oplossing is het lopen van ultra's, als je zegt "ik ga een ultra lopen", zegt iedereen....oke, met een nietszeggende blik in hun ogen... zonder te weten waar je het over hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:23 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Haha! Heel herkenbaar idd. Bij mij ging iedereen er al vanuit dat ik hem wel 'even' uit zou lopen. Geloof me, dat doet niet veel goeds voor de zenuwen. Ook al loop je voor jezelf.
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk. Tamelijk stom.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mijn ambit 1 bepaalt de pod gewoon de afstand en niet de gps zodra er een pod gepaired is.
SPOILER: volledig off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef hatsaflats het volgende:
Zoladztest is moeilijk als je nooit op hartslag traint. M'n hartslag weigerde boven de 180 uit te komen, terwijl ik de laatste 6 minuten op 183 zou moeten lopen. Ah well, het geeft wel een leuk grafiekje.Hoe heb je je max hartslag dan bepaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nieuw-Zeeland. Da's een provincie van China toch?SPOILER: volledig off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Ik dacht dat het een nieuw uit het water gedregd stukkie grond in de buurt van noordwest België wasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland. Da's een provincie van China toch?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jij woont er, en je vraagt dat aan ons ???SPOILER: volledig off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en jongens, ik heb lekker al een 7^^ startnummer
155227 had ook gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Nogal ja. Ook een firmware change aangevraagd om in ieder geval de pod alleen voor cadence te gebruiken en prompt komt de 2R uitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk. Tamelijk stom.
Met het o zo betrouwbare 220-leeftijdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hoe heb je je max hartslag dan bepaald?
Ja, als je je max wil weten is 'zwaar zat' natuurlijk niet zwaar zatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met het o zo betrouwbare 220-leeftijd
Ik had die laatste interval ook eigenlijk ietsje sneller moeten lopen, maar ik vond het nu eigenlijk wel al zwaar zat. Veel meer zat er niet meer in.
Ik moest 10 slagen onder m'n max! Dus 10 slagen onder doodvallen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, als je je max wil weten is 'zwaar zat' natuurlijk niet zwaar zatDoodvallen! Daar draait het om
Ook nog geen startnummer hier. Afgeschreven weet ik niet, ik durf even niet op mijn bankrekening te kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Over wedstrijd van zaterdag gesproken... het inschrijfgeld is nog niet afgeschreven en ik heb nog geen startnummer. Klopt dat?
quote:
Vliegtempoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ja, nee, afgaande op m'n resultaten moet ik de 10km ongeveer in 4:36/km kunnen lopen. Dan val ik wel echt dood neer gok ik
Ondankbaar muchquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:46 schreef Gogo83 het volgende:
Het is een witte, wil eigenlijk nog wel een zwarte erbij, binnenkort maar eens naar kijken.
Holy crapquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ja, nee, afgaande op m'n resultaten moet ik de 10km ongeveer in 4:36/km kunnen lopen. Dan val ik wel echt dood neer gok ik
Mijn vader heeft 'm wel al binnenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook nog geen startnummer hier. Afgeschreven weet ik niet, ik durf even niet op mijn bankrekening te kijken
Edit: die haal je op in een sporthal! Komt allemaal een beetje terug nu. Ik had toen best een beetje een kater en moest toen een heule drukke sporthal in! Auto zet je dan beste bij de bloemenveiling en dan brengen Peugeotjes (sponsor) je naar die sporthal.
Oja, na-inschrijving was het toen. Nou, dan zal 'ie misschien nog wel komen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 'm wel al binnen
Nainschrijving is in de sporthal.
Ik denk dat jij dat wel kan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
En het is pas dinsdag, komt goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja, na-inschrijving was het toen. Nou, dan zal 'ie misschien nog wel komen?
En anders: na-inschrijving
Loop jij?
zo zal Gogo het niet bedoelt hebben maar zo kwam het op mij ook een beetje overquote:
Jammerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
En het is pas dinsdag, komt goed
Ik loop niet.. 3 weken niet gelopen nu, vind het wel best
Precies, ik maak me geen zorgen. Alles zal recht komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
En het is pas dinsdag, komt goed
Ik loop niet.. 3 weken niet gelopen nu, vind het wel best
Welnee! Leuke witte gekregen, maar voor het optimale combineren heb je natuurlijk ook een zwarte nodig. En eigenlijk ook nog een rozequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo zal Gogo het niet bedoelt hebben maar zo kwam het op mij ook een beetje over
Met die uitspraken van Wilders zal ik het op solidair gooien.quote:
Zo bedoelt ze het ook niet. Ze vond hem zo fijn zitten dat ze meteen ook nog een andere wil. Zodat ze straks bij al haar shirtjes een bijpassend kleurtje heeft. Ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo zal Gogo het niet bedoelt hebben maar zo kwam het op mij ook een beetje over
Ik had je post nog niet gelezen. Maar ik snap dat dus prima!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welnee! Leuke witte gekregen, maar voor het optimale combineren heb je natuurlijk ook een zwarte nodig. En eigenlijk ook nog een roze![]()
Mannen snappen dat niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Precies! Superleuk en handig cadeautje gekregen, daar wil ik er meer van!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welnee! Leuke witte gekregen, maar voor het optimale combineren heb je natuurlijk ook een zwarte nodig. En eigenlijk ook nog een roze![]()
Mannen snappen dat niet!
Jij metromanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had je post nog niet gelezen. Maar ik snap dat dus prima!
/femininside
Zou wel iets zijn voor mijn kinderen. Nooit meer losse veters.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://clicktight.nl/
is dit al eens eerder gepost?
heb zelf nooit last van losse veters meer maar misschien iets voor iemand hier...
Hij loopt achterquote:
Sinds ik "andersom strik" heb ik nooit meer last van losse veters. Dankzij deze topicreeksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://clicktight.nl/
is dit al eens eerder gepost?
heb zelf nooit last van losse veters meer maar misschien iets voor iemand hier...
wat hij zegt!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Sinds ik "andersom strik" heb ik nooit meer last van losse veters. Dankzij deze topicreeks
Andersom strikken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Sinds ik "andersom strik" heb ik nooit meer last van losse veters. Dankzij deze topicreeks
Misschien ben ik onbewust weer anders gaan strikken, ik heb de laatste tijd juist vrij vaak last van losse veters.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:
En zie ook: http://www.fieggen.com/shoelace/grannyknot.htm .quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
http://www.ted.com/talks/terry_moore_how_to_tie_your_shoes
Die ken ik ja. Ik kreeg daar ook last van halverwege Evy. Volgens mijn fysio was het gewoon overbelasting en kon het verder geen kwaad om ermee door te lopen. Twee weken later was het wegquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een vriend waar ik weleens samen mee loop heeft na gisteren les 13 met mij gelopen te hebben een spier die blijft "trillen" spier loopt van zijn bil richting knie holte. Kan dat kwaad?
Bij mij ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbele knoop FTWquote:
Overbelaste spier inderdaad. Nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurt....quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een vriend waar ik weleens samen mee loop heeft na gisteren les 13 met mij gelopen te hebben een spier die blijft "trillen" spier loopt van zijn bil richting knie holte. Kan dat kwaad?
Oh dan komt het nog wel goed met hem. En kan hij morgen weer gewoon gaan lopenquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:57 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die ken ik ja. Ik kreeg daar ook last van halverwege Evy. Volgens mijn fysio was het gewoon overbelasting en kon het verder geen kwaad om ermee door te lopen. Twee weken later was het weg
Ja hij heeft het over een trillende spier. Ik heb zoiets weleens bij mijn oog :p maar geen idee of dat te vergelijken isquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Overbelaste spier inderdaad. Nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurt....
Jep, gewoon mee trekken, niet afhakenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dan komt het nog wel goed met hem. En kan hij morgen weer gewoon gaan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |