quote:Op dinsdag 25 maart 2014 06:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb van mosselmossel en Gogo een startbewijs gekregen voor de 7^^supercool, ik zal er vanavond even een foto van maken
Wordt het warm ja?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef YUR het volgende:
* YUR zit naar de onbetrouwbare weersverwachting voor zaterdag te kijken
Weet iemand of er ergens zonnebrand in de aanbieding is?
Ik zag het ook vanmorgen! Vanaf donderdag steeds mooier!quote:
inderdaad, wordt een warm dagje om te lopen YUR !!quote:Saturday 29
Fine with light winds.
19°C High
9°C Overnight
Dat is prima hoor. Streeftijd is rond de 1u52quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, wordt een warm dagje om te lopen YUR !!
Goed weer voor flitsende zonnebrillenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:00 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Naaldwijk/4058015
In b4 weeronline
quote:
twitter:ryansandes twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 08:44:54167km down after 33hrs @ryansandes & @Ryno_Griesel are currently a whopping 51km ahead of the previous record #DrakTraverse almost there reageer retweet
quote:Ter voorbereiding op de Stormloop doet Bastiaens behalve fitness ook wekelijks een bootcamptraining met vriendinnen. Stukjes hardlopen, sprints trekken, zandzakken sjouwen, helling op en af, push-ups, dips, lunches, dat soort werk.
Nog 1 weekje geduld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:13 schreef Guard het volgende:
[..]Pas in april, als ik mijn-zonnebril-glazen-op-sterkte-met-korting kan kopen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:16 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens is goed eten belangrijk bij obstacle runs en de training ervoor, blijkens het artikel
[..]
Jij hebt een heel andere huidtype maar ik vind Vision erg fijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef YUR het volgende:
* YUR zit naar de onbetrouwbare weersverwachting voor zaterdag te kijken
Weet iemand of er ergens zonnebrand in de aanbieding is?
Een wit gezicht krijg ik toch wel, van inspanningquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij hebt een heel andere huidtype maar ik vind Vision erg fijn.
Ik smeer hem 1X op en zelfs ik kan dan redelijk in de zon sporten/zwemmen zonder te verbranden. Bij deze krijg je ook geen wit gezicht als je begint te zweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |