oplossing is het lopen van ultra's, als je zegt "ik ga een ultra lopen", zegt iedereen....oke, met een nietszeggende blik in hun ogen... zonder te weten waar je het over hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:23 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Haha! Heel herkenbaar idd. Bij mij ging iedereen er al vanuit dat ik hem wel 'even' uit zou lopen. Geloof me, dat doet niet veel goeds voor de zenuwen. Ook al loop je voor jezelf.
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk. Tamelijk stom.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mijn ambit 1 bepaalt de pod gewoon de afstand en niet de gps zodra er een pod gepaired is.
SPOILER: volledig off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef hatsaflats het volgende:
Zoladztest is moeilijk als je nooit op hartslag traint. M'n hartslag weigerde boven de 180 uit te komen, terwijl ik de laatste 6 minuten op 183 zou moeten lopen. Ah well, het geeft wel een leuk grafiekje.Hoe heb je je max hartslag dan bepaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nieuw-Zeeland. Da's een provincie van China toch?SPOILER: volledig off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Ik dacht dat het een nieuw uit het water gedregd stukkie grond in de buurt van noordwest België wasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland. Da's een provincie van China toch?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jij woont er, en je vraagt dat aan ons ???SPOILER: volledig off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en jongens, ik heb lekker al een 7^^ startnummer
155227 had ook gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Nogal ja. Ook een firmware change aangevraagd om in ieder geval de pod alleen voor cadence te gebruiken en prompt komt de 2R uitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk. Tamelijk stom.
Met het o zo betrouwbare 220-leeftijdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hoe heb je je max hartslag dan bepaald?
Ja, als je je max wil weten is 'zwaar zat' natuurlijk niet zwaar zatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met het o zo betrouwbare 220-leeftijd
Ik had die laatste interval ook eigenlijk ietsje sneller moeten lopen, maar ik vond het nu eigenlijk wel al zwaar zat. Veel meer zat er niet meer in.
Ik moest 10 slagen onder m'n max! Dus 10 slagen onder doodvallen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, als je je max wil weten is 'zwaar zat' natuurlijk niet zwaar zatDoodvallen! Daar draait het om
Ook nog geen startnummer hier. Afgeschreven weet ik niet, ik durf even niet op mijn bankrekening te kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Over wedstrijd van zaterdag gesproken... het inschrijfgeld is nog niet afgeschreven en ik heb nog geen startnummer. Klopt dat?
quote:
Vliegtempoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ja, nee, afgaande op m'n resultaten moet ik de 10km ongeveer in 4:36/km kunnen lopen. Dan val ik wel echt dood neer gok ik
Ondankbaar muchquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:46 schreef Gogo83 het volgende:
Het is een witte, wil eigenlijk nog wel een zwarte erbij, binnenkort maar eens naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |