abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138153848
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef JanJanJan het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan discrimineren.
Wat is "discrimineren" dan?

Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.

Jankerds, gefaciliteerd door links.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138153880
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.

Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138153950
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?
Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede? _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138153993
quote:

[..]

We hebben het hier over 1 persoon die veel medieaandacht krijgt en in de 2de kamer zit. Niet over een kutjong op straat.
pi_138153998
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede? _O-
Pardon? Lees mijn vraag anders nog een keertje?

Het ''meisje meisje pssst hoer hoer'' of ''kanker kaaskop wajo'' wordt vaak aangegrepen, alsof het dagelijkse kost is in elke straat in NL.

Nou, ik kan in het weekend de hele dag rondom winkelcentrum Overvecht lopen met mijn blonde haren maar dat wordt nooit geroepen.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:43:32 #181
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138154000
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb je hier ervaring mee of spreekt je onderbuik ?

[..]

Die problematiek gaat, als ik de CBS cijfers die in de vele topics voorbij zijn gekomen moet geloven, over 5% van alle Marokkanen, 5% !

Daarbij is die problematiek vooral een probleem in een beperkt aantal bepaalde wijken/steden.

Hoeveel mensen die dit beu zijn wonen daar denk je?
Hoeveel mensen die dit beu zijn baseren hun gevoelens op krantenkoppen/media?

[..]

Voor mij normale menselijke normen en waarden, als jij die niet kent kan ik daar niks aan doen.

Klopt, tot er gediscrimineerd wordt, dan ga je te ver.
Zoals ik zei, het zijn zeker niet alle Marokkanen, maar je hebt m.i de verkeerde cijfers erbij gehaald. Ik zit mobiel dus ik zal vanmiddag kijken of ik de cijfers erbij kan pakken, maar die 5% is wel verantwoordelijk voor bijzonder veel criminaliteit.

Je hebt gelijk over mensen die hun mening vormen uit kranten en dergelijke, maar ook daar wil ik een kanttekening bij zetten ; je hoeft niet direct in contact gekomen te zijn om toch dat beeld te vormen. Als een familielid, of iemand dicht bij je, zoiets overkomt draagt dat ook bij aan de beeldvorming.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 13:44:02 #182
8781 crew  Frutsel
pi_138154015
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb je hier ervaring mee of spreekt je onderbuik ?
Ik heb in mijn leven éénmaal aangifte moeten en willen doen en maakte toen wel een soortgelijk iets mee ja... maar okay, die agent lachte er niet bij... En dat was al dik tien jaar terug... Maar goed, dat was misschien ook een "incident"...
pi_138154070
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zoals ik zei, het zijn zeker niet alle Marokkanen, maar je hebt m.i de verkeerde cijfers erbij gehaald. Ik zit mobiel dus ik zal vanmiddag kijken of ik de cijfers erbij kan pakken, maar die 5% is wel verantwoordelijk voor bijzonder veel criminaliteit.

Je hebt gelijk over mensen die hun mening vormen uit kranten en dergelijke, maar ook daar wil ik een kanttekening bij zetten ; je hoeft niet direct in contact gekomen te zijn om toch dat beeld te vormen. Als een familielid, of iemand dicht bij je, zoiets overkomt draagt dat ook bij aan de beeldvorming.
Maar dan hebben we het dus over beeldvorming versus realiteit.

Hoevaak komt het nou echt voor dat mensen op straat uitgescholden worden door een groep Marokkanen of nog erger, beroofd, verkracht, whatever?

Terwijl als je deze reeks volgt zo ongeveer zou denken dat dit om de 3 seconden gebeurt in elke stad of dorp in NL.
  Forum Admin dinsdag 25 maart 2014 @ 13:48:42 #184
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138154136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoevaak komt het nou echt voor dat mensen op straat uitgescholden worden door een groep Marokkanen of nog erger, beroofd, verkracht, whatever?

Terwijl als je deze reeks volgt zo ongeveer zou denken dat dit om de 3 seconden gebeurt in elke stad of dorp in NL.
Zoals ik zei, de cijfers heb je van me tegoed. Ik weet ze niet uit mijn hoofd dus ik ga daar nu ook geen uitspraken over doen, maar volgens mij relatief vaak.

En dan hebben we het natuurlijk nog over de keren dat er een melding over gemaakt wordt. Bovendien zal de problematiek in het westen anders zijn dan als in het oosten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138154611
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

We hebben het hier over 1 persoon die veel medieaandacht krijgt en in de 2de kamer zit. Niet over een kutjong op straat.
Was jij niet geband vanwege het uitschelden van een gewaardeerd persoon met media-aandacht?

De ironie! :D

pi_138154627
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang in Kanaleneiland gewoond, nooit wat meegemaakt. Ja, ik ben een keer uitgescholden voor zemmel door een jochie van een jaar of 10. Toen stond ik wel even te trillen op mijn benen :') Ook mijn vriendin ging 's avonds gewoon alleen over straat. En dit zou dan volgens Wilders een wijk zijn waar aan de lopende band blanken worden bedreigd, beroofd en geïntimideerd.
Hello, my name is Oliver
pi_138154630
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was jij niet geband vanwege het uitschelden van een gewaardeerd persoon met media-aandacht?

De ironie! :D
Bans worden niet besproken :D

Maar het ging iig niet om Wilders :P
pi_138154700
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang in Kanaleneiland gewoond, nooit wat meegemaakt. Ja, ik ben een keer uitgescholden voor zemmel door een jochie van een jaar of 10. Toen stond ik wel even te trillen op mijn benen :') Ook mijn vriendin ging 's avonds gewoon alleen over straat. En dit zou dan volgens Wilders een wijk zijn waar aan de lopende band blanken worden bedreigd, beroofd en geïntimideerd.
Herkenbaar, zelf woon ik in Zuilen/Ondiep (op 't randje) en winkel ik regelmatig in Overvecht, ook allemaal wijken waar Marokkaanse doodseskaders rondlopen zgn.
pi_138155019
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Herkenbaar, zelf woon ik in Zuilen/Ondiep (op 't randje) en winkel ik regelmatig in Overvecht, ook allemaal wijken waar Marokkaanse doodseskaders rondlopen zgn.
Waar haal jij het lef vandaan om je niet bang te laten maken??
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 14:17:20 #190
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_138155041
quote:

[..]

In Blijdorp heb ik zelfs al kamelen gezien!!! Als dat geen bewijs van de Islamisering is weet ik het niet meer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_138155073
quote:

[..]

Precies, jij laat je niet gekmaken en ziet geen reden het al veel te drukke rechtssysteem verder te vervuilen. Vreemd dat je het wel opneemt voor die jankmarokkaantjes.

pi_138155080
quote:

[..]

En zo zijn er ook een heleboel van die tokkiejongeren die 'kankerturk' roepen naar elke buitenlander. Daar wordt ook geen aangifte over gedaan.

We hebben het hier over iemand die in het Nederlandse Parlement zit, een volksvertegenwoordiger.
pi_138155105
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies, jij laat je niet gekmaken en ziet geen reden het al veel te drukke rechtssysteem verder te vervuilen. Vreemd dat je het wel opneemt voor die jankmarokkaantjes.
Ik vind jou ook vreemd ouwe !
pi_138155120
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

En zo zijn er ook een heleboel van die tokkiejongeren die 'kankerturk' roepen naar elke buitenlander. Daar wordt ook geen aangifte over gedaan.

We hebben het hier over iemand die in het Nederlandse Parlement zit, een volksvertegenwoordiger.
Ja dus? Dan heeft iemand minder rechten?? :')

pi_138155129
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

Precies, dat is het verschil. Als Wilders geen politicus was en op elke straathoek Marokkanen voor stront uitmaakt, dan moet hij dat zelf weten. Nu is hij in de positie om het volk te bespelen, en dan doe je dat soort dingen niet.

Er wordt hier helemaal niet met twee maten gemeten. Niet door mij, althans.
pi_138155142
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, hij heeft meer plichten. Dat is wat anders.
pi_138155145
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Je moet hier ook niet raar van op kijken. Er zijn hele volksstammen in Nederland die denken dat er een geheime genocide tegen blanken gaande is :')
pi_138155160
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan heeft iemand meer verantwoordelijkheden en plichten.
pi_138155187
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem het op voor alle marokkaantjes (jong, zelfs onder 10, dat is pas om te janken, en oud), die niks verkeerd hebben gedaan, maar daarvoor wel moeten emigreren.
pi_138155189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, hij heeft meer plichten. Dat is wat anders.
Ja. In zijn werk. Hij mag net zoveel zeggen als jij en ik. Jankerds die aangifte doen, grow up kleuters.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')