abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138158929
quote:
Bosma heeft ook kritiek op PvdA'ers als Hans Spekman, Job Cohen en Rob Oudkerk. "Als linkse politici voor hun eigen kinderen minder Marokkanen willen en dus hun kroost verhuizen naar een witte school, klinkt geen protest."
Bosma _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138160541
http://nos.nl/video/62791(...)e-tegen-wilders.html

Vanaf 2:13 :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:17 schreef superniger het volgende:

[..]

Bosma _O_
Haten op Spektrui :') :r
pi_138161318
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/62791(...)e-tegen-wilders.html

Vanaf 2:13 :')

[..]

Haten op Spektrui :') :r
Een zwerver als partijvoorzitter :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138166034
Ik vraag me af hoeveel van die mensen die aangifte hebben gedaan, de moeite hebben genomen om hun eigen mening te vormen op basis van de feiten en Wilders' gehele verkiezingsspeech plus het interview na afloop bekeken hebben, in plaats van hersenloos achter media en politiek aan te hollen.

Wilders plaatste zijn uitspraken in de context van de aankomende Europese verkiezingen. Uiteraard was de gewraakte vraag populisme van de bovenste plank, maar dat kennen we van Wilders. Wie zich even niet door emoties liet overspoelen en echt luisterde naar wat de man te zeggen had, die hoorde het volgende:

quote:
'Vanavond hebben we de fundamenten gelegd voor de Europese verkiezingen. U weet dat er in Europa een Eurocommissaris zit, een Zweedse hippie, waar niemand op heeft gestemd en die niemand kent [Wilders duidt hier op het ondemocratische gehalte van de functie en de bevoegdheden]. Maar die Eurocommissaris zorgt er wel voor dat wij [ ... ] onze wetten niet mogen aanpassen. Als we dat stukje soevereiniteit terug winnen van die Zweedse hippie, dan zullen we ook ZELF weer kunnen bepalen dat we mensen minder snel naar Nederland laten komen, en dan kunnen we ook zorgen voor een beperkt immigratiebeleid, samen met een vrijwillige remigratie van mensen, waar al wetten voor bestaan. Dat, samen met het uitzetten van criminele Marokkanen, zal ervoor zorgen dat we, al we het voor het zeggen krijgen, dat waar kunnen maken.'

'Dat roept het beeld op van een partij die wil dat wij weer de baas worden over ons eigen land, onze eigen grenzen, en onze eigen politiek.'

Daar gaat dus de hele ophef over. Vandaar die selectieve verontwaardiging vanuit politiek en de spreekbuis van de politiek: staatsomroep NOS en consorten. Daarom moet Wilders kapot en daarom worden zijn woorden uit z'n verband getrokken.

Het gaat niet om Marokkanen, het gaat om de EU. Want de heren en dames politici hebben geleerd van het EU referendum hoe het niet moet: namelijk het volk bang proberen te maken ('Zonder de EU gaat het licht uit in Nederland'). Nee, dan is het makkelijker om de enige anti-EU partij van betekenis, stuk te maken door een hetze te ontketenen.

Het plannetje slaagt aardig. Volgens mij is nu de helft van Wilders' vertegenwoordiging in het EU parlement al opgestapt.

Trouwens, voor de goede orde: ik stem niet op Wilders. Nooit gedaan, en ik zal het waarschijnlijk ook nooit doen.
pi_138169697
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:28 schreef Chazr het volgende: Daar gaat dus de hele ophef over. Vandaar die selectieve verontwaardiging vanuit politiek en de spreekbuis van de politiek: staatsomroep NOS en consorten. Daarom moet Wilders kapot en daarom worden zijn woorden uit z'n verband getrokken.
Dit soort retoriek lijkt rechtstreeks van de PVV-site te komen. Wat dit incident nou anders maakt dan andere van Geert Wilders, is dat juist andere media begonnen te roeren. RTL Nieuws, FD, BNR, juist zij hadden bikkelharde kritiek op Geert Wilders. Zonder deze media was het niet zover gekomen, omdat PVV'ers dan hadden afgegeven op de 'staatsomroep', 'linkse media', en ga zo maar door.
quote:
Trouwens, voor de goede orde: ik stem niet op Wilders. Nooit gedaan, en ik zal het waarschijnlijk ook nooit doen.
Te opzichtig. Geloof er geen biet van.
pi_138176804
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:28 schreef Chazr het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van die mensen die aangifte hebben gedaan, de moeite hebben genomen om hun eigen mening te vormen op basis van de feiten en Wilders' gehele verkiezingsspeech plus het interview na afloop bekeken hebben, in plaats van hersenloos achter media en politiek aan te hollen.

Wilders plaatste zijn uitspraken in de context van de aankomende Europese verkiezingen. Uiteraard was de gewraakte vraag populisme van de bovenste plank, maar dat kennen we van Wilders. Wie zich even niet door emoties liet overspoelen en echt luisterde naar wat de man te zeggen had, die hoorde het volgende:

[..]

Daar gaat dus de hele ophef over. Vandaar die selectieve verontwaardiging vanuit politiek en de spreekbuis van de politiek: staatsomroep NOS en consorten. Daarom moet Wilders kapot en daarom worden zijn woorden uit z'n verband getrokken.

Het gaat niet om Marokkanen, het gaat om de EU. Want de heren en dames politici hebben geleerd van het EU referendum hoe het niet moet: namelijk het volk bang proberen te maken ('Zonder de EU gaat het licht uit in Nederland'). Nee, dan is het makkelijker om de enige anti-EU partij van betekenis, stuk te maken door een hetze te ontketenen.

Het plannetje slaagt aardig. Volgens mij is nu de helft van Wilders' vertegenwoordiging in het EU parlement al opgestapt.

Hulde voor deze inhoudsrijke post temidden van al het inhoudsloze geschreeuw. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138178814
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij hangt het op aan de jungle?
hehe, nee, maar het lijkt me wel zo slim om een eigen moreel kader te ontwikkelen en aan de hand daarvan de wet te bekijken. Wetten die moreel niet op jouw lijn zitten, volg je niet en wetten die dat wel doen, wel.

Iets is niet "goed" omdat "het mag" en iets is niet "fout" omdat het "verboden" is, dat bedoel ik. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138178947
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

hehe, nee, maar het lijkt me wel zo slim om een eigen moreel kader te ontwikkelen en aan de hand daarvan de wet te bekijken. Wetten die moreel niet op jouw lijn zitten, volg je niet en wetten die dat wel doen, wel.

Iets is niet "goed" omdat "het mag" en iets is niet "fout" omdat het "verboden" is, dat bedoel ik. ;)
Uiteraard hebben we een soort geweten, maar de wet garandeert iig een minimum aan veiligheid en orde, waar we min of meer allemaal achter kunnen staan. Wat niet betekent dat alle wetten goed zijn of goed uitpakken. Maar via de politiek kunnen we die falende wetten veranderen, op een geweldloze manier.
I´m back.
pi_138179933
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hulde voor deze inhoudsrijke post temidden van al het inhoudsloze geschreeuw. _O_
Politiek correct gezever. Nee, ja, Wilders zei wel a maar als je zijn hele toespraak hoort, zijn programma leest en nog hier en daar wat bij fantaseert, dan kom je tot de conclusie dat er niks aan de hand is en dat vooral de anderen de verkeerde conclusies trekken.

Geef dan op zijn minst toe dat Wilders onhandig heeft gecommuniceerd.

Maar nee hoor, niks van dit alles. Te eng voor woorden.
pi_138180170
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:11 schreef skrn het volgende:

[..]

Politiek correct gezever. Nee, ja, Wilders zei wel a maar als je zijn hele toespraak hoort, zijn programma leest en nog hier en daar wat bij fantaseert, dan kom je tot de conclusie dat er niks aan de hand is en dat vooral de anderen de verkeerde conclusies trekken.

"Eng"?
"Politiek-correct"?
"Gezever"?

En jij vindt dat je -volgens jou- in tegenstelling tot Chazr wél inhoudelijk bezig bent?? :D

Wilders heeft gezegd wat hij wilde zeggen, neem aan dat zijn commmunicatie zo bewust gekozen is, niemand die hem dwingt.

De hele "ophef" is te kinderachtig voor woorden, net als Wilders zelf. Waarmee de anti-PVVertjes geen haar beter zijn dan de Blonde God zelve.

pi_138180383
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:11 schreef skrn het volgende:

[..]

Communicatie is alles hè. Daarin ligt de boodschap en als die nu zo wordt geïnterpreteerd, aan wie ligt dat dan?
I´m back.
pi_138180603
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Communicatie is alles hè. Daarin ligt de boodschap en als die nu zo wordt geïnterpreteerd, aan wie ligt dat dan?
Op welke manier kun je dit interpreteren?
pi_138180615
quote:
Het ligt aan hem, dat wilde ik zeggen.
I´m back.
pi_138180925
Je kan m.i. alleen boos worden om/op iemand/uitspraken/ideeën die je serieus neemt.

Niet het boos worden is het ware probleem met/op/van/over/achterlangs Wilders, maar het serieus nemen van die clown.

Massa's (juridische) tijd gaan erin zitten, enorme bedragen voor nieuwe rechtszaakjes over wat persoon X wel of niet gezegd heeft en hoe dat geinterpreteerd moet worden en hoe we daar tegen moeten optreden...

In een tijd waar de Nederlandse workforce aan het staatsinfuus gedrukt wordt en het allemaal nou niet echt veiliger wordt (behalve als je getweakte staatsstatistieken gelooft)...

En de "leider" van de progressief (proest)-liberale (huilbui) partij D66 staat even een prachtige vlag een stel hersenloze NSB'ers aan te wrijven. De veilingmeester, die "extreem-rechtse" 17e-eeuwse schilderijen verkocht... :')

Opgehitst door Mohammed Rabbae en andere marginalen staan Marokkanen (niet allemaal) die 35 jaar lang niets met onze "rechtsstaat" te maken wilden hebben in de rij (!) om "aangifte tegen die vuile fascist, hoe heitie, oh ja menier Wielders, te doen".

Als ze ook zo massaal zouden optreden tegen het tuig uit hun buurt/familie/sportclub/moskee/theehuis/relaxed groente/vleeswinkeltje, heb ik niks gezegd. Maar nee, dan is het oorverdovend stil en moeten we toch vooral hún (schaamte)cultuur "respecteren".

Ben ik nou echt de enige die die kleuterklas daar ziet? :?

[ Bericht 13% gewijzigd door El_Matador op 26-03-2014 01:19:28 ]

pi_138181316
quote:
11s.gif Op woensdag 26 maart 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
Je kan m.i. alleen boos worden om/op iemand/uitspraken/ideeën die je serieus neemt.

Niet het boos worden is het ware probleem met/op/van/over/achterlangs Wilders, maar het serieus nemen van die clown.

Massa's (juridische) tijd gaan erin zitten, enorme bedragen voor nieuwe rechtszaakjes over wat persoon X wel of niet gezegd heeft en hoe dat geinterpreteerd moet worden en hoe we daar tegen moeten optreden...

In een tijd waar de Nederlandse workforce aan het staatsinfuus gedrukt wordt en het allemaal nou niet echt veiliger wordt (behalve als je getweakte staatsstatistieken gelooft)...

En de "leider" van de progressief (proest)-liberale (huilbui) partij D66 staat even een prachtige vlag een stel hersenloze NSB'ers aan te wrijven. De veilingmeester, die "extreem-rechtse" 17e-eeuwse schilderijen verkocht... :')

Opgehitst door Mohammed Rabbae en andere marginalen staan Marokkanen (niet allemaal) die 35 jaar lang niets met onze "rechtsstaat" te maken wilden hebben in de rij (!) om "aangifte tegen die vuile fascist, hoe heitie, oh ja menier Wielders, te doen".

Als ze ook zo massaal zouden optreden tegen het tuig uit hun buurt/familie/sportclub/moskee/theehuis/relaxed groente/vleeswinkeltje, heb ik niks gezegd. Maar nee, dan is het oorverdovend stil en moeten we toch vooral hún (schaamte)cultuur "respecteren".

Ben ik nou echt de enige die die kleuterklas daar ziet? :?
Ja, er zit een beetje iets in idd van balk in het eigen oog niet willen zien (voor de Marokkanen die te hoop lopen), en heel snel denken dat Wilders de Marokkanen in een Holocaust wil drijven (voor de Nederlanders en Marokkanen die te hoop lopen), omdat dat politiek ook goed uitkomt voor de tegenstanders, klopt.
Aan de andere kant heeft Wilders die "bait" zelf gecreëerd. Hij had wrs even zijn media-consultants niet geraadpleegd. En dus overspeelde hij zijn hand.
I´m back.
  woensdag 26 maart 2014 @ 02:07:42 #266
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138181439
Wat een waardeloos dom topic is dit, met domme users en posts over een waardeloos dom onderwerp.
Het is een simpele conclusie, Wilders wilt minder Marokkanen en moslims, zegt hij zelf.
Wat wil je anders en kan je er anders van maken?
pi_138181472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:07 schreef wickedmen het volgende:
Wilders wilt minder Marokkanen en moslims, zegt hij zelf.
Je zou natuurlijk kunnen discrimineren tussen welwillende en kwaadwillende... ;)

woensdag 26 maart 2014 @ 02:34:36 #268
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138181570
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:07 schreef wickedmen het volgende:
Wat een waardeloos dom topic is dit, met domme users en posts over een waardeloos dom onderwerp.
Het is een simpele conclusie, Wilders wilt minder Marokkanen en moslims, zegt hij zelf.
En dan mag iedereen voor zichzelf uitmaken of hij het daar mee eens is of niet.
Dat wil niet meteen zeggen dat Wilders geweld gaat gebruiken om dit te bereiken want dan zit hij goed fout, en volgens mij is hij nu ook weer niet zoo gek.
Maar ik denk dat het aantal Nederlanders (en overige allochtone groepen) die heimelijk hier mee eens zijn nogal eens heel groot zou kunnen zijn...ieder geval meer dan 60%...
pi_138181639
quote:
12s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk kunnen discrimineren tussen welwillende en kwaadwillende... ;)
Je kunt daar niet tussen discrimineren, want het is eenvoudig niet vast te stellen.
Misschien ben ik wel kwaadwillend?
Hoe wil je dat vast stellen, alleen door daden?
I´m back.
pi_138181648
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je kunt daar tussen discrimineren, want het is eenvoudig vast te stellen.
Misschien ben ik wel kwaadwillend?
Hoe wil je dat vast stellen, alleen door daden?
Exact, dat laatste. En aan de poort net als Australië. Heb je iets toe te voegen, ben je welkom. Zoniet, geen plaats meer, probeer het elders. Los van welke religie of ras dan ook, waar Het Mediageilste Blondje van Nederland natuurlijk compleet scheef gaat.

pi_138181682
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact, dat laatste. En aan de poort net als Australië. Heb je iets toe te voegen, ben je welkom. Zoniet, geen plaats meer, probeer het elders. Los van welke religie of ras dan ook, waar Het Mediageilste Blondje van Nederland natuurlijk compleet scheef gaat.
Moet je dan alle Nederlanders die niets toe te voegen hebben ook niet lozen?
I´m back.
pi_138181691
Hoe definieer je dat trouwens, dat je niets toe te voegen hebt?
I´m back.
pi_138181714
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet je dan alle Nederlanders die niets toe te voegen hebben ook niet lozen?
Die moet je eens goed opleiden. Niet in massale, maar juist in kleine, toegepaste educatieve systemen. De ene helft van de kinderen met ADHD en de andere helft met autisme diagnosticeren en ze wel lekker de hele dag elkaar gek laten maken, lijkt me niet echt handig, al denkt "Nederland" daar anders over. :X

pi_138181724
quote:
12s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die moet je eens goed opleiden. Niet in massale, maar juist in kleine, toegepaste educatieve systemen. De ene helft van de kinderen met ADHD en de andere helft met autisme diagnosticeren en ze wel lekker de hele dag elkaar gek laten maken, lijkt me niet echt handig, al denkt "Nederland" daar anders over. :X
Maar goed, tot dat je ze goed weet op te leiden, gewoon maar het land uit zetten, immers ze hebben ook niets toe te voegen toch?
En we zijn toch een bv'tje?
Weg ermee dus, waardeloos, net als die Marokkanen.
I´m back.
pi_138181731
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:59 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe definieer je dat trouwens, dat je niets toe te voegen hebt?
Stuur maar cv's rond langs bedrijven die instaan voor hun client dat ze niet crimineel worden en Nederland waarde opleveren. Particuliere uitzendbureautjes, lekker flexibel, via internet.

Voorwaarden voor verblijf eenmalig vastgesteld en bij ernstig crimineel (gewelddadig sowieso) gaat de schaar in de verblijfsvergunning en op de eerste oranje boot terug naar Hoedinistan.

Mogelijkheden te over, zonder een enorm staatsinfuus te creeeren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')