Ja, de Marokkaan staat voor de ultieme moslim wrs., daarnaast plegen tal van jongere Marokkanen allerlei straatmisdrijven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Minder Marokkanen. MINDER MINDER MINDER!
Kijk, dit vind ik dus zo irritant. Mensen vallen steeds terug op de criminaliteit van een deel van de Marokkanen. Maar Wilders heeft bij zijn laatste persconferentie aangegeven dat hij minder Marokkanen in het algemeen wil, en niet alleen minder criminele Marokkanen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de Marokkaan staat voor de ultieme moslim wrs., daarnaast plegen tal van jongere Marokkanen allerlei straatmisdrijven.
Staat er toch ook!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:14 schreef Peunage het volgende:
Volgens mij is het al 1000 keer uitgelegd maar jij blijft het negeren. Het gaat niet alleen maar om criminele Marokkanen. Wilders wil minder Marokkanen in het algemeen. Minder criminele Marokkanen, minder niet-criminele Marokkanen, minder oudere Marokkanen, etc.
Ja, hij wil minder Marokkanen, omdat die Marokkanen in het nieuws komen slechts door die criminaliteit, denk ik. En dat linkt hij aan de Islam.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dus zo irritant. Mensen vallen steeds terug op de criminaliteit van een deel van de Marokkanen. Maar Wilders heeft bij zijn laatste persconferentie aangegeven dat hij minder Marokkanen in het algemeen wil, en niet alleen minder criminele Marokkanen.
Mwa, dan kan ik hier, op Fok, ook wel rondkijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
Dan kan veel pvvee wel inpakken, kijk voor de grap eens op de faceboekpagina van de GBL. Veel figuren die nog geen fatsoenlijke zin weten te typen.
Je plaat blijft hangen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:21 schreef Peunage het volgende:
Kijk, dit vind ik dus zo irritant. Mensen vallen steeds terug op de criminaliteit van een deel van de Marokkanen. Maar Wilders heeft bij zijn laatste persconferentie aangegeven dat hij minder Marokkanen in het algemeen wil, en niet alleen minder criminele Marokkanen.
Geletterdheid zal bij Nederlandse-Marokkanen niet anders liggen dan bij Nederlanders, denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan kan veel pvvee wel inpakken, kijk voor de grap eens op de faceboekpagina van de GBL. Veel figuren die nog geen fatsoenlijke zin weten te typen.
Welke straten bedoel je precies?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.
Minder Marokkanen, in het algemeen, is automatisch ook minder criminele Marokkanen. Mensen die terug gaan, omdat de gouden tijden voorbij zijn, nemen vaak wel hun minderjarige kinderen mee. En die maken dan hier de straten niet onveilig.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.
Minder Marokkanen, in het algemeen, is automatisch ook minder criminele Marokkanen. Mensen die terug gaan, omdat de gouden tijden voorbij zijn, nemen vaak wel hun minderjarige kinderen mee. En die maken dan hier de straten niet onveilig.
Nee, dat van die minderjarige kinderen is een aanname. Niet alle Marokkaanse kinderen groeien op tot criminelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.
Je zou van een nationalistische club toch wel mogen verwachten dat ze in ieder geval de taal machtig zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geletterdheid zal bij Nederlandse-Marokkanen niet anders liggen dan bij Nederlanders, denk ik.
quote:Als iemand zich uit dat Geert Wilders een Hitler is dan zit die gene zelf niet goed in zijn vel , die spoort niet maar. De grensden mogen van mijn ook dicht we hebben het zelf moeilijk om werkende te blijven. Ik ben 100 procent Nederlander en wordt ook gediscrimineerd . Je kiest zelf om in Nederland te wonen dan is het logies dat je, je aan. Past in het land waar je wilt gaat wonnen. wIj Nederlanders krijgen ook geen kerk in Marco of in turkyen of een bijstand of kinderbijslag en ga maar door ik zeg Geert kop op en ga er voor ook ik sta achter je en de gene die je de rug toe keren in je partij hebben ook nooit achter je gestaan.
In mijn stad, de binnenstad en deel van Helmond-west.quote:
De aanhangers is een ander verhaal hè.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zou van een nationalistische club toch wel mogen verwachten dat ze in ieder geval de taal machtig zijn lijkt me.
Voorbeeld:
[..]
Minderjarige kinderen die de straat onveilig maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:34 schreef baaart het volgende:
[..]
Gia noemt feiten. Wat is er racistisch aan? Laat t tegendeel maar eens zien.
En dan iedereen het recht om wapens te dragen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:36 schreef Re het volgende:
ultieme oplossing is natuurlijk strafbaarheid van crimineel gedrag opheffen, dan is het probleem in een keer opgelost
Hier Alkmaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:35 schreef Gia het volgende:
[..]
In mijn stad, de binnenstad en deel van Helmond-west.
Daar is het echt erg.
En dat is in meer steden het geval.
Akkoord, er is, in de andere wijken ook overlast van andere hangjongeren, maar dat gaat niet over beroven, bedreigen of erger, alleen lawaai van brommers, vervuiling met bierblikjes, e.d.