abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138161619
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd de eerste paar keer in mn Brooks. Uiteindelijk zitten ze als pantoffeltjes O+
Daar hou ik me dan maar aan vast!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:48:29 #177
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138162186
Intervalletjes vanavond! O+

Nog even kijken wat ik dan daarna nog doe vóór de 10 km wedstrijd zaterdag O-)
  FOK!Fotograaf dinsdag 25 maart 2014 @ 17:52:27 #178
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138162304
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:48 schreef Quoi het volgende:
Intervalletjes vanavond! O+

Nog even kijken wat ik dan daarna nog doe vóór de 10 km wedstrijd zaterdag O-)
Ik hekel interval :') maar 't is zo nuttig :D

Hier net een kleine 8 km gerend.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_138163402
Interval O+

Ik moet Zoladztest doen vanavond. Eens zien waar m'n omslagpunt ligt, zodat ik er daarna niks mee kan doen tot de volgende keer dat de trainers die test inplannen.

en met de auto naar de baan :9
  dinsdag 25 maart 2014 @ 18:34:38 #180
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138163541
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

:o Het sap zou me in de broek staan, stel dat je valt :X
op de foto ziet het er enger uit dan dat het in werkelijkheid is om over zo'n randje te rennen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 25 maart 2014 @ 18:39:05 #181
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138163689
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Jero_nimo het volgende:

@Moblo, ik voelde me zaterdag ook een Salomonrunner! Had shirt, broekje, schoenen en een handheldbottle van Salomon, alleen mijn kousen niet. Mooi spul! O+
hey VFF ambassadeur.....je kunt natuurlijk geen twee heren dienen he?!!
pi_138163708
Ik ging net voor een rondje van 8km om te kijken of de snelheid er nog een beetje in zit voor komende zondag in Zandvoort. De laatste tijd twijfelde ik daar een beetje over.....

Voor niets blijkt nu :D
Volgens mij had ik raket ijsjes gevreten, want ik was niet te stoppen.
En..... WHUT??!!! ..... 3 bekertjes, waaronder een nieuw PR op de 5km *O* *O*
(OK, niet officieel, maar ik heb zowiezo nog nooit een 5km wedstrijd gelopen, das dat geeft niet)

http://www.endomondo.com/workouts/313513686/2436456
  dinsdag 25 maart 2014 @ 18:53:10 #183
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138164294
Woei! *O*

Nadat de oorzaak van mijn uitstelgedrag zich had aangediend en ik dit verholpen had :') heb ik mezelf in lang-lang gehesen, m'n Garmin aangezet en ben ik eindelijk de deur uit gegaan... op m'n nieuwe schoenen!

Doel was 3x ~700m @ 6:30/km, met 2x 1min wandelen. Indien pijnvrij nog een extra km eraan plakken.

Straat uit gewandeld (want ongelijk wegdek), Garmin aan en hobbelen maar. De bevindingen:

- Ik ging te snel. Voor m'n gevoel continu op de rem gestaan en nog gaf m'n Garmin een veel te lage pace aan. Afijn. Al doende leert men. Aan het eind heb ik zowaar een pace van 6:40-6:50/km gelopen. Eventjes :+
- HS blijft hoog (170+), ook als ik voor m'n gevoel heel langzaam loop. Zal ook wel wennen zijn.
- Ik kan geen afstand schatten. Heb dus iets te ver gelopen, want eerste wandelpauze zette ik pas na ruim 900m in. Oeps.
- Het was inderdaad niet zo koud als ik dacht, maar was blij met m'n keuze voor lang-lang tijdens het wandelen.
- Mijn nieuwe schoenen zitten geweldig O+ Alsof ik op veertjes liep *O*
- Waarom heb ik niet eerder bedacht dat uitwandelen echt frikking relaxt is?
- Rechts geen pijn, links een 2-3. Maar dat kan te wijten zijn aan de fysiobehandeling van gisteren, want heb vandaag continu een 1-2 gevoeld.

Als ik de komende dagen soepel doorkom, heb ik wel vertrouwen in die 5km van zaterdag :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_138164333
Het nadeel van zonder schema trainen is dat je elke keer moet bedenken wat je gaat doen! Wie heeft er een leuk idee voor een training, 45-60 minuten ongeveer? Mag interval zijn, of tempoloop, of whatever?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_138164435
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Het nadeel van zonder schema trainen is dat je elke keer moet bedenken wat je gaat doen! Wie heeft er een leuk idee voor een training, 45-60 minuten ongeveer? Mag interval zijn, of tempoloop, of whatever?
Piramideloopje? Tien minuten inlopen, dan 2-3-4-5-6-6-5-4-3-2 op tempo met tussendoor een minuut herstel? Of omgekeerde piramide, 6-5-4-3-2-2-3-4-5-6? En dan nog even uitlopen..
pi_138164465
Hmz, volgens mij ben je dan wel langer dan een uur onderweg inclusief in- en uitlopen. Eventueel haal je de 6 minuten eraf..
pi_138164540
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:56 schreef Gogo83 het volgende:
Hmz, volgens mij ben je dan wel langer dan een uur onderweg inclusief in- en uitlopen. Eventueel haal je de 6 minuten eraf..
Goeie, ik doe wel een piramide denk ik maar dan in iets grotere stapjes. Of misschien een piramide met 200-400-600-800-1000 meters :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_138164657
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:53 schreef Yuki het volgende:
Woei! *O*

Nadat de oorzaak van mijn uitstelgedrag zich had aangediend en ik dit verholpen had :') heb ik mezelf in lang-lang gehesen, m'n Garmin aangezet en ben ik eindelijk de deur uit gegaan... op m'n nieuwe schoenen!

Doel was 3x ~700m @ 6:30/km, met 2x 1min wandelen. Indien pijnvrij nog een extra km eraan plakken.

Straat uit gewandeld (want ongelijk wegdek), Garmin aan en hobbelen maar. De bevindingen:

- Ik ging te snel. Voor m'n gevoel continu op de rem gestaan en nog gaf m'n Garmin een veel te lage pace aan. Afijn. Al doende leert men. Aan het eind heb ik zowaar een pace van 6:40-6:50/km gelopen. Eventjes :+
- HS blijft hoog (170+), ook als ik voor m'n gevoel heel langzaam loop. Zal ook wel wennen zijn.
- Ik kan geen afstand schatten. Heb dus iets te ver gelopen, want eerste wandelpauze zette ik pas na ruim 900m in. Oeps.
- Het was inderdaad niet zo koud als ik dacht, maar was blij met m'n keuze voor lang-lang tijdens het wandelen.
- Rechts geen pijn, links een 2-3. Maar dat kan te wijten zijn aan de fysiobehandeling van gisteren, want heb vandaag continu een 1-2 gevoeld.

Als ik de komende dagen soepel doorkom, heb ik wel vertrouwen in die 5km van zaterdag :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig. Gewoon nog een paar keer die lagere tempo's proberen. Gaat steeds makkelijker.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:02:34 #189
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138164703
Wat een weertje *O*
9 KM op een rustig tempo gelopen. Wilde muziek erbij aan zetten. Blijkt dat mijn vriendin dr meest verschrikkelijke nummers erop heeft gezet voor als ze mn telefoon in bruikleen heeftop de crosstrainer. Meteen weer uit dus :')

Veel lopers tegen gekomen. De zomer komt eraan ;)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:04:04 #190
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138164773
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:01 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Goed bezig. Gewoon nog een paar keer die lagere tempo's proberen. Gaat steeds makkelijker.
Ben ik zeker van plan :Y Dan ga ik dáár m'n ego wel mee voeden ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_138164923
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ben ik zeker van plan :Y Dan ga ik dáár m'n ego wel mee voeden ;)
Bijvoorbeeld. :) Ik had een paar maanden geleden ook steeds de behoefte om sneller te gaan, te merken dat ik meer kon, harder kon, verder kon. Met veel pijntjes als gevolg, gelukkig geen echte blessure geworden. Nu voed ik mijn ego met het feit dat ik dus al ruim een jaar loop zonder ooit een serieuze blessure gehad te hebben. En met het balanceren op het randje tussen mezelf verbeteren en rust bewaken. Moest er even een knop voor omzetten, maar blessurevrij blijven lopen is een hele fijne beloning.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 19:08:51 #192
155227 crew  Guppy
dus
pi_138165012
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:07 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. :) Ik had een paar maanden geleden ook steeds de behoefte om sneller te gaan, te merken dat ik meer kon, harder kon, verder kon. Met veel pijntjes als gevolg, gelukkig geen echte blessure geworden. Nu voed ik mijn ego met het feit dat ik dus al ruim een jaar loop zonder ooit een serieuze blessure gehad te hebben. En met het balanceren op het randje tussen mezelf verbeteren en rust bewaken. Moest er even een knop voor omzetten, maar blessurevrij blijven lopen is een hele fijne beloning.
Amen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:12:21 #193
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138165196
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:07 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

sort of.... .ik wil wel verder, veel verder maar veel sneller hoeft van mij niet echt, ik kan mijzelf wel gek praten over PR dit of dat maar ik weet toch dat het er niet in zit...of ik moet een hele goede dag hebben maar lekker hobbelen is voor mij het belangrijkste.
Natuurlijk geef je alles tijdens een wedstrijd maar als ik denk: "dit is even te gek" dan gaat wel de rem er even op.
pi_138165425
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:53 schreef Yuki het volgende:
Woei! *O*

SPOILER
Jij bent echt een beetje mijn voorbeeldfiguur nu. :D Jouw verhalen helpen mij er altijd aan herinneren dat hard en snel je niet altijd het snelste richting een doel (5km voor mij) brengt. Hopelijk kan ik in juli die vijf kilometer gewoon neerzetten, zonder wandelen, zonder pijntjes en vooral zonder die 30min in mijn hoofd, maar vooral met heel veel plezier. Dank voor de brokjes motivatie die jij me zo (onbewust) elke keer geeft! ^O^
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 19:16:59 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_138165429
Oh en jongens, ik heb lekker al een 7^^ startnummer :P
SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 maart 2014 @ 19:18:17 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138165503
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Bij Suunto neemt de pod het toch over van de GPS zodra je geen satellieten meer ziet, zodat je door een tunneltje kan rennen?
Bij mijn ambit 1 bepaalt de pod gewoon de afstand en niet de gps zodra er een pod gepaired is.
pi_138165505
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
SPOILER
Leuk gedaan! :D
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 19:18:36 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_138165519
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:18 schreef streamnl het volgende:

[..]

Leuk gedaan! :D
mare, 25385? Heeft dat een betekenis?
Jazeker! Denk eens goed na :P
pi_138165540
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jazeker! Think on it :P
Je was te snel. Ik probeer weer twee dingen te doen. Les en jullie ;)
pi_138165586
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
SPOILER
Haha, super tof. :P
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')