abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138153127
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Criminele homo's heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien/meegemaakt.
Niet? De cellen zitten vol met homo's, bomvol, kijk maar eens een gevangenisdocumentaire.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138153137
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Criminele homo's heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien/meegemaakt.
Veel Marokannen zijn ook homo alleen komen er niet voor uit.
pi_138153157
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Vandaar dat ze nooit alleen durven.
pi_138153194
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Wilders trouwens ook. Met zijn geverfde haartjes
*verwijderd door Admin*
pi_138153214
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Wilders trouwens ook. Met zijn geverfde haartjes
Overigens is er niets mis met homo's.
pi_138153230
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Overigens is er niets mis met homo's.
Tot ze crimineel zijn natuurlijk, dan graag terugsturen naar Analiė
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:20:04 #157
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138153239
De vergelijking met homo's en joden gaat ook al mank als je de cijfers erbij pakt natuurlijk. Ik zie nergens staan dat joden en/of homo's oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit of, waarvan een groot deel van de jeugd al meermaals in aanraking is geweest met de politie/justitie.

Zijn uitspraak is fout (ik meld het maar ff, want anders ben ik straks ook weer een PVV'er volgens bepaalde simpele zielen hier) maar wel ergens op gestoeld. Nu word hij om de uitspraak compleet afgebrand en de achterliggende reden word gewoon ''vergeten'' en dat broeit maar door. :N

Vraag je je niet af waarom mensen al meteen aan Marokkanen denken als ze het woordje lichtgetint lezen? Omdat het įllemaal racisten zijn? Allemaal rechtse nazi's? Onzin. Dat beeld komt ergens vandaan en nee, da's niet de lucht.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138153252
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Meer of minder VSAmerikanen?"
"Meer of minder rijken?"
"Meer of minder PVV'ers?"

Ja, dat wordt door links volkomen geaccepteerd en zelfs aangemoedigd, hypocriete kleuters met hun aangiftetjes. Zielig volk.
Ik vind het onsmakelijk om dat over welke groep dan ook te roepen.
Uiteindelijk zijn we allemaal individuen.
Ik weet....iedereen is hypocriet (ik ook) en dus zal men het makkelijker doen/accepteren bij groepen waar men zelf niets mee/een afkeer van heeft en vice versa.

Imo maakt iedereen die het over welke groep dan ook roept zich schuldig aan infantiel kleutergedrag.
pi_138153303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tot ze crimineel zijn natuurlijk, dan graag terugsturen naar Analiė
:D

Als Wilders de gevangenis in moet vanwege zijn uitspraken stuur ik hem een zeepje.
Zet ik erop: niet laten vallen he, deugniet :9~
*verwijderd door Admin*
pi_138153310
Volgens mij werden de joden naar de gaskamers gestuurd juist omdat ze succesvol waren, dus die onzinpraatjes van de racisten dat ze niet racistisch zouden zijn als de Marokkanen succesvol waren klopt van geen kant. Racisten zijn racistisch omdat ze racisten zijn, en niet door het gedrag van hun slachtoffers.
-
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:23:01 #161
pi_138153334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:22 schreef Charismatisch het volgende:
Volgens mij werden de joden naar de gaskamers gestuurd juist omdat ze succesvol waren, dus die onzinpraatjes van de racisten dat ze niet racistisch zouden zijn als de Marokkanen succesvol waren klopt van geen kant. Racisten zijn racistisch omdat ze racisten zijn, en niet door het gedrag van hun slachtoffers.
En dit ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138153356
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:
De vergelijking met homo's en joden gaat ook al mank als je de cijfers erbij pakt natuurlijk. Ik zie nergens staan dat joden en/of homo's oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit of, waarvan een groot deel van de jeugd al meermaals in aanraking is geweest met de politie/justitie.

Zijn uitspraak is fout (ik meld het maar ff, want anders ben ik straks ook weer een PVV'er volgens bepaalde simpele zielen hier) maar wel ergens op gestoeld. Nu word hij om de uitspraak compleet afgebrand en de achterliggende reden word gewoon ''vergeten'' en dat broeit maar door. :N
Dat had Wilders zelf in de hand door -bewust- het over "minder Marokkanen!!EINZ!!1!!" te hebben en niet over criminele.

Wat mij verbaast is al die droeftoeters die in de rij gaan staan om aangifte te doen tegen wat iemand anders zegt.

Ga wat nuttigs doen met je leven, triest figuur.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138153374
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat had Wilders zelf in de hand door -bewust- het over "minder Marokkanen!!EINZ!!1!!" te hebben en niet over criminele.

Wat mij verbaast is al die droeftoeters die in de rij gaan staan om aangifte te doen tegen wat iemand anders zegt.

Wie ben jij om te bepalen wat nuttig is voor iemand anders?
pi_138153400
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Laat dat maar aan Mark Rutte over.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:25:49 #165
pi_138153426
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat klopt en ik ben er nou niet over uit of hij dat nu bewust gedaan heeft of niet. Erg handig vind ik het niet in elk geval :N niet voor zo'n gehaaide politicus in ieder geval.

Maar da's toch logisch? Dat zie je overal, maar vooral de overtuigend (extreem)linkse mafkazen vinden dat alles en iedereen vrijheid van meningsuiting moet hebben. Zolang het maar hun mening is, want anders word je uitgemaakt voor nazi, racist enzovoorts. Problemen mag je niet benoemen hoor.
pi_138153475
quote:

[..]

Als je het ergens niet mee eens bent, ga je in debat, desnoods in een column in de Metro.

Naar de meester rennen met "hij zegt iets wat ik niet leuk vind, boehoe, hij moet in zijn vrijheid beperkt worden omdat IK dat vind, jankjank" is exact het gedrag waar we vanaf moeten.

Je kweekt maar es wat ruggengraat.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:28:09 #167
pi_138153498
quote:

[..]

Ik deel zijn mening. Als je het niet eens bent met hem moet je daar wat aan doen, niet als een kuddedier meegaan met de hype en met je hele college aangifte doen. Da's echt :')!

Hij zegt iets wat een bepaald deel van de bevolking zo ervaart, een bepaald deel neemt er aanstoot aan. Prima, maar dan leg je iemand niet het zwijgen op, die tijd hebben we wel gehad. Het is dat hij onder bewaking leeft, anders was het al gelukt, zoals dat met Fortuyn gebeurd is.
pi_138153548
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je het ergens niet mee eens bent, ga je in debat, desnoods in een column in de Metro.

Naar de meester rennen met "hij zegt iets wat ik niet leuk vindt, boehoe, hij moet in zijn vrijheid beperkt worden omdat IK dat vind, jankjank" is exact het gedrag waar we vanaf moeten.

Je kweekt maar es wat ruggengraat.
Allemaal jouw mening, laat mensen toch doen waar zij zich prettig bij voelen.

Leven en laten leven…
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:30:38 #169
pi_138153573
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Leven en laten leven…
Waarom gaat dat niet op in Wilders' geval dan? Legitieme vraag trouwens, niet trollend.
pi_138153617
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Waarom gaat dat niet op in Wilders' geval dan? Legitieme vraag trouwens, niet trollend.
Omdat Wilders aan bepaalde normen voorbij is gegaan met zijn uitspraak, als je het mij vraagt.

Leven en laten leven houdt niet in dat iedereen vrij spel heeft en mag gaan discrimineren, stelen, moorden etc.
pi_138153669
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Leven en laten leven…
Prima, als ze die overbodige druk en kosten op een al veel te duur systeem zelf betalen en aangiftes tegen "vervelende woordjes" voortaan consequent doorvoeren.

Maar nee, als jij naar het politiebureau gaat om aangifte te doen tegen zinloos beledigend mocrotuig, lachen ze je keihard in je gezicht uit, net als die "psst, hey hoer!!" van je.

Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:34:49 #172
pi_138153703
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Omdat Wilders aan bepaalde normen voorbij is gegaan met zijn uitspraak, als je het mij vraagt.

Leven en laten leven houdt niet in dat iedereen vrij spel heeft en mag gaan discrimineren, stelen, moorden etc.
Zit wat in, toch word Wilders zelf ook bedreigd, leeft 'ie onder constante beveiliging én heeft zijn uitspraak wel een kern van waarheid. Met kern van waarheid bedoel ik uiteraard dat een heleboel mensen de problematiek met de criminele Marokkanen meer dan beu zijn. Lichtgetint staat gelijk aan Marokkaan. Komt dat dan omdat iedereen die dat denkt een racist is? Nee, dat komt omdat het de bittere waarheid is.

En geloof me maar, de meeste mensen kunnen het onderscheid tussen een crimineel bontkraagje of een normaal functionerende Marokkaan echt wel herkennen en zullen ze voornamelijk een haat hebben aan de eerstgenoemde, anders ben je inderdaad gewoon aan het discrimineren.
pi_138153743
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah omdat JIJ het "te ver vindt gaan voor 'bepaalde' [welke?] normen" is de aangifte terecht.

Inderdaad, leven en laten leven is ook: iedereen zijn VVM gunnen.

pi_138153761
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan discrimineren.
*verwijderd door Admin*
pi_138153804
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:33 schreef El_Matador het volgende:
Maar nee, als jij naar het politiebureau gaat om aangifte te doen tegen zinloos beledigend mocrotuig, lachen ze je keihard in je gezicht uit, net als die "psst, hey hoer!!" van je.
Heb je hier ervaring mee of spreekt je onderbuik ?

quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zit wat in, toch word Wilders zelf ook bedreigd, leeft 'ie onder constante beveiliging én heeft zijn uitspraak wel een kern van waarheid. Met kern van waarheid bedoel ik uiteraard dat een heleboel mensen de problematiek met de criminele Marokkanen meer dan beu zijn. Lichtgetint staat gelijk aan Marokkaan. Komt dat dan omdat iedereen die dat denkt een racist is? Nee, dat komt omdat het de bittere waarheid is.
Die problematiek gaat, als ik de CBS cijfers die in de vele topics voorbij zijn gekomen moet geloven, over 5% van alle Marokkanen, 5% !

Daarbij is die problematiek vooral een probleem in een beperkt aantal bepaalde wijken/steden.

Hoeveel mensen die dit beu zijn wonen daar denk je?
Hoeveel mensen die dit beu zijn baseren hun gevoelens op krantenkoppen/media?

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah omdat JIJ het "te ver vindt gaan voor 'bepaalde' [welke?] normen" is de aangifte terecht.

Inderdaad, leven en laten leven is ook: iedereen zijn VVM gunnen.
Voor mij normale menselijke normen en waarden, als jij die niet kent kan ik daar niks aan doen.

Klopt, tot er gediscrimineerd wordt, dan ga je te ver.
pi_138153848
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef JanJanJan het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan discrimineren.
Wat is "discrimineren" dan?

Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.

Jankerds, gefaciliteerd door links.

pi_138153880
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.

Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?
pi_138153950
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?
Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede? _O-

pi_138153993
quote:

[..]

We hebben het hier over 1 persoon die veel medieaandacht krijgt en in de 2de kamer zit. Niet over een kutjong op straat.
pi_138153998
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede? _O-
Pardon? Lees mijn vraag anders nog een keertje?

Het ''meisje meisje pssst hoer hoer'' of ''kanker kaaskop wajo'' wordt vaak aangegrepen, alsof het dagelijkse kost is in elke straat in NL.

Nou, ik kan in het weekend de hele dag rondom winkelcentrum Overvecht lopen met mijn blonde haren maar dat wordt nooit geroepen.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:43:32 #181
pi_138154000
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]

Die problematiek gaat, als ik de CBS cijfers die in de vele topics voorbij zijn gekomen moet geloven, over 5% van alle Marokkanen, 5% !

Daarbij is die problematiek vooral een probleem in een beperkt aantal bepaalde wijken/steden.

Hoeveel mensen die dit beu zijn wonen daar denk je?
Hoeveel mensen die dit beu zijn baseren hun gevoelens op krantenkoppen/media?

[..]

Voor mij normale menselijke normen en waarden, als jij die niet kent kan ik daar niks aan doen.

Klopt, tot er gediscrimineerd wordt, dan ga je te ver.
Zoals ik zei, het zijn zeker niet alle Marokkanen, maar je hebt m.i de verkeerde cijfers erbij gehaald. Ik zit mobiel dus ik zal vanmiddag kijken of ik de cijfers erbij kan pakken, maar die 5% is wel verantwoordelijk voor bijzonder veel criminaliteit.

Je hebt gelijk over mensen die hun mening vormen uit kranten en dergelijke, maar ook daar wil ik een kanttekening bij zetten ; je hoeft niet direct in contact gekomen te zijn om toch dat beeld te vormen. Als een familielid, of iemand dicht bij je, zoiets overkomt draagt dat ook bij aan de beeldvorming.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 13:44:02 #182
8781 crew  Frutsel
pi_138154015
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb in mijn leven éénmaal aangifte moeten en willen doen en maakte toen wel een soortgelijk iets mee ja... maar okay, die agent lachte er niet bij... En dat was al dik tien jaar terug... Maar goed, dat was misschien ook een "incident"...
pi_138154070
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zoals ik zei, het zijn zeker niet alle Marokkanen, maar je hebt m.i de verkeerde cijfers erbij gehaald. Ik zit mobiel dus ik zal vanmiddag kijken of ik de cijfers erbij kan pakken, maar die 5% is wel verantwoordelijk voor bijzonder veel criminaliteit.

Je hebt gelijk over mensen die hun mening vormen uit kranten en dergelijke, maar ook daar wil ik een kanttekening bij zetten ; je hoeft niet direct in contact gekomen te zijn om toch dat beeld te vormen. Als een familielid, of iemand dicht bij je, zoiets overkomt draagt dat ook bij aan de beeldvorming.
Maar dan hebben we het dus over beeldvorming versus realiteit.

Hoevaak komt het nou echt voor dat mensen op straat uitgescholden worden door een groep Marokkanen of nog erger, beroofd, verkracht, whatever?

Terwijl als je deze reeks volgt zo ongeveer zou denken dat dit om de 3 seconden gebeurt in elke stad of dorp in NL.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:48:42 #184
pi_138154136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoevaak komt het nou echt voor dat mensen op straat uitgescholden worden door een groep Marokkanen of nog erger, beroofd, verkracht, whatever?

Terwijl als je deze reeks volgt zo ongeveer zou denken dat dit om de 3 seconden gebeurt in elke stad of dorp in NL.
Zoals ik zei, de cijfers heb je van me tegoed. Ik weet ze niet uit mijn hoofd dus ik ga daar nu ook geen uitspraken over doen, maar volgens mij relatief vaak.

En dan hebben we het natuurlijk nog over de keren dat er een melding over gemaakt wordt. Bovendien zal de problematiek in het westen anders zijn dan als in het oosten.
pi_138154611
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

We hebben het hier over 1 persoon die veel medieaandacht krijgt en in de 2de kamer zit. Niet over een kutjong op straat.
Was jij niet geband vanwege het uitschelden van een gewaardeerd persoon met media-aandacht?

De ironie! :D

pi_138154627
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang in Kanaleneiland gewoond, nooit wat meegemaakt. Ja, ik ben een keer uitgescholden voor zemmel door een jochie van een jaar of 10. Toen stond ik wel even te trillen op mijn benen :') Ook mijn vriendin ging 's avonds gewoon alleen over straat. En dit zou dan volgens Wilders een wijk zijn waar aan de lopende band blanken worden bedreigd, beroofd en geļntimideerd.
Hello, my name is Oliver
pi_138154630
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was jij niet geband vanwege het uitschelden van een gewaardeerd persoon met media-aandacht?

De ironie! :D
Bans worden niet besproken :D

Maar het ging iig niet om Wilders :P
pi_138154700
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang in Kanaleneiland gewoond, nooit wat meegemaakt. Ja, ik ben een keer uitgescholden voor zemmel door een jochie van een jaar of 10. Toen stond ik wel even te trillen op mijn benen :') Ook mijn vriendin ging 's avonds gewoon alleen over straat. En dit zou dan volgens Wilders een wijk zijn waar aan de lopende band blanken worden bedreigd, beroofd en geļntimideerd.
Herkenbaar, zelf woon ik in Zuilen/Ondiep (op 't randje) en winkel ik regelmatig in Overvecht, ook allemaal wijken waar Marokkaanse doodseskaders rondlopen zgn.
pi_138155019
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Herkenbaar, zelf woon ik in Zuilen/Ondiep (op 't randje) en winkel ik regelmatig in Overvecht, ook allemaal wijken waar Marokkaanse doodseskaders rondlopen zgn.
Waar haal jij het lef vandaan om je niet bang te laten maken??
pi_138155041
quote:

[..]

In Blijdorp heb ik zelfs al kamelen gezien!!! Als dat geen bewijs van de Islamisering is weet ik het niet meer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_138155073
quote:

[..]

Precies, jij laat je niet gekmaken en ziet geen reden het al veel te drukke rechtssysteem verder te vervuilen. Vreemd dat je het wel opneemt voor die jankmarokkaantjes.

pi_138155080
quote:

[..]

En zo zijn er ook een heleboel van die tokkiejongeren die 'kankerturk' roepen naar elke buitenlander. Daar wordt ook geen aangifte over gedaan.

We hebben het hier over iemand die in het Nederlandse Parlement zit, een volksvertegenwoordiger.
pi_138155105
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies, jij laat je niet gekmaken en ziet geen reden het al veel te drukke rechtssysteem verder te vervuilen. Vreemd dat je het wel opneemt voor die jankmarokkaantjes.
Ik vind jou ook vreemd ouwe !
pi_138155120
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

En zo zijn er ook een heleboel van die tokkiejongeren die 'kankerturk' roepen naar elke buitenlander. Daar wordt ook geen aangifte over gedaan.

We hebben het hier over iemand die in het Nederlandse Parlement zit, een volksvertegenwoordiger.
Ja dus? Dan heeft iemand minder rechten?? :')

pi_138155129
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

Precies, dat is het verschil. Als Wilders geen politicus was en op elke straathoek Marokkanen voor stront uitmaakt, dan moet hij dat zelf weten. Nu is hij in de positie om het volk te bespelen, en dan doe je dat soort dingen niet.

Er wordt hier helemaal niet met twee maten gemeten. Niet door mij, althans.
pi_138155142
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, hij heeft meer plichten. Dat is wat anders.
pi_138155145
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Je moet hier ook niet raar van op kijken. Er zijn hele volksstammen in Nederland die denken dat er een geheime genocide tegen blanken gaande is :')
pi_138155160
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan heeft iemand meer verantwoordelijkheden en plichten.
pi_138155187
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem het op voor alle marokkaantjes (jong, zelfs onder 10, dat is pas om te janken, en oud), die niks verkeerd hebben gedaan, maar daarvoor wel moeten emigreren.
pi_138155189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, hij heeft meer plichten. Dat is wat anders.
Ja. In zijn werk. Hij mag net zoveel zeggen als jij en ik. Jankerds die aangifte doen, grow up kleuters.

pi_138155198
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:20 schreef Peunage het volgende:

[..]

[..]

Je moet hier ook niet raar van op kijken. Er zijn hele volksstammen in Nederland die denken dat er een geheime genocide tegen blanken gaande is :')
''Kijk toch verdomme eens naar Opsporing Verzocht man, dat zegt toch genoeg!''

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja. In zijn werk. Hij mag net zoveel zeggen als jij en ik. Jankerds die aangifte doen, grow up kleuters.
Zielig, jankerds, kleuters, misschien moet jij ook even ''up growen''?
pi_138155280
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij mag evenveel als jij en ik in die situatie. Als ik bij de borrel roep dat Marokkanen maar het land uit moeten of de Holocaust niet plaats heeft gevonden, ben ik net zo goed strafbaar. Er is alleen niemand die aangifte doet, omdat het niet loont. Als ik dat ten overstaande van mijn achterban zou beweren, met TV-camera's erbij, ja dan heeft iemand het recht aangifte te doen. Dat recht heb jij ook. Dat jij ervoor kiest om geen "jankerd" te zijn doet niets af aan de rechten van iemand anders.
pi_138155368
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik neem het op voor alle marokkaantjes (jong, zelfs onder 10, dat is pas om te janken, en oud), die niks verkeerd hebben gedaan, maar daarvoor wel moeten emigreren.
Dan heb je niet opgelet. Wilders stelde een vraag, nergens heeft hij de treinen laten rijden, zeker niet voor kinderen.

Je overdrijft dus.

pi_138155377
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan heb je niet opgelet. Wilders stelde een vraag, nergens heeft hij de treinen laten rijden, zeker niet voor kinderen.

Je overdrijft dus.
Net als Wilders dus eigenlijk.
pi_138155383
quote:

[..]

Je overdrijft dus.
"Dat gaan we regelen".
pi_138155462
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hij mag evenveel als jij en ik in die situatie. Als ik bij de borrel roep dat Marokkanen maar het land uit moeten of de Holocaust niet plaats heeft gevonden, ben ik net zo goed strafbaar. Er is alleen niemand die aangifte doet, omdat het niet loont. Als ik dat ten overstaande van mijn achterban zou beweren, met TV-camera's erbij, ja dan heeft iemand het recht aangifte te doen. Dat recht heb jij ook. Dat jij ervoor kiest om geen "jankerd" te zijn doet niets af aan de rechten van iemand anders.
Ja, en ik wil dus van die "boehoe, persoon A zegt iets lelijks, we gaan er alles aan doen hem daarin te beperken" jankhouding af. Kweek es wat ruggengraat. Geldt net zo hard voor Wilders uiteraard, net zo'n jankbal.

pi_138155468
quote:

[..]

Je overdrijft dus.
Oh, nu moeten we wel alleen naar het vraag moment kijken. Waar we eerder alle nuances erbij moesten halen, hoeft dat nu niet meer. Komt dat misschien omdat hij in de persco over dit gebeuren heeft gezegd dat hij door vrijwillige remigratie op den duur alle mocro's eruit wil?
pi_138155549
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en ik wil dus van die "boehoe, persoon A zegt iets lelijks, we gaan er alles aan doen hem daarin te beperken" jankhouding af. Kweek es wat ruggengraat. Geldt net zo hard voor Wilders uiteraard, net zo'n jankbal.
Iemand heeft in dit land gewoon het recht beledigd te zijn. Dan mag hij ook aangifte doen. Laat het OM maar bepalen of het erg genoeg was om iemand te vervolgen.

Er wordt hier niemand gemuilkorfd. Als Wilders zich tegenover de rechter moet verantwoorden, dan is dat gewoon een gevolg van dat wat wij met zijn allen hebben afgesproken. Dat wij ons niet zo uitlaten over een andere bevolkingsgroep.
pi_138155556
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik had van jou toch wel verwacht dat je dit zou snappen.

Als ik keihard op straat roep 'Alle joduhhh wegggg' zullen mensen mij raar aankijken en waarschijnlijk gewoon negeren. Waarom? Omdat ik in de maatschappij niet echt bekend ben of zo.

Maar als een politicus, een leider van een partij waar ongeveer 1 miljoen mensen op gestemd hebben, zo'n opmerking maakt heeft het een heel ander effect op de maatschappij. Het kan opruiend werken, en volgens de berichten (als die kloppen), is dat ook zeker gebeurd.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 14:39:31 #210
pi_138155734
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

''Kijk toch verdomme eens naar Opsporing Verzocht man, dat zegt toch genoeg!''

[..]

Zielig, jankerds, kleuters, misschien moet jij ook even ''up growen''?
Dat zegt niet genoeg maar dat zegt wel veel, vind je niet?
pi_138155787
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Hoeveel zaken behandelen ze in een aflevering, zes?

Hoeveel zaken zouden er per week geregistreerd worden?

Daarbij zijn het echt niet ALTIJD Marokkanen.
pi_138155858
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat veel Marokkaanse jongeren de criminaliteit in gaan? Echt? Ik had echt geen idee :N
pi_138155889
http://www.parool.nl/paro(...)n-kiest-partij.dhtml
Grappig die open brief van Bosma. Toen Wilders werd aangesproken op NSB-vlaggen en hitlergroeten bij een PVV-bijeenkomst kwam hij niet verder dan 'u bent een miezerig mannetje'.
pi_138156002
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)n-kiest-partij.dhtml
Grappig die open brief van Bosma. Toen Wilders werd aangesproken op NSB-vlaggen en hitlergroeten bij een PVV-bijeenkomst kwam hij niet verder dan 'u bent een miezerig mannetje'.
Ach ja, Bosma :r. Volgens mij is dat het figuur dat bedenkt wat Wildersje moet zeggen en kennelijk was Wilders onvoorbereid en zat hij daardoor zonder argumenten toen hij kwam met zijn 'miezerig mannetje'-gejank.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_138156040
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik had van jou toch wel verwacht dat je dit zou snappen.

Als ik keihard op straat roep 'Alle joduhhh wegggg' zullen mensen mij raar aankijken en waarschijnlijk gewoon negeren. Waarom? Omdat ik in de maatschappij niet echt bekend ben of zo.

Maar als een politicus, een leider van een partij waar ongeveer 1 miljoen mensen op gestemd hebben, zo'n opmerking maakt heeft het een heel ander effect op de maatschappij. Het kan opruiend werken, en volgens de berichten (als die kloppen), is dat ook zeker gebeurd.
als politicus gaf hij het enige juiste antwoord op de wens van zijn achterban: 'dan gaan we dat regelen'

daar is hij een volksvertegenwoordiger voor....

(dat de wens van zijn achterban iets is waar jij niet achter staat maakt niet uit, ik ben ook niet voor de standpunten van de SGP ;) )
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_138156104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:50 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

als politicus gaf hij het enige juiste antwoord op de wens van zijn achterban: 'dan gaan we dat regelen'

daar is hij een volksvertegenwoordiger voor....

(dat de wens van zijn achterban iets is waar jij niet achter staat maakt niet uit, ik ben ook niet voor de standpunten van de SGP ;) )
Ah okay, dan geef ik het op.

Je gaat ook gewoon compleet voorbij het feit dat hij vraagt of ze meer of minder van een bepaalde bevolkingsgroep willen 8)7
pi_138156279
quote:
Wilders stelde een vraag
Nadat hij zelf eerder al het gewenste antwoord had gegeven.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:59:08 #218
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138156314
Wilders is gewoon een grote idioot. :Y

En dat was mijn aandeel in deze topicreeks. ;)
pi_138156346
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ah okay, dan geef ik het op.

Je gaat ook gewoon compleet voorbij het feit dat hij vraagt of ze meer of minder van een bepaalde bevolkingsgroep willen 8)7
dus?
dan is het aan de andere partijen om geen meerderheid voor zijn voorstel te vormen en dan wordt zijn voorstel afgeschoten

democratie 101
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_138156393
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dus?
dan is het aan de andere partijen om geen meerderheid voor zijn voorstel te vormen en dan wordt zijn voorstel afgeschoten

democratie 101
Dus dan moet hij alles maar kunnen roepen?

Dat hoort niet bij democratie 101 hoor.

En als mensen nog twijfelen of Wilders het over criminele Marokkanen, of ALLE Marokkanen had;
pi_138156457
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:59 schreef Baklava95 het volgende:
Wilders is gewoon een grote idioot. :Y

En dat was mijn aandeel in deze topicreeks. ;)
Mooi, en nu snel weer weg!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:05:27 #222
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138156492
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Mooi, en nu snel weer weg!
:') :')

Rawafid dat je bent. :(
pi_138156829

Politiebureau Nijmegen.
pi_138156922
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dus?

democratie 101
Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt. Stelletje fascisten hier die anderen monddood willen maken... :N

pi_138156923
Ik vind het oproepen van politici om aangifte te doen ook volksmennerij hoor. Laat mensen dat lekker zelf bepalen.

Van hetzelfde niveau als roepen om minder Marokkanen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')