abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138156961
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt. Stelletje fascisten hier die anderen monddood willen maken... :N
Zoals ik al zei, er wordt niemand monddood gemaakt. Als iemand iets wil zeggen dan mag hij dat. De wet bepaalt of het toegestaan is, als iemand zich beledigd voelt.
pi_138157108
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, er wordt niemand monddood gemaakt. Als iemand iets wil zeggen dan mag hij dat. De wet bepaalt of het toegestaan is, als iemand zich beledigd voelt.
Ik weet dat er een hoop rechtsstaatjihadisten zonder moraal rondlopen ja. Die kunnen alleen maar in wettekstjes (toevallige culturele waarden uit een (ver) verleden) denken ja. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138157145
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dus dan moet hij alles maar kunnen roepen?

Dat hoort niet bij democratie 101 hoor.

En als mensen nog twijfelen of Wilders het over criminele Marokkanen, of ALLE Marokkanen had;
ja

net als die Martijn Partij gewoon moet kunnen roepen dat ze seks met kleine kinderen willen, moslim partijen moeten kunnen roepen dat ze de sharia in willen voeren en Grefo partijen moeten kunnen roepen dat vrouwen weer achter het aanrecht moeten staan en hun stemrecht ontnomen.

het is aan de andere partijen om ervoor te zorgen dat stompzinnige/rare/niet wenselijke voorstellen nooit een meerderheid krijgen en dus ingevoerd worden

als volksvertegenwoordigers al niet kunnen roepen wat hun achterban denkt/wil wat heb je dan nog aan volksvertegenwoordigers?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_138157282
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:28 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ja

net als die Martijn Partij gewoon moet kunnen roepen dat ze seks met kleine kinderen willen, moslim partijen moeten kunnen roepen dat ze de sharia in willen voeren en Grefo partijen moeten kunnen roepen dat vrouwen weer achter het aanrecht moeten staan en hun stemrecht ontnomen.

het is aan de andere partijen om ervoor te zorgen dat stompzinnige/rare/niet wenselijke voorstellen nooit een meerderheid krijgen en dus ingevoerd worden

als volksvertegenwoordigers al niet kunnen roepen wat hun achterban denkt/wil wat heb je dan nog aan volksvertegenwoordigers?
Als jij geen verschil ziet tussen de verschillende uitspraken heeft een verdere discussie geen zin.
pi_138157377
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:32 schreef Peunage het volgende:

[..]

Als jij geen verschil ziet tussen de verschillende uitspraken heeft een verdere discussie geen zin.
waarom zou je verschil zien in de uitspraken? de wensen van je achterban vertegenwoordigen blijft hetzelfde principe ongeacht wat die wensen zijn.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:36:14 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138157412
WIlders wist dondersgoed waar hij mee bezig was, het creëren van soundbites wat hem altijd heeft geholpen, nu dus een keer niet en daar heeft hij niet echt rekening mee gehouden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138157434
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:35 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

waarom zou je verschil zien in de uitspraken? de wensen van je achterban vertegenwoordigen blijft hetzelfde principe ongeacht wat die wensen zijn.
Doe niet zo nep-liberalistisch. Er zijn grenzen aan de vrijheid van meningsuiting. Zeker op het gebied van discriminatie en racisme.

Ik mag ook geen partij oprichten met als doel dat alle Joden en negers het land uit moeten.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:37:46 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138157467
Obama zou eens moeten roepen dat alle negers zijn land uit moeten terug naar vanwaar ze gekomen zijn...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138157472
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Doe niet zo nep-liberalistisch. Er zijn grenzen aan de vrijheid van meningsuiting. Zeker op het gebied van discriminatie en racisme.

Ik mag ook geen partij oprichten met als doel dat alle Joden en negers het land uit moeten.
zo'n partij zou je op moeten kunnen richten wat mij betreft
je zal niet zo snel de kiesdrempel halen (hoop ikzelf, maar dat is mijn eigen mening), maar ik zou je niet tegenhouden om het toch te proberen

;)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:39:26 #235
104871 remlof
Europees federalist
pi_138157527
Dit is natuurlijk ook niet zo snugger van Wilders, een foto uit 2011 gebruiken om te zeiken over de demonstratie van afgelopen weekend:

pi_138157538
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:37 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

zo'n partij zou je op moeten kunnen richten wat mij betreft
je zal niet zo snel de kiesdrempel halen (hoop ikzelf, maar dat is mijn eigen mening), maar ik zou je niet tegenhouden om het toch te proberen

;)
Kijk, dat is het punt dus. Wat jou betreft moet dat kunnen. Wettelijk is het echter zo geregeld dat het niet kan. Er zijn grenzen aan vrijheid en democratie.
pi_138157591
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef Peunage het volgende:

[..]

Kijk, dat is het punt dus. Wat jou betreft moet dat kunnen. Wettelijk is het echter zo geregeld dat het niet kan. Er zijn grenzen aan vrijheid en democratie.
we zullen zien wat een rechter wellicht gaat zeggen over de uitspraken van Wilders, maar tot nu toe heeft hij nog steeds het recht aan zijn zijde gehad :P
pi_138157616
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik weet dat er een hoop rechtsstaatjihadisten zonder moraal rondlopen ja. Die kunnen alleen maar in wettekstjes (toevallige culturele waarden uit een (ver) verleden) denken ja. :')
Daar is de wet toch voor? Dat is toch geen ding dat ter plekke wordt verzonnen, afhankelijk van of de rechter met zijn linker- of rechterbeen uit bed stapt?

Nu is de wet weer het probleem :') Je punt is gestoeld op je onderbuik, en dat JIJ iets vervelend vindt. Dan kan je anderen wel voor mietje uit gaan maken, maar als ze in hun recht staan dan doe je daar niets aan.
pi_138157675
Men moet nou eindelijk eens es wat minder aangifte doen en eeuwig door alles "beledigd" zijn.

Jankland.

En laat die mocros es aangifte doen tegen hun landgenoten, maar nee, dan hoor je ze niet. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138157754
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan heb je niet opgelet. Wilders stelde een vraag, nergens heeft hij de treinen laten rijden, zeker niet voor kinderen.

Je overdrijft dus.
En wat voor vraag.
pi_138157788
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:44 schreef El_Matador het volgende:
Men moet nou eindelijk eens es wat minder aangifte doen en eeuwig door alles "beledigd" zijn.

Jankland.

En laat die mocros es aangifte doen tegen hun landgenoten, maar nee, dan hoor je ze niet. :')
Ik ben het ergens wel met je eens. Maar ja, ik vind dat ze in dit land ook hun kinderen beter moeten opvoeden. Niet zoveel pure bagger op de TV uitzenden. Geen geld geven aan religieuze instellingen. In de praktijk is het anders.

Deal with it.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:48:35 #242
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_138157801
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:44 schreef El_Matador het volgende:

Jankland.

Het is 'eens' en niet 'es'. Anders moet je je schoolgeld maar eens terug gaan vorderen :W
pi_138157846
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef remlof het volgende:
Dit is natuurlijk ook niet zo snugger van Wilders, een foto uit 2011 gebruiken om te zeiken over de demonstratie van afgelopen weekend:

[ afbeelding ]
Dat spandoek was er wel gewoon. Maar ja, een beetje dom.
pi_138157861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben het ergens wel met je eens. Maar ja, ik vind dat ze in dit land ook hun kinderen beter moeten opvoeden. Niet zoveel pure bagger op de TV uitzenden. Geen geld geven aan religieuze instellingen. In de praktijk is het anders.

Deal with it.
Maar dat heeft niets met Wilders' imitatie van Hitler te maken.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:53:30 #245
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138157950
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:50 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dat spandoek was er wel gewoon. Maar ja, een beetje dom.
Een beetje?
Dit zijn nu de figuren waar Wilders voor waarschuwd.
Diezelfde mongolen die naar Syrie reizen, voor een vreemde krijgsmacht vechten en gewoon weer terug kunnen gaan om hier de boel te verkloten.
Dit soort tuig mag men er direkt uittrappen van mij....staatsgevaarlijk...
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:55:00 #246
104871 remlof
Europees federalist
pi_138158007
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:53 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Een beetje?
Dit zijn nu de figuren waar Wilders voor waarschuwd.
Diezelfde mongolen die naar Syrie reizen, voor een vreemde krijgsmacht vechten en gewoon weer terug kunnen gaan om hier de boel te verkloten.
Dit soort tuig mag men er direkt uittrappen van mij....staatsgevaarlijk...
Nee, een beetje dom van Wilders.

En waarschuwt is met een t op het eind in de derde persoon enkelvoud.
pi_138158144
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Het is 'eens' en niet 'es'. Anders moet je je schoolgeld maar eens terug gaan vorderen :W
Onzin en oninhoudelijk. "es" is heel normaal Nederlands. In ieder geval is het mijne (en mij Spaans ook) dan dat van een jankmocro die nooit van zijn reedt komt alleen om iemand zijn vrije meningsuiting te ontnemen.... :')

pi_138158249
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Onzin en oninhoudelijk. "es" is heel normaal Nederlands. In ieder geval is het mijne (en mij Spaans ook) dan dat van een jankmocro die nooit van zijn reedt komt alleen om iemand zijn vrije meningsuiting te ontnemen.... :')
Ben je nou gewoon stiekem aan het trollen of wat?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:02:55 #249
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138158319
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, een beetje dom van Wilders.

En waarschuwt is met een t op het eind in de derde persoon enkelvoud.
Oh dus jij bent het eens met het spandoekje?
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 16:07:22 #250
8781 crew  Frutsel
pi_138158508
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Nuttige toevoeging joh...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')