Marokko staat niet toe dat je het Marokkaanse paspoort opgeeft. Je blijft voor hen dus altijd Marokkaan, ook al wil je alleen Nederlander zijn.quote:
Je kan in zo'n geval ook kiezen om alleen Nederlander te zijn. Dat je volgens marokko een marokkaan bent, wil nog niet zeggen dat je bij geboorte al een paspoort in de bus hebt liggen. Om dat paspoort te krijgen zul je BEWUST moeite moeten doen. In dat geval ben je voor Nederland gewoon 100% Nederlands.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:04 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Marokko staat niet toe dat je het Marokkaanse paspoort opgeeft. Je blijft voor hen dus altijd Marokkaan, ook al wil je alleen Nederlander zijn.
Okok, je hebt gelijk. Je *kan* in zo'n geval kiezen om alleen Marokkaan te zijn en geen dubbel paspoort te hebben. Die "keuze" heb je.
Eehm.. je beseft dat de "dubbel paspoort" discussie niet over het werkelijk hebben van 2 fysieke paspoorten gaat ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef baaart het volgende:
[..]
Je kan in zo'n geval ook kiezen om alleen Nederlander te zijn. Dat je volgens marokko een marokkaan bent, wil nog niet zeggen dat je bij geboorte al een paspoort in de bus hebt liggen. Om dat paspoort te krijgen zul je BEWUST moeite moeten doen.
Als je er zelf geen actie op onderneemt bent je dus gewoon 100% Nederlands, en heb je dus ook geen dubbel paspoort.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:07 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Eehm.. je beseft dat de "dubbel paspoort" discussie niet over het werkelijk hebben van 2 fysieke paspoorten gaat ?
Daarvoor moet je toch echt bij de werkgevers zijn!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef beertje1987 het volgende:
Daar ging meneer wilders iets te ver, met die uitspraak. Heeft toch wel wat gelijk in de uitspraken, er komen steeds meer buitenlanders deze kant op en niet alleen Marokkanen maar ook polen. Er zijn al niet veel banen in nederland, maar voor de buitenlanders maken ze altijd wel plaats. Het is gewoon belachelijk dat wij als nederlanders aan de kant gezet worden voor buitenlanders. Dat gebeurt toch ook niet op het moment dat wij naar hun land gaan of wel?
hoe wilde je dat wettelijk gaan bepalen om er zo voor te zorgen dat je de een wel zijn paspoort kan afpakken en de ander niet... op je voorhoofd tatoeëren "ik ben 100% Nederlander"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef baaart het volgende:
[..]
Als je er zelf geen actie op onderneemt bent je dus gewoon 100% Nederlands, en heb je dus ook geen dubbel paspoort.
Je zegt dus dat het gaat om een buitenlandse afkomst.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef baaart het volgende:
[..]
Als je er zelf geen actie op onderneemt bent je dus gewoon 100% Nederlands, en heb je dus ook geen dubbel paspoort.
Nou ja, en bij het systeem dat we hier hebben toch.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt bij de werkgevers zijn!
[ afbeelding ]
Het is symboliek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
Die paspoorten kwestie is sws niet interessant imho.
Door een niet Westerse allochtoon die getrouwd is met een Oost Europese overheidsfunctionaris. De ironie blijft mooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is symboliek.
Het is het willen uitbannen van buitenlandse afkomsten
Het zegt niets over het innerlijk van mensen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is symboliek.
Het is het willen uitbannen van buitenlandse afkomsten
Wilders ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:19 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Door een niet Westerse allochtoon die getrouwd is met een Oost Europese overheidsfunctionaris. De ironie blijft mooi.
Correct. Waarvan ik mij altijd afvraag hoeveel staatsgeheimen zijn vrouw in bed aan hem ontfutseltquote:
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat hij nou allemaal moest vertellen bij zijn bezoekjes aan de Israëlische ambassade en met wie hij daar gesproken heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Correct. Waarvan ik mij altijd afvraag hoeveel staatsgeheimen zijn vrouw in bed aan hem ontfutselt
Joh, die lui zijn ook alleen maar voor de bühne pro-Wilders.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat hij nou allemaal moest vertellen bij zijn bezoekjes aan de Israëlische ambassade en met wie hij daar gesproken heeft.
Nee.. westers allochtoon volgens CBS.quote:
Wauw - je hebt gelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee.. westers allochtoon volgens CBS.
Ja, dus flauwekul.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee.. westers allochtoon volgens CBS.
Maar die hele indeling westers-nietwesters is flut.
Het heeft een hoog gehalte zwart= nietwesters norm
Poetin is westers volgens CBS en Ruud Gullit is niet -westers.
Aanstootgevend is het gewoon, dat je iets leert op FOK!.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Wauw - je hebt gelijkIndonesie wordt door het CBS expliciet als westers gezien
Iets geleerd op FOK. Het is een mirakel... dank
Het is meest wel terecht dat men Nederlanders die in Indonesië geboren zijn als westers beschouwd. Dat zijn ze ook meestal. Maar het hokje allochtoon is vaak niet toepasbaar... zeker als in de volksmond het een andere woord is voor buitenlander.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Wauw - je hebt gelijkIndonesie wordt door het CBS expliciet als westers gezien
Iets geleerd op FOK. Het is een mirakel... dank
Ja, en de Brabanders hier zien mij ook als buitenlander, want ik kom hier niet vandaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is meest wel terecht dat men Nederlanders die in Indonesië geboren zijn als westers beschouwd. Dat zijn ze ook meestal. Maar het hokje allochtoon is vaak niet toepasbaar... zeker als in de volksmond het een andere woord is voor buitenlander.
Klopt ook het systeem is bagger hier in nederland. Nederland is veel te makkelijk om mensen van andere landen hier heen te halen, en waar wij nederlanders zelf onderlijden. De regering is veel te makkelijk, haal alles hier maar heen. Wij als nederlanders hebben daar niks meer op te zeggen gebeurt toch wel. En dat Geert wilders hier wat van zegt, iemand moet het doen. Hij heeft er tenminste de ballen voorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, en bij het systeem dat we hier hebben toch.
Het bekende blabla van vreemdelingenhaat. Eeuwenoud, van alle culturen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:45 schreef beertje1987 het volgende:
[..]
Klopt ook het systeem is bagger hier in nederland. Nederland is veel te makkelijk om mensen van andere landen hier heen te halen, en waar wij nederlanders zelf onderlijden. De regering is veel te makkelijk, haal alles hier maar heen. Wij als nederlanders hebben daar niks meer op te zeggen gebeurt toch wel. En dat Geert wilders hier wat van zegt, iemand moet het doen. Hij heeft er tenminste de ballen voor
Nederland registreert geen 2e nationaliteit in het gba.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef baaart het volgende:
Waarom toch die bomenhaat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:22 schreef Infection het volgende:
Het zijn ook allemaal allochtonen, hippies en bejaarden die aangifte gaan doen. Oftewel linkse boomknuffelaars.
Bizarre actie van het college.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
Honderden naar politiebureau om Wilders
Hij geniet er volgens mij ook wel van ondanks de ongemakken na zoveel jaren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:46 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Hij gaat altijd te ver, totdat er weer een gekkie opstaat en hem onverwacht de kogel verkoopt. Beveiliging of niet, er hoeft maar snel iemand langs te fietsen en het is mis....
(Hoop van niet, aangezien dat Geert tot 'martelaar' maakt)
Kan je beter een ander statement maken dan de politie hiermee lastigvallen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef eriksd het volgende:
Wat je vooral doet is als (vertegenwoordiger van) het openbaar bestuur en als baas van de lokale politie een mensenmassa op de been brengen tegen een politicus. Nog even los van de vraag waarom al die mensen daar tijd voor hebben begint dit net zo hard op een hetze te lijken.
En het zijn ook allemaal linkse rakkers zoals bejaarden, uitkeringstrekkers en arbeidsongeschikten. Die doen wel aangifte ja, zelfs als Wilders niets had misdaan deden ze het nog.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef eriksd het volgende:
Wat je vooral doet is als (vertegenwoordiger van) het openbaar bestuur en als baas van de lokale politie een mensenmassa op de been brengen tegen een politicus. Nog even los van de vraag waarom al die mensen daar tijd voor hebben begint dit net zo hard op een hetze te lijken.
Het is een wisselwerking, denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef eriksd het volgende:
Havana aan de Waalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_ies_jurkjesdag.html
aangiftepolonaise
Als die rakkertjes daar toch aangifte doen, word dan ook even boos op de mishandeling van Opa Jo op het kerkhof in Eindhoven. Dat is tien keer schandaliger dan die uitspraak van Wilders.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:36 schreef Infection het volgende:
[..]
En het zijn ook allemaal linkse rakkers zoals bejaarden, uitkeringstrekkers en arbeidsongeschikten. Die doen wel aangifte ja, zelfs als Wilders niets had misdaan deden ze het nog.
Daar ben ik het ook mee eens. Maar nee, de meesten onder ons zijn schaapachtig volk wat hun eigen mening vergeet wanneer een grote groep iets anders doet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als die rakkertjes daar toch aangifte doen, word dan ook even boos op de mishandeling van Opa Jo op het kerkhof in Eindhoven. Dat is tien keer schandaliger dan die uitspraak van Wilders.
Net als dat je de Blonde Nageboorte ook niet hoort als roomblanke Nederlanders over de schreef gaan bedoel je.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als die rakkertjes daar toch aangifte doen, word dan ook even boos op de mishandeling van Opa Jo op het kerkhof in Eindhoven. Dat is tien keer schandaliger dan die uitspraak van Wilders.
En maar blijven zeiken als opa Jo in elkaar getrapt wordt door een CRIMINELE Marokkaan...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit begint toch wel een beetje op een hetze te lijken zowat zijn ze zuur dat Wilders roept wat veel mensen denken (maar niet durven te zeggen)
Wat niet wegneemt dat het wel verkeerd was, maar dit is wel erg triest. Wat willen ze bereiken, dat de PVV oplost en alles weer teruggaat naar het politiek correcte gezever van de jaren 90? No way.
Jawel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef beertje1987 het volgende:
Het is gewoon belachelijk dat wij als nederlanders aan de kant gezet worden voor buitenlanders. Dat gebeurt toch ook niet op het moment dat wij naar hun land gaan of wel?
Blonde nageboorte, hunnie doen het ook.. wat een niveautje zeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net als dat je de Blonde Nageboorte ook niet hoort als roomblanke Nederlanders over de schreef gaan bedoel je.
Dat is racistisch en ik vind het niet leuk dat je dat zegt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef Infection het volgende:
[..]
En maar blijven zeiken als opa Jo in elkaar getrapt wordt door een CRIMINELE Marokkaan...
Het zijn allemaal autochtonen, nazi's en kinderen die PVV stemmen. Oftewel, rechtse domorenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:22 schreef Infection het volgende:
Het zijn ook allemaal allochtonen, hippies en bejaarden die aangifte gaan doen. Oftewel linkse boomknuffelaars.
Zouden er ooit zoveel aangiftes zijn gekomen als homostelletjes werden weggepest, joden werden gediscrimineerd, er werd opgeroepen om korans te verbanden?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens. Maar nee, de meesten onder ons zijn schaapachtig volk wat hun eigen mening vergeet wanneer een grote groep iets anders doet.
Zegt het figuur dat net met een drogreden komt van heb ik me jou daar:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Blonde nageboorte, hunnie doen het ook.. wat een niveautje zeg.
quote:dat Wilders roept wat veel mensen denken
Die werken tenminste voor hun geld. Die rakkers die naar nu in de rij staan niet zo te zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal autochtonen, nazi's en kinderen die PVV stemmen. Oftewel, rechtse domoren
Die werken natuurlijk hard voor hun geld, het lijkt er niet op. Maar ze zetten zich in in naaiateliers, aan de lopende band, in de winkels. Tijdens de lunch gezamenlijk aangifte doen en in de zomer allemaal in koor klagen over de overheid.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Die werken tenminste voor hun geld. Die rakkers die naar nu in de rij staan niet zo te zien.
En jij zit op internet te posten in plaats van te werken, wat is het verschil precies?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Die werken tenminste voor hun geld. Die rakkers die naar nu in de rij staan niet zo te zien.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Toch is het zo. Dan kun je wel je kop in het zand steken, dat maakt het niet minder waar. Als je iemand al een blonde nageboorte noemt heb je waarschijnlijk last van blinde woede, dus niet zo gek dat je niet rationeel nadenkt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zegt het figuur dat net met een drogreden komt van heb ik me jou daar:
[..]
Ik ben student.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En jij zit op internet te posten in plaats van te werken, wat is het verschil precies?
Kennelijk is er nog een veel groter deel van de bevolking dat schijt op jouw clubjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toch is het zo. Dan kun je wel je kop in het zand steken, dat maakt het niet minder waar.
Of aangifte doen natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Er valt op het moment niets te leren. Dan maar FOK!ken toch?
Mijn clubje, erop schijten? Wáár heb je het over jongen. Ik stem niet op Wilders, ik kaart alleen aan dat de hele mediahype om hem heen flink ge(mis)bruikt wordt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kennelijk is er nog een veel groter deel van de bevolking dat schijt op jouw clubje
Als er een politicus zou zijn die aan zijn achterban vroeg:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden er ooit zoveel aangiftes zijn gekomen als homostelletjes werden weggepest, joden werden gediscrimineerd, er werd opgeroepen om korans te verbanden?
Van Ome Greet weet je inmiddels wel hoe die in elkaar steekt. Dat maakt het nog kanslozer, die is al eerder ontsnapt aan een straf.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als er een politicus zou zijn die aan zijn achterban vroeg:
"Meer of minder homo's?"
"Meer of minder joden"?
Waarop de zaal massaal "minder, minder, minder" zou roepen, dan kun je er 100% zeker van zijn dat er net zoveel aangiftes gedaan zouden worden.....mss nog wel meer. en mss ook nog wel door mensen die nu heel hard boe roepen over deze aangiftes.
Homo's en joden veroorzaken geen problemen, dus als er zoiets geroepen wordt zullen er inderdaad meer aangiftes volgen. En terecht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Meer of minder homo's?"
"Meer of minder joden?"
Waarop de zaal massaal "minder, minder, minder" zou roepen, dan kun je er 100% zeker van zijn dat er net zoveel aangiftes gedaan zouden worden.....mss nog wel meer. en mss ook nog wel door mensen die nu heel hard boe roepen over deze aangiftes.
Nou, en die homo's die gister naar mij floten dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Homo's en joden veroorzaken geen problemen, dus als er zoiets geroepen wordt zullen er inderdaad meer aangiftes volgen. En terecht.
95% van de Marokkanen ook niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Homo's en joden veroorzaken geen problemen, dus als er zoiets geroepen wordt zullen er inderdaad meer aangiftes volgen. En terecht.
"Meer of minder VSAmerikanen?"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Meer of minder homo's?"
"Meer of minder joden?"
Het is nog erger, ik word meteen onder het PVV kamp geschaard omdat ik wat aanmerkte over de hele hype door meneer pompom. Maar wel klagen als je het over ''criminele marokkanen'' hebt, want dan scheer je iedereen over een kamquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Meer of minder VSAmerikanen?"
"Meer of minder rijken?"
"Meer of minder PVV'ers?"
Ja, dat wordt door links volkomen geaccepteerd en zelfs aangemoedigd, hypocriete kleuters met hun aangiftetjes. Zielig volk.
Uiteraard doelde die politicus alleen op criminele joden en criminele homo's....die wil jij beschermen? jeetje zeg....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Infection het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard doelde die politicus alleen op criminele joden en criminele homo's....die wil jij beschermen? jeetje zeg....
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard doelde die politicus alleen op criminele joden en criminele homo's....die wil jij beschermen? jeetje zeg....
Criminele homo's heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien/meegemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |