Niet? De cellen zitten vol met homo's, bomvol, kijk maar eens een gevangenisdocumentaire.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Criminele homo's heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien/meegemaakt.
Veel Marokannen zijn ook homo alleen komen er niet voor uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Criminele homo's heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien/meegemaakt.
Vandaar dat ze nooit alleen durven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Veel Marokannen zijn ook homo alleen komen er niet voor uit.
Wilders trouwens ook. Met zijn geverfde haartjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Veel Marokannen zijn ook homo alleen komen er niet voor uit.
Overigens is er niets mis met homo's.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Wilders trouwens ook. Met zijn geverfde haartjes
Tot ze crimineel zijn natuurlijk, dan graag terugsturen naar Analiëquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Overigens is er niets mis met homo's.
Ik vind het onsmakelijk om dat over welke groep dan ook te roepen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Meer of minder VSAmerikanen?"
"Meer of minder rijken?"
"Meer of minder PVV'ers?"
Ja, dat wordt door links volkomen geaccepteerd en zelfs aangemoedigd, hypocriete kleuters met hun aangiftetjes. Zielig volk.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tot ze crimineel zijn natuurlijk, dan graag terugsturen naar Analië
En dit ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:22 schreef Charismatisch het volgende:
Volgens mij werden de joden naar de gaskamers gestuurd juist omdat ze succesvol waren, dus die onzinpraatjes van de racisten dat ze niet racistisch zouden zijn als de Marokkanen succesvol waren klopt van geen kant. Racisten zijn racistisch omdat ze racisten zijn, en niet door het gedrag van hun slachtoffers.
Dat had Wilders zelf in de hand door -bewust- het over "minder Marokkanen!!EINZ!!1!!" te hebben en niet over criminele.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:
De vergelijking met homo's en joden gaat ook al mank als je de cijfers erbij pakt natuurlijk. Ik zie nergens staan dat joden en/of homo's oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit of, waarvan een groot deel van de jeugd al meermaals in aanraking is geweest met de politie/justitie.
Zijn uitspraak is fout (ik meld het maar ff, want anders ben ik straks ook weer een PVV'er volgens bepaalde simpele zielen hier) maar wel ergens op gestoeld. Nu word hij om de uitspraak compleet afgebrand en de achterliggende reden word gewoon ''vergeten'' en dat broeit maar door.
Wie ben jij om te bepalen wat nuttig is voor iemand anders?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat had Wilders zelf in de hand door -bewust- het over "minder Marokkanen!!EINZ!!1!!" te hebben en niet over criminele.
Wat mij verbaast is al die droeftoeters die in de rij gaan staan om aangifte te doen tegen wat iemand anders zegt.
Ga wat nuttigs doen met je leven, triest figuur.
Laat dat maar aan Mark Rutte over.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat nuttig is voor iemand anders?
Dat klopt en ik ben er nou niet over uit of hij dat nu bewust gedaan heeft of niet. Erg handig vind ik het niet in elk gevalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat had Wilders zelf in de hand door -bewust- het over "minder Marokkanen!!EINZ!!1!!" te hebben en niet over criminele.
Wat mij verbaast is al die droeftoeters die in de rij gaan staan om aangifte te doen tegen wat iemand anders zegt.
Ga wat nuttigs doen met je leven, triest figuur.
Als je het ergens niet mee eens bent, ga je in debat, desnoods in een column in de Metro.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik deel zijn mening. Als je het niet eens bent met hem moet je daar wat aan doen, niet als een kuddedier meegaan met de hype en met je hele college aangifte doen. Da's echtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Allemaal jouw mening, laat mensen toch doen waar zij zich prettig bij voelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je het ergens niet mee eens bent, ga je in debat, desnoods in een column in de Metro.
Naar de meester rennen met "hij zegt iets wat ik niet leuk vindt, boehoe, hij moet in zijn vrijheid beperkt worden omdat IK dat vind, jankjank" is exact het gedrag waar we vanaf moeten.
Je kweekt maar es wat ruggengraat.
Waarom gaat dat niet op in Wilders' geval dan? Legitieme vraag trouwens, niet trollend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Allemaal jouw mening, laat mensen toch doen waar zij zich prettig bij voelen.
Leven en laten leven…
Omdat Wilders aan bepaalde normen voorbij is gegaan met zijn uitspraak, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet op in Wilders' geval dan? Legitieme vraag trouwens, niet trollend.
Prima, als ze die overbodige druk en kosten op een al veel te duur systeem zelf betalen en aangiftes tegen "vervelende woordjes" voortaan consequent doorvoeren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Allemaal jouw mening, laat mensen toch doen waar zij zich prettig bij voelen.
Leven en laten leven…
Zit wat in, toch word Wilders zelf ook bedreigd, leeft 'ie onder constante beveiliging én heeft zijn uitspraak wel een kern van waarheid. Met kern van waarheid bedoel ik uiteraard dat een heleboel mensen de problematiek met de criminele Marokkanen meer dan beu zijn. Lichtgetint staat gelijk aan Marokkaan. Komt dat dan omdat iedereen die dat denkt een racist is? Nee, dat komt omdat het de bittere waarheid is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat Wilders aan bepaalde normen voorbij is gegaan met zijn uitspraak, als je het mij vraagt.
Leven en laten leven houdt niet in dat iedereen vrij spel heeft en mag gaan discrimineren, stelen, moorden etc.
Ah omdat JIJ het "te ver vindt gaan voor 'bepaalde' [welke?] normen" is de aangifte terecht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat Wilders aan bepaalde normen voorbij is gegaan met zijn uitspraak, als je het mij vraagt.
Leven en laten leven houdt niet in dat iedereen vrij spel heeft en mag gaan discrimineren, stelen, moorden etc.
Heb je hier ervaring mee of spreekt je onderbuik ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:33 schreef El_Matador het volgende:
Maar nee, als jij naar het politiebureau gaat om aangifte te doen tegen zinloos beledigend mocrotuig, lachen ze je keihard in je gezicht uit, net als die "psst, hey hoer!!" van je.
Die problematiek gaat, als ik de CBS cijfers die in de vele topics voorbij zijn gekomen moet geloven, over 5% van alle Marokkanen, 5% !quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zit wat in, toch word Wilders zelf ook bedreigd, leeft 'ie onder constante beveiliging én heeft zijn uitspraak wel een kern van waarheid. Met kern van waarheid bedoel ik uiteraard dat een heleboel mensen de problematiek met de criminele Marokkanen meer dan beu zijn. Lichtgetint staat gelijk aan Marokkaan. Komt dat dan omdat iedereen die dat denkt een racist is? Nee, dat komt omdat het de bittere waarheid is.
Voor mij normale menselijke normen en waarden, als jij die niet kent kan ik daar niks aan doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah omdat JIJ het "te ver vindt gaan voor 'bepaalde' [welke?] normen" is de aangifte terecht.
Inderdaad, leven en laten leven is ook: iedereen zijn VVM gunnen.
Wat is "discrimineren" dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef JanJanJan het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan discrimineren.
Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is "discrimineren" dan?
Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.
Jankerds, gefaciliteerd door links.
Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?
We hebben het hier over 1 persoon die veel medieaandacht krijgt en in de 2de kamer zit. Niet over een kutjong op straat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is "discrimineren" dan?
Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.
Jankerds, gefaciliteerd door links.
Pardon? Lees mijn vraag anders nog een keertje?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |