Marokko staat niet toe dat je het Marokkaanse paspoort opgeeft. Je blijft voor hen dus altijd Marokkaan, ook al wil je alleen Nederlander zijn.quote:
Je kan in zo'n geval ook kiezen om alleen Nederlander te zijn. Dat je volgens marokko een marokkaan bent, wil nog niet zeggen dat je bij geboorte al een paspoort in de bus hebt liggen. Om dat paspoort te krijgen zul je BEWUST moeite moeten doen. In dat geval ben je voor Nederland gewoon 100% Nederlands.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:04 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Marokko staat niet toe dat je het Marokkaanse paspoort opgeeft. Je blijft voor hen dus altijd Marokkaan, ook al wil je alleen Nederlander zijn.
Okok, je hebt gelijk. Je *kan* in zo'n geval kiezen om alleen Marokkaan te zijn en geen dubbel paspoort te hebben. Die "keuze" heb je.
Eehm.. je beseft dat de "dubbel paspoort" discussie niet over het werkelijk hebben van 2 fysieke paspoorten gaat ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef baaart het volgende:
[..]
Je kan in zo'n geval ook kiezen om alleen Nederlander te zijn. Dat je volgens marokko een marokkaan bent, wil nog niet zeggen dat je bij geboorte al een paspoort in de bus hebt liggen. Om dat paspoort te krijgen zul je BEWUST moeite moeten doen.
Als je er zelf geen actie op onderneemt bent je dus gewoon 100% Nederlands, en heb je dus ook geen dubbel paspoort.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:07 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Eehm.. je beseft dat de "dubbel paspoort" discussie niet over het werkelijk hebben van 2 fysieke paspoorten gaat ?
Daarvoor moet je toch echt bij de werkgevers zijn!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef beertje1987 het volgende:
Daar ging meneer wilders iets te ver, met die uitspraak. Heeft toch wel wat gelijk in de uitspraken, er komen steeds meer buitenlanders deze kant op en niet alleen Marokkanen maar ook polen. Er zijn al niet veel banen in nederland, maar voor de buitenlanders maken ze altijd wel plaats. Het is gewoon belachelijk dat wij als nederlanders aan de kant gezet worden voor buitenlanders. Dat gebeurt toch ook niet op het moment dat wij naar hun land gaan of wel?
hoe wilde je dat wettelijk gaan bepalen om er zo voor te zorgen dat je de een wel zijn paspoort kan afpakken en de ander niet... op je voorhoofd tatoeëren "ik ben 100% Nederlander"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef baaart het volgende:
[..]
Als je er zelf geen actie op onderneemt bent je dus gewoon 100% Nederlands, en heb je dus ook geen dubbel paspoort.
Je zegt dus dat het gaat om een buitenlandse afkomst.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef baaart het volgende:
[..]
Als je er zelf geen actie op onderneemt bent je dus gewoon 100% Nederlands, en heb je dus ook geen dubbel paspoort.
Nou ja, en bij het systeem dat we hier hebben toch.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt bij de werkgevers zijn!
[ afbeelding ]
Het is symboliek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
Die paspoorten kwestie is sws niet interessant imho.
Door een niet Westerse allochtoon die getrouwd is met een Oost Europese overheidsfunctionaris. De ironie blijft mooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is symboliek.
Het is het willen uitbannen van buitenlandse afkomsten
Het zegt niets over het innerlijk van mensen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is symboliek.
Het is het willen uitbannen van buitenlandse afkomsten
Wilders ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:19 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Door een niet Westerse allochtoon die getrouwd is met een Oost Europese overheidsfunctionaris. De ironie blijft mooi.
Correct. Waarvan ik mij altijd afvraag hoeveel staatsgeheimen zijn vrouw in bed aan hem ontfutseltquote:
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat hij nou allemaal moest vertellen bij zijn bezoekjes aan de Israëlische ambassade en met wie hij daar gesproken heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Correct. Waarvan ik mij altijd afvraag hoeveel staatsgeheimen zijn vrouw in bed aan hem ontfutselt
Joh, die lui zijn ook alleen maar voor de bühne pro-Wilders.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat hij nou allemaal moest vertellen bij zijn bezoekjes aan de Israëlische ambassade en met wie hij daar gesproken heeft.
Nee.. westers allochtoon volgens CBS.quote:
Wauw - je hebt gelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee.. westers allochtoon volgens CBS.
Ja, dus flauwekul.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee.. westers allochtoon volgens CBS.
Maar die hele indeling westers-nietwesters is flut.
Het heeft een hoog gehalte zwart= nietwesters norm
Poetin is westers volgens CBS en Ruud Gullit is niet -westers.
Aanstootgevend is het gewoon, dat je iets leert op FOK!.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Wauw - je hebt gelijkIndonesie wordt door het CBS expliciet als westers gezien
Iets geleerd op FOK. Het is een mirakel... dank
Het is meest wel terecht dat men Nederlanders die in Indonesië geboren zijn als westers beschouwd. Dat zijn ze ook meestal. Maar het hokje allochtoon is vaak niet toepasbaar... zeker als in de volksmond het een andere woord is voor buitenlander.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Wauw - je hebt gelijkIndonesie wordt door het CBS expliciet als westers gezien
Iets geleerd op FOK. Het is een mirakel... dank
Ja, en de Brabanders hier zien mij ook als buitenlander, want ik kom hier niet vandaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is meest wel terecht dat men Nederlanders die in Indonesië geboren zijn als westers beschouwd. Dat zijn ze ook meestal. Maar het hokje allochtoon is vaak niet toepasbaar... zeker als in de volksmond het een andere woord is voor buitenlander.
Klopt ook het systeem is bagger hier in nederland. Nederland is veel te makkelijk om mensen van andere landen hier heen te halen, en waar wij nederlanders zelf onderlijden. De regering is veel te makkelijk, haal alles hier maar heen. Wij als nederlanders hebben daar niks meer op te zeggen gebeurt toch wel. En dat Geert wilders hier wat van zegt, iemand moet het doen. Hij heeft er tenminste de ballen voorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, en bij het systeem dat we hier hebben toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |