Daar hou ik me dan maar aan vast!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd de eerste paar keer in mn Brooks. Uiteindelijk zitten ze als pantoffeltjes
Ik hekel intervalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:48 schreef Quoi het volgende:
Intervalletjes vanavond!![]()
Nog even kijken wat ik dan daarna nog doe vóór de 10 km wedstrijd zaterdag
op de foto ziet het er enger uit dan dat het in werkelijkheid is om over zo'n randje te rennenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]Het sap zou me in de broek staan, stel dat je valt
hey VFF ambassadeur.....je kunt natuurlijk geen twee heren dienen he?!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Jero_nimo het volgende:
@Moblo, ik voelde me zaterdag ook een Salomonrunner! Had shirt, broekje, schoenen en een handheldbottle van Salomon, alleen mijn kousen niet. Mooi spul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Piramideloopje? Tien minuten inlopen, dan 2-3-4-5-6-6-5-4-3-2 op tempo met tussendoor een minuut herstel? Of omgekeerde piramide, 6-5-4-3-2-2-3-4-5-6? En dan nog even uitlopen..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Het nadeel van zonder schema trainen is dat je elke keer moet bedenken wat je gaat doen! Wie heeft er een leuk idee voor een training, 45-60 minuten ongeveer? Mag interval zijn, of tempoloop, of whatever?
Goeie, ik doe wel een piramide denk ik maar dan in iets grotere stapjes. Of misschien een piramide met 200-400-600-800-1000 metersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:56 schreef Gogo83 het volgende:
Hmz, volgens mij ben je dan wel langer dan een uur onderweg inclusief in- en uitlopen. Eventueel haal je de 6 minuten eraf..
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:53 schreef Yuki het volgende:
Woei!
Nadat de oorzaak van mijn uitstelgedrag zich had aangediend en ik dit verholpen hadheb ik mezelf in lang-lang gehesen, m'n Garmin aangezet en ben ik eindelijk de deur uit gegaan... op m'n nieuwe schoenen!
Doel was 3x ~700m @ 6:30/km, met 2x 1min wandelen. Indien pijnvrij nog een extra km eraan plakken.
Straat uit gewandeld (want ongelijk wegdek), Garmin aan en hobbelen maar. De bevindingen:
- Ik ging te snel. Voor m'n gevoel continu op de rem gestaan en nog gaf m'n Garmin een veel te lage pace aan. Afijn. Al doende leert men. Aan het eind heb ik zowaar een pace van 6:40-6:50/km gelopen. Eventjes
- HS blijft hoog (170+), ook als ik voor m'n gevoel heel langzaam loop. Zal ook wel wennen zijn.
- Ik kan geen afstand schatten. Heb dus iets te ver gelopen, want eerste wandelpauze zette ik pas na ruim 900m in. Oeps.
- Het was inderdaad niet zo koud als ik dacht, maar was blij met m'n keuze voor lang-lang tijdens het wandelen.
- Mijn nieuwe schoenen zitten geweldigAlsof ik op veertjes liep
- Waarom heb ik niet eerder bedacht dat uitwandelen echt frikking relaxt is?
- Rechts geen pijn, links een 2-3. Maar dat kan te wijten zijn aan de fysiobehandeling van gisteren, want heb vandaag continu een 1-2 gevoeld.
Als ik de komende dagen soepel doorkom, heb ik wel vertrouwen in die 5km van zaterdagGoed bezig. Gewoon nog een paar keer die lagere tempo's proberen. Gaat steeds makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Thanksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goed bezig. Gewoon nog een paar keer die lagere tempo's proberen. Gaat steeds makkelijker.
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Ben ik zeker van planDan ga ik dáár m'n ego wel mee voeden
Amen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.Ik had een paar maanden geleden ook steeds de behoefte om sneller te gaan, te merken dat ik meer kon, harder kon, verder kon. Met veel pijntjes als gevolg, gelukkig geen echte blessure geworden. Nu voed ik mijn ego met het feit dat ik dus al ruim een jaar loop zonder ooit een serieuze blessure gehad te hebben. En met het balanceren op het randje tussen mezelf verbeteren en rust bewaken. Moest er even een knop voor omzetten, maar blessurevrij blijven lopen is een hele fijne beloning.
sort of.... .ik wil wel verder, veel verder maar veel sneller hoeft van mij niet echt, ik kan mijzelf wel gek praten over PR dit of dat maar ik weet toch dat het er niet in zit...of ik moet een hele goede dag hebben maar lekker hobbelen is voor mij het belangrijkste.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.Ik had een paar maanden geleden ook steeds de behoefte om sneller te gaan, te merken dat ik meer kon, harder kon, verder kon. Met veel pijntjes als gevolg, gelukkig geen echte blessure geworden. Nu voed ik mijn ego met het feit dat ik dus al ruim een jaar loop zonder ooit een serieuze blessure gehad te hebben. En met het balanceren op het randje tussen mezelf verbeteren en rust bewaken. Moest er even een knop voor omzetten, maar blessurevrij blijven lopen is een hele fijne beloning.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:53 schreef Yuki het volgende:
Woei!
Nadat de oorzaak van mijn uitstelgedrag zich had aangediend en ik dit verholpen hadheb ik mezelf in lang-lang gehesen, m'n Garmin aangezet en ben ik eindelijk de deur uit gegaan... op m'n nieuwe schoenen!
Doel was 3x ~700m @ 6:30/km, met 2x 1min wandelen. Indien pijnvrij nog een extra km eraan plakken.
Straat uit gewandeld (want ongelijk wegdek), Garmin aan en hobbelen maar. De bevindingen:
- Ik ging te snel. Voor m'n gevoel continu op de rem gestaan en nog gaf m'n Garmin een veel te lage pace aan. Afijn. Al doende leert men. Aan het eind heb ik zowaar een pace van 6:40-6:50/km gelopen. Eventjes
- HS blijft hoog (170+), ook als ik voor m'n gevoel heel langzaam loop. Zal ook wel wennen zijn.
- Ik kan geen afstand schatten. Heb dus iets te ver gelopen, want eerste wandelpauze zette ik pas na ruim 900m in. Oeps.
- Het was inderdaad niet zo koud als ik dacht, maar was blij met m'n keuze voor lang-lang tijdens het wandelen.
- Mijn nieuwe schoenen zitten geweldigAlsof ik op veertjes liep
- Waarom heb ik niet eerder bedacht dat uitwandelen echt frikking relaxt is?
- Rechts geen pijn, links een 2-3. Maar dat kan te wijten zijn aan de fysiobehandeling van gisteren, want heb vandaag continu een 1-2 gevoeld.
Als ik de komende dagen soepel doorkom, heb ik wel vertrouwen in die 5km van zaterdagJij bent echt een beetje mijn voorbeeldfiguur nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw verhalen helpen mij er altijd aan herinneren dat hard en snel je niet altijd het snelste richting een doel (5km voor mij) brengt. Hopelijk kan ik in juli die vijf kilometer gewoon neerzetten, zonder wandelen, zonder pijntjes en vooral zonder die 30min in mijn hoofd, maar vooral met heel veel plezier. Dank voor de brokjes motivatie die jij me zo (onbewust) elke keer geeft!
Your opinion of me is none of my business.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Bij mijn ambit 1 bepaalt de pod gewoon de afstand en niet de gps zodra er een pod gepaired is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bij Suunto neemt de pod het toch over van de GPS zodra je geen satellieten meer ziet, zodat je door een tunneltje kan rennen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en jongens, ik heb lekker al een 7^^ startnummer
Leuk gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker! Denk eens goed naquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Leuk gedaan!
mare, 25385? Heeft dat een betekenis?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en jongens, ik heb lekker al een 7^^ startnummer
Haha, super tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |