abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138153127
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Criminele homo's heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien/meegemaakt.
Niet? De cellen zitten vol met homo's, bomvol, kijk maar eens een gevangenisdocumentaire.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138153137
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Criminele homo's heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien/meegemaakt.
Veel Marokannen zijn ook homo alleen komen er niet voor uit.
pi_138153157
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Vandaar dat ze nooit alleen durven.
pi_138153194
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Wilders trouwens ook. Met zijn geverfde haartjes
*verwijderd door Admin*
pi_138153214
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Wilders trouwens ook. Met zijn geverfde haartjes
Overigens is er niets mis met homo's.
pi_138153230
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Overigens is er niets mis met homo's.
Tot ze crimineel zijn natuurlijk, dan graag terugsturen naar Analië
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:20:04 #157
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138153239
De vergelijking met homo's en joden gaat ook al mank als je de cijfers erbij pakt natuurlijk. Ik zie nergens staan dat joden en/of homo's oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit of, waarvan een groot deel van de jeugd al meermaals in aanraking is geweest met de politie/justitie.

Zijn uitspraak is fout (ik meld het maar ff, want anders ben ik straks ook weer een PVV'er volgens bepaalde simpele zielen hier) maar wel ergens op gestoeld. Nu word hij om de uitspraak compleet afgebrand en de achterliggende reden word gewoon ''vergeten'' en dat broeit maar door. :N

Vraag je je niet af waarom mensen al meteen aan Marokkanen denken als ze het woordje lichtgetint lezen? Omdat het állemaal racisten zijn? Allemaal rechtse nazi's? Onzin. Dat beeld komt ergens vandaan en nee, da's niet de lucht.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138153252
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Meer of minder VSAmerikanen?"
"Meer of minder rijken?"
"Meer of minder PVV'ers?"

Ja, dat wordt door links volkomen geaccepteerd en zelfs aangemoedigd, hypocriete kleuters met hun aangiftetjes. Zielig volk.
Ik vind het onsmakelijk om dat over welke groep dan ook te roepen.
Uiteindelijk zijn we allemaal individuen.
Ik weet....iedereen is hypocriet (ik ook) en dus zal men het makkelijker doen/accepteren bij groepen waar men zelf niets mee/een afkeer van heeft en vice versa.

Imo maakt iedereen die het over welke groep dan ook roept zich schuldig aan infantiel kleutergedrag.
pi_138153303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tot ze crimineel zijn natuurlijk, dan graag terugsturen naar Analië
:D

Als Wilders de gevangenis in moet vanwege zijn uitspraken stuur ik hem een zeepje.
Zet ik erop: niet laten vallen he, deugniet :9~
*verwijderd door Admin*
pi_138153310
Volgens mij werden de joden naar de gaskamers gestuurd juist omdat ze succesvol waren, dus die onzinpraatjes van de racisten dat ze niet racistisch zouden zijn als de Marokkanen succesvol waren klopt van geen kant. Racisten zijn racistisch omdat ze racisten zijn, en niet door het gedrag van hun slachtoffers.
-
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:23:01 #161
pi_138153334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:22 schreef Charismatisch het volgende:
Volgens mij werden de joden naar de gaskamers gestuurd juist omdat ze succesvol waren, dus die onzinpraatjes van de racisten dat ze niet racistisch zouden zijn als de Marokkanen succesvol waren klopt van geen kant. Racisten zijn racistisch omdat ze racisten zijn, en niet door het gedrag van hun slachtoffers.
En dit ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138153356
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:
De vergelijking met homo's en joden gaat ook al mank als je de cijfers erbij pakt natuurlijk. Ik zie nergens staan dat joden en/of homo's oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit of, waarvan een groot deel van de jeugd al meermaals in aanraking is geweest met de politie/justitie.

Zijn uitspraak is fout (ik meld het maar ff, want anders ben ik straks ook weer een PVV'er volgens bepaalde simpele zielen hier) maar wel ergens op gestoeld. Nu word hij om de uitspraak compleet afgebrand en de achterliggende reden word gewoon ''vergeten'' en dat broeit maar door. :N
Dat had Wilders zelf in de hand door -bewust- het over "minder Marokkanen!!EINZ!!1!!" te hebben en niet over criminele.

Wat mij verbaast is al die droeftoeters die in de rij gaan staan om aangifte te doen tegen wat iemand anders zegt.

Ga wat nuttigs doen met je leven, triest figuur.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138153374
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat had Wilders zelf in de hand door -bewust- het over "minder Marokkanen!!EINZ!!1!!" te hebben en niet over criminele.

Wat mij verbaast is al die droeftoeters die in de rij gaan staan om aangifte te doen tegen wat iemand anders zegt.

Wie ben jij om te bepalen wat nuttig is voor iemand anders?
pi_138153400
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Laat dat maar aan Mark Rutte over.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:25:49 #165
pi_138153426
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat klopt en ik ben er nou niet over uit of hij dat nu bewust gedaan heeft of niet. Erg handig vind ik het niet in elk geval :N niet voor zo'n gehaaide politicus in ieder geval.

Maar da's toch logisch? Dat zie je overal, maar vooral de overtuigend (extreem)linkse mafkazen vinden dat alles en iedereen vrijheid van meningsuiting moet hebben. Zolang het maar hun mening is, want anders word je uitgemaakt voor nazi, racist enzovoorts. Problemen mag je niet benoemen hoor.
pi_138153475
quote:

[..]

Als je het ergens niet mee eens bent, ga je in debat, desnoods in een column in de Metro.

Naar de meester rennen met "hij zegt iets wat ik niet leuk vind, boehoe, hij moet in zijn vrijheid beperkt worden omdat IK dat vind, jankjank" is exact het gedrag waar we vanaf moeten.

Je kweekt maar es wat ruggengraat.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:28:09 #167
pi_138153498
quote:

[..]

Ik deel zijn mening. Als je het niet eens bent met hem moet je daar wat aan doen, niet als een kuddedier meegaan met de hype en met je hele college aangifte doen. Da's echt :')!

Hij zegt iets wat een bepaald deel van de bevolking zo ervaart, een bepaald deel neemt er aanstoot aan. Prima, maar dan leg je iemand niet het zwijgen op, die tijd hebben we wel gehad. Het is dat hij onder bewaking leeft, anders was het al gelukt, zoals dat met Fortuyn gebeurd is.
pi_138153548
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je het ergens niet mee eens bent, ga je in debat, desnoods in een column in de Metro.

Naar de meester rennen met "hij zegt iets wat ik niet leuk vindt, boehoe, hij moet in zijn vrijheid beperkt worden omdat IK dat vind, jankjank" is exact het gedrag waar we vanaf moeten.

Je kweekt maar es wat ruggengraat.
Allemaal jouw mening, laat mensen toch doen waar zij zich prettig bij voelen.

Leven en laten leven…
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:30:38 #169
pi_138153573
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Leven en laten leven…
Waarom gaat dat niet op in Wilders' geval dan? Legitieme vraag trouwens, niet trollend.
pi_138153617
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Waarom gaat dat niet op in Wilders' geval dan? Legitieme vraag trouwens, niet trollend.
Omdat Wilders aan bepaalde normen voorbij is gegaan met zijn uitspraak, als je het mij vraagt.

Leven en laten leven houdt niet in dat iedereen vrij spel heeft en mag gaan discrimineren, stelen, moorden etc.
pi_138153669
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Leven en laten leven…
Prima, als ze die overbodige druk en kosten op een al veel te duur systeem zelf betalen en aangiftes tegen "vervelende woordjes" voortaan consequent doorvoeren.

Maar nee, als jij naar het politiebureau gaat om aangifte te doen tegen zinloos beledigend mocrotuig, lachen ze je keihard in je gezicht uit, net als die "psst, hey hoer!!" van je.

Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:34:49 #172
pi_138153703
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Omdat Wilders aan bepaalde normen voorbij is gegaan met zijn uitspraak, als je het mij vraagt.

Leven en laten leven houdt niet in dat iedereen vrij spel heeft en mag gaan discrimineren, stelen, moorden etc.
Zit wat in, toch word Wilders zelf ook bedreigd, leeft 'ie onder constante beveiliging én heeft zijn uitspraak wel een kern van waarheid. Met kern van waarheid bedoel ik uiteraard dat een heleboel mensen de problematiek met de criminele Marokkanen meer dan beu zijn. Lichtgetint staat gelijk aan Marokkaan. Komt dat dan omdat iedereen die dat denkt een racist is? Nee, dat komt omdat het de bittere waarheid is.

En geloof me maar, de meeste mensen kunnen het onderscheid tussen een crimineel bontkraagje of een normaal functionerende Marokkaan echt wel herkennen en zullen ze voornamelijk een haat hebben aan de eerstgenoemde, anders ben je inderdaad gewoon aan het discrimineren.
pi_138153743
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah omdat JIJ het "te ver vindt gaan voor 'bepaalde' [welke?] normen" is de aangifte terecht.

Inderdaad, leven en laten leven is ook: iedereen zijn VVM gunnen.

pi_138153761
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan discrimineren.
*verwijderd door Admin*
pi_138153804
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:33 schreef El_Matador het volgende:
Maar nee, als jij naar het politiebureau gaat om aangifte te doen tegen zinloos beledigend mocrotuig, lachen ze je keihard in je gezicht uit, net als die "psst, hey hoer!!" van je.
Heb je hier ervaring mee of spreekt je onderbuik ?

quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zit wat in, toch word Wilders zelf ook bedreigd, leeft 'ie onder constante beveiliging én heeft zijn uitspraak wel een kern van waarheid. Met kern van waarheid bedoel ik uiteraard dat een heleboel mensen de problematiek met de criminele Marokkanen meer dan beu zijn. Lichtgetint staat gelijk aan Marokkaan. Komt dat dan omdat iedereen die dat denkt een racist is? Nee, dat komt omdat het de bittere waarheid is.
Die problematiek gaat, als ik de CBS cijfers die in de vele topics voorbij zijn gekomen moet geloven, over 5% van alle Marokkanen, 5% !

Daarbij is die problematiek vooral een probleem in een beperkt aantal bepaalde wijken/steden.

Hoeveel mensen die dit beu zijn wonen daar denk je?
Hoeveel mensen die dit beu zijn baseren hun gevoelens op krantenkoppen/media?

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah omdat JIJ het "te ver vindt gaan voor 'bepaalde' [welke?] normen" is de aangifte terecht.

Inderdaad, leven en laten leven is ook: iedereen zijn VVM gunnen.
Voor mij normale menselijke normen en waarden, als jij die niet kent kan ik daar niks aan doen.

Klopt, tot er gediscrimineerd wordt, dan ga je te ver.
pi_138153848
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef JanJanJan het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan discrimineren.
Wat is "discrimineren" dan?

Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.

Jankerds, gefaciliteerd door links.

pi_138153880
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.

Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?
pi_138153950
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?
Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede? _O-

pi_138153993
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We hebben het hier over 1 persoon die veel medieaandacht krijgt en in de 2de kamer zit. Niet over een kutjong op straat.
pi_138153998
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede? _O-
Pardon? Lees mijn vraag anders nog een keertje?

Het ''meisje meisje pssst hoer hoer'' of ''kanker kaaskop wajo'' wordt vaak aangegrepen, alsof het dagelijkse kost is in elke straat in NL.

Nou, ik kan in het weekend de hele dag rondom winkelcentrum Overvecht lopen met mijn blonde haren maar dat wordt nooit geroepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')