in elk geval :N niet voor zo'n gehaaide politicus in ieder geval.

Maar da's toch logisch? Dat zie je overal, maar vooral de overtuigend (extreem)linkse mafkazen vinden dat alles en iedereen vrijheid van meningsuiting moet hebben. Zolang het maar hun mening is, want anders word je uitgemaakt voor nazi, racist enzovoorts. Problemen mag je niet benoemen hoor.
pi_138153475
quote:

[..]

Als je het ergens niet mee eens bent, ga je in debat, desnoods in een column in de Metro.

Naar de meester rennen met "hij zegt iets wat ik niet leuk vind, boehoe, hij moet in zijn vrijheid beperkt worden omdat IK dat vind, jankjank" is exact het gedrag waar we vanaf moeten.

Je kweekt maar es wat ruggengraat.

Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:28:09 #167
pi_138153498
quote:

[..]

Ik deel zijn mening. Als je het niet eens bent met hem moet je daar wat aan doen, niet als een kuddedier meegaan met de hype en met je hele college aangifte doen. Da's echt :')!

Hij zegt iets wat een bepaald deel van de bevolking zo ervaart, een bepaald deel neemt er aanstoot aan. Prima, maar dan leg je iemand niet het zwijgen op, die tijd hebben we wel gehad. Het is dat hij onder bewaking leeft, anders was het al gelukt, zoals dat met Fortuyn gebeurd is.
pi_138153548
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je het ergens niet mee eens bent, ga je in debat, desnoods in een column in de Metro.

Naar de meester rennen met "hij zegt iets wat ik niet leuk vindt, boehoe, hij moet in zijn vrijheid beperkt worden omdat IK dat vind, jankjank" is exact het gedrag waar we vanaf moeten.

Je kweekt maar es wat ruggengraat.
Allemaal jouw mening, laat mensen toch doen waar zij zich prettig bij voelen.

Leven en laten leven…
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:30:38 #169
pi_138153573
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Leven en laten leven…
Waarom gaat dat niet op in Wilders' geval dan? Legitieme vraag trouwens, niet trollend.
pi_138153617
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Waarom gaat dat niet op in Wilders' geval dan? Legitieme vraag trouwens, niet trollend.
Omdat Wilders aan bepaalde normen voorbij is gegaan met zijn uitspraak, als je het mij vraagt.

Leven en laten leven houdt niet in dat iedereen vrij spel heeft en mag gaan discrimineren, stelen, moorden etc.
pi_138153669
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Leven en laten leven…
Prima, als ze die overbodige druk en kosten op een al veel te duur systeem zelf betalen en aangiftes tegen "vervelende woordjes" voortaan consequent doorvoeren.

Maar nee, als jij naar het politiebureau gaat om aangifte te doen tegen zinloos beledigend mocrotuig, lachen ze je keihard in je gezicht uit, net als die "psst, hey hoer!!" van je.

Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:34:49 #172
pi_138153703
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Omdat Wilders aan bepaalde normen voorbij is gegaan met zijn uitspraak, als je het mij vraagt.

Leven en laten leven houdt niet in dat iedereen vrij spel heeft en mag gaan discrimineren, stelen, moorden etc.
Zit wat in, toch word Wilders zelf ook bedreigd, leeft 'ie onder constante beveiliging én heeft zijn uitspraak wel een kern van waarheid. Met kern van waarheid bedoel ik uiteraard dat een heleboel mensen de problematiek met de criminele Marokkanen meer dan beu zijn. Lichtgetint staat gelijk aan Marokkaan. Komt dat dan omdat iedereen die dat denkt een racist is? Nee, dat komt omdat het de bittere waarheid is.

En geloof me maar, de meeste mensen kunnen het onderscheid tussen een crimineel bontkraagje of een normaal functionerende Marokkaan echt wel herkennen en zullen ze voornamelijk een haat hebben aan de eerstgenoemde, anders ben je inderdaad gewoon aan het discrimineren.
pi_138153743
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah omdat JIJ het "te ver vindt gaan voor 'bepaalde' [welke?] normen" is de aangifte terecht.

Inderdaad, leven en laten leven is ook: iedereen zijn VVM gunnen.

pi_138153761
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan discrimineren.
*verwijderd door Admin*
pi_138153804
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:33 schreef El_Matador het volgende:
Maar nee, als jij naar het politiebureau gaat om aangifte te doen tegen zinloos beledigend mocrotuig, lachen ze je keihard in je gezicht uit, net als die "psst, hey hoer!!" van je.
Heb je hier ervaring mee of spreekt je onderbuik ?

quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zit wat in, toch word Wilders zelf ook bedreigd, leeft 'ie onder constante beveiliging én heeft zijn uitspraak wel een kern van waarheid. Met kern van waarheid bedoel ik uiteraard dat een heleboel mensen de problematiek met de criminele Marokkanen meer dan beu zijn. Lichtgetint staat gelijk aan Marokkaan. Komt dat dan omdat iedereen die dat denkt een racist is? Nee, dat komt omdat het de bittere waarheid is.
Die problematiek gaat, als ik de CBS cijfers die in de vele topics voorbij zijn gekomen moet geloven, over 5% van alle Marokkanen, 5% !

Daarbij is die problematiek vooral een probleem in een beperkt aantal bepaalde wijken/steden.

Hoeveel mensen die dit beu zijn wonen daar denk je?
Hoeveel mensen die dit beu zijn baseren hun gevoelens op krantenkoppen/media?

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah omdat JIJ het "te ver vindt gaan voor 'bepaalde' [welke?] normen" is de aangifte terecht.

Inderdaad, leven en laten leven is ook: iedereen zijn VVM gunnen.
Voor mij normale menselijke normen en waarden, als jij die niet kent kan ik daar niks aan doen.

Klopt, tot er gediscrimineerd wordt, dan ga je te ver.
pi_138153848
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef JanJanJan het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan discrimineren.
Wat is "discrimineren" dan?

Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.

Jankerds, gefaciliteerd door links.

pi_138153880
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.

Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?
pi_138153950
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?
Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede? _O-

pi_138153993
quote:

[..]

We hebben het hier over 1 persoon die veel medieaandacht krijgt en in de 2de kamer zit. Niet over een kutjong op straat.
pi_138153998
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede? _O-
Pardon? Lees mijn vraag anders nog een keertje?

Het ''meisje meisje pssst hoer hoer'' of ''kanker kaaskop wajo'' wordt vaak aangegrepen, alsof het dagelijkse kost is in elke straat in NL.

Nou, ik kan in het weekend de hele dag rondom winkelcentrum Overvecht lopen met mijn blonde haren maar dat wordt nooit geroepen.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:43:32 #181
pi_138154000
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]

Die problematiek gaat, als ik de CBS cijfers die in de vele topics voorbij zijn gekomen moet geloven, over 5% van alle Marokkanen, 5% !

Daarbij is die problematiek vooral een probleem in een beperkt aantal bepaalde wijken/steden.

Hoeveel mensen die dit beu zijn wonen daar denk je?
Hoeveel mensen die dit beu zijn baseren hun gevoelens op krantenkoppen/media?

[..]

Voor mij normale menselijke normen en waarden, als jij die niet kent kan ik daar niks aan doen.

Klopt, tot er gediscrimineerd wordt, dan ga je te ver.
Zoals ik zei, het zijn zeker niet alle Marokkanen, maar je hebt m.i de verkeerde cijfers erbij gehaald. Ik zit mobiel dus ik zal vanmiddag kijken of ik de cijfers erbij kan pakken, maar die 5% is wel verantwoordelijk voor bijzonder veel criminaliteit.

Je hebt gelijk over mensen die hun mening vormen uit kranten en dergelijke, maar ook daar wil ik een kanttekening bij zetten ; je hoeft niet direct in contact gekomen te zijn om toch dat beeld te vormen. Als een familielid, of iemand dicht bij je, zoiets overkomt draagt dat ook bij aan de beeldvorming.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 13:44:02 #182
8781 crew  Frutsel
pi_138154015
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb in mijn leven éénmaal aangifte moeten en willen doen en maakte toen wel een soortgelijk iets mee ja... maar okay, die agent lachte er niet bij... En dat was al dik tien jaar terug... Maar goed, dat was misschien ook een "incident"...
pi_138154070
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zoals ik zei, het zijn zeker niet alle Marokkanen, maar je hebt m.i de verkeerde cijfers erbij gehaald. Ik zit mobiel dus ik zal vanmiddag kijken of ik de cijfers erbij kan pakken, maar die 5% is wel verantwoordelijk voor bijzonder veel criminaliteit.

Je hebt gelijk over mensen die hun mening vormen uit kranten en dergelijke, maar ook daar wil ik een kanttekening bij zetten ; je hoeft niet direct in contact gekomen te zijn om toch dat beeld te vormen. Als een familielid, of iemand dicht bij je, zoiets overkomt draagt dat ook bij aan de beeldvorming.
Maar dan hebben we het dus over beeldvorming versus realiteit.

Hoevaak komt het nou echt voor dat mensen op straat uitgescholden worden door een groep Marokkanen of nog erger, beroofd, verkracht, whatever?

Terwijl als je deze reeks volgt zo ongeveer zou denken dat dit om de 3 seconden gebeurt in elke stad of dorp in NL.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:48:42 #184
pi_138154136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoevaak komt het nou echt voor dat mensen op straat uitgescholden worden door een groep Marokkanen of nog erger, beroofd, verkracht, whatever?

Terwijl als je deze reeks volgt zo ongeveer zou denken dat dit om de 3 seconden gebeurt in elke stad of dorp in NL.
Zoals ik zei, de cijfers heb je van me tegoed. Ik weet ze niet uit mijn hoofd dus ik ga daar nu ook geen uitspraken over doen, maar volgens mij relatief vaak.

En dan hebben we het natuurlijk nog over de keren dat er een melding over gemaakt wordt. Bovendien zal de problematiek in het westen anders zijn dan als in het oosten.
pi_138154611
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

We hebben het hier over 1 persoon die veel medieaandacht krijgt en in de 2de kamer zit. Niet over een kutjong op straat.
Was jij niet geband vanwege het uitschelden van een gewaardeerd persoon met media-aandacht?

De ironie! :D

pi_138154627
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang in Kanaleneiland gewoond, nooit wat meegemaakt. Ja, ik ben een keer uitgescholden voor zemmel door een jochie van een jaar of 10. Toen stond ik wel even te trillen op mijn benen :') Ook mijn vriendin ging 's avonds gewoon alleen over straat. En dit zou dan volgens Wilders een wijk zijn waar aan de lopende band blanken worden bedreigd, beroofd en geïntimideerd.
Hello, my name is Oliver
pi_138154630
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was jij niet geband vanwege het uitschelden van een gewaardeerd persoon met media-aandacht?

De ironie! :D
Bans worden niet besproken :D

Maar het ging iig niet om Wilders :P
pi_138154700
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang in Kanaleneiland gewoond, nooit wat meegemaakt. Ja, ik ben een keer uitgescholden voor zemmel door een jochie van een jaar of 10. Toen stond ik wel even te trillen op mijn benen :') Ook mijn vriendin ging 's avonds gewoon alleen over straat. En dit zou dan volgens Wilders een wijk zijn waar aan de lopende band blanken worden bedreigd, beroofd en geïntimideerd.
Herkenbaar, zelf woon ik in Zuilen/Ondiep (op 't randje) en winkel ik regelmatig in Overvecht, ook allemaal wijken waar Marokkaanse doodseskaders rondlopen zgn.
pi_138155019
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Herkenbaar, zelf woon ik in Zuilen/Ondiep (op 't randje) en winkel ik regelmatig in Overvecht, ook allemaal wijken waar Marokkaanse doodseskaders rondlopen zgn.
Waar haal jij het lef vandaan om je niet bang te laten maken??
pi_138155041
quote:

[..]

In Blijdorp heb ik zelfs al kamelen gezien!!! Als dat geen bewijs van de Islamisering is weet ik het niet meer.
pi_138155073
quote:

[..]

Precies, jij laat je niet gekmaken en ziet geen reden het al veel te drukke rechtssysteem verder te vervuilen. Vreemd dat je het wel opneemt voor die jankmarokkaantjes.

pi_138155080
quote:

[..]

En zo zijn er ook een heleboel van die tokkiejongeren die 'kankerturk' roepen naar elke buitenlander. Daar wordt ook geen aangifte over gedaan.

We hebben het hier over iemand die in het Nederlandse Parlement zit, een volksvertegenwoordiger.
pi_138155105
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies, jij laat je niet gekmaken en ziet geen reden het al veel te drukke rechtssysteem verder te vervuilen. Vreemd dat je het wel opneemt voor die jankmarokkaantjes.
Ik vind jou ook vreemd ouwe !
pi_138155120
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

En zo zijn er ook een heleboel van die tokkiejongeren die 'kankerturk' roepen naar elke buitenlander. Daar wordt ook geen aangifte over gedaan.

We hebben het hier over iemand die in het Nederlandse Parlement zit, een volksvertegenwoordiger.
Ja dus? Dan heeft iemand minder rechten?? :')

pi_138155129
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

Precies, dat is het verschil. Als Wilders geen politicus was en op elke straathoek Marokkanen voor stront uitmaakt, dan moet hij dat zelf weten. Nu is hij in de positie om het volk te bespelen, en dan doe je dat soort dingen niet.

Er wordt hier helemaal niet met twee maten gemeten. Niet door mij, althans.
pi_138155142
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, hij heeft meer plichten. Dat is wat anders.
pi_138155145
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Je moet hier ook niet raar van op kijken. Er zijn hele volksstammen in Nederland die denken dat er een geheime genocide tegen blanken gaande is :')
pi_138155160
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan heeft iemand meer verantwoordelijkheden en plichten.
pi_138155187
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem het op voor alle marokkaantjes (jong, zelfs onder 10, dat is pas om te janken, en oud), die niks verkeerd hebben gedaan, maar daarvoor wel moeten emigreren.
pi_138155189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, hij heeft meer plichten. Dat is wat anders.
Ja. In zijn werk. Hij mag net zoveel zeggen als jij en ik. Jankerds die aangifte doen, grow up kleuters.

pi_138155198
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:20 schreef Peunage het volgende:

[..]

[..]

Je moet hier ook niet raar van op kijken. Er zijn hele volksstammen in Nederland die denken dat er een geheime genocide tegen blanken gaande is :')
''Kijk toch verdomme eens naar Opsporing Verzocht man, dat zegt toch genoeg!''

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja. In zijn werk. Hij mag net zoveel zeggen als jij en ik. Jankerds die aangifte doen, grow up kleuters.
Zielig, jankerds, kleuters, misschien moet jij ook even ''up growen''?
pi_138155280
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij mag evenveel als jij en ik in die situatie. Als ik bij de borrel roep dat Marokkanen maar het land uit moeten of de Holocaust niet plaats heeft gevonden, ben ik net zo goed strafbaar. Er is alleen niemand die aangifte doet, omdat het niet loont. Als ik dat ten overstaande van mijn achterban zou beweren, met TV-camera's erbij, ja dan heeft iemand het recht aangifte te doen. Dat recht heb jij ook. Dat jij ervoor kiest om geen "jankerd" te zijn doet niets af aan de rechten van iemand anders.
pi_138155368
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik neem het op voor alle marokkaantjes (jong, zelfs onder 10, dat is pas om te janken, en oud), die niks verkeerd hebben gedaan, maar daarvoor wel moeten emigreren.
Dan heb je niet opgelet. Wilders stelde een vraag, nergens heeft hij de treinen laten rijden, zeker niet voor kinderen.

Je overdrijft dus.

pi_138155377
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan heb je niet opgelet. Wilders stelde een vraag, nergens heeft hij de treinen laten rijden, zeker niet voor kinderen.

Je overdrijft dus.
Net als Wilders dus eigenlijk.
pi_138155383
quote:

[..]

Je overdrijft dus.
"Dat gaan we regelen".
pi_138155462
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hij mag evenveel als jij en ik in die situatie. Als ik bij de borrel roep dat Marokkanen maar het land uit moeten of de Holocaust niet plaats heeft gevonden, ben ik net zo goed strafbaar. Er is alleen niemand die aangifte doet, omdat het niet loont. Als ik dat ten overstaande van mijn achterban zou beweren, met TV-camera's erbij, ja dan heeft iemand het recht aangifte te doen. Dat recht heb jij ook. Dat jij ervoor kiest om geen "jankerd" te zijn doet niets af aan de rechten van iemand anders.
Ja, en ik wil dus van die "boehoe, persoon A zegt iets lelijks, we gaan er alles aan doen hem daarin te beperken" jankhouding af. Kweek es wat ruggengraat. Geldt net zo hard voor Wilders uiteraard, net zo'n jankbal.

pi_138155468
quote:

[..]

Je overdrijft dus.
Oh, nu moeten we wel alleen naar het vraag moment kijken. Waar we eerder alle nuances erbij moesten halen, hoeft dat nu niet meer. Komt dat misschien omdat hij in de persco over dit gebeuren heeft gezegd dat hij door vrijwillige remigratie op den duur alle mocro's eruit wil?
pi_138155549
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en ik wil dus van die "boehoe, persoon A zegt iets lelijks, we gaan er alles aan doen hem daarin te beperken" jankhouding af. Kweek es wat ruggengraat. Geldt net zo hard voor Wilders uiteraard, net zo'n jankbal.
Iemand heeft in dit land gewoon het recht beledigd te zijn. Dan mag hij ook aangifte doen. Laat het OM maar bepalen of het erg genoeg was om iemand te vervolgen.

Er wordt hier niemand gemuilkorfd. Als Wilders zich tegenover de rechter moet verantwoorden, dan is dat gewoon een gevolg van dat wat wij met zijn allen hebben afgesproken. Dat wij ons niet zo uitlaten over een andere bevolkingsgroep.
pi_138155556
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik had van jou toch wel verwacht dat je dit zou snappen.

Als ik keihard op straat roep 'Alle joduhhh wegggg' zullen mensen mij raar aankijken en waarschijnlijk gewoon negeren. Waarom? Omdat ik in de maatschappij niet echt bekend ben of zo.

Maar als een politicus, een leider van een partij waar ongeveer 1 miljoen mensen op gestemd hebben, zo'n opmerking maakt heeft het een heel ander effect op de maatschappij. Het kan opruiend werken, en volgens de berichten (als die kloppen), is dat ook zeker gebeurd.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 14:39:31 #210
pi_138155734
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

''Kijk toch verdomme eens naar Opsporing Verzocht man, dat zegt toch genoeg!''

[..]

Zielig, jankerds, kleuters, misschien moet jij ook even ''up growen''?
Dat zegt niet genoeg maar dat zegt wel veel, vind je niet?
pi_138155787
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Hoeveel zaken behandelen ze in een aflevering, zes?

Hoeveel zaken zouden er per week geregistreerd worden?

Daarbij zijn het echt niet ALTIJD Marokkanen.
pi_138155858
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat veel Marokkaanse jongeren de criminaliteit in gaan? Echt? Ik had echt geen idee :N
pi_138155889
http://www.parool.nl/paro(...)n-kiest-partij.dhtml
Grappig die open brief van Bosma. Toen Wilders werd aangesproken op NSB-vlaggen en hitlergroeten bij een PVV-bijeenkomst kwam hij niet verder dan 'u bent een miezerig mannetje'.
pi_138156002
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)n-kiest-partij.dhtml
Grappig die open brief van Bosma. Toen Wilders werd aangesproken op NSB-vlaggen en hitlergroeten bij een PVV-bijeenkomst kwam hij niet verder dan 'u bent een miezerig mannetje'.
Ach ja, Bosma :r. Volgens mij is dat het figuur dat bedenkt wat Wildersje moet zeggen en kennelijk was Wilders onvoorbereid en zat hij daardoor zonder argumenten toen hij kwam met zijn 'miezerig mannetje'-gejank.
pi_138156040
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik had van jou toch wel verwacht dat je dit zou snappen.

Als ik keihard op straat roep 'Alle joduhhh wegggg' zullen mensen mij raar aankijken en waarschijnlijk gewoon negeren. Waarom? Omdat ik in de maatschappij niet echt bekend ben of zo.

Maar als een politicus, een leider van een partij waar ongeveer 1 miljoen mensen op gestemd hebben, zo'n opmerking maakt heeft het een heel ander effect op de maatschappij. Het kan opruiend werken, en volgens de berichten (als die kloppen), is dat ook zeker gebeurd.
als politicus gaf hij het enige juiste antwoord op de wens van zijn achterban: 'dan gaan we dat regelen'

daar is hij een volksvertegenwoordiger voor....

(dat de wens van zijn achterban iets is waar jij niet achter staat maakt niet uit, ik ben ook niet voor de standpunten van de SGP ;) )
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_138156104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:50 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

als politicus gaf hij het enige juiste antwoord op de wens van zijn achterban: 'dan gaan we dat regelen'

daar is hij een volksvertegenwoordiger voor....

(dat de wens van zijn achterban iets is waar jij niet achter staat maakt niet uit, ik ben ook niet voor de standpunten van de SGP ;) )
Ah okay, dan geef ik het op.

Je gaat ook gewoon compleet voorbij het feit dat hij vraagt of ze meer of minder van een bepaalde bevolkingsgroep willen 8)7
pi_138156279
quote:
Wilders stelde een vraag
Nadat hij zelf eerder al het gewenste antwoord had gegeven.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:59:08 #218
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138156314
Wilders is gewoon een grote idioot. :Y

En dat was mijn aandeel in deze topicreeks. ;)
pi_138156346
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ah okay, dan geef ik het op.

Je gaat ook gewoon compleet voorbij het feit dat hij vraagt of ze meer of minder van een bepaalde bevolkingsgroep willen 8)7
dus?
dan is het aan de andere partijen om geen meerderheid voor zijn voorstel te vormen en dan wordt zijn voorstel afgeschoten

democratie 101
pi_138156393
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dus?
dan is het aan de andere partijen om geen meerderheid voor zijn voorstel te vormen en dan wordt zijn voorstel afgeschoten

democratie 101
Dus dan moet hij alles maar kunnen roepen?

Dat hoort niet bij democratie 101 hoor.

En als mensen nog twijfelen of Wilders het over criminele Marokkanen, of ALLE Marokkanen had;
pi_138156457
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:59 schreef Baklava95 het volgende:
Wilders is gewoon een grote idioot. :Y

En dat was mijn aandeel in deze topicreeks. ;)
Mooi, en nu snel weer weg!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:05:27 #222
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138156492
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Mooi, en nu snel weer weg!
:') :')

Rawafid dat je bent. :(
pi_138156829

Politiebureau Nijmegen.
pi_138156922
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dus?

democratie 101
Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt. Stelletje fascisten hier die anderen monddood willen maken... :N

pi_138156923
Ik vind het oproepen van politici om aangifte te doen ook volksmennerij hoor. Laat mensen dat lekker zelf bepalen.

Van hetzelfde niveau als roepen om minder Marokkanen.
pi_138156961
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt. Stelletje fascisten hier die anderen monddood willen maken... :N
Zoals ik al zei, er wordt niemand monddood gemaakt. Als iemand iets wil zeggen dan mag hij dat. De wet bepaalt of het toegestaan is, als iemand zich beledigd voelt.
pi_138157108
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, er wordt niemand monddood gemaakt. Als iemand iets wil zeggen dan mag hij dat. De wet bepaalt of het toegestaan is, als iemand zich beledigd voelt.
Ik weet dat er een hoop rechtsstaatjihadisten zonder moraal rondlopen ja. Die kunnen alleen maar in wettekstjes (toevallige culturele waarden uit een (ver) verleden) denken ja. :')

pi_138157145
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dus dan moet hij alles maar kunnen roepen?

Dat hoort niet bij democratie 101 hoor.

En als mensen nog twijfelen of Wilders het over criminele Marokkanen, of ALLE Marokkanen had;
ja

net als die Martijn Partij gewoon moet kunnen roepen dat ze seks met kleine kinderen willen, moslim partijen moeten kunnen roepen dat ze de sharia in willen voeren en Grefo partijen moeten kunnen roepen dat vrouwen weer achter het aanrecht moeten staan en hun stemrecht ontnomen.

het is aan de andere partijen om ervoor te zorgen dat stompzinnige/rare/niet wenselijke voorstellen nooit een meerderheid krijgen en dus ingevoerd worden

als volksvertegenwoordigers al niet kunnen roepen wat hun achterban denkt/wil wat heb je dan nog aan volksvertegenwoordigers?
pi_138157282
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:28 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ja

net als die Martijn Partij gewoon moet kunnen roepen dat ze seks met kleine kinderen willen, moslim partijen moeten kunnen roepen dat ze de sharia in willen voeren en Grefo partijen moeten kunnen roepen dat vrouwen weer achter het aanrecht moeten staan en hun stemrecht ontnomen.

het is aan de andere partijen om ervoor te zorgen dat stompzinnige/rare/niet wenselijke voorstellen nooit een meerderheid krijgen en dus ingevoerd worden

als volksvertegenwoordigers al niet kunnen roepen wat hun achterban denkt/wil wat heb je dan nog aan volksvertegenwoordigers?
Als jij geen verschil ziet tussen de verschillende uitspraken heeft een verdere discussie geen zin.
pi_138157377
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:32 schreef Peunage het volgende:

[..]

Als jij geen verschil ziet tussen de verschillende uitspraken heeft een verdere discussie geen zin.
waarom zou je verschil zien in de uitspraken? de wensen van je achterban vertegenwoordigen blijft hetzelfde principe ongeacht wat die wensen zijn.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:36:14 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138157412
WIlders wist dondersgoed waar hij mee bezig was, het creëren van soundbites wat hem altijd heeft geholpen, nu dus een keer niet en daar heeft hij niet echt rekening mee gehouden
pi_138157434
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:35 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

waarom zou je verschil zien in de uitspraken? de wensen van je achterban vertegenwoordigen blijft hetzelfde principe ongeacht wat die wensen zijn.
Doe niet zo nep-liberalistisch. Er zijn grenzen aan de vrijheid van meningsuiting. Zeker op het gebied van discriminatie en racisme.

Ik mag ook geen partij oprichten met als doel dat alle Joden en negers het land uit moeten.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:37:46 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138157467
Obama zou eens moeten roepen dat alle negers zijn land uit moeten terug naar vanwaar ze gekomen zijn...
pi_138157472
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Doe niet zo nep-liberalistisch. Er zijn grenzen aan de vrijheid van meningsuiting. Zeker op het gebied van discriminatie en racisme.

Ik mag ook geen partij oprichten met als doel dat alle Joden en negers het land uit moeten.
zo'n partij zou je op moeten kunnen richten wat mij betreft
je zal niet zo snel de kiesdrempel halen (hoop ikzelf, maar dat is mijn eigen mening), maar ik zou je niet tegenhouden om het toch te proberen

;)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:39:26 #235
104871 remlof
Europees federalist
pi_138157527
Dit is natuurlijk ook niet zo snugger van Wilders, een foto uit 2011 gebruiken om te zeiken over de demonstratie van afgelopen weekend:

pi_138157538
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:37 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

zo'n partij zou je op moeten kunnen richten wat mij betreft
je zal niet zo snel de kiesdrempel halen (hoop ikzelf, maar dat is mijn eigen mening), maar ik zou je niet tegenhouden om het toch te proberen

;)
Kijk, dat is het punt dus. Wat jou betreft moet dat kunnen. Wettelijk is het echter zo geregeld dat het niet kan. Er zijn grenzen aan vrijheid en democratie.
pi_138157591
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef Peunage het volgende:

[..]

Kijk, dat is het punt dus. Wat jou betreft moet dat kunnen. Wettelijk is het echter zo geregeld dat het niet kan. Er zijn grenzen aan vrijheid en democratie.
we zullen zien wat een rechter wellicht gaat zeggen over de uitspraken van Wilders, maar tot nu toe heeft hij nog steeds het recht aan zijn zijde gehad :P
pi_138157616
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik weet dat er een hoop rechtsstaatjihadisten zonder moraal rondlopen ja. Die kunnen alleen maar in wettekstjes (toevallige culturele waarden uit een (ver) verleden) denken ja. :')
Daar is de wet toch voor? Dat is toch geen ding dat ter plekke wordt verzonnen, afhankelijk van of de rechter met zijn linker- of rechterbeen uit bed stapt?

Nu is de wet weer het probleem :') Je punt is gestoeld op je onderbuik, en dat JIJ iets vervelend vindt. Dan kan je anderen wel voor mietje uit gaan maken, maar als ze in hun recht staan dan doe je daar niets aan.
pi_138157675
Men moet nou eindelijk eens es wat minder aangifte doen en eeuwig door alles "beledigd" zijn.

Jankland.

En laat die mocros es aangifte doen tegen hun landgenoten, maar nee, dan hoor je ze niet. :')

pi_138157754
quote:

[..]

Je overdrijft dus.
En wat voor vraag.
pi_138157788
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:44 schreef El_Matador het volgende:
Men moet nou eindelijk eens es wat minder aangifte doen en eeuwig door alles "beledigd" zijn.

Jankland.

En laat die mocros es aangifte doen tegen hun landgenoten, maar nee, dan hoor je ze niet. :')
Ik ben het ergens wel met je eens. Maar ja, ik vind dat ze in dit land ook hun kinderen beter moeten opvoeden. Niet zoveel pure bagger op de TV uitzenden. Geen geld geven aan religieuze instellingen. In de praktijk is het anders.

Deal with it.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:48:35 #242
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_138157801
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:44 schreef El_Matador het volgende:

Jankland.

Het is 'eens' en niet 'es'. Anders moet je je schoolgeld maar eens terug gaan vorderen :W
pi_138157846
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef remlof het volgende:
Dit is natuurlijk ook niet zo snugger van Wilders, een foto uit 2011 gebruiken om te zeiken over de demonstratie van afgelopen weekend:

[ afbeelding ]
Dat spandoek was er wel gewoon. Maar ja, een beetje dom.
pi_138157861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben het ergens wel met je eens. Maar ja, ik vind dat ze in dit land ook hun kinderen beter moeten opvoeden. Niet zoveel pure bagger op de TV uitzenden. Geen geld geven aan religieuze instellingen. In de praktijk is het anders.

Deal with it.
Maar dat heeft niets met Wilders' imitatie van Hitler te maken.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:53:30 #245
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138157950
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:50 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dat spandoek was er wel gewoon. Maar ja, een beetje dom.
Een beetje?
Dit zijn nu de figuren waar Wilders voor waarschuwd.
Diezelfde mongolen die naar Syrie reizen, voor een vreemde krijgsmacht vechten en gewoon weer terug kunnen gaan om hier de boel te verkloten.
Dit soort tuig mag men er direkt uittrappen van mij....staatsgevaarlijk...
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:55:00 #246
104871 remlof
Europees federalist
pi_138158007
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:53 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Een beetje?
Dit zijn nu de figuren waar Wilders voor waarschuwd.
Diezelfde mongolen die naar Syrie reizen, voor een vreemde krijgsmacht vechten en gewoon weer terug kunnen gaan om hier de boel te verkloten.
Dit soort tuig mag men er direkt uittrappen van mij....staatsgevaarlijk...
Nee, een beetje dom van Wilders.

En waarschuwt is met een t op het eind in de derde persoon enkelvoud.
pi_138158144
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Het is 'eens' en niet 'es'. Anders moet je je schoolgeld maar eens terug gaan vorderen :W
Onzin en oninhoudelijk. "es" is heel normaal Nederlands. In ieder geval is het mijne (en mij Spaans ook) dan dat van een jankmocro die nooit van zijn reedt komt alleen om iemand zijn vrije meningsuiting te ontnemen.... :')

pi_138158249
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Onzin en oninhoudelijk. "es" is heel normaal Nederlands. In ieder geval is het mijne (en mij Spaans ook) dan dat van een jankmocro die nooit van zijn reedt komt alleen om iemand zijn vrije meningsuiting te ontnemen.... :')
Ben je nou gewoon stiekem aan het trollen of wat?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:02:55 #249
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138158319
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, een beetje dom van Wilders.

En waarschuwt is met een t op het eind in de derde persoon enkelvoud.
Oh dus jij bent het eens met het spandoekje?
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 16:07:22 #250
8781 crew  Frutsel
pi_138158508
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Nuttige toevoeging joh...
pi_138158929
quote:
Bosma heeft ook kritiek op PvdA'ers als Hans Spekman, Job Cohen en Rob Oudkerk. "Als linkse politici voor hun eigen kinderen minder Marokkanen willen en dus hun kroost verhuizen naar een witte school, klinkt geen protest."
Bosma _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138160541
http://nos.nl/video/62791(...)e-tegen-wilders.html

Vanaf 2:13 :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:17 schreef superniger het volgende:

[..]

Bosma _O_
Haten op Spektrui :') :r
pi_138161318
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/62791(...)e-tegen-wilders.html

Vanaf 2:13 :')

[..]

Haten op Spektrui :') :r
Een zwerver als partijvoorzitter :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138166034
Ik vraag me af hoeveel van die mensen die aangifte hebben gedaan, de moeite hebben genomen om hun eigen mening te vormen op basis van de feiten en Wilders' gehele verkiezingsspeech plus het interview na afloop bekeken hebben, in plaats van hersenloos achter media en politiek aan te hollen.

Wilders plaatste zijn uitspraken in de context van de aankomende Europese verkiezingen. Uiteraard was de gewraakte vraag populisme van de bovenste plank, maar dat kennen we van Wilders. Wie zich even niet door emoties liet overspoelen en echt luisterde naar wat de man te zeggen had, die hoorde het volgende:

quote:
'Vanavond hebben we de fundamenten gelegd voor de Europese verkiezingen. U weet dat er in Europa een Eurocommissaris zit, een Zweedse hippie, waar niemand op heeft gestemd en die niemand kent [Wilders duidt hier op het ondemocratische gehalte van de functie en de bevoegdheden]. Maar die Eurocommissaris zorgt er wel voor dat wij [ ... ] onze wetten niet mogen aanpassen. Als we dat stukje soevereiniteit terug winnen van die Zweedse hippie, dan zullen we ook ZELF weer kunnen bepalen dat we mensen minder snel naar Nederland laten komen, en dan kunnen we ook zorgen voor een beperkt immigratiebeleid, samen met een vrijwillige remigratie van mensen, waar al wetten voor bestaan. Dat, samen met het uitzetten van criminele Marokkanen, zal ervoor zorgen dat we, al we het voor het zeggen krijgen, dat waar kunnen maken.'

'Dat roept het beeld op van een partij die wil dat wij weer de baas worden over ons eigen land, onze eigen grenzen, en onze eigen politiek.'

Daar gaat dus de hele ophef over. Vandaar die selectieve verontwaardiging vanuit politiek en de spreekbuis van de politiek: staatsomroep NOS en consorten. Daarom moet Wilders kapot en daarom worden zijn woorden uit z'n verband getrokken.

Het gaat niet om Marokkanen, het gaat om de EU. Want de heren en dames politici hebben geleerd van het EU referendum hoe het niet moet: namelijk het volk bang proberen te maken ('Zonder de EU gaat het licht uit in Nederland'). Nee, dan is het makkelijker om de enige anti-EU partij van betekenis, stuk te maken door een hetze te ontketenen.

Het plannetje slaagt aardig. Volgens mij is nu de helft van Wilders' vertegenwoordiging in het EU parlement al opgestapt.

Trouwens, voor de goede orde: ik stem niet op Wilders. Nooit gedaan, en ik zal het waarschijnlijk ook nooit doen.
pi_138169697
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:28 schreef Chazr het volgende: Daar gaat dus de hele ophef over. Vandaar die selectieve verontwaardiging vanuit politiek en de spreekbuis van de politiek: staatsomroep NOS en consorten. Daarom moet Wilders kapot en daarom worden zijn woorden uit z'n verband getrokken.
Dit soort retoriek lijkt rechtstreeks van de PVV-site te komen. Wat dit incident nou anders maakt dan andere van Geert Wilders, is dat juist andere media begonnen te roeren. RTL Nieuws, FD, BNR, juist zij hadden bikkelharde kritiek op Geert Wilders. Zonder deze media was het niet zover gekomen, omdat PVV'ers dan hadden afgegeven op de 'staatsomroep', 'linkse media', en ga zo maar door.
quote:
Trouwens, voor de goede orde: ik stem niet op Wilders. Nooit gedaan, en ik zal het waarschijnlijk ook nooit doen.
Te opzichtig. Geloof er geen biet van.
pi_138176804
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:28 schreef Chazr het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van die mensen die aangifte hebben gedaan, de moeite hebben genomen om hun eigen mening te vormen op basis van de feiten en Wilders' gehele verkiezingsspeech plus het interview na afloop bekeken hebben, in plaats van hersenloos achter media en politiek aan te hollen.

Wilders plaatste zijn uitspraken in de context van de aankomende Europese verkiezingen. Uiteraard was de gewraakte vraag populisme van de bovenste plank, maar dat kennen we van Wilders. Wie zich even niet door emoties liet overspoelen en echt luisterde naar wat de man te zeggen had, die hoorde het volgende:

[..]

Daar gaat dus de hele ophef over. Vandaar die selectieve verontwaardiging vanuit politiek en de spreekbuis van de politiek: staatsomroep NOS en consorten. Daarom moet Wilders kapot en daarom worden zijn woorden uit z'n verband getrokken.

Het gaat niet om Marokkanen, het gaat om de EU. Want de heren en dames politici hebben geleerd van het EU referendum hoe het niet moet: namelijk het volk bang proberen te maken ('Zonder de EU gaat het licht uit in Nederland'). Nee, dan is het makkelijker om de enige anti-EU partij van betekenis, stuk te maken door een hetze te ontketenen.

Het plannetje slaagt aardig. Volgens mij is nu de helft van Wilders' vertegenwoordiging in het EU parlement al opgestapt.

Hulde voor deze inhoudsrijke post temidden van al het inhoudsloze geschreeuw. _O_

pi_138178814
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij hangt het op aan de jungle?
hehe, nee, maar het lijkt me wel zo slim om een eigen moreel kader te ontwikkelen en aan de hand daarvan de wet te bekijken. Wetten die moreel niet op jouw lijn zitten, volg je niet en wetten die dat wel doen, wel.

Iets is niet "goed" omdat "het mag" en iets is niet "fout" omdat het "verboden" is, dat bedoel ik. ;)

pi_138178947
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

hehe, nee, maar het lijkt me wel zo slim om een eigen moreel kader te ontwikkelen en aan de hand daarvan de wet te bekijken. Wetten die moreel niet op jouw lijn zitten, volg je niet en wetten die dat wel doen, wel.

Iets is niet "goed" omdat "het mag" en iets is niet "fout" omdat het "verboden" is, dat bedoel ik. ;)
Uiteraard hebben we een soort geweten, maar de wet garandeert iig een minimum aan veiligheid en orde, waar we min of meer allemaal achter kunnen staan. Wat niet betekent dat alle wetten goed zijn of goed uitpakken. Maar via de politiek kunnen we die falende wetten veranderen, op een geweldloze manier.
I´m back.
pi_138179933
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hulde voor deze inhoudsrijke post temidden van al het inhoudsloze geschreeuw. _O_
Politiek correct gezever. Nee, ja, Wilders zei wel a maar als je zijn hele toespraak hoort, zijn programma leest en nog hier en daar wat bij fantaseert, dan kom je tot de conclusie dat er niks aan de hand is en dat vooral de anderen de verkeerde conclusies trekken.

Geef dan op zijn minst toe dat Wilders onhandig heeft gecommuniceerd.

Maar nee hoor, niks van dit alles. Te eng voor woorden.
pi_138180170
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:11 schreef skrn het volgende:

[..]

Politiek correct gezever. Nee, ja, Wilders zei wel a maar als je zijn hele toespraak hoort, zijn programma leest en nog hier en daar wat bij fantaseert, dan kom je tot de conclusie dat er niks aan de hand is en dat vooral de anderen de verkeerde conclusies trekken.

"Eng"?
"Politiek-correct"?
"Gezever"?

En jij vindt dat je -volgens jou- in tegenstelling tot Chazr wél inhoudelijk bezig bent?? :D

Wilders heeft gezegd wat hij wilde zeggen, neem aan dat zijn commmunicatie zo bewust gekozen is, niemand die hem dwingt.

De hele "ophef" is te kinderachtig voor woorden, net als Wilders zelf. Waarmee de anti-PVVertjes geen haar beter zijn dan de Blonde God zelve.

pi_138180383
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:11 schreef skrn het volgende:

[..]

Communicatie is alles hè. Daarin ligt de boodschap en als die nu zo wordt geïnterpreteerd, aan wie ligt dat dan?
I´m back.
pi_138180603
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Communicatie is alles hè. Daarin ligt de boodschap en als die nu zo wordt geïnterpreteerd, aan wie ligt dat dan?
Op welke manier kun je dit interpreteren?
pi_138180615
quote:
Het ligt aan hem, dat wilde ik zeggen.
I´m back.
pi_138180925
Je kan m.i. alleen boos worden om/op iemand/uitspraken/ideeën die je serieus neemt.

Niet het boos worden is het ware probleem met/op/van/over/achterlangs Wilders, maar het serieus nemen van die clown.

Massa's (juridische) tijd gaan erin zitten, enorme bedragen voor nieuwe rechtszaakjes over wat persoon X wel of niet gezegd heeft en hoe dat geinterpreteerd moet worden en hoe we daar tegen moeten optreden...

In een tijd waar de Nederlandse workforce aan het staatsinfuus gedrukt wordt en het allemaal nou niet echt veiliger wordt (behalve als je getweakte staatsstatistieken gelooft)...

En de "leider" van de progressief (proest)-liberale (huilbui) partij D66 staat even een prachtige vlag een stel hersenloze NSB'ers aan te wrijven. De veilingmeester, die "extreem-rechtse" 17e-eeuwse schilderijen verkocht... :')

Opgehitst door Mohammed Rabbae en andere marginalen staan Marokkanen (niet allemaal) die 35 jaar lang niets met onze "rechtsstaat" te maken wilden hebben in de rij (!) om "aangifte tegen die vuile fascist, hoe heitie, oh ja menier Wielders, te doen".

Als ze ook zo massaal zouden optreden tegen het tuig uit hun buurt/familie/sportclub/moskee/theehuis/relaxed groente/vleeswinkeltje, heb ik niks gezegd. Maar nee, dan is het oorverdovend stil en moeten we toch vooral hún (schaamte)cultuur "respecteren".

Ben ik nou echt de enige die die kleuterklas daar ziet? :?

[ Bericht 13% gewijzigd door El_Matador op 26-03-2014 01:19:28 ]

pi_138181316
quote:
11s.gif Op woensdag 26 maart 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
Je kan m.i. alleen boos worden om/op iemand/uitspraken/ideeën die je serieus neemt.

Niet het boos worden is het ware probleem met/op/van/over/achterlangs Wilders, maar het serieus nemen van die clown.

Massa's (juridische) tijd gaan erin zitten, enorme bedragen voor nieuwe rechtszaakjes over wat persoon X wel of niet gezegd heeft en hoe dat geinterpreteerd moet worden en hoe we daar tegen moeten optreden...

In een tijd waar de Nederlandse workforce aan het staatsinfuus gedrukt wordt en het allemaal nou niet echt veiliger wordt (behalve als je getweakte staatsstatistieken gelooft)...

En de "leider" van de progressief (proest)-liberale (huilbui) partij D66 staat even een prachtige vlag een stel hersenloze NSB'ers aan te wrijven. De veilingmeester, die "extreem-rechtse" 17e-eeuwse schilderijen verkocht... :')

Opgehitst door Mohammed Rabbae en andere marginalen staan Marokkanen (niet allemaal) die 35 jaar lang niets met onze "rechtsstaat" te maken wilden hebben in de rij (!) om "aangifte tegen die vuile fascist, hoe heitie, oh ja menier Wielders, te doen".

Als ze ook zo massaal zouden optreden tegen het tuig uit hun buurt/familie/sportclub/moskee/theehuis/relaxed groente/vleeswinkeltje, heb ik niks gezegd. Maar nee, dan is het oorverdovend stil en moeten we toch vooral hún (schaamte)cultuur "respecteren".

Ben ik nou echt de enige die die kleuterklas daar ziet? :?
Ja, er zit een beetje iets in idd van balk in het eigen oog niet willen zien (voor de Marokkanen die te hoop lopen), en heel snel denken dat Wilders de Marokkanen in een Holocaust wil drijven (voor de Nederlanders en Marokkanen die te hoop lopen), omdat dat politiek ook goed uitkomt voor de tegenstanders, klopt.
Aan de andere kant heeft Wilders die "bait" zelf gecreëerd. Hij had wrs even zijn media-consultants niet geraadpleegd. En dus overspeelde hij zijn hand.
I´m back.
  woensdag 26 maart 2014 @ 02:07:42 #266
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138181439
Wat een waardeloos dom topic is dit, met domme users en posts over een waardeloos dom onderwerp.
Het is een simpele conclusie, Wilders wilt minder Marokkanen en moslims, zegt hij zelf.
Wat wil je anders en kan je er anders van maken?
pi_138181472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:07 schreef wickedmen het volgende:
Wilders wilt minder Marokkanen en moslims, zegt hij zelf.
Je zou natuurlijk kunnen discrimineren tussen welwillende en kwaadwillende... ;)

woensdag 26 maart 2014 @ 02:34:36 #268
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138181570
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:07 schreef wickedmen het volgende:
Wat een waardeloos dom topic is dit, met domme users en posts over een waardeloos dom onderwerp.
Het is een simpele conclusie, Wilders wilt minder Marokkanen en moslims, zegt hij zelf.
En dan mag iedereen voor zichzelf uitmaken of hij het daar mee eens is of niet.
Dat wil niet meteen zeggen dat Wilders geweld gaat gebruiken om dit te bereiken want dan zit hij goed fout, en volgens mij is hij nu ook weer niet zoo gek.
Maar ik denk dat het aantal Nederlanders (en overige allochtone groepen) die heimelijk hier mee eens zijn nogal eens heel groot zou kunnen zijn...ieder geval meer dan 60%...
pi_138181639
quote:
12s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk kunnen discrimineren tussen welwillende en kwaadwillende... ;)
Je kunt daar niet tussen discrimineren, want het is eenvoudig niet vast te stellen.
Misschien ben ik wel kwaadwillend?
Hoe wil je dat vast stellen, alleen door daden?
I´m back.
pi_138181648
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je kunt daar tussen discrimineren, want het is eenvoudig vast te stellen.
Misschien ben ik wel kwaadwillend?
Hoe wil je dat vast stellen, alleen door daden?
Exact, dat laatste. En aan de poort net als Australië. Heb je iets toe te voegen, ben je welkom. Zoniet, geen plaats meer, probeer het elders. Los van welke religie of ras dan ook, waar Het Mediageilste Blondje van Nederland natuurlijk compleet scheef gaat.

pi_138181682
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact, dat laatste. En aan de poort net als Australië. Heb je iets toe te voegen, ben je welkom. Zoniet, geen plaats meer, probeer het elders. Los van welke religie of ras dan ook, waar Het Mediageilste Blondje van Nederland natuurlijk compleet scheef gaat.
Moet je dan alle Nederlanders die niets toe te voegen hebben ook niet lozen?
I´m back.
pi_138181691
Hoe definieer je dat trouwens, dat je niets toe te voegen hebt?
I´m back.
pi_138181714
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die moet je eens goed opleiden. Niet in massale, maar juist in kleine, toegepaste educatieve systemen. De ene helft van de kinderen met ADHD en de andere helft met autisme diagnosticeren en ze wel lekker de hele dag elkaar gek laten maken, lijkt me niet echt handig, al denkt "Nederland" daar anders over. :X

pi_138181724
quote:
12s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die moet je eens goed opleiden. Niet in massale, maar juist in kleine, toegepaste educatieve systemen. De ene helft van de kinderen met ADHD en de andere helft met autisme diagnosticeren en ze wel lekker de hele dag elkaar gek laten maken, lijkt me niet echt handig, al denkt "Nederland" daar anders over. :X
Maar goed, tot dat je ze goed weet op te leiden, gewoon maar het land uit zetten, immers ze hebben ook niets toe te voegen toch?
En we zijn toch een bv'tje?
Weg ermee dus, waardeloos, net als die Marokkanen.
I´m back.
pi_138181731
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:59 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe definieer je dat trouwens, dat je niets toe te voegen hebt?
Stuur maar cv's rond langs bedrijven die instaan voor hun client dat ze niet crimineel worden en Nederland waarde opleveren. Particuliere uitzendbureautjes, lekker flexibel, via internet.

Voorwaarden voor verblijf eenmalig vastgesteld en bij ernstig crimineel (gewelddadig sowieso) gaat de schaar in de verblijfsvergunning en op de eerste oranje boot terug naar Hoedinistan.

Mogelijkheden te over, zonder een enorm staatsinfuus te creeeren.

pi_138181736
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar goed, tot dat je ze goed weet op te leiden, gewoon maar het land uit zetten, immers ze hebben ook niets toe te voegen toch?
En we zijn toch een bv'tje?
Weg ermee dus, waardeloos, net als die Marokkanen.
Lijkt me wat lastig gaan, maar mensen motiveren om elders hun geluk te beproeven is niets mis mee.

pi_138181751
quote:
6s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stuur maar cv's rond langs bedrijven die instaan voor hun client dat ze niet crimineel worden en Nederland waarde opleveren. Particuliere uitzendbureautjes, lekker flexibel, via internet.

Voorwaarden voor verblijf eenmalig vastgesteld en bij ernstig crimineel (gewelddadig sowieso) gaat de schaar in de verblijfsvergunning en op de eerste oranje boot terug naar Hoedinistan.

Met een boel Nederlanders wordt nu op die manier omgesprongen.
Geen zekerheid meer voor die mensen, en het zal niet beter worden voor hen, D66 is zo'n beetje koploper in de peilingen nu nl.
Die hebben in een soort historicistische glazen bol gezien dat dat de toekomst is en dus modern. :{.
I´m back.
pi_138181753
quote:
12s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lijkt me wat lastig gaan, maar mensen motiveren om elders hun geluk te beproeven is niets mis mee.
Gewoon utilitaristisch denken, heb je geen nut, weg ermee toch, dat is toch modern?
Met de zekerheid van natuurwetten?
I´m back.
  woensdag 26 maart 2014 @ 03:37:12 #279
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138181849
quote:
6s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact. Gebeurt hier ook.
Ik snap al zowiezo niet dat Nederland geen strengere eisen had/heeft tav. werkzoekenden vanuit het buitenland. Maar ik vermoed dat het meeste gajes meer in de "familieherenigingshoek" gezocht moet worden ipv. de werkwillende immigranten hoek.
  woensdag 26 maart 2014 @ 03:38:32 #280
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138181854
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gewoon utilitaristisch denken, heb je geen nut, weg ermee toch, dat is toch modern?
Met de zekerheid van natuurwetten?
Proef ik hier wat sarcasme?? :Y
pi_138181929
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

http://www.emigratie.nl/c(...)-skilled-worker.html
Staat daar ook in trouwens.

Veel landen doen dat trouwens. Ik vind dat wel terecht. Het is niet op basis van achtergrond. Wanneer ik er niets kan betekenen ben ik er gewoon niet welkom..niet omdat ik moslim, christen atheïst, getint, blank etc etc ben. Kan trouwens niets meer terug vinden over hulp bij werkloosheid. Dacht dat er ook een aantal jaren voor stonden dat jij jezelf moest kunnen onderhouden zonder hulp. Voor 15 jaar terug hebben een stel vrienden van mij ook informatie ingewonnen. Wilden daarheen en eigen personeel meenemen. Buiten dat hij daar heel erg welkom was met zijn gezin. Personeel meenemen ging geloof ik niet zomaar. Nu wilde mijn vriendin niet meer toen ze alle plaatjes van de gevaarlijke dieren daar zag _O-

[ Bericht 16% gewijzigd door paddy op 26-03-2014 05:47:48 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_138182002
http://www.nu.nl/politiek(...)oost-europeanen.html
quote:
In Nederland mag per twaalf vierkante meter maar één arbeidsmigrant uit Oost-Europa wonen. Verder moeten migranten over de stad worden verspreid.
Ook moet er een 'harde scheiding' worden aangebracht tussen het werkcontract en het wooncontract. Werkgevers van migranten mogen niet langer huisbaas zijn. Dat leidt 'vaak tot misbruik van de machtspositie en uitbuiting'. De maatregelen staan in een actieplan waarmee de PvdA de woonoverlast door Oost-Europeanen wil bestrijden Het plan wordt donderdag gepresenteerd.
Zo, en nu eens deze
quote:
In Nederland mag per 12 vierkante meter maar één arbeidsmigrant uit Marokko wonen. Verder moeten Marokkanen over de stad worden verspreid. Ook moet er een ‘harde scheiding’ worden aangebracht tussen het werkcontract en het wooncontract. Werkgevers van Marokkanen mogen niet langer huisbaas zijn. Dat leidt ‘vaak tot misbruik van de machtspositie en uitbuiting’. Deze maatregelen staan in een actieplan waarmee de PVV de overlast door Marokkanen wil bestrijden.
Bam! Voor mij komt de misselijkmakend onderscheid niet harder aan omdat het de PVV is. Degenen voor wie het wel harder aankomt vind ik dat vreemd.Voor anderen beginnen nu dezelfde argumenten als waar GW mee komt. Dat ze niet elke Oostblokker ermee bedoelen, maar dat je toch moet toegeven dat de statistieken qua overlast toch aardig door Oostblokkers komt. Ik vind dit voorstel van de PVDA dus net zo generaliserend als Wilders doet. (zetten er alleen een andere bevolkingsgroep voor in de plaats en beiden hebben het niet alleen over arbeidsmigranten) Ja, hij zal vast hetzelfde argument geven als de PVDA. Smoesjes wanneer ze zeggen dat ze het anders bedoelen, dan zeg je het maar anders!

Ik zie nauwelijks commotie/aangiftes terwijl ik deze uitspraken net zo eng vond. Beiden roepen het ene en benoemen in de pers later anders. Voegen bewust sommige zinnen toe om het milder te laten klinken. Deze zin als voorbeeld: Werkgevers van migranten mogen niet langer huisbaas zijn. Dat leidt 'vaak tot misbruik van de machtspositie en uitbuiting'.

Snap niet hoe men zo hypocriet de een verwijt en de letterlijke woorden van de andere negeert.

PVDA heeft duidelijk migranten genoemd naast arbeidsmigranten.

Waarom zou je als migrant Uit een Oostblokland minder rechten mogen hebben dan een autochtoon of Marokkaan, Turk etc etc (voorbeeld)

Ik zie hier bijvoorbeeld ook een moeder met vijf kinderen in een flat met vier slaapkamers wonen. Waarom mag een Oosterblokker dit niet?

Minder Marokkanen bij elkaar, Minder Polen bij elkaar. Minder autochtonen bij elkaar. Vertel mij het verschil eens?

Ook vreemd dat de pers dit voorbeeld niet eens benoemde. Je zegt maar gewoon als politieke partij hoe je het bedoelde i.p.v te verwachten dat je iets anders moet horen dan dat men letterlijk zegt.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 26-03-2014 05:50:12 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_138182125
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 04:47 schreef paddy het volgende:

[..]

Zo, en nu eens deze

[..]

Bam! Voor mij komt de misselijkmakend onderscheid niet harder aan omdat het de PVV is. Degenen voor wie het wel harder aankomt vind ik dat vreemd.Voor anderen beginnen nu dezelfde argumenten als waar GW mee komt. Dat ze niet elke Oostblokker ermee bedoelen, maar dat je toch moet toegeven dat de statistieken qua overlast toch aardig door Oostblokkers komt. Ik vind dit voorstel van de PVDA dus net zo generaliserend als Wilders doet. (zetten er alleen een andere bevolkingsgroep voor in de plaats en beiden hebben het niet alleen over arbeidsmigranten) Ja, hij zal vast hetzelfde argument geven als de PVDA. Smoesjes wanneer ze zeggen dat ze het anders bedoelen, dan zeg je het maar anders!

Ik zie nauwelijks commotie/aangiftes terwijl ik deze uitspraken net zo eng vond. Beiden roepen het ene en benoemen in de pers later anders. Voegen bewust sommige zinnen toe om het milder te laten klinken. Deze zin als voorbeeld: Werkgevers van migranten mogen niet langer huisbaas zijn. Dat leidt 'vaak tot misbruik van de machtspositie en uitbuiting'.

Snap niet hoe men zo hypocriet de een verwijt en de letterlijke woorden van de andere negeert.

Waarom zou je als migrant Uit een Oostblokland minder rechten mogen hebben dan een autochtoon of Marokkaan, Turk etc etc (voorbeeld)

Ik zie hier bijvoorbeeld ook een moeder met vijf kinderen in een flat met vier slaapkamers wonen. Waarom mag een Oosterblokker dit niet?

Minder Marokkanen bij elkaar, Minder Polen bij elkaar. Minder autochtonen bij elkaar. Vertel mij het verschil eens?

Ook vreemd dat de pers dit voorbeeld niet eens benoemde. Je zegt maar gewoon als politieke partij hoe je het bedoelde i.p.v te verwachten dat je iets anders moet horen dan dat men letterlijk zegt.
Ik weet uit de partijprogramma's van zowel de VVD Rotterdam als Leefbaar Rotterdam, dat ze beiden het aantal MOE-landers wilden beperken. En ook de PvdA in Rotterdam hebben zich tijdens debatten buitengewoon kritisch over MOE-landers uitgelaten.

Dat gold dus ook voor alle MOE-landers, en dus niet eens de overlastgevende of laat staan criminele MOE-landers.
Is ook nooit een issue geweest.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_138182133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 05:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik weet uit de partijprogramma's van zowel de VVD Rotterdam als Leefbaar Rotterdam, dat ze beiden het aantal MOE-landers wilden beperken. En ook de PvdA in Rotterdam hebben zich tijdens debatten buitengewoon kritisch over MOE-landers uitgelaten.
Ze zouden eens gewoon de daders aanpakken i.p.v op achtergrond voorstellen willen doen. Eng! Zo komt het mij alleen over alsof ze gewoon geen zin hebben om iets te doen. Is ook totaal nutteloos want er gaat niets veranderen. Ik woon ook graag bij mijn familie in de buurt. Waarom zou een migrant (ongeacht achtergrond) dit niet mogen bijvoorbeeld.

Het lijkt wel of ze achtergronden gebruiken zodat ze daar over kunnen debatteren i.p.v te bestraffen of actie te ondernemen. Achtergronden en kleurtjes zouden er helemaal niet toe moeten doen. Dit soort partijen creëren liever eilandjes in Nederland door ze te selecteren op achtergrond. De ene bevolkingsgroep minder rechten/plichten willen geven dan de ander.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 26-03-2014 06:03:50 ]
  woensdag 26 maart 2014 @ 07:49:49 #285
3542 Gia
User under construction
pi_138182562
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:57 schreef Ryan3 het volgende:
Het gaat niet om uitzetten, maar om 'niet toelaten'.
pi_138182626
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 05:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Ze zouden eens gewoon de daders aanpakken i.p.v op achtergrond voorstellen willen doen. Eng! Zo komt het mij alleen over alsof ze gewoon geen zin hebben om iets te doen. Is ook totaal nutteloos want er gaat niets veranderen. Ik woon ook graag bij mijn familie in de buurt. Waarom zou een migrant (ongeacht achtergrond) dit niet mogen bijvoorbeeld.

Het lijkt wel of ze achtergronden gebruiken zodat ze daar over kunnen debatteren i.p.v te bestraffen of actie te ondernemen. Achtergronden en kleurtjes zouden er helemaal niet toe moeten doen. Dit soort partijen creëren liever eilandjes in Nederland door ze te selecteren op achtergrond. De ene bevolkingsgroep minder rechten/plichten willen geven dan de ander.
Helemaal met je eens hoor, maar uiteindelijk vertolken die partijen niets meer of minder dan de gevoelens van hun eigen achterban. Het echte probleem ligt dus bij mensen die er voor zijn om op grond van achtergronden, afkomst en kleurtjes onderscheid te maken.

Aangezien die roep uit de maatschappij al bijna de sociale norm is geworden de afgelopen 20-30 jaar passen politieke partijen hun standpunten daarop aan.
pi_138183858
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:38 schreef JanJanJan het volgende:
Het gaat er bij de PvdA alleen wel om dat er niet in 1 huis 15 Polen wonen.
En dat ze slecht gehuisvest worden.

Het is dus om ze te beschermen, niet om ze op transport te zetten te weren.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 04:47 schreef paddy het volgende:

[..]

Zo, en nu eens deze

[..]

*verwijderd door Admin*
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:42:00 #289
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138183942
En omdat het oneerlijke concurrentie t.o.v. Nederlanders is die dat niet mogen.
pi_138184310
quote:
11s.gif Op woensdag 26 maart 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende: Je kan m.i. alleen boos worden om/op iemand/uitspraken/ideeën die je serieus neemt.
Ik neem zijn aandeel in de Nederlandse politiek serieus genoeg.

Wat feit is, is dat een behoorlijke groep Nederlanders een stem op Geert Wilders zo belangrijk vindt terwijl Geert Wilders opzettelijk beledigt, radicale ideeen er op na houdt, en oplossingen biedt die niet zomaar even genomen kunnen worden door allerlei bezwaren. Wat ik merk, is dat puntje-bij-paaltje die kiezers een hoop van die plannen en uitspraken nuanceren.

Ik vind dat moeilijk te begrijpen. Ik denk daarom dat een grote groep stemmers van de PVV het prettig vindt dat Geert Wilders Marokkanen en andere moslims onder druk zet met bikkelharde uitspraken, het prettig vindt die mensen te intimideren en te beledigen, en het prettig vindt dat er altijd gedreigd kan worden met het uitzetten van die mensen. Mocht niks anders helpen.

De uitspraken van minder Marokkanen was in mijn ogen niks nieuws onder de zon; echter het hele sfeertje waarin het publiek ging scanderen op aangeven van Geert Wilders was fout. Heel fout. Blijkbaar net te fout dat rechtse media als RTL Nieuws en Telegraaf stelling namen en uiteindelijk ook het kabinet genoodzaakt was om over dit incident uit te spreken.

Geert Wilders houdt de optie open voor radicalere oplossingen dan alleen een immigratie-stop, het uitzetten van criminelen met een tweede nationaliteit, en het stimuleren van vrijwillige emigratie. Het is niet duidelijk hoe en tot waar hij precies wil gaan, maar hij behoudt een hoop stemmers met deze strategie. Of en hoe hij dat wil uitvoeren, weet ik natuurlijk niet. En of dat alleen maar een strategie is om midden-partijen te dwingen zijn kant op te schuiven.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:00:17 #291
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_138184379
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 07:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]
Het echte probleem ligt dus bij mensen die er voor zijn om op grond van achtergronden, afkomst en kleurtjes onderscheid te maken.

Inderdaad, alle overlastgevende en criminele buitenlanders dienen te worden uitgezet, geen voorkeurspositie voor Marokkanen. Alle discriminerende haatgeloven moeten worden bestreden en hun haathutten worden gesloten, niet alleen de islamitische.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_138185390
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Inderdaad, alle overlastgevende en criminele buitenlanders dienen te worden uitgezet, geen voorkeurspositie voor Marokkanen. Alle discriminerende haatgeloven moeten worden bestreden en hun haathutten worden gesloten, niet alleen de islamitische.
Wat impliceer je hier ? PVV verbieden ?
Nou moe....
pi_138185611
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:38 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

[..]

Nee, dat is die ene zin. Het gaat ze er wel degelijk om migranten uit elkaar te halen. Ze benoemen EN arbeidsmigranten EN migranten. 1 zinnetje over huisvesting en niets over autochtonen verspreid laten wonen.

Ik heb het voorbeeld al genoemd. Ze doen precies hetzelfde als wilders. Migranten moeten niet bij elkaar wonen uit oostbloklanden. Polen moeten minimaal een kamer van 12 vierkante meter per persoon hebben. autochtonen niet. Zie in een grote stad überhaupt eens slaapkamers van 12 vierkante meter te vinden

"De PvdA'er zei ook dat immigranten beperkte burgerrechten zouden moeten krijgen" Uitspraak van een PVDA voor een aantal jaren terug. Had het voornamelijk over Polen Bulgaren en Roemenen.

In een ander bericht ging het over minder toelaten in Nederland onder deze groep Oostbloklanden. Nooit zijn ze op hun vingers getikt. Nooit had men het over xenofoben.

Ow, en ik kan best begrijpen dat mensen naar een handeling grijpen zoals Australië dat ook doet hoor. Nederland moet nu eerst zijn eigen burgers (en daar horen ook de mensen met meerdere paspoorten bij) eens niet laten vallen door de grenzen wagenwijd open te zetten. Ik begrijp alleen totaal niet dat je een groep inwoners in Nederland in je besluitvorming meeneemt om een voorstel te doen op basis van achtergrond van de migranten die hier wonen (PVDA had het echt NIET alleen over arbeidsmigranten) Er staat tenminste letterlijk migranten, net als minder Marokkanen. Wanneer je dat niet letterlijk moet nemen, roep je het maar niet letterlijk. Eerst roepen en dan verdraaien is slim om je stem gehoord te laten worden, maar is zooo ergerlijk.

Als je mijn punt begrijpt
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je vergeet de overlastgevende niet-gelovige hater in je betoog.

Waar is dat trouwens aan de hand nu? Geen kerken, moskee's etc etc. mmm

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 26-03-2014 10:58:15 ]
pi_138186662
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:52 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, dat is die ene zin. Het gaat ze er wel degelijk om migranten uit elkaar te halen. Ze benoemen EN arbeidsmigranten EN migranten. 1 zinnetje over huisvesting en niets over autochtonen verspreid laten wonen.

Ik heb het voorbeeld al genoemd. Ze doen precies hetzelfde als wilders. Migranten moeten niet bij elkaar wonen uit oostbloklanden. Polen moeten minimaal een kamer van 12 vierkante meter per persoon hebben. autochtonen niet. Zie in een grote stad überhaupt eens slaapkamers van 12 vierkante meter te vinden

"De PvdA'er zei ook dat immigranten beperkte burgerrechten zouden moeten krijgen" Uitspraak van een PVDA voor een aantal jaren terug. Had het voornamelijk over Polen Bulgaren en Roemenen.

In een ander bericht ging het over minder toelaten in Nederland onder deze groep Oostbloklanden. Nooit zijn ze op hun vingers getikt. Nooit had men het over xenofoben.

Ow, en ik kan best begrijpen dat mensen naar een handeling grijpen zoals Australië dat ook doet hoor. Nederland moet nu eerst zijn eigen burgers (en daar horen ook de mensen met meerdere paspoorten bij) eens niet laten vallen door de grenzen wagenwijd open te zetten. Ik begrijp alleen totaal niet dat je een groep inwoners in Nederland in je besluitvorming meeneemt om een voorstel te doen op basis van achtergrond van de migranten die hier wonen (PVDA had het echt NIET alleen over arbeidsmigranten) Er staat tenminste letterlijk migranten, net als minder Marokkanen. Wanneer je dat niet letterlijk moet nemen, roep je het maar niet letterlijk. Eerst roepen en dan verdraaien is slim om je stem gehoord te laten worden, maar is zooo ergerlijk.

Als je mijn punt begrijpt

[..]

Je vergeet de overlastgevende niet-gelovige hater in je betoog.

Waar is dat trouwens aan de hand nu? Geen kerken, moskee's etc etc. mmm
Ik zie nergens dat het om een kamer van 12m2 gaat.
Bovendien 12m2 is niet zo veel. Een klein flatje is al gauw 50-60m2 dus kunnen er 4-5 makkelijk in.

Je punt is echt onzin
*verwijderd door Admin*
pi_138188610
Dit is dan wel terecht van Geert Wilders.

Rare gozer, die Thijs Römer.
pi_138188709
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef skrn het volgende:
Dit is dan wel terecht van Geert Wilders.

Rare gozer, die Thijs Römer.
I feel kinda Locrian today
pi_138188952
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand in de 2de kamer die oproept om mensen die niks misdaan hebben het land uit te werken daar nog steeds zit? En niet in een arrestantencel?
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:05:43 #300
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138189156
quote:
99s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand in de 2de kamer die oproept om mensen die niks misdaan hebben het land uit te werken daar nog steeds zit? En niet in een arrestantencel?
Vrijheid van meningsuiting
Anti-Turkije
pi_138189225
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:05 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting
Ja tuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: