Wat is "discrimineren" dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef JanJanJan het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan discrimineren.
Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is "discrimineren" dan?
Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.
Jankerds, gefaciliteerd door links.
Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je er nou last van, Marokkanen die je uitschelden voor kankerkaaskop, in Colombia?
We hebben het hier over 1 persoon die veel medieaandacht krijgt en in de 2de kamer zit. Niet over een kutjong op straat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als we massaal aangifte zouden doen voor elke "hey jij, kankerkaaskop" of "hey, psst, maisje....HOER!!..." dan zijn we nog wel even bezig.
Pardon? Lees mijn vraag anders nog een keertje?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ziet de verhouding "geweld en gekloot DOOR Marokkanen"-"vervelende woordjes tegen Marokkanen" wel uitslaan naar het tweede?
Zoals ik zei, het zijn zeker niet alle Marokkanen, maar je hebt m.i de verkeerde cijfers erbij gehaald. Ik zit mobiel dus ik zal vanmiddag kijken of ik de cijfers erbij kan pakken, maar die 5% is wel verantwoordelijk voor bijzonder veel criminaliteit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je hier ervaring mee of spreekt je onderbuik ?
[..]
Die problematiek gaat, als ik de CBS cijfers die in de vele topics voorbij zijn gekomen moet geloven, over 5% van alle Marokkanen, 5% !
Daarbij is die problematiek vooral een probleem in een beperkt aantal bepaalde wijken/steden.
Hoeveel mensen die dit beu zijn wonen daar denk je?
Hoeveel mensen die dit beu zijn baseren hun gevoelens op krantenkoppen/media?
[..]
Voor mij normale menselijke normen en waarden, als jij die niet kent kan ik daar niks aan doen.
Klopt, tot er gediscrimineerd wordt, dan ga je te ver.
Ik heb in mijn leven éénmaal aangifte moeten en willen doen en maakte toen wel een soortgelijk iets mee ja... maar okay, die agent lachte er niet bij... En dat was al dik tien jaar terug... Maar goed, dat was misschien ook een "incident"...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je hier ervaring mee of spreekt je onderbuik ?
Maar dan hebben we het dus over beeldvorming versus realiteit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het zijn zeker niet alle Marokkanen, maar je hebt m.i de verkeerde cijfers erbij gehaald. Ik zit mobiel dus ik zal vanmiddag kijken of ik de cijfers erbij kan pakken, maar die 5% is wel verantwoordelijk voor bijzonder veel criminaliteit.
Je hebt gelijk over mensen die hun mening vormen uit kranten en dergelijke, maar ook daar wil ik een kanttekening bij zetten ; je hoeft niet direct in contact gekomen te zijn om toch dat beeld te vormen. Als een familielid, of iemand dicht bij je, zoiets overkomt draagt dat ook bij aan de beeldvorming.
Zoals ik zei, de cijfers heb je van me tegoed. Ik weet ze niet uit mijn hoofd dus ik ga daar nu ook geen uitspraken over doen, maar volgens mij relatief vaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het dus over beeldvorming versus realiteit.
Hoevaak komt het nou echt voor dat mensen op straat uitgescholden worden door een groep Marokkanen of nog erger, beroofd, verkracht, whatever?
Terwijl als je deze reeks volgt zo ongeveer zou denken dat dit om de 3 seconden gebeurt in elke stad of dorp in NL.
Was jij niet geband vanwege het uitschelden van een gewaardeerd persoon met media-aandacht?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het hier over 1 persoon die veel medieaandacht krijgt en in de 2de kamer zit. Niet over een kutjong op straat.
Ik heb jarenlang in Kanaleneiland gewoond, nooit wat meegemaakt. Ja, ik ben een keer uitgescholden voor zemmel door een jochie van een jaar of 10. Toen stond ik wel even te trillen op mijn benenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het dus over beeldvorming versus realiteit.
Hoevaak komt het nou echt voor dat mensen op straat uitgescholden worden door een groep Marokkanen of nog erger, beroofd, verkracht, whatever?
Terwijl als je deze reeks volgt zo ongeveer zou denken dat dit om de 3 seconden gebeurt in elke stad of dorp in NL.
Bans worden niet besprokenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was jij niet geband vanwege het uitschelden van een gewaardeerd persoon met media-aandacht?
De ironie!
Herkenbaar, zelf woon ik in Zuilen/Ondiep (op 't randje) en winkel ik regelmatig in Overvecht, ook allemaal wijken waar Marokkaanse doodseskaders rondlopen zgn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Kanaleneiland gewoond, nooit wat meegemaakt. Ja, ik ben een keer uitgescholden voor zemmel door een jochie van een jaar of 10. Toen stond ik wel even te trillen op mijn benenOok mijn vriendin ging 's avonds gewoon alleen over straat. En dit zou dan volgens Wilders een wijk zijn waar aan de lopende band blanken worden bedreigd, beroofd en geïntimideerd.
Waar haal jij het lef vandaan om je niet bang te laten maken??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Herkenbaar, zelf woon ik in Zuilen/Ondiep (op 't randje) en winkel ik regelmatig in Overvecht, ook allemaal wijken waar Marokkaanse doodseskaders rondlopen zgn.
In Blijdorp heb ik zelfs al kamelen gezien!!! Als dat geen bewijs van de Islamisering is weet ik het niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Herkenbaar, zelf woon ik in Zuilen/Ondiep (op 't randje) en winkel ik regelmatig in Overvecht, ook allemaal wijken waar Marokkaanse doodseskaders rondlopen zgn.
Precies, jij laat je niet gekmaken en ziet geen reden het al veel te drukke rechtssysteem verder te vervuilen. Vreemd dat je het wel opneemt voor die jankmarokkaantjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En zo zijn er ook een heleboel van die tokkiejongeren die 'kankerturk' roepen naar elke buitenlander. Daar wordt ook geen aangifte over gedaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind jou ook vreemd ouwe !quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, jij laat je niet gekmaken en ziet geen reden het al veel te drukke rechtssysteem verder te vervuilen. Vreemd dat je het wel opneemt voor die jankmarokkaantjes.
Ja dus? Dan heeft iemand minder rechten??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
En zo zijn er ook een heleboel van die tokkiejongeren die 'kankerturk' roepen naar elke buitenlander. Daar wordt ook geen aangifte over gedaan.
We hebben het hier over iemand die in het Nederlandse Parlement zit, een volksvertegenwoordiger.
Precies, dat is het verschil. Als Wilders geen politicus was en op elke straathoek Marokkanen voor stront uitmaakt, dan moet hij dat zelf weten. Nu is hij in de positie om het volk te bespelen, en dan doe je dat soort dingen niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
En zo zijn er ook een heleboel van die tokkiejongeren die 'kankerturk' roepen naar elke buitenlander. Daar wordt ook geen aangifte over gedaan.
We hebben het hier over iemand die in het Nederlandse Parlement zit, een volksvertegenwoordiger.
Nee, hij heeft meer plichten. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja dus? Dan heeft iemand minder rechten??
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet hier ook niet raar van op kijken. Er zijn hele volksstammen in Nederland die denken dat er een geheime genocide tegen blanken gaande isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Kanaleneiland gewoond, nooit wat meegemaakt. Ja, ik ben een keer uitgescholden voor zemmel door een jochie van een jaar of 10. Toen stond ik wel even te trillen op mijn benenOok mijn vriendin ging 's avonds gewoon alleen over straat. En dit zou dan volgens Wilders een wijk zijn waar aan de lopende band blanken worden bedreigd, beroofd en geïntimideerd.
Dan heeft iemand meer verantwoordelijkheden en plichten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja dus? Dan heeft iemand minder rechten??
Ik neem het op voor alle marokkaantjes (jong, zelfs onder 10, dat is pas om te janken, en oud), die niks verkeerd hebben gedaan, maar daarvoor wel moeten emigreren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, jij laat je niet gekmaken en ziet geen reden het al veel te drukke rechtssysteem verder te vervuilen. Vreemd dat je het wel opneemt voor die jankmarokkaantjes.
Ja. In zijn werk. Hij mag net zoveel zeggen als jij en ik. Jankerds die aangifte doen, grow up kleuters.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, hij heeft meer plichten. Dat is wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |