Hij loopt achterquote:
Sinds ik "andersom strik" heb ik nooit meer last van losse veters. Dankzij deze topicreeksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://clicktight.nl/
is dit al eens eerder gepost?
heb zelf nooit last van losse veters meer maar misschien iets voor iemand hier...
wat hij zegt!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Sinds ik "andersom strik" heb ik nooit meer last van losse veters. Dankzij deze topicreeks
Andersom strikken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Sinds ik "andersom strik" heb ik nooit meer last van losse veters. Dankzij deze topicreeks
Misschien ben ik onbewust weer anders gaan strikken, ik heb de laatste tijd juist vrij vaak last van losse veters.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:
En zie ook: http://www.fieggen.com/shoelace/grannyknot.htm .quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
http://www.ted.com/talks/terry_moore_how_to_tie_your_shoes
Die ken ik ja. Ik kreeg daar ook last van halverwege Evy. Volgens mijn fysio was het gewoon overbelasting en kon het verder geen kwaad om ermee door te lopen. Twee weken later was het wegquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een vriend waar ik weleens samen mee loop heeft na gisteren les 13 met mij gelopen te hebben een spier die blijft "trillen" spier loopt van zijn bil richting knie holte. Kan dat kwaad?
Bij mij ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbele knoop FTWquote:
Overbelaste spier inderdaad. Nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurt....quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een vriend waar ik weleens samen mee loop heeft na gisteren les 13 met mij gelopen te hebben een spier die blijft "trillen" spier loopt van zijn bil richting knie holte. Kan dat kwaad?
Oh dan komt het nog wel goed met hem. En kan hij morgen weer gewoon gaan lopenquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:57 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die ken ik ja. Ik kreeg daar ook last van halverwege Evy. Volgens mijn fysio was het gewoon overbelasting en kon het verder geen kwaad om ermee door te lopen. Twee weken later was het weg
Ja hij heeft het over een trillende spier. Ik heb zoiets weleens bij mijn oog :p maar geen idee of dat te vergelijken isquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Overbelaste spier inderdaad. Nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurt....
Jep, gewoon mee trekken, niet afhakenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dan komt het nog wel goed met hem. En kan hij morgen weer gewoon gaan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |