abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138155198
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:20 schreef Peunage het volgende:

[..]

[..]

Je moet hier ook niet raar van op kijken. Er zijn hele volksstammen in Nederland die denken dat er een geheime genocide tegen blanken gaande is :')
''Kijk toch verdomme eens naar Opsporing Verzocht man, dat zegt toch genoeg!''

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja. In zijn werk. Hij mag net zoveel zeggen als jij en ik. Jankerds die aangifte doen, grow up kleuters.
Zielig, jankerds, kleuters, misschien moet jij ook even ''up growen''?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138155280
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja. In zijn werk. Hij mag net zoveel zeggen als jij en ik. Jankerds die aangifte doen, grow up kleuters.
Hij mag evenveel als jij en ik in die situatie. Als ik bij de borrel roep dat Marokkanen maar het land uit moeten of de Holocaust niet plaats heeft gevonden, ben ik net zo goed strafbaar. Er is alleen niemand die aangifte doet, omdat het niet loont. Als ik dat ten overstaande van mijn achterban zou beweren, met TV-camera's erbij, ja dan heeft iemand het recht aangifte te doen. Dat recht heb jij ook. Dat jij ervoor kiest om geen "jankerd" te zijn doet niets af aan de rechten van iemand anders.
pi_138155368
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik neem het op voor alle marokkaantjes (jong, zelfs onder 10, dat is pas om te janken, en oud), die niks verkeerd hebben gedaan, maar daarvoor wel moeten emigreren.
Dan heb je niet opgelet. Wilders stelde een vraag, nergens heeft hij de treinen laten rijden, zeker niet voor kinderen.

Je overdrijft dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138155377
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan heb je niet opgelet. Wilders stelde een vraag, nergens heeft hij de treinen laten rijden, zeker niet voor kinderen.

Je overdrijft dus.
Net als Wilders dus eigenlijk.
pi_138155383
quote:

[..]

Je overdrijft dus.
"Dat gaan we regelen".
pi_138155462
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hij mag evenveel als jij en ik in die situatie. Als ik bij de borrel roep dat Marokkanen maar het land uit moeten of de Holocaust niet plaats heeft gevonden, ben ik net zo goed strafbaar. Er is alleen niemand die aangifte doet, omdat het niet loont. Als ik dat ten overstaande van mijn achterban zou beweren, met TV-camera's erbij, ja dan heeft iemand het recht aangifte te doen. Dat recht heb jij ook. Dat jij ervoor kiest om geen "jankerd" te zijn doet niets af aan de rechten van iemand anders.
Ja, en ik wil dus van die "boehoe, persoon A zegt iets lelijks, we gaan er alles aan doen hem daarin te beperken" jankhouding af. Kweek es wat ruggengraat. Geldt net zo hard voor Wilders uiteraard, net zo'n jankbal.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138155468
quote:

[..]

Je overdrijft dus.
Oh, nu moeten we wel alleen naar het vraag moment kijken. Waar we eerder alle nuances erbij moesten halen, hoeft dat nu niet meer. Komt dat misschien omdat hij in de persco over dit gebeuren heeft gezegd dat hij door vrijwillige remigratie op den duur alle mocro's eruit wil?
pi_138155549
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en ik wil dus van die "boehoe, persoon A zegt iets lelijks, we gaan er alles aan doen hem daarin te beperken" jankhouding af. Kweek es wat ruggengraat. Geldt net zo hard voor Wilders uiteraard, net zo'n jankbal.
Iemand heeft in dit land gewoon het recht beledigd te zijn. Dan mag hij ook aangifte doen. Laat het OM maar bepalen of het erg genoeg was om iemand te vervolgen.

Er wordt hier niemand gemuilkorfd. Als Wilders zich tegenover de rechter moet verantwoorden, dan is dat gewoon een gevolg van dat wat wij met zijn allen hebben afgesproken. Dat wij ons niet zo uitlaten over een andere bevolkingsgroep.
pi_138155556
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik had van jou toch wel verwacht dat je dit zou snappen.

Als ik keihard op straat roep 'Alle joduhhh wegggg' zullen mensen mij raar aankijken en waarschijnlijk gewoon negeren. Waarom? Omdat ik in de maatschappij niet echt bekend ben of zo.

Maar als een politicus, een leider van een partij waar ongeveer 1 miljoen mensen op gestemd hebben, zo'n opmerking maakt heeft het een heel ander effect op de maatschappij. Het kan opruiend werken, en volgens de berichten (als die kloppen), is dat ook zeker gebeurd.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 14:39:31 #210
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138155734
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

''Kijk toch verdomme eens naar Opsporing Verzocht man, dat zegt toch genoeg!''

[..]

Zielig, jankerds, kleuters, misschien moet jij ook even ''up growen''?
Dat zegt niet genoeg maar dat zegt wel veel, vind je niet?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138155787
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Hoeveel zaken behandelen ze in een aflevering, zes?

Hoeveel zaken zouden er per week geregistreerd worden?

Daarbij zijn het echt niet ALTIJD Marokkanen.
pi_138155858
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat veel Marokkaanse jongeren de criminaliteit in gaan? Echt? Ik had echt geen idee :N
pi_138155889
http://www.parool.nl/paro(...)n-kiest-partij.dhtml
Grappig die open brief van Bosma. Toen Wilders werd aangesproken op NSB-vlaggen en hitlergroeten bij een PVV-bijeenkomst kwam hij niet verder dan 'u bent een miezerig mannetje'.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 14:48:55 #214
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_138156002
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)n-kiest-partij.dhtml
Grappig die open brief van Bosma. Toen Wilders werd aangesproken op NSB-vlaggen en hitlergroeten bij een PVV-bijeenkomst kwam hij niet verder dan 'u bent een miezerig mannetje'.
Ach ja, Bosma :r. Volgens mij is dat het figuur dat bedenkt wat Wildersje moet zeggen en kennelijk was Wilders onvoorbereid en zat hij daardoor zonder argumenten toen hij kwam met zijn 'miezerig mannetje'-gejank.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_138156040
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik had van jou toch wel verwacht dat je dit zou snappen.

Als ik keihard op straat roep 'Alle joduhhh wegggg' zullen mensen mij raar aankijken en waarschijnlijk gewoon negeren. Waarom? Omdat ik in de maatschappij niet echt bekend ben of zo.

Maar als een politicus, een leider van een partij waar ongeveer 1 miljoen mensen op gestemd hebben, zo'n opmerking maakt heeft het een heel ander effect op de maatschappij. Het kan opruiend werken, en volgens de berichten (als die kloppen), is dat ook zeker gebeurd.
als politicus gaf hij het enige juiste antwoord op de wens van zijn achterban: 'dan gaan we dat regelen'

daar is hij een volksvertegenwoordiger voor....

(dat de wens van zijn achterban iets is waar jij niet achter staat maakt niet uit, ik ben ook niet voor de standpunten van de SGP ;) )
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_138156104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:50 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

als politicus gaf hij het enige juiste antwoord op de wens van zijn achterban: 'dan gaan we dat regelen'

daar is hij een volksvertegenwoordiger voor....

(dat de wens van zijn achterban iets is waar jij niet achter staat maakt niet uit, ik ben ook niet voor de standpunten van de SGP ;) )
Ah okay, dan geef ik het op.

Je gaat ook gewoon compleet voorbij het feit dat hij vraagt of ze meer of minder van een bepaalde bevolkingsgroep willen 8)7
pi_138156279
quote:
Wilders stelde een vraag
Nadat hij zelf eerder al het gewenste antwoord had gegeven.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:59:08 #218
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138156314
Wilders is gewoon een grote idioot. :Y

En dat was mijn aandeel in deze topicreeks. ;)
pi_138156346
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ah okay, dan geef ik het op.

Je gaat ook gewoon compleet voorbij het feit dat hij vraagt of ze meer of minder van een bepaalde bevolkingsgroep willen 8)7
dus?
dan is het aan de andere partijen om geen meerderheid voor zijn voorstel te vormen en dan wordt zijn voorstel afgeschoten

democratie 101
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_138156393
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dus?
dan is het aan de andere partijen om geen meerderheid voor zijn voorstel te vormen en dan wordt zijn voorstel afgeschoten

democratie 101
Dus dan moet hij alles maar kunnen roepen?

Dat hoort niet bij democratie 101 hoor.

En als mensen nog twijfelen of Wilders het over criminele Marokkanen, of ALLE Marokkanen had;
pi_138156457
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:59 schreef Baklava95 het volgende:
Wilders is gewoon een grote idioot. :Y

En dat was mijn aandeel in deze topicreeks. ;)
Mooi, en nu snel weer weg!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:05:27 #222
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138156492
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Mooi, en nu snel weer weg!
:') :')

Rawafid dat je bent. :(
pi_138156829

Politiebureau Nijmegen.
pi_138156922
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dus?

democratie 101
Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt. Stelletje fascisten hier die anderen monddood willen maken... :N

pi_138156923
Ik vind het oproepen van politici om aangifte te doen ook volksmennerij hoor. Laat mensen dat lekker zelf bepalen.

Van hetzelfde niveau als roepen om minder Marokkanen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')