quote:Op dinsdag 25 maart 2014 06:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb van mosselmossel en Gogo een startbewijs gekregen voor de 7^^supercool, ik zal er vanavond even een foto van maken
Wordt het warm ja?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef YUR het volgende:
* YUR zit naar de onbetrouwbare weersverwachting voor zaterdag te kijken
Weet iemand of er ergens zonnebrand in de aanbieding is?
Ik zag het ook vanmorgen! Vanaf donderdag steeds mooier!quote:
inderdaad, wordt een warm dagje om te lopen YUR !!quote:Saturday 29
Fine with light winds.
19°C High
9°C Overnight
Dat is prima hoor. Streeftijd is rond de 1u52quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, wordt een warm dagje om te lopen YUR !!
Goed weer voor flitsende zonnebrillenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:00 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Naaldwijk/4058015
In b4 weeronline
quote:
twitter:ryansandes twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 08:44:54167km down after 33hrs @ryansandes & @Ryno_Griesel are currently a whopping 51km ahead of the previous record #DrakTraverse almost there reageer retweet
quote:Ter voorbereiding op de Stormloop doet Bastiaens behalve fitness ook wekelijks een bootcamptraining met vriendinnen. Stukjes hardlopen, sprints trekken, zandzakken sjouwen, helling op en af, push-ups, dips, lunches, dat soort werk.
Nog 1 weekje geduld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:13 schreef Guard het volgende:
[..]Pas in april, als ik mijn-zonnebril-glazen-op-sterkte-met-korting kan kopen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:16 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens is goed eten belangrijk bij obstacle runs en de training ervoor, blijkens het artikel
[..]
Jij hebt een heel andere huidtype maar ik vind Vision erg fijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef YUR het volgende:
* YUR zit naar de onbetrouwbare weersverwachting voor zaterdag te kijken
Weet iemand of er ergens zonnebrand in de aanbieding is?
Een wit gezicht krijg ik toch wel, van inspanningquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij hebt een heel andere huidtype maar ik vind Vision erg fijn.
Ik smeer hem 1X op en zelfs ik kan dan redelijk in de zon sporten/zwemmen zonder te verbranden. Bij deze krijg je ook geen wit gezicht als je begint te zweten
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:55 schreef cafca het volgende:
Heb zojuist een Garmin FR210 op de kop getikt. Vanavond ophalen!
Ja, ik gebruik nu de FR110 van mijn wederhelft, of als we tegelijk lopen (zaterdags meestal) de telefoon.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Als vervanging van een telefoon tijdens een lopen?
Je gaat er geen spijt van krijgen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik nu de FR110 van mijn wederhelft, of als we tegelijk lopen (zaterdags meestal) de telefoon.
Ik ben bang van welquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:55 schreef cafca het volgende:
Heb zojuist een Garmin FR210 op de kop getikt. Vanavond ophalen!
Eerste E.T. overtuigen dat ik een nieuwe privesatelliet nodig heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Feli Gup.
Speciaal voor d'n Swets: http://www.dcrainmaker.co(...)2r-depth-review.html
Er schijnt weer een privésatelliet in het pakket te zitten.
Over 19 dagen heb je m verdiendquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eerste E.T. overtuigen dat ik een nieuwe privesatelliet nodig heb.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eerste E.T. overtuigen dat ik een nieuwe privesatelliet nodig heb.
Maar hij is echt gaaf. Ik wil hem ook. Alleen ik krijg mijn vrouw ook niet om dat ik een nieuwe horloge moet hebben.quote:So in that respect, if you’re spending your time mostly on asphalt, it might not be the right choice for you.
Daar staat "asphalt", jij behoort niet tot de doelgroepquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Maar hij is echt gaaf. Ik wil hem ook. Alleen ik krijg mijn vrouw ook niet om dat ik een nieuwe horloge moet hebben.
Mwa... De laatste tijd loop ik er toch best veel op.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:32 schreef Guard het volgende:
Daar staat "asphalt", jij behoort niet tot de doelgroep
+1quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:19 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag in het mooie weer mijn nieuwe schoenen eens testen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vind ik ook. Banksaldo vind van niet.
Das tofquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Herkenbaar
Daarom ga ik binnenkort maar werken voor mn hardloopspullenMoet 3 zaterdag helpen in de RW
Cool! Ik ben zoooo blij met mijn Salomon! als ik hem om heb, gaat er in mijn hoofd ook meteen een knop om: "Zo, en nu gaan we lekker rustig een heel lang stuk lopen"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:47 schreef Guard het volgende:
Ik hoop vandeweek mijn racevest binnen te krijgen, kan ik die mooi in het weekend in de Loonse & Drunense Duinen gaan test, lekker LDL-trailen
Een oud collega van me liep er zoveel in het jaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Er zat er bij mij eentje in de groep die 35 marathon's had gelopen. Nou ja eigenlijk 2 personen als je Aart stigter zelf ook meerekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |