SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 25-03-2014 23:22:43 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik draag altijd een legging onder een jurkje en mijn tight is 3/4. Ik heb ooit 1x een schuurplek gehad en never again.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Nog maar een keer, aangezien de vorige net dicht ging:
De afstand niet gehaald, maar wel een snelheidsrecord![]()
http://runkeeper.com/user/Robkg/activity/323649094
En mn startbewijs voor de minimarathon van R'dam is binnen. 4,2km over 3 weken."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Mooie tijd voor 4km dat gaat vast goed komen over 3 weken.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:01 schreef PeuRac het volgende:
Nog maar een keer, aangezien de vorige net dicht ging:
De afstand niet gehaald, maar wel een snelheidsrecord![]()
http://runkeeper.com/user/Robkg/activity/323649094
En mn startbewijs voor de minimarathon van R'dam is binnen. 4,2km over 3 weken."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
hier ook langere korte tight nodig.. Onder een rokje of jurkje valt het wel mee meestal gelukkig, maar met lopen is een kortere tight echt geen optie![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Liep vorige week ook al 4,5km maar toen een stukje langzamer. Ga proberen de 4,2 onder de 25min te lopen, dan ben ik heel erg blij.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:05 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Mooie tijd voor 4km dat gaat vast goed komen over 3 weken."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik heb dat nog nooit gehad.... En yuki, heb jij daar last van? Je bent slanker dan ik volgens mij.
Ondertussen twijfel ik of ik wel over 10 weken een 15km loop wil doen vanwege wat irritatie bij mijn kniepees. Misschien morgen toch even een afspraak maken bij de fysio bij mijn sportschool![]()
![]()
Ik heb er wel last van ja. Mijn benen zijn naar verhouding erg stevig én ik ben veel zwaarder geweest; doet ook iets met je huid.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:18 schreef Serinde het volgende:
Ik heb dat nog nooit gehad.... En yuki, heb jij daar last van? Je bent slanker dan ik volgens mij.
Ondertussen twijfel ik of ik wel over 10 weken een 15km loop wil doen vanwege wat irritatie bij mijn kniepees. Misschien morgen toch even een afspraak maken bij de fysio bij mijn sportschool
10 weken klinkt best ver weg, als in best wat tijd om die irritatie te laten verdwijnen. Maar fysio raadplegen kan nooit kwaad
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
prachtig nieuws! en nu heel blijven he??!!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:30 schreef YUR het volgende:
Voor het eerst weer gelopen sinds ziek, zoals verwacht geen problemen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik duik snel mn bubble in!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prachtig nieuws! en nu heel blijven he??!!F means you're fucked![]()
Heel goed!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:30 schreef YUR het volgende:
Voor het eerst weer gelopen sinds ziek, zoals verwacht geen problemen
SPOILER: Rondje Nederland verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Eerste bijeenkomst gehad van de Tilburg Berlijn groepSPOILER: Verslagje voor de geintresseerdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL,DR: Groepje hardloopjunkies zit op een doordeweekse avond in een hardloopwinkel te bomen over een wedstrijd die over een half jaar plaatsvindt...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
SPOILER: Rondje Nederland verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jouw verslag klinkt ook tof. Gaan er meer van dit soort meetings komen nu?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog een paar ja, maar ik ga ook op die duurloopjes van de loopgroep informatie sponzen bij al die ervaren lopersquote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jouw verslag klinkt ook tof. Gaan er meer van dit soort meetings komen nu?
Leuk verslag Gup. Nu gaat deze zeker op mijn to do lijstje.
Ik denk dat, al doe je een loopje 10 keer dat je je altijd die eerste keer herinnert of die ene keer dat het zo super goed of juist beroerd ging.
Guard, Runners anonymus, eigenlijk zijn we dat hier ook.Maar samen trainen voor één doel is toch ook wel erg leuk. Ik ben benieuwd naar je verhalen het komende half jaar.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Leuk om je te gaan volgenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog een paar ja, maar ik ga ook op die duurloopjes van de loopgroep informatie sponzen bij al die ervaren lopers
Meneer gaat ook in juni starten. Onderhoudt intussen zijn HM's.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:14 schreef YUR het volgende:
Ik ga ook in juni weer starten. Loch Ness is op dezelfde dag als Berlijn, daar gaan zeker wat minder mensen van HAAG heen als naar Rotterdam?
We gaan m met z'n 3-en lopenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef Guard het volgende:
[..], daar gaan zeker wat minder mensen van HAAG heen als naar Rotterdam?
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Guard het volgende:
Eerste bijeenkomst gehad van de Tilburg Berlijn groepik denk dat je ook veel ga hebben over de ervaring van anderen wat betreft o.a. voeding.SPOILER: Verslagje voor de geintresseerdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL,DR: Groepje hardloopjunkies zit op een doordeweekse avond in een hardloopwinkel te bomen over een wedstrijd die over een half jaar plaatsvindt...
Niet dat je alles wat een ander doet klakkeloos hoef over te nemen maar het zet je wel vaak tot denken...zo van "misschien is dat ook wel iets voor mij" of juist helemaal niet
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Cool! En je ging nog een klein wedstrijdje lopen toch?!SPOILER: Rondje Nederland verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zeker, ik ga goed luisteren, net zoals ik hier ook goed leesquote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat je ook veel ga hebben over de ervaring van anderen wat betreft o.a. voeding.
Niet dat je alles wat een ander doet klakkeloos hoef over te nemen maar het zet je wel vaak tot denken...zo van "misschien is dat ook wel iets voor mij" of juist helemaal niet
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Guard het volgende:
Eerste bijeenkomst gehad van de Tilburg Berlijn groepEr zat er bij mij eentje in de groep die 35 marathon's had gelopen. Nou ja eigenlijk 2 personen als je Aart stigter zelf ook meerekend.SPOILER: Verslagje voor de geintresseerdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL,DR: Groepje hardloopjunkies zit op een doordeweekse avond in een hardloopwinkel te bomen over een wedstrijd die over een half jaar plaatsvindt...![]()
![]()
Oh jaaa dat klopt!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Cool! En je ging nog een klein wedstrijdje lopen toch?!
Ik heb van mosselmossel en Gogo een startbewijs gekregen voor de 7^^supercool, ik zal er vanavond even een foto van maken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gefeliciteerd Gup!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Felicidades Gup
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
pfffff, ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:14 schreef YUR het volgende:
Ik ga ook in juni weer starten. Loch Ness is op dezelfde dag als Berlijn![]()
Wat een mooi cadeau!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 06:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jaaa dat klopt!
Ik heb van mosselmossel en Gogo een startbewijs gekregen voor de 7^^supercool, ik zal er vanavond even een foto van maken
Fijne dag vandaag
Gefeliciteerd gup!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gufeliciteerd Gup
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pfffff, ik moet er niet aan denken.
Het is redelijk zwaar kan ik je meldenquote:Vergeet niet je rust te pakken na Rdam, maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk
The line is a dot to you!![]()
Ik ga rusten als Klaas Vaakquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is redelijk zwaar kan ik je meldenVergeet niet je rust te pakken na Rdam, maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 06:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
echt een superleuk kado!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Gefeliciteerd Gup.
Een startbewijs voor de 7^^ wat tof!
Zwaar nachtje gehad met spokend kind. Het lijkt niet op te houden bij ons met griepjes en ellende. Maar even kijken of ik nog puf heb voor een loopje straks na het werk of dat ik er een extra rustdag van maak vandaag."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Net een heerlijk loopje achter de rug, eerst een half uurtje hobbelen a la Evy met het beginnersgroepje en daarna alleen 10km wat 12km leek te zijn maar het ging heerlijk, niet al te hoog tempo maar wel lekker constant gelopen wat wat heuvelwerk er in.
Voel met de week de "Pre-Kepler vorm", die een tijdje zoek was terug komen
[ Bericht 26% gewijzigd door rechtsedirecte op 25-03-2014 08:57:31 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* YUR zit naar de onbetrouwbare weersverwachting voor zaterdag te kijken
Weet iemand of er ergens zonnebrand in de aanbieding is?F means you're fucked![]()
Wordt het warm ja?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef YUR het volgende:
Weet iemand of er ergens zonnebrand in de aanbieding is?![]()
![]()
![]()
YaY! Gefeliciteerd Gup!Ik zag het ook vanmorgen! Vanaf donderdag steeds mooier!quote:
inderdaad, wordt een warm dagje om te lopen YUR !!quote:Saturday 29
Fine with light winds.
19°C High
9°C Overnight
Voor Den Bosch staan er op Weeronline alleen maar 9s opEn heerlijke maart/april-temperaturen!
![]()
Wordt weer lekker lopen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is prima hoor. Streeftijd is rond de 1u52quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, wordt een warm dagje om te lopen YUR !!
Goed weer voor flitsende zonnebrillenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:00 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Naaldwijk/4058015
In b4 weeronline![]()
![]()
Voor de liefhebbers.
In de regionale Wegener-kranten vandaag bijna een hele pagina over obstacle en mud runs.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Pas in april, als ik mijn-zonnebril-glazen-op-sterkte-met-korting kan kopen
Iemand dit een beetje aan het volgen?twitter:ryansandes twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 08:44:54167km down after 33hrs @ryansandes & @Ryno_Griesel are currently a whopping 51km ahead of the previous record #DrakTraverse almost there reageer retweet
Overigens is goed eten belangrijk bij obstacle runs en de training ervoor, blijkens het artikelquote:Ter voorbereiding op de Stormloop doet Bastiaens behalve fitness ook wekelijks een bootcamptraining met vriendinnen. Stukjes hardlopen, sprints trekken, zandzakken sjouwen, helling op en af, push-ups, dips, lunches, dat soort werk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nog 1 weekje geduld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:13 schreef Guard het volgende:
[..]Pas in april, als ik mijn-zonnebril-glazen-op-sterkte-met-korting kan kopen
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:16 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens is goed eten belangrijk bij obstacle runs en de training ervoor, blijkens het artikel
[..]
Feli Gup.
Speciaal voor d'n Swets: http://www.dcrainmaker.co(...)2r-depth-review.html
Er schijnt weer een privésatelliet in het pakket te zitten.![]()
Jij hebt een heel andere huidtype maar ik vind Vision erg fijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef YUR het volgende:
Weet iemand of er ergens zonnebrand in de aanbieding is?
Ik smeer hem 1X op en zelfs ik kan dan redelijk in de zon sporten/zwemmen zonder te verbranden. Bij deze krijg je ook geen wit gezicht als je begint te zweten![]()
![]()
Een wit gezicht krijg ik toch wel, van inspanningquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij hebt een heel andere huidtype maar ik vind Vision erg fijn.
Ik smeer hem 1X op en zelfs ik kan dan redelijk in de zon sporten/zwemmen zonder te verbranden. Bij deze krijg je ook geen wit gezicht als je begint te zweten![]()
Hoewel dat zaterdag wel mee zal vallen...F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:55 schreef cafca het volgende:
Heb zojuist een Garmin FR210 op de kop getikt. Vanavond ophalen!
Als vervanging van een telefoon tijdens een lopen?F means you're fucked![]()
Dank je wel allemaalik voel me echt heul jarig!!
Ja, ik gebruik nu de FR110 van mijn wederhelft, of als we tegelijk lopen (zaterdags meestal) de telefoon.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Als vervanging van een telefoon tijdens een lopen?![]()
Je gaat er geen spijt van krijgen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik nu de FR110 van mijn wederhelft, of als we tegelijk lopen (zaterdags meestal) de telefoon.F means you're fucked![]()
Ik ben bang van welquote:ik moet ook nog even aan het idee wennen hoor
maar het moet goedkomen! Ik heb nog even
Wat een fantastisch weer vandaag!
Morgen een stuk minder. En dan ben ik vrij. Lekker gepland![]()
Maar daarna komt er toch wel een periode met lenteweer aan, zo lijkt het. Dus heb ik nachtdiensten.
Desalwelteplus ben ik blij voor jullie.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:55 schreef cafca het volgende:
Heb zojuist een Garmin FR210 op de kop getikt. Vanavond ophalen!
Gefeliciteerd Guppy!
Goed dat je het zegt Yur, moet even kijken waar ik nog zonnebrand heb liggen. Ga weekendje weg met vrienden, dus zou mooi zijn als de weersvoorspelling klopt. Denk dat ik nu echt aangestoken ben met het hardloopvirus, want zit er aan te denken mijn hardloopschoenen ook mee te nemen.![]()
Eerste E.T. overtuigen dat ik een nieuwe privesatelliet nodig heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Feli Gup.
Speciaal voor d'n Swets: http://www.dcrainmaker.co(...)2r-depth-review.html
Er schijnt weer een privésatelliet in het pakket te zitten.![]()
Over 19 dagen heb je m verdiendquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eerste E.T. overtuigen dat ik een nieuwe privesatelliet nodig heb.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eerste E.T. overtuigen dat ik een nieuwe privesatelliet nodig heb.Maar hij is echt gaaf. Ik wil hem ook. Alleen ik krijg mijn vrouw ook niet om dat ik een nieuwe horloge moet hebben.quote:So in that respect, if you’re spending your time mostly on asphalt, it might not be the right choice for you.![]()
Daar staat "asphalt", jij behoort niet tot de doelgroepquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Maar hij is echt gaaf. Ik wil hem ook. Alleen ik krijg mijn vrouw ook niet om dat ik een nieuwe horloge moet hebben.
Mwa... De laatste tijd loop ik er toch best veel op.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:32 schreef Guard het volgende:
Daar staat "asphalt", jij behoort niet tot de doelgroep
Iets te veel eigenlijk. Met de AV is het prettig om de LDL's te lopen. Dit weekend weer lekker alleen zwerven door de bossen![]()
![]()
+1quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:19 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag in het mooie weer mijn nieuwe schoenen eens testen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vind ik ook. Banksaldo vind van niet.
Daarom ga ik binnenkort maar werken voor mn hardloopspullenMoet 3 zaterdagen helpen in de RW
Das tofquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Herkenbaar
Daarom ga ik binnenkort maar werken voor mn hardloopspullenMoet 3 zaterdag helpen in de RW
Ik moet weer eens een paar klusjes scoren voor m'n eigen bedrijfje![]()
Ik hoop vandeweek mijn racevest binnen te krijgen, kan ik die mooi in het weekend in de Loonse & Drunense Duinen gaan test, lekker LDL-trailen
Cool! Ik ben zoooo blij met mijn Salomon! als ik hem om heb, gaat er in mijn hoofd ook meteen een knop om: "Zo, en nu gaan we lekker rustig een heel lang stuk lopen"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:47 schreef Guard het volgende:
Ik hoop vandeweek mijn racevest binnen te krijgen, kan ik die mooi in het weekend in de Loonse & Drunense Duinen gaan test, lekker LDL-trailen
Een oud collega van me liep er zoveel in het jaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Er zat er bij mij eentje in de groep die 35 marathon's had gelopen. Nou ja eigenlijk 2 personen als je Aart stigter zelf ook meerekend.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Later als ik groot ben ga ik ook gewoon als trainingsrondje een marathon lopen.
Maar eerst koffie.
Ja doei.![]()
"Goh, wat doe jij op 13 april? Oh, trainingsrondje in Rotterdam."quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Later als ik groot ben ga ik ook gewoon als trainingsrondje een marathon lopen.
Maar eerst koffie.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Wait, whut?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een oud collega van me liep er zoveel in het jaar
Hij kan dan nu ook helemaal niets meer, maar heeft het toch een flink aantal jaren volgehouden.quote:
Wel alles 5,5 uur+ maar toch
hihihihi jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef Frsh het volgende:
[..]
"Goh, wat doe jij op 13 april? Oh, trainingsrondje in Rotterdam."
Al doe ik die wel echt als trainingsrondje maar dan de 10 km
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het was best warm in het zonnetje. Grappig dat je dat meteen terug ziet in je HR (gemiddeld een kleine 10 slagen hoger dan wanneer het minder zonnig/ warm is).
Lekker, op m`n gemak, gelopen net. Enkels lijken gewend te zijn aan de nieuwe schoenen, lopen echt heel fijn!Ben er echt heel blij mee
http://www.endomondo.com/workouts/313329142/8850231![]()
Endomondo zegt:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:59 schreef Levitas het volgende:
Het was best warm in het zonnetje. Grappig dat je dat meteen terug ziet in je HR (gemiddeld een kleine 10 slagen hoger dan wanneer het minder zonnig/ warm is).
Lekker, op m`n gemak, gelopen net. Enkels lijken gewend te zijn aan de nieuwe schoenen, lopen echt heel fijn!Ben er echt heel blij mee
http://www.endomondo.com/workouts/313329142/8850231
Temperature 4°C
Guppy, waar loop jij altijd hard? Ik ben net twee weekjes bezig misschien spotten we elkaar een keer!
All good things are wild and free.![]()
Hahaha, yup, ontzettend warm!quote:
Volgens Google is het nu ook maar 8 graden hier, maar met het zonnetje (en lang/lang) voelt dat een stuk warmer. Er liep zowaar zweet van m`n voorhoofd![]()
quote:Het sap zou me in de broek staan, stel dat je valt
Ik heb nu mijn oog laten vallen op de Garmin HRM FR220Maar ben er ook nog niet zeker van dat ik hem verdien
Aan de andere kant ben ik mijn onnauwkeurige footpod horloge waarbij je voortdurend de batterijen moet vervangen ook wel erg zat.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik heb hem.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nu mijn oog laten vallen op de Garmin HRM FR220Maar ben er ook nog niet zeker van dat ik hem verdien
Aan de andere kant ben ik mijn onnauwkeurige footpod horloge waarbij je voortdurend de batterijen moet vervangen ook wel erg zat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon pas na je eerste marathon een GPS-horloge kopen, heb ik ook gedaan.
Jack does it in real time...![]()
Ja maar dan denk ik ook weer; als je hem 3 maanden eerder hebt, maakt het het trainen misschien wel weer een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:12 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon pas na je eerste marathon een GPS-horloge kopen, heb ik ook gedaan.Qua geld maakt dat ook weer niet zoveel uit.
Mijn hartslagband is sowieso aan vervanging toe, en deze heeft zo'n softstrap, die zijn wel fijner.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, jij volgt Salomon Running oko op FB![]()
Wij als Salomon runners doen dat he?
Op zich kan je met een HR-meter en stopwatch ook alles trainen, maar ik moet zeggen, het is wel super fijn een GPS-horloge.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik ook weer; als je hem 3 maanden eerder hebt, maakt het het trainen misschien wel weer een stuk makkelijkerQua geld maakt dat ook weer niet zoveel uit.
Mijn hartslagband is sowieso aan vervanging toe, en deze heeft zo'n softstrap, die zijn wel fijner.Want anders liep ik m'n intervalrondjes ook op Coopertestbaan of fietspad met markering en dat is toch niet zo relaxed... Tempo is in mijn ogen tijdens marathontraining niet super belangrijk, wat dat betreft is een hartslagmeter eigenlijk voldoende als je toch vooral je duurvermogen wilt trainen...
Volgens mij is die 220 ook hartstikke nice.En die softstrap van Garmin is echt super fijn.
Draag hem altijd, behalve op wedstrijden, en zit echt super relaxed vind ik, merk altijd amper dat ik hem om heb. Ook veel fijner dat diegene die ik hiervoor had bij m'n Suunto.
En jouw hartslagband liet toch ook 218 bpm zien? Dan is hij inderdaad misschien wel aan vervanging toe...Of heb je dat wel vaker (langdurig) gemeten als je in het rood ging?
Edit: zie dat de 220 zelf de workout functionaliteit heeft van de 610 zo'n beetje, dat is helemaal wel nice.Als ik de review zo lees is er vrij weinig reden om de 620 te kopen ipv de 220 eigenlijk...
Hoe werkt zo'n footpod dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Aan de andere kant ben ik mijn onnauwkeurige footpod horloge waarbij je voortdurend de batterijen moet vervangen ook wel erg zat.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Och, er zijn mensen die 365 marathons in een jaar lopen
Lijkt me niet echt gezond meer, maar goed, het kan.![]()
Die 218 is gemeten bij het SMA (208 op de fiets, betekent 218 voor roeien en ook zoiets voor hardlopen)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Op zich kan je met een HR-meter en stopwatch ook alles trainen, maar ik moet zeggen, het is wel super fijn een GPS-horloge.Want anders liep ik m'n intervalrondjes ook op Coopertestbaan of fietspad met markering en dat is toch niet zo relaxed... Tempo is in mijn ogen tijdens marathontraining niet super belangrijk, wat dat betreft is een hartslagmeter eigenlijk voldoende als je toch vooral je duurvermogen wilt trainen...
Volgens mij is die 220 ook hartstikke nice.En die softstrap van Garmin is echt super fijn.
Draag hem altijd, behalve op wedstrijden, en zit echt super relaxed vind ik, merk altijd amper dat ik hem om heb. Ook veel fijner dat diegene die ik hiervoor had bij m'n Suunto.
En jouw hartslagband liet toch ook 218 bpm zien? Dan is hij inderdaad misschien wel aan vervanging toe...Of heb je dat wel vaker (langdurig) gemeten als je in het rood ging?
Hoogst gemeten bij hardlopen is 212. Mijn omslagpunt is 190, dus dat zijn geen extreme waarden. HM Egmond gelopen op een gemiddelde hartslag van 194
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Men vroeg mij of ik niet gewoon meedeed de 6e met de Parelloop voor 5 km, lopen/wandelen gewoon doen.
Ik denk dat ik m maar op de planning zet voor volgend jaar
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:03 schreef Levitas het volgende:
Hahaha, yup, ontzettend warm!
Volgens Google is het nu ook maar 8 graden hier, maar met het zonnetje (en lang/lang) voelt dat een stuk warmer. Er liep zowaar zweet van m`n voorhoofd
Ik had vanochtend ook een klein rondje gelopen in lang/lang.
Ik had het na een km ook warm terwijl ik rustig gelopen heb.![]()
Je calibreert hem op een geijkte afstand, dus bijv. 2 rondjes op een atletiekbaan. In dat aantal rondjes neem je een bepaald aantal passen bij een bepaalde pace, daaruit kan je de gemiddelde paslengte uitrekenen. Vervolgens kan je daarna vervolgens het aantal passen vermenigvuldigen met die lengte als je loopt om de afstand weer te geven... Echter is het calibreren en die manier van berekenen wat minder goed bestand tegen wisselende tempo's etc.quote:
Ik heb zelf een footpod icm GPS-horloge, dat werkt wel weer prima voor wanneer het GPS-signaal wegvalt en om cadans-grafiekjes uit te lezen zoals onderstaande:Ok, tof dat het zo bepaald is een keertje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die 218 is gemeten bij het SMA (208 op de fiets, betekent 218 voor roeien en ook zoiets voor hardlopen)Hoogst gemeten bij hardlopen is 212. Mijn omslagpunt is 190, dus dat zijn geen extreme waarden. HM Egmond gelopen op een gemiddelde hartslag van 194
Wil ook nog wel eens een keer een SMA gaan doen denk ik. En 208 is met fietsen al erg hoog ja, want daarmee is het toch wel lastig om je hartslag écht hoog te krijgen, lastiger voor mij ook dan met hardlopen ja... En ik sta niet te kijken van die waarden verder, want ik heb ook relatief hoog omslagpunt enzo. Ligt vanuit mijn ervaring bij de 187 of zo en als ik een 5 kilometer loop heb ik ook gerust 193 gemiddeld of zo.
Al is het wel gaaf om het effect van training te kunnen zien, want van het najaar liep ik hetzelfde tempo gewoon met 10-12 slagen lager qua hartslag dan een paar maanden daarvoor, dus iets lagere hartslag voor elkaar krijgen met trainen is wel mogelijk.
misschien mijn 3/4 tight maar weer aan doen zo. Lang lang is veel te warmSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat is logisch, want 8 graden is de luchttemperatuur. Maar een mens warmt een stuk sneller op dan lucht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hahaha, yup, ontzettend warm!
Volgens Google is het nu ook maar 8 graden hier, maar met het zonnetje (en lang/lang) voelt dat een stuk warmer. Er liep zowaar zweet van m`n voorhoofd![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Murmeli het volgende:
misschien mijn 3/4 tight maar weer aan doen zo. Lang lang is veel te warm
hebniezoveelzinquote:
Mojo is kwijt door die stomme verkoudheid
LEUK!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben bang van welik moet ook nog even aan het idee wennen hoor
maar het moet goedkomen! Ik heb nog even
![]()
Gaat je lukken, lekker een doel om naar toe te trainen.![]()
Ben je al onderweg? Anders bij deze nog evenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hebniezoveelzin
Mojo is kwijt door die stomme verkoudheidJE MOET!!!
Is die van suunto dan vernieuwd ofzo? Want de HR band bij mijn suunto is soepeler dan de softstrap bij E.T. d'r garmin.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:18 schreef DeeBee het volgende:
En die softstrap van Garmin is echt super fijn.Draag hem altijd, behalve op wedstrijden, en zit echt super relaxed vind ik, merk altijd amper dat ik hem om heb. Ook veel fijner dat diegene die ik hiervoor had bij m'n Suunto.
![]()
Als ik zo eens naar buiten kijk, heb ik vanmorgen ook niet helemaal de juiste hardloopkleding ingepakt. Maar gelukkig hoef ik straks maar een rustig uurtje te hobbelen
Als mijn maag zo blijft zeuren en klagen als ie al de hele ochtend aan het doen is ben ik bang dat ik mijn geplande klein uurtje hobbelen straks maar niet moet doen...
Ik had ook een softstrap van Suunto, maar ik vind de band die bij de FR610 zit fijner dan die. Al verschillen ze op het oog niet zoveel, ik vind het draagcomfort toch wel iets beter bij die van Garmin.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is die van suunto dan vernieuwd ofzo? Want de HR band bij mijn suunto is soepeler dan de softstrap bij E.T. d'r garmin.
Maar het kan ook persoonlijke voorkeur zijn, of Suunto heeft misschien alweer een nieuwe generatie straps... Al met al blijft het trouwens niet ideaal, als ze het betrouwbaar voor elkaar krijgen om het via je horloge te meten aan je pols zou dat echt ideaal zijn in mijn ogen.Jack does it in real time...![]()
Doendoendoen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Aan de andere kant ben ik mijn onnauwkeurige footpod horloge waarbij je voortdurend de batterijen moet vervangen ook wel erg zat.![]()
Ziet er vanuit dat perspectief niet eens heel snel uitquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is dat 't regent, anders was ik even naar de overkant gelopen om te zien of ik 't vanaf een ander perspectief kon filmenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ziet er vanuit dat perspectief niet eens heel snel uit
Ja doei.![]()
Hehequote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is dat 't regent, anders was ik even naar de overkant gelopen om te zien of ik 't vanaf een ander perspectief kon filmenNouja ik vind het met fietsen en hardlopen altijd zo dat als je ziet hoe iemand 'op je afkomt' of van je wegloopt dat het er niet zo snel uitziet. Pas als je de camera op een vastpunt houdt en diegene komt er voorlangs, lijkt het echt snel.
Ik hoor bij die garmins veel mensen over schuren. Heb daar met suunto geen last van, maar ook dat kan gewoon persoonlijk zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik had ook een softstrap van Suunto, maar ik vind de band die bij de FR610 zit fijner dan die. Al verschillen ze op het oog niet zoveel, ik vind het draagcomfort toch wel iets beter bij die van Garmin.
Maar het kan ook persoonlijke voorkeur zijn, of Suunto heeft misschien alweer een nieuwe generatie straps... Al met al blijft het trouwens niet ideaal, als ze het betrouwbaar voor elkaar krijgen om het via je horloge te meten aan je pols zou dat echt ideaal zijn in mijn ogen.
Ik vind bij de softstrap van garmin de contactpunten een stuk groter dan bij suunto, en die zijn redelijk stijf.![]()
Dat gaat toch via versnellingsmeter? Soort van g-krachten ofzo? Als het goed is moet tempowisseling of zelfs andere cadans niet veel uitmaken voor de meting. Dacht ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je calibreert hem op een geijkte afstand, dus bijv. 2 rondjes op een atletiekbaan. In dat aantal rondjes neem je een bepaald aantal passen bij een bepaalde pace, daaruit kan je de gemiddelde paslengte uitrekenen. Vervolgens kan je daarna vervolgens het aantal passen vermenigvuldigen met die lengte als je loopt om de afstand weer te geven... Echter is het calibreren en die manier van berekenen wat minder goed bestand tegen wisselende tempo's etc.
Ik heb zelf een footpod icm GPS-horloge, dat werkt wel weer prima voor wanneer het GPS-signaal wegvalt en om cadans-grafiekjes uit te lezen zoals onderstaande:
[ afbeelding ]
@Moblo, ik voelde me zaterdag ook een Salomonrunner! Had shirt, broekje, schoenen en een handheldbottle van Salomon, alleen mijn kousen niet. Mooi spul!![]()
![]()
En je krijgt er een "persoonlijk" kaartje bijquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef mosselmossel het volgende:
Grappig. Bij Hiphardlopen.nl schrijven ze hun enveloppen nog zelf(Tenminste ik wel)
Nou, dan ben ik benieuwd wat ze op het kaartje zetten. Aangezien ik duidelijk een man ben en het een cadeautje voor een vrouw isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En je krijgt er een "persoonlijk" kaartje bij(Tenminste ik wel)
Gewoon iets algemeens als veel loop plezier ofzo. Niet heel ingewikkeld verder.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik benieuwd wat ze op het kaartje zetten. Aangezien ik duidelijk een man ben en het een cadeautje voor een vrouw is
@DeeBee: wat gaat er mis in jouw cadansgrafiek? Sommige schuine grijze verbindingslijnen kan ik niet plaatsen.![]()
Jeej, ben weer in vorm
Wilde 7 km lopen, werden er 10 en ging lekker. Eerste 5 km rustig aan en de laatste 5 km ietsje sneller.
Ben blij dat het weer fijn was. Moest echt ff mijm enthousiasme opgraven. Scheelt wel dat ik nu weet dat ik van 2 weken verkouden zijn en weinig lopen niet achteruit ga. Heb een tikkeltje sneller gelopen dan bij de CPC. Of zeg maar even snel
Versnellingsmeter of accelerometer inderdaad. En er zitten er meestal 3 of meer in. Verder is het eenvoudige wis- en natuurkunde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat gaat toch via versnellingsmeter? Soort van g-krachten ofzo? Als het goed is moet tempowisseling of zelfs andere cadans niet veel uitmaken voor de meting. Dacht ik in ieder geval.SPOILER: nerdmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef Murmeli het volgende:
Jeej, ben weer in vorm
Wilde 7 km lopen, werden er 10 en ging lekker. Eerste 5 km rustig aan en de laatste 5 km ietsje sneller.
Ben blij dat het weer fijn was. Moest echt ff mijm enthousiasme opgraven. Scheelt wel dat ik nu weet dat ik van 2 weken verkouden zijn en weinig lopen niet achteruit ga. Heb een tikkeltje sneller gelopen dan bij de CPC. Of zeg maar even snel
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Versnellingsmeter of accelerometer inderdaad. En er zitten er meestal 3 of meer in. Verder is het eenvoudige wis- en natuurkunde.En je beschrijft de versnelling in 1-dimensie. In principe meet zo'n accelerometer lineaire versnellingen en radiale versnellingen (6 variablen) en daaruit kan je dus ook de afstand berekenen inderdaad.SPOILER: nerdmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een redelijk goede methode, maar niet ideaal. Vooral geisoleerde of goedkopere metertjes die maken de fout nogal groot, zie bijv. die Nike+-sensoren. Een gecalibreerde Garmin-footpod, evt. met een correctiefactor gebaseerd op een heel aantal GPS-loopjes, zal in de regel een prima afstand geven.
Op zich vind ik het wel indrukwekkend dat de cadans-metingen van de FR220 / FR620 zo goed lijken te zijn, had verwacht dat daar ook meer fouten in zouden zitten omdat ze nu door het horloge worden gemeten, maar DC Rainmaker zegt dat ze eigenlijk altijd +/- 1 van de footpod zitten.Jack does it in real time...![]()
Ik was me bewust van die versimpeling. Ik weet niet hoe het met de Garmin zit, maar mijn tamelijk oude Suunto footpod had drie versnellingsmeters aan boord die lineaire acceleratie meten langs drie orthogonale assen. Redelijk nauwkeurig, maar calibratie was wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En je beschrijft de versnelling in 1-dimensie. In principe meet zo'n accelerometer lineaire versnellingen en radiale versnellingen (6 variablen) en daaruit kan je dus ook de afstand berekenen inderdaad.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 14:44:40 ]![]()
Ja volgens mij neemt hij je lengte en gewicht mee, en wat voor atletenprofiel je hebt (1 = pannenkoek, 10 = topsporter). Toch is hij bij mij wel nauwkeurig als ik snel loop (<5.00/km), maar hoe langzamer ik loop, hoe verder hij er vanaf zit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat gaat toch via versnellingsmeter? Soort van g-krachten ofzo? Als het goed is moet tempowisseling of zelfs andere cadans niet veel uitmaken voor de meting. Dacht ik in ieder geval.
@Moblo, ik voelde me zaterdag ook een Salomonrunner! Had shirt, broekje, schoenen en een handheldbottle van Salomon, alleen mijn kousen niet. Mooi spul!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar ik heb hem nog nooit gecalibreerd, dat moet ik toegevenZou niet weten waar, en ook veel te ingewikkeld
Ik loop al jaren met de S1 van Polar:
Ik vind hem best nauwkeurig, na de HM gaf hij 21,3 km aan geloof ik. En zonder te calibreren, omdat ik had gelezen dat hij dan gemiddeld nauwkeuriger is (rekening houdend met lopen op verschillende ondergrond en dergelijke).
Ik zou nu voor een GPS horloge kiezen, maar in 2007 of zo toen ik mijn horloge kocht was dat nog heel duur.![]()
Ik wilde alleen cadance meten met m'n footpod. Maar zodra ik 'm koppel met de almighty suunto gebruikt die 'm ook direct voor afstand ipv de gps. En dat wil ik nou net niet.![]()
Bij Suunto neemt de pod het toch over van de GPS zodra je geen satellieten meer ziet, zodat je door een tunneltje kan rennen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wilde alleen cadance meten met m'n footpod. Maar zodra ik 'm koppel met de almighty suunto gebruikt die 'm ook direct voor afstand ipv de gps. En dat wil ik nou net niet.![]()
![]()
ik voel me werkelijk als een slappe vaatdoek. Gecombineerd met het feit dat er een toch scherp windje staat heb ik maar besloten om de training van vandaag uit te stellen tot tenminste morgen.
Bank hangen met thee/chocolademelk dusMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Beterschap Guard, er gaan behoorlijk wat vervelende griepjes rond op het moment hopelijk is het één van de kort durende varianten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:26 schreef Guard het volgende:
ik voel me werkelijk als een slappe vaatdoek. Gecombineerd met het feit dat er een toch scherp windje staat heb ik maar besloten om de training van vandaag uit te stellen tot tenminste morgen.
Bank hangen met thee/chocolademelk dus"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ja, de wind is koud!! Lang-lang dus zometeen.
En aangezien ik niet alleen hardloop, maar ook verplicht wandel, neem ik misschien ook maar een jasje mee...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Doe het niet. Het is snoeiheet als je loopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef Yuki het volgende:
Ja, de wind is koud!! Lang-lang dus zometeen.
En aangezien ik niet alleen hardloop, maar ook verplicht wandel, neem ik misschien ook maar een jasje mee...
En mijn voeten waren dat ook net in mijn rondje. Voor het eerst op mijn nieuwe Brooks weg, maar die zijn loeiheet. En mijn tenen tindelden erin. Terwijl ik alleen maar rustig een klein rondje met Gogo weg was. Dus ik weet het nog niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vond het best warm! Had longsleeve en een capri aan, maar een t-shirtje had prima gekund. Heerlijk 4.4 kilometer gelopen, lekker tempo, samen met mossel. Hoofdband gekregen van mossel omdat ik klaagde over losse plukjes in m'n gezicht sinds ik naar de kapper ben geweest. Zit lekker! Het is een witte, wil eigenlijk nog wel een zwarte erbij, binnenkort maar eens naar kijken.![]()
![]()
Thanks voor de tips!
Lang-lang dan maarhet is best bewolkt in Den Haag en toen ik net op de trein stond te wachten, had ik 't behoorlijk koud.
Hier scheen het zonnetje, dat scheelt idd toch wel. Loop ze!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef Yuki het volgende:
Thanks voor de tips!
Lang-lang dan maarhet is best bewolkt in Den Haag en toen ik net op de trein stond te wachten, had ik 't behoorlijk koud.
![]()
heb je ze aan de tenen dan niet te strak geveterd?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Doe het niet. Het is snoeiheet als je loopt.
En mijn voeten waren dat ook net in mijn rondje. Voor het eerst op mijn nieuwe Brooks weg, maar die zijn loeiheet. En mijn tenen tindelden erin. Terwijl ik alleen maar rustig een klein rondje met Gogo weg was. Dus ik weet het nog niet.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Nope.Ik veter nooit strak.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ze aan de tenen dan niet te strak geveterd?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is inderdaad nog vrij warm buiten nu, geloof trouwens dat ik ook een griepje begin te krijgen. Voel me ook heerlijk slapjes sinds ik vandaag wakker werd, dus maar lekker in de tuin zitten i.p.v wat uitlopen.![]()
Ik mag zo na t werk ook weer. Alleen giet t nu enorm
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Oh hier is het droog. Hopelijk blijft dat het vanavond ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef Ynske het volgende:
Ik mag zo na t werk ook weer. Alleen giet t nu enorm
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik liep net buiten te balen dat ik t zo warm hadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef Yuki het volgende:
Thanks voor de tips!
Ik kom straks ook vast wel terug op m'n woordenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik liep net buiten te balen dat ik t zo warm had
Maar met wandelen erbij durf ik kort niet aan
Ik ben trouwens onwijs aan het uitstellen... Waarom vind ik dit zo spannend?_!
Dat heb ik ook altijd de eerste paar keer in mn Brooks. Uiteindelijk zitten ze als pantoffeltjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Doe het niet. Het is snoeiheet als je loopt.
En mijn voeten waren dat ook net in mijn rondje. Voor het eerst op mijn nieuwe Brooks weg, maar die zijn loeiheet. En mijn tenen tindelden erin. Terwijl ik alleen maar rustig een klein rondje met Gogo weg was. Dus ik weet het nog niet.
Daar hou ik me dan maar aan vast!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd de eerste paar keer in mn Brooks. Uiteindelijk zitten ze als pantoffeltjesZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik hekel intervalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:48 schreef Quoi het volgende:
Intervalletjes vanavond!![]()
Nog even kijken wat ik dan daarna nog doe vóór de 10 km wedstrijd zaterdagmaar 't is zo nuttig
Hier net een kleine 8 km gerend.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Interval
Ik moet Zoladztest doen vanavond. Eens zien waar m'n omslagpunt ligt, zodat ik er daarna niks mee kan doen tot de volgende keer dat de trainers die test inplannen.
en met de auto naar de baan![]()
![]()
op de foto ziet het er enger uit dan dat het in werkelijkheid is om over zo'n randje te rennenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]Het sap zou me in de broek staan, stel dat je valt
hey VFF ambassadeur.....je kunt natuurlijk geen twee heren dienen he?!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Jero_nimo het volgende:
@Moblo, ik voelde me zaterdag ook een Salomonrunner! Had shirt, broekje, schoenen en een handheldbottle van Salomon, alleen mijn kousen niet. Mooi spul!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ging net voor een rondje van 8km om te kijken of de snelheid er nog een beetje in zit voor komende zondag in Zandvoort. De laatste tijd twijfelde ik daar een beetje over.....
Voor niets blijkt nu![]()
Volgens mij had ik raket ijsjes gevreten, want ik was niet te stoppen.
En..... WHUT??!!! ..... 3 bekertjes, waaronder een nieuw PR op de 5km![]()
![]()
(OK, niet officieel, maar ik heb zowiezo nog nooit een 5km wedstrijd gelopen, das dat geeft niet)
http://www.endomondo.com/workouts/313513686/2436456![]()
Woei!
Nadat de oorzaak van mijn uitstelgedrag zich had aangediend en ik dit verholpen hadheb ik mezelf in lang-lang gehesen, m'n Garmin aangezet en ben ik eindelijk de deur uit gegaan... op m'n nieuwe schoenen!
Doel was 3x ~700m @ 6:30/km, met 2x 1min wandelen. Indien pijnvrij nog een extra km eraan plakken.
Straat uit gewandeld (want ongelijk wegdek), Garmin aan en hobbelen maar. De bevindingen:
- Ik ging te snel. Voor m'n gevoel continu op de rem gestaan en nog gaf m'n Garmin een veel te lage pace aan. Afijn. Al doende leert men. Aan het eind heb ik zowaar een pace van 6:40-6:50/km gelopen. Eventjes
- HS blijft hoog (170+), ook als ik voor m'n gevoel heel langzaam loop. Zal ook wel wennen zijn.
- Ik kan geen afstand schatten. Heb dus iets te ver gelopen, want eerste wandelpauze zette ik pas na ruim 900m in. Oeps.
- Het was inderdaad niet zo koud als ik dacht, maar was blij met m'n keuze voor lang-lang tijdens het wandelen.
- Mijn nieuwe schoenen zitten geweldigAlsof ik op veertjes liep
- Waarom heb ik niet eerder bedacht dat uitwandelen echt frikking relaxt is?
- Rechts geen pijn, links een 2-3. Maar dat kan te wijten zijn aan de fysiobehandeling van gisteren, want heb vandaag continu een 1-2 gevoeld.
Als ik de komende dagen soepel doorkom, heb ik wel vertrouwen in die 5km van zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Het nadeel van zonder schema trainen is dat je elke keer moet bedenken wat je gaat doen! Wie heeft er een leuk idee voor een training, 45-60 minuten ongeveer? Mag interval zijn, of tempoloop, of whatever?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Piramideloopje? Tien minuten inlopen, dan 2-3-4-5-6-6-5-4-3-2 op tempo met tussendoor een minuut herstel? Of omgekeerde piramide, 6-5-4-3-2-2-3-4-5-6? En dan nog even uitlopen..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Het nadeel van zonder schema trainen is dat je elke keer moet bedenken wat je gaat doen! Wie heeft er een leuk idee voor een training, 45-60 minuten ongeveer? Mag interval zijn, of tempoloop, of whatever?![]()
Hmz, volgens mij ben je dan wel langer dan een uur onderweg inclusief in- en uitlopen. Eventueel haal je de 6 minuten eraf..![]()
Goeie, ik doe wel een piramide denk ik maar dan in iets grotere stapjes. Of misschien een piramide met 200-400-600-800-1000 metersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:56 schreef Gogo83 het volgende:
Hmz, volgens mij ben je dan wel langer dan een uur onderweg inclusief in- en uitlopen. Eventueel haal je de 6 minuten eraf..
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:53 schreef Yuki het volgende:
Woei!
Nadat de oorzaak van mijn uitstelgedrag zich had aangediend en ik dit verholpen hadheb ik mezelf in lang-lang gehesen, m'n Garmin aangezet en ben ik eindelijk de deur uit gegaan... op m'n nieuwe schoenen!
Doel was 3x ~700m @ 6:30/km, met 2x 1min wandelen. Indien pijnvrij nog een extra km eraan plakken.
Straat uit gewandeld (want ongelijk wegdek), Garmin aan en hobbelen maar. De bevindingen:
- Ik ging te snel. Voor m'n gevoel continu op de rem gestaan en nog gaf m'n Garmin een veel te lage pace aan. Afijn. Al doende leert men. Aan het eind heb ik zowaar een pace van 6:40-6:50/km gelopen. Eventjes
- HS blijft hoog (170+), ook als ik voor m'n gevoel heel langzaam loop. Zal ook wel wennen zijn.
- Ik kan geen afstand schatten. Heb dus iets te ver gelopen, want eerste wandelpauze zette ik pas na ruim 900m in. Oeps.
- Het was inderdaad niet zo koud als ik dacht, maar was blij met m'n keuze voor lang-lang tijdens het wandelen.
- Rechts geen pijn, links een 2-3. Maar dat kan te wijten zijn aan de fysiobehandeling van gisteren, want heb vandaag continu een 1-2 gevoeld.
Als ik de komende dagen soepel doorkom, heb ik wel vertrouwen in die 5km van zaterdagGoed bezig. Gewoon nog een paar keer die lagere tempo's proberen. Gaat steeds makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een weertje![]()
9 KM op een rustig tempo gelopen. Wilde muziek erbij aan zetten. Blijkt dat mijn vriendin dr meest verschrikkelijke nummers erop heeft gezet voor als ze mn telefoon in bruikleen heeftop de crosstrainer. Meteen weer uit dus
Veel lopers tegen gekomen. De zomer komt eraan
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Thanksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goed bezig. Gewoon nog een paar keer die lagere tempo's proberen. Gaat steeds makkelijker.
Ben ik zeker van planDan ga ik dáár m'n ego wel mee voeden
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Ben ik zeker van planDan ga ik dáár m'n ego wel mee voeden
Ik had een paar maanden geleden ook steeds de behoefte om sneller te gaan, te merken dat ik meer kon, harder kon, verder kon. Met veel pijntjes als gevolg, gelukkig geen echte blessure geworden. Nu voed ik mijn ego met het feit dat ik dus al ruim een jaar loop zonder ooit een serieuze blessure gehad te hebben. En met het balanceren op het randje tussen mezelf verbeteren en rust bewaken. Moest er even een knop voor omzetten, maar blessurevrij blijven lopen is een hele fijne beloning.
![]()
Amen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.Ik had een paar maanden geleden ook steeds de behoefte om sneller te gaan, te merken dat ik meer kon, harder kon, verder kon. Met veel pijntjes als gevolg, gelukkig geen echte blessure geworden. Nu voed ik mijn ego met het feit dat ik dus al ruim een jaar loop zonder ooit een serieuze blessure gehad te hebben. En met het balanceren op het randje tussen mezelf verbeteren en rust bewaken. Moest er even een knop voor omzetten, maar blessurevrij blijven lopen is een hele fijne beloning.
sort of.... .ik wil wel verder, veel verder maar veel sneller hoeft van mij niet echt, ik kan mijzelf wel gek praten over PR dit of dat maar ik weet toch dat het er niet in zit...of ik moet een hele goede dag hebben maar lekker hobbelen is voor mij het belangrijkste.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.Ik had een paar maanden geleden ook steeds de behoefte om sneller te gaan, te merken dat ik meer kon, harder kon, verder kon. Met veel pijntjes als gevolg, gelukkig geen echte blessure geworden. Nu voed ik mijn ego met het feit dat ik dus al ruim een jaar loop zonder ooit een serieuze blessure gehad te hebben. En met het balanceren op het randje tussen mezelf verbeteren en rust bewaken. Moest er even een knop voor omzetten, maar blessurevrij blijven lopen is een hele fijne beloning.
Natuurlijk geef je alles tijdens een wedstrijd maar als ik denk: "dit is even te gek" dan gaat wel de rem er even op.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:53 schreef Yuki het volgende:
Woei!
Als ik de komende dagen soepel doorkom, heb ik wel vertrouwen in die 5km van zaterdagJij bent echt een beetje mijn voorbeeldfiguur nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw verhalen helpen mij er altijd aan herinneren dat hard en snel je niet altijd het snelste richting een doel (5km voor mij) brengt. Hopelijk kan ik in juli die vijf kilometer gewoon neerzetten, zonder wandelen, zonder pijntjes en vooral zonder die 30min in mijn hoofd, maar vooral met heel veel plezier. Dank voor de brokjes motivatie die jij me zo (onbewust) elke keer geeft!
Oh en jongens, ik heb lekker al een 7^^ startnummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij mijn ambit 1 bepaalt de pod gewoon de afstand en niet de gps zodra er een pod gepaired is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bij Suunto neemt de pod het toch over van de GPS zodra je geen satellieten meer ziet, zodat je door een tunneltje kan rennen?![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jazeker! Denk eens goed naquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Leuk gedaan!
mare, 25385? Heeft dat een betekenis?
Haha, super tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat nou voor houding van een leraar! Beetje Fok!ken onder de lesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:19 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je was te snel. Ik probeer weer twee dingen te doen. Les en jullie
epic!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
love it!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
can't beat the students.... join themquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is dat nou voor houding van een leraar! Beetje Fok!ken onder de les![]()
Rustig uurtje gelopen. HR mooi laag op 145 pace toch ruim boven 6m:30s/km. Lekker in lang-lang mét windjack![]()
![]()
Haha geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok!king vet!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Serieus? Ik vond het met een thermoshirt en korte broek nog aan de warme kant.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Rustig uurtje gelopen. HR mooi laag op 145 pace toch ruim boven 6m:30s/km. Lekker in lang-lang mét windjack"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
http://www.theverge.com/2(...)n-class-ismartkeeperquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
can't beat the students.... join them'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had gisteren lang-kort maar kort-kort had beter geweest. Dan maar de eerste km een beetje fris hebben.
Word nog grappig dit weekend, volop zon en 18 graden, weer even wennen...Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat wordt nu dus ook m'n doelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En ik wil wel verder, maar doel nr. 1 is blessurevrij blijven.
En daaraan hebben jouw eerdere posts (en die van vele anderen in dit topic) zeker bijgedragenHaha, mooi dat mijn valkuilen ook goed zijn voor anderenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje mijn voorbeeldfiguur nu.Jouw verhalen helpen mij er altijd aan herinneren dat hard en snel je niet altijd het snelste richting een doel (5km voor mij) brengt. Hopelijk kan ik in juli die vijf kilometer gewoon neerzetten, zonder wandelen, zonder pijntjes en vooral zonder die 30min in mijn hoofd, maar vooral met heel veel plezier. Dank voor de brokjes motivatie die jij me zo (onbewust) elke keer geeft!
Je hebt helemaal gelijk ook. Uitlopen, zonder pijn en met gewoon een goed gevoel is zo belangrijk. Veel plezier met opbouwen!!
En dank voor het compliment!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x 3 min en een stukje gefietst. Lekker!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Tlicquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:02 schreef tliciouz het volgende:
Guppy, waar loop jij altijd hard? Ik ben net twee weekjes bezig misschien spotten we elkaar een keer!goed bezig!! Ben je een schema aan het volgen?
In het weekend loop ik regelmatig in Immerloopark, da's praktisch jouw achtertuin! Alleen vind ik dat op het moment wel een beetje eng, met al die enge ganzen! Brrr
Ik loop trouwens ook door de uiterwaarden, over de Oude Huissensedijk, langs het Gelredome, over de John Frostbrug, de Huissensestraat, Rijkerswoerd, enzenzenz. Eigenlijk bestrijk ik een redelijk gebied in Arnhem Zuid inmiddels
hier zitten ook enge ganzenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tlicgoed bezig!! In het weekend loop ik regelmatig in Immerloopark, da's praktisch jouw achtertuin! Alleen vind ik dat op het moment wel een beetje eng, met al die enge ganzen! Brrr
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:veel plezier er mee!
Het hád zonder jasje gekund, maar ik heb het tegenwoordig niet zo snel heel warm meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het met een thermoshirt en korte broek nog aan de warme kant.![]()
Ik heb vanmiddag speciaal voor d'n Zwabber weer een redelijk vlak cadansgrafiekje in elkaar geklust. Was lekker lopen! Rondom mn beoogde marathonsnelheid, al zegt dat over 10km niet zo gek veel. Zaterdag nog eens proberen, maar dan over 21,1 km.F means you're fucked![]()
mooie lage hartslag voor je boogde marathontempo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanmiddag speciaal voor d'n Zwabber weer een redelijk vlak cadansgrafiekje in elkaar geklust. Was lekker lopen! Rondom mn beoogde marathonsnelheid, al zegt dat over 10km niet zo gek veel. Zaterdag nog eens proberen, maar dan over 21,1 km.![]()
Daarom is het geschikt als marathontempoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mooie lage hartslag voor je boogde marathontempo.
3u45 = 5m19 gemiddeld... ik denk dat ik ga starten tussen 5m20 en 5m25. Da's ruim 30 seconden langzamer dan mijn tijd tijdens de CPC
Als ik op die hartslag zou lopen kom ik op 4u30. Wat op zich prima is. Maar ik probeer gemiddeld 6m/km te halen, wat bijna 15s langzamer dan mijn Asselronde tempo en bijna 30s langzamer dan mijn cpc tempo is. En dan haal ik < 4u15quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Daarom is het geschikt als marathontempo
3u45 = 5m19 gemiddeld... ik denk dat ik ga starten tussen 5m20 en 5m25. Da's ruim 30 seconden langzamer dan mijn tijd tijdens de CPC![]()
Komen de zenuwen al een beetje voor de marathon?
Ik begin 'm langzamerhand wel een beetje te knijpen ja. Ook steeds meer mensen zo joviaal "Bijna he!? *grijns* Bijna!!"![]()
Ik hoorde ineens een boel gepraat en gedoe buiten, is er bij ons beneden op het pleintje een loopgroepje aan het trainenze moesten allemaal achtjes lopen over het plein, daarna waren ze aan het planken en nu doen ze allerlei loopscholingsdingetjes op het jeu de boules-baantje
het ziet er gezellig uit!
Haha! Heel herkenbaar idd. Bij mij ging iedereen er al vanuit dat ik hem wel 'even' uit zou lopen. Geloof me, dat doet niet veel goeds voor de zenuwen. Ook al loop je voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begin 'm langzamerhand wel een beetje te knijpen ja. Ook steeds meer mensen zo joviaal "Bijna he!? *grijns* Bijna!!""The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
oplossing is het lopen van ultra's, als je zegt "ik ga een ultra lopen", zegt iedereen....oke, met een nietszeggende blik in hun ogen... zonder te weten waar je het over hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:23 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Haha! Heel herkenbaar idd. Bij mij ging iedereen er al vanuit dat ik hem wel 'even' uit zou lopen. Geloof me, dat doet niet veel goeds voor de zenuwen. Ook al loop je voor jezelf.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk. Tamelijk stom.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mijn ambit 1 bepaalt de pod gewoon de afstand en niet de gps zodra er een pod gepaired is.![]()
SPOILER: volledig off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zoladztest is moeilijk als je nooit op hartslag traint. M'n hartslag weigerde boven de 180 uit te komen, terwijl ik de laatste 6 minuten op 183 zou moeten lopen. Ah well, het geeft wel een leuk grafiekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef hatsaflats het volgende:
Zoladztest is moeilijk als je nooit op hartslag traint. M'n hartslag weigerde boven de 180 uit te komen, terwijl ik de laatste 6 minuten op 183 zou moeten lopen. Ah well, het geeft wel een leuk grafiekje.Hoe heb je je max hartslag dan bepaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nieuw-Zeeland. Da's een provincie van China toch?SPOILER: volledig off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik dacht dat het een nieuw uit het water gedregd stukkie grond in de buurt van noordwest België wasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland. Da's een provincie van China toch?F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jij woont er, en je vraagt dat aan ons ???SPOILER: volledig off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
155227 had ook gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vandaag wou ik een kilometer of 8 doen tussen wedstrijdtempo en ldl tempo. Maar het ging nogal snel...![]()
Nouja dan donderdag maar rustig aan en zondag een LLDL.
http://www.endomondo.com/workouts/313602381/7102294
Het ging me redelijk makkelijk af. Als ik nu een 5km wedstrijdje zou doen moet ik die onder de 25 wel kunnen halen gok ik. Geeft de burger moed.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nogal ja. Ook een firmware change aangevraagd om in ieder geval de pod alleen voor cadence te gebruiken en prompt komt de 2R uitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk. Tamelijk stom.
Dus ik denk niet dat ze dat nog in de ambit 1 mogelijk gaan maken.![]()
Met het o zo betrouwbare 220-leeftijdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hoe heb je je max hartslag dan bepaald?
Ik had die laatste interval ook eigenlijk ietsje sneller moeten lopen, maar ik vond het nu eigenlijk wel al zwaar zat. Veel meer zat er niet meer in.![]()
Ja, als je je max wil weten is 'zwaar zat' natuurlijk niet zwaar zatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met het o zo betrouwbare 220-leeftijd
Ik had die laatste interval ook eigenlijk ietsje sneller moeten lopen, maar ik vond het nu eigenlijk wel al zwaar zat. Veel meer zat er niet meer in.Doodvallen! Daar draait het om
Ik moest 10 slagen onder m'n max! Dus 10 slagen onder doodvallen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, als je je max wil weten is 'zwaar zat' natuurlijk niet zwaar zatDoodvallen! Daar draait het om
En ik ben eigenlijk ook niet gemaakt voor dit soort tests. Zo comfortabel mogelijk hobbelen![]()
![]()
Bijna doodvallen is ook moeilijk
Trouwens: intervallen waren LEUKIk was de intervalchef voorop met mijn Garmin. 400'tjes tussen 5:00 en 5:10
Heerlijk, dat knallen!
Wel intensief, dus ik denk dat ik tot zaterdag even niet meer loop, met een wedstrijd in het vooruitzicht.![]()
Over wedstrijd van zaterdag gesproken... het inschrijfgeld is nog niet afgeschreven en ik heb nog geen startnummer. Klopt dat?![]()
Oh, ja, nee, afgaande op m'n resultaten moet ik de 10km ongeveer in 4:36/km kunnen lopen. Dan val ik wel echt dood neer gok ik![]()
![]()
Ook nog geen startnummer hier. Afgeschreven weet ik niet, ik durf even niet op mijn bankrekening te kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Over wedstrijd van zaterdag gesproken... het inschrijfgeld is nog niet afgeschreven en ik heb nog geen startnummer. Klopt dat?
Edit: die haal je op in een sporthal! Komt allemaal een beetje terug nu. Ik had toen best een beetje een kater en moest toen een heule drukke sporthal in! Auto zet je dan beste bij de bloemenveiling en dan brengen Peugeotjes (sponsor) je naar die sporthal.
[ Bericht 19% gewijzigd door Quoi op 25-03-2014 22:11:11 ]![]()
quote:
Vliegtempoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ja, nee, afgaande op m'n resultaten moet ik de 10km ongeveer in 4:36/km kunnen lopen. Dan val ik wel echt dood neer gok ik![]()
Ik zou het nog geen km volhoudenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ondankbaar muchquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:46 schreef Gogo83 het volgende:
Het is een witte, wil eigenlijk nog wel een zwarte erbij, binnenkort maar eens naar kijken.![]()
![]()
Holy crapquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ja, nee, afgaande op m'n resultaten moet ik de 10km ongeveer in 4:36/km kunnen lopen. Dan val ik wel echt dood neer gok ik
Mijn vader heeft 'm wel al binnenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook nog geen startnummer hier. Afgeschreven weet ik niet, ik durf even niet op mijn bankrekening te kijken
Edit: die haal je op in een sporthal! Komt allemaal een beetje terug nu. Ik had toen best een beetje een kater en moest toen een heule drukke sporthal in! Auto zet je dan beste bij de bloemenveiling en dan brengen Peugeotjes (sponsor) je naar die sporthal.
Nainschrijving is in de sporthal.![]()
Oja, na-inschrijving was het toen. Nou, dan zal 'ie misschien nog wel komen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 'm wel al binnen
Nainschrijving is in de sporthal.
En anders: na-inschrijving
Loop jij?![]()
Ik denk dat jij dat wel kan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ja, nee, afgaande op m'n resultaten moet ik de 10km ongeveer in 4:36/km kunnen lopen. Dan val ik wel echt dood neer gok ikMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En het is pas dinsdag, komt goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja, na-inschrijving was het toen. Nou, dan zal 'ie misschien nog wel komen?
En anders: na-inschrijving
Loop jij?
Ik loop niet.. 3 weken niet gelopen nu, vind het wel best![]()
![]()
zo zal Gogo het niet bedoelt hebben maar zo kwam het op mij ook een beetje overquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jammerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
En het is pas dinsdag, komt goed
Ik loop niet.. 3 weken niet gelopen nu, vind het wel bestmaar verstandig, denk ik!
Precies, ik maak me geen zorgen. Alles zal recht komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
En het is pas dinsdag, komt goed
Ik loop niet.. 3 weken niet gelopen nu, vind het wel best
Ja, snap ik. Kun je aanmoedigen! (toch?)![]()
Welnee! Leuke witte gekregen, maar voor het optimale combineren heb je natuurlijk ook een zwarte nodig. En eigenlijk ook nog een rozequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo zal Gogo het niet bedoelt hebben maar zo kwam het op mij ook een beetje over![]()
Mannen snappen dat niet![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Met die uitspraken van Wilders zal ik het op solidair gooien.quote:
Heeft iemand trouwens ervaring met het updaten van zijn/haar garmin met de ant.agent en de website.
Dat moet met de garmin connect plugin. Ik heb net de nieuwe geinstalleerd maar mijn browser blijft zeggen "Garmin communicator plugin not detected".Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo bedoelt ze het ook niet. Ze vond hem zo fijn zitten dat ze meteen ook nog een andere wil. Zodat ze straks bij al haar shirtjes een bijpassend kleurtje heeft. Ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo zal Gogo het niet bedoelt hebben maar zo kwam het op mij ook een beetje over
Ik had je post nog niet gelezen. Maar ik snap dat dus prima!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welnee! Leuke witte gekregen, maar voor het optimale combineren heb je natuurlijk ook een zwarte nodig. En eigenlijk ook nog een roze![]()
Mannen snappen dat niet!
/femininsideZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Net terug van les 13 met Evy. Ik vond het fijn gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Swets, van de website:
Op maandag 24 maart zijn de startnummers verstuurd naar de deelnemers die zich vooraf hebben ingeschreven voor een van de loopafstanden op 29 maart a.s.. Het inschrijfgeld wordt maandag 31 maart via automatische incasso afgeschreven.![]()
![]()
Precies! Superleuk en handig cadeautje gekregen, daar wil ik er meer van!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welnee! Leuke witte gekregen, maar voor het optimale combineren heb je natuurlijk ook een zwarte nodig. En eigenlijk ook nog een roze![]()
Mannen snappen dat niet!![]()
Jij metromanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had je post nog niet gelezen. Maar ik snap dat dus prima!
/femininside
Als je nu in je quote op [afbeelding] klikt zie je mr agressie welJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://clicktight.nl/
is dit al eens eerder gepost?
heb zelf nooit last van losse veters meer maar misschien iets voor iemand hier...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zou wel iets zijn voor mijn kinderen. Nooit meer losse veters.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb zelf nooit last van losse veters meer maar misschien iets voor iemand hier...
Hij loopt achterquote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
En jawel hoor, dan word je midden in de nacht wakker met een kop vol snot en een pijnlijke opgezette keel![]()
Hopen dat het hierbij blijft, en geen griepje erboven opkomt...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Sinds ik "andersom strik" heb ik nooit meer last van losse veters. Dankzij deze topicreeksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb zelf nooit last van losse veters meer maar misschien iets voor iemand hier...
wat hij zegt!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Sinds ik "andersom strik" heb ik nooit meer last van losse veters. Dankzij deze topicreeks'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pff wat kan ik mij druk maken om een wedstrijdje lopen zeg. Droom er zelfs over
Op de een of andere manier moet ik van mijzelf onder de 30 min gaan komen maar rationeel heb ik zoiets van "en anders maar niet" , komen nog genoeg 5k wedstrijdjes waar ik mee kan doen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Andersom strikken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Sinds ik "andersom strik" heb ik nooit meer last van losse veters. Dankzij deze topicreeks
Misschien ben ik onbewust weer anders gaan strikken, ik heb de laatste tijd juist vrij vaak last van losse veters.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Sinds ik "andersom strik" heb ik nooit meer last van losse veters. Dankzij deze topicreeks
En ik ga echt zo lief mogelijk kijken voor reiskostenvergoeding. Wat is het met de auto chill zeg. Vanmorgen kwartiertje eerder weg dan normaal en inclusief tanken, verkeerd rijden en de goede weg zoeken ruim een uur eerder op stage. En vanmiddag lekker om rond half 5 thuis ipv 7 uur![]()
![]()
quote:
Het 'andersom' strikken is een innovatie die ik ook pas na 27 jaar heb ingevoerd, maar doe dat nu ook consequent, zowel met normale schoenen als met hardloopschoenen.
En zie ook: http://www.fieggen.com/shoelace/grannyknot.htm .quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
http://www.ted.com/talks/terry_moore_how_to_tie_your_shoes![]()
Een vriend waar ik weleens samen mee loop heeft na gisteren les 13 met mij gelopen te hebben een spier die blijft "trillen" spier loopt van zijn bil richting knie holte. Kan dat kwaad?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Die ken ik ja. Ik kreeg daar ook last van halverwege Evy. Volgens mijn fysio was het gewoon overbelasting en kon het verder geen kwaad om ermee door te lopen. Twee weken later was het wegquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een vriend waar ik weleens samen mee loop heeft na gisteren les 13 met mij gelopen te hebben een spier die blijft "trillen" spier loopt van zijn bil richting knie holte. Kan dat kwaad?![]()
![]()
Ik heb mijn eigen vetertechniek geloof ik (zoals met alles natuurlijk). Zou niet weten hoe ik het eigenlijk doe![]()
![]()
Dubbele knoop fixt alles. Of die Salomon Quick Lock. Ben te spastisch om 'andersom' te strikken.
Vanavond weer lopen
Ja doei.![]()
Bij mij ook nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dubbele knoop FTWquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Overbelaste spier inderdaad. Nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurt....quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een vriend waar ik weleens samen mee loop heeft na gisteren les 13 met mij gelopen te hebben een spier die blijft "trillen" spier loopt van zijn bil richting knie holte. Kan dat kwaad?![]()
Oh dan komt het nog wel goed met hem. En kan hij morgen weer gewoon gaan lopenquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:57 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die ken ik ja. Ik kreeg daar ook last van halverwege Evy. Volgens mijn fysio was het gewoon overbelasting en kon het verder geen kwaad om ermee door te lopen. Twee weken later was het weg
Ja hij heeft het over een trillende spier. Ik heb zoiets weleens bij mijn oog :p maar geen idee of dat te vergelijken isquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Overbelaste spier inderdaad. Nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurt....
Jep, gewoon mee trekken, niet afhakenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dan komt het nog wel goed met hem. En kan hij morgen weer gewoon gaan lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
vol<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: